Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/10/16 in all areas
-
Nu pot sa inteleg cum tocmai de la Bacau nu gasesti alt service pana la Bucuresti. Iar la Bucuresti ai nimerit tocmai la cea mai mare teapa. De aia prospera omul. Ca va duceti cu capul inainte.4 points
-
4 points
-
3 points
-
In aceeasi situatie am fost si eu cu sotia pana mai sapt trecuta. Isi dorea f mult un Golf 5, pe care pana la urma l-am achizitionat, dar tot la fel dupa "lupte seculare". Nu e perfecta nici asta, dar dupa ce am vizualizat, analizat, plus multe mers si vazute prin zona de vest, am decis sa luam una din Austria. Eu dupa toate acestea mi-as fi luat un Logan nou, doar ca nu m-am putut intelege cu consoarta. I se pusese pata pe Golf 5 de multa vreme si n-am avut ce-i face. Pe de-o parte am putut s-o inteleg, fiind si eu in aceeasi situatie cand mi-am luat bmw-ul. Ca si concluzie dupa toate aceste cautari, am un gust foarte amar in ceea ce priveste piata auto din RO. Este o piata artificiala si foarte deformata intr-un sens negative in comparatie cu ce-i prin alte tari pe unde m-am mai uitat: Germania, Austria, Franta, Italia. Prin toate aceste tari alte preturi vei regasi la acelasi nr de km, dotari in comparatie cu ce gaseste pe la noi. Daca stai sa analizezi o sa ramai uimit. O prima concluzie este ca majoritatea masinilor de pe la noi au km-ii dati inapoi, a doua ar fi starea jalnica dpdv tehnic, dar si neingrijite, iar ca si o a treia concluzie ar fi de notat, samsareala larg raspandita, minciuni sfruntate, toti vor doar sa te tepuiasca. Prin targurile de masini e jale cel putin. In Arad sau in TM, toate-s lustruite si lucioase atat la interior cat si la exterior, desi butoanele sunt julite, scaunele rupte, km dati inapoi. Sunt de-a dreptul scarbit dupa aceasta experienta. Inclin sa cred ca mai bine o masina noua, poate intr-o clasa mai jos, decat una SH si poate intr-o clasa mai sus. Pana la urma sunt plusuri si minusuri de fiecare parte. Cred ca noi barbatii ne mai descurcam cu una SH, chiar daca mai trebuie reparat cate ceva la ea, avem poate un simt tehnic mai dezvoltat in general(fara sa fiu misogin), dar pt o femeie consider ca mai potrivita e o masina noua, mai slaba intr-adevar dpdv al performantelor, dar macar nu-ti vor da batai de cap.2 points
-
Eu zic ca nu pierzi nimic daca te duci sa o vezi si ii faci o verificare. Arata foarte ok si are dotari mult peste ligheanele care se gasesc, unele chiar cu volan fara comenzi pe el . Samsar, nesamsar, daca masina tehnic e ok. eu zic ca merita banii. Totusi 9000 pt un seria 1 e un pret decent, avand in vedere ca e manual. Nu mi se pare extrem de ieftin incat sa zici ca a fost rasturnata. Cel mai probabil a fost intinerita cu cateva zeci de mii, insa daca tehnic corespunde, care e problema? Acum na, sa curga minusurile.2 points
-
Du-te sa o vezi ... suna bine in anunt, acum nu stii ce gasesti la fata locului.2 points
-
Am inceput montarea jucariilor: -galerie evacuare V-Band -noua turbina a necesitat multe modificari -instalatia metanol care va fi activata in interior de pe butonul Harman Kardon(mi-am luat alta bagheta care are si acest buton cu led) -am tras toate firele necesare pentru ceasuri -am facut suporturile de ceasuri pe stalp -am renutat la EGR si am scos tot ce nu mai era necesar pana la dopul din galeria de evacuare Urmeaza sa mearga la prelungit down-pipeul pentru ca turbina este pozitionata putin mai in fata acum si modificat traseul de la intercooler dupa care continuam.2 points
-
Asta e din ciclu pizdificarea barbatului? Am mai vazut indivizi la care le ghiortaie matele dar vor auto ca e cool,daca le zici ca o revizie la cutie e minim 500€ Ii ia transpiratia.2 points
-
proprietar vand 520da, inmatriculat din 2015, varianta de 177cp! an fabricatie a3a 2009. 3 chei culoare monaco blau metallic interior complet crem Model exclusiv cu piele perforata! Xenon ventilatie in scaune incalzire in scaune scaune cu memorie coloana directie regabila electric volanul se ridica si coboara automat la intrare/iesire din masina dublu climatronic pilot automat cu auto braking senzori de parcare fata+spate trimuri mahon navigatie business senzori ploaie senzori lumina bmw online cutie automata bluetooth comenzi vocale sistem audio hi fi jante 18, 8j fata 9j spate suporturi pahare pachet lumini idrive 2 pret 115001 point
-
Salut Vreau sa va povestesc si eu experienta mea cu service-ul Bimmer, un service ce se descrie ca fiind unul de top. Realitatea este alta. Am un Seria 3 E90, iar in urma unei erori Engine faul, power reduced am apelat la acest service. Am incercat la diferite service-uri sa-mi rezolv problema dar din pacate nu am reusit. Pana aici toate frumoase. Am sunat, m-am programat pentru un tester si m-am prezentat la service. Programarea era la ora 16, binenteles ca un service ce se "respecta" am fost preluat la ora 17. Mi s-a pus testerul si mi s-a explicat ca este o problema de comunicare intre module si ca cel mai bine e sa-mi fac o alta programare si masina va trebui sa ramana acolo pentru investigatii amanuntite. Mi-am facut programare si m-am prezentat cu masina intr-o luni dupa ora 4. Problemele incep de aici. Mi s-a adus la cunostinta si am fost pus sa semnez niste documente (contract) prin care ma obligam sa nu-i actionez in insanta in cazul in care in urma "reparatiilor" se vor ivi alte defectiuni. Sincer nu mi se pare normal, daca un mecanic neexperimentat asa cum am vazut ca sunt cei de la bimmer, imi strica ceva in urma reparatiilor care le face, rupe o mufa, rupe un furtun...etc...de ce trebuie sa suport eu costurile? In acelasi contrat pe langa nenumarate chestii care ii scutea de orice fel de raspundere, scria ca nu se fac raspunzatori pentru eventualele pagube ale masinii zgarieturi lovituri etc sau furtul masini. Mi s-a parut o josnicie. Adica iti predau masina, constati ca totul este oky si apoi daca masina are avarii sa le suport eu? Pai frate in ce tara traim? Daca unul imi fura masina de ce sa raspund eu daca ti-am lasat-o in custodie? Binenteles marele service care nu stie decat sa faca bani dar nu isi asuma nicio responsabilitate. Avand aceasta eroare si nereusind sa o rezolv de circa 1 an de zile am semnat respectivele hartii. Am lasat masina unui consultant "Alexandru" care era dragut aparent dar de fapt realitatea este alta. I-am rugat si le-am explicat ca sunt dependent de masina si sa incerce sa grabeasca lucrarea. Constatarea aceasta ar fi costat 400 de ron daca gaseau si problema. A trecut luni, a trecut marti, miercuri...am zi si eu dupa 3 zile poate au constatat ceva sa-i sun sa vedem cum stam. Pana sa sun eu, m-a contactat Alexandru miercuri pe la 10 sa ma intrebe ce am facut la masina ca sa stie sa excluda din cautari si sa le fie mai usor mecanicilor. Eu ii spusesem toate lucrarile facute la masina in ziua in care am predat-o dar normal ca nu era interesat de ceea ce spuneam eu. Mi-am dat seama de atunci ca sunt o firma neserioasa, eu iti aduc masina la service sa constati defectiunea si tu ma suni sa ma intrebi ce am facut ca sa le usurez munca? S-a facut joi si de la Alexandru nu am primit niciun raspuns. Ma asteptam ca au cautat si au gasit problema si asteptam sa-mi comunice ce e stricat cat costa si sa dam drumu la treaba. Nu ai sa vezi sa ceva. S-a facut joi, ora 12 si ei nu au dat niciun semn. Enervat de modul acesta de comunicare il sun pe Alex, imi raspunde, il rog sa-mi zica si mie ce au gasit si daca au reusit sa identifice problema. Mi-a comunicat ca el este sus in birouri si ca revine el cu telefonul imediat. Am sunat la ora 12 si era ceasul 16 si nu mai suna. Revoltat, suparat de modul in care sunt tratat am zis sun si ii zic cateva pentru ca nu e posibil sa-mi spui ca ma suni si sa nu faci asta, mai ales la un service care se vrea o varianta a reprezentantei BMW. Sun de 7 8 ori pe numarul consultantului si binenteles ca Alex nu raspunde. In cele din urma ma suna pe la ora 17 si ceva sa-mi spuna ca au verificat si mecanic totul este oky problema este softul si ca vor face resoftarea. Mi-a mai spus ca normal ar fi trebuit sa semnez o hartie prin care iau la cunostinta ca in urma resoftarii se poate strica calculatorul si ca ma oblig sa suport eu costurile in cazul in care se intampla acest lucru. L-am rugat pe Alex sa faca resoftarea si eu a doua zi voi merge si voi semna documentul si i-am explicat ca sunt om serios si daca se strica calculatorul, asta e, voi cumpara altul (cu toate ca mi se parea din nou inadmisibil sa faci asta, dar am inteles ca este o practica si a reprezentantei in legatura cu resoftarea). A ramas ca face resoftarea si cand e gata ma suna sa vin sa iau masina si atunci voi semna si hartia respectiva. Se face vineri, niciun semn de la Alex. Deja am zis ca ma duc peste ei si ii iau pe sus. Am crezut ca nu mi-a raspuns zilele trecute ca avea treaba, dar de fapt era un obicei al lor pentru ca nu faceau nimic la masina. Trece ziua de vineri si sun sambata, am sunat de zeci de ori pe numarul consultantului. Alexandru nu era prezent la munca si discut cu domnul Robert intr-un final cand a binevoit sa raspunda cineva pe acolo, patronul acestui service. II explic ca nu mi se pare normal modul in care sunt tratat, ca a trecut 1 saptamana si nu au facut nimic (ceea ce s-a si intamplat, au tinut masina acolo dar nu au lucrat la ea din sursele mele din interior). I-am explicat ca vineri stabilisem ca ma suna Alexandru sa vin dupa masina imediat dupa resoftare indiferent daca scap sau nu de eroare. Ma saturasem sa lasi masina intr-un service care nu se ocupa de rezolvarea problemei. Normal ca Robert i-a luat apararea lui Alexandru, ca resoftarea nu a fost facuta pentru ca nu am semnat hartia respectiva si tot felul de vrajeli ieftine ale unui patron disperat sa faca bani nu si treaba sau sa-si asume vreo raspundere. Dupa o discutie mai aprinsa in care i-am explicat ca sunt neseriosi si ca in 1 saptamana desfacea motorul de 20 de ori si il puneau la loc, sa nu imi zica mie povesti ca au lucrat la masina dar nu au gasit defectiuneam, m-am urcat in taxi si am mers sa semnez hartia. Sambata a fost semnata hartia respectiva si le-am explicat ca luni dupa ora 16 voi veni dupa masina indiferent ce se intampla. Luni la ora 13 am sunat si i-am intrebat daca resoftarea a fost facuta. Acelasi Alexandru mi spune ca nu stie este sus in birou. I-am spus eu la ora 16 vin dupa masina, nu vreau sa mai aud amanari sau discutii ca deja e nesimtire. Ma duc la service si cand am ajuns acolo suna telefonul. Era alexandru, i-am explicat ca sunt acolo si discutam la masina. Jos era si Robert insotit de Alexandru. Mi-au spus ca de vina este actuatorul turbinei. Acea piesa facea in toti dracii, clantanea si se misca haotic. I-am spus domnul meu eu cand v-am adus masina aceasta piesa nu facea asa. Ce s-a intamplat? Ca era defecta, ca au incercat resoftarea si inainte de resoftare se verifica modulele si ala l-a gasit defect si de asta face asa. Nu sunt mecanic dar totusi nu mi s-a parut oky ceea ce imi spunea el. Suparat pentru ca mi-au tinut masina 1 saptamana fara sa lucreze la ea si ca initial mi-au spus ca mecanic nu e nicio problema (pentru ca ei nu facusera nimic la masina) si e din soft, ca apoi sa aflu ca de fapt era actuatorul. I-am spus oky am inteles acum ce trebuie facut. Mi-au spus ca trebuie data turbina jos (500 de ron, un pret exagerat si la reprezentanta e mai ieftin) si ca ei lucreaza cu o firma care repara turbine dar nu vor sa faca asta pentru ca au mai avut probleme si nu isi asuma reparatia respectivului service cu privire la turbina. L-am rugat totusi sa sune sa intrebe daca pot sa repare turbina, actuatorul sau ce dreaq era stricat, rapsunsul fiind negativ. Mi-au spus ca problema este de la acea piesa si dupa schimbare nu voi mai avea eroarea. Robert a spus ca nu ma costa nimci pentru ca nu au rezolvat problema dar consultantul Alexandru mi-a cerut 100 de ron ca cica ar fi aflat care este defectiunea. Dezamagit, suparat, revoltat...imi iau masina si o duc la un prieten cu service, ii explic care a fost constatarea celor de la Bimmer si sa ma ajute. Omul a spus ca oky, are o firma cu care colaboreaza va da jos turbina si actuatorul si le va trimite la facut. Cand au dat turbina jos au gasit 2 paleti rupti si a trebuit sa rezonditionez si turbina, defectiune ce nu a fost gasita de cei de la bimmer si atunci ma intreb ce kkt au constatat ei? Dupa 3 zile a fost montata turbina, actuatorul fiind trimis la cluj, acolo fiind singura firma pe care o gasisem sa repare actuatorul. Actuatorul avea partea mecanica din el rupta, iar cei de acolo mi-au spus ca a fost tras, fortat ca la experienta care o au nu au vazut sa fie asa de distrus actuatorul si nu e posibil sa fie asa. A fost montat si actuatorul am mers cu masina pentru calibrare si supriza. Eroarea aparea din nou. Am turbat de nervi. Peste toate nu imi mai merge nici ventilatorul de aer, in urma resoftarii sau ce dreaq au facut expertii de la Bimer din calculator nu se mai trimitea curent. Vreau sa va mai spun ceva si cred ca asta pune capac. In momentul in care a fost dat actuatorul jos pe el aparea urma de spray exact ca la piesele pe care le cumperi din dezmembrari. Tin sa prezizez ca masina a fost adusa din germania din reprezentanta eu fiind singurul proprietar din ro iar pe ea existau piesele originale, si in nici un caz cei din (reprezentanta) Germania pun piese din dezmebrari in cazul in care ar fi descoperit defectiunea. Am luat telefonul si am cerut cu domnul Robert. I-am explicat ca in incercarii de resoftare a lor, nu imi mai merge ventilatia, si ca am schimbat piesele pe care ei le constatate defecte si ca eroare este tot acolo. Acelasi comportament de nemancat, disperat dupa bani castigati rapid, acelasi neserios. Mi-a spus ca nu are cum sa fie din cauza lui ca s-a ars modulul si ca el ce poate face? I-am explicat, ma nene ti-am lasat masina 1 saptamana pe langa faptul ca nu mi-ai constatat defectiunea pentru care venisem mi-ai mai si stricat alte lucruri. I-am explicat am schimbat ce mi-ati constatat voi, am schimbat si turbina in plus si eroarea este acolo. Peste toate actuatorul defect de pe masina nu este al meu, este o piesa din dezmembrari montata de voi cu stiinta ta sau nu. Si i-am explicat ca argument in plus am pus piesa noua si eroarea este aceeasi. A inceput sa imi spuna ca de ce ii acuz, ca ei nu fac asa ceva, ca nu stiu ce. M-am suparat si i-am zis sa se duca dreaq cu service-ul lui cu tot, ca ma voi duce in reprezentanta si voi rezolva problema cu eroarea si mai nou si ventilatia. In momentul de fata circul cu masina asa pentru ca nu am prins loc la reprezentanta sper ca saptamana viitoare sa ajung si acolo. SFATUL MEU E CA DACA AVETI PROBLEME CU BMW-UL EVITATI SA AJUNGETI LA ACEST SERVICE CARE SE LAUDA CU ACCES LA BAZA DE DATE BMW SI CARE DE FAPT NU FAC ABSOLUT NIMIC. DACA FACI REVIZIA LA O MASINA, SAU SCHIMBI UN TELESCOP ETC...NU TE DIFERENTIEZI CU NIMCI FATA DE UN SERVICE DE CARTIER. Cel putin cei din service-ul de cartier sunt mai seriosi si mai promti, pentru ca ei isi doresc clienti. M-am decis ca in urma experientei pe care am avut-o cu ei sa le fac o plangere penala pentru schimbul actuatorului si o reclamatie la OPC. Am consultat avocat care mi-a explicat ca acele hartii facute de ei nu au nicio valoare si ca e doar un mod de a te intimida si a te descuraja in a face reclamatii, a-i da in judecata si in eventualitatea unui proces vor pierde 100%. O sa va tin la curent cu ceea ce se intampla. Pentru lipsa de profesionalism si bataia de joc la care am fost supus mi-am propus sa imi canalizez toate resursele si timpul sa demonsteez ca sunt un service de 2 lei.1 point
-
Mai bine cautai bagheta cu buton SPORT si o puneai pe butonul SPORT instalatia de metanol Era un detaliu dragut...iar pentru a avea mai multe softuri si sa le schimbi intre ele trebuie sa existe 100% o solutie http://www.m5time.com/albums/M3_CSL/M3_CSL_14_AnssiRanki.jpg1 point
-
E posibil sa supraestimezi km unei masini.Daca e intretinuta si merge ok go 4it.Degeaba are 50k km daca bate din toate incheieturile si e frecata peste tot. Mergi la reprezentanta cu ea,daca te astepti la fum negru la un diesel din 2011 mai bine lasi pe altii sa o verifice!1 point
-
Daca tu te consideri mai bun decat o echipa de ingineri si mai ales daca stii istoricul din spate, ce sa-ti zic: felicitari. Trebuie sa fi fost implicat in echipa de design a motorului M47TU2 ca sa stii motivele pt care s-au facut anumite alegeri in designul acestui motor. Restul sunt supozitii din partea noastra, a unor necunoscatori. Nu cred ca de nebuni producatorii specifica in manuale faptul ca motoarele pot consuma ulei intr-o anumita limita si in functie de anumite conditii(stil de condus, conditii de traffic, conditii meteo, etc. Trebuia sa-ti iei un Audi cu un motor TSI ori TFSI sa vezi acolo consumuri de ulei inca de la 0Km si fara sa poti cere vreo despagubire atata timp cat acel consum se incadreaza in consumul maxim de 1L/1000Km.1 point
-
1 point
-
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-120-ID7GiNlp.html#contact_form#xtor=SEC-81;promoted De prietena asta aveti vreo parere? M-as duce azi sa o vad. Tot samsar tipul. Mi-a dat eroare la VIN :ermm:1 point
-
Toate masinile care se incadreaza in bugetul tau sar de 200k lejer . pregateste te sa schimbi amortizoare , racord flexibil , kit ambreiaj , role + accesorii . oricare ai schimba din astea te costa minim 2000 ron , mai tb schimbat ulei filtre etc ( 700 ron ) . bani pt acte , taxa de mediu , alte mici probleme !!!!! O masina care are km putini si nu are probleme o sa coste cu 1500 - 2000 euro mai mult. Ar mai fi o varianta sa ti iei an mai jos ( 2005 ) dai cu 2000 euro mai putin si bagi restul in reparatii . Eu as cauta masina cu xenon si scaune incalzite ! As renunta la navigatie !1 point
-
Doar ca info: distributia ar trebui sa fie undeva la 3500 lei, injector nou 1100 lei, fulie 700 lei, revizie ulei + filtre 800 lei.1 point
-
Ia-ti o masina adusa de afara, ai sanse mult mai mari sa nimeresti una buna. In Romania nu isi vinde nimeni masina de buna decat in cazuri destul de rare, iar daca vanzatorul mai e si intermediar masina e bomba. O duci la service, o verifici, mergi cu ea, neaparat iesi si pe autostrada sa vezi cum sta la viteze mari (stiu un caz in care a trecut cu bine de reprezentanta, dar la viteze mari se comporta urat de tot - in service nu au cum sa isi dea seama de dinamica masinii).1 point
-
1 point
-
Foarte ok masina, dotari f misto. Am condus 525d manual, e foarte ok cu cutie manuala, nu mi se pare neaparat un minus ca nu are cutie automata, mai ales la 240.000km, unde cutia automata deja trebuia sa aiba 2 schimburi de ulei facute (nu stiu cati respecta asta). Eu nu am mai vazut 520d cu hud, trapa, scaune ventilate, volan electric+incalzit samd, majoritatea se rezuma la maxim xenon, piele, clima.1 point
-
Da, daca verifici cu atentie poti observa mai sus ca ultimele 2 linkuri sunt cu jante pentru seria 5 E60, si nu orice jante, ci cam cele mai cautate si apreciate. Plus ca discutam de jante pe 19, cu pret superior al anvelopelor decat cele pe care le ai tu. La momentul postarii anterioare eu inca speram ca e o greseala si ca pretul e in RON, dar se pare ca asta e cel mai fun topic de vanzare din istoria BMWClub.1 point
-
M50B20 pe hartie este mai slab decat valvetronicul pe care il ai acum... Timpul 0-100kmh sunt de 9,9s declarat vs actualul 9,3s. Iar consumul va creste cu ~20%. M54B22 la fel il pui degeaba. Chiar crezi ca merita sa cheltuiesti ~500 euro, sa risti sa ai probleme cu RAR-ul etc. ca sa treci de la 143 cai la 150-170cai? Si repet, consumul o sa creasca. Daca in trafic un Valvetronic mananca 12-13, asteapta-te de la un motor in 6 cilindri sa creasca la ~16. Iar in afara orasului va creste de la 7 la ~9. Daca vrei sa iti pui motor mai mare in principiu va trebui sa schimbi si franele fata/spate, nu e chiar asa simpla toata operatiunea. Sfatul meu este in primul rand sa te decizi ce vrei. Iar daca vrei ceva mai puternic, vinde`o si cumpara o versiune cu 2.5-2.8-3.0. O sa iesi mai ieftin si o sa fie mai simplu.1 point
-
Inutil xDrive dupa parerea mea, greutate mai mare a masinii, complexitate plus ca nui vad rostul daca nu stai unde e zapada jumate de an Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Pana acum am facut in total cam 1000km cu masina, din care 600km sunt facuti dupa ce am pus aditivul si am completat cu ulei. Concluziile sunt cat se poate de clare: masina consuma ulei si da fum alb in continuare dupa ce se incalzeste; nu cum dadea cand abia era adusa, dar ma deranjeaza treaba asta, iar de saptamana viitoare o sa intre in reparatii, mai ales ca expira primul set de numere si o pot lasa 1-2 saptamani pe tusa fara problema. In rest, totul e foarte ok la masina. Sunt foarte incantat de cum arata si de cum merge. O sa rezolv si problema fumului, iar apoi o sa ma declar pe deplin multumit1 point
-
Optimist a pornit si proprietarul anterior si a dat-o cu peste 2000 mai putin decat pretul initial. Nu esti departe de optimismul lui1 point
-
1 point
-
In sfarsit au ajuns si mult asteptatele ceasuri,pana la urma am ales AEM pentru ca sunt toate digitale si sper sa se incadreze bine in interior cu iluminatul. Am ales in final ceas pentru Boost 4 Bar,ceas pentru temperatura ulei/apa/transmisie si ceas pentru EGT. Cand au ajuns toate erau in unitatile de masura din SUA cu toate ca le specificasem ca eu am nevoie in BAR nu PSI,in grade Celsius nu Fahrenheit.Am sunat la ei si mi-au spus sa desfac ceasul si sa intorc fata pentru ca pe partea cealalta are in ce imi trebuia mie.Am desfacut ceasul si intradevar asa era si m-am linistit. Toate ceasurile au venit cu senzori si absolut tot ce este nevoie pentru montaj.Astept si suportul pentru ele pentru a le putea monta. Intre timp a mai ajuns si kitul de anulare EGR.1 point
-
Dupa cum am spus am fost la enevimentul de la Arad.Prima zi probabil din cauza oboselii de pe drum nu am reusit sa scot sub 13.7. Mai jos aveti cursa cu cel mai bun timp si cea mai buna plecare din data de 10.09 pentru mine: Putin cam dezamagit am incheiat prima zi a calificarilor si am mers la mult asteptata odihna sperand ca a doua zi sa fie mai bine. A doua zi am decis sa schimb banda deoarece pe cea din stanga arata eronat viteza de iesire.Am inceput run-urile si se pare ca era mai bine 13,6- 13,5 si un 60ft de 1,9(care a fost cea mai buna plecare dar nu cu cel mai bun timp...) Simteam ca se poate mai bine dar run-urile ma contraziceau pana in momentul in care la start cu mine s-a aliniat un E46 M3.De mult imi doream un astfel de battle si iata ca s-aintamplat exact unde trebuia.Focus pe semafor si GO,la 200 metri deja eram in fata si tot ma duceam,ma intorc sa iau biletul si surpriza am reusit sa scot 13,4 dar nu si cea mai buna plecare...Acest battle mi-a adus cel mai bun timp si calificarea in finale. Cu ceva emotii pentru finale ajunge si timpul categoriei mele aproape cand incepea sa ploua.In finale nu mai conteaza timpul de pe bilet ci castiga cel care trece primul finishul,exact liniutele care le stim noi,aici conteaza reactia la semafor,sa nu furi startul sau sa ratezi vre-o treapta pentru ca am vazut masini care au scos timpi care ar fi castigat categoria dar pentru ca au plecat inainte sau au ratat o treapta au pierdut cupa spre fericirea adversarului care era mult mai slab... Ma aliniez la start cu un Golf si plecam dar din pacate nu l-am facut.Acesta a ajuns in finala cu cel mai rapid diesel de strada momentan din Romania care a castigat cupa si anume un F30 335xd upgradat la 395CP si un timp de 12,2s, soft facut ce CompleteChip. Cam asta a fost experienta de la Arad care a fost una foarte placuta mai ales ca a fost prima organizata oficial la care particip. Probabil s-ar fi putut ceva mai bine pentru ca am mai aflat mici trucuri care ar fi trebuit sa le aplic mai bine si anume: -sa incerc run-urile cu presiune descrescatoare in semislickuri -sa las masina sa se raceasca macar 10-15 min dupa fiecare run(baietii le impingeau pana la zona de burn) -sa schimb mai repede pana in 4000 de rotatii -sa incalzesc mult mai bine pneurile Cred ca m-am dat aproximativ 20 de run-uri si 13,4s a fost cel mai bun.Atat s-a putut momentan,dar acum stiu de unde pornesc si dupa ultimele modificari sper sa se vada diferenta.1 point
-
Orice masina trebuie dusa la service si verificata, intre timp nu ar fi rau insa sa fie dusi si ceva cumparatori la psihiatru (n.r aluzia catre persoane anume e pur intamplatoare. Daca totusi cnva se simte ar trebui sa si puna intrebari vis a vis de propia persoana decat sa se supere pe ce scriu eu)1 point
-
Pai nu exista gen ceva ca la REVO iti dadeau o tampenie dupa care puteai selecta mai multe softuri...sa faca tot asa in cazul lui..?0 points
-
Mai bine iti iei o Kia Ceed. Daca esti fata, banuiesc ca nu te incanta asa de tare sa vezi ce bine sta o masina pe curbe abordate la viteza excesiva. Daca mergi legal, nu simti vreo diferenta intre FWD/RWD. Plus, sa nu uitam ca la BMW nu ai nici macar roata de rezerva subtire, ce sa mai zicem de marime normala. Inca o chestie, diesel-ul nu e un motor curat. Noxele emise sunt cancerigene. Sunt planuri sa le interzica in diverse orase prin Europa.0 points
-
Am o prietena care a fost in aceeasi situatie cu tine, ea cauta un a3 si dupa ce a vazut 3-4 nasoale, inclusiv deplasare pt una din constanta, si-a luat o fabia noua. S-ar putea sa ajungi la aceeasi concluzie..0 points
-
0 points
-
du te cu masina la proleasing ploiesti. iti dai seama ca este prea ieftin pt 2011 , dar na unii samsari sunt mai inimosi si preferea sa piarda ei pt a face o domnisoara fericita. te grabesti f tare si tare mi e sa nu ti para rau !!! vezi ca este o aplicatie unde platesti 3 euro si vezi istoricul masinii.0 points
-
Eu iti recomand sa te orientezi catre alta marca, in banii tai gasesti Focus, Golf etc. Cu 8200+rabla deja te poti uita la cateva masini noi din gama mica, scenariu in care nu te doare capul de distributie, injectoare si alte porcarii0 points
-
Rog un moderator sa stearga postul de mai sus, pentru simplul fapt ca nu-l inteleg.0 points
-
La ce aroganta imprastii pe forum credeam ca esti plictisit deja de G11... Salut!0 points
-
Ce inseamma o pereche de jante cat poate sa schimbe masina. Este superba! Sa o stĂŁpânești sanatos, eu oricum am o slabiciune pentru masinile rosii.-1 points
-
Salutare! A trecut Kenbobo pe la mine, rezultatul 215-220 cp / 500 Nm. Revin cu impresii dupa ce mai merg cu masina.-1 points
-
Asa e normal la acest motor )? intreb pentru ca am mers cu viteze mai mari de atat cu alte masini si nu mi-a consumat ulei deloc-1 points
-
La 1800 RPM sa schimbi in superioara? Eu la 1800RPM ma intreb daca nu cumva e mai bine sa schimb in inferioara. Cum sa mearga masinile astea ok daca voi mergeti subturat cu ele? Daca opriti muzica s-ar putea sa auziti cum plang turbina, EGR-ul, admisia si DPF-ul edit: discutam despre E90 320d NFL.-1 points
-
Imi pare rau, dar nu am ce argumente sa ofer cuiva care crede ca turbina nu lucreaza sub o anumita turatie.-1 points
-
Da..eu am ales varianta in fata blocului deoarece am avut incredere si nu a trebuit sa ma deplasez, dar la primul drum bucuresti ma duc la completechip sa vad care e treaba, daca e ceva refac acolo, dar deocamdata sunt foarte multumit de ce a iesit.-1 points
-
Doar la numar, se schumba lampa cu totul...au cate 20 smd-uri pe fiecare lampa.-1 points
-
-1 points
-
...pai si crezi ca i sta bine angel eyes galbene si interiorul galben, etc si doar la numere albe? , eu numai vreau sa pun albe, am pus la fosta masina, ma gandeam doar la numar sa pun, dar cred ca nu i-ar sta in "culoare"-1 points
-
Este exact ce as fi vrut eu acum un an cand am luat-o pe a mea, mai putin km, dar o sa gasesti vanzator! bafta!-1 points
-
kathalin intradevar si eu dupa ce mi-am luat cablu cu toate programele si am invatat sa folosesc tot...da mi se pare absurd, dar cand ma gandesc cate zile intregi am stat sa incerc si sa invat si sa instalez tot...unii poate sunt mai comozi sau nu au timp de asa ceva... de fapt si eu veneam de la servici si stateam in garaj pana la 10-11 seara si dupa ma culcam direct. Dar a meritat efortul!-1 points
-
Vand BMW E46 316ti Masina are taxa platita si nerecuperata!!! An Fabricatie = 2002 Putere = 116 CP Capacitate = 1796 cmc Km = 184.000 Dotari: - Suspensie M-Technik - Jante Aliaj pe 16" Originale BMW cu Anvelope de Iarna - Interior Semi piele - Plafon Negru M-Paket - Volan Sport cu Comenzi - Radio CD + Magazie 6 CD-uri + AUX - Climatronic - Cotiera Fata - Computer Bord - Oglinzi Electrice Incalzite - 4 Geamuri Electrice - 2 Chei - ITP Valabil 2018 - Masina se vinde cu Jantele pe 16" din ultima poza !!! ETC PRET: 2699 EURO Tel: 0723.13.95.65 http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3257_zpsenxsm8w6.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3256_zpsaq47a3gx.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3259_zps0zm3psgc.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3258_zpsl5ekzve3.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3254_zpssrms7mhi.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3255_zpsxsbnqhkf.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3263_zpswkk2f0g7.jpg-1 points
-
Deschid acest topic separat pentru ca am vazut ca e multa lume care se plange de acest lucru la 320d E90 Pe scurt masina consuma 1l la 5000 km Turbina este noua, are 7000 km deci iese din discutie. Acelasi consum de ulei il aveam si cu turbina veche. Am gasit foarte mult ulei in egr si pe tubulatura de dupa turbina. Problema este ca am gasit cel mai mult ulei pe furtunul care vine din capacul de culbutori si intra in conducta care vine de la debitmetru la turbina. Este returul gazelor de carter care vin de la filtrul epurator. Filtrul epurator este modelul nou de plastic care a fost inlocuit cu tot cu supapa cand am schimbat turbina (inainte aveam tot acelasi model) Problema mea este de ce acest ulei nu mi se intoarce in baie si iese pe unde ar trebui sa iasa doar gaze ? Nu pot sa-mi dau seama ce se intampla Am atasat si cateva poze-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00