Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/15/16 in all areas

  1. Felicitari tinere pentru mesina, sa-ti traiasca parintii ca ti-au inteles paasiunea, si eu am luat fiului meu E90 2l diesel tot din pasiune, face 19 ani in Decembrie, merita atata timp cat e baiat serios si cu capul pe umeri, nu cu fite.
    5 points
  2. Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....
    5 points
  3. Salut! Sa o stapanesti sanatos! Deci nuca aia ...scapa de ea, jantele negru mat pe o masina neagra nu dau bine deloc, o "inchid" prea mult si o fac sa para veche. Treaba cu sigla carbon bmw...e putin cocalaresc..o sa-ti dai seama, daca iubesti marca o sa intelegi de ce e mai frumoasa sigla originala. + pentru: -chip -bara de M5 (cea cu dubla evacuare fara difuzor) -shadowline (negru lucios in loc de crom) La 18 ani sa chipuiesti o masina la 230 cp...e frumos, dar ai grija! nu pentru ca e bmw ci pentru ca 230cp.
    2 points
  4. e un 7 intrat la apa ca design exterior si interior, tipic trend-ului din ziua de azi , parca la 7 display-ul e escamotabil, ceea ce mi se pare mai ok fata de asta ce parca pare lipit acolo in ultima instanta, ca si la Merc.
    2 points
  5. Ce priveliste urata are interiorul daca ne uitam de afara (parerea mea!) http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Factory-Production-3.jpg O fi seria 3 sau 5, totusi? In schimb au niste angajate faine la fabrica http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Factory-Production-38.jpg
    2 points
  6. Eh hai nu fiti rai, frumoasa masina, sa te bucuri de ea, cred ca e un vis implinit sa ai un e60 la 20-25 de ani... pune-i niste jante sa se potriveasca cu pachetul m si talpa
    2 points
  7. Pai...Oricum masina asta o sa ingroape 3-4 generatii de logan inainte sa moara. deci..
    2 points
  8. hahahaha:)))! Di Angelis distreaza-te... dar incearca sa nu risti nimic!
    1 point
  9. Frumoasa masina, sa o folosesti sanatos. Si iti zic sincer, sa ii asculti pe toti care au experienta, eu am carnet doar de 6 ani, din primavara am avut prima mea masina cu tractiune spate (un Mercedes CLK200 kompressor) iar acum am un 320d 177cp. Trebuie sa ai grija pt ca te poate fura foarte usor o masina cu tractiune spate, si nu ma refer doar in curbe ci inclusiv la acceleratii in drum drept, daca dai de o denivelare, te arunca in toate directiile. Iti spun asta pentru ca te-am vazut in oras cu masina si o calcai destul de tare, mare grija!! Tu nu ai experienta deloc, nici macar eu, si pana la varsta mea de 24 de ani pot sa spun ca am cam 200.000km condusi, foarte multi la viteze inalte in Germania. Deci...grija mare, nu mi-o lua in nume de rau! Sa ai parte de ea!
    1 point
  10. Cateva poze. Am reusit sa imi pun masina pe desktop-ul tabletei, e un efect interesant
    1 point
  11. Care'i diferenta intre 180k si 200k,gen?Am auzit de N ori faza cu 180k si nu ma prind care'i treaba.
    1 point
  12. E superba cu bara de M5!
    1 point
  13. Am facut-o eu exterior M5 cu quad pipe inox de 60mm. Si am lasat-o de-badged.
    1 point
  14. M-ul pe spate este subiectiv...de ex si eu vreau sa o fac full M5 exterior, dar nu o sa pun vreo sigla M pe ea. au jantele este de ajuns )
    1 point
  15. Cred ca a fost o expresie referitoare la pasiunea pt bmw...nu este neaparat cea mai reusita exprimare dar eu zic ca asta a vrut sa insemne...
    1 point
  16. FelicitĂŁri, foarte frumoasĂŁ, sĂŁ ai grija de ea di es de tine
    1 point
  17. Frumos E60, dar te rog eu mult arunca nuca aia la cos si pune una originala in loc. In rest, km fara probleme!
    1 point
  18. Bugetul/venitul unui om nu tine de inaltime, poate as fi luat seria 5 e39 daca era mai ieftin la piese decat seria 3 si cu performante asemanatoare cu un motor identic... , poate as fi luat si seria 7 daca imi permiteam un motor de 3L sau 4L si o intretinere corespunzatoare, dar mai bine ma schimb pe VW passat B6 4motion mult mai incapator si scaunele sport sunt geniale si ca pret de intretinere posibil sa fie mai ieftin decat un e46
    1 point
  19. Parerea ta e gresita. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  20. Si eu zic la fel.BMW-ul prin definitie e o masina fff nervoasa, si e mare nevoie de aripiaorele alea sa te tina bine in scaun sa nu aluneci la cat e de puternica.Am vazut niste tipi cu un e46 318i (non face lift din 1999) cu suspensia sport cat mai tare si joasa posibila , roti cu jante f mari si anvelope f subtiri run flat si bineinteles scaune sport.Masina tunata evident : eleroane, praguri,etc, genul care daca o vezi la semafor langa tine te pitesti timid chiar daca ai avea un v8 sau v12, sub capota stai cuminte ca altfel risti sa fii umilit de-a dreptul.O astfel de masina trebuie ca e extrem de placuta la condus.Suspensie tare, directie tare,scaune sport....ce iti poti dori mai mult de la o masina?!
    1 point
  21. Confort sunt confort dar nici cele sport nu sunt de aruncat.
    1 point
  22. Sunteti nebuni. Cum plm sa nu va placa scaunele sport ?
    1 point
  23. eu nu as mai lua nici o masina fara scaune sport. mai ales la bmw. asta e motivul pt care am cautat 2 luni masina ))) eu nu am reglaj lombar si ii simt lipsa
    1 point
  24. Da. Eu am condus 1000km prin tara si am prins: serpentine, autostrada, oras, aglomeratie, drum liber, etc. Pe scurt 1000km cu toate conditiile de drum si de trafic si nu am amortit, nici nu m-a durut nimic. Bine, aici mai intervin si alti factori: cum reglezi scaunul, pozitia la volan si varsta.
    1 point
  25. Am avut E46 cu scaune sport si pot sa-ti confirm ca sunt geniale; nu se compara cu scaunele standard.
    1 point
  26. @cristi_mihai 1- nu au cum samsarii sa modifice numarul de km de la reprezentanta. Iei seria de la samsar (asta daca ti-o da), o verifici tu pe mobil (search google, costa 3-4 euro). Daca iti da tie bine la km si nu a fost modificata, intrii in detalii cu samsarul si o duci la reprezentanta. 2- nu are relevanta, pentru ca dupa expirarea garantiei poate nu a mai facut reviziile la reprezentanta. 3- o verificare in vederea cumpararii costa de regula in jur la 100 euro (+/- depinde de rep) 4- de regula da, se mai pierde tva-ul pe drum.... 5- avand in vedere ca masina care doresti sa o cumperi e second-hand, nu vei fi sigur niciodata ce s-a intamplat cu masina. E la noroc. Poate i s-a rupt distributia, ala a reparat-o la Dorel ca a fost mai ieftin si tu nu ai cum sa vezi in istoric. 6- verificarea la reprezentanta de regula e sfanta, dar vezi sa nu se cunoasca samsarul cu aia. Eu am avut la vanzare un F30 2012 recent. Era 320d efficient dinamics (cel de 163, nu 184 cai). Masina avea 162k km reali, cumparata de mine din Belgia cu 11.200 euro si vanduta cu 12.800. Ca si optiuni avea decat navi mare, in rest cam cheala. Aveam km pe factura, carte service originala cu istoric complet, deci eram sigur de km. Masina daca ii dadeam km inapoi la 50k nu ai fi crezut ca e ceva in neregula, atat de perfect arata. Problema ei era ca nu baga aer rece, nu am insistat dupa ce am vazut ca ii bag freon si tot asa face. Problema era o supapa de pe compresor (imi dadea pe tester) dar nu m-am complicat sa o repar, am vandut-o asa. Ideea e ca nu poti pleca pe premiza ca toate sunt manarite si orice vanzator e samsar nenorocit ce vrea sa te pacaleasca. Daca ai rabdare, te pricepi la masini (sau ai pe cineva care se pricepe) gasesti ceva bun in 15k. Nu incerca sa gasesti masina second perfecta, incearca sa gasesti masina in care sa bagi cat mai putini bani in ea. Verifica neaparat sa nu ii bata lantul de distributie, e problema la N47.
    0 points
  27. Inafara de abtibilduri si alte tuninguri ai in plan si o revizie? Ce'i prostia aia cu 'sectanti'?
    0 points
  28. Asta e trendul de azi?? Voi știți modelele precedente? Asta a caracterizat dintotdeauna mașinile europene. Mai jos e32 vs e34. Care e care? PS: de ce sunt 2 thread-uri de G30? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/158550-noul-seria-5-nume-de-cod-g30/
    0 points
  29. In bord poate, ma indoiesc ca e diferenta prea mare de consum intre e90 320d si...chestia aia )). Nu ai cum sa scoti atat in Bucuresti, poate doar mers noaptea si foarte foarte usor.
    0 points
  30. Astazi mi-am vazut din intamplare fosta masina : http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161014/32e521c7ab1f9a9fb49162f2cab296bf.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161014/b88232db5b045d7f3c1ea23c5c27c5ca.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161014/781321b18cd3d7a1147350ee288bd1d2.jpg Mi-e dor de vremurile in care mergeam cu consum 6 in Bucuresti Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  31. Scaunele la BMW sunt oricum o porcarie.(am avut standard si acum am cu reglaj lombar, cu reglaj la picioare si blabla blabla) M-am simtit mult mai bine in VW Golf si Opel Astra(echipare normala fara piele si xxx reglaje) decat in BMW(E90 si 2 E60-uri).
    -1 points
  32. Confirm ...dupa 4,500 de km fara oprire e nasol. (scaune sport e46)
    -1 points
  33. vand un set de jante BBS pe 17 neatinse cu anvelope 225 50 17 aproape noi, folosite doar o luna...dot 2016, jantele sun 8j et 20! gumele de vara!
    -1 points
  34. Vand roti iarna Vw Seat Renault Daci Mini Opel Dunlop Winter 195/65/16 Set compus din: 4 Jante de tabla prindere 4 x 100 Dimensiuni 195/65/15 4 anvelope iarna Dunlop Winter Response 2 dot 2011-2 dot 2009 Nu sunt strambe sau lovite Echilibrate Doar de pus pe masina Sunt depozitate in pivnita personala ferite de lumina cald/frig/umezeala Poze reale Pret set 700 ron 0721144440
    -1 points
  35. Vand turbosuflanta BMW E46, 320 diesel de 136 cp sau 150cp. Se potriveste pentru masinile din anii 1998-2004. COD ORIGINAL PIESA: 11652248901 CODURI PRODUCATOR (GARRET): 7004471 / 7004473 / 7004474 / 7004477 / 700447-500 6S / 700447-500 7S / 700447-500 5S / 700447-500 4S / 700447-500 3S / 700447-500 1S serie sasiu vehicul origine > WBAAL71030KE30984 Turbina este GARRET original si este reconditionata de un dealer autorizat pentru vanzari si reconditionari turbosuflante GARRET si anume Turbo`s Hoet Romania. ATENTIE! o turbina reconditionata de un dealer oficial, este echivalentul piesei originale si este garantata la fel ca originalul. -> http://turboshoet.ro. Turbina este reconditionata NUMAI cu piese originale.Turbina este testata conform protocoalelor producatorului GARRET. Pe original acest cod. (o turbina GARRET identica care beneficiaza de aceeasi garantie costa intre 1100 si 1250 EUR - in functie de furnizor). Predau cu actele de garantie. PRET: 700 EUR contact: PAUL POP 0770 360 998
    -1 points
  36. -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.