Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/30/16 in all areas

  1. Rheingold (Standalone) v4.01.22 ISTA-D- Download SQLiteDBs (baza de date)- Download Tools- Download Pentru a dezarhiva SQLiteDBs aveti nevoie de 7zip Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install and x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    4 points
  2. Sa imi trimiti PM daca ai ceva probleme si nu reusesti sa il faci sa mearga. Daca sunt cereri si pentru ultima versiune de ISTA-P o sa fac cumva sa le introduc pe toate intr-un torrent , ca e mai ok asa pentru toata lumea.
    4 points
  3. nu cred ca e relevant sa faci o medie pentru ca masina si-a schimbat proprietarul de cine stie cate ori..de asemenea sa faci o medie intre cat a facut neamtul si cat a facut romanul e imposibil ca nu stii cand a vandut-o neamtul . medie poti face si sa fie relevanta doar la masinile aduse recent, masina respectiva este de minim 4 ani in tara. totusi la o masina asa veche nu mai conteaza asa mult km. conteaza starea ei.
    3 points
  4. Cum naiba faceti download la SQLiteDBs (baza de date)? Nu ajunge niciodata la sfarsit cu downloadul (crash).
    3 points
  5. Nu stiu daca esti ironic sau nu dar tapiteria nu este de fabrica deoarece cusatura de fabrica este pe interior la marginea scaunelor,la asta se vede ata pe exterior in margine.Pe exterior este doar la scaunele sport. Suna-l si intreaba-l de tapiter.
    2 points
  6. Prin browser nu o sa reusesti, trebuie sa iti faci cont la ei si prin aplicatia lor, MEGA sa downlodezi baza de date. Da este ultima versiune din 22.07.2016
    2 points
  7. Asta se intampla cand nu va permiteti masinile pe care le conduceti. Asta e ca si faza cu Iphone, toata lumea are, insa putini sunt cei care si le permit.
    2 points
  8. @crismedias, daca tot vrei sa-ti cumperi masina, eu te sfatuiesc sa faci un mic efort si sa te duci tu personal in Germania sa-ti cumperi. La noi samsarul aduce numai masini obosite si cu km. multi, ca sa iasa pretul cat mai mic. Imi pare rau sa o spun dar tor clientul roman la invatat pe samsar sa dea km. inapoi, deoarece, toti vor masina buna cu dotari cat mai multe si cu KM. putini si pretul foarte mic. Eu toate masinile care le-am luat, am fost in Germania dupa ele, cu istori la zi, le-am luat cu PRETUL mai mare ca la noi in tara, dar retine aspectul, eu la toate masinile cumparate nu am avut probleme cu turbina, motorul, rulmenti, cutie automata, sau alte probleme care se plang colegii pe aici, cu toate ca am luat masina si cu 350.000 km. dar cu intretinere exemplara. Atentie am evitat autohausu-rile de turci, sarbi, arabi. Am luat numai de la autohaus-uri cu patroni nemti. Am un amic care si-a luat un e clase din 2004, din taximetrie, cu 680.000km, iar masina ii merge exemplar si nu consuma ulei. Romanul trebuie sa treaca de pragul asta de pana in 200.000 km., daca nu va trece, vor fi mereu frustrari ca vai uite cum mi sa dus turbina, ca am probleme cu motorul, ca ce proasta este marca BMW, etc. Asa ca per total, chiar daca am dat mai mult pe o masina adusa de mine, nu am mai pierdut timp, bani si nervi prin service-uri pentru reparatii. Si in afara sunt masini intretinute, sau nu, dar difera pretul. Tu de care crezi ca va aduce samsarul la vanzare? Acum trage tu singur concluzia.
    2 points
  9. Multumesc ptr cod piesa six in line. Am comandat o, 120 ron Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  10. Cum i-am spus si personal lui Daniel de la inceput si apoi s-a convins si singur, pana falimentul Carpatica nu va fi luat prin hotarare judecatoreasca definitiva nimeni nu ii va baga masina in reparatie decat daca plateste el. Fondul de Garantare poate face constatarea daunelor dar nu este in masura sa plateasca niciun dosar pana falimentul nu este declarat in toate conditiile legii. Cat despre despagubirea pe care o face FGA-ul , vad ca unii spun ca ar fi defectuoasa . Clientii mei care au avut dosare pe Astra si chiar Forte asigurari au fost destul de multumiti . La fel si unele service-uri care au avut de primit bani de la ei. Nu neg ca poate altii au avut neplaceri dar atat eu cat si cei pe care ii cunosc am fost multumiti de ei. In mod normal nici nu ar trebui sa existe probleme deoarece acest fond a tot acumulat bani de-a lungul timpului iar singurele despagubiri au fost facute doar pentru Astra si Forte pana acum.
    1 point
  11. Da , asa e , senzorii masoara presiunea acumulata in dpf si nu are legatura cu cantitatea de motorina atunci cand amandoi senzorii masoara o diferenta foarte mica de presiune ( in cazul gaurilor date in dpf)., deci regenerarea nu se va face. fumul va iesi in continuare liber pe teava.
    1 point
  12. Pasionatule, ti-am mai spus ca logica te baga in ceata. Prima generatie de BMW cu DPF a avut catalizator SEPARAT de filtrul de particule. Abia din 2007 sunt in aceeasi cochilie. Legat de injectia de motorina... cum crezi ca se face regenerarea DPF-ului la BMW? Prin injectie suplimentara de motorina, pana ajunge la temperatura necesara arderii depunerilor (regenerarii). Ca la alte marci se injecteaza aditivi in evacuare (Mercedes, primele DPF-uri la VAG, etc), e altceva. Aici nu e cazul. Si tot la capitolul asta, daca dai gauri prin filtru, ai facut DPF off doar fizic, nu si soft. ECU va incerca in continuare sa faca regenerare. Oare de ce se mai schimba si parametrii din soft atunci? Dai gaura prin el, senzorii de (diferenta) presiune de pe DPF masoara aproape aceeasi valoare a presiuni intrare/iesire (mica), deci ii vor "spune" ECU-ului "totul e in regula", filtru NU e aproape plin (ca sa te citez) si ai scapat. LOGIC. :goodjob:
    1 point
  13. Nici cel mai mic sunet de metal , stai linistit in privinta lantului. Daca simti miros de gaze in partea in care ai filmat ultima data , inseamna ca ai o fisura pe la galeria de evacuare... in rest nu suna nimica iesit din comun.
    1 point
  14. Daca vrei sa o folosesti pentru seria E, este OK ...
    1 point
  15. Dar de asta ce zici ? https://www.aliexpress.com/item/For-BMW-INPA-K-CAN-K-CAN-INPA-With-FT232RL-Chip-for-BMW-INPA-K-DCAN/32637760963.html?spm=2114.30010308.3.11.jDIIRu&ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_2_10057_10056_10065_10068_10055_10054_10069_10059_10058_418_10073_10017_10070_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_7&btsid=a42c44c3-c31a-4aa4-a276-9a646a05827a
    1 point
  16. daca remorca incarcata este mai grea de 750 kg ai nevoie de cat E
    1 point
  17. Gata si evacuarea si diffuserul performance, urmeaza sa il vopsesc si e gata cu totul. http://i.imgur.com/4oRVaZo.jpg http://i.imgur.com/85ojM8O.jpg http://i.imgur.com/dumjwju.jpg Mai multe poze aici Video Ma declar foarte multumit, din orice punct de vedere! :D
    1 point
  18. ia cu paine sa-ti cada bine ,nu testez nici o piata m-am saturat de mincinosi tepari care te fac sa faci drumuri degeaba care mint in totalitate in legatura cu starea masinii ,nu fa pe moralistu cu mine stiu cum merg lucrurile si probabil tu tii partea daca ma acuzi pe mine ca "i-am rapit timpul pretios" ,scopul acestui topic poate fi util in cazul in care un om de buna credinta care isi cauta masina sa nu bata drumul degeaba si sa cheltuie anumiti bani .Stai tu linistit ca un telefon nu se compara cu un drum facut degeaba programari la service bani dati degeaba ,inainte sa dai comentarii rautacioase prin alte locuri ,gandeste.. e gratis.
    1 point
  19. Printr-o conjunctura favorabila ( zic eu ) am ajuns la sfarsitul povestii frumoase cu aceasta masina ; trag linie dupa 3 ani jumatate si 66.000 km si rezulta multa multa satisfactie si un zambet pe buze la fiecare accelerare.Recunosc ca m-am despartit cu greu de ea,sper sa ma pot detasa repejor.Multumesc tuturor celor care au scris,au citit acest topic.......vad ca s-au strans 144 pagini si peste 146.000 vizionari,cifre impresionante :goodjob: Ca sa evit intrebarile gen cu ce pret s-a dat,cat ai luat pe ea,etc,rog un moderator sa inchida acest topic.
    1 point
  20. Dar baietii astia de pe forum care isi vand masinile la rubrica vanzari, ofera factura? Hai ca poti, mai insista cu aberatiile, vad ca esti neobosit )) Intai era 31 mii una noua fix ca asta acum 2 ani, apoi ca de ce cere pe ea atat daca el a luat-o ieftin, iar acum daca nu o si factureaza potentialilor clienti de pe acest forum.. )) o zi buna si voua!
    1 point
  21. Bai fratilor ce conteaza pt ce a luat-o? Si ce daca e speculativ? Pretul este cel mai mic pt o masina ca a lui cu dotarile alea. Nu iau partea nimanui insa va ofticati cumva ca n-ati luat-o voi la pretul ala ca apoi sa faceti profit? ) Cand vezi atatia moralisti te ia sila. Lasati ipocrizia ca oricare dintre astia care comentati, daca ati fi cumparat masina asta cu pret chilipir, nu o vindeati tot cu ceva peste? Atata vreme cat masina asa cum e ea este sub cea mai ieftina masina similara de pe piata, care e problema? Zici ca suntem la tribunal. B490rzv, nemultimirea ta care e mai exact? Ia ziceti voi baieti cat sa puna omul pret la masina lui? 25 e bine, 22? Ia spuneti voi expertilor cat valoreaza masina asta?)
    1 point
  22. nu te mai explica atat . Ai pus un anunt , sanatate . Daca o primeai cadou trebuia sa o dai cadou , erai fraierul perfect si de apreciat )) Bafta cu ea
    1 point
  23. ai retinut "aproape" exact. motivul cumpararii a fost vacanta, motivul vanzarii este ca vreau s-o fac cash, ca sa tin fetele la facultate vezi vreo contradictie? sunt doua actiuni diferite, cu motivatii diferite. undeva ai dedus tu ca n-am bani sa.... am bani sa ...orice, dar ii aloc catre ce doresc/e necesar. nu sunt presat de nimic sa vand, nici acum, nici peste 5 ani. vacanta s-a executat (18 zile si 8.000 km), iar vanzarea se pare ca nu va fi pe forumul asta, care se pare e interesat mai mult de can-can si de masini mult mai ieftine... mai e unul care imi tine lectii de pret, cu masini care au stat 2 ani pe stoc, cu fantome Z4 diesel samd. pot sa-i spun ca masina a fost expusa in show-room cu 52.000, iar pretul de pe factura Auto Bavaria e foarte mare, nici vorba de 31.000, nu face nimeni discounturi de 40% pentru masini noi. cine vrea sa cumpere ma poate contacta pe mail, telefon etc. e ultima mea postare aici. toate bune!
    1 point
  24. Am facut raliuri vreo 10 ani si sunt "pasionat". Daca vedeti masina si, mai ales, mergeti cu ea, o sa vedeti despre ce e vorba, de fapt. Merita fiecare banut. Mi-am facut o fantezie, acum am nevoie de bani, ca sa-mi tin fetele la facultate.
    1 point
  25. Pai ai zis o masina similara. Ce stil aveti.. De fapt daca stai sa te mai gandesti oleaca era fara facelift si de fapt nici automata nu era si mai era si probabil 1.8i. Dar in rest corespunde cu tot, atata doar ca oferta nu poate fi probata. Cei 4 apostoli erau 3, Luca si Matei. )) In fine, omul a cerut o suma pe masina si desi e sub tot ce exista pe piata la ora asta, ati aparut cu comentarii ineptice. Oricum cel mai probabil nu o sa o vanda pe acest forum, ca aici se cauta masini de pasionat. Asta a lui e de nepasionat, dovada cate minusuri a luat omul, cred ac nici el nu stie de ce )
    1 point
  26. Pai cum nu vezi problema? Trebuia sa intrebe expertii forumului la ce pret sa o puna ca sa nu se oftice ei ca a pierdut el doar 1000 euro . Pe forum sunt atatia justitiari si oameni corecti si isi baga unghia in gat pe orice topic de vanzare daca pretul li se pare lor mare, desi multi dintre ei schimba brate lemforder si merg 30 mii cu un ulei. Daca omul o lua si gratis, dar a pus-o la un pret mult sub ce e sub piata, care e problema? Cred ca nu degeaba am inventat noi romanii zicala " cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia". Sa curga cu minusuri )
    1 point
  27. Va lamuresc eu cum stau lucrurile ca am vrut si eu sa iau masina asta si sant la current Masina a fost castigate la o tombola la E mag de catre o persoana care nici nu avea nici carnet Persoana respectiva nici nu a iesit din curte de la AB si a puso la vanzare in regim de consignatie A stat la AB cateva luni din septembrie pana in noiembrie aproximativ la pretul de 34500 euro Am facut si eu o oferta de 30000 fostului proprietar dar nu a fost de accord asa ca am zis pas Am mai facut niste calcule si devalorizarea masinii era destul de mare iar motorul destul de mic Ulterior am aflat ca masina a fost cumparata de actualul proprietar undeva la pretul de 33500 Daca el vrea sa piarda doar 1000 euro dupa ce sa plimbat un an cu o masina noua nu e rau Oricine care cumpara o masina de noua nu o tine doar un an sau doar o vacanta pe coasta de azur
    1 point
  28. Este un versus interminabil,fiecare cu preferintele si nevoile sale,eu la momentul achizitiei mi-am dorit mult acest motor pe benzina,de care sunt in continuare foarte multumit indiferent ca vorbim de consum sau de performante. Am 65.000 km si peste 3 ani si jumatate si am schimbat doar un termostat ( care functiona insa avea ceva erori ciudate,in SUA este actiune service la noi nu ) in rest doar revizii,deci ?
    1 point
  29. 1 point
  30. Akoane esti invidios pe masina lui DOT? Iti place si te oftici ca nu poti s-o cumperi? Sau arata mai bine ca masina ta care chiar ai luat-o de la samsar si ti-a dat teapa? Loganistule!!
    1 point
  31. un e46 care sa nu fie desfacut si cu multe piese schimbate va fi in mod sigur o troaca... de exemplu la mine : au pocnit toate macaralele de la geamurile electrice , problema clasicĂŁ - a trebuit sa desfac toate fetele de usi sa le schimb - a trebuit sa rezolv simeringurile , problema clasicĂŁ - a trebuit sa fie demontate axele cu came de vvt etc au crapat amortizoarele spate , a trebuit sa scot mocheta de prin portbajagaj ... etc etc etc ce zic eu ca e important e sa aibe acelasi motor ca in fabrica (adica sa nu fie inmlocuit un motor de 1.8 cu un 3.0) pentru ca niciodata nu stii cum s-a facut conversia ...) eu am incercat sa o vand pe a mea si chiar dacĂŁ am lĂŁsat prețul pânĂŁ la 3000 de euro tot nu am reușit sĂŁ o dau cĂŁ mai are o zgarietura pe ici pe colo. La masinile mai vechi de 3-4 ani este mia bine sa fie piese schimbate pe ele decat sa te apuci tu sa bagi bani cu nemiluita (pe care nu ii mai recuperezi niciodatĂŁ). Oricum iti dai seama de starea masinii in functie de proprietar. DacĂŁ te ia cu ”Hai bossule cĂŁ mașina e țiplĂŁ” și are un bidon de ulei mineral 20w50 in portbagaj ... mai bine fugi. Și ai grija la valvetronic mai ales sa nu fie scoase becuriel din bord (check engine, DSC, EML...) si ulterior sĂŁ ai surpriza unui coleg de forum care avea axa excentricĂŁ dela VVT legatĂŁ cu sârmĂŁ ... motorul mergea ca unul fĂŁrĂŁ VVT , probabil pe o hartĂŁ prestabilitĂŁ ...
    1 point
  32. Unde e bara iesita in afara? Si ce il certi atat, ca o dai in penibil? La ce rezolutie ar trebuii sa se faca pozele mai nou ca sa iasa urmele evidente de pietre. Chiar si asa se poate observa o zgarietura pe bara in partea stanga, sub far. Stai linistit, DOT, nu pune la suflet. Unii pun intrebari(ex: raul_bog) pentru ca sunt interesati sa achizitioneze un E90, iar altii pur si simplu sunt experti in vanzari masini de cand se chinuie sa o vanda pe a lor. Felicitari ca esti transparent si bafta la vanzare. Apropo, crezi ca un E46 tine mai bine la drumuri grele?
    1 point
  33. Nu e vorba de polemica, dar cand vii cu niste observatii e bine sa expui si argumentele. 1. Farurile de ce sunt schimbate ? R. Nu stiu, daca iti raspund cu "asa am luat-o" se pune ? in ziua de azi nici nu mai poate fi sincer omu ca e luat de bisnitar. 2. Filtru de particule e anulat. De ce, dupa ce am schimbat turbina mi s-a sugerat ca ar fi bine sa anulez si filtrul. Cand l-am dat jos, mi s-a spus ca primele 2 nivele/straturi/camere.. etc erau deja infundate. "credeam ca duce mult si bine" o ironie pe care nu o inteleg ... "E ok,e o masina de 11 ani dar nu merita astfel de afirmatii" ce astfel de afirmatii. Am putea sa ne mutam pe privat, dar chiar nu vreau ca observatiile tale sa ramana in aer. De bara spate, sincer nu stiu de ce zici ca este iesita in afara, spune-mi tu unde si la ce trebuie sa fac poze sa lamurim aspectul "schimbata sau nu"
    1 point
  34. Condensul = transformarea apei din starea vapori -> starea lichida. Momentul si locul in care apare condensul depinde de temperatura, umiditate si presiune Temperatura si presiunea sunt mai greu de controlat in cazul farurilor, deci ramane de controlat relativ usor umiditatea=cantitatea de vapori de apa din aer - evident din interiorul farului. Singura solutie (testata personal) este uscarea farului (lasat cateva zile in soare si asigurat ca vaporii de apa din interior au un orificiu/aerisire prin care pot iesi) dupa care ermetizarea farului astfel incat sa nu mai poate intra aer din afara. Daca in interiorul farului nu ajunge aer incarcat cu vapori de apa, atunci nu va apare condensul pentru ca din punct de vedere fizic nu are ce sa condenseze.
    1 point
  35. Observ ca ai luat ca un " atac la persoana " ce am scris ; te-am numit individ fiidca nu te cunosc,este o exprimare decenta,nu vad cu ce te-am ofensat ? Ma rog,nu asta este scopul topicului in cauza.... Toate cele bune !
    1 point
  36. Seamana cu a mea numai ca e E46. Ce este idiotenia cu seamana cu a mea ?
    1 point
  37. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/NonUK_Roundabout_8_Cars.gif
    1 point
  38. Consuma 10-12 in Craiova!! Vino la Bucuresti si..
    1 point
  39. releul din cate stiu trebuie schimbat la pachet cu bujiile!
    -1 points
  40. Daa, functioneaza perfect! Te curata si de pacate, face contul de economii sa creasca, creste dobanda la depozite si o scade pe aia la credite. Vindeca cancerul, plictiseala dar nu prostia! Este un produs minune
    -1 points
  41. Nu intru in polemica tine,se vede clar la bara spate ca e iesita in afara si altele.E ok,e o masina de 11 ani dar nu merita astfel de afirmatii. Farurile de ce sunt schimbate?Dar filtrul particule?credeam ca duce mult si bine:)
    -1 points
  42. Poza 2,este strict parerea mea ca masina nu a plecat din fabrica cu asa toleranta. Ai inspectat vopseaua la cumparare dar nu ai fost curios de ce au fost schimbate farurile? Ultimul post pe topic ul acesta! Spor!
    -1 points
  43. Nu ma poti face decat sa zambesc :goodjob: Eu nu am avut niciodata masina din grupul reno in schimb tu te cam cari cu symbolu' aka Logan
    -1 points
  44. Ataseaza talonul masinii,sa constate ca tu esti proprietarul si iti vor trimite un istoric complet.
    -1 points
  45. N-o vinde! Mai ales ca are valoare sentimentala. O sa ai o mare satisfactie cand o sa conduci masina dupa ce ai surubarit la ea. E34 e o masina frumoasa. Ia-o usor, pas cu pas si o sa fii multumit. Pentru ca suntem o comunitate de pasionati fac apel la voi sa-l ajutam pe acest baiat sa puna masina pe roti. Fiecare cum poate, veniti voi cu idei. Sper ca initiativa mea sa nu fie gresit inteleasa.
    -1 points
  46. pret nou: 600 euro. doar cu predare personala in arges.
    -1 points
  47. A fost "ca prea la tara" pt drumurile noastre ?
    -1 points
  48. vandute. se poate inchide. multumesc.
    -1 points
  49. Vand BMW E46 316ti Masina are taxa platita si nerecuperata!!! An Fabricatie = 2002 Putere = 116 CP Capacitate = 1796 cmc Km = 184.000 Dotari: - Suspensie M-Technik - Jante Aliaj pe 16" Originale BMW cu Anvelope de Iarna - Interior Semi piele - Plafon Negru M-Paket - Volan Sport cu Comenzi - Radio CD + Magazie 6 CD-uri + AUX - Climatronic - Cotiera Fata - Computer Bord - Oglinzi Electrice Incalzite - 4 Geamuri Electrice - 2 Chei - ITP Valabil 2018 - Masina se vinde cu Jantele pe 16" din ultima poza !!! ETC PRET: 2699 EURO Tel: 0723.13.95.65 http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3257_zpsenxsm8w6.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3256_zpsaq47a3gx.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3259_zps0zm3psgc.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3258_zpsl5ekzve3.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3254_zpssrms7mhi.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3255_zpsxsbnqhkf.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3263_zpswkk2f0g7.jpg
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.