Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/08/16 in all areas
-
@WIN60 ma vad mevoit sa te contrazic! Intr-o maniera mai vesela, a resofta masina fara dyno e ca si cum ai face sex legat la ochi si cu dopuri in urechi. Desi te straduiesti posibil sa iti iasa aiurea! Pentru a sustine cele afirmate mai sus voi atasa o fisa mai veche a masinii mele. Cu verde e un soft facut fara dyno, care in esenta nu era rau dar mai avea nevoie de modificari, cu albastru restabilirea softului stock si cu rosu unul dintre cei doi din discutie. Masina are in prezent performante imbunatatite fata de atunci, motiv pentru care am sters rezultatele de fisa dyno. LE: In alta ordine de idei, eu nu va inteleg: aveti masini de peste 8 mii de euro, de ce alergati dupa chilipiruri? Nu va puteti permite 300 euro pentru un soft facut ca la carte? Atunci lasati masinile stock.2 points
-
In sfarsit am trecut la F10....525dA. Am luat-o din Stuttgart de la un dealer pe nume " Tommy Automobile". Detest Autovitul si nu mai cumpar din Ro in veci...cel putin un BMW Masina care sper sa o tin macar 4,5 ani. Scopul a fost sa gasesc ceva pana in 120k km, scaune comfort cu ventilatie, navi prof, trapa, butonul pt eco pro,comfort,sport etc. Nu tineam neaparat sa am jante 19" dar imi plac mult ca look.....schimba total aspectul. Masina e perfecta interior exterior, cutia super ok, km 113600 la bord, a avut reviziile facute numai la 20k km la acelasi dealer BMW din Stuttgart...lucru cam "neobisnuit" in DE....pt ca majoritatea fac la 30k minim. Omul se pare ca a tinut la masina. A schimbat si anvelopele in toamna plus discurile, etrierele si placutele Masina se comporta exemplar, mai ales pe curbe se simte cum lucreaza spatele....275/35 R19 Pirelli Zero. Pe fata am 245/40 R19 acelasi profil Pirelli. WBAXA31080DW60241 http://i62.tinypic.com/2vto23c.jpg http://i57.tinypic.com/331n1pe.jpg http://i62.tinypic.com/2vuk1up.jpg http://i58.tinypic.com/2nt8to8.jpg http://i61.tinypic.com/2aglonb.jpg1 point
-
BMW Seria 3 E46 intrat in tara in 2012: Dotari: Volan ///M, Climatronic, Incalzire in scaune, Folow Me Home, DSC III, comenzi pe volan, xenon + angel eyes, stopuri spate albe + semnalizari, suspensie M, plafon negru M, nuca schimbator M, reglaj electric lombar, cotiera fata/spate, cd player original, computer de bord, proiectoare, inchidere centralizata, ornamente interioare piano black, EURO 4, pachet lumini ambientale, pachet confort, pilot automat, oglinzi electrice/incalzite si heliomate inclusiv cea din interior, senzori de parcare spate de fabrica. In masina s-au investit FOARTE multi bani. Se vine doar pentru a achizitiona alta masina. Toata mecanica impreuna cu franele si absolut toate fluidele sunt noi, se poate verifica in reprezentanta sau la orice service. Doua seturi de roti (iarna/vara): Cauciucurile sunt NOI atat cele de vara (17) cat si cele de iarna (16). Functioneaza absolut tot pe masina. ITP / ASIGURARE / ROVIGNIETA SUNT VALABILE. Se vinde doar pe un pret corect. Masina este intretinuta doar cu piese OE SI OEM. Nu a fost lovita niciodata. DETIN FACTURI PENTRU TOATE INTERVENTIILE SI PENTRU TOATE PIESELE INLOCUITE. Nu accept variante. In masina nu s-a fumat NICIODATA; sunt nefumator. ACCEPT TEST ORIUNDE/ORICAND si cu oricine. PRET: 4999 FIX FIX FIX!!!1 point
-
O lamurire va rog ... Din ce vad in graficele stock vs. tuned, eu constat doar a crestere a puterii si cuplului relativ la valorile producatorului raportate la aceleasi valori a turatiei. Practic nu vad nici o extindere a Cuplului pe o plaja de turatie - liniarizare de cuplu. Din cate pot sa inteleg din functionarea motorului tind sa cred ca tunerii nu au facut decat sa modifice amestecul de carburant vs. aer. Aveti un eventual grafic cu castig de cuplu in turatii joase, precum si putere prezenta la turatii mari. Adica, este vreun tuner care umbla si la timingul de supape si timpii de injectie ? Daca da, as fi curios de un astfel de grafic.1 point
-
Corectez: N47 pe generatia E. Unde e varianta de 177cp. Pe F deja toate au 184 stock.1 point
-
1 point
-
euro 4 diesel gasesti doar incepand cu 2004 anul fabricatiei. Deci succes cu cei 2000 de euro1 point
-
Draga vanzatorule,tu ar trebui sa te raportezi la pretul pietei nu la pretul lor de noi in reprezentanta.nu contest starea lor sa a anvelopelor dar rotile tale sunt sh. Comparatia ta este absurda.e ca si cum ai cere pe masina ta veche de 8-10 ani,80% din valoarea ei de noua. Eu unul personal nu cunosc pe nimeni care a mers la reprezentanta sa-si cumpere un set de roti noi, cand piata este saturata de roti(sh) in conditii foarte bune. Parerea mea este ca pretul este aberant ptr niste roti pe 18. Poate prin anii 90' sau 2000 erau mai impresionante dar azi,18 e banal. Pretul lor real cred ca este undeva intre 500-800€ fara sa te supar sau jignesc. Daaaarr...,nu-i prost cine cere..asa ca bafta multa la vanzare(vei avea nevoie).1 point
-
Si daca erau noi si neatinse ( si jantele si anvelopele ) tot nu faceau 2200e. Uite ce cumperi de suma asta (noi, OEM): http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p1844_wheel-set-3-series-e9x-radial-spoke-216-bmw-motorsport---hankook.html http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p25_wheel-set-3-series-e9x-m-star-spoke-193---michelin.html http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p1843_wheel-set-3-series-e9x-double-spoke-313---dunlop.html http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p1921_wheel-set-3-series-e9x-star-spoke-230---hankook.html http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p1862_wheel-set-5-series-e61-star-spoke-128---hankook.html http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p1848_wheel-set-5-series-e61-m-double-spoke-172---hankook.html1 point
-
Mie sincer ĂŽmi place dacĂŁ o scotii la 17 mii este ok . E mașinĂŁ premiul 4x4 spațioasĂŁ confortabia. Nu o cumpĂŁrĂŁ pânĂŁ nu o testezi la reprezentanta si vezi istoricul1 point
-
Trebuie facute niste modificari. In ISTA la setings dai pe VCI CONFIG si selectezi edibas default setings, iar in Tools ai un programel NetworkTools si langa el un notepad cu acelasi nume in care zice ce ai de facut.1 point
-
Salut. Caut sa fac trecerea de la 318d touring (E91 LCI din 2010) la 520d/525d (limuzina sau tot touring) preferabil de dupa 2011 si am dat de anuntul asta: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GiP2z.html#contact_form#xtor=SEC-81 Clar e samsar, ceva semnale de alarma? Merci1 point
-
1 point
-
In acest weekend s-a efectuat o actiune de curatare ca de inceput de toamna: Nu stiu cum am facut, dar la final m-am trezit cu alte scaune Interior alcantara sport incalzit de facelift ( 2011 ) in stare foarte buna. Astazi am reusit sa refac conexiunile pentru incalzirea in scaune si pentru reglajul "aripioarelor" , in acest moment fiind 100% functionale. O sa revin cu detalii in cazul in care e cineva interesat de asta.1 point
-
Glumeam, pe telefon mi s-au parut scaune de fabrica. imi vine greu sa cred ca cineva plateste imbracat in piele, cand poate sa ia alt interior de fabrica..1 point
-
De azi, rog un moderator sa inchida acest topic, sa nu il poluam aiurea. M-am despartit cu greu de masina si as vrea ca acest topic sa ramana cat de cat curat. Multumesc tuturor celor care au avut ceva constructiv de zis in toti cei 4 ani+ de la primele postari. O sa tin minte tot timpul aceasta masina care si-a pus amprenta asupra mea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da...iar la acuratetea cantarului nu prea ma indoiesc..am pus si passatul lu taikmiu si mi-a iesit 1562kg , iar in certificat are 1560.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Frumoasa masina. Insa doar o parere personala, culoarea volanului si trimurilor sunt din alt film. Vad ca si stalpii si bordul superior este la fel. Ar fi fost altceva daca era tot interiorul la fel. Chiar ca gusturile nu se discuta. )-1 points
-
Eu iti recomand sa cumperi doar un amortizor si sincer sincer daca as avea posibilitatea m-as duce sa iau un amortizor SH 50-100-150 lei doar pentru teste...ca sa cumperi 2 amortizoare pentru ca tu crezi ca problema este un amortizor fara sa ai nici-o certitudine cand pot sa fie mai multe mi se pare o mica prostie in bani!-1 points
-
Ok profesoru'. Acum 4 ani cand am dat eu bacu' inca se scria "v-a fii". Stii ce e ironic ? Suntem pe un forum dedicat marci "BMW", marca despre care se vorbeste numai de "bine", dar totusi, apar unii ca tine care, cel putin, par foarte civilizati si scoliti. Asta ma bucura-1 points
-
Ai luat textar Epad cel mai probabil care lasa mai putin praf si sunt mai silentioase teoretic.In orice caz ar trebui sa schimbi magazinul de unde iei piese,ai platit cu cel putin 150lei in plus fata de altii la placutele fata.-1 points
-
La ce aroganta imprastii pe forum credeam ca esti plictisit deja de G11... Salut!-1 points
-
-1 points
-
jantele clar argintii/normal, cu trimurile shadowline (negru lucios), iar grilele de pe fata sincer mi se pare ca dau foarte frumos cu rama neagra si mijlocul crom.-1 points
-
Salutare! Cosmin odata cu standul de frane mi-am cantarit si masina..are 1730 kg desi in certificat scrie 1560 sau 1580, acul rezervorului fiind putin peste jumate..deci stai linistit..)-1 points
-
-1 points
-
Ops mi-am luat 3 de -...copiii forumului nu sunt de acord cu mine. Da e o dif si intre automata si manuala...a ta este automata parca..eu am manuala.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00