Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/01/16 in all areas

  1. Rheingold (Standalone) v4.01.22 ISTA-D- Download SQLiteDBs (baza de date)- Download Tools- Download Pentru a dezarhiva SQLiteDBs aveti nevoie de 7zip Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install and x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  2. Salutare ! S-a intamplat inevitabilul in final si am luat decizia sa renunt la al meu E46, din cauza stresului si nervilor creati de aceasta masina. Mai pe scurt decizia a fost luata din 2 cauze mari si late: 1.Dupa 500-600 euro investiti in chestii marunte gen pompa de benzina, relee de incarcare,bucsi,etc a aparaut o problema mai scumpa pe care nu mai sunt dispus sa o rezolv.(explicatiile mai jos) 2.Am primit zilele trecute o masina mult mai utila de la o ruda apropiata. Acestea fiind spuse ca si explicatii la motivul vanzarii, sa trecem la treburi mai serioase. Masina are ca si probleme urmatoarele (probabil colegii mai stiu din ele de pe topicuri): - simeringuri supape - distributie sarita de la punct - ambreiaj care necesita schimbare urgent - un vanos defect din sistemul vvt PS. Masina porneste si merge, dar cu mufa VVT scoasa, deci fara valvetronic.(sta perfect in ture, dar nu are putere) Cost total reparatie aproximativ : 6-700 euro. Ca si dotari/km/provenienta: Motorul este cel de 1796cmc 115 cai, valvetronic. Taxa platita si nerecuperata.(EURO 4) Al doile proprietar in tara.(masina e de 2 ani in RO, provenienta austria - sunt proprietar in acte) An fabricatie 2003 luna Octombrie. Model: 316i facelift. - Climatronic - Geamuri electrice fata - Navigatie monocrom business (cu harta romaniei + lb romana) - Volan piele cu comenzi - Pilot automat - Interior velur (nerupt,agatat,etc) - Bancheta spate rabatabila cu sac de ski - Scaune reglabile inltime + lombar. - Elemente exterior in culoarea caroseriei - Trapa electrica functionala - Jante Style 32 pe 17' + cauciucuri Bridgestone Turanza 300 DOT 2013. - Presuri originale bmw In cele 6-7 luni cat a stat la mine, s-au schimbat urmatoarele: - Bujii noi NGK - Bobina inductie noua - Pompa benzina noua - Ulei + filtre - Bucse brate fata - Releu incarcare Defecte: - Zgarieturi fine + vre-o 2 mai serioase.(cu un tratament serios, masina arata perfect, nu e indoita,lovita) - Necesita polish faruri - Capacele de la motor crapate (nu stiu de ce, asa am luat masina) * FARA ERORI IN BORD, BECURI ANULATE SI ALTE MAGARII. * KM APROX. 186.xxx (NU I-AM VERIFICAT SI NICI NU MA INTERESEAZA, ORICUM NU PAR REALI) * NU SUNT BISNITAR SI NICI NU MA GRABESC SA O DAU ! * NU E NIMIC DE ASCUNS, SE ACCEPTA ORICE FEL DE "VERIFICARE" ! PRET: 2300 EURO. Nu ma intereseaza schimburi. App. Nu ies din grup de tot ... imediat cum fac rost de banii necesari, ma indrept catre un E60 sau E90. Astept orice fel de intrebare din partea doritorilor.
    1 point
  3. De ce nu schimbi motorul cu totul? E 400 euro un motor in stare buna. P.S: nu mai incerca smecheria cu doi de "i" sau cu despartit cuvintele, ca nu prea merge...
    1 point
  4. am facut enable la optiunea tv din modulul de cic unde am selctat pe ce fbas am firul de la convetorul VGA in CIC: TV wert_23(sau wert_21) in functie de cum ai mufat in cic, pe care fbas (fbas1 wert 21 si 2 wert 23). TVM_VARIANTEN vm_l4_most_fkat TVC_WIDTH_0C wert_02 si din ce am mai vazut, AUX1 ar trebui codat pe wert_21 pt sunet. e de testat dupa ce vine box-ul airplay.
    1 point
  5. Nu, nu sunt nici mai mecanic, nici mai putin mecanic. E doar un hobby dus spre pasiune.
    1 point
  6. FOARTE RAU! Fara catalizator, chiar o sa ai fum. Acum cauta un catalizator+dpf la dezmembrari si monteaza-l poate chiar ai noroc sa nu fie colmatat inca. Ti-am spus ca vorbesti din carti. Uite DPF-ul la E60 nfl (EDC16) http://www.cartronic.pl/library/2015/07/01/143574312498.jpg Stiu, nu vezi sondele. Pentru informatia ta... sunt in teava de evacuare. Dar asta nu-ti scrie in carti.
    1 point
  7. Tocmai ti-am spus ca am fost de fata la desfacerea lui si ca e corp comun cu catalizatorul... Scuza-ma, ce consumi? Sent from my GT-I9506 using Tapatalk 2
    1 point
  8. Bimmere, cut the bullshit! Asta-i preocuparea ta, evidenta polemicilor? Argumentele ti le-am dat si aici, si acolo. Ca nu vrei tu sa le accepti, e alta poveste. DPF off am facut la mai multe masini decat ai ridicat tu capota. Nu ma obosesc sa-ti explic mai mult. Documente oficiale care sa-mi sustina ideile, nu am. Sorry. Faci dpf off, anulezi si din soft. Altfel ai probleme. Iar legat de CAT+DPF, chiar nu stiam ca la E90 a fost monobloc. La E60, de la introducerea in 2005 e separat iar din 2007 sunt ambele intr-o singura carcasa. Cele Euro4 din 2003 si 2004 nici nu aveau DPF. Happy? Si mai lasa contrele astea orgolioase, ca-s obositoare.
    1 point
  9. Kamikaze ISM Coat - pentru ca ... why not
    1 point
  10. Da-i pace, asa e el. Fiecare cu placerile lui. Imi plac astia care repara masini noaptea in vis, dar cand le pui un motor in brate, cauta pistoanele pe la culbutori.
    1 point
  11. Sa imi trimiti PM daca ai ceva probleme si nu reusesti sa il faci sa mearga. Daca sunt cereri si pentru ultima versiune de ISTA-P o sa fac cumva sa le introduc pe toate intr-un torrent , ca e mai ok asa pentru toata lumea.
    1 point
  12. Prin browser nu o sa reusesti, trebuie sa iti faci cont la ei si prin aplicatia lor, MEGA sa downlodezi baza de date. Da este ultima versiune din 22.07.2016
    1 point
  13. Deci, daca face gauri mai mari sau mai multe iese fum mai putin (pe aceiasi teava de esapament)? Sau trebuie sa faca mai multe gauri in esapament, sa iasa (naibii..) fumul asta si prin alte parti decat prin spate pe teava? Sau exista ..ideea ca mai ramane aer (curat) in esapament si iese numai fum (negru) si de aceea mai multe gauri!? :poke: Pe persoana fizica ma cam crucesc cateotada .. ca nu inteleg sfaturile date. Eu zic totusi ca problema ramane la motor; el scoate/produce fumul (nu?) la relanti.. , in turatii vajnice, romanesti.. N-am auzit sa faci DPF off si sa nu se faca obligatoriu si o rescriere de ECU, asta desigur daca se intelege/responsabil ca TREBUIE facut reprogramare. Cum sa dai o gaura in filtru DPF si sa te astepti sa nu scoata mult mai mult fum, mai ales avand mai multi cp. Dar nu-i vorba numai de asta; e vorba de ceea ce au gandit proiectantii cand au modificat modul de filtrare a gazelor de esapamen..t
    1 point
  14. Mie nu-mi plac volanele alea audi style .
    1 point
  15. cateva poze de azi
    1 point
  16. Adica ai 10.000e pentru masina si nu dai 3e ca sa iti verifici VIN-ul singur?
    1 point
  17. Problema ta este ambreiajul, nu turbina
    -1 points
  18. Masina din poze este a ta? hopa zgarieturiii! Edit: Am vazut ca este un E60:D
    -1 points
  19. Pot sa incerc eu un raspuns? Pentru ca e doar 2 litri diesel!? Nu mai rupe asfaltul ... (Ca si Rover are acelasi motor) ca o sa plangi pe aici ca a crapat nu's ce.. Cred ca ai gresit motorizarea!
    -1 points
  20. Daca tot stiti ca rolul dpf-ului ii sa filtreze fumul si sa fie clean de ce, va mai intrebati de ce scoate fum dupa ce trisati sistemul! Chiar nu imi explic! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  21. Nu trebuie sa ma citezi. Trebuie sa fii mai logic decat mine; si nu-ti iese. Te asigur ca ECU nu va injecta mai multa motorina pentru aprinderea noxelor pana in momentul in care filtru prin senzorii sai ii v-a spune acest lucru, adica ca e aproape plin, 65,70,75% plin. Pentru ca fenomenul arderii noxelor are loc intens in urma caruia un fum alb iese pe teva de esapament. Pana atunci masina cu filtru DPF nu va scoate fumul negru cel urat. Pentru tine o sa caut si un link. Cum de stiu ca PRIMELE FILTRU DPF AU AVUT CATALIZATORUL IN ACELASI LOC? Pentru ca modelul ce il conduc de seria 3 (cel putin..) este ultimul care a iesit cu Euro 4 si fara fitrul dpf, in Octombrie 2005.. si am citit atat de mult despre DPF la aceea data (prin 2012) ca am crezut ca il am... pentru ca cei mai multi/multe care aveau stiu ca trebuia sa te uiti (dupa sonde) imediat dupa turbina, deci chiar in spatele motorului unde de fapt e si catalizatorul. Este exact invers, ulterior s-a decis ca filtru DPF sa fie separat din motive de costuri, contaminare, stres fata de filtru catalizatorului (probabil fiind din materiale diferite cele doua fitre..) Pentru tine o sa caut sursa de unde stiu ca pe seria 3 sigur ca dpf-ul a fost impreuna cu, catalizatorul la inceputuri...
    -1 points
  22. Cosmine (mai pe topic nu se poate?) asa procedezi cand nu ai argument solid sa sustii ceea ce afirmi pe diverse topice!? (vezi ca mai ai un topic la care NU ai gasit raspunsul real.. tot in replica cu mine) De un lucru poti sa fii sigur. Cand o sa cred in ceea ce spui tu o sa o fac cum am facut-o fata de v@asi. Dar sunt sigur ca nu prea ai solutii! ..Lui v@si nu ai nimic sa ii spui!? :console: ..asa cand nu ai argument.. A, "multumesc" de ..remarca; esti un "dulce"!
    -1 points
  23. Salut, Cei care aveti 318i fl , trage tare acest motor 2.0 143cp?Cum e la demaraj? A condus cineva 316ifl si 318ifl e46? sunt diferente mari? Eu am 316i fl 116cp si eram curios daca e mare diferenta intre cel 2.0 si al meu de 1.8 M-ar tenta sa pun un motor de 2.0 . Din ce am auzit, un motor mare cu putini cai, e mult mai fiabil. .
    -1 points
  24. Si nu am zis ca trebuie facuta - gaurirea/eliminarea fizica SI DIN SOFT? Ce contrazicere!? Tu confirmi! Iar un E90 din 2008 poate, foarte probabil sa aiba DPFul, separat, mai jos pe esapament. v@sy confirma, M47N2, acelasi motor cu al meu (conform realeom) ARE dpf si catalizator in acelasi loc dupa turbina. A mea fiind Euro 4.. Multumesc v@asy de aducere aminte!
    -2 points
  25. msg, dar tu esti OK!? te citez de la postarea #62: "Nu-ti mai pierde timpul cautand, pentru ca nu ai dreptate. Acum 2 saptamani am fost de fata la dezactivarea (fizica si din soft) a unui DPF de pe un E90 320d 2008 (177cp)." ..si ce spun eu mai sus la #51, cu aproape 10 postari mai sus?? Abtine-te sa comentezi aiurea ... pe persoana fizica, daca tu insasi nu stii ce afirmi.. si mai si jignesti! You should do it instead, mate!
    -2 points
  26. Asa e, cand cartea nu-ti spune mare lucru (decat ceea ce e mai important, lucrurile legandu-se intre ele prin alte lucruri care ar trebui sa le stii deja...) normal ca iti vine sa spui ca "vorbesti din carti".. Oricum, eu nu am comentat ca E60 nfl EDC 16 nu ar fi avut DPF separat de catalizator. Asta insemna ca pentru mine probabil chiar (personal nu imi castig existenta asa, tu probabil fiind (mai) mecanic) nu conteaza, eu avand alt model "suspect" de DPF.. De aceea am zis sa aduc o utilitate topicului punand pozele de mai sus, din care NU trebuia decat sa se inteleaga/observe ca (aproape) toate filtrele DPF mai noi AU SI CATALIZATOR CHIAR LANGA ELE. Intr-un fel recunosteam ca m-am inselat... si ca pe ultimile modele.. se foloseste si uree pentru un alt catalizator de pe teava de esapament: SCR - Selective Catalytic Rediction. In schimb am uitat sa atasez poza. Totul de dragul cunostintelor.
    -2 points
  27. Glumeam, pe telefon mi s-au parut scaune de fabrica. imi vine greu sa cred ca cineva plateste imbracat in piele, cand poate sa ia alt interior de fabrica..
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.