Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/05/16 in all areas
-
Rheingold (Standalone) v4.01.22 ISTA-D- Download SQLiteDBs (baza de date)- Download Tools- Download Pentru a dezarhiva SQLiteDBs aveti nevoie de 7zip Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install and x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.3 points
-
Revin cu noutati daca mai intereseaza pe cineva. M-a sunat astazi mecanicul, a zis ca e gata. A schimbat asa: - distributie - simeringuri supape - granitura capac culbutori - garnitura pompa vacum - ulei Castrol 5w40 + filtru - curea accesorii - pompa benzina sh VDO Siemens Pret total cu manopera : 600 euro. La 6 merg dupa ea si va anunt cum e.3 points
-
3 points
-
M50B20 pe hartie este mai slab decat valvetronicul pe care il ai acum... Timpul 0-100kmh sunt de 9,9s declarat vs actualul 9,3s. Iar consumul va creste cu ~20%. M54B22 la fel il pui degeaba. Chiar crezi ca merita sa cheltuiesti ~500 euro, sa risti sa ai probleme cu RAR-ul etc. ca sa treci de la 143 cai la 150-170cai? Si repet, consumul o sa creasca. Daca in trafic un Valvetronic mananca 12-13, asteapta-te de la un motor in 6 cilindri sa creasca la ~16. Iar in afara orasului va creste de la 7 la ~9. Daca vrei sa iti pui motor mai mare in principiu va trebui sa schimbi si franele fata/spate, nu e chiar asa simpla toata operatiunea. Sfatul meu este in primul rand sa te decizi ce vrei. Iar daca vrei ceva mai puternic, vinde`o si cumpara o versiune cu 2.5-2.8-3.0. O sa iesi mai ieftin si o sa fie mai simplu.2 points
-
Trebuie facute niste modificari. In ISTA la setings dai pe VCI CONFIG si selectezi edibas default setings, iar in Tools ai un programel NetworkTools si langa el un notepad cu acelasi nume in care zice ce ai de facut.2 points
-
2 points
-
Ai luat textar Epad cel mai probabil care lasa mai putin praf si sunt mai silentioase teoretic.In orice caz ar trebui sa schimbi magazinul de unde iei piese,ai platit cu cel putin 150lei in plus fata de altii la placutele fata.1 point
-
Salut! Nu am mai postat de ceva vreme, dar forumul l-au urmarit periodic. Intre timp masina a primit toate rotile :)Si de cateva zile a plecat la vopsit si tinichigerie. Am luat o punte spate cu discuri ( o sa montez puntea dupa o reconditionare vopsit/schimbat bucsi) Etrieri si discuri de 2.0 pt fata. Distantiere pt rotile fata spate de 15mm.(nu sunt sigur daca le montez sau nu, o sa probez dupa ce scot masina de la vopsit) Lucrarea o sa dureze ceva timp pt ca vreau ca lucrurile sa iasa cat mai bine. As vrea o recomandare de tapiter, sa se ocupe de reconditionat interiorul( plafon, fete usi si scaune) cred ca vazusem pe cineva care transforma interiorul in Vader dar nu gasesc un numar de contact. O sa postez poze din timpul lucrarii, pana atunci pun ceva poze cu masina cum arata inainte de a ajunge la vopsit https://imageshack.com/i/pn7cmymzj https://imageshack.com/i/plN79xzIj https://imageshack.com/i/pox0tMhlj https://imageshack.com/i/poiDqHlKj1 point
-
1 point
-
Daca ai astfel de probleme cu mapa acuala, ce rost mai are sa te gandesti la un tuner fara dyno care nu-ti poate genera un grafic de functionare al motorului tau in toata plaja de turatii? Nu e niciun atac la persoana. Insa te calicesti la 50 de euro, cand din topic reiese clar incotro se indreapta voturile. Daca deja ai o problema intr-o plaja de turatii, nu stiu daca o remapare e solutia. Cel putin Completechip te va refuza din start pe motivul asta. Nu lucreaza pe masini cu probleme.1 point
-
In mare parte impartasesc idea ta legat de x-drive cu toate ca daca il ai si pe ud este la fel ca si pe uscat.....dar in cazul tau ,adica ce vrei tu...nu cred ca exista .Poate nu stiu eu dar ma poate corecta oricine ca nu mai vreau sa caut....nu cred ca exista E 90 330D fara x drive(cel putin nu are acum vreun dealer pe Germania de vanzare !!!) Si chiar daca ar exista ....fac acum o paralela la Ford ca asta o stiu...actualul Focus RS are 350 HP si este AWD....vechiul RS a fost dezvoltat in 2 variante ...300 HP cu AWD si doar fata cu diferential smecher ca rupea aderenta si a fost lansat pe piata cel cu tractiune fata( era mai dinamic ).Un E90 facut de serie care are sub capota 245 HP cred ca are nevoie de x-drive ,de anvelope premium,poate roti pe 18 . La mine pe ud intra DSC grav cand plec de pe loc si am rotile virate ...cu roti pe 17 si GY Asim 2 si sunt doar 184HP .Parerea mea.1 point
-
Multumesc. Ma bucur ca "am pierdut" scaunele sport textil despre care vorbeam in paginile anterioare. Interiorul a fost cumparat de la o firma de dezmembrari impreuna cu mai multe piese pentru cativa prieteni. Pretul a fost destul de mic raportat la starea interiorului. Ceva asemanator se vinde pe ebay cu ~1000e, iar pe site-urile din Romania nu am vazut pana acum ceva in stare asemanatoare, iar preturile erau de 500-700e. Sent from my GT-I9506 using Tapatalk 21 point
-
1 point
-
nu merita turbo pe motorul acela. bugetul tau nu este foarte mare. faptu' ca motoru' exista de 15 ani insa de pe internet lipsesc aproape cu desavarsire exemple pentru astfel de conversii ar trebui sa-ti dea destul de mult de gandit. vrei sa fii tu pionierul? vrei in capul tau sa se sparga toate complicatiile la care n-aveai cum sa te gandesti cand ai facut planificarile initiale? si in loc de 1500, sa cheltui 4000, cel putin? ca doar n-o s-o lasi desfacuta la garaj dupa ce ti s-au consumat cei 1500 de euro. nu cunosc starea masinii tale, dar poate iei 3000 de euro pe ea. Cu aceeasi bani, sau chiar mai putini, gasesti un 320i non-FL cum a sugerat un coleg mai sus. Cu seria gasesti solutii usor, nu discutam asta pe forum, si odata ce ai pe carte 6 cilindri si "fara serie", folosesti cei 1500 de euro ca sa treci la m54b30. Si, pe urma, daca te plictisesti de 230 de cai, poti sa te interesezi de un kit turbo bazat in jurul unei turbine clona de Garret GT30. Si pentru asta gasesti tone de build-uri pe forumuri, foarte probabil chiar si din romania.1 point
-
1 point
-
eu am momentan si 1,8 si 2,0 si pot sa zic ca se simte in depasiri la 4000-6000 rpm diferenta intre ele dar nu te astepta sa te dea pe spate 143 cp.Daca vrei ceva mai sus minim 2,5 sau 3,0 daca stii sa le tii pe strada fara sa rupi garduri cu ele.1 point
-
In acest weekend s-a efectuat o actiune de curatare ca de inceput de toamna: Nu stiu cum am facut, dar la final m-am trezit cu alte scaune Interior alcantara sport incalzit de facelift ( 2011 ) in stare foarte buna. Astazi am reusit sa refac conexiunile pentru incalzirea in scaune si pentru reglajul "aripioarelor" , in acest moment fiind 100% functionale. O sa revin cu detalii in cazul in care e cineva interesat de asta.1 point
-
Deocamdata aici este doar ISTA-D (DIAGNOZA) ... O sa fac un pack cu ISTA-D si ISTA-P intr-un torrent. Daca modifici ISTA-D si ii adaugi PSDZDATA poti sa faci si programare/diagnoza, dar numai pentru seria F, G si i merge programarea. Daca vrei pentru seria E trebuie sa ai ISTA-P sau E-SYS.1 point
-
un singur cuvant vis-a-vis de N42B20 si turbo .....UITA! cu banii respectivi iti cumperi un 6L capabil sa reziste la turbo ! http://mywikimotors.com/n42b20/ citeste tot !1 point
-
Pentru placute mai merge sa pui si Ate, dar discurile eu cred ca oe sunt necesitate. De exemplu la e90 trebuie sa schumb placutele fata acum. 75 mii km au tinut, originale. Oe costa 600 lei, ate sunt 400. Zic ca nu merita aftermarket.1 point
-
Mergi b0$$ si da jos filtrul ala, niste tampiti aia de l-au pus! Atat timp cat raba da fum, eu de ce sa nu dau? Asta denota o gandire sanatoasa! :console: Lasand gluma la o parte, eu as pastra DPF-ul. Nu de frica amenzilor, cat de fumul pe care-l lasi in urma ta. Oricum aia 5-10 cai pe care-i mai castigi fara filtru nu iti vor trebui cu adevarat, dar in fine, fiecare cu propria-i gandire1 point
-
Schimbat placute texter pe 520d E60 fata-spate. Placute fata 670 lei Placute spate undeva la 350 lei Senzori trw 50 lei bucata Placutele de pe fata erau de 2 feluri...unele la 300 si acestea la 670 lei, aceeasi firma textar, aceleasi dimensiuni...exact la fel, singurul lucru in plus care il scria la astea de 670 este ca sunt facute pentru performante mai mari, etc...dupa ce le-am comandat am vazut ca cele OE erau 720 lei..), dar nu am mai intors comanda deoarece eram curios cum este textarul...aveam ate inainte, nu prea se compara, franeaza mult mai precis, fara tremurat la franare fata de ATE. Acestea mi-au venit fara sarmele de la partea de pe exterior care cica ar fi trebuit sa le tina fixe, dar oricum ele stau fixe ca sta etrierul presat pe ele, nu stiam ce sa fac, dar baietii mi-au spus ca nu are nimic, iar din ce am vazut e totul ok! Zimmerman am pus pe passatul lui taikmiu si nu prea mi-a placut textura si materialul lor, cat nici la franare...o sa merg pe textar sau oe in viitor.0 points
-
Ma indoiesc ca poate spune cineva cu precizie cati km are o masina. Exista masini cu 70k care arata de parca au minim 300k, iar in acelasi timp exista masini de 500k care arata ca la 150-200k. Oricat te'ai chinui sa te uiti la aspect, nu ajuta cu nimic. Daca te duci la cineva priceput sa iti citeasca toate modulele ai sanse sa afli daca sunt reali sau nu km. Daca ala care i'a dat inapoi a umblat peste tot nu ai cum sa iti mai dai seama, dar asta se intampla foarte rar. Apropo, nu cumva ai sanse sa gasesti si un F30 decent?0 points
-
De cand ai masina? Sa te duci numai la reprezentanta TU... si mai vorbim dupa..-1 points
-
Pentru ca de cele mai multe ori dpf infundat iti face backpressure mare si bubuie turbina-1 points
-
Eu cred ca ar trebui sa pastram o limita in discutie si sa-ti alegi mai atent cuvintele folosite ca nu prea ne cunoastem si nu iti permit sa-mi vorbesti asa In al doilea rand nu stii tu care sunt sursele mele de informatie si nici cat de tehnic sau atehnic sunt eu si la ce ma pricep, iar retrofiturile chiar nu-si au locul in discutia asta nu stiu de unde ai ajuns la ele Iar daca tot am ajuns la capitolul informare te rog argumenteaza tehnic afimatiile facute de tine mai sus sau macar arata-ne sursa ta de informarea oficiala referitoare la afirmatiile ”Nu este cea mai buna combinatie placute ceramice cu discuri standard” - de unde stii ? cine zice asa ceva ? poate din auzite ? ”Poti folosi gama EBC Green-Red-Yellow (Stuff) dar in combinatie cu discuri perforate, altfel o sa distrugi discurile standard destul de repede....” - cine zice asta iarasi ? ai citit pe undeva ? ca sa stii, chiar am vorbit personal cu importatorul si mi-a zis ca modelele black si green sunt cam un fâs a avut probleme cu ele pe garantie, si mi-a recomandat sa iau red sau yellow, deci EBC nu este mare lucru decat daca cumperi placute red sau yellow care costa de la 700 de lei in sus si nu zice nimeni sa ai discuri nu stiu de care la ele ”Altfel poti sa montezi Ate discuri+ placute sau originale OE set .... etc” - aici ai avut dreptate, mai bine dai 500 pe placute originale dar stii macar ca sunt OK, dar ai grsit-o cu discurile recomandandu-le pentru ca am avut o experienta personala negativa cu 3 seturi de discuri ATE pe doua masini, doua seturi normale si unul power care bat si nu mai cumpar ATE in viata mea-1 points
-
Salut! Numele meu este Claudiu si sunt plecat din tara insa masina este lasata in curtea parintilor.. se poate verifica si vizita oricand. Sunt cadru militar iar momentan sunt plecat in misiune in Afganistan...despre masina... 2001, 136 CP, diesel, pilot automat, comenzi pe volan, CD, taxa platita si nerecuperata, RAR valabil pana in 2018, bara de M3, stopuri led, faruri lupa, alarma Viper cu pager, albastru metalizat, 320 mii km.. pret: max 2800 neg... o dau la pretul asta pentru ca la intoarcere vreau sa-mi cumpar ceva mai nou..tot un BMW desigur! Daca te intereseaza.. trimit poze si adresa unde poti gasii masina! (in jud Tulcea) O zi faina si ms anticipat!-1 points
-
msg, dar tu esti OK!? te citez de la postarea #62: "Nu-ti mai pierde timpul cautand, pentru ca nu ai dreptate. Acum 2 saptamani am fost de fata la dezactivarea (fizica si din soft) a unui DPF de pe un E90 320d 2008 (177cp)." ..si ce spun eu mai sus la #51, cu aproape 10 postari mai sus?? Abtine-te sa comentezi aiurea ... pe persoana fizica, daca tu insasi nu stii ce afirmi.. si mai si jignesti! You should do it instead, mate!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salut. Caut sa fac trecerea de la 318d touring (E91 LCI din 2010) la 520d/525d (limuzina sau tot touring) preferabil de dupa 2011 si am dat de anuntul asta: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GiP2z.html#contact_form#xtor=SEC-81 Clar e samsar, ceva semnale de alarma? Merci-1 points
-
Mie sincer ĂŽmi place dacĂŁ o scotii la 17 mii este ok . E mașinĂŁ premiul 4x4 spațioasĂŁ confortabia. Nu o cumpĂŁrĂŁ pânĂŁ nu o testezi la reprezentanta si vezi istoricul-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Majoritatea...incep sa traga violent dupa 2000 rpm... si pe fosta masina cu soft, pana nu ajungea la 2000 nu te baga in scaun, cand bagai piciorul pe la 1600rpm in ea blana simteai cum se pregateste sa izbucneasca, dar de la 2000 rpm in sus.-2 points
-
Sub 2000 trage multumitor decat un biturbo, pentru asta e si facuta turbina mica. Daca ii dai blana de la 1500 unui single turbo, adica apesi pedala voiniceste, nu faci decat sa uzezi uzezi turbina. O resoftare aduce cuplu pe plaja de boost mediu si mare al turbinei. nu iti face masina sa traga de la 1300 de ture. Nici nu trebuie sa faca asta.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00