Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/06/16 in all areas

  1. Salut Vreau sa va povestesc si eu experienta mea cu service-ul Bimmer, un service ce se descrie ca fiind unul de top. Realitatea este alta. Am un Seria 3 E90, iar in urma unei erori Engine faul, power reduced am apelat la acest service. Am incercat la diferite service-uri sa-mi rezolv problema dar din pacate nu am reusit. Pana aici toate frumoase. Am sunat, m-am programat pentru un tester si m-am prezentat la service. Programarea era la ora 16, binenteles ca un service ce se "respecta" am fost preluat la ora 17. Mi s-a pus testerul si mi s-a explicat ca este o problema de comunicare intre module si ca cel mai bine e sa-mi fac o alta programare si masina va trebui sa ramana acolo pentru investigatii amanuntite. Mi-am facut programare si m-am prezentat cu masina intr-o luni dupa ora 4. Problemele incep de aici. Mi s-a adus la cunostinta si am fost pus sa semnez niste documente (contract) prin care ma obligam sa nu-i actionez in insanta in cazul in care in urma "reparatiilor" se vor ivi alte defectiuni. Sincer nu mi se pare normal, daca un mecanic neexperimentat asa cum am vazut ca sunt cei de la bimmer, imi strica ceva in urma reparatiilor care le face, rupe o mufa, rupe un furtun...etc...de ce trebuie sa suport eu costurile? In acelasi contrat pe langa nenumarate chestii care ii scutea de orice fel de raspundere, scria ca nu se fac raspunzatori pentru eventualele pagube ale masinii zgarieturi lovituri etc sau furtul masini. Mi s-a parut o josnicie. Adica iti predau masina, constati ca totul este oky si apoi daca masina are avarii sa le suport eu? Pai frate in ce tara traim? Daca unul imi fura masina de ce sa raspund eu daca ti-am lasat-o in custodie? Binenteles marele service care nu stie decat sa faca bani dar nu isi asuma nicio responsabilitate. Avand aceasta eroare si nereusind sa o rezolv de circa 1 an de zile am semnat respectivele hartii. Am lasat masina unui consultant "Alexandru" care era dragut aparent dar de fapt realitatea este alta. I-am rugat si le-am explicat ca sunt dependent de masina si sa incerce sa grabeasca lucrarea. Constatarea aceasta ar fi costat 400 de ron daca gaseau si problema. A trecut luni, a trecut marti, miercuri...am zi si eu dupa 3 zile poate au constatat ceva sa-i sun sa vedem cum stam. Pana sa sun eu, m-a contactat Alexandru miercuri pe la 10 sa ma intrebe ce am facut la masina ca sa stie sa excluda din cautari si sa le fie mai usor mecanicilor. Eu ii spusesem toate lucrarile facute la masina in ziua in care am predat-o dar normal ca nu era interesat de ceea ce spuneam eu. Mi-am dat seama de atunci ca sunt o firma neserioasa, eu iti aduc masina la service sa constati defectiunea si tu ma suni sa ma intrebi ce am facut ca sa le usurez munca? S-a facut joi si de la Alexandru nu am primit niciun raspuns. Ma asteptam ca au cautat si au gasit problema si asteptam sa-mi comunice ce e stricat cat costa si sa dam drumu la treaba. Nu ai sa vezi sa ceva. S-a facut joi, ora 12 si ei nu au dat niciun semn. Enervat de modul acesta de comunicare il sun pe Alex, imi raspunde, il rog sa-mi zica si mie ce au gasit si daca au reusit sa identifice problema. Mi-a comunicat ca el este sus in birouri si ca revine el cu telefonul imediat. Am sunat la ora 12 si era ceasul 16 si nu mai suna. Revoltat, suparat de modul in care sunt tratat am zis sun si ii zic cateva pentru ca nu e posibil sa-mi spui ca ma suni si sa nu faci asta, mai ales la un service care se vrea o varianta a reprezentantei BMW. Sun de 7 8 ori pe numarul consultantului si binenteles ca Alex nu raspunde. In cele din urma ma suna pe la ora 17 si ceva sa-mi spuna ca au verificat si mecanic totul este oky problema este softul si ca vor face resoftarea. Mi-a mai spus ca normal ar fi trebuit sa semnez o hartie prin care iau la cunostinta ca in urma resoftarii se poate strica calculatorul si ca ma oblig sa suport eu costurile in cazul in care se intampla acest lucru. L-am rugat pe Alex sa faca resoftarea si eu a doua zi voi merge si voi semna documentul si i-am explicat ca sunt om serios si daca se strica calculatorul, asta e, voi cumpara altul (cu toate ca mi se parea din nou inadmisibil sa faci asta, dar am inteles ca este o practica si a reprezentantei in legatura cu resoftarea). A ramas ca face resoftarea si cand e gata ma suna sa vin sa iau masina si atunci voi semna si hartia respectiva. Se face vineri, niciun semn de la Alex. Deja am zis ca ma duc peste ei si ii iau pe sus. Am crezut ca nu mi-a raspuns zilele trecute ca avea treaba, dar de fapt era un obicei al lor pentru ca nu faceau nimic la masina. Trece ziua de vineri si sun sambata, am sunat de zeci de ori pe numarul consultantului. Alexandru nu era prezent la munca si discut cu domnul Robert intr-un final cand a binevoit sa raspunda cineva pe acolo, patronul acestui service. II explic ca nu mi se pare normal modul in care sunt tratat, ca a trecut 1 saptamana si nu au facut nimic (ceea ce s-a si intamplat, au tinut masina acolo dar nu au lucrat la ea din sursele mele din interior). I-am explicat ca vineri stabilisem ca ma suna Alexandru sa vin dupa masina imediat dupa resoftare indiferent daca scap sau nu de eroare. Ma saturasem sa lasi masina intr-un service care nu se ocupa de rezolvarea problemei. Normal ca Robert i-a luat apararea lui Alexandru, ca resoftarea nu a fost facuta pentru ca nu am semnat hartia respectiva si tot felul de vrajeli ieftine ale unui patron disperat sa faca bani nu si treaba sau sa-si asume vreo raspundere. Dupa o discutie mai aprinsa in care i-am explicat ca sunt neseriosi si ca in 1 saptamana desfacea motorul de 20 de ori si il puneau la loc, sa nu imi zica mie povesti ca au lucrat la masina dar nu au gasit defectiuneam, m-am urcat in taxi si am mers sa semnez hartia. Sambata a fost semnata hartia respectiva si le-am explicat ca luni dupa ora 16 voi veni dupa masina indiferent ce se intampla. Luni la ora 13 am sunat si i-am intrebat daca resoftarea a fost facuta. Acelasi Alexandru mi spune ca nu stie este sus in birou. I-am spus eu la ora 16 vin dupa masina, nu vreau sa mai aud amanari sau discutii ca deja e nesimtire. Ma duc la service si cand am ajuns acolo suna telefonul. Era alexandru, i-am explicat ca sunt acolo si discutam la masina. Jos era si Robert insotit de Alexandru. Mi-au spus ca de vina este actuatorul turbinei. Acea piesa facea in toti dracii, clantanea si se misca haotic. I-am spus domnul meu eu cand v-am adus masina aceasta piesa nu facea asa. Ce s-a intamplat? Ca era defecta, ca au incercat resoftarea si inainte de resoftare se verifica modulele si ala l-a gasit defect si de asta face asa. Nu sunt mecanic dar totusi nu mi s-a parut oky ceea ce imi spunea el. Suparat pentru ca mi-au tinut masina 1 saptamana fara sa lucreze la ea si ca initial mi-au spus ca mecanic nu e nicio problema (pentru ca ei nu facusera nimic la masina) si e din soft, ca apoi sa aflu ca de fapt era actuatorul. I-am spus oky am inteles acum ce trebuie facut. Mi-au spus ca trebuie data turbina jos (500 de ron, un pret exagerat si la reprezentanta e mai ieftin) si ca ei lucreaza cu o firma care repara turbine dar nu vor sa faca asta pentru ca au mai avut probleme si nu isi asuma reparatia respectivului service cu privire la turbina. L-am rugat totusi sa sune sa intrebe daca pot sa repare turbina, actuatorul sau ce dreaq era stricat, rapsunsul fiind negativ. Mi-au spus ca problema este de la acea piesa si dupa schimbare nu voi mai avea eroarea. Robert a spus ca nu ma costa nimci pentru ca nu au rezolvat problema dar consultantul Alexandru mi-a cerut 100 de ron ca cica ar fi aflat care este defectiunea. Dezamagit, suparat, revoltat...imi iau masina si o duc la un prieten cu service, ii explic care a fost constatarea celor de la Bimmer si sa ma ajute. Omul a spus ca oky, are o firma cu care colaboreaza va da jos turbina si actuatorul si le va trimite la facut. Cand au dat turbina jos au gasit 2 paleti rupti si a trebuit sa rezonditionez si turbina, defectiune ce nu a fost gasita de cei de la bimmer si atunci ma intreb ce kkt au constatat ei? Dupa 3 zile a fost montata turbina, actuatorul fiind trimis la cluj, acolo fiind singura firma pe care o gasisem sa repare actuatorul. Actuatorul avea partea mecanica din el rupta, iar cei de acolo mi-au spus ca a fost tras, fortat ca la experienta care o au nu au vazut sa fie asa de distrus actuatorul si nu e posibil sa fie asa. A fost montat si actuatorul am mers cu masina pentru calibrare si supriza. Eroarea aparea din nou. Am turbat de nervi. Peste toate nu imi mai merge nici ventilatorul de aer, in urma resoftarii sau ce dreaq au facut expertii de la Bimer din calculator nu se mai trimitea curent. Vreau sa va mai spun ceva si cred ca asta pune capac. In momentul in care a fost dat actuatorul jos pe el aparea urma de spray exact ca la piesele pe care le cumperi din dezmembrari. Tin sa prezizez ca masina a fost adusa din germania din reprezentanta eu fiind singurul proprietar din ro iar pe ea existau piesele originale, si in nici un caz cei din (reprezentanta) Germania pun piese din dezmebrari in cazul in care ar fi descoperit defectiunea. Am luat telefonul si am cerut cu domnul Robert. I-am explicat ca in incercarii de resoftare a lor, nu imi mai merge ventilatia, si ca am schimbat piesele pe care ei le constatate defecte si ca eroare este tot acolo. Acelasi comportament de nemancat, disperat dupa bani castigati rapid, acelasi neserios. Mi-a spus ca nu are cum sa fie din cauza lui ca s-a ars modulul si ca el ce poate face? I-am explicat, ma nene ti-am lasat masina 1 saptamana pe langa faptul ca nu mi-ai constatat defectiunea pentru care venisem mi-ai mai si stricat alte lucruri. I-am explicat am schimbat ce mi-ati constatat voi, am schimbat si turbina in plus si eroarea este acolo. Peste toate actuatorul defect de pe masina nu este al meu, este o piesa din dezmembrari montata de voi cu stiinta ta sau nu. Si i-am explicat ca argument in plus am pus piesa noua si eroarea este aceeasi. A inceput sa imi spuna ca de ce ii acuz, ca ei nu fac asa ceva, ca nu stiu ce. M-am suparat si i-am zis sa se duca dreaq cu service-ul lui cu tot, ca ma voi duce in reprezentanta si voi rezolva problema cu eroarea si mai nou si ventilatia. In momentul de fata circul cu masina asa pentru ca nu am prins loc la reprezentanta sper ca saptamana viitoare sa ajung si acolo. SFATUL MEU E CA DACA AVETI PROBLEME CU BMW-UL EVITATI SA AJUNGETI LA ACEST SERVICE CARE SE LAUDA CU ACCES LA BAZA DE DATE BMW SI CARE DE FAPT NU FAC ABSOLUT NIMIC. DACA FACI REVIZIA LA O MASINA, SAU SCHIMBI UN TELESCOP ETC...NU TE DIFERENTIEZI CU NIMCI FATA DE UN SERVICE DE CARTIER. Cel putin cei din service-ul de cartier sunt mai seriosi si mai promti, pentru ca ei isi doresc clienti. M-am decis ca in urma experientei pe care am avut-o cu ei sa le fac o plangere penala pentru schimbul actuatorului si o reclamatie la OPC. Am consultat avocat care mi-a explicat ca acele hartii facute de ei nu au nicio valoare si ca e doar un mod de a te intimida si a te descuraja in a face reclamatii, a-i da in judecata si in eventualitatea unui proces vor pierde 100%. O sa va tin la curent cu ceea ce se intampla. Pentru lipsa de profesionalism si bataia de joc la care am fost supus mi-am propus sa imi canalizez toate resursele si timpul sa demonsteez ca sunt un service de 2 lei.
    32 points
  2. Bimmer astia sunt vestiti, sunt destule review-uri negative peste tot despre ei nu inteleg de ce mai merge lumea acolo....
    5 points
  3. Cateva poze dupa o curatare a interiorului . Am pierdut ceva timp si cu repararea stropitorului de pe luneta (era infundata diuza finala).
    2 points
  4. Eu chiar nu inteleg cum de se mai duce lumea la ei, nu am auzit vreun feedback pozitiv si presupun ca sunt multi care au avut experiente negative si nu le scriu.
    2 points
  5. si cateva poze facute cu telefonul
    2 points
  6. Astia au coada la service cum era pe timpul lui Ceasca la paine. Este normal ca toti vin pentru chestii simple, revizii, un bec, placute...etc...lucruri pe care pot si eu sa le fac...deci nu tre sa fii expert in mecanica. Nu vreau sa recuperez nimic, fac ceva pe ei bani ca nu asta este problema. Problema e ca nu sunt in stare sa diagnosticheze o eroare, nu sunt oameni de cuvant, pai de ce sa repare la mine pentru 4 milioane cand e mai simplu sa faca revizii si banul curge. Cam asta e problema...SI Robert un patron ieftin, se vinde usor pentru bani, la trepadusii aia de acolo, consilieri sau ce sunt, nu ai la ce sa te astepti, dar el ca patron ar fi trebuit sa rezolve problema nu sa spuna ca ce poate face el. De fapt a spus, sa ma duc sa fac un tester:))) sa ma mai "jumuleasca" de ceva bani...crede ca eu sunt "gasca" lor:)))... si apoi sa umblu la 100 de service-uri sa repar ce strica ei. Eu acolo nu o sa mai calc cu siguranta si peste tot unde pot le voi face reclama proasta, pentru ca asta e realitatea.
    1 point
  7. ))))scuze dar nu am putut sa ma abtin....parere mea e ca le dai prea ieftin.Spor la vanzare!!!
    1 point
  8. Cutia zf8hp este pusa pe z4 nou, nu pe prima generatie care probabil are zf6hp.
    1 point
  9. cred ca .... https://www.farcebook.com/ServiceBucurestiBMW/
    1 point
  10. Foarte frumoasa masina si tableta da bine si cred ca e necesara, sa o stapanesti sanatos! Cum ai conectat tableta cu functiile masinii?
    1 point
  11. Trapa aia face toti banii sa-l folosesti sanatos
    1 point
  12. M50B20 pe hartie este mai slab decat valvetronicul pe care il ai acum... Timpul 0-100kmh sunt de 9,9s declarat vs actualul 9,3s. Iar consumul va creste cu ~20%. M54B22 la fel il pui degeaba. Chiar crezi ca merita sa cheltuiesti ~500 euro, sa risti sa ai probleme cu RAR-ul etc. ca sa treci de la 143 cai la 150-170cai? Si repet, consumul o sa creasca. Daca in trafic un Valvetronic mananca 12-13, asteapta-te de la un motor in 6 cilindri sa creasca la ~16. Iar in afara orasului va creste de la 7 la ~9. Daca vrei sa iti pui motor mai mare in principiu va trebui sa schimbi si franele fata/spate, nu e chiar asa simpla toata operatiunea. Sfatul meu este in primul rand sa te decizi ce vrei. Iar daca vrei ceva mai puternic, vinde`o si cumpara o versiune cu 2.5-2.8-3.0. O sa iesi mai ieftin si o sa fie mai simplu.
    1 point
  13. 400 lei completa si functionala e46 nfl...0725691059
    1 point
  14. Al meu trage multumitor sub 2000 , totul e sa fiu in treapta potrivita mai ales la automata
    1 point
  15. Kamikaze ISM Coat - pentru ca ... why not
    1 point
  16. Am rezolvat si eu problema cu simerigurile la Florin din Vulcan, jud. Brasov. Recomand serviciile lui, este un profesionist, de nota 20. Operatiunea a durat aproape 3 ore, impreuna cu schimbul garniturilor de la capacul culbutori, garniturile de la solenoizi plus alte garnituri imbatranite. Masina nu mai elimina gram de fum, nu mai consuma ulei, nu mai am scurgeri de ulei. In sfarsit se simte pe esapament mirosul clasic al benzinei arse. ) Stima!
    1 point
  17. @Mircea-Si spre surprinderea ta sunt si Inginer Auto si in facultate am facut si materia numita Rezistenta Materialelor. Bafta cu masina eu nu te mai deranjez!
    1 point
  18. Nu e niciun punct de comparatie intre ce ai facut tu si ce a facut el cavaliere. E ok pretul parerea mea! Am schimbat si eu uleiul in cutie, mi se parea ca intra greu in 1-2 (poate nu are legatura,dar l-am schimbat oricum), a fost 144 lei/l (2L au intrat) Ulei cutie OE, mi sa spus sa nu-l schimb ca nu se schimba uleiul respectiv niciodata si etc, baietii au uitat sa mi-l goleasca intr-un loc separat sa-l vad cum arata, dar sunt sigur ca ea cel putin maro, daca nu negru! Ma gandisem si eu la uieiul de la grup sa-l schimb, dar la fel baietii au zis ca nu se schimba, dar ce am vazut in poza ta...e clar ca o sa il schimb si eu. Nu ti-am urmarit topicul, aveai vreun sunet care te-a facut sa o schimbi sau ceva? S-a schimbat sunetul si mersul motorului dupa inlocuirea distributiei?
    1 point
  19. sa gresesti e omeneste! nici mie nu mi iese totul din prima si mai fac greseli din graba sau oboseala DAR sa legi un fir de K BUS de la scaun pana la consola din 3 bucati, sa i faci nod si sa l dai cu banda PVC (la noduri) .......e bataie de joc. ti a fost lene sa bagi firul prin camasa aia de tine firele, l ai tras pe deasupra ->lene si/sau bataie de joc sa legi firele de perdeluta la butonul de SPORT (pentru ca ala avea pinul -> incompetenta. nu ai fost in stare sa citesti o diagrama sa vezi ca defapt perdeluta era pe o a 3 a mufa..... x14058 si x14056 sunt doua mufe diferite. tu nu ai gasit mufa x14058 in spate la panou ( pentru ca doar panourile de pe masini cu perdeluta si/sau coloana volan reglabila au mufa aia, bineinteles ca tu nu stiai asta) asa ca ai legat firele pe pinii 7 si 8 de la mufa x14056 unde era butonul SPORT (pin ...........jalnic !!!!! http://s30.postimg.org/66eo07i41/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_47_05.png http://s7.postimg.org/57mrzhrzf/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_51_15.png lucratura ca a ta nu am vazut nici la marele "CutiuțĂŁ" din Rm.Valcea ( cei din valcea stiu prea bine despre cine e vb). Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le pun aici sa vada toti cat de "cochet" lucrezi !!! la capitolul technic (electrica-electronica) esti varza si ar fii bine sa nu te mai bagi pentru ca nu e domeniul tau. daca stii mecanica, foarte bine, ramai acolo, insa nu ti bate joc de lucrurile oamenilor! parerea mea e ca tu ori esti prea praf la capitolul tehnic, ori iti bati joc de oameni cu o nesimtire crasa. mi e frica sa nu fii cumva pe la mijloc........ ce sa zic! mergeti la "~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~ " - bataia de joc e garantata!!! pe banii vostrii!!! PS: ai invatat si tu ceva nou acum! sper sa nu ti mai calce nimeni pragul. vorba multa si ieftina, vrajeala ieftina, treaba facuta la misto!!!!
    1 point
  20. Exact intrebarea pe care si-a pus-o tutorial acu ceva vreme a inceput sa ma macine si pe mine acu cateva zile. Diferentele ar fi ca o iau ca a doua masina, de fun si ca am bugetul mai mic (max. 25K) deci vreau un Sh. Am plecat de la premisa sa fie sport, puternica si musai convertible si dupa ce am cumpanit un pic sunt sigur ca nu vreau soft top la mizeria si lipsa de civilizatie ce abunda in capitala mioriticei RO. Deci ... au picat majoritatea !!! Apoi sa zicem un 2,5l, hai treaca 3l dar peste este stupid sa dai peste 1000 eur/an numai impozitul la stat. Evident primele pe lista Z4 si SLK. Z4 favorit din cauza lui 28i (245 CP), SLKul posibil este doar 250 (benzina sau motorina)dar are doar 204 CP si as vrea mai mult. Deci Z4 si normal am intrat pe forumul BMW sa vad. Stupoare sa vad postul lui tutorial despre statul ca in carlinga, look interior cheap, kart mai rasarit. Evident o sa ma duc sa cercetez problema personal, dar cam peste tot pe net intr-adevar cam incolo se duce discutia. Desi SLKul din reviewuri e net cotat peste, e clar ca e aceeasi clasa de masina inghesuita. Chiar daca nu ma intereseaza locul de bagaje de loc, imi place confortul si spatiul in masina. Deci am inceput sa vad ce alternative de masini mai mari convertible hard top cu buget decent si putere rezonabila exista. Din start exclud masini exotice care nu au nici un fel de reprezentanta in RO datorita problemelor ulterioare de service. N-am gasit decat 2 : VW EOS care este imbatranit moral si nu-l vreau si Lexus IS 250C care este OK cu un singur minus, doar 208 CP. Deci am pe lista Z4, SLK si Lexusul. Interesant ca asta e si ordinea dinamicii dar in acelasi timp ordinea inversa a preferintei conform reviewurilor. Intrebarea mea la voi este, mai vedeti altceva pe piata ? Tutorial, probabil ca si tu ai rasucit problema pe toate partile, ai mai dibuit ceva ? Multumesc.
    1 point
  21. Eu am un Z4, ca masina "unica", cumparat nou. Singura data cand ma lasa balta e atunci cand trebuie sa transport mai mult de 1 persoana (plus soferul). Dar de aceea exista BMW Rent sau Sixt/Avis etc. Sa cari oaspetii cu ele. Are cam 300l cu capacul sus si vreo 150 cu el dat jos (ai o cutie care o inchizi si sub ea incap cam 2 "carryoane". Vreo 700km raza de actiune la mers normal, 140-160 pe autostrada si pe sosele la 90-100 consuma cam 5-6litri la 100km. Pina de curand o foloseam zilnic, are cam 55.000km in 4 ani...majoritatea pe autostrada la 240-250km/h. Consum de ulei zero. Si cei 6 cilindri aspirati suna bestial. Are Dublu Vanos si Valvetronic - raspunde si tureaza f bine. Zero vibratii. Trage frumos de pe la 500 de ture...cand schimb masina trebuie sa ma reobisnuiesc initial, pt ca altele vor 1500-2000 de ture ca sa mearga fara sa vibreze la sarcina, chiar si una mica. Nu are cine stie ce cuplu, ca un turbo sau un diesel, dar tocmai aici sta placerea: pregateste din timp orice si are destui CP mai sus in plaja de turatie. Am fost si prin Romania cu ea si e ok la depasiri. Am invatat pe Dacia 1300 si cu alea sa depasesti tirurile era o arta. Sta f bine pe sosea, e putin supraviratoare, dar numai daca o provoci, altfel, cu 255 pe spate are f multa aderenta disponibila. Nu stiu cum e suspensia normala sau cea sport, eu o am pe cea variabila M - e scandura daca o pui in sport. In modul normal si cu presiunea mai mica in roti e chiar comfortabila. Singura buba...si cam care strica treaba: directia electrica. Am acum o masina de fugarit zilnic si asta are directia hidraulica...iti vine sa plangi cand urc inapoi in Z4 si simt diferenta intre servo si ce imi transmite volanul. Si cum zice si autorul original al threadului, putin si calitatea la interior...desi eu o iau asa cum e. Normal ca plangi cand vezi ca acum inclusiv in Seria 1 e mai lux decit la tine:)))) Ma refer la calitatea interiorului, ca jucarele are tot pe ea.
    1 point
  22. nu mai conteaza marca de ulei, conteaza sa fie original nu contrafacut. multe vin din china contrafacute, fara nicio legatura cu originalul, cu precadere castrol toata gama. luati din astea mai rare, cu sanse mai mici sa fie contrafacute pe scara industriala, aral..motul..bp.etc.
    1 point
  23. Nu s-a pus suspensie sport din fabrica nici pe E60. Doar M-urile au suspensie sport (de M) ca standard. Au mai existat diverse editii sport care la fel au avut suspensie sport ca standard.
    1 point
  24. Salutare tuturor Va prezint primul meu BMW, am avut timp de 3 ani un Opel Astra H Caravan 1.7CDTi, apoi am avut timp de un an un Vw Passat B6 2.0TDi Euro5 si inainte de BMW am condus timp de 7 luni un Mercedes CLK200 Kompressor in stare excelenta pe care l-am vandut din cauza ca nu era o masina foarte practica. Am trecut la BMW din cauza ca imi plac mult masinile combi si mi se pare ca LCI-ul este un model foarte reusit din multe puncte de vedere, avand la baza un model deja foarte apreciat si anume seria E9x. Nu e nici prea mare nici prea mic, silentios, confortabil si sportiv in acelasi timp si econom avand in vedere performantele. Al meu este cel de 177cp deci este destul de ok ca si dinamica si consumul este undeva pe la 6.5% mixt la un mers normal, decent, legal. ehicle Identification Number WBAUX31020A213228 Type UX31 Model 320d Ol - EUR Development Code E91 (MUE) Chassis TOUR Steering LL Doors 5 Engine N47 Displacement 2.00 Power 130 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Platinbronze Metallic - A53 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant MUNICH Production Date 2008-09-04 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2SZ Alloy Wheels Multi-spoke 284 Lm Raeder Vielspeiche 284 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 386 Roof Rail Dachreling 4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4UA Semi-electr. Adj. Both Front Seats Sitzverstellung Teilelektrisch F/b 402 Panorama Glass Roof Panorama Glasdach 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 507 Park Distance Control (pdc), Rear Park Distance Control (pdc), Hinten 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 663 Radio Bmw Professional Radio Bmw Professional 698 Area-code 2 Area-code 2 7RS Comfort Package Comfort Paket 7R7 Innovation Package Innovationspaket 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 941 Special Request Processing Externe Nachruestung Am vazut masina pe mobile.de si mi-a placut instantaneu. Masina a avut 198.900km, iar inainte de a trimite un avans am fost la reprezentanta cu seria de sasiu. In ultimii 10.000km au fost schimbate telescoape fata, discuri fata-spate, placute fata spate, ulei si aproape toate filtrele, anvelope 17" Continental Runflat si un senzor de parcare pe spate. Sunt foarte multumit de felul in care se comporta masina insa singurul lucru care imi displace este rigiditatea data strict de anvelope. Suspensia absoarbe in mare masura denivelarile la nivelul drumurilor din Romania insa anvelopele preiau orice mica imperfectiune, plus de asta sunt si zgomotoase. Despre consum si performante nu ma propunt decat cand voi schimba anvelopele dar mi se pare ca jantele sunt extrem de grele (am vopsit etrierii si mi-am dat seama ca au o greutate comparativa cu cea a unor jante mult mai mari) Peste cateva saptamani voi achizitiona anvelope normale de iarna (deci nu Runflat) si voi vedea diferenta. Prima modificare a fost un suport magnetic pentru tableta, confectionat de catre mine. Tableta am modificat-o in sens ca am instalat un launcher pentru simplitate, un wallpaper facut in photoshop si cateva butoane pentru functiile cheie: -iDrive = OBD2 Torque -Music = muzica redata de sistemul audio al masinii folosind un adaptor BLUETOOTH -> AUX -Traffic = aplicatia Waze -Maps = Google Maps Tableta este un Vonino Sirius QS de care sunt foarte multumit (am schimbat touch-ul cu unul negru acum, deci nu mai este atat de deranjanta rama aceea alba) si am totodata internet nelimitat 3G oriunde, deci practic pot sa pun filme pentru pasageri daca mergem la un drum mai lung iar ecranul generos de 8" este suficient de ok pentru a putea vedea bine chiar si cei din spate. Urmatoarele modificari pe care doresc sa le fac: -ShadowLine (stalpi si trim-uri geamuri vopsite in negru lucios, sau poate voi folosi autocolant Piano Black, ramane de vazut. In weekend incerc cu autocolant) -Flanse distantiere pe spate probabil de 15mm -Folie geamuri (doresc o folie sa arate cat mai OEM, ceva gen Privacy Glass. Momentan studiez piata si vedem ce gasesc) -Covorase din cauciuc fata-spate si tavita portbagaj pentru sezonul rece -Jante 18" la primavara insa sunt in cautari, am un model in cap, cel de M4 dar mi se pare ca nu merita atat de multi bani. -Footwell lights...lumini ambientale as dori, dar nu sunt sigur cum sa procedez. La Mercedes CLK am instalat lumini ambientale LED cu buton separat si mi-au placut foarte mult insa a fost o operatiune destul de complicata si nu cred ca voi mai avea rabdare pentru 4 usi de data aceasta. Am vazut ca exista o adaptare de lumini ambientale de pe E92 (varianta cu panouri de usi cu trim extra) Nu se pune ca modificare dar vreau sa revopsesc bara fata pentru ca are cateva zgarieturi si evident ca urmeaza sa ii pun si un capac la spalatorul de far insa am comandat deja unul si a ajuns unul non-LCI si difera) Astept feedback, idei si pareri! De asemenea astept si niste pareri vis-a-vis de probleme cu distributia la acest motor...daca a avut cineva experiente neplacute cu asta. Eu imi doresc sa schimb uleiul la cutie si in acelasi timp sa schimb si distributia insa deocamdata toate semnele imi arata ca nu ar trebui sa imi fac griji cateva mii bune de km. (15-20.000 zic eu...)
    0 points
  25. Am cumparat de la acest domn, CIC-ul de F30. Totul a decurs excelent, rapid, produsele fiind de calitate si fara zgarieturi. O persoana calda, rabdatoare si serioasa. Recomand!!!
    0 points
  26. Pentru partea de informatii despre masina, folosesc un modul ELM327 bluetooth, conectat mereu la interfata OBD2. Ca si aplicatie, am cumparat TorquePro pentru Android si functioneaza excelent. Pentru partea de muzica folosesc un adaptor BLUETOOTH -> AUX ca si cel din fotografie. Este pus in cotiera unde am atat mufa AUX cat si priza deci nu ma deranjeaza cu nimic prezenta acestuia. Partea buna este ca al meu are acumulator si functioneaza fara contactul pus. Daca era fara acumulator ar fi mers doar la bricheta, care functioneaza doar pe contact si motor pornit. Costuri: -ELM327 - 50ron nou, de pe OLX -Torque Pro - 15ron -Bluetooth Aux adapter - 65ron -suport magnetic pt telefon - 20ron de la Auchan din Timisoara (este mai puternic magnetul decat la variantele scumpe care ajung si la 150ron) -coltar tabla zincata - 8ron de la Dedeman Coltarul din tabla zincata l-am incalzit la foc si l-am indoit pentru a putea sa il pun sub trim-ul din "lemn". Deci intreaga operatiune nu a implicat modidicari sau stricaciuni la nivelul bordului masinii. Dupa ce am prelucrat coltarul l-am imbracat in banda adeziva textila neagra pe care apoi am lipit cu prenandez piele neagra pentru a avea un aspect cat mai "premium". Ultimul pas a fost montarea magnetului care are un surub in spate. Pentru asta a fost nevoie de o gaura prin coltarul imbracat in piele.
    0 points
  27. Pai cine te a pus sa faci la George fara dyno?
    0 points
  28. chestai e ca nu gasesc unde sa conduc modelul cautat de mine de z4 doresc doar sa fie o masinuta competitiva ,nu caut performante enorme am un 535 x d softat care ma satisface in materie de performante vreau doar o masina de duminica cu care sa ma dau seara , de aceea caut un model nu tocmai scump in care sa bag niste bani in jante niste faruri cu xenon o vopsea dip etc
    -1 points
  29. nu am sa dau nume,dar am sa-ti expun experienta mea cu unul dintre cei 3. tanar si naiv, am apelat la el, intr-o duminica la pranz. s-a facut o diagnoza la masina, aparent totul a fost ok, s-a copiat softul masinii dupa care `a fost trimis in ungaria la modificat` . ma repet, duminica la pranz, intr-o jumatate de ora softul era gata. dincolo de acest aspect, masina chiar tragea mai tare,dar cam atat, iar asta nu e tot ce conteaza. daca o calcam in ture relativ joase, masina mergea sacadat pana facea boost. personal nu as repeta experienta, ci as apela la cineva intr-adevar priceput, cu posibilitatea testarii pe dyno
    -1 points
  30. Am avut parte de aceeasi experinta am avut si eu cu George ... soft duminica la pranz, doar ca a durat 2h din cauza ca trebuia desfacut ECU. Ulterior am fost la PowerTech pentru soft si am masurat pe dyno si softul facut de George - puterea clar nu este cea declarata de el si totul se face prin marire timpi/cantitate injectie...e un powerbox cu alte cuvinte.
    -1 points
  31. probabil pretul si recenziile in mare parte pozitive, asta a fost in cazul meu. eu am facut softul in urma cu aprox 5-6 ani, dar vad ca metoda `trimit softul in ungaria` este de actualitate
    -1 points
  32. AM reusit sa schimb si filtrul epurator, cred ca l-am schimbat degeaba, in fine, asa cum am mai spus, daca tot am curatat galeria de admisie n-am vrut sa risc cu filtrul epurator, e unul din factorii care duc la depuneri pe egr si galeria de admisie. Intre timp am facut si ceva drumuri cu masina. Constanta-Otopeni - Constanta - aproape jumate de rezervor. Acum sunt la Predeal, am plecat de acasa cu putin su 3/4 si cand am ajuns la predeal aveam peste 1/4. Cb-ul imi arata o medie de 7.4%, mers constant pe autostrada pe pilot cu 140 cu scapari peste 200, nu multe ca sunt cu militianu pe capul meu. AM alergat-o putin si azi spre Brasov in modul manual, media a crescut la 7.8%. Sunt foarte multumit de masina, consum foarte bun pt un 2.5d. Atat consuma si Focusul 1.6 ecoboost, poate chiar mai mult daca ma dadeam la el. E un avantaj sa ai motor mare pentru drumuri lungi, mai ales la viteze mari unde un motor sub 2000 se chinuie. Am schimbat si stergatoarele ca deh vine sezonul ploilor (oare cand??), am optat pt bosch aerotwin pe cod OEM. 115 lei, eu zic ca-si fac treaba bine mai ales ca sunt silentioase. Desi e comod cu cutia automata, parca imi pare rau ca n-am gasit o manuala in configuratia asta. Probabil ma paste o resoftare. Oricum intai o sa fac un update de soft la toata masina, inclusiv module, la Bavaria. Sa vedem poate se schimba ceva. Imi pare lenesa cutia, oricum nu se compara cu cacatu ala de dsg de pe touareg model 2014, cu 8 trepte. E mult mai rapida asta. Acum ma gndesc ce sa mai fac cu masina, desi timpul nu-mi permite. Mai sunt ceva plastice sub masina care o sa fie schimbate. Unele sunt crapate si imi stau pe suflet. Oricum o prioritate o reprezinta cauciucurile de iarna, o sa pun noi ca de obicei. Pana acum am cumparat noi pt toate masinile mele TAURUS, facute in Cehia parca de Michelin, anvelope low cost.Ca si pret pt 225/55/16 - 223 ron bucata. Crede-ti-ma pe cuvant ca isi merita fiecare banut.
    -1 points
  33. Sa-ti fac o comparatie, intr-un fel alearga o persoana cu picioare lungi si altfel o persoana cu picioare scurte. Eu am mentionat motoarele sub 2000. Am avut si eu 2.0d de la bmw, ala de 150 de cai. Parerea mea e ca motorul ala e mult mai bun decat orice e derivat din n47.
    -1 points
  34. Stie cineva daca se pot cumpara capacele alea mari din spatele farului, am observat ca am urechile rupte..
    -1 points
  35. Toata lumea scrie pe aici de problemele cu n47 si vii tu si spui ca e cel mai bun motor. A castigat motorul asta vreun premiu de cel mai bun motor al anului si nu stiu eu?
    -1 points
  36. Salutare! A trecut Kenbobo pe la mine, rezultatul 215-220 cp / 500 Nm. Revin cu impresii dupa ce mai merg cu masina.
    -1 points
  37. Glumeam, pe telefon mi s-au parut scaune de fabrica. imi vine greu sa cred ca cineva plateste imbracat in piele, cand poate sa ia alt interior de fabrica..
    -1 points
  38. Ia zi, tu ai citit macar pagina asta? Sau ai citit dar n-ai priceput?
    -1 points
  39. Ieftin si bun ... reteta pt BMW.
    -1 points
  40. CompleteChip PowerTech Catalin WPP Cei 3 de mai sus fac softuri bune. In afara ce acestia, mai sunt si altii dar oricine face resoftare fara dyno nu trebuie luat in considerare. Lasati preturile pentru moment la o parte si ganditi-va la alte considerente in alegerea tunerului care face softul. Eu nu inteleg cum poate cineva fara dyno sa iti spuna( garanteze) o putere?!?!? Daca nu e masurata nu are nici o sustinere. Vorbe aruncate sunt multe....
    -1 points
  41. Urmat de postari pe forum: ce masini proaste e beemveurile!
    -1 points
  42. Daca ai astfel de probleme cu mapa acuala, ce rost mai are sa te gandesti la un tuner fara dyno care nu-ti poate genera un grafic de functionare al motorului tau in toata plaja de turatii? Nu e niciun atac la persoana. Insa te calicesti la 50 de euro, cand din topic reiese clar incotro se indreapta voturile. Daca deja ai o problema intr-o plaja de turatii, nu stiu daca o remapare e solutia. Cel putin Completechip te va refuza din start pe motivul asta. Nu lucreaza pe masini cu probleme.
    -1 points
  43. Mie sincer ĂŽmi place dacĂŁ o scotii la 17 mii este ok . E mașinĂŁ premiul 4x4 spațioasĂŁ confortabia. Nu o cumpĂŁrĂŁ pânĂŁ nu o testezi la reprezentanta si vezi istoricul
    -1 points
  44. Majoritatea...incep sa traga violent dupa 2000 rpm... si pe fosta masina cu soft, pana nu ajungea la 2000 nu te baga in scaun, cand bagai piciorul pe la 1600rpm in ea blana simteai cum se pregateste sa izbucneasca, dar de la 2000 rpm in sus.
    -1 points
  45. Sub 2000 trage multumitor decat un biturbo, pentru asta e si facuta turbina mica. Daca ii dai blana de la 1500 unui single turbo, adica apesi pedala voiniceste, nu faci decat sa uzezi uzezi turbina. O resoftare aduce cuplu pe plaja de boost mediu si mare al turbinei. nu iti face masina sa traga de la 1300 de ture. Nici nu trebuie sa faca asta.
    -1 points
  46. sa-ti vand un pont: z18i si z20i au motorul de pe z28i ,care este doar resoftat. 18i/20i se pot duce la 245-280CP/350-400Nm (stage 1) la orice tuner decent, fara riscuri majore. asta inseamna 0-100 km/h in 5 secunde virgula ceva... deci, daca gasesti un 18i, e superoferta, iar cel cu cutie manuala e mult mai ieftin 18i cu cutie manuala e superoferta... tuningul costa doar vreo 3-400 euro. aceasi poveste e pentru toate modelele BMW cu 2.0 turbo benzina.
    -1 points
  47. Este posibil si asta.Eu zic sa te duci la un service de cartier care are ista p sa faci si resoftarea sa vezi ce se mai intampla.
    -1 points
  48. Daca as fi inlocul tau as cumpara-o mi se pare ca e tot ce are nevoie un om normal daca are cel putin un copil.Daca o poti scoate sub 17 mii ar fi ideal. Dar te sfatuiesc sa te duci si la reprezentanta sa o verifici mecanic si electric costain jur de 350 ron.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.