Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/16/16 in all areas

  1. Daca ai primit masina la 18 ani si esti cu capul pe umeri consider ca nu este vreo problema, asta depinde doar de tine.
    2 points
  2. masina din link este o mare teapa...mergi pe principiul prea frumos ca sa fie adevarat...nu exista pomeni...doar fraieri...
    2 points
  3. Masina am luat-o la 128k km. In momentul asta vreau sa-i fac revizia si sa-i schimb bieleta de directie. Revin cu pozele promise.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/733c5c4f747f14f9e0b6e9a0d59afa6f.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/2730f41733f452ff7c6ceb84a0ed54dd.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/a4a4a497975e7e619be966da8e408cf7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/1a8115c1b868054684ac2f81b360d873.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/788f74675a2f3380fa7f377e053f1a3b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  4. OBTINERE COD FSC METODA REUSITA TESTAT PERSONAL PE CIC PROFESIONAL PE E90 , F10 , E60 1)AVEM NEVOIE DE CABLU ENET 2)SETAM LA PLACA DE RETEA URMATORU IP :169.254.199.98, subnet: 255.255.255.0, Gateway: 169.254.199.9 3)CONECTAM CABLU LA MASINA SI PORNIM MASINA 4)IN INTERNET EXPLORER SCRIEM ftp://169.254.199.99 5)SE DESCHIDE O PAGINA SI NAVIGAM IN URMATOARE FOLDERE /HBpersistence/normal IAR ACOLO O SA FIE FISIERUL "generalPersistencyData_DiagnosticSWTControlle r" PE CARE IL DESCARCAM PE CALCULATOR. 6)SE POATE DECONECTA MASINA 7)DESCARCAM PROGRAMUL HXD : http://mh-nexus.de/downloads/HxDSetupEN.zip 8)DUPA INSTALARE DESCHIDEM PROGRAMUL SI DESCHIDEM FISIERU SALVAT "generalPersistencyData_DiagnosticSWTControlle r" 9)APOI APASATI CTRL-F PENTRU CAUTARE SI SETATI LA MOD `` heX `` SI CAUTATI 01 01 00 1B ( STERGETI TOT CE APARE INAINTE DE 01 01 00 1B ) IAR APOI DUPA CE S-A STERS O SA MERGETI LA LINIA 130 (LA LINIA 130 SE STERGE DOAR ULTIMA COLOANA SI TOT PANA JOS(DECI LA LINIA 130 RAMAN TOATE DATELE AFARA DE ULTIMU RAND ) 10)SE SALVEAZA FISIERU NUME.HEX SI TREBUIE SA FIE 319 BYTES FIX 11)INTRA PE http://codebeautify.org/binary-string-converter ACOLO ADAUGAM FISIERU SALVAT NUME.HEX SI SE DECODEAZA 12)REZULTATU DECODATULUI IL COPIEZ COPY-PASTE IN NOTEPAD SI SALVAT NUME.FSC ( SA NU FIE TXT ) 13)DUPA CE AM REUSIT SA AJUNGEM LA FISIERU NUME .FSC AVEM NEVOIE DE GENERATOE DE FSC PE CARE IL DESCARCAM https://mega.nz/#!NlUkhDQb!vxbDWXcPLfCAwsMw1McOWz93VgYB3Z4rX6H8waLOGFM 14)SE DESPACHETEAZA PROGRAMUL DESCHIDEM FSC GENERATOR SI INTRODUCEM NUME.FSC SELECTAM HARTA 2016-2 SI GENERARE ( ESTE OPTIUNEA SI PENTRU COD LIFETIME DACA BIFAM ) ps : daca cumva cere login si parola la pasul 4 (username : root ,parola :Hm83stN sau cic0803 Sper sa va fie de folos . Am sa revin si cu poze sau un tutorial video eu personal din sursa asta m-am luat : http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1154524
    1 point
  5. Salut, Acum aproximativ o luna am luat decizia ca e timpul sa trec la primul meu BMW, asta dupa ce am achizitionat pentru sotie un X1 2.0 Xdrive de care pur si simplu m-am indragostit de cum merge. Dupa mai multe cautari si informati am ajuns la concluzia ca un F30 325d e modelul care mi s-ar potrivi. Asa am ajuns sa cumpar urmatorul model : Vehicle Information Prod. Date 2014-03-31 Type code 3D71 Type 325D (EUR) Series F30 (3 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N47T Displacement 2.00 Power 160kw / 218hp Drive HECK Transmission Automatic Colour MINERALGRAU METALLIC (B39) Upholstery LEDER DAKOTADF VENETOBEIGE (LCDF) Options S1CAA Selection of COP relevant vehicles S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S2NHA M Sport brakes S2PFA BMW LA wheel M Star Spoke 403 S2TBA Sport automatic transmission S2VBA Tire pressure display S2VFA Adaptive M suspension S2VLA Variable Sport steering S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access P337A M Sports package S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S420A Sun protection glazing S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S496A Seat heating, rear S4ABA Fine wood trim burr walnut S4AEA Armrest front, retractable S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding S5DFA Active cruise controlStopGo function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7R7A Innovation package P7XPA Navigation package, Connected Drive L801A National version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8THA SPEED LIMIT INFO S8V1A Label S9AAA Outer skin protection P9BDA Business Package Standard Equipment S258A Tire with run-flat functionality S497A Centre armrest, rear S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Am adus-o din Germania si acum astept sa o pot inmatricula. Deocamdata vreau sa-i fac revizia deoarece are 12000 km de la revizia trecuta. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/4ffe790175077cb186e9c47af5ea5494.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/62aebe9eeebde7c9b9257a9cd87ab909.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/32c70eb9e895c24f579e68ef8d75f095.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. Adevarat ! P.S : O poza de azi
    1 point
  7. Am un 535 de 300 de cai. E anormal sa nu consume cat un 320 diesel ? COnsumul instant este irelevant. Daca apesi pedela cu sete poate sa arate si 35, asta nu inseamna mare lucru, raportat la consumul mediu. Un topic parca special pentru flame )
    1 point
  8. Apropii cheia cu 3 butoane de gura si spui Motor Porneste! dar mai autoritar asa...
    1 point
  9. am schimbat sonda acum o saptamana,de atunci nu sa mai aprins check engine deloc si am mers cu ea toata saptamana numai in oras si nici fum nu am mai observat sa dea deloc,parca si consumul a mai scazut un pic acum imi arata 8,2 l combinat,acum cateva saptamani urcase peste 10 l,dar de asta nu sunt convins pt ca resetasem calculatorul cand a inceput sa se aprinda eroarea si la inceput de obicei arata mai mult dupa un timp mai scadea. sonda veche are o depunere ca de de calcar pe ea de culoare gri deschis,deci cam ea ar fi fost cauza, acum o mai urmaresc un timp.
    1 point
  10. Dupa o luna de condus pot spune ca am facut o alegere foarte buna in ceea ce priveste motorizarea. I-am facut si schimbul de ulei + filtru la cutie, la Service Faur. Foarte profi oamenii. Ca tot suntem in parg de iarna i-am facut un detailing exterior + sealant si schimbul de jante (style 396 pe 18") cu cauciucuri de iarna. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. Vand oglinzi M3E46 OEM! 8fire uk pret:300e pretul este fix! 0770497103
    1 point
  12. 1 point
  13. Frumoasa masina, sa o folosesti sanatos. Si iti zic sincer, sa ii asculti pe toti care au experienta, eu am carnet doar de 6 ani, din primavara am avut prima mea masina cu tractiune spate (un Mercedes CLK200 kompressor) iar acum am un 320d 177cp. Trebuie sa ai grija pt ca te poate fura foarte usor o masina cu tractiune spate, si nu ma refer doar in curbe ci inclusiv la acceleratii in drum drept, daca dai de o denivelare, te arunca in toate directiile. Iti spun asta pentru ca te-am vazut in oras cu masina si o calcai destul de tare, mare grija!! Tu nu ai experienta deloc, nici macar eu, si pana la varsta mea de 24 de ani pot sa spun ca am cam 200.000km condusi, foarte multi la viteze inalte in Germania. Deci...grija mare, nu mi-o lua in nume de rau! Sa ai parte de ea!
    1 point
  14. Cateva poze. Am reusit sa imi pun masina pe desktop-ul tabletei, e un efect interesant
    1 point
  15. Un f30 decent 320 d cu 150 k km nu il iei sub 18 mii daca e 2012 si automat. Dar daca tu ai dat exemplul ala de 12 mii, inseamna ca nu cauti ce trebuie.
    1 point
  16. Cred ca a fost o expresie referitoare la pasiunea pt bmw...nu este neaparat cea mai reusita exprimare dar eu zic ca asta a vrut sa insemne...
    1 point
  17. Uita te mai bine ca acel "vanzator" nu are trecut nici un nr de tel...scrie clar ca nu raspunde decat la email...asta inseamna teapa...da un email de curiozitate sa vezi ce iti raspunde. Este imposibil sa se vanda o masina ca aia la km aia. P.S. am trimis eu acum un mesaj si astept raspunsul aluia...cand il am il postez aici ca poate se mai gandesc si altii ca exista pomeni...
    1 point
  18. Felicitari tinere pentru mesina, sa-ti traiasca parintii ca ti-au inteles paasiunea, si eu am luat fiului meu E90 2l diesel tot din pasiune, face 19 ani in Decembrie, merita atata timp cat e baiat serios si cu capul pe umeri, nu cu fite.
    1 point
  19. Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....
    1 point
  20. Frumos E60, dar te rog eu mult arunca nuca aia la cos si pune una originala in loc. In rest, km fara probleme!
    1 point
  21. De ce nu iei alta cotiera? Sunt destul de ieftine.
    1 point
  22. Masina a ajuns la 200.000 de km Am schimbat urmatoarele Ulei cutie+baie,suruburi,mufa de transfer si oringuri oe Toate filtrele+ulei motor Brate superioare Bielete Brat inferior dreapta Amortizoare fata+flanse Bujii+releu Rola intinzator Curea oe (cea contitech facea zgomot la pornire) Pompa apa+termostate Multe dintre ele au fost schimbate preventiv pentru linistea mea! A mai ramas sa ii fac maine geometria si am cam terminat,cel putin deocamdata....
    1 point
  23. Da fumul la tine se datoreaza uleiului pe care il mananca motorul si afecteaza si sonda lambda , cum spunea si colegul . mai sus se monteaza pe axul supapelor cate un semering ce nu lasa sa se scurga uleiul pe langa coada supapei in cilindri, metoda e eficienta dar inainte de a face asa ceva iti recomand sa faci si un test de compresie pe fiecare piston. Asa poti afla cu aproximatie cum stai cu supapele si cu segmentii. Testul de compresie nu are.nicio legatura cu cozile supapelor dar.este edificator pentru a afla cam care e uzura motorului
    1 point
  24. las-o la relanti 5 minute. da-i acceleratie blana pana la 5000rpm dintr-o data. daca iti iese un nor de fum este de la simeringurile de la supape. in proportie de 90% de la ele este problema ta (toate n42, n46 au aceasta problema dupa ~150.000km rulati. toate!). tine sub observatie si antigelul dar sansele sa fie garnitura de _chiulasa_ sunt destul de mici. te costa vreo 15-20 milioane bani in care intra si alte garnituri de pe la motor precum si o distributie noua.
    1 point
  25. mai degraba as inclina catre eterna problema a motoarelor astora si anume simeringurile supapelor, la km acestia daca nu au fost schimbate se cer acum...verifica totusi si separatorul de ulei. Daca iti scapa antigel in camera de ardere ar fi mers la rece mai tremurand decat normal si ar fi dat fumul alb la prima cheie, dar daca tu zici ca-l da doar cand se incalzeste duce tot catre simeringuri...
    1 point
  26. Poate nu are probleme cu distributia dar au probleme cu turbina mica:). Foarte frumoasa masina, multi km fara evenimente.
    1 point
  27. Polish a zis vopsitorul doar prin toamna, urmeaza sa fac motorul sa mearga calumea, si o izolare sub ea completa cu ceva amestec de ceara si vaselina ulei...ceva de genul. Tratament complet la ce te referi, chiar vreau sa fac, daca imi poti zice cu ce si cum, as fi recunoscator Cam asta e ideea sa o fac un bibelou frumos, cand treci prin Zalau suna-ma si cu cea mai mare placere am sa ma dau mare Si pozeeee
    1 point
  28. Mda ...si expira numai bine cand le cumpara romanu :goodjob: ...macar la momentul ala ai harta la zi asta daca si-a facut neamtu actualizare.
    1 point
  29. Multumesc mult ! Cu privire la motorizare ce sa zic ? Ămi pare ușor submotorizata ,mai ales ca nu o ajuta nici cuplul.Asta e ,ma adaptez din mers.Nu le poți avea pe toate ...și motor puternic și cilindree mica ,taxe mici și consum infim.Mai trebuie fĂŁcute niște concesii )
    1 point
  30. 1 point
  31. Pai daca vorbim de aceeasi motorizare atunci diferentele se fac dupa km masinilor in cauza si extrasele! Adika nu inteleg , ne apucam sa despicam firu in 4 vis a vis de ce? seria 5 sau seria 3? Daca gasesti un 3-ar top noch el va fii mai ok decat un 5-ar de cacao si invers! Per ansamblu seria 3 e masina perfecta dar are un singur defect...nu e 5
    1 point
  32. Sa ai parte de ea, si nu ma intelege gresit, dar sunt de parere ca parintii tai au cam facut o greseala care s-ar putea sa-i coste cam mult (doamne fereste) sa dai pe mana unui copil de 18 ani o masina cu peste 100 de cai putere, si caruia sa nu ii ajunga cati cai are masina, trebuie sa fi putin inconstient, repet, nu ma intelege gresit, poate sa nu fie cazul, si sper sa nu fie. Prima mea masina a fost un Ford Fiesta 1.4 benzina 80 cp, n-am avut permis de la varsta de 18 ani pentru ca nu m-a atras prea tare ideea de a avea permis de conducere, oricum, pe la 20 de ani am dat si eu pentru permis, si dupa 2 ani am inceput sa lucrez ca sofer de tir, pentru ca descoperisem ca totusi pentru mine, condusul este o placere. Iti zic sincer, inconstienta maxima am avut in multe momente la volanul unei bestii de 44 de tone! Mi-a cam trecut dupa varsta de 26 de ani si am inceput sa fiu mai prudent la volan si sa las deoparte nebuniile, a doua masina a fost tot un ford, de data asta un Focus cu motor de 1.6 automat 100 cp, iar dupa 1 an si jumatate de cand am luat focusul, m-am hotarat sa imi iau si eu ceva mai puternic. Asa ca mi-am luat si eu masina visurilor mele, BMW seria 5, cam toate modelele de seria 5 mi-au placut, dar eu am ales modelul F10 520d pentru ca am vrut o masina cat de cat moderna, sportiva si confortabila in acelasi timp, si crede-ma ca de 2 luni da cand o am, inca nu ma simt stapan pe ea, si am facut deja vreo 4000km cu ea, asta cu toata experienta pe care o am la volan... nu zic ca uneori mi-ar prinde bine mai multa putere, dar eu sunt multumit si asa. In fine, povestea vietii mele nu conteaza, tu sa ai grija cum conduci masina aia, pentru ca este o masina destul de periculoasa pentru tine in special ca ai varsta aia pe care toti am avut-o. Peste vreo cativa ani o sa-mi dai dreptate... poate ai mai auzit ce-ti spun eu acum, dar daca ai mai auzit, inseamna ca totusi e mai mult de un gram de adevar... Bafta cu modificarile si imbunatatirile masinii, ca e prima masina si stiu cum e, ca si eu am tinut mult la prima mea masina si am avut grija de ea.
    0 points
  33. hahahaha:)))! Di Angelis distreaza-te... dar incearca sa nu risti nimic!
    0 points
  34. e46 325xi automata GPL drum intins: 9.5% benzina, 12.5% gaz. - daca luam pretul gazului,ar insemna un consum de 6% benzina extra urban.Mers doar tare, toate depasirile care pornesc sub 80 le fac intr-a 2-a. Toate pornirile de pe loc si acceleratiile le fac la blana.Nu depasesc 120km/h. (asta e zona colinara) oras: 17% benzina , 19.5% gaz -echivalent cu 10% in pretul benzinei. toate pornirile de pe loc in blana pt ca awd si pt ca de ce nu. Oricum as merge, tot atata consuma.
    -1 points
  35. Folia sa fie de calitate si in sens ca daca o schimbi cu alta sa nu lase vreun adeziv in urma, cea veche sa si mai rau, dezlipirea ei sa afecteze iremediabil displayul.. In general alea de tableta sunt ok. Adica nu pune ultima chinezarie...
    -1 points
  36. Nu trebuie sa il cureti perfect sa zic asa.. Trebuie sa il degresezi mai degraba. Un material foarte bun pentru curatat ecrane tactile, obiective foto... este un soi de material textil cu microfibre. Mi se pare ca Lidl vindea asa ceva. Ieftina nu e, pentru o carpa.. dar e foarte moale. Servetele acelea umede de curatat lentile de ochelari sunt bune. Folia care se pune deasupra PRACTIC elimina reflexia displayului zgaraiat din spatele ei. Asta e "trick"-ul.
    -1 points
  37. Deci ca o concluzie, NU folositi servetele umede pe ecranele antireflexie (acelea mate, care nu reflecta lumina ca o oglinda, cand e privit dintr-o parte..) Pastrati servetelele pentru STICLA de ochelari la batranete! Eu sterg obiective foto de sute de Euro, ale mele si prietenii la fel, cu textila aceea cu microfibre.. in combinatie/amestec cu o solutie de degresare/electrostatica/anti-praf, fara nici o problema. Sigur ca orice ai folosi insistent intr-o anumita zona poate zgaraia. Fara a uita sa mentionez si ca textila cu microfibre trebuie pastrata intr-o punga a ei pentru ca ALTFEL in ea se pot aduna fara sa ne dam seama obiecte mici, metale.. pietricele, care o data prinse acolo nu mai cad si cand o vom folosi, vom zgaraia suprafete cu ea/ele.
    -1 points
  38. Nenorociti , fomisti ! Am vazut si eu ce ti'a facut .
    -1 points
  39. Pai de unde l-ai luat? numai tin minte de pe ce site l-am luat, dar avea de toate pentru Bmw-uri:grile aripi,pachet M,lumini,eleroane,etc. Avea foarte multe review-uri si nota maxima aproape la calitate. era 250 lei eleronul portbagaj si 250 lei eleronul luneta, i-am propus 450 lei pe ambele si a acceptat.
    -1 points
  40. Frumoasa masina dar n47 sucks.
    -1 points
  41. Bai frate nu va inteleg, cand cineva prezinta o masina, incepeti cu distributii si turbine, de parca ajuta cu ceva pe posesor aceste comentarii total inutile. ) Posesorule, masina frumoasa, dar au probleme cu distributia si turbina mica, stie forumul si expertii sai cu certitudine, d3ci ai luat o masina proasta. ) nu te bucura de ea,ci fugi repede sa schimbi distributia, iar ca sa stai linistit mai bine iti iei motor de 3 litri ca ala cica merge 1 milion de km fara sa schimbi nimic si consuma la fel cu veceul asta de motor de 2 litri. )
    -1 points
  42. Ce priveliste urata are interiorul daca ne uitam de afara (parerea mea!) http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Factory-Production-3.jpg O fi seria 3 sau 5, totusi? In schimb au niste angajate faine la fabrica http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Factory-Production-38.jpg
    -1 points
  43. Eu unul abia astept sa imi ma urc intr-unul. Design-ul este evolutionar, dar foarte placut. Nu imi pasa ca arata mai ca 3, mai ca 7, important e ca sa imi placa masina ca un intreg. Mi-as lua una (dar mai am de asteptat sa apara pe mobile.de la un pret decent )
    -1 points
  44. Ce sa duc frate umpic spre seria 7, e un seria 7 mai mic, aproape ca poti sa joci jocul "gaseste diferenta"...e trist...dar cum zice si mik...asta e trendul de azi si nu doar la bmw...trist, trist, trist...
    -1 points
  45. Daca bagai o data piciorul blana ramaneai fara motorina ). Frumos ce ai facut sincer mie imi place!
    -1 points
  46. M-ul pe spate este subiectiv...de ex si eu vreau sa o fac full M5 exterior, dar nu o sa pun vreo sigla M pe ea. au jantele este de ajuns )
    -1 points
  47. Cuma ai facut pana la urma eleronul? ai reusit sa dai masticul vechi jos cat de cat?
    -1 points
  48. Eu zic ca merita la orice masina dupa 99-2000. Eu am cumparat 3 masini anul asta: 2002,2004 si 2005. Cele din 2002 si 2004 aveau 210k km cu istoric, cea din 2005 era un Golf 1.9tdi cu 215k in bord, istoric necunoscut. Real ma indoiesc ca avea doar atat. Liviu, eu sunt sigur ca rapoartele sunt foarte ok. Am verificat pana acum la 5-6 masini, am confruntat cu documentele de intretinere a masinilor/cartile de service/declaratiile proprietarilor etc.si intotdeauna s'au confirmat informatiile. Atat cu intrarile in service din Ro cat si in afara tarii.
    -1 points
  49. Spectacol noul model G30! Niste poze cu noul BMW Seria 5 cu M Sport Pachet: http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-M-Sport-Package-12.jpg http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-M-Sport-Package-7.jpg http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Interior-27.jpg Interiorul pe timp de noapte: http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-M-Sport-Package-Interior-5.jpg O poza cu motorizarea de pe M550i xDrive (4 secunde de la 0 la 100km): http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Engine-3.jpg Video ce prezinta principalele tehnologii utilizate in acest nou model G30: https://www.youtube.com/watch?v=4Rp1seVYvkg Noul 5 este frumos cu un design futuristic, nu putem comenta nimic in privinta asta, dar parca as prefera mai mult un F10. F10-le e mai frumos la interior din punctul meu de vedere. Navigatia la G30 e "scoasa" din bord, proiectoarele au devenit "daylight" cum sunt pe "haudi", manerele de la usi (de la exterior) arata mai urat, etc. Daca vorbim de performanta, jos palaria! A doborat concurenta pentru mult timp de acum inainte Colegi, ce parere aveti?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.