Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/14/16 in all areas

  1. Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....
    7 points
  2. baga-i tata leduri, neaone , ce vrea muschiul tau. Ce daca nu-s omologate, suntem in Romania, tara nimanui. La fel cum fac baietii cu xenonul cu lupe aftermarket fara autoleveling sau spalator. Bagati taote beculetele.
    2 points
  3. Masina a ajuns la 200.000 de km Am schimbat urmatoarele Ulei cutie+baie,suruburi,mufa de transfer si oringuri oe Toate filtrele+ulei motor Brate superioare Bielete Brat inferior dreapta Amortizoare fata+flanse Bujii+releu Rola intinzator Curea oe (cea contitech facea zgomot la pornire) Pompa apa+termostate Multe dintre ele au fost schimbate preventiv pentru linistea mea! A mai ramas sa ii fac maine geometria si am cam terminat,cel putin deocamdata....
    2 points
  4. Vand BMW X1 20d 177cp xDrive (4x4) produs pe data de 06/01/2010, cumparat pe data de 20/01/2010, intretinuta exemplar (tratament anual produse Meguiars, mers 90% in afara orasului). Taxa platita si nerecuperata. Masina nu necesita nici o investitie, s-au schimbat toate piesele la numar de KM si nu la uzura, revizii la 10 000 km. RCA / ITP / Casco valabile, jante de aliaj vara si jante de tabla iarna. Masina are istoric, carte de servis, sunt primul proprietar in Romania (un singur proprietar in Germania), factura originala de cumparare din Germania unde sunt mentionati KM la cumparare. Nu ma intereseaza schimburi, pretul este fix pentru o masina impecabila (nu insistati). Mai multe detalii legate de dotari, etc la telefon sau PM. KM : 146 055 VIN : WBAVP31060VK16579 Pret : 15 000 EUR Contact : 0744 354 346 Poze :
    1 point
  5. 320i 170 cp an 2007 km 155000 verificabili la BMW- ultima intrare in urma cu cateva saptamani la BMW timisoara pt verificare generala si resoftare completa. VIN px02385 pt verificare km ,interventii si dotari nu necesita nicio investitie ,totul functioneaza perfect ,ce a fost de facut am facut eu ,am investit in ea fara nicio parere de rau ,pentru siguranta si confortul meu personal utima investitie ,sonorizare Logic 7,acum o luna **mai multe info. si poze la "masina mea" pretul este 15.000 de euro ,accept si schimburi chiar si mai scumpe daca eu consider ca ma avantajeaza Bineinteles ca accept verificare unde se doreste. Ps: tot ce am schimbat pe masina este la garaj ,gen bari,praguri,suspensie,muzica etc etc .Nimic nu s-a schimbat ca urmare a stricaciunilor sau vreunui accident.Doar upgrade-uri
    1 point
  6. Update: 140.000 km - schimbat discuri + placute fata Ate @crtir : multumesc ptr gandurile bune.
    1 point
  7. Felicitari tinere pentru mesina, sa-ti traiasca parintii ca ti-au inteles paasiunea, si eu am luat fiului meu E90 2l diesel tot din pasiune, face 19 ani in Decembrie, merita atata timp cat e baiat serios si cu capul pe umeri, nu cu fite.
    1 point
  8. Pai...Oricum masina asta o sa ingroape 3-4 generatii de logan inainte sa moara. deci..
    1 point
  9. Frumos E60, dar te rog eu mult arunca nuca aia la cos si pune una originala in loc. In rest, km fara probleme!
    1 point
  10. Uite aici un clip: http://www.youtube.com/watch?v=7KEa7HhVOw4
    1 point
  11. Pai o fi la el din 2014. Din 2007 pana in 2014 cat a fost la al 2 lea proprietar apare un gap in istoric, acolo fiind diferenta aia de cateva sute de mii de km. Sunt 8 ani x 50 mii plus aia 100 mii reali, rezulta vreo 500 mii. Dar expertii forumului spun ca motorul de 3 litri abia isi face rodajul la 500 mii km, spre deosebire de cel de 2 litri care merge direct la pubela.
    1 point
  12. Pretul este 4300euro, tel contact 0727354085.
    1 point
  13. WHAT? Eu zic sa ne scoatem toti catalizatoarele, de DPF nu mai zic, jos cu toate. Scoate toata evacuarea doar doar sa traga mai tare si in acelasi timp sa si urle mai tare sa bagi in sperieti pe fraierii aia de la semafor. Postase pe FB cineva un filmulet ca I s-a retinut talonul pt un bec ars pe STOP. Evident ca mi se pare absurd, putand sa ti se arda in mers fara sa-ti dai seama. Oare cum de cashketarii nu-I prind pe astia cu catalizatoare anulate, xenoane pe far normal, becuri albastre, rosii, mov, etc pe pozitiile fata, US light-uri,
    1 point
  14. Este exact ce as fi vrut eu acum un an cand am luat-o pe a mea, mai putin km, dar o sa gasesti vanzator! bafta!
    1 point
  15. Toate, aproape obligatoriu ; producatorul le garanteaza (doar) 40k km.
    1 point
  16. ĂncĂŁ nu sa ĂŽnțeles acest topic scrie clar pt ce este Se scrie pe unde se apuca
    1 point
  17. Din pacate nu stiu ce a fost in capul celui care a cumparat de noua masina sa faca upgrade la sunet dar sa nu ia comenzi. Am trim-ul + comenzile cumparate, mai trebuie spira dar nu am mai insistat pt moment. @lavi4175, pe langa toate facturile am si toate bonurile de motorina bagata.
    1 point
  18. Si totusi a luat un minus, chiar sunt curios cine a dat. Probabil unul din cei care " cu 15 mii iti iei seria 7 full de full si cu motor de 400 de cai" )
    1 point
  19. romanii nu dau 2 bani pe istoric , facturi etc. pret mic , xenon si navigatie sa fie !
    1 point
  20. Mda...zici tu ca faceai cea mai mare greseala daca luai motor de 3l? Hai sa iti spun eu greseala logica care ai facut-o: aveai 25.000eur pt un bemveu cu hud, acc (distronic e la mertedes), soft clos si keyless, gaseai unu 530d la 24.000eur, fara lane assist si acc ca nu au nici o treaba in Romania, aveai platit impozitul pe 2 ani, timp in care daca nu te-ai saturat de masina puteai sa mai strangi vreo 1000pt inca vreo doi ani, aveai si bemveu cu motor mare si dotat si aveai si impozitul asigurat... Era o gluma... Pai...se pare ca te-a impiedicat...
    1 point
  21. bujii sau bobine de inductie..
    1 point
  22. releul din cate stiu trebuie schimbat la pachet cu bujiile!
    1 point
  23. Vand o masina de care s-a avut foarte mare grija, o masina in care s-a investit atat suflet cat si bani. Este o masina pentru cine cunoaste BMW-urile sau doreste sa cumpere o masina buna fara surprize. La mine este a 4-a masina ca si generatie (E12-518 carburatie, E12-520i, E34-525tds si acum E46-318d) Masina o detin de 4 ani, a fost achizitionata in decembrie 2012, taxa de inmatriculare a fost platita si nerecuperata. Masina a fost adusa in Ro din 2008 Credeti-ma ca am cumparat aceasta masina dupa foarte multe vizualizari si dezamagiri pentru ca mai toate nu-mi placeau cum mergea motorul , iar de kilometrii sa nu mai vorbim. Masina are 285000 km, dar sunt kilometrii pe care ar cam trebui sa-i aiba orice masina din acel an, care, (ATENTIE) nu a rulat foarte mult in afara. Am cumparat masina la 222000km si am folosito numai in weekenduri si concedii. Pe parcursul acestor ani am facut foarte multe investitii, as spune eu ca a fost timpul sa schimb cam TOT. - schimbat amortizoare, fata si spate - schimbat arcuri fata, - schimbat bascula dreapta fata, brate directie, bielete , - schimbat termostate apa care pica la 95% din masinile E46 as zice ca asta-i un defect comun, - schimbat bucsa cardanica, - schimbat kitul de franare(pistonase, garnituri, burdufi protectori, suruburi) impreuna cu lichidul, ceea ce a rezultat intr-o mare diferenta la franat - schimbat parbrizul ca era atat crapat cat si matuit cu unul de top - Nordglass, plus cheder original BMW, am si fotografie - schimbat volan, pentru ca am dorit volan cu comenzi, cruise control, am fotografie cu vechiul - o investitie foarte serioasa si MARE a fost schimbarea kitului de ambreiaj si a volantei la reprezentanta BMW Filaret impreuna cu modulul airbag, modul care are probleme la toate masinile din acea generatie, Masina, pentru ca nu a stat in garaj, mai are pe ici pe colo o zgaraietura, respectiv lacul sarit/topit de la gainatul de pasari pe capota si usa sofer Imi este greu sa dau aceasta masina, dar imi doresc foarte tare una 4X4 asa ca ... sunt nevoit sa o vand. Masina vine echipata cu cauciucuri de vara rulate o vara. Ca si calcul estinmativ asa pentru voi: 500euro m-au costat caucucurile, 130euro parbrizul, 200euro amortizoare, 100eur termostate, 100euro volan, 1000euro hit ambreiaj plus bascula masa dubla, plus amortizoare, arcuri, bucsa cardanica, discuri fata As zice ca in decursul acestor 4 ani am investit 2500euro. Ca si viitoare update-uri ceea ce as mai face eu este:schimbarea cheder dreapta fata, discuri spate plus ulei cutie. Ca si bonus la vanzare, pentru ca imi place sa vand o masina buna, am sa schimb bascula + bucsa partea stanga fata care necesita schimbata(la viraje troncane un pic, daca esti foarte atent). Tot ca bonus am sa va mai fac gratuit si schimbul de bujii incandescente pentru ca vine iarna. Iar daca tot nu v-am convins va dau si setul de cauciucuri de iarna (rulate o iarna). Ce ziceti? Promit ca revin cu fotografii.
    0 points
  24. Eu unul abia astept sa imi ma urc intr-unul. Design-ul este evolutionar, dar foarte placut. Nu imi pasa ca arata mai ca 3, mai ca 7, important e ca sa imi placa masina ca un intreg. Mi-as lua una (dar mai am de asteptat sa apara pe mobile.de la un pret decent )
    0 points
  25. 0 points
  26. Cavaliere, multumesc. Eu am cerut un sfat de la cei pasionati, nu ironii. Puteai f frumos sa treci peste post-ul meu si gata. Mersi.
    0 points
  27. Ce ai tu pe masina se poate intampla intr-o luna de utilizare si 2000 km, deci raman la concluzia mea si anume ca este noua! Singura diferenta dintre masina ta si una cu 0 km este garantia
    0 points
  28. Evident ca am luat minusuri, tare as vrea sa si scrie cine ti le da ca sa vezi macar ce argumente au respectivii. ) Ideea e ca rau nu ai cum sa ii faci ca ii schimbi distributia, insa probabil in 99% din cazuri se schimba doar pentru ca s-a instaurat aceasta adevarata fobie si de fapt ea n-are nici pe dracu'. De principiu daca era in fata o schimbam fara retineri, insa numai faptul ca trebuie dat jos motorul ma face sa nu las doreii sa isi bage mainile in motoare care merg foarte bine si nu se aude absolut nimic nici la e90, nici la x1. Si intr-adevar, servisurile astea de cartier cu siguranta mananca o paine babana din distributiile astea. Si sunt convins ca oricine ajunge cu masina pe la ei, recomandarea este " Cum, nu stiati de problema distributiei la acest tip de motor? schimbati distributia ca e periculos. " Fiecare face ce vrea cu banii lui, cine vrea sa o schimbe, sa fie sanatos, poate e mai bine asa. Dar si sa stam acum sa umplem forumurile de probleme inchipuite, e cam prea de tot.
    0 points
  29. Ce penibil esti All,crezi ca nu isi doresc masini noi?,,bogatasule,,nu toate mamicile au bani sa le cumpere masini la baietei...
    0 points
  30. Mersi...masina e ĂŽntreținutĂŁ cu istoric complet!
    0 points
  31. din cate am inteles, pianno black se refera la suportul oglinzilor. inscriptionate sunt din cauza gaozarilor ce nu au alta treaba decat sa te lase fara geamurile oglinzilor.. se pot f bine reinscriptiona. Oricum, vad ca pe absolut toate forumurile si grupurile de pe fb... la mare cautare sunt stickere m, replici de jante, gume duse si alte cosmeticale kitchoase... deh, puterea de cumparare la noi merge pe moca atunci cand vrei sa cumperi. 300 lei spun eu ca e un pret decent. Chiar sunt curios ce masini au marii comentatori pe aici, ca cel putin in Bucuresti numeri pe degete masinile ingrijite atat estetic, cat si tehnic.
    -1 points
  32. ma poate indruma cineva catre topicul unde as putea adresa cateva intrebari legate de achizitia unui e90? imi prind urechile in forum si asta a fost singurul topic mai "generalist" pe care l-am gasit, insa nu as vrea sa fiu foarte offtopic in cazul in care pot posta intr-un loc potrivit. multumesc
    -1 points
  33. Salut,am si eu o intrebare,as vrea sa schimb manerele la usi cu unele cu led,sant plug&play sau trebuie adaptate la cablajul din usi?Trebuie ceva codare?Multumesc.
    -1 points
  34. Aaa bun atunci, mersi mult! Incerc maine la munca si revin cu rezultatul.
    -1 points
  35. Salutare! Am si eu o problema cu panoul de clima de la masina. Cele 3 butoane din partea dreapta cel cu "fulgul" cu "MAX" si cu "recirculare" se blocheaza...adica apesi pe unu si se apasa toate, ca si cum ar fi lipite, s-au deblocat singure, dar din cand in cand mai agata unul pe altul si de ex cand apas pe cel din mijloc dintre cele 2 cu "MAX" parca se simte ca nu se apasa cum trebuie...ce sa fac? ca idee stiu ca ar trebui sa dau panoul de clima jos sa vad ce e acolo, dar a mai patit cineva?ce ar putea sa fie? este E60 din 2009.
    -1 points
  36. De abia astazi am desfacut panoul de clima... intre butoane avea ceva lipicios intarit, arata ca un fel de ceara, posibil sa fie de la produse mirositoare care se bagau in grila sau de la curatarea masinii cu cine stie ce solutii care au intrat acolo. Se desface foarte usor! S-A REZOLVAT!! Multumesc din nou!
    -1 points
  37. Am ales sa repostez aici deoarece initial m-a indrumat cineva ca oscilatia de la relanti cand e motorul rece se poate sa fie de la distributie..Ieri am facut un test cu rheingold la injectoare dupa ce am am mers ceva cu masina prin oras, toate valorile erau sub 1 si -1... cel mai mare era cilindrul 1 care avea intre 0-7 si 0-9 cu motorul incintat la relanti, daca acceleram pe loc se duceau aproape toate pe 0, dar mi-a spus cineva ca nu e relevant decat atunci cand e la relanti. Problema o aveam cam de 5-6 luni si anume o oscilatie din cand in cand la relanti dimineata , dura 1-2 secunde maxim, dar in ultimele 2 dimineti a tinut cam 2 minute, am facut o filmare nu stiu daca se aude sau se vede, dar se simte cum te zguduie in toata masina si la fie smucitura se balbaie motorul. Cineva mi-a spus sa fac un test la inject cu rheingold dimineata deoarece poate fie o diferenta de 180G si........asa a fost din cate vad eu, cum am pornit masina mi-a dat valori mari pe injectoare 1-2 si pe injectorul nr 1 mi-a dat la pornire 3.2...dupa a mai scazut, dar cat e filmuletul el sta la 2+... Parerea mea este ca sigur are o problema injectorul de pe cilindrul nr.1...Ce parere aveti voi? My link (poza inject) My link (poza inject) Testul mi-a indicat ca ar fi ok injectoarele...dar clar cel putin acel injector nu e ok.Pe telefon nu se vedea-auzea nimic, dar pe youtube clar se aude de pe la 0:15 incolo tot filmuletul. si filmuletul cu injectoarele Cilindrul 3 cred ca incearca sa corecteze dupa cilindrul 1 si de aia e crescut si el, dar cred ca doar 1 este problema. Edit: am vazut odata la un A6 a fost pastila de la injector sparta si exact asa facea...eu am asa ceva, e posibil?
    -1 points
  38. Da...dar la pornire daca va uitati la poza de la finalul testului iti arata care au fost cele mai proaste valori pe durata testului, acestea fiind exact la pornire cele de jos: injector 1: 3.2 injector 3:-2.4 injector 4:-1.8 injector 2: 2.2 Dupa 10-20 secunde incep sa se regleze si anume injectoarele 2-4 scad sub 1 ajung pe la 0.5 -1, iar cateodata cilindrul 3 scade si el sub 1, dar cand creste peste valoarea 2.0 cilindrul 1, cilindrul 3 incearca sa corecteze si creste si el desi cred ca cilindrul 3 nu are probleme. Maine la munca am vorbit cu baietii sa facem testul de injectoare cu borcanele cu returul, dupa daca este sa incercam sa schimbam oringurile sus-jos si sa vedem care ar face clar probleme. Dupa le-as trimite la Zalau, mi-a spus un coleg de pe forum de cineva de acolo ca le-ar reconditiona cu garantie. Le-as cumpara de la second...dar sincer din ce am vorbit la telefon pana acum exista 60% sanse sa fie proaste...am inteles ca la reconditionat ti le verifica si vede care e problema, pe parte mecanica-electrica si schimba.. Voi ce parere aveti? e ok cum vreau sa fac? Nu prea le-as trimite pe toate deoarece toate o sa aiba "probleme" daca intelegeti ce zic... as trimite doar pe cele 2 , dar maine la munca ma sfatuiesc si cu baietii mei si vedem.Va tin la curent...mai ales pentru cine a avut si are oscilatia respectiva, m-am mai linistit acuma SINCER cand am vazut de unde problema respectiva. In caz de reconditionare trebuie sa fac vreo recalibrare cu rheingold sau nu? sa incerc o reecalibrare pe aceleasi valori dupa ce le verific eventual dupa ce schimb oringurile?
    -1 points
  39. Dai jantele separat?? Sau schimb cu altele pe 18 impecabile de f10 pachet M si diferenta?
    -1 points
  40. Deci...am facut testul de injectoare, verdictul a fost sa le trimit pe toate 4 la zalau. Domnul de la firma respectiva a spus ca daca vreau ceva mai sanatos si profi ar fi sa schimb duzele la injectoarele care au probleme ceea ce ar fi mai scump. Normal reconditionarea lor este undeva la 200-300 lei/ bucata mi-a spus. Injectoarele sunt Piezo Bosch si nu se da galeria jos ca la motoarele mai vechi, se da capacul motor jos, se scoate "rampa" care intra pe ele si dupa 1 surub desfacut la fiecare injector si aia e. M-am gandit la un buget "maxim" unde sa ma duca... daca doar 1-2 sunt duse sunt dispus sa schimb duzele daca ma incadrez in bugetul respectiv..6 luni garantie am pe lucrare.Am comandat saibele alea de pe langa capul pistonului, 25 lei bucata pe OE si oring-urile cele mici de deasupra 15 lei(toate 4).Daca totul merge conform planului meu, maine ajung injectoarele la el-> le verifica, imi spune ce au-> maxim joi sa fie gata si trimise iar vineri sa le primesc.Sper sa fie cu vesti bune...am inteles ca eu numai trebuie sa fac nimic, le recalibreaza si face totul acolo, eu doar le pun pe masina si atat. Am pus niste poze. Va tin la curent Precizez ca saibele respective sunt "sudate" acolo in rugina.M-am speriat prima oara cand am vazut atata rugina, dar baietii mi-au spus ca nu are treaba cu mersul lor.Oricum nu o sa dorm linistit si nu o sa stau linistit pana nu vad ca e totul ok.M-am gandit si la varianta cu dezmembrarile, dar cred ca intram intr-un cerc vicios... si nu isi avea rostul, eu am mai dat bani pentru verificari la injectoare cand nu aveam testerul si au iesit "impecabile", problema a fost ca masina cu motorul incins.Am mai invatat ceva nu ma gandeam sa fie diferenta atat de mare intre cald-rece (multumesc Kenbobo) calinus uita-te la video-uri ca am postat mai sus... oscileaza destul de mult, dar la pornire toate pleaca de pe la 1.5-2 (+,-) si dupa incet incet restul se regleaza si foarte rau ramane doar injetorul nr 1 care dupa ce se incalzeste masina maxim ajunge si el pe la 0.8-0.9
    -1 points
  41. Daca scoti consumurile din carte inseamna ca ai un mers foarte lent,pt un mers normal mai trebuie probabil +2L/100k.
    -1 points
  42. Pai daca ai avut 7% mediu in trafic lejer tot este cu 2litri peste ce da cartea.E normal sa difere consumul in functie de conditiile de trafic,'anormal' este sa scoti consumul din carte din pacate:)
    -1 points
  43. Em sunt la a2a reconditionare din luna iulie...acum seiera...pana acum nu seiara... 320x turbina mitshubishi 200k dpf anulat, catalizator anulat, resoftat la 200cp
    -1 points
  44. Astazi au ajuns injectoarele la Zalau, omul mi-a spus ca sunt decalibrate toate din ele, maine le desface sa vada ce gaseste. Initial a gresit deoarece a crezut ca sunt injectoare magnetice sau ceva de genul , eu stiam ca sunt piezo bosch, el a spus ca a crezut ca am E60 mai vechi din 2005-2006 si ca la astea noi nu se schimba duzele, intr-un fel din ce a spus am dedus ca astea s-ar repara orice ar avea din reconditionare fata de alea mai vechi care daca au nu stiu ce probleme trebuie schimbate diuzele. Deci maine le-ar reconditiona 400 lei+ TVA/bucata si mi le-ar si trimite, ar fi perfect sa le primesc vineri sa le montez sa vad cum merge masina. 200-300 lei mi-a zis initial pentru cele vechi. Va tin la curent!
    -1 points
  45. -1 points
  46. Cine ma indrumat acolo este colegul Kenbobo care mi-a spus ca a trimis destule masini acolo printre care si a lui si s-au reparat toate...desigur se poate ca niciuna din acelea sa nu fi avut injectoare piezo bosch.Eu zic ca cel care ti-a spus aia te-a mintit deoarece el nu face pentru ca nu stie...am vorbit cu mai multi, era si la craiova si la bacau, uita-te pe google. Si da stiam ca sunt mai scumpe piezo bosch ca cele normale deoarece am citit peste tot inclusiv la alte firme. Nu ma descurajezi...la asta chiar nu imi fac griji, adica sunt sigur ca se pot reconditiona injectoarele piezo bosch, numai ca o fi o operatiune mai dificila deoarece nu se pot schimba duzele la ele. Sincer nu am intrebat exact ce le-a facut, m-a sunat astazi mi-au spus ca le-a calibrat, le-au desfacut, le-au refacut si sunt perfecte perfecte, la ora 15:00 miercuri i-au ajuns si la 12:00 joi (astazi) au fost gata cu tot cu verificari-reconditionare, imi da factura pe lucrare cu garantie 6 luni si m-a avertizat ca daca masina o sa faca la fel inseamna ca am probleme la motor (am dedus ca la cilindrii se refera), i-am spus ca masina nu are niciun fel de problema si doar mi-a spus deoarece au fost cazuri cand s-au reconditionat injectoarele desi simptomele erau de la alte probleme. Omul de la firma respectiva nu este prea sociabil sa spun asa, nu prea i place sa de-a detalii, mi-a si spus ca mai putina vorba si mai multe fapte, l-am inteles, acum astept sa vad faptele. Sincer am mers doar pe recomandarea lui Kenbobo care mi-a zis ca i-a trimis multe masini si le-a rezolvat pe toate. Sa nu fac reclama uita-te tu pe google sa vezi ca sunt destule firme care reconditioneaza injectoare Piezo Bosch. Maine ar trebui sa-mi ajunga (sper), cum le-am montat si fac probele necesare o sa postez aici, o sa pun rheingold sa vad valorile cum o pornesc, o scot si la un drum mai lung, etc. Urati-mi bafta! Cred ca am imbatranit cativa ani pentru problema asta care a aparut, nu e cine stie ce chestie..am alta masina a mea cu care sa ma deplasez insa am murit cand am vazuto in fiecare zi la munca in parcare.
    -1 points
  47. Mersi mult de tot chitsro! Am niste emotii si niste ganduri de nu stiu daca o sa adorm, nu stiu de ce! ) Nu prea cred ca o sa fie pe 0, cred ca nici la masina cu 0 km nu sunt pe 0...dar macar sa nu-mi mai porneasca pe la 2-3+ toate si dupa sa stea la 1.5-2-3 cateva minute. De costat iti spun de acuma 1920 lei (400 lei+ tva/bucata) si a zis ca imi face o reducere, dar nu ma astept la mai putin de 1850 lei deci...destui de multi bani, bugetul planificat dupa capul meu chiar si in caz de trebuia schimbata vreo diuza( in cazul injectoarelor mai vechi) ma ducea in maxim 1500, dar...asta e! Totul ca sa mearga masina bine! casco luna asta 1365 lei, pe 8 noiembrie inca 1000 lei placutele si ce am schimbat acum o sapt+ ca trebuie sa vad si la frana de mana ce problema e, ori s-a desprins sau sa rupt cablul. Luc89 Sper sa fie ok la mine...deoarece ma astept sincer la orice si daca este totul ok o sa-ti recomand sa te duci la el! NCS expert, carly... daca ai un cablu obd si un android care sa mearga bine te ajut eu.
    -1 points
  48. Va salut domnilor...vin cu rugamintea de a-mi indica un set de leduri, pentru faza scurta (h7) pentru un e91, model 2009. Pana in momentul de fata am incercat 4 seturi/modele. Ce am pe masina acum imi apare eroarea doar cand e pornit motorul, din 2 in doua minute. De multe ori se stinge singur martorul de la bord. Dar si asa, e suparatoare si de aceea vin la voi cu rugamintea de a-mi indica un set de leduri canbus ptr acest model si/sau orice alta solutie. Cu respect, Florin.
    -1 points
  49. daca nu te deranjeaza ca e cheala cheala... n as cumpara o masina fara xenon si fara scaune sport incalzite
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.