Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/28/16 in all areas

  1. Poti merge pana la 4250 kg cu remorca cu cat B, cu conditia ca remorca sa nu depaseasca 750 kg II. Anexa nr.1 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2002 din LEGEA nr. 203 din 9 noiembrie 2012 privind circulația pe drumurile publice, categoriile de vehicule pentru care se eliberează permisul de conducere: „f) categoria B: 1. autovehiculul a cărui masă totală maximă autorizată nu depăşeşte 3.500 kg şi al cărui număr de locuri pe scaune, în afara conducătorului, nu este mai mare de 8; 2. ansamblul format dintr-un autovehicul trăgător din categoria B şi o remorcă a cărei masă totală maximă autorizată nu depăşeşte 750 kg; 3. ansamblul de vehicule a căror masă totală maximă autorizată nu depăşeşte 4.250 kg, format dintr-un autovehicul trăgător din categoria B şi o remorcă a cărei masă totală maximă autorizată nu depăşeşte 750 kg;”
    2 points
  2. Nu ai de ce sa-ti ceri scuze. Ofertele tale din noiembrie 2013 confirma ca pretul de lista era de peste 50.000. motivul discounturilor foarte mari pe care le-ai avut tu in oferta nu le cunosc, la sfarsitul lui noiembrie apar oferte bune (mai ales la cabriolete), fiindca e aproape iarna, masina depaseste anul de productie, poate era model de dinainte de faceliftul din 2013 sau poate beneficiezi de conditii speciale, innaccesibile clientilor obisnuiti. masina in cauza a avut un pret facturat de 43.500 trecand peste toate astea, e o piata libera, unde fiecare vinde cu ce pret considera. pretul nu contine TVA, eu fiind persoana fizica, e pret brut (final). in Germania, pe mobile.de, cel mai mic pret actual, Z4 20si, cu cutie automata, este de 37.995 Euro (TVA deductibil), adica 31.900 net si care are 25.000 km. Asta nu include cheltuielile suplimentare, transport, inmatriculare, taxa de mediu etc. asa ca 31.000 e un pret mai mult decat ofertant. e o model doar pentru pasionati, care mie imi place foarte tare si pe care nu o vand decat pentru un anumit pret. sper ca toti va bucurati de BMW-urile voastre cel putin atat de mult cum ma bucur eu de al meu toate bune!
    2 points
  3. Masina e in stare de functionare si de o saptamana merg cu ea. Merge bine chiar daca nu e finalizata inca. http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/LdHkEm.jpg
    2 points
  4. minicoop... fara suparare! Nu conteaza ce repara, autobuze, camioane, masini sa fie, nu-mi pune cuvinte in gura. Tu macar ai habar ce inseamna fondul de garantare carpatica? eu lucrez la reprezentanta si am lucrat cu carpatica, city, euroins, astra + restul de pe piata. Daca tu nu ai nevoie de masina 1-2 ani e problema ta, dar masina se poate repara in 95% din cazuri in 2 feluri: - clientul o repara unde vrea pe banii lui si cu factura se duce la carpatica si asteapta 6 luni-12 luni-18 luni pana isi recupereaza banii (avantajul fiind ca se repara unde vrea el cu ce piese vrea el si carpatica nu prea ar avea ce sa comenteze in baza facturii) - clientul asteapta sa ia banii de la carpatica pentru reparatie( o durata de pana la 2 ani, la unii au trecut 6-12 luni) si dupa o repara unde doreste el cu banii luati de la carpatica si daca nu-i ajung mai pune de la el sau daca o face cu mai putini bani bravo lui (avantaj ca nu blochezi niste bani, dezavantaj mare ramai fara masina respectiva destul timp) Varianta NR 3, 5% din cazuri, gasesti un service care sa repare masinile pe FGN=fond garantare si dupa service-ul se descurca cu carpatica si tu ti-ai reparat masina si nu te mai doare capul. Cum am specificat mai sus te duci la acel service si i intrebi pe baieti cu ce piese ti-o repara, daca ei ti-au spus ca se repara "si cu" piese din dezmembrari si pe tine nu te deranjeaza foarte bine. Data viitoare gandeste cu capul minicoop si numai face flame aiurea. Eu am avut clienti care nu au vrut sa-si faca masina la ASTRA cu piese aftermarket(stateam cu piesele in magazie), dupa 6 luni in care am tot trimis la astra note tehnice si mail-uri in care specificam ca acest client nu vrea piese aftermarket s-a hotarat clientul sa-si repare masina. HOPAAAA! Astra a intrat in faliment cu 2 zile in urma, reparatia numai poate fi facuta.. a mai stat inca 6 luni. De aia si profita service-ul respectiv si repara si cu piese din dezmembrari si clientii accepta, pentru ca foarte putini fac asta, cel putin in oras la mine nu face nimeni asa ceva si de asta a si reusit service-ul respectiv sa faca contract de reparatie cu FGN, conditia FGN fiind sa fie cat mai ieftine reparatiile, cred eu. Cosmin... nu stii bine, nu despagubeste corect si rapid.
    2 points
  5. Cat de barbara poate sa fie ? Doar e BMW nu pica motorul la 200 mii . Probabil pe principiul asta se bazeaza 90% din posesorii de Bmw-uri, fie ele si de 100 de cai, "ii dau in gura ca nu se strica , doar e Bmw". Se strica m5-urile daca le blanesti non stop, d-apoi un amarat de 2 litri diesel, un motor de volum? Repet, daca proprietarul anterior i-a dat sa zaca pe premisa ca are bembeu si rupe asfaltul cu cei 143 de cai, atunci asa se explica consumul absurd de ulei. Parerea mea ca e garnitura.
    2 points
  6. Imi pare rau, dar nu am ce argumente sa ofer cuiva care crede ca turbina nu lucreaza sub o anumita turatie.
    2 points
  7. Salutare ! S-a intamplat inevitabilul in final si am luat decizia sa renunt la al meu E46, din cauza stresului si nervilor creati de aceasta masina. Mai pe scurt decizia a fost luata din 2 cauze mari si late: 1.Dupa 500-600 euro investiti in chestii marunte gen pompa de benzina, relee de incarcare,bucsi,etc a aparaut o problema mai scumpa pe care nu mai sunt dispus sa o rezolv.(explicatiile mai jos) 2.Am primit zilele trecute o masina mult mai utila de la o ruda apropiata. Acestea fiind spuse ca si explicatii la motivul vanzarii, sa trecem la treburi mai serioase. Masina are ca si probleme urmatoarele (probabil colegii mai stiu din ele de pe topicuri): - simeringuri supape - distributie sarita de la punct - ambreiaj care necesita schimbare urgent - un vanos defect din sistemul vvt PS. Masina porneste si merge, dar cu mufa VVT scoasa, deci fara valvetronic.(sta perfect in ture, dar nu are putere) Cost total reparatie aproximativ : 6-700 euro. Ca si dotari/km/provenienta: Motorul este cel de 1796cmc 115 cai, valvetronic. Taxa platita si nerecuperata.(EURO 4) Al doile proprietar in tara.(masina e de 2 ani in RO, provenienta austria - sunt proprietar in acte) An fabricatie 2003 luna Octombrie. Model: 316i facelift. - Climatronic - Geamuri electrice fata - Navigatie monocrom business (cu harta romaniei + lb romana) - Volan piele cu comenzi - Pilot automat - Interior velur (nerupt,agatat,etc) - Bancheta spate rabatabila cu sac de ski - Scaune reglabile inltime + lombar. - Elemente exterior in culoarea caroseriei - Trapa electrica functionala - Jante Style 32 pe 17' + cauciucuri Bridgestone Turanza 300 DOT 2013. - Presuri originale bmw In cele 6-7 luni cat a stat la mine, s-au schimbat urmatoarele: - Bujii noi NGK - Bobina inductie noua - Pompa benzina noua - Ulei + filtre - Bucse brate fata - Releu incarcare Defecte: - Zgarieturi fine + vre-o 2 mai serioase.(cu un tratament serios, masina arata perfect, nu e indoita,lovita) - Necesita polish faruri - Capacele de la motor crapate (nu stiu de ce, asa am luat masina) * FARA ERORI IN BORD, BECURI ANULATE SI ALTE MAGARII. * KM APROX. 186.xxx (NU I-AM VERIFICAT SI NICI NU MA INTERESEAZA, ORICUM NU PAR REALI) * NU SUNT BISNITAR SI NICI NU MA GRABESC SA O DAU ! * NU E NIMIC DE ASCUNS, SE ACCEPTA ORICE FEL DE "VERIFICARE" ! PRET: 2300 EURO. Nu ma intereseaza schimburi. App. Nu ies din grup de tot ... imediat cum fac rost de banii necesari, ma indrept catre un E60 sau E90. Astept orice fel de intrebare din partea doritorilor.
    1 point
  8. Am rezolvat. Concluziile mele sunt urmatoarele: - Mi-am luat senzori noi pana la urma. Nu stiu daca cei SH sunt incompatibili sau nu, cert este ca nici testati cu un tester de senzori nu comunica. Cel mai probabil bateriile duse. - Senzorii se reseteaza si intializeaza din iDrive, fara alte interventii si programari. Pur si simplu reset din iDrive, mers cu masina si gata.
    1 point
  9. Scumpe cadouri mai faci:) Frumoasa masina!
    1 point
  10. Scuze de raspunsul intarziat, se pare ca nu am vazut ce ai scris. O sa pun poza cu tipsul. Sixinline, multumim frumos, urmeaza schimb ulei cutie si uleiul in diferentiale si cutia de transfer curand si in rest sper sa tina cu casa. I-am facut schimb ulei si filtre acum cateva zile si placute spate, toate oe.
    1 point
  11. Ft frumoasa masina si ft dotata! Sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea
    1 point
  12. Caut sa cumpar un BMW 380i 203 facelift, benzinar, sunt din Bucuresti, pretul maxim oferit este de 4000euro cu toate taxele platite. Nr contact: 0724949872
    1 point
  13. Nu stiu unde ai citit asta, dar nu-I adevarata. Decat daca intr-adevar ai probleme cu ea. Ce se recomanda sa se schimbe la un anumit interval sunt role, curele, fulie vibrochen, dar si astea daca vezi ca au batai sau n-au fost schimbate niciodata. Mai poti verifica tampoane motor, tampoane cutie de viteze, garnituri etansare pe la intercooler, curatat EGR samd. Poate mai sunt si altele care-I bine sa le verifici, dar momentan astea-mi vin in minte.
    1 point
  14. M-ai inteles gresit! Intentia mea n-a fost sa spun ca trebuie s-o tii doar la 4000 sau chiar peste. Am zis ca sunt momente la un drum extern cand esti nevoit poate s-o duci si-n acel interval, n-ai ce rau sa-i provoci pentru una, doua situatii de acest gen, altfel marcau si acea zona cu rosu ca fiind "dangerous" Stiu ca-s motoare turbo si nu-I nevoie sa-l conduci precum un aspirat, nici eu nu-s tampit sa o accelerez mai mult decat e nevoie. Evident ca va creste consumul de motorina, vei avea si un consum de ulei inevitabil, samd. Zona in care o tin mai tot timpul e 2000 - 3000rpm. Odata a trebuit ca un var sa-mi conduca masina la un drum exterior, el conducand pana in acel moment doar masini pe benzina, aspirate. Vreau sa-ti spun ca m-a disperat pe tot parcursul acelui drum. I-am tot explicat ca atunci cand trebuie sa faca o depasire nu trebuie sa retrogradeze ca sa inceapa depasirea cu sau peste 3000rpm, intrucat n-are sens. Cuplul se regaseste pe plaja 2000 - 3000rpm si daca o are undeva peste 2000rpm e sufficient sa faca orice depasire vrea el. Pe langa el, am mai avut un coleg de servici, tot "tractorist" cum le zic eu astora. Noroc ca asta nu mi-a condus masina, ci doar masina de firma, aceasta fiind tot un diesel. Acelasi comportament. Revenind, faptul ca o duci si in acele plaje de turatii nu inseamna ca vei mai avea nu stiu ce castiguri, cuplul orisicum atingandu-si maximul undeva aproape de 3000rpm, doar puterea(HP) continuand sa creasca pana la 4000rpm, aceasta insemnand doar un top speed mai mare. Ideea e ca daca faci multe drumuri preponderent prin oras, turbina va avea de suferit, functionarea ei fiind limitata la un anumit prag de rotatii, dar in acelasi timp paletii fiind permanent bombardati de gazele rezultate in urma arderii motorinei. Injectoarele la fel, sunt restrictionate la a pompa un debit redus de motorina, la care daca mai pui si calitatea proasta a motorinii de la noi, cred ca-si da seama fiecare cam care-I rezultatul la final. Sper ca am fost ceva mai clar de aceasta data.
    1 point
  15. Eu am pus castrol 0w40 si motorul se simte f bine dar la tine nu are legatura cu tipul uleiului,tu ai o problema tehnica la consumul acesta. In principiu un n47 sanatos nu consuma deloc ulei!
    1 point
  16. bun sfat... cum adica nu conteaza ce repara,conteaza sa repare bine ? dc nu-i spui sa o duca la unu care repara frigidere ,ce conteaza daca o repara bine,nu ? tu asa ai face in locul lui,fara suparare acum ? du-te frate mai intai si cauta si vorbeste in mai multe service-uri vezi care cum lucreaza cu asigurarile si sa-ti puna piese noi ca e dreptul tau ,nu-ti bate joc de masina ! Daca vrei sa arate ca un autobuz sau camion cand iese din reparatie ia ca sfat ce a zis WIN60 !!!
    1 point
  17. N47-ul de 116/143/163/177/184 CP are Puterea maxima la 4000rpm si cuplul maxim intre 1750-3000rpm Sa ii dai "blana" peste 4000rpm este complet inutil cu exceptia cazurilor in care vrei sa consumi uleiul si/sau sa produci daune motorului.
    1 point
  18. 318d E90 aici si nu consuma deloc ulei intre revizii, la 10.000 km. Am un bidon de ulei de acum 4 revizii in portbagaj, nu l-am desfacut niciodata in 4 ani
    1 point
  19. Ai dreptate crismedias...pentru ca si tu poate ai patit ca mine...2 drumuri in tara dupa ce o verificasem inainte la km si stiam ca sunt ok...descriere "impecabile, fara accident" etc. Cine vrea sa-si vanda masina cred ca are timp sa vb la telefon niste detalii despre masina, mai ales ca sa constatat ca a mintit. Ar merita sa-l sunam toti la 3 noaptea si sa-i uram de bine cand ne amintim de el, astia si taximetristii... viata mea.
    1 point
  20. Iar recomandarea noastra daca vrei sa tii masina si dincolo de garantie ar fi sa faci intre reviziile incluse in planul de service inca un schimb de ulei, filtru de ulei, filtru de motorina cel putin.
    1 point
  21. Din pacate nu stiu ce a fost in capul celui care a cumparat de noua masina sa faca upgrade la sunet dar sa nu ia comenzi. Am trim-ul + comenzile cumparate, mai trebuie spira dar nu am mai insistat pt moment. @lavi4175, pe langa toate facturile am si toate bonurile de motorina bagata.
    1 point
  22. Nu mai e mult http://i.imgur.com/egZlGvy.jpg
    1 point
  23. Felicitari pentru achizitie, cat despre masina arata f. bine, smecher interior, confortul il rezolvi la iarna cu jante ceva mai mici si anvelope fara runflat.Suspensia e specifica BMW rigida, dar se mai poate ajusta. Asta cu motorul e paranoia romaneasca, bucurati-va de masina, e marca premium, asta ar fi ultima problema la care sa va ganditi.
    1 point
  24. Multumesc bimmer90f30 pentru idee , am rezolvat elegant problema , am dat jos displayul ,i am curatat tot stratul antireflexie apoi m am dus la un prieten care are service gsm si mi a pus o folie anti-reflex (a masurat si taiat folia ) . se vede excelent si arata ca noua :frantics:
    1 point
  25. Masina are 6 pistoane, are motor de 3000 (204CP) chiar daca e 525d.
    1 point
  26. Guest

    M3

    asculta bai plosnita celulitoasa incapacitata, esti efectiv ultimul user de pe forum care poate s-o dea in amenintari si smardoiala, incepand de la felul in care arati si terminand cu personalitatea de pizda menstruata.
    1 point
  27. 1 point
  28. Trebuie sa scrie pe stalpul B din stanga dimensiunile acceptate pentru masina ta. Ca sa fie si legal, trebuie sa fie trecute si in cartea masinii.
    1 point
  29. Salut, masina mea se apropie de 150.000 km și vreau sa știu ce mai trebuie schimbat la aceasta revizie ĂŽnafara de ulei și filtre. Citisem pe undeva ca trebuie schimbata pompa de apa. Altceva mai este necesar? Uleiul ĂŽmpreunĂŁ cu baia, la cutia de viteze automata a fost schimbat la 135.000 (better safe than sorry) .
    0 points
  30. filtrul a fost scos fizic si din soft. nu pot sa spune ca scoate foarte mult fum, dar e sesizabil. daca o accelerez puternic imi scoate la inceput dupa care pot sa o tin in 4 5 mii de ture si nu mai scoate nimic. imi scoate in general la accelerari mai puternice si, am observat de cateva zile, la accelerare chiar usoara in marsarier.
    -1 points
  31. La bmw-uri si la alte masini exista jante in 2 latimi,adica mai late in spate.Nu are nici-o problema,daca iei aceeasi latime o sa constati ca pe spate sunt bagate mai in interior decat pe fata,asa sta cel mai frumos.Ce jante ai?
    -1 points
  32. am si eu nevoie de cateva sfaturi in legatura cu alegerea cauciucurilor pt noile jante am achizitionat recent un nou set de jante pe 20 pt masina mea bmw f10 525d 5x120/20/9j 5x120/20/10j din cate stiu optim este pe fata 245/35/20 iar spate 275/30/20 este posibil sa pun 255/40/20 fata si 285/35/20 spate? cu gandul de a avea putin mai mare garda la cauciuc din cauza drumurilor proaste din tara
    -1 points
  33. pret 250 euro sau schimb cu jante pentru e90 sau e60 ! Fata de cei care au dat minus imi cer scuze daca am gresit ceva in anunt ! va rog sa ma corectati .
    -1 points
  34. pret 250 euro sau schimb cu jante pentru e90 sau e60 ! Fata de cei care au dat minus imi cer scuze daca am gresit ceva in anunt ! va rog sa ma corectati .
    -1 points
  35. Pai e o mare diferenta cavaliere... cei care nu au bunul simt sa-si recunoasca greselile desi aiureaza esti pentru ca nu si-au dat ei seama ca aiureaza, de multe ori nici eu nu "recunosc", dar nimeni nu-mi demonstreaza cu dovezi ca ceea ce stiu eu e gresit. Spre ex consumul de care spuneai la E90 tau la 160 km/h, ok te-am inteles, mi-ai aratat poze m-ai inchis, dar de asemenea pe youtube am gasit E90 eff dyn. plin care la 160 km/h nu au nici turatia aia si nici consumul ala si nici F30. Inseamna ca undeva este o eroare chiar daca as vedea si in realitate... da ok dar atunci de ce la ala e altceva pe youtube? Nu deschid niciun subiect, doar dau un exemplu la ce ai spus tu de rzv ca si-a recunoscut greseala, acolo el a zis o suma s-a "certat" cu mai multi, dar cand a vazut clar ca a gresit a recunoscut, daca nu gasea pdf-urile respective crezi ca spunea ca a gresit? nu pentru ca nu avea de ce. Scz pentru poluare, scuza-ne pe noi astia mai saraci care comentam pe langa subiect ) sau cel putin eu!
    -1 points
  36. n-am nimic impotriva ultimelor doua metode
    -1 points
  37. Stiu ce spui, dar si in acest caz (din auzite) samsarul cere sa fie trecuta o suma mai mica pe factura, in schimbul unui mic discount. Atat timp cat masina nu e manarita, pe mine personal nu ma deranjeaza artificiile lor.
    -1 points
  38. Mai bine E92!!! Inviato dal mio D6603 utilizzando Tapatalk
    -1 points
  39. Nu mai e valabil momentan. Am ales sa o repar.(in 2 saptamani e gata...cost total 600 euro) Daca v-a mai fii la vanzare v-a fii la pretul corespunzator. Se poate inchide. Multumesc.
    -1 points
  40. daca remorca incarcata este mai grea de 750 kg ai nevoie de cat E
    -1 points
  41. Schimbator original BMW ceramic Black Chrome pentru cutie automata . NOU 0 km - pentru seriile F compatibil cu : BMW seria 5 / F07 GT-F07 GT LCI fabricatie (08.2008-05.2016) / F10-F10 LCI fabricatie (01.2009-05.2016) / F11-F11 LCI fabricatie (01.2009-05.2016) BMW seria 7 / F01 - F01 LCI fabricatie (07.2007 - 05.2015) / F02 - F02 LCI fabricatie (07.2007 - 05.2015) / F03 - F03 LCI fabricatie (04.2008 - 03.2015) / F04 Hyb fabricatie (10.2008 - 06.2012) BMW seria 6 / F06-F12-F13 Atentie !! se potriveste pe orice tip de motorizare ! contact: 0766.566.663
    -1 points
  42. Cum adica "se aude foarte urat motorul ca si cand ar merge in 4-5 pistoane"? Stii ca masina ta are numai 4 pistoane, nu?
    -2 points
  43. Nu te supĂŁra dar rata Casco nu se pune la ĂŽntreținerea unei mașini! Aia nici nu trebuie sa o faci daca nu vrei.. noi vorbeam strict de ĂŽntreținerea electricĂŁ si mecanica a mașinii. Eu dau 5400 lei pe an pe un e60 din 2008 in acte, nu cred ca dai mult deloc la Casco pt un f30 care spui ca a fost scump...normal ca e mai scump ca un e60 fĂŁrĂŁ Casco sau cu Casco mai prost, dar la piese este exact același lucru. Mașina ai luat-o noua? la fel si rata pt mașina.. nu poate fi catalogata ca "ĂŽntreținere" la mașina, nu am nimic cu tine dar ai spus ceva foarte greșit sau te-ai exprimat gresit
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.