Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/29/16 in all areas
-
Rheingold (Standalone) v4.01.22 ISTA-D- Download SQLiteDBs (baza de date)- Download Tools- Download Pentru a dezarhiva SQLiteDBs aveti nevoie de 7zip Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install and x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.6 points
-
Asta se intampla cand nu va permiteti masinile pe care le conduceti. Asta e ca si faza cu Iphone, toata lumea are, insa putini sunt cei care si le permit.2 points
-
Vand bara spate e 90 lci de pe o masina din 2009, cu gauri senzori,bara este impecabila,cod 668 schwart 2,fara nici o zgarietura, se poate monta direct pe masina, schimbata cu bara de M.PRET: 400 ron...locatie Deva.0770825084.1 point
-
nu par probleme fff costisitoare de remediat (verifica totusi cu turbina) treaba e ca e mult de bibilit daca iti faci tu reparatiile e ok, daca te duci la servis nu merita. totusi sper ca dai un pret fff mic pe masina asta..altfel, ia-ti o masina fara atatea probleme1 point
-
1 point
-
1 point
-
367 km cu 35 litri la viteza medie de 23.2 km, consum 9.53. Excelent dat fiind ca nu vpse foloseste startstop1 point
-
M-am razgandit . Am ales sa il repar pana la urma. Probleme: - patina distributie rupta (se vede cum se plimba prin motor pe la capacul de ulei) - simeringuri supape (scoate fum, consuma ulei) - vvt nu are nimic (nu merge din cauza distributiei sarite) - ambreiaj + posibil volanta Costuri totale (piese + manopera): ~600-700 EURO. Maine se apuca de ea, pe miercuri ar trebuii sa fie gata. Sper, ca dupa ce o iau, sa ma convinga sa nu o mai vand. Va anunt, dupa prima plimbare1 point
-
1 point
-
Nu mai e valabil momentan. Am ales sa o repar.(in 2 saptamani e gata...cost total 600 euro) Daca v-a mai fii la vanzare v-a fii la pretul corespunzator. Se poate inchide. Multumesc.1 point
-
Nu ai de ce sa-ti ceri scuze. Ofertele tale din noiembrie 2013 confirma ca pretul de lista era de peste 50.000. motivul discounturilor foarte mari pe care le-ai avut tu in oferta nu le cunosc, la sfarsitul lui noiembrie apar oferte bune (mai ales la cabriolete), fiindca e aproape iarna, masina depaseste anul de productie, poate era model de dinainte de faceliftul din 2013 sau poate beneficiezi de conditii speciale, innaccesibile clientilor obisnuiti. masina in cauza a avut un pret facturat de 43.500 trecand peste toate astea, e o piata libera, unde fiecare vinde cu ce pret considera. pretul nu contine TVA, eu fiind persoana fizica, e pret brut (final). in Germania, pe mobile.de, cel mai mic pret actual, Z4 20si, cu cutie automata, este de 37.995 Euro (TVA deductibil), adica 31.900 net si care are 25.000 km. Asta nu include cheltuielile suplimentare, transport, inmatriculare, taxa de mediu etc. asa ca 31.000 e un pret mai mult decat ofertant. e o model doar pentru pasionati, care mie imi place foarte tare si pe care nu o vand decat pentru un anumit pret. sper ca toti va bucurati de BMW-urile voastre cel putin atat de mult cum ma bucur eu de al meu toate bune!1 point
-
ok, sarumana de sfaturi. Tot pe vapor sunt, promit ca va țin la curent cu ce voi face cum. ajung acasĂŁ. Uleiul de la. cutia de viteze a fost schimbat de fostul proprietar(varul meu) și a costat 2200 lei cu tot cu baie. Nu știu la cine a fscut operațiunea, dar a fost fĂŁcutĂŁ ĂŽn Constanța.1 point
-
Am rezolvat si eu problema cu simerigurile la Florin din Vulcan, jud. Brasov. Recomand serviciile lui, este un profesionist, de nota 20. Operatiunea a durat aproape 3 ore, impreuna cu schimbul garniturilor de la capacul culbutori, garniturile de la solenoizi plus alte garnituri imbatranite. Masina nu mai elimina gram de fum, nu mai consuma ulei, nu mai am scurgeri de ulei. In sfarsit se simte pe esapament mirosul clasic al benzinei arse. ) Stima!1 point
-
Cheia nu are relevanta,aia inregistreaza fix ce zice bordul. Nu gaseai tu in De e60 2009 cu 100k km la maxim 13k e niciodata! In fine..1 point
-
In Romania nu este piesa de schimb - presupun ca are alta serie si in cazul asta trebuie sa te duci la rar sa il treci in cartea de identitate (din cate tin minte iti trebuie o factura de cumparare si un service care sa iti dea o adresa ca a montat motorul. Service-ul trebuie sa fie agreat de RAR pt astfel de reparatii). Altfel poti sa mergi si fara sa fie inscris in cartea de indentitate, doar viitorul comparator o sa aiba probleme la inmatriculare.1 point
-
In sfarsit au ajuns si mult asteptatele ceasuri,pana la urma am ales AEM pentru ca sunt toate digitale si sper sa se incadreze bine in interior cu iluminatul. Am ales in final ceas pentru Boost 4 Bar,ceas pentru temperatura ulei/apa/transmisie si ceas pentru EGT. Cand au ajuns toate erau in unitatile de masura din SUA cu toate ca le specificasem ca eu am nevoie in BAR nu PSI,in grade Celsius nu Fahrenheit.Am sunat la ei si mi-au spus sa desfac ceasul si sa intorc fata pentru ca pe partea cealalta are in ce imi trebuia mie.Am desfacut ceasul si intradevar asa era si m-am linistit. Toate ceasurile au venit cu senzori si absolut tot ce este nevoie pentru montaj.Astept si suportul pentru ele pentru a le putea monta. Intre timp a mai ajuns si kitul de anulare EGR.1 point
-
Am avut parte de aceeasi experinta am avut si eu cu George ... soft duminica la pranz, doar ca a durat 2h din cauza ca trebuia desfacut ECU. Ulterior am fost la PowerTech pentru soft si am masurat pe dyno si softul facut de George - puterea clar nu este cea declarata de el si totul se face prin marire timpi/cantitate injectie...e un powerbox cu alte cuvinte.1 point
-
am stat o luna de zile in china si nu am vazut soarele, ghiceam unde e, e lesne de inteles din ce cauza nu l-am vazut...1 point
-
Si ce mai astepti? Eu zic ca decizia ar trebuii sa fie ca si luata dupa ce ai postat si daca vrei vin cu tine la Buzau cand te hotarasti!1 point
-
1 point
-
1. masina a fost adusa in tara in 2010 , taxa a fost platita atunci si nu se recuperase pana in 2013 cand am cumparat-o eu, aceea era copia de pe adeverinta pe care am folosit=o eu la inmatriculare 2. pe portalul instantelor nu exista niciun dosar cu numele primului proprietar de pe carte cum ca ar fi un dosar de recuperare a taxei 3. dreptul de a cere restituirea taxei s-a prescris la 1 ianuarie 2016 - teremenul de prescriptie pentru creantele fiscale este de 5 ani. 4. pentru ca mi-a fost efectiv lene sa scot adeverinta de la anaf, am propus sa facem contractul de vanzare la notariat si sa trecem o clauza ca daca prin absurd iese adeverinta ca taxa nu este platita ii restitui eu contravaloarea. oare de ce nu ati vrut asa ? 5. nu uita ca eu am trecut la suspensia normala asa ca ati spus voi ca vreti masina (asta inseamna timp si bani pierduti de mine) - fara sa cer avans! 6. v-am spus de la inceput ca vreau sa va scriu pe talon instarinat catre ca imi vreau numerele 7. v-am spus ca ITP ul este valabil si ca v-a expira 8. dupa ce am vorbit la telefon v-ati mai targuit pentru 250 de lei ca expira itpul peste 5 zile si ca "credeam ca mai are 2-3 luni" voi cand ati venit sa facem actele ati spus asa : " pai iti spun de la inceput ca nu vreau sa imi scrii pe talon" - cum rahat e asta de la inceput cand eu, cand ati venit prima oara sa vedeti masina v-am spus ca nu o dau fara aceasta formalitate ? dupa aceea ati spus dar domnle de unde stiu eu ca taxa e platita ca uite ca adeverinta e din 2013 ? din cate imi amintesc am propus 2 variante : fie asteptati sa scot eu adeverinta si facem actele dupa (evident cus cris pe talon) fie facem actele la notariat (m-am oferit sa platesc eu contractul autentificat 100 de lei) cu clauza de mai sus ca platesc eu taxa daca iese doamne fereste negativ. nici una nu a fost agreata de voi, de ce ? si tot din cate imi amintesc vroiati sa inchei un contract de vanzare cumparare direct cu tatal unuia dintre voi. insa niciunul dintre voi nu avea procura de la acea persoana pentru a cumpara masina. dar da intr-adevar taxa aia de 221 de euro care este platita si nerecuperata 99,99% v-a impiedicat pe voi sa luati masina... si daca tot vorbim de samsareala, nu cumva a avut unul dintre voi un valvetronic de vanzare chiar in perioada aia, un 316 dar care era trecut 318 si pe forum si pe siteruile de profil, cam cu 3200 de euro asa ?1 point
-
Salut, unde pot vedea masina? Ce zone are ruginitie, in afara de aripile fata?1 point
-
are vanosuri, chiar 2 , unul pe admisie si unul pe evacuare inca de cand a intrat in productie in septembrie 2001. (piesa 4 si 5 de aici http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-03-2001-E46-BMW-318i&diagId=11_3189) si piesa aia nr. 1 de acolo care su numeste solenoid valve , ce crezi tu ca actioneaza ? :poke: eu cred ca ar trebui sa iti faci putin "mea culpa" ca ai tastat fara sa te documentezi1 point
-
Apropo de ghinionistul anului .. sa va mai povestesc una intamplata lunea trecuta. Nu are legatura cu masina mea, insa sper ca nu se vor supara prea tare pe mine moderatorii. Locuiesc intr-un bloc ce are curte interioara si pentru a ajunge la apartamentul unde stau trec pe acolo mereu. Luni dupa munca, spre ghinionul meu, am gasit un vecin proaspat sinucis. Inca mai respira, cineva era deja in telefon cu politia/ambulanta. Insa, daca ati fi vazut ce am vazut eu - picioare rupte, oase iesite, calacaiele langa corp si rasuflari grele- not a pretty sight, not like in the movies. Dar, cu dezamagire am observat pe ceas, ca si aici dureaza mult pana vine ambulanta - aprox 15- minute Evident nevasta nu a mai dormit cateva nopti ca si ea l-a vazut pe individul sarit. mai nasol e cat desi au curatat de 2 ori locul unde s-a intamplat, tot trec in fiecare zi printr-o balta de sange uscata. (Evident nu se vede rosu ci mai mult ca o pata de ulei, insa in cap se completeaza imaginile) Plina este lumea de prosti. PS: azi am lasta masina la montaj, aparent astia nu au reparat ei nimic la masina si au trimis-o la BMW - asa ca o concluzie "nu e vina noastra ci a colegilor de la BMW" WHAAAT ? Lipsa totala de profesionalism.1 point
-
de 8 ani de cand tot intru pe forumul asta citesc recomandari de facut schimbul de ulei la 15 mii, la 10 mii..dupa nu stiu cati km..nu mai pune 0W30..pune 5W40 ca trebuie mai gros si mai vartos, baga si un pic de aditiv, fa-i nu stiu ce...si tot asa. Problema este ca ii numar pe degete pe cei ce au tinut o masina in proprietate mai mult de 3 ani, ca sa inteleaga cu adevarat, pe propria piele, cum si ce trebuie facut si in ce fel influenteaza schimbul de ulei. la BMW schimbul de ulei se face la "30 mii" KM sau la 2 ani, in functie de care intervine prima.. Mai exact, masinuta iti spune ea cand trebuie si ce trebuie sa ii faci, important este sa ii pui ulei original, filter originale si piese originale... Daca faci numai autostrada...aia "30 de mii" KM or sa fie realmente 30 de mii, daca mergi numai in oras si faci J'de-mii de porniri zilnic aia 30 de mii de KM or sa fie numai 20, sau 15 mii de km. Degeaba faci revizie mai des daca bagi in masina mizerii de produse, fabricate prin cine stie de "garaj" si branduite BMW. Citeste manualul de utilizare al masinii, incalzeste motorul conform recomandarilor, tureaza masina conform celor de la BMW..si nu o sa mai ai problem nici cu turbine nici cu nimic. Eu am aceeasi masina de 7 ani si am urmat cartea masinii intocmai, am facut zeci de mii de km cu ea, iar azi vad ca am o masina care functioneaza mult mai bine decat una "bibilita" zilnic si vanduta din 2 in 2 ani. mi-ar lua o saptamana sa vorbesc din toate experientele mele cu masini, dar nu cred ca e cazul aici. Sfatul meu: Stai relaxat, bucura-te de masina intr-un mod intelligent si nu te transforma in sclavul ei.1 point
-
1 point
-
Pai logic pentru ca vorbeai de parca ti-ai luat ceva ca lumea, ca te-ai dus in Germania, bla bla bla. Ma gandeam la 15-20 000 euro, vreo scula de masina, nu masini la 5000 euro. Cand iei o masina de 5000 euro se poate intampla orice. Iar masinile premium de 5000 euro sunt cea mai mare capcana. Poti baga inca 5000 euro in ele in cateva luni de la achizite. Nu se stie niciodata.1 point
-
Nu e vorba ca nu-si intretin corespunzator masinile. Problema incepe de la achizitie. Cand iei o masina ieftina, e normal sa apara probleme.1 point
-
Deci ai dat 5-6000 euro. Iti dai seama ca e foarte greu sa cumperi un BMW ca lumea in banii aia. Preturile in Germania pentru o masina in stare buna si cu putini km sunt mai mari decat la noi. Eu n-am nimic cu alegerea ta. E un compromis corect. Insa n-ai cum sa spui ca iei o masina mai buna decat un BMW. Ai luat o masina mai buna decat un BMW foarte uzat, compromis moral si tehnic. Un BMW sh de sub 15 000 euro in Germania si de peste 100 000 euro este o loterie.1 point
-
Am descoperit. Sunt un soi de avertizare ca pasagerii din spate ar trebui sa poarte centura. Daca in cele 20 de sec cand apar cineva din spate isi pune centura omuletul aferent locului respectiv va fi "taiat" de centura. De aceea nu tiuie sau nu raman in perm aprinsi ptr ca sunt ptr locurile spate. Multumesc mult celor care au dat o parere, iar celor care au comentat tipic romanesc despre bani si modul de dobandire al masinii va doresc sa fiti inconjurati numai de oameni ca voi... Romania tara frumoasa, pacat ca e locuita. In opinia mea un forum este ca sa te poti ajuta, intalni, participa la dif evenimente ...nu ca iti scoti ochii sau sa faci pe desteptul...cand tu esti praf.1 point
-
Vand BMW E46 316ti Masina are taxa platita si nerecuperata!!! An Fabricatie = 2002 Putere = 116 CP Capacitate = 1796 cmc Km = 184.000 Dotari: - Suspensie M-Technik - Jante Aliaj pe 16" Originale BMW cu Anvelope de Iarna - Interior Semi piele - Plafon Negru M-Paket - Volan Sport cu Comenzi - Radio CD + Magazie 6 CD-uri + AUX - Climatronic - Cotiera Fata - Computer Bord - Oglinzi Electrice Incalzite - 4 Geamuri Electrice - 2 Chei - ITP Valabil 2018 - Masina se vinde cu Jantele pe 16" din ultima poza !!! ETC PRET: 2699 EURO Tel: 0723.13.95.65 http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3257_zpsenxsm8w6.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3256_zpsaq47a3gx.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3259_zps0zm3psgc.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3258_zpsl5ekzve3.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3254_zpssrms7mhi.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3255_zpsxsbnqhkf.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3263_zpswkk2f0g7.jpg0 points
-
Ne e normal sa scoata fum daca faci dpf off. Mai bine anulezi de tot dpf-ul pentru ca o data gaurit dpf-ul nu mai are niciun rol. Il scoti de tot fizic dupa care il elimini si din soft si ai scapat.0 points
-
Nu prea e normal ca la relanti sa scoata fum, poate nu sunt indeajuns doar 3 gauri de 16mm, diametrul e prea mic pentru volumul de aer evacuat, incearca sa majorezi dimensiunea si numarul de gauri.0 points
-
Pai mi-am luat ceva ca lumea, pentru pretentiile si nevoile mele. Si cred ca s-a observat pana acum ca sunt un om practic, imi iau ceva de care sa ma folosesc, ca sa ma duc la lucru cred ca imi ajunge si o rabla de 1000eur, nu trebuie sa arat nimic, cu un e65 de 15000 eur, dar care vede saptamanal service-ul.-1 points
-
Foarte buni baiatii de la Ploiesâ˘ti !!!-1 points
-
Nu te supara, dar de cand are motorul N42 VANOSURI ?? Cred ca faci confuzie cu piesa nr. 1 de aici: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-03-2001-E46-BMW-318i&diagId=11_3296-1 points
-
VĂŁd cĂŁ o dai ĂŽntruna cu legalu,ca o fi ca nu, dar tu vii si dovedești ca are taxa plĂŁtitĂŁ cu un xerox din 2013,pe care nu ai achitato tu!-1 points
-
-1 points
-
550€ sau pe bucati idrive touch ceramic - 250€ schimbator normal ceramic - 200€ clima LCI cu incalzire scaune / ventilatie - 200€-1 points
-
Salutare ! Am si eu o intrebare in legatura cu 3 tunneri de pe piata. PowerTech vs Completechip vs George care are site pentru asa ceva si posteaza de ceva timp pe forum...vad ca are niste cifre considerabile scoate din masini (din ce spune el pe topicul lui).Nu vreau sa fac flame intre nimeni si nimeni sau vreo cearta. Doar ca de ce nu sau de ce da?-1 points
-
550€ sau pe bucati idrive touch ceramic - 250€ schimbator normal ceramic - 200€ clima LCI cu incalzire scaune / ventilatie - 200€-1 points
-
Ops mi-am luat 3 de -...copiii forumului nu sunt de acord cu mine. Da e o dif si intre automata si manuala...a ta este automata parca..eu am manuala.-1 points
-
550€ 499€ sau pe bucati idrive touch ceramic - 250€ 225€ schimbator normal ceramic - 200 € 175€ clima LCI cu incalzire scaune / ventilatie - 200€ 175€-1 points
-
-1 points
-
Se vinde orice piesa pentru Bmw seria 3, model e46, 1.9 benzina. Numar de contact: 0726609707-1 points
-
banuiesc ca masina ai luat o la un pret bun din romania si ca avea maxim 120.000 km. am motor daca te intereseaza , 145.000 km cu carte service la 5000 ron . factura si garantie-1 points
-
-1 points
-
Deci, daca face gauri mai mari sau mai multe iese fum mai putin (pe aceiasi teava de esapament)? Sau trebuie sa faca mai multe gauri in esapament, sa iasa (naibii..) fumul asta si prin alte parti decat prin spate pe teava? Sau exista ..ideea ca mai ramane aer (curat) in esapament si iese numai fum (negru) si de aceea mai multe gauri!? :poke: Pe persoana fizica ma cam crucesc cateotada .. ca nu inteleg sfaturile date. Eu zic totusi ca problema ramane la motor; el scoate/produce fumul (nu?) la relanti.. , in turatii vajnice, romanesti.. N-am auzit sa faci DPF off si sa nu se faca obligatoriu si o rescriere de ECU, asta desigur daca se intelege/responsabil ca TREBUIE facut reprogramare. Cum sa dai o gaura in filtru DPF si sa te astepti sa nu scoata mult mai mult fum, mai ales avand mai multi cp. Dar nu-i vorba numai de asta; e vorba de ceea ce au gandit proiectantii cand au modificat modul de filtrare a gazelor de esapamen..t-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00