Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/13/16 in all areas

  1. E si pretul pe acolo sau nu il vad eu?
    3 points
  2. Ce penibil esti All,crezi ca nu isi doresc masini noi?,,bogatasule,,nu toate mamicile au bani sa le cumpere masini la baietei...
    2 points
  3. de mechanici buni n-ai auzit? numai de motoare proaste??? N42 a fost motorul anului in 2001...dar nu toate lumea stie sa repare...
    2 points
  4. Aici cred ca se vorbeste de 2 lucruri diferite...update soft multimedia si update soft masina (ilevel daca nu ma insel) care include toate modulele masinii.
    2 points
  5. Ce e scris in articolul acela reflecta fix realitatea. Pai pe forumul asta se schimba distributii cum schimba altii stergatoarele de parbriz. Bineinteles ca cei care profita de situatia asta sunt serviceurile...vezi service-ul "echipa bmw", ca sa nu fac reclama, care practic din asta supravietuieste...schimba cate 3-4 distributii pe zi. Am fost acolo la verificare cu 2 n47. La ambele mi s-a recomandat schimbarea distributiei din simplul motiv ca...n47.
    2 points
  6. Pai cam asa a fost si la revolutie!Raspandirea de zvonuri... Din moment ce sunt service-uri ce practic traiesc din schimbarea distributiei e clar ca s-a profitat enorm de pe chestia asta.
    2 points
  7. Salut, am intrat si eu in randul posesorilor de BMW, si desi in Romania este o marca care ii caracterizeaza pe unii ca fiind cei mai nesimtiti soferi, in mare parte pe buna dreptate, dar nici in Anglia nu pot sa spun ca toti soferii de BMW sunt oameni civilizati in trafic, fiind sofer si mai toata ziua sunt pe drumuri pot sa zic ca am observat acelasi lucru si aici ca si in Romania... in fine, sa trecem la ale noastre Este primul meu BMW, si prima mea masina diesel. Este vorba despre un BMW seria 5 F10 din Ianuarie 2013 automat cu motor de 2.0 diesel, cu pachetul M, negru. Nu stiu exact ce dotari vin standard pe masina, dar interiorul este din piele, display-ul din mijloc este cel de 7" (asta stiu sigur ca este o dotare in plus pentru ca asta am cautat), oglinda interioare este auto dimm, senzori de ploaie, senzori de lumini, senzori de parcare, BMW online, navigatie, sistemul audio este loudspeaker system BMW business. Masina avea 104.000km cand am intrat in posesia ei acum aproximativ 2 luni, iar de atunci am facut aproape 3.600 km si inca sunt entuziasmat cand ma urc in ea. Incep sa ma acomodez si cu tractiunea spate care iarasi este un lucru nou pentru mine, si sper sa nu am surprize neplacute iarna. Am destule neclaritati in privinta intretinerii masinii, si mai exact nu stiu la ce numar de km este indicat sa schimb uleiul din motor, cel din cutia de viteze, eventual distributia... am cautat putin pe forum, dar tot nu-mi e clar. Oricum, masina are garantie extinsa 3 ani, iar dealerul de la care am luat masina, mai exact persoana cu care am fost sa fac test drive mi-a spus ca toate masinile care le au sunt verificate, iar daca e nevoie se schimba si uleiul si placutele de frana, cauciucuri si asa mai departe, ceea ce ar trebui sa imi dea o siguranta in privinta uleiului din motor care in bord imi arata ca pot sa mai merg 28.000km, ceea ce m-a lasat gura-casca... Deocamdata cam atat cred... o sa revin cu eventuale modificari sau cu eventuale probleme(cat mai putine sper)...
    1 point
  8. Pai la ce ai scris tu ca vrei e normal sa rada toata lumea
    1 point
  9. Vinzi mai mult povesti decat masini!Poze nu,pret nu!
    1 point
  10. Din ce observ eu la tine distributia nu avea nimic la 230.000 km.Intinderea lantului este una normala ,intinzatoarele avand rolul de a compensa aceasta intindere,probabil si lantul nou in scurt timp va avea aceasi deformare. Sa inteleg ca ai schimbat-o preventiv ?
    1 point
  11. Nu merita reparata..eu as dezmembra-o si cu o dif de bani as lua alta masina. Asta e parerea mea.
    1 point
  12. Va salut! Cateva pareri despre aceasta masina.Daca am postat gresit imi cer scuze! https://www.olx.ro/oferta/bmw-320i-accept-schimburi-ID6Mcza.html
    1 point
  13. Sincer, pe topicul asta se vorbeste mult si prost. Multi vorbesc din auzite, habar n-au cum suna o distributie cu probleme....ca au citit ei pe forum, au auzit la un prieten si alte asemenea ineptii. Din cate am citit aici, procentul celor la care s-a rupt lantul este infim...vorbesc de cazuri concrete. Topicul asta mai mult sperie lumea si indruma la schimbari de ditributie inutile in multe cazuri de aici. Au schimbat distributia si dupa inlocuire suna la fel...va garantez eu ca nu ar fi facut lucrul asta daca nu ar fi citit ce spun "expertii" de pe forumul asta. Dupa o asemenea "lectura" nici nu te mai poti bucura de masina ca, de, daca se rupe lantul, stai si asculti motorul la fiecare semafor si fiecare pornire. Faceti un sondaj cu cei carora li s-a rupt lantul sa vedem si noi procentul. Nu neg ca nu ar exista o problema reala pe partea distributiei la n47, chiar posed unul, insa la ce se fabuleaza pe acest topic.... Pff...
    1 point
  14. Probabil daca are pe stoc produsul care il vrei este ok,daca patesti ca mine sa astepti sa vina produsul pe comanda si din cauza unei cuti sa ai atatea batai de cap nu mai este ok...Nu inteleg si nu suport firmele,oamenii,etc care vand produse dar ei nu le au pe stoc si te pun sa astepti pana fac ei comanda si etc.Esti vanzator ai sau nu ai ce spui ca vinzi, asta cu comanda este o abureala a vanzatorilor si firmelor cu "capital social 200 lei" care nu isi permit sa aiba stocuri de produse din cauza fricii ca nu le vor vinde.Imi spui ca vinzi un produs si cand fac comanda aflu ca nu este pe stoc si trebuie sa astept N zile,din momentul ala imaginea ta se fisureaza sa nu mai pomenesc de aia la care mai intai trebuie sa platesti cu cardul si pe urma te anunta ca nu e piesa pe stoc si ori astepti pana vine ori astepti sa iti vireze ei banii inapoi = timp pierdut.Este greu ca cineva sa verifice stocurile in urma comenzilor primite si sa stearga de pe site produsele care nu mai sunt si sa le repuna dupa ce ajung iar pe stoc dar asa vad eu ca ar trebui facuta treaba asta.
    1 point
  15. Incerc sa lucrez pe toate fronturile de aceea era momentul sa mai acord timp si interiorului + delailingului exterior.
    1 point
  16. E impecabila ca vopsesc pielea,schimba butoane daca au uzuri doar deaia sunt samantari 'spalati'.Dar nu'i bai ca in toate tarile se procedeaza la fel doar de la nemti au invatat.
    1 point
  17. Nu v-am cerut parerea. Cumpar doar o masina.. trebuie sa sariti toti sa faceti harababura sau ce ?
    1 point
  18. m-am uitat in calendar...e 7 octombrie, nu e 1 aprilie ! si e 2016 !
    1 point
  19. 1500 euro inmatriculat si euro 4 probabil se transforma la 12 noaptea in broscuta cea urata.
    1 point
  20. E46 diesel la 1500 euro e in cel mai bun caz un cazan chel. Sa zici merci daca porneste.
    1 point
  21. euro 4 diesel gasesti doar incepand cu 2004 anul fabricatiei. Deci succes cu cei 2000 de euro
    1 point
  22. da, la reprezentanta am facut schimbul.Uleiul este 5w30 LL04. Deocamdata sunt tare multumit de masina.
    1 point
  23. Situatia se poate remedia foarte simplu prin verificarea cablurilor electrice intre baterie si cutia cu sigurante, si sigurantele (locasul.in care se infig sigurantele)
    1 point
  24. cred ca jantele ar fi prioritare, mai urate n am vazut p e90
    1 point
  25. Cand cumperi toate trash-urile la 250-300k km e vreunul la vreo marca la care sa nu se strice nimic ? Singura problema COMUNA la acest motor sunt simeringurile la supape si lipsa mecanicilor care sa stie ce inseamna valvetronic. Restul sunt povesti...
    0 points
  26. ideea este alta: n42 este un motor stricacios in timp. atunci cand merge bine este un motor f bun.in 2001 erau toate noi evident ca nu avea cum sa stie nimeni cum se comporta la 300.000km. dar odata ce are o anumita uzura deja e o pacoste. da, nu imi spuneti acum, ce vrei nene masina de 13 ani si sa nu se strice? aveti dreptate dar sunt motoare si mai vechi care nu se strica atat in draci. n42 este un motor f slab la fiabilitate ar trebui sa acceptam cu totii asta.
    0 points
  27. Ce stiti de ROYAL AUTO MOTORS din CT? Sunt seriosi? http://royalautomotors_inter.autovit.ro/
    0 points
  28. Hehehe si dupa zici ca o vinzi ca ai bagat prea multi bani! Mergi cu ea cat e buna si fara probleme fara sa mai bagi..asa o sa ti se para ca tot bagi bani in ea. Sunt ok astea care le ai...totusi e iarna!
    0 points
  29. Treaba este ca nu iti trebuie neaparat adaptorul respectiv... eu cu mufa asta luata de pe olx luata impreuna cu restul de programe am reusit sa o conectez si la telefon la usb. Din ce am inteles cablurile ar fi mai ok decat bluetooth din punct de vedere al conexiunii.
    -1 points
  30. Nu stiu cum e pe iphone... eu am K+DCAN si a mers perfect pe E60 din 2009 si X5 2012 ca idee cu rheingold, ncs expert, etc. Am luat pe tableta si Carly 21.25 si a mers cu cablul perfect, am si facut niste codari am verificat niste parametrii.Aia cu original in cazul nostru nu prea are nicio legatura Altceva acum...SA NU INSTALATI CARLY PE SAMSUNG GALAXY TAB 2, numai merge deloc, imi da crashuri incontinu, imi iese din program, cand nu iau crash imi scrie ca nu e conexiune USB si etc... nu stiam de unde problema pana nu l-am pus pe un prieten sa-si descarce pe samsung galaxy S7 carly 21.25 si cu adaptor am bagat cablul K+DCAN si in E60 si in X5 lui...a mers brici, fara sa se incarce deloc, orice comanda imediat, nu mi-a venit sa cred cat de proasta e tableta atunci...ori are vreo problema tableta mea (merge greu oricum, nu doar in program), ori e varza android 4.1.2 pentru carly...
    -1 points
  31. Da dar nu ai inteles ca se face mai bine conexiunea prin cabluri...diferenta dintre cablu K+DCAN si interfata lor este ca unul are cablu si unul nu are, nu exista limitari la folosirea programului.. si chiar cand intrii in carly iti spune ca conexiunile prin cablu sunt mai stabile..in fine nu incerc sa te conving sa nu-ti iei, doar iti explic ca o sa dai niste bani , astepti sa vina si dupa nu-mi spune ca daca nu merge il trimiti inapoi ca nu ti-l mai ia nimeni.
    -1 points
  32. Nu am zis ca nu merge adaptorul carly, ai zis ca in caz de ceva il trimiti la garantie, e posibil sa nu-ti mearga tie adaptorul carly deoarece sa aiba o problema...
    -1 points
  33. Bujiile sunt prinse in chiulasa. Este foarte recomandat ca motorul/chiulasa sa fie cat se poate de fierbinte/calda atunci cand vei vrea sa desfaci bujiile. Eu am avut motorul cald, chiar fierbinte un pic cand le-am demontat, la sfatul unui mecanic cu experienta.. dar tot nu au cedat usor. Ideea e ca chiulasa sa fie dilatata cand desfaci bujiile. Apoi iti trebuie o cheie tubulara de 10mm adanca cat capul bujiei, daca se poate dreapta (exista un tip de cheie cu brat ca un T..) Zic asta pentru ca forta care o aplici bujiei trebuie sa fie cat mai circulara... caci, daca rupi vreo bujie si jumatate din ea ramane in chiulasa.. nu cred ca vrei sa stii cam ce talent iti trebuie sa scoti restul bujiei ramase .. Cam asta e sfatul, grija care trebuie sa o ai. Succes si sa ne spui cum a fost..
    -1 points
  34. As o fi. Dar poate fenomenul de explica prin dilatarea diferita a metalelor aluminiu si otel. Iata ce zic si altii: http://forums.outdoorsdirectory.com/showthread.php/110880-How-to-remove-a-frozen-bolt-from-a-Aluminum-intake-manifold http://www.practicalmachinist.com/vb/general/highest-temp-heat-aluminum-casting-remove-stuck-fastener-273942/
    -1 points
  35. De unde atata frustrare pe voi ? Se poate inchide, masina nu se mai vinde. Nu inteleg unde e placerea de a "corecta" pe cineva dpdv gramatical pe un forum oarecare.. App. Eu sunt prost, voi sunteti destepti ! Acum inteleg de ce avem asa reputatie noi astia din RO...suntem fierti de ciuda ca "ala nu scrie bine", ca "ala o suge mai bine", ca "ala are X5 si nu are ML", dar noi facem foamea intr-un e36 in care probabil si dormim,mancam,etc. Mi-e greata de oameni ca voi si promit ca e ultimul topic pe forumul bmwclub pentru ca nu reusesc sa ma ridic la nivelul unora si sunt satul de atata rautate si frustrare. Multa bafta in viata intelectualilor ! :goodjob:
    -1 points
  36. Toate, aproape obligatoriu ; producatorul le garanteaza (doar) 40k km.
    -1 points
  37. Am gasit cu 1500 numai ca proprietarul in decembrie vine din strainatate si nu am cum sa il iau pana atunci.. e in stare perfecta.. fara rugina, inmatriculat. Daca tu nu gasesti asta nu inseamna ca nu este
    -1 points
  38. Omule arata-mi masina de la seria 3 in sus care tine niste cauciucuri mai mult de 50 de mii. Am avut continental sportcontact 5 pe 2 mercedesuri si rulajul mediu a fost de 40 mii. Si nu fac drifturi, nu le scartai. Ideea e ca o masina grea dezvolta forte inertiale mari, iar cauciucurile uhp pentru a fi aderente si sa opuna rezistenta minima la rulare, nu au cum sa tina 100 de mii. Pe masina low cost de clasa mica, usoare, acolo mergi cu Barum 100 de mii. Dar un turism de clasa medie rulat cu viteze mari, le toceste corespunzator. In cazul suv urilor mari e si mai nasol. Iar daca te respecti, nu astepti sa ajunga la martor totusi.
    -1 points
  39. Ulei motor 15 000 km Cutie la fiecare 60 000 km Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  40. Pai... injectoarele rompaie si atat la rece mai mult si la cald mai putin. Deci eu zic ca este distributia..la mine se aude doar la rece la relanti un "pacanit" cateva minute, iar la cald sau in sarcina nu se mai aude deloc.In sarcina la rece de ex nu se aude nimic, doar la relanti, dar eu zic ca tot distributia este, oricum am spus ca o sa o schimb, iti recomand sa faci la fel.
    -1 points
  41. Eu am schimbat distributia la aprox. 230.000 km ... in linkul atasat se vede diferenta de intindere la lant, dar si piesele noi care sunt altfel. Asta e o dovada ca au schimbat niste repere la care au fost probleme. Eu unul aveam un mic joc la lant pe pinionul de sus. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/145379-mmd-2/page__st__160#entry2357855 P.S. Rog a nu se lua in considerare serviceul la care am schimbat distributia.
    -1 points
  42. Evident ca am luat minusuri, tare as vrea sa si scrie cine ti le da ca sa vezi macar ce argumente au respectivii. ) Ideea e ca rau nu ai cum sa ii faci ca ii schimbi distributia, insa probabil in 99% din cazuri se schimba doar pentru ca s-a instaurat aceasta adevarata fobie si de fapt ea n-are nici pe dracu'. De principiu daca era in fata o schimbam fara retineri, insa numai faptul ca trebuie dat jos motorul ma face sa nu las doreii sa isi bage mainile in motoare care merg foarte bine si nu se aude absolut nimic nici la e90, nici la x1. Si intr-adevar, servisurile astea de cartier cu siguranta mananca o paine babana din distributiile astea. Si sunt convins ca oricine ajunge cu masina pe la ei, recomandarea este " Cum, nu stiati de problema distributiei la acest tip de motor? schimbati distributia ca e periculos. " Fiecare face ce vrea cu banii lui, cine vrea sa o schimbe, sa fie sanatos, poate e mai bine asa. Dar si sa stam acum sa umplem forumurile de probleme inchipuite, e cam prea de tot.
    -1 points
  43. -1 points
  44. Pretul este 4300euro, tel contact 0727354085.
    -1 points
  45. Vand display ul de pe masina personala, bmw F30. Are o fisura in partea stanga de aceea l am schimbat.Are aplicat un autocolant. Daca cineva are nevoie de el,si nu il deranjeaza aspectul actual, cu folie, astept o oferta. Contact: 0744/478961 Momentan este colantat.
    -1 points
  46. Vand 4 anvelope de iarna 17 inch, cumparate impreuna cu jantele de vara. - 2 buc Hankook Icebear 255/40 R17 (pt spate) - 2 buc Nokian WR 225/45 R17 (pt fata) Mai merg cel putin un sezon; fara galme, deformari, etc. Se dau doar cu predare personala in Bucuresti; pret pt toate 4: 250 ron (imbatabil)
    -1 points
  47. Cumpar e46 pe diesel. Coupe sau sedan. Euro 4. Volan stanga. Cutie manuala. Pana in max 2000e
    -1 points
  48. Omule arata-mi masina de la seria 3 in sus care tine niste cauciucuri mai mult de 50 de mii. Am avut continental sportcontact 5 pe 2 mercedesuri si rulajul mediu a fost de 40 mii. Si nu fac drifturi, nu le scartai. Ideea e ca o masina grea dezvolta forte inertiale mari, iar cauciucurile uhp pentru a fi aderente si sa opuna rezistenta minima la rulare, nu au cum sa tina 100 de mii. Pe masina low cost de clasa mica, usoare, acolo mergi cu Barum 100 de mii. Dar un turism de clasa medie rulat cu viteze mari, le toceste corespunzator. In cazul suv urilor mari e si mai nasol.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.