Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/27/16 in all areas
-
3 points
-
La 1800 RPM sa schimbi in superioara? Eu la 1800RPM ma intreb daca nu cumva e mai bine sa schimb in inferioara. Cum sa mearga masinile astea ok daca voi mergeti subturat cu ele? Daca opriti muzica s-ar putea sa auziti cum plang turbina, EGR-ul, admisia si DPF-ul edit: discutam despre E90 320d NFL.2 points
-
In urmatoarea perioada am de gand sa achizitionez un e46 330i coupe/cabrio.. As vrea sa stiu la ce probleme sa ma astept si la ce sa fiu atent la achizitie... Ca si masini am salvat vreo 3,am trimis mail-uri la ele si acum astept un raspuns In ordinea preferintelor: https://m.mobile.de/fahrzeuge/inserat/232073047.html https://m.mobile.de/fahrzeuge/inserat/230258730.html https://m.mobile.de/fahrzeuge/inserat/231631196.html Banuiesc ca toate sunt euro 4,chiar si Nfl-ul. Ma tenteaza foarte mult masina din primul link,evident pt putere,dar nu stiu la ce sa ma astept cu modificarile alea,cat de intreaga o mai fi masina.. Multumesc1 point
-
Depinde... ar fi foarte bine deoarece iti repara masina si nu te doare capu...vezi cu ce piese si in ce fel o sa ti-o repare...oricum e bine zic eu 95% din cazuri isi repara masinile cu banii proprii si dupa destul timp i recupereaza sau intai asteapta banii destul de mult si dupa o repara.. eu zic sa vorbesti cu seful de la service de piese si de restul si daca ti se pare ok e cea mai buna varianta posibila! Service-urile nu prea vor sa faca acest lucru deoarece le este frica ca nu o sa mai primeasca banii de la FGA.1 point
-
Din cate stiu asta este si mersul lucrurilor. banii nu se mai recupereaza de la Carpatica ci de la acel fond. Cu siguranta ar trebui sa fie mai multe servisuri la care sa poti face masina, ai grija unde te duci, de multe ori inspectorii au blaturi cu diferite servisuri (de multe ori servisuri de slaba calitate) si daca alegi sa il dai in judecata pe vinovat el va chema fondul ca si raspunzator civil, nu are de ce sa dea vinovatul bani de la el1 point
-
N47-ul de 116/143/163/177/184 CP are Puterea maxima la 4000rpm si cuplul maxim intre 1750-3000rpm Sa ii dai "blana" peste 4000rpm este complet inutil cu exceptia cazurilor in care vrei sa consumi uleiul si/sau sa produci daune motorului.1 point
-
Imi pare rau, dar nu am ce argumente sa ofer cuiva care crede ca turbina nu lucreaza sub o anumita turatie.1 point
-
Cand ai schimbat placutele, ai schimbat si senzorul odata cu ele? sau ai pastrat senzorul vechi? Daca ai pastrat senzorul vechi, el are o uzura inregistrata pe el. Daca vezi ca placutele au carne multa pe ele si stii sigur ca mai faci 10-15K km cu ele, poti incerca sa resetezi intervalul placutelor. Cel mai bine inlocuiesti senzorul de uzura cu unul nou si vezi atunci daca iti mai da eroare sau nu.1 point
-
Daca e sa o luam asa, cati dintre cei cu bmw au inlocuit filtrul de particule ca sa dau un exemplu, cati au facut DPF off dar la aia nu le zice nimeni nimic ca ii o masina cu un cost ridicat de intretinere! Sau eu unul, nu am vazut pe nimeni sa spuna, nene nu face asta , schimba-l cu unu nou! Multi cu masini "scumpe" se gandesc la tunning, jante, chipuri dar la treburi vitale pentru masina nu prea, vad un plin de carburant o data la an! Iph71 point
-
Colegu Bala, Comentariul tau nu ajuta deloc pentru tematica acestui subiect, de asemenea nu cred ca e nimeni curios de ce consideri tu vis a vis de dezactivarea acestui sistem. Aceasta inovatie, Pedestrian Protection System a fost implementat la brandurile auto premium in diferite variante, fiind impus prin legislatia europeana in ceea ce priveste siguranta pietonilor. Problema este ca acesta ACTOR se poate activa la socuri usoare, strat de zapada mare, bordura inalta de trotuar. Sistemul la BMW nu este gandit practic, este gandit financiar, sa-i puna pe oameni sa scoata o suma de bani semnificativa din buzunar daca vor sa-l readuca in functiune.1 point
-
Salutare! Numele meu este Claudiu si momentan sunt plecat din tara insa masina mea este lasata in curtea parintilor.. si se poate verifica si testa oricand. Nu sunt samsar; sunt cadru militar iar momentan sunt plecat in misiune externa...despre masina... 2001, 136 CP, diesel, pilot automat, comenzi pe volan, CD, taxa platita si nerecuperata, RAR valabil pana in 2018, bara de M3, stopuri led, faruri lupa, alarma Viper cu pager, albastru metalizat, 320 mii km.. pret: max 2800 neg... o dau la pretul asta pentru ca la intoarcere vreau sa-mi cumpar ceva mai nou..tot un BMW desigur! Daca te intereseaza.. trimit poze si adresa unde poti gasii masina! (in jud Tulcea) O zi faina si ms anticipat!1 point
-
golf 1.6i + gpl combinatia perfecta pentru oras daca tot vrei benzina, asa nu o sa te mai plangi de consum pe viitor. si ca sa dau apa la moara pentru haterii gpl bmw doar daca stii ca o sa poti arunca lejer o mie euroi la cateva luni asa pt "surprize", nu degeaba spun colegii ca e mai scumpa intretinerea.1 point
-
salut colegi ,postez aici un anunt de evitat http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GiGuZ.html#d485a07908 masina nu e reala model fiind 318 nu 320 cum scrie ,apoi km sunt ireali .Dupa discutia avuta cu proprietarul el raspunde senin pai am pus asa ca toti cauta 320 si vis a vis de km pai toti vor sub 200.000 ?! imi e sila..1 point
-
putin spus instabil...am avertizat si eu si mi-au sarit "newcoders" in cap...lasa-i sa brick-uiasca un f10 ceva si poate atunci asculta...nu ar fi primul caz1 point
-
Nu vreau sa ma bag aiurea in disctutie, dar ti-as recomanda sa scazi pretul daca vrei sa ai vre-o sansa sa o vinzi aici. Motive contra pret: 1.Break (in Romania scade pretul, nu e ca dincolo) 2.Taxa cred ca e mai mult de 18 mil Nu stiu cine ar plati 6000 (cu tot cu taxa) pe un E46 Break . Sper sa nu te superi, asta e parerea mea, tu ai pretul tau. Spor la vanzare !1 point
-
Cat ma poate irita genul tau de raspuns. Dar incerc sa fiu diplomat si sa-ti explic cum sta treaba. Romanu' poa' sa moara de foame dar are bmw sub fund. Nu conteaza "ca cade" casa pe el sau ca ii ploua pe televizor, are "smart tivi". Acum ca poate ai inteles cum sta treaba, ma repet. Nu vad sensul de a arunca cu 15-20.000 euro sau chiar mai mult in achizitia unei masini ca pe urma sa mai bag cateva mii doar in intretinerea ei de zi cu zi. Prefer sa ii investesc mai departe in afacere. Pana si suma asta e una cam mare pentru nevoile mele. Masina e folosita pentru a te duce de la punctul A la punctul B. Ca vreau sa-mi fac un moft si sa-mi iau ce altul considera "epava" nu inseamna ca trebuie sa accept sa fiu calcat in picioare de astfel de persoane. Atat pot, atat imi permit si consider ca atat mi-e suficient.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hai ca ti-ai dat in petic cu afirmatia asta de 2 bani " ai avut mai multe masini".. Bravo, esti forta maxima )1 point
-
Mai fratilor, daca chiar sunteti interesati de masina, voi scrieti mesaje pe un forum? ASa scump e sa suni? Cine chiar vrea sa cumpere o masina suna vanzatorul si stabileste o intalnire. Daca masina ii place, atunci se negociaza la fata locului. Voi vreti ultimul pret prin mesaje si pe forum. Ca la fata locului ultimul pret sa nu mai fie ultimul pret, ca intrebati iar care e ultimul pret.) Oare daca luam masina de la dealer din Germania la fel sunam si intrebam de ultimul pret? Aia sigur negociaza cate 2 3 mii de euro cum se cauta la noi. Pac te suna cate unul si prima intrebare, dinainte sa intrebe de masina, ei intreaba " care e ultimul pret"? Daca nu ii zici ca ultimul pret este cu vreo 2000 mai putin decat cel afisat in anunt, atunci e deranj. Ba mai mult, mai sunt unii care desi aud care e ultimul pret, zic ok, vor vizionare si la vizionare iar intreaba "da care e ultimul pret" si vin cu o oferta jenanta, astfel incat ii injuri in gand pt ca ti-ai batut joc de timpul tau penttru niste toparlani care vor masini bune la preturi de dumping. Gata ca m-am inflacarat si acum sigur sar baietii cu minusuri, nu ca mi-ar pasa de ele. )1 point
-
vand 4 jante in doua latimi diferite, style 351 m pe 19 originale. jantele provin de pe masina proprie, 3 din ele necesita revopsire si indreptare pe partea interioare. nu sunt sparte sau sudate, sunt usor indoite decat intr.un singur loc de la gropi. le vand deoarece le.am inlocuit cu unele noi (pe casco) cumparate de la cataxxl (+pt cele mai bune preturi). au si anvelope dar 2 dintre ele au galma, iar celelalte sunt ok, avand un profil de 4 mm (dunlop sport maxx gt, run on flat) pret: 650 euro o sa pun si poze maine0 points
-
Atunci daca esti de acord cu piese din dezmembrari... fa-o la ei. Nu conteaza ce repara, conteaza sa repare bine.0 points
-
De unde ati scosz-o pe asta cu schimbul capac culbutori la 100 mii? Ca fapt divers mie e90 ul nu mi a consumat deloc ulei intre schimburi aka 10 12 mii. Cand zic deloc inseamna insesizabil pe joja. Eu cred ca motorul tau are uzura sau nu are doar 200 mii. Sau daca are doar 200 mii, inseamna ca a avut o exploatare barbara incat are uzuri la garnitura0 points
-
-1 points
-
Nu stiu e90 meu pana la 300 mii n-a consumat deloc ulei. Deci nu mi de pare normal sa consume mai mult de 1 L intre schimburi la masini care au jumatate kilometraj. Sa inteleg ca la masini care consuma 1L / 1000 km nu se mai schimba uleiul? Ca doar la cat ulei se completeaza in 20 mii km ai pus 20 litrii de ulei echivalent a 4 schimburi ) Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Au inceput expertii forumului sa dea ei sfaturi. :frantics: Poate postul meu a fost inutil, dar ale voastre ce rol au? Chiar nu aveti alte treburi? Stati linistiti ca am comunicat cu omul si prin telefon. Nu trebuie sa imi spuneti voi ce sa fac. Poate am avut mai multe masini ca unii dintre voi. Dar nu e cazul sa intram in discutiile astea. Cu astea fiind spuse va doresc bafta!-1 points
-
dc musai tre" sa-i zica de itp ca o sa-l faca la ei pe viitor cand poate sa se rezume strict la problema lui si sa plateasca .. sau crezi ca daca il inveti sa minta de itp baietii de acolo se inmoaie si lucreaza moca ??? iar cu ce ai spus mai sus de caseta cu rotile ca nu am inteles mai nimic . AI SPUS ASA : prin intermediul sistemului servo (daca functioneaza in parametri) se rotesc si rotile, si nu invers)... TE INSELI AMARNIC si cu servo functionabil sau fara rotile tot se invart ca tragi de volan ca la rabă e altceva !!! nu va mai bagati aiurea sa dati cu parerea care nu stiti si una peste alta îi spui sa mai si minta sa-i faca masina p.s vrajitoruldinoz are dreptate asa afla si "cristiano ronaldo" care e problema fara sa minta la randul lui-1 points
-
Nu vreau sa rup soselele in 2 doua, vreau de oras asa, am mers cu golf 4 dar nu cu viteza, nu am bagat picioru in ea...-1 points
-
-1 points
-
si eu sunt interesat pt e92/2011 lci (cic-navi prof. ) un pret , ce implica toata operatiunea?-1 points
-
Salut , sper ca te pot ajuta cu un sfat din postura in care sunt acuma si anume cea de incepator. La scoala de soferi am condus golf 4 hatch 1.9 alh pe care si acum il conduc ocazional iar dupa parerea mea pot spune ca golf 4 e o masina foarte ok dpdv al pretului de achizitie,intretinere si fiabilitate plus de asta mi se pare o masina foarte usor de condus la care te poti adapta foarte usor si relativ confortabila la condus, iar despre motor 1.9 alh are 90 de cai iar varianta hatch chiar se simte bine si nu-ti da emotii in depasiri,pe alta parte am acasa un 320d nfl de 136 de cai si desi mi-a fost mai greu primele zile cu masina asta care este mult mai sensibila la comenzi decat golf 4 acum dupa ce m-am obisnuit nu as mai conduce altceva, iar ca incepator daca-ti vezi de treaba ta si nu te crezi pilot este ok, as putea sa-ti spun multe care nu-mi vin in cap acum despre cele 2 masini dar daca ai nedumeriri imi poti scrie pe privat. Cat despre bugetul tau la 2500 gasesti 320d nfl in stare decenta dar neinscrise de ex in 2015 cand am cumparat 320d-ul a fost 2300 + 700 euro taxa de timbru +3-400 o revizie de ulei+ toate filtrele,cateva bucsi,termostat si cam astia au fost banii. Sper ca ti-am fost de ajutor iar daca ai intrebari iti pot raspunde oricand pe privat. O seara buna !-1 points
-
1L la 5000 km e acceptabil 1L la 1600 km e axagerat de mult, oricat de sportiv ai merge Vezi sa nu fie vreo problema la noua turbina Tocmai am venit dupa 2500 km facuti in Grecia si nu mi-a consumat gram de ulei, se pare ca la a mea nu-i prea prieste Bucurestiul din moment ce imi consuna doar cand merg in Bucuresti, nu gasesc explicatie la acest fenomen-1 points
-
garantez ca nu se sparge nimic si se indreapta foarte usor. specific ca sunt foarte usor indoite si nu se vede cu ochiul liber. decat pe aparat. daca imi dai un nr de tel iti trimit poze pe whatsapp si un video. specific ca decat cea cu galma aia mare este putin mai mult indoita exact in locul ala. NU SE VEDE decat pe aparat. aici nu pot sa urc pozele de pe telefon. iar acces la un laptop nu am pt ca folosesc tableta si telefon. am renuntat de ceva timp la laptop. deci singura varianta pt cine este interesat...nr de tel pt whatsapp. si inca ceva. una din ele a mai fost vopsita odata de reprezentanta bmw de unde am luat masina. DECAT VOPSITA. NU ARE URMA DE SUDURA SAU SA FIE SPARTA. pretul este de 650 euro fix. pica pe 162 euro bucata din care o jata este intacta. are 2 zgarieturi pe buza de circa 0,5 cm-1 points
-
318d E90 aici si nu consuma deloc ulei intre revizii, la 10.000 km. Am un bidon de ulei de acum 4 revizii in portbagaj, nu l-am desfacut niciodata in 4 ani-1 points
-
bun sfat... cum adica nu conteaza ce repara,conteaza sa repare bine ? dc nu-i spui sa o duca la unu care repara frigidere ,ce conteaza daca o repara bine,nu ? tu asa ai face in locul lui,fara suparare acum ? du-te frate mai intai si cauta si vorbeste in mai multe service-uri vezi care cum lucreaza cu asigurarile si sa-ti puna piese noi ca e dreptul tau ,nu-ti bate joc de masina ! Daca vrei sa arate ca un autobuz sau camion cand iese din reparatie ia ca sfat ce a zis WIN60 !!!-1 points
-
minicoop... fara suparare! Nu conteaza ce repara, autobuze, camioane, masini sa fie, nu-mi pune cuvinte in gura. Tu macar ai habar ce inseamna fondul de garantare carpatica? eu lucrez la reprezentanta si am lucrat cu carpatica, city, euroins, astra + restul de pe piata. Daca tu nu ai nevoie de masina 1-2 ani e problema ta, dar masina se poate repara in 95% din cazuri in 2 feluri: - clientul o repara unde vrea pe banii lui si cu factura se duce la carpatica si asteapta 6 luni-12 luni-18 luni pana isi recupereaza banii (avantajul fiind ca se repara unde vrea el cu ce piese vrea el si carpatica nu prea ar avea ce sa comenteze in baza facturii) - clientul asteapta sa ia banii de la carpatica pentru reparatie( o durata de pana la 2 ani, la unii au trecut 6-12 luni) si dupa o repara unde doreste el cu banii luati de la carpatica si daca nu-i ajung mai pune de la el sau daca o face cu mai putini bani bravo lui (avantaj ca nu blochezi niste bani, dezavantaj mare ramai fara masina respectiva destul timp) Varianta NR 3, 5% din cazuri, gasesti un service care sa repare masinile pe FGN=fond garantare si dupa service-ul se descurca cu carpatica si tu ti-ai reparat masina si nu te mai doare capul. Cum am specificat mai sus te duci la acel service si i intrebi pe baieti cu ce piese ti-o repara, daca ei ti-au spus ca se repara "si cu" piese din dezmembrari si pe tine nu te deranjeaza foarte bine. Data viitoare gandeste cu capul minicoop si numai face flame aiurea. Eu am avut clienti care nu au vrut sa-si faca masina la ASTRA cu piese aftermarket(stateam cu piesele in magazie), dupa 6 luni in care am tot trimis la astra note tehnice si mail-uri in care specificam ca acest client nu vrea piese aftermarket s-a hotarat clientul sa-si repare masina. HOPAAAA! Astra a intrat in faliment cu 2 zile in urma, reparatia numai poate fi facuta.. a mai stat inca 6 luni. De aia si profita service-ul respectiv si repara si cu piese din dezmembrari si clientii accepta, pentru ca foarte putini fac asta, cel putin in oras la mine nu face nimeni asa ceva si de asta a si reusit service-ul respectiv sa faca contract de reparatie cu FGN, conditia FGN fiind sa fie cat mai ieftine reparatiile, cred eu. Cosmin... nu stii bine, nu despagubeste corect si rapid.-1 points
-
Salut, peste 2 luni o sa ma apuc de scoala de soferi si inca nu am decis inca ce masina sa-mi achizitionez.... As opta pentru un bmw 320d 1.9 TDI sau un golf 4 1.6 benzina, care ar fi mai bun pentru un incepator Buget pentru masina 2500 euro, Astept pareriile dumneavoastra....chiar daca am gresit subforumu sunt incepator pe site..-1 points
-
-1 points
-
Schimbator original BMW ceramic Black Chrome pentru cutie automata . NOU 0 km - pentru seriile F compatibil cu : BMW seria 5 / F07 GT-F07 GT LCI fabricatie (08.2008-05.2016) / F10-F10 LCI fabricatie (01.2009-05.2016) / F11-F11 LCI fabricatie (01.2009-05.2016) BMW seria 7 / F01 - F01 LCI fabricatie (07.2007 - 05.2015) / F02 - F02 LCI fabricatie (07.2007 - 05.2015) / F03 - F03 LCI fabricatie (04.2008 - 03.2015) / F04 Hyb fabricatie (10.2008 - 06.2012) BMW seria 6 / F06-F12-F13 Atentie !! se potriveste pe orice tip de motorizare ! contact: 0766.566.663-1 points
-
Depinde foarte mult ce vrei de la masina, putere mare pentru drifturi sau poate pentru liniute sau pentru viteza, conteaza enorm ce vrei,de aceea ar fi bine daca ai avea ocazia sa mergi si cu una si.cu cealalta.-2 points
-
-2 points
-
Asa e cand iti cumperi F10 dar ai bani sa intretii loganul....scump 3300 de ron schimbul a 2 senzori la masina de peste 50K.-2 points
-
Cat de barbara poate sa fie ? Doar e BMW nu pica motorul la 200 mii . Probabil pe principiul asta se bazeaza 90% din posesorii de Bmw-uri, fie ele si de 100 de cai, "ii dau in gura ca nu se strica , doar e Bmw". Se strica m5-urile daca le blanesti non stop, d-apoi un amarat de 2 litri diesel, un motor de volum? Repet, daca proprietarul anterior i-a dat sa zaca pe premisa ca are bembeu si rupe asfaltul cu cei 143 de cai, atunci asa se explica consumul absurd de ulei. Parerea mea ca e garnitura.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00