Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/02/16 in all areas
-
E34-le devine incet incet un clasic, eu inca intorc capul pe strada cand vad cate unul si nu cred ca este nici o rusine sa conduci unul, cand vine vorba de pasiune nu se pune problema de cat ia la suta si cati bani bagi in piese.3 points
-
Sa imi trimiti PM daca ai ceva probleme si nu reusesti sa il faci sa mearga. Daca sunt cereri si pentru ultima versiune de ISTA-P o sa fac cumva sa le introduc pe toate intr-un torrent , ca e mai ok asa pentru toata lumea.2 points
-
Ca posesor de e34 pot sa iti identific cu o probabilitate destul de mare piesele ce trebuiesc schimbate: 1) Referitor la problema cu directia, daca zici ca ai schimbat bieletele de directie, si presupunand ca ai verificat sa nu aiba joc bara centrala ci cele doua de conexiune (componente ale sistemului de directie), mai raman doua cauze posibile: cutia de directie si bucsele mari de la brate. Cutia de directie este cunoscuta a isi face joc dupa multi kilometri iar este ajustabila intr-o anumita masura. Daca cineva a strans acel surub de reglaj prea tare se produce exact efectul descris de tine, adica directia nu numai ca este imprecisa dar "ramane " in stanga sau in dreapta si nu central. De asemenea daca surubul respectiv nu este strans suficient caseta are prea mult joc si creaza cam acelasi efect. Din pacate reconditionarea cutiei de viteza este prea scumpa (daca gasesti cine sa o faca) si iti recomand una noua. Bucsele mari de la brate daca au prea mult joc pot crea si ele aceleasi efecte. 2) Referitor la cum trage nu ma pot pronunta neavand suficiente date. Din ce zici, ca trage mai bine dupa 3500 rpm cel mai probabil ai blocat vanosul (exista posibilitatea sa ramana blocat si nu doar sa isi faca joc). Ca verificari simple mai poti sa verifici daca nu ai catalizatorul infundat . Pe parte de electronica motorul m50 nu are foarte multa senzoristica si nu este nici foarte sensibila asa ca ma indoiesc sa fie o problema legata de elctronica. Debitmetrul, sistemul de recuperare a vaporilor de benzina si senzorii de detonatie reduc puterea daca nu functioneaza corespunzator dar nu cat sa faca masina lenesa deabinelea cum o descrii tu. Restul senzorilor relevanti (axe, turatie volanta ) provoaca imposibilitatea pornirii. In orice caz cred ca ar trebui facuta comparatia cu o masina identica ca si motorizare si nu cu o alta masina. E 34 e masina greoaie si conceputa pentru drumuri lungi. Este posibil ca skoda de 1.6 sa para mai sprintena in oras, diferentele find sesizabile la viteza si in sarcina la turatii mai mari. 3) Sunetul descris de tine apare doar la plecari/accelerari/frane de motor sau este constant si ritmic? In prima varianta ar trebui sa verifici bucsele de la puntea spate care au obiceiul sa pice dupa cateva sute de mii de km. In variant doi verifica rulmentul central de la cardan si elementul de conexiune din cauciuc al cardanului. Acesta din urma poate ceda de tot la un drum lung. 4) Daca ai ramane cu rotile infranate ai simti o diferenta in cum se simte pedala de frana dupa ceva apasari in mers. Posibilitatea de a ramane cu rotile infranate este acompaniata (indiferent de cauza tehnica) si de incingerea excesiva a lichidului de frana care face la randul sau ca pedala sa prinda in primul rand mai sus si in al doilea rand sa fie mai moale decat deobicei. Fiind vorba despre sistemul de franare ar trebui verificat de un mecanic, preferabil bun. 5) Ce rulmenti suna? Eu nu as pleca la un drum lung cu probleme la nici-un rulment, se pot strica de tot oricand si cheltuiala facuta cu reparatiile si tractarea masinii este imensa. Ai grija ca un rulment care se strica provoca stricaciuni si pieselor pe care este montat, datorita caldurii excesive. In mare parte aceste piese sunt facute doar de producator si sunt usturator de scumpe (de exemplu piesa pe care se monteaza rulmentii de la roata din fata) Iti recomand sa iti rezolvi inainte de plecare macar problema cu rulmentii, franele si zgomotul descris la punctul 3 daca are legatura cu cardanul. Ar fi pacat sa ai probleme si sa ajungi sa dai vina pe masina. In plus oricare din aceste probleme iti pot pune in pericol nu numai viata ta dar si a participantilor la trafic.2 points
-
2 points
-
Salutare! Sunt la inceput de drum cu "restaurarea" a unui E34 520 Touring ce-l detin de prin 2010 dar cu care nu am facut 20.000Km in Romania, am mers cu el cam 1 an zi de zi, dupa care l-am cam abandonat, mergand doar ocazional, iar in ultimul an nu m-am atins de el deloc. Pe la jumatatea anului trecut am avut o tentativa de vanzare dar nu am primit nici macar 1000e pe ea avand in vedere ca ofeream fiscal si adeverinta ANAF cu taxa nerecuperata, iar in mecanica nu trebuie investit mare lucru la momentul asta trebuind facuta doar revizia(ulei+filtre), un set de placute de frana si toba finala schimbata...in rest nu bate absolut nimic pe ea, in fine, dupa tentativa asta esuata am luat decizia ca-i pacat de ea s-o las asa si m-am apucat de "munca". Batrana va intra saptamana viitoare la vopsit,printre pozele postate am pus si o poza cu un capac de oglinda de 39 gasit prig garaj pe la "mesteru" vopsit exact in culoarea ce am cumparat-o,e o nuanta apropiata de ce aveam,e din aceeasi paleta de culori de la BMW doar ca am adaugat 500gr perla mov la fiecare litru de vopsea, adica 2kg vopsea si unul de perla. Masina fiind aproximativ cheala ca dotari,doar AC are in rest nimic , am avut destule de luat si inca mai am...pana in momentul asta am cumparat capota+narile si ochelarii facelift,pragurile facelift,plansa de bord de facelift cu airbag pasager,pachetul ala de lumini la interior care are lumini la parasolare,casetofon+magazie CD originale,bandourile fata-spate noi, bandourile laterale SH,toate 4 macaralele electrice+comenzile si instalatia electrica pt ele,semnalele fata si lucasurile aripi alb-fumuriu si multe alte maruntisuri care nu-mi vin acum in minte. In continuare sunt in cautare de un interior complet in stare buna de piele cu trimuri de lemn si jante 18'' ceva mai deosebit, ceva concav gen Ac Schnitzer Type 2. Nu stiu inca la suspensie ce o sa-i fac, as vrea sa o mai cobor 5-6 cm de fata si nu vreau sub nici o forma suspensii sport, ori niste arcuri sport doar, ori arcuri de M// ,ori taiat 2 spire din arcuri am mai vazut pe la altii...asta ramane sa vad dupa ce o scot de la vopsit si gasesc jante sa-mi placa si binenteles si convenabile la pret (n-as prea vrea sa mai mult de 500e pe ele) asta in contextul in care nu trebuiesc reconditionate si au si niste gume decente care sa mai tina macar 1 sezon.1 point
-
Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc1 point
-
1 point
-
Salut, Cei care aveti 318i fl , trage tare acest motor 2.0 143cp?Cum e la demaraj? A condus cineva 316ifl si 318ifl e46? sunt diferente mari? Eu am 316i fl 116cp si eram curios daca e mare diferenta intre cel 2.0 si al meu de 1.8 M-ar tenta sa pun un motor de 2.0 . Din ce am auzit, un motor mare cu putini cai, e mult mai fiabil. .1 point
-
Doar Move 2017-1 si EVO 2016-4 sunt disponibile. Next si Premium sunt pe ISPI dar nu au link-uri valide inca, probabil in cateva zile.1 point
-
De ce nu schimbi motorul cu totul? E 400 euro un motor in stare buna. P.S: nu mai incerca smecheria cu doi de "i" sau cu despartit cuvintele, ca nu prea merge...1 point
-
FOARTE RAU! Fara catalizator, chiar o sa ai fum. Acum cauta un catalizator+dpf la dezmembrari si monteaza-l poate chiar ai noroc sa nu fie colmatat inca. Ti-am spus ca vorbesti din carti. Uite DPF-ul la E60 nfl (EDC16) http://www.cartronic.pl/library/2015/07/01/143574312498.jpg Stiu, nu vezi sondele. Pentru informatia ta... sunt in teava de evacuare. Dar asta nu-ti scrie in carti.1 point
-
1 point
-
Nici cel mai mic sunet de metal , stai linistit in privinta lantului. Daca simti miros de gaze in partea in care ai filmat ultima data , inseamna ca ai o fisura pe la galeria de evacuare... in rest nu suna nimica iesit din comun.1 point
-
1 point
-
Topicul asta suna cam asa, "am si eu un BMW, e cam cazan, dar merge, si parca nu-mi prea mai place, as scapa de el, dar totusi sa stiti ca merge". Si cat de curand apare la vanzari. A mai fost o tentativa de samsareala in genul asta pe forum, cu un X3 parca. Acum sa nu ma injuri, colegule, e doar o opinie, de pe margine, ca la fotbal.1 point
-
Pune mai omule cateva poze , vrem sa vedem cazanu' care a vazut Atlanticul si a venit inapoi.1 point
-
Salut! N-ai cum s-o vinzi aici pentru ca sunt B (nu stiu cat) RZV ( banuiesc ca te cheama Razvan. Bine dracu ca nu te cheama Goe, ca erai in stare sa-ti pui B ... GOE ) si altii care-si dau cu parerea despre tot si toate. Ca de exemplu cum e ala ( nu i-am retinut numele ) care iti face socoteala la bani, el, dorind sa-i arati contabilitatea ta, in loc sa-si toarne 3 litri de motorina ( ca sigur e pe diesel omul ). Anyway... bafta la vanzare, o masina deosebita, dar nu pentru astia d-aici care ar fi in stare sa-si ia si filtre de le dezmbembrari, dac-ar fi posibil.1 point
-
Pretul e ok daca se vinde cu factura pe toata suma. Si cu asta am terminat. O zi buna tuturor!1 point
-
1 point
-
Problemele tehnice nu se rezolva asa din senin,asta insemnand ca tu aberezi prea mult si nu are rost sa-si piarda cineva timpul cu sfaturi pentru tine!In Ro ii huruie rulmentii dar in Italia merge ca unsa1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Colegu, tot offtopic ca tine: conduc zilnic un logan cu 100k km si un e46 320d cu 300k km - nu exista grad de comparatie intre ele, diferente ca si comportament de la cer la pamant. Pt initiatorul topicului, un BMW (Indiferent de an, motor sau km) necesita o intretinere pe masura (bucse, brate, suporti, suspensie, flanse, amortizoare, frane, role, lichide, consumabile) care au un pret asemanator - daca nu poti intretine masina, o vinzi! fara nici o invidie iti spun! Eu nu iti recomand sa pleci la drum cu problemele specificate! Mult succes!1 point
-
Pai e naspa loganul ca dai 2mii pe el si inconjori globul de 3 ori,e bun bmw,il legi cu sarma si pui viata altora in pericol ca ii sar rotile!1 point
-
1 point
-
lasa loganu ca nu ala a fost sfatul meu eu ti-am spus prieteneste dar daca tu zici ca stii mai multe decat "unii de pe aici" inseamna ca stii tu ceva ... ce sa zic spor la treaba1 point
-
in primul rand cu o masina asa veche mi-ar fi frica sa merg la un asemenea drum si daca as cunoaste mult mai bine masina. la tine inteleg ca nici nu prea cunosti masina! (adica nu ai mers f mult) in al 2lea rand gandeste-te si evalueaza cat de mare e beleaua daca te lasa in drum. ai vreo varianta cu care sa iti continui drumul?ca iti dai seama de reparat...cam greu... apropo, daca zici ca nu iti merge motorul cum trebuie 100% ai si un consum mult mai mare decat normal, nu? te baga in faliment pe o asemenea distanta ). trebuia sa te apuci sa o pui la punct cu mult inainte daca tot aveai excursia asta in plan...1 point
-
Foarte scump elementul... si clar materialele de vopsitorie pe o usa de E60 nu au cum sa fie mai mult de 500 lei,restul e manopera si profit.De ce e mai rau la casco?casco e sfant si cum am spus ar trebui sa existe doar casco obligatoriu in aceasta tara....1 point
-
Eu am schimbat pe fata arcuri si amortizoare si sta ca la tine in poze, tot atat de ridicata. Am pus arcuri Bilstein B4 si amortizoare tot Bilstein, parca B3.. Cred ca doar arcurile tin masina asa. Amortizoarele nu contribuie la pozitia caroseriei stationat1 point
-
alta operatiune pe ordinea de zi Montat inele la cesuri, limbi indicatoare rosii si schimbat volan ... asta din urma a fost cu ceva bataie de cap fiindca nu aveam mufa la claxon, vechul meu volan facand contactul printr-un "ring" metalic si un carbune in contact cu el, iar volanul nou avea mufele pe spira aat cea de airbag cat si cea de claxon...nici mufa la airba nu era lafel chiar daca volanul e tot stage 1.Oricum s-au rezolvat amandoua...zilele astea o sa ma duc sa resetez eroarea de airbag.1 point
-
Nu am facut poze la interior inca, insa intre timp am mai avut "putin" de lucru la motor, mai exact l-am reconditionat complet ( aveam consum de ulei ). Am inlocuit chiulasa cu una refacuta ( simeringuri, scaune supape, planata ), am schimbat cuzinetii de la biele, segmentii, toate garniturile motorului, toata distributia ( lanturi, patine BMW OEM ) , o-ringuri injectoare, furtune vacuum etc etc. Am facut operatiunea singur ( cu ajutorul catorva prieteni in anumite momente ), folosindu-ma si de indrumarile din manualul Bentley, avand acum spatiu si sculele necesare. Cu ceva timp in uma am inlocuit si caseta de directie cu una aproape noua "ZF remanufactered". Am parcurs vreo 1000 km cu el, merge foarte bine1 point
-
Iti multumesc pt compliment, te astept cu drag la garaj cu un telefon in prealabil la 0728/163687 https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/ - pe pagina gasesti lucrari la multe BMW-uri Intre timp am curatat sasiul, urmeaza sa il ceruiesc. Si interiorul a intrat intr-un proces de "perfectionare" si anume am inlocuit fetele de usi de pe spate, am schimbat niste trimuri si am inlocuit vechea plansa de bord si consila centrala care erau deformate. Mai astept un set de presuri negre si cateva maruntisuri ca sa ii fac pozele de "dupa"1 point
-
Update 2015: am inlocuit cele 2 lip-uri de pe bara fata cu o prelungire dintr-o bucata, facuta custom. @traktor : vrei sa cumperi E34 si nu gasesti? eu cred ca se gasesc, intr-adevar intr-o stare care sa necesite investitii insa si preturile de achizitie sunt mici. Si asta a fost o masina de 1000E cand am luat-o...1 point
-
1 point
-
DacĂŁ cineva ți-ar oferii așa de mulți bani ĂŽncât sĂŁ poți ĂŽncepe un nou proiect poate aș mai ĂŽnțelege. Dar cum bine știi nimeni nu va face acest lucru. Și eu ca și tine pe lângĂŁ prețul inițial al mașinii am mai bĂŁgat aproape 8k euro. Câți bani sĂŁ-ți dea cineva ca sĂŁ o dai? Este o ĂŽntrebare retoricĂŁ.1 point
-
Un pic offtopic ... dar cred ca merita mentionat . In anul 2005 am cumparat un Ford Focus de la Tiriac Auto, masina noua evident . Tin minte si acum ca (virgula) cu putin timp inainte de livrarea masinii am fost sunat de un reprezentant al dealer-ului care ma anunta ca livrarea mai intarzaia cateva zile, la vremea respectiva nu ma deranjat pentru ca oricum nu eram in Bucuresti. In anul 2011, cand am vandut masina, respectivul cumparator a vrut sa faca un test la BDT ca cica cunostea un mecanic etc .... Toate bune si frumoase pana in momentul in care mi s-a spus ca usa din dreapta spate fusese revopsita ... !!!! Dupa cateva "contre" cu mecanicul care saracul mai avea putin si se jura pe masa ca usa a fost revosita, masina a fost vanduta oricum . Va spun sincer ca pana in momentul de fata am crezut ca toata treaba cu usa a fost doar o "manevra" intre cumparator si mecanic ca sa mai scad eu din pret, dar dupa ce am citit aici .... cred ca omu' avea dreptate ....1 point
-
Nu te intreb unde am "gresit" pentru ca nu imi pasa parerea ta de "forumist". Motorul nu-l schimb pentru ca nu vreau sa investesc in alt motor nou (sh) la care se adauga distributie,simeringuri,garnituri. Ok ?0 points
-
Nu i adevĂŁrat. Eu ĂŽs strungar, am fĂŁcut multe filete pe aluminiu. Trebuie sa fie rece ca se impasteaza aluminiu. DilataĂâşia r bunĂŁ dar nu la aluminiu sau inox. La oĂâşel da. Inviato dal mio SM-T700 utilizzando Tapatalk0 points
-
Nu mai e valabil momentan. Am ales sa o repar.(in 2 saptamani e gata...cost total 600 euro) Daca v-a mai fii la vanzare v-a fii la pretul corespunzator. Se poate inchide. Multumesc.0 points
-
Nu-i nicio dezamagire. Dimpotriva! Ma bucur ca ai scapat. Mai cunosc si eu oameni de-astia care o iau prin Europa fara niciun stres intr-o masina ce mie mi-ar da emotii si 100 de km. Esti norocos, nu gluma.0 points
-
salut sunt si eu nou pe forum. de curand am achizitionat un e 90 adus din germania .am cumparat-o cam in graba si acum ma lovesc de o problema. am airbag-ul aprins si centura , am bagat-o pe tester imi da eroare scaun pasager si cam toate centurile eroare la capse sau asa ceva am inteles. faza e ca vreau sa o inmatriculez si am inteles ca daca e airbag-ul aprins nu iti face rar-ul. ma poate ajuta si pe mine cineva din constanta sau din apropiere?-1 points
-
O scurta intrebare: de ce nu listezi masina pe mobile.de, cu 37.994 euro?-1 points
-
Bujiile sunt prinse in chiulasa. Este foarte recomandat ca motorul/chiulasa sa fie cat se poate de fierbinte/calda atunci cand vei vrea sa desfaci bujiile. Eu am avut motorul cald, chiar fierbinte un pic cand le-am demontat, la sfatul unui mecanic cu experienta.. dar tot nu au cedat usor. Ideea e ca chiulasa sa fie dilatata cand desfaci bujiile. Apoi iti trebuie o cheie tubulara de 10mm adanca cat capul bujiei, daca se poate dreapta (exista un tip de cheie cu brat ca un T..) Zic asta pentru ca forta care o aplici bujiei trebuie sa fie cat mai circulara... caci, daca rupi vreo bujie si jumatate din ea ramane in chiulasa.. nu cred ca vrei sa stii cam ce talent iti trebuie sa scoti restul bujiei ramase .. Cam asta e sfatul, grija care trebuie sa o ai. Succes si sa ne spui cum a fost..-1 points
-
Glumeam, pe telefon mi s-au parut scaune de fabrica. imi vine greu sa cred ca cineva plateste imbracat in piele, cand poate sa ia alt interior de fabrica..-1 points
-
Doamne fereste apara si pazeste... LOGAN?! Sa nu-mi spui ca si diesel... Am facut aproape 4000 km in luna august cu un Logan 1.5dci si vreau sa spun ca nu mai conduc asa ceva nici daca-mi pui AK-47 la cap cu glontul pe teava si dejtul pe tragaci... Mai bine apesi tragaciul decat sa ma mai chinui 1 km cu asa "masina"... Nu sunt sigur ca traim pe un "glob"... cum naiba atarna antarctica aia cu ai sai xxxxxxxxx km grosime gheata acolo jos?! sa nu mai spun de ocean dar asa-i, daca-ti iei BMW apai sa fii si pregatit sa cheltui cu el! Dar cum sta pe drum deja te inmoaie si uiti de $$$ cheltuiti doar sa-l conduci! Asta trebuie sa faca si colegul forumist: sa gaseasca mecanic priceput si cu chef de treaba si sa schimbe piesele ce nu-s in parametri!-1 points
-
Ca o curiozitate,ce tip de ulei ai pus in diferential si cutia de viteze? ca in motor,sigur n-ai pus ce trebuie de prima oara! (5W40 e ulei bun atunci cand temperatura ambientala este intre +15 grade celsius si minus -30 grade celsius...). In nici un caz nu potrivit temperaturilor de prin italia portugalia... Cel mai probabil folosind uleiul asta i-ai tras o uzura zdravana motorului,ceva echivalent cu 100 mii de km... NU mai spun de cutia de viteze si diferential... Componente ce sunt FOARTE SENSIBILE la tipul si calitatea uleiului... Cunosc recent caz de individ cu BMW E36 ce a distrus o cutie de viteze la propriu in cateva zeci de mii de km folosing ulei ATF... nu stiu la ce se gandea... p.s.: uite o poza din manualul BMW... E34 bineinteles...-1 points
-
gravitatia? ce-i aia? masa moleculara DA,sunt sigur ca e reala si omniprezenta,dar gravitatia e o tampenie nedovedita concret! Am dat 1050 euro pe masina mea si pana acum am mai bagat vreo 2000 euro in ea! Nu mie rusine sa recunosc! Si mai bag in ea euroi ca imi place si ma simt bine in ea! A avut schimbate si pompa de apa+distributia plus ce mai e p-acolo prin "zona" de catre vechiul si singurul proprietar al masinii de cand e fabricata ea! N-a mai facut nici 10000 km dupa ce a schimbat cele de mai sus si a "uitat" de masina vreo 2 ani! Tipul ce a deschis topicul asta,n-a facut ce trebuie de la bun inceput din ce vad eu,si de-asta sunt sigur ca problemele se vor tine scai de el si masina lui! Cat despre 520i-ul meu,o s-o aduc si mai bine pe "linia de plutire" treptat ,poate poate se razgandesc si hotii astia nemernici de la putere,animale turbate dupa cat mai multi $$$$$ indiferent cum ii iau de la poulime/prosti/POPULATIE si o inscriu in RROMania! Ma refer la taxa auto timbru de mediu si impozitele nesimtite calculate dupa metoda si rationamentul: "OHHHH BAH FII ATENT ,ASTA ARE MASINA CU MOTOR DE 5.0 LITRI,gata, astia ca el trebuie sa ne dea 3000 euro pe an,musai doar ca sa foloseasca masina..." NU ma vait de 849 euro taxa de poluare daca vreau sa inscriu 520i-ul in RROMania,si nici de cei 207 lei anual impozit auto,dar inca nu mi-a explicat nimeni de unde au scos suma asta,pe ce criterii au calculat ei ca polueaza masina asta,pt. cine stie cati km va mai functiona... deocamdata o tin,dar imi cam fug ochii la motoarele de 4.0 litri cu 6 in linie de JEEP AMC si cutia de viteze automata... si la alea nu prea-mi convine sa "fac afaceri" cu statul RROMan,anuale chiar doar sa folosesc masina... de-aia e si actualul bmw inscris pe Bulgaria! mai degraba nici sa nu vad urme de RROMania pe masina mea,ca am o scarba prea mare de "DANSII" de la putere! se stiu ei care... p.s. : la ANAF am fost luat la marea p... de zici ca eram vreun boschetar rupt in cour si urat mirositor imputit de ma simteai de la 1 km... si doar am fost sa intreb politicos cum mai e cu inscrisul masinilor vechi in RROMania,nu sa-i iau pe "DANSII" la intrebari cu tupeu+scandal...-1 points
-
Salut! Nu intenționez sĂŁ te descurajez, dar cei de pe aici, majoritatea, (poate mĂŁ ĂŽnșel cu afirmația), dețin un autoturism cu mai mulți cai sau au avut mașini cu 116 Cp și numai citind specificațiile... Fiecare fier are clientul lui. BaftĂŁ!-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00