Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/04/16 in all areas
-
Inutil xDrive dupa parerea mea, greutate mai mare a masinii, complexitate plus ca nui vad rostul daca nu stai unde e zapada jumate de an Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
3 points
-
Incerc eu sa raspund dat fiind ca am fost aproape sa iau un 330d 245 luna treecuta, dupa test drive am ales un 325d 197 cu motorul M57. 1. Componentele la distributie la N57 sunt aceleasi ca si la N47. Asta inseamna ca e predispus la aceeasi problema a ruperii lantului. In Germania de obicei se schimba preventiv lantul la 200 000 km, au fost si cazuri dar mai putine ca la N47. 2. Navi vine cu i-drive, recomand sa iei navi mare. E mai mult decat navigatie, ai setari in idrive, bluetooth, hard pt muzica etc 3. nu are LSD, nici macar 335i nu are LSD. 4. Blocul motor e din aluminiu, resoftat duce lejer 300 cai. Acesul la DPF e la fel ca si la M57 5. N57 e euro 5, eu sincer iti recomand automata e o combinatie perfecta. Din cauza treptelor scurte la manuala si cuplului mare motor 520Nm trebuie sa invarti permanent in mamaliga. Dieselul si automata sunt perfecte, dupa ce o conduci nu iti mai trrebuie manuala. Eu eram manual addicted si dupa ce am luat 320d automat pt sotie nu as trece pe manuala decat daca e ceva 335i, m3. 6. Nu stiu, nu pot sa ma pronunt. Ca idee masina trage exceptional si te trezesti la 160 kmh fara sa simti, trage foarte liniar si fara multa drama. Motorul e silentios si aproape ca uiti ca e diesel din interior. Consum undeva la 6,5-7 % Sent from my iPad using Tapatalk3 points
-
2 points
-
Dupa excursia prin romanica a trebuit sa muncesc ceva pana sa-i scot fata ... si postimage merge foarte rau de ceva timp... asa ca am doar 5 poze mari si late ....2 points
-
si mie imi place masina, am recomandat-o unor prieteni care isi cauta Spor la vanzare, stai linistit, isi va gasi cumparatorul.2 points
-
1 point
-
Posted 09 December 2015 - 21:52 M1haiD, on 09 December 2015 - 02:27, said: Salut, Ma poate ajuta cineva cu numarul de contact domnului Florin din Bucuresti? Pentru schimbat simeringuri si alte garnituri. Fun, fun. Multumesc. Florin 0728 444 108 recomand cu incredere acum 3 zile am fost la el e totul perfect 01 point
-
@mihaisima Am inteles ca il cheama Florin pe baiat. Nr de telefon iti pot da colegii de pe forum care au fost pe la el. (eu sunt din TM si era prea departe, altfel si eu tot la el mergeam la cate recomadari are) @wind In Romania, toate persoanele cu care am avut ocazia sa vorbesc despre "chestii mecanice", traiesc cu impresia ca daca distributia e pe lant, ea trebuie sa fie "lifetime" (indiferent de marca,model). De aici traieste toata lumea cu impresia ca N42 e un motor praf si pulbere. (sinceri sa fim, e printre sigurele modele pe lant cu atatea probleme la distributie). Totusi, exista si avantaje ... din cate stiu a fost declarat prin 2001 motorul anului datorita raportului putere/consum. App. Stiti ca aproape toate E46 N42 care ajung la noi din Austria,Germania, ajung din cauza ca neamtu' renunta la ele imediat cum motorul scoate fum ?! (din cauza simeringurilor pentru care mecanicii de acolo cer niste preturi de cocaina sau in general, nu se baga) :frantics:1 point
-
Schimba distributia si simeringuri supape + garnituri si daca cumva ai un vanos defect (admisie sau evacuare), il schimbi si nu e nimic astronomic...un vanos sh costa undeva la 2-300 lei si unul nou aprox. 900 lei. Cel mai important e sa dai de un mecanic care stie ce inseamna N42, care are cale pentru fixarea distributiei la punct si nu in ultimul rand, un mecanic care sa nu te abureasca ca "daca e vanosu', esti mancat". Nu stiu din ce oras esti, dar din cate s-a mai povestit pe forum, ar fii cateva variante de macanici ok prin Bucuresti, Chitila ..1 point
-
nu merita turbo pe motorul acela. bugetul tau nu este foarte mare. faptu' ca motoru' exista de 15 ani insa de pe internet lipsesc aproape cu desavarsire exemple pentru astfel de conversii ar trebui sa-ti dea destul de mult de gandit. vrei sa fii tu pionierul? vrei in capul tau sa se sparga toate complicatiile la care n-aveai cum sa te gandesti cand ai facut planificarile initiale? si in loc de 1500, sa cheltui 4000, cel putin? ca doar n-o s-o lasi desfacuta la garaj dupa ce ti s-au consumat cei 1500 de euro. nu cunosc starea masinii tale, dar poate iei 3000 de euro pe ea. Cu aceeasi bani, sau chiar mai putini, gasesti un 320i non-FL cum a sugerat un coleg mai sus. Cu seria gasesti solutii usor, nu discutam asta pe forum, si odata ce ai pe carte 6 cilindri si "fara serie", folosesti cei 1500 de euro ca sa treci la m54b30. Si, pe urma, daca te plictisesti de 230 de cai, poti sa te interesezi de un kit turbo bazat in jurul unei turbine clona de Garret GT30. Si pentru asta gasesti tone de build-uri pe forumuri, foarte probabil chiar si din romania.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
In acest weekend s-a efectuat o actiune de curatare ca de inceput de toamna: Nu stiu cum am facut, dar la final m-am trezit cu alte scaune Interior alcantara sport incalzit de facelift ( 2011 ) in stare foarte buna. Astazi am reusit sa refac conexiunile pentru incalzirea in scaune si pentru reglajul "aripioarelor" , in acest moment fiind 100% functionale. O sa revin cu detalii in cazul in care e cineva interesat de asta.1 point
-
Ai dreptate, motoarele sh de obicei nu au piesele respective schimbate si pe termen lung tot acolo ajungi. Era vorba de o economie pe termen scurt in recomandarea mea. Ca sa nu ramana un mister, propozitia ar fi trebuit sa arate cam asa: "Daca va mai fi la vanzare va fi la pretul corespunzator." Nu ma deranjeaza cand vad ca sunt persoane carora le mai lipseste cate un "i" sau nu despart cuvintele mereu, dar tu in mod evident ai si pretentia sa lasi impresia (falsa) de corectitudine.1 point
-
E34-le devine incet incet un clasic, eu inca intorc capul pe strada cand vad cate unul si nu cred ca este nici o rusine sa conduci unul, cand vine vorba de pasiune nu se pune problema de cat ia la suta si cati bani bagi in piese.1 point
-
De ce nu schimbi motorul cu totul? E 400 euro un motor in stare buna. P.S: nu mai incerca smecheria cu doi de "i" sau cu despartit cuvintele, ca nu prea merge...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai pt asta e forumul? Se repara masinile online singure? E la fel ca forumurile pentru afectiuni medicale, oameni care vor sfaturi si remedii online. Du-te frate la mecanic si o repara ala si iti ofera si solutii, nu niste oameni pe un forum care nu au vazut masina, nu au examinat-o. Sariti cu minusuri ca asta va e stilul, nu ca mi-ar pasa, dar cu asa mentalitate imi dau seama ce minte au unii pe aici. Te-ai simtit ofuscat degeaba, nu ai cum sa repari un lucru online. E simplu te duci la mecanic. Eventual ceri recomandare de mecanic bun. Cerem pareri unor neavizati, ca vorba aia, romanul se pricepe la orice, medicina, mecanica auto, absolut orice. ) Sariti cu minusuri, ca sunt gratis.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca optezi pentru o protectie ceramica ( producatorul garanteaza 12 luni - eu garantez 6 luni pentru produs ) din octombrie oricand doresti . Intretimp nu sunt multumit de lumina din garaj ( 4 neoane 58W pe laterale + 2 neoane 16W pe tavan + 400W halogen pentru spot correction ) , cred ca o sa mai adaug cate un neon de 58W pe laterale si inca 2 pe tavan .1 point
-
Salut baieti am 39 de ani si primul bmw lam luat acum 5 ani,am avut anainte mercedes 190d si un citroen BX,primul bmw a fost o pisicuta din 96 pe care o mai am anca dar vreau sa o vand daca gasesc cumparatorul potrivit,momentan mai am un e46 din 2004 320d,sant nou pe aici iar daca se gasesc si aici destepti de posesori de bmw care ancep cu comenturi ca sa anvat sa scriu sa vada de treaba lor,sant sofer pe camion si mult timp poate nu o sa pierd pe aici daca nu am cu cine,o zi buna si iubitiva masinile nu va bateti joc de ele.1 point
-
Sal Motorul rontaie daca mergi subturat si in ture se aude destul de puternic Zgomotul de rulare se aude in functie de calitatea asfaltului, totusi ceva mai puternic ca la un e60 de ex Din articulatii nu se aude nici un fel de zgomot dar se vede clar ca nu ii plac gropile, este putin cam rigid Cand depasesti 100km/h zgomotul motorului dispare, este acoperit de zgomotul de rulare, si de obicei dupa 2000rpm zgomotul scade in intensitate In rest nu scrie TwinPower Turbo degeaba pe el... mai ales in modul Sport PS Am impresia ca pe Eco-Pro se aude mai puternic motorul decat in modul Comfort sau Sport1 point
-
1 point
-
0 points
-
O sa fie la fel de "adevarate" si consumul si performantele. Nu iti face sperante, tot o sa ai scurgeri de ulei(toate au) la motor, daca ai ghinion si la caseta, vei schimba bascule, bucse, etc ca la orice e46. Toata lumea se plange de valvetronic ca nu e fiabil, dar in raport cu costurile de intretinere ale masinii...este o nimica toata.0 points
-
0 points
-
A avut un prieten cu 330 D,manuala ,x-drive dar coupe care oricum e mai greu decat E90 ....bomba pe roti,consum ok ,greu de mers in oras cu ea.A sarit vitezometrul pe A2 de 270 ...impinge bine pana la 200,chiar si peste parca nu se plafoneaza masina asta. Eu am break,E91 ,184 cai ,anvelope noi si goala masina..sare de 240 si asta. Daca mergi in Romania te ajuta mult un motor puternic ...dar in strainatate si un E46 de 140 cai merge pe autostrada lejer cu 200.0 points
-
-1 points
-
Spune-mi mie in privat atunci ca sunt curios! Felicitari chiar daca inca nu stiu despre ce e vorba!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
De fapt tu nu prea gasesti raspunsul (sau o explicatie limpede-logica)care sa sustina ceea ce afirmi. Lasa turbina deoparte ca acolo sunt alte lucruri care se intampla.. (desigur corelat cu felul cum trage motorul) si nu are rost sa divagam prea mult. ...Nu turbina trage motorul atunci cand motorul (e vai mama lui..) nu are compresie (ca exemplu) si de prea mult timp nu e incalzit cum ar fi trebuit!-1 points
-
Frumos... vrei sa conduci si de pe bancheta din spate )? Si eu am vrut sa-l fac la cosmin, dar din cauza ca la noi nu am gasit piesele...si au aparut alte cheltuieli necesare am amanat-o pentru mai incolo, face treaba buna cosmin! Cat mai este kit-ul?-1 points
-
"Fulie PE original" nu Înseamnã "fulie originalã". E doar o expresie folositã de vânzãtori pentru a induce În eroare cumpãrãtorul (prin asocierea cuvântului "original") cã vor primi o piesã originalã. Defapt, piesa cumpãratã "PE original" nu o sã fie fãcutã de fabricantul original, ci de un alt producãtor. Mai simplu, dacã vrei o piesã cu sigla BMW pe ea, comanzi "fulie originalã". Dacã vrei o piesã fãcutã de alt producãtor, la un preÞ mai mic, comanzi "fulie PE original".-1 points
-
-1 points
-
N57 330d si 325d ( 245 respectiv 204 cai ) sunt identice difera doar softul. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Multumesc. Ma bucur ca "am pierdut" scaunele sport textil despre care vorbeam in paginile anterioare. Interiorul a fost cumparat de la o firma de dezmembrari impreuna cu mai multe piese pentru cativa prieteni. Pretul a fost destul de mic raportat la starea interiorului. Ceva asemanator se vinde pe ebay cu ~1000e, iar pe site-urile din Romania nu am vazut pana acum ceva in stare asemanatoare, iar preturile erau de 500-700e. Sent from my GT-I9506 using Tapatalk 2-1 points
-
Salutare...vreau si eu sa va atentionez in legatura cu ceva ce mi s-a intamplat azi...pentru ca sa nu treceti si voi prin asa ceva... TEAPA bimmer-service(Bucuresti)...acum doua zile m-am programat la ei pentru o revizie...ulei filtre...la un BMW e90 320d 2011...tot atunci i-am intrebat ce filtre si ce ulei folosesc si care sunt costurile...am ales filtre mann si uleiul recomandat de ei...BMW 5w30...toate bune pana acum cost operatie total 850lei...am zis asta e cam mult dar sa vad eu ce fac baietii care stiu cum sta treaba pentru inceput...primul BMW nu cunosteam prea multe service-uri BMW...m-am bucurat ca m-au programat cand am vrut in functie de timpul meu liber...merg azi acolo...la ora 10 punctuali baietii de acolo...baga masina inauntru si in nici 2 min au si dat drumul la ulei...acum urmeaza primul soc...se scurge uleiul si apare un tip de la birou cu o nota de comanda...920lei...stupefiat intreb...ce reprezinta suma...imi spune ca manopera lucrarii e 130lei uleiul 300lei/6litri si diferenta filtrele...si imi zice sa semnez...ezit putin si ii zic...ca la momentul programarii mi s-a confirmat pretul de 850lei...la care el cu putin tupeu catre mine ma intreba...cine...la care eu ii raspund ala cu care am vorbit cand am facut programarea...ii zic ca nu pot accepta asa ceva...la care el imi zice ca astea sunt preturile pentru filtre si ca nu are cum sa le schimbe pentru ca ele se modifica constant...ii zic...4 filtre isi modifica in doua zile pretul cu 70lei...bun ok..nu ma face 70lei...voi sti pe viitor...si nu voi mai calca pe la voi nici daca veti fi singurul service din lume i-am zis si voi avea grija ca nici altii sa mai vina la voi...i-am semnat devizul lucrarii...lucreaza baietii in continuare...cate 3 sa termine repede.. desface unu dintre ei carenajul de plastic care acopera sub podea filtrul de motorina si pac sare o clema pe care se prinde surubul...tipul o ridica...se uita la ea...si o arunca la gunoi...uimit tac si nu zic nimic...vine altul monteaza filtrul si pune carenajul la loc incepe ca insurupeze ii las si cand sa termine ii zic...colegul tau a aruncat o clema la gunoi...fara aia nu o sa poti pune toate prinderile...se duce si aduce o noua clema...cel care a aruncat clema era stupefiat...termina acolo lasa masina jos si uimirea cu numarul 3...aduc uleiul intr-un recipient gradat...eu ii intreb ce este ala...ei zic ulei BMW...bla bla...ii intreb unde sunt bidoanele...la care ei imi arata un butoi...foarte uimit...nu-mi venea a crede...imi garanteaza ei ca este original BMW...le zic ca este ciudat...depasesc momentul...ii intreb cat este in recipient...imi zic ei ca e 5.3litri...exact cat trebuie...ok...bine bine...dar eu platesc 6 litri...la care ei raman blocati...pe urma ei ma intreaba ce facem in situatia asta...la care eu le zic...pe mine ma intrebati...eu vreau 6 litri...intr-un final aduc ei un bidon de un litru in care mi-au pus fix 700ml...termina toata lucrarea in mai putin de 25 de minute si ma invita sa platesc...ma duc la casierie...amabilitatea cu care m-au tratat cand am facut programarea in urma cu 2 zile a disparut definitiv...mi s-a aruncat un zambet de catre casiera si un odorizant de 2 bani cand am pus banii pe masa...si asta a fost tot...tratament de toata jena si bataie de joc...asta am primit de 920lei in mai putin de 30 de minute...RUSINE BIMMER-SERVICE... dezamagit maxim...pentru un service BMW care iti promite standarde germane e o mare rusine. Daca nu e postat unde trebuie imi cer scuze si rog mutarea lui la sectiunea corespunzatoare.-1 points
-
Pe principiul "poti sa te ascunzi, dar nu te poti ascunde" :lol::lol::lol:â, culoarea ma tradeaza si de aceasta data. Nu vorbesc direct la subiect pentru ca in continuare ma astept la reply-uri de la persoane care ar fi in stare sa faca topicul acesta o ciorba din cauza mentalitatii lor, dar ma bucur foarte mult sa primesc comentarii pozitive de la useri vechi carora le admir mereu masinile. Multumesc, baieti!-2 points
-
-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00