Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/17/16 in all areas
-
Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....3 points
-
Multumesc frumos ! Stilul meu de condus nu e tot timpul grabit , daca m-ai vazut prin oras , 100% trebuia sa ajung undeva destul de repede. Multumesc frumos de sfaturi si sper sa ne vedem cu bine prin oras Am inteles ! )) Multumesc frumos ! Am decis sa renunt la chip-uire. Daca e sa faca asa ceva , o voi face peste 2-3 ani cand voi fi destul de matur sa constientizez niste lucruri.2 points
-
Salutare dragi colegi. As dori sa iau masina asta http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GiDY9.html#9b2bc78048 Daca este vre-un coleg din Cluj sa ma ajute si pe mine, sau orice coleg care stie ceva de masina asta, daca ar putea sa o vada, din poze arata frumos masina, dar numai vazand-o iti poti face o parere asupra ei si a functionalitatii masinii, bineinteles dupa aceea ar urma testare la reprezentanta. Omul spune ca are carte services la zi cu 234.800 km. real, masina este fabricatie 09.07.2013, WBA5J71040D079950 . Nu as vrea sa bat drumul degeaba pana la Cluj :frantics: , de aceea rog un coleg binevoitor, daca m-ar putea ajuta :console: . Multumesc.2 points
-
Frumoasa masina, sa o folosesti sanatos. Si iti zic sincer, sa ii asculti pe toti care au experienta, eu am carnet doar de 6 ani, din primavara am avut prima mea masina cu tractiune spate (un Mercedes CLK200 kompressor) iar acum am un 320d 177cp. Trebuie sa ai grija pt ca te poate fura foarte usor o masina cu tractiune spate, si nu ma refer doar in curbe ci inclusiv la acceleratii in drum drept, daca dai de o denivelare, te arunca in toate directiile. Iti spun asta pentru ca te-am vazut in oras cu masina si o calcai destul de tare, mare grija!! Tu nu ai experienta deloc, nici macar eu, si pana la varsta mea de 24 de ani pot sa spun ca am cam 200.000km condusi, foarte multi la viteze inalte in Germania. Deci...grija mare, nu mi-o lua in nume de rau! Sa ai parte de ea!2 points
-
Masina am luat-o la 128k km. In momentul asta vreau sa-i fac revizia si sa-i schimb bieleta de directie. Revin cu pozele promise.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/733c5c4f747f14f9e0b6e9a0d59afa6f.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/2730f41733f452ff7c6ceb84a0ed54dd.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/a4a4a497975e7e619be966da8e408cf7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/1a8115c1b868054684ac2f81b360d873.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/788f74675a2f3380fa7f377e053f1a3b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Spectacol noul model G30! Niste poze cu noul BMW Seria 5 cu M Sport Pachet: http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-M-Sport-Package-12.jpg http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-M-Sport-Package-7.jpg http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Interior-27.jpg Interiorul pe timp de noapte: http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-M-Sport-Package-Interior-5.jpg O poza cu motorizarea de pe M550i xDrive (4 secunde de la 0 la 100km): http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Engine-3.jpg Video ce prezinta principalele tehnologii utilizate in acest nou model G30: https://www.youtube.com/watch?v=4Rp1seVYvkg Noul 5 este frumos cu un design futuristic, nu putem comenta nimic in privinta asta, dar parca as prefera mai mult un F10. F10-le e mai frumos la interior din punctul meu de vedere. Navigatia la G30 e "scoasa" din bord, proiectoarele au devenit "daylight" cum sunt pe "haudi", manerele de la usi (de la exterior) arata mai urat, etc. Daca vorbim de performanta, jos palaria! A doborat concurenta pentru mult timp de acum inainte Colegi, ce parere aveti?1 point
-
Salut, Acum aproximativ o luna am luat decizia ca e timpul sa trec la primul meu BMW, asta dupa ce am achizitionat pentru sotie un X1 2.0 Xdrive de care pur si simplu m-am indragostit de cum merge. Dupa mai multe cautari si informati am ajuns la concluzia ca un F30 325d e modelul care mi s-ar potrivi. Asa am ajuns sa cumpar urmatorul model : Vehicle Information Prod. Date 2014-03-31 Type code 3D71 Type 325D (EUR) Series F30 (3 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N47T Displacement 2.00 Power 160kw / 218hp Drive HECK Transmission Automatic Colour MINERALGRAU METALLIC (B39) Upholstery LEDER DAKOTADF VENETOBEIGE (LCDF) Options S1CAA Selection of COP relevant vehicles S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S2NHA M Sport brakes S2PFA BMW LA wheel M Star Spoke 403 S2TBA Sport automatic transmission S2VBA Tire pressure display S2VFA Adaptive M suspension S2VLA Variable Sport steering S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access P337A M Sports package S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S420A Sun protection glazing S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S496A Seat heating, rear S4ABA Fine wood trim burr walnut S4AEA Armrest front, retractable S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding S5DFA Active cruise controlStopGo function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7R7A Innovation package P7XPA Navigation package, Connected Drive L801A National version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8THA SPEED LIMIT INFO S8V1A Label S9AAA Outer skin protection P9BDA Business Package Standard Equipment S258A Tire with run-flat functionality S497A Centre armrest, rear S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Am adus-o din Germania si acum astept sa o pot inmatricula. Deocamdata vreau sa-i fac revizia deoarece are 12000 km de la revizia trecuta. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/4ffe790175077cb186e9c47af5ea5494.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/62aebe9eeebde7c9b9257a9cd87ab909.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/32c70eb9e895c24f579e68ef8d75f095.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
In sfarsit fac si eu un topic aici... sa fie.. sa vada lumea.. sa mai intreb una alta si sa mai cer pareri si sfaturi... Am un 325i e46 din 2001 luat tot de aici de la Saplacan acu ceva vreme... a stat mult timp masina aia la vanzare si pana la urma am luat-o eu. Si am lucrat ceva la ea sa o aduc intr-o stare destul de buna. Acu e brici si merge ca unsa si o cam conduce prietena mea. Si dupa toate astea am zis ca totusi aia nu e o masina pentru mine si am inceput sa ma reorientez spre ceva un pic mai maricel si anume un seria 5. Vroiam e39 deoarece mi se pare un model minunat din toate punctele de vedere dar parca si e34 imi suradea din cauza caroseriei. Plus ca vreau sa mai fac eu una alta la masina deoarece se pare ca am aceeasi problema ca si multi altii de aici si anume sa lucru si sa upgradez. Asa ca e39 pica din discutie, este destul de nou si nu ca e greu de facut dar parca nu are aceasi valoare ca si un e34... nush... am renuntat la idee Asa ca e34 a ramas... si singura masina care sa o iau la niste bani ok si care sa nu fie cocina este cea pe care am luat-o din Cluj de la un nene. Masina a avut un singur proprietar in Germania si a fost adusa aici de un intermediar si vanduta lu nenea de aici. Deci nu a rulat prin multe maini si de aici si starea destul de ok a masinii (210 mi km reali zic eu). Taxa de inmatriculare in valoare de 1700 de euro a fost platita si nerecuperata si am si o adeverinta de la ANAF de la nenea pentru asta si plus ca e motoru m20b20 care e ok la taxe si ca bonus nu este trecut in carte, statusu "seria nu poate fi citita" ceea ce este minunat pentru mine deoarece pe viitor vreau sa schimb motoru asta. Asa ca am mers, am vazut masina, I-a dat nenea o cheie si am zis: asta e.. un pic de negociere si gata... a ramas la mine. Bineinteles ca a venit ceva bisnitar la el si a spus ca e ceva colectionar si ca o sa ia el masina si i-a promis mosului ca vine dupa ea si de 2 luni nu venise, si mosu a facut un contract de vanzare cumparare cu ala fara bani si fara acte predate asa ca o promisiune... si acum e complicat ca trebe un contract de reziliere de la primarie care trebuie semnat de ala si trimis mosului pentru ca mosu sa poata reinscrie masina la primarie in Cluj(s-a entuziasmat si a scos-o de la finante in momentu semnarii contractului fantoma), pentru ca sa poata scoate mie certificat fiscal.. oricum problema rezolvata intre timp deoarece am inteles ca a sosit hartia si mai tre sa mearga mosu la primarie sa plateasca impozitu lipsa si gata.. o sa poata fi pe numele meu.... oricum,, masina nu e cine stie ce... imi place caroseria ca este in stare foarte buna si culoarea e ok, dar fara rugina si alte rahaturi care ar fi normale la o masina de varsta asta. Are ca dotari NIMIC: si anume doar oglinzi electrice, coloana de directie reglabila pe inaltime, si aer conditionat hahaha....in rest nu are nimic nimic... i-a pus nenea xenon pe faza scurta si in afara de aia e mega blank... dar e ok.. ca am unde sa pun chestii... Ce am apucat sa fac la ea: i-am schimbat rulmentii pe spate deoarece erau praf si huruiau la orice miscare.. bineinteles ca erau originali si sparti si vai de ei.. pana si sabotii de frana care au venit cu masina. Am schimbat si flansa de la cardan si rulmentu intermediar daca tot am ridicat masina pe elevator. Arata ok pe dedesupt. Nu e sparta sau nu e coapta si mai stiu eu ce altceva. Dupa care am trecut la motor si am zis sa ii reglez tachetii ca bat... si am mers la un mecanic obosit si i-a prea strans si a sugrumat masina. Bineinteles ca am verificat si fisele de la buji si am descoperit capacu distribuitor dus si rotoru si le-am pus noi (BERU), vreo 2 fise de buji is puscate si am luat un set de pe alt motor second in stare buna cu tot... si o sa le pun pe alea (noi nu imi permit momentan). Buji noi Bosch. Am zis ca desfac eu capacu sa reglez tachetii dupa specificati primite de la useri de aici sau si de pe net si am reusit.. singura problema e ca am stricat 2 suruburi si acu stau cu masina pe margine pana imi vin toate suruburile, saibele si piulitele originale sa le schimb cu totu si sa ii mai fac un reglaj. Masina nu avea curea de AC asa ca am pus noua. Schimbat ulei cu 5W-40 original BMW, filtru de ulei si de aer noi. Masina nu are AC functional deoarece mosu era un scartzar si nu l-a incarcat cu freon, plus ca are butornu de dezaburiure spate dus si radiatoru din bord fisurat (minunat), asa ca am gasit la cineva de pe forum o cutie cu tot ce tine pentru o conversie de la clima manuala la cea automata. Sper sa o pot pune sus singur weekendu asta. Pe langa asta mi-s duse telescoapele de la capota si de la portbagaj, si alea le pun sus tot acum, si voi chimba chrom lineu cu shadow line tot in weekendu asta...Masina primeste si faruri cu reglaj electric de la Bosch cu tot cu blocu de lumini si o sa fie standard tot pe masina. Sper sa le pot pune si pe alea. Mai am de reglat capota ca sta prea sus si prea in fata si dupa ce pun toate astea o sa incarc clima cu freon sa vad daca merge. Nenea a facut o improvizatie pentru dezaburire si anume a pus pe direct dezaburirreea spate cu un comutator de veioza (tipic varsta a treia). Tre sa vad exact cum rahat a legat-o si cum pot sa o trec iar pe panou de clima.. plus ca nu merge asa bine dezaburirea. Ia foarte mult timp sa dezabureasca luneta deci orice sfat legat de cum as putea remedia problema asta este binevenit... Cu alte cuvinte nu prea am apucat sa ma bucur de masina deoarece sta de cand am luat-o dar sper ca saptamana ce vine sa fie functionala din nou... Planuri: multe O sa-i pun geamuri electrice pe toate usile, pilot automat, computer de bord, alte frane, alte suspensii, alta evacuare, alt motor, vopsea noua, scaune sport, incet incet. Nu mai vreau sa o vand.. asta e clar.. deci va muri odata cu mine.. poze de pe net doar de la anunt dar voi pune si cu ea acum cat de curand... link cu anuntu original pana la poze: http://www.tocmai.ro/bmw-520i-1988-18400203.html#current_image1 point
-
Asa este Akon, ai dreptate , pe mine nu ma intereseaqza nr. de km. cum ii intereseaza pe altii. Din partea mea poate sa aibe si 350.000 km., dar sa fie cu servisare la zi la reprezentanta. Am mai spus in alte posturi ca am avut masini cu 450.000 km. si mergeau perfect si nu consumau ulei, asa ca.... Si aviz amtorilor care vor masini la 150-170.000 km. Sa stiti ca aveti sanse mai mari sa cada o turbina, etc. la nr. acestia de km. Neamtul si oricine vinde masina, o vinde cand incepe sa bage bani in ea. Daca are 250-300.000 km. mai mult ca sigur are dpf-ul nou, are turbina noua, asa ca, cine este mai castigat . Nu va mai speriati de km. multi, ca masinile astea nu mananca ulei nici la 600.000km. Cred ca cei care gandesc asa, inseamna ca au avut Dacia 1300, de aceea le este frica de nr. de km. Oricum spunea un coleg ca sunt multi km. facuti la masina din 2013. Da colegu oate masinile in Germania, etc. fac minim 60.000 - 80.000 km. pe an. Ma refer la cele cu pret mai bunicel. Ca cele care au km. putini, sunt foarte scumpe. :flowers: Voi cum credeti ca neamtul da 70-80.000 euro pe o masina, face 120.000 in 3 ani si o vinde dupa aceea cu 17-18.000 euro. Astea sunt vise frumoase, nu va mai imbatati cu apa rece. Nu vedeti ca numai la noi in tara sunt masini cu km. putini, cu dotari multe si ieftine la pret? sta nu va da putin de gandit? Acum astept sa curga cu minusuri, ca vad ca se poarta Am vorbit cu samsarul, a spus ca masina este de la licitatii din Germania, accepta orice test la reprezentanta si imi trimite copie dupa cartea services. Nu sunt adeptul sa iau de la samsari, toate masinile le-am adus personal din Germania, gasite pe mobile.de, dar daca gasesc una la samsar care sa corespunda EXIGENTEI MELE, o iau daca-mi convine pretul. Caut de 2 luni pe mobile si nu gasesc un F11 cu dotarile care le vreau si in pret de 18.000 euro.1 point
-
1 point
-
Daca ai primit masina la 18 ani si esti cu capul pe umeri consider ca nu este vreo problema, asta depinde doar de tine.1 point
-
Nu ma prea incanta benzinarele, se vinde si mai greu in ro(cum am zis, nu o sa o tin mult) si nici nu prea ai de unde alege.1 point
-
1 point
-
Cred ca a fost o expresie referitoare la pasiunea pt bmw...nu este neaparat cea mai reusita exprimare dar eu zic ca asta a vrut sa insemne...1 point
-
Cu placere! Daca ai vreun "525d" pe spate dezlipeste-l, o sa fie frumos dupa chipuire )... Inca niste lucruri cand ai banul sa le faci: - faruri LCI - triple LCI - volan M1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut! Sa o stapanesti sanatos! Deci nuca aia ...scapa de ea, jantele negru mat pe o masina neagra nu dau bine deloc, o "inchid" prea mult si o fac sa para veche. Treaba cu sigla carbon bmw...e putin cocalaresc..o sa-ti dai seama, daca iubesti marca o sa intelegi de ce e mai frumoasa sigla originala. + pentru: -chip -bara de M5 (cea cu dubla evacuare fara difuzor) -shadowline (negru lucios in loc de crom) La 18 ani sa chipuiesti o masina la 230 cp...e frumos, dar ai grija! nu pentru ca e bmw ci pentru ca 230cp.1 point
-
Felicitari tinere pentru mesina, sa-ti traiasca parintii ca ti-au inteles paasiunea, si eu am luat fiului meu E90 2l diesel tot din pasiune, face 19 ani in Decembrie, merita atata timp cat e baiat serios si cu capul pe umeri, nu cu fite.1 point
-
Pai...Oricum masina asta o sa ingroape 3-4 generatii de logan inainte sa moara. deci..1 point
-
Frumos E60, dar te rog eu mult arunca nuca aia la cos si pune una originala in loc. In rest, km fara probleme!1 point
-
De acord cu Cavaliere, pe acest forum e plin de "experti" ce au avut doar o pisicuta cu motor de 1.600cc si care le stiu pe toate despre orice model, motor, optiuni si mai ales preturi. Evident ca un motor de 3L consuma chiar mai putin decat unul de 2L iar N47 este un cazan de motor si tu ai cumparat un jaf. Daca mentionezi pretul platit pe masina vor sari minim 30 care sa-ti zica ca ai dat prea mult sau ca la banii aia cumparai M5 E60 sau 7-ar de 2010 full full. Nu baga in seama tot ce zic "expertii" nostri, nici macar unul nu e inginer mecanic auto care sa fii lucrat la fabrica BMW si sa stie despre ce e vorba. Bucura-te de masina ta si fa-i reviziile la timp si te tine mult si bine. (acum incep minusurile la acesta postare de la expertii evaluatori necertificati de BMW ))) )1 point
-
Bai frate nu va inteleg, cand cineva prezinta o masina, incepeti cu distributii si turbine, de parca ajuta cu ceva pe posesor aceste comentarii total inutile. ) Posesorule, masina frumoasa, dar au probleme cu distributia si turbina mica, stie forumul si expertii sai cu certitudine, d3ci ai luat o masina proasta. ) nu te bucura de ea,ci fugi repede sa schimbi distributia, iar ca sa stai linistit mai bine iti iei motor de 3 litri ca ala cica merge 1 milion de km fara sa schimbi nimic si consuma la fel cu veceul asta de motor de 2 litri. )1 point
-
Mai e valabilĂŁ oferta? Ai numĂŁrul meu de telefon? Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk1 point
-
La mine era 980 pe original... o sa verific daca nu cumva se aude capacul de la motor, cateva poze noi : http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160817/ce3fa8d9fb7b50ae039db808ce0e315f.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160817/10ba5576a055416b35449cf9f014c884.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160817/222879a660ab79bb9f053bb425a95f2b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Salutare, caut sa cumpar o chiulasa de m30 de 3.0i sau 3.5i. daca stie careva, va rog!1 point
-
Bag seama ca tu raspunzi la ce am spus paranteza; lucru care de fapt ar trebui sa il ignori/sa fie de fapt. (Oricum cauta in postarile mele si o sa vezi ce folosesc; dar iti spun de la inceput ca poate fi doar placebo) Sunt cu Mircea-S de aceiasi parere, ca nu trebuie sa pui nici un ulei in motorina! Cauta sa afli ce se intampla DE FAPT cu injectoarele.1 point
-
Deci sa va explic eu cum sta treaba cu volanele bmw de pe masini, majoritatea volanelor se fac in Romania, bmw in parteneriat cu trw, mai nou si zf, la mine aici in orasul alaturat Lupeni se produc zilnic mii de volane, exact ce gasiti pe masinile de productie din EU, modele best, sport, cu incalzire sau fara, persoanl am avut ocazia sa vad cum se face totul, pielea in general este de calitate, dar difera de furnizori, unori este mai tare alteori mai moale si se intinde ca naiba, si de acolo si problemele, mai conteaza si mana pozitionerilor care pun pielea o lipesc, uni neavand o experienta foarte mare, sau alti din graba deoarce se cere un target imposibil, la inceput ai targhet pe zi 5 volane pe urma 10 si tot asa ajungand ca cei buni cu experienta sa faca in 8ore de lucru 60/100 volane, si cum ziceam daca ai noroc ca volanul de pe masina ta sa fie facut de un priceput atunci pielea nu este foarte intinsa, astfel neavand aceea textura lucioasa, lipita bine, in general se aplica pe tot "roligul" volanul din cauciuc, insa uni nu stau sa aplice ok, si cu timpul ea se umfla dezlipeste...1 point
-
ai perfecta dreptate, era probabil frumos sa ii spui de la inceput unde a gresit, nu sa lungesti discutia cu: stii ce inseamna?! era clar ca nu prea stia sau ma rog, ca a folosit gresit .1 point
-
asa ca model cele mai deosebite sunt style 68, sunt jantele de pachet m.dar conteaza si starea lor, anvelopele... pe e46 nu au cum sa atinga, aia e dimensiunea recomanda 225 45 fata si 245 40 spate. ptr ca fata e 7.5j si spatele sunt 8.5j.1 point
-
M20B25 370k km. Merge fara repros, dar se va desface preventiv ca parte a reparatiei capitale a masinii.1 point
-
310 000 cumparata la 288 000. Schimbat consumabile ( telescoape, brate fata, curele , role, pompa de apa, termostate, bujii). Parerea mea ca trebuie investiti bani seriosi xand masina are peste 250 mii. Nu mai iau masini peste 150 mii niciodata1 point
-
Consuma bine si din profil, pe langa motorina. Vara se tocesc , pe caldurile astea le faci praf.1 point
-
1 point
-
1 point
-
is vreo 600 de lei fisele....mai am un pic... dar e ok.... am vreme.. is curios care e faza cu minusuri si plusuri pe aici ca nu le inteleg1 point
-
Revin, L-am montat inapoi pe masina si face acelasi lucru. Am tras concluzia ca e dusa placa electronica, altceva nu ar avea ce. Bujia aprinde, ventilatorul merge, pompa de apa si combustibil functioneaza. Pe placa nu sunt urme de fum dar sigur ea e vinovata. El are un anumit ciclu de functionare, pe scurt: -cand se porneste motorul, el intra in standy-by, daca intruneste cele doua conditii(temperatura motorului sub 60 de grade SI temperatura de afara sub 5 grade), porneste -bujia si ventilatorul sunt activate. bujia aprinde flacara iar ventilatorul intretine arderea bagand aer in camera de ardere. -dupa 30 de secunde incepe si pompa de motorina timp in care ventilatorul se opreste pret de 3 secunde. -apoi timp de 56 de secunde viteza ventilatorului este crescuta treptat pana la puterea maxima -dupa stabilizarea ventilatorului si cand pompa de motorina ajunge sa bage maxim bujia este oprita -timp de 45 de secunde flacara este monitorizata de un senzor -dupa toti acesti pasi, incepe controlarea automata a caldurii In cazul in care unul din pasi nu este atins, procedura de resetare automata este initiata si apare eroarea pe COMBUSTION AIR FAN. Cand oprim motorul webasto se opreste si el insa ventilatorul continua sa sufle pentru a raci unitatea. El poate sa mearga pana la 175 de secunde dupa oprirea motorului. Sper ca s-a inteles ce-am vrut sa spun ) Aici gasiti un pdf interesat, in detaliu despre Webasto Thermo Top Z/C : http://www.elektromobily.org/w/images/1/13/Webasto.pdf1 point
-
1. 320i motronic 1987 2. 1990 cm3 95 kW 3. benzina fara plumb 4. 5 manuala, probabil getrag 260 5. la consum o sa va fac sa plingeti :blink: (motor refacut la cota 0 in aprilie 2004) - in bucuresti consumul este de 13 litri la 100 km. partea interesanta e ca am facut foarte multe teste, si rezultatul ma uimeste. am mers o luna intreaga ca pensionarii, schimbat numai la 2000 rpm, accelerat foarte lin etc. urmatoarea luna am mers intr-un stil foarte "disperat", respectiv redline foarte des, demaraje in tromba etc. ghiceste cineva rezultatul ? consumul a fost identic, 13 % (vara) - iarna estimez 2-3 l in plus in bucuresti, pentru ca drumurile mele sint scurte (cam 6 km) si motorul nu apuca sa se incalzeasca. - afara e o poveste asemanatoare. consumul este de 8-8.5% daca nu trec de 160km/h, indiferent de "stil". am testat si rastestat, nu creste mai mult de-atit nici sa-l impusti, dar nici mai jos nu se duce. am facut inclusiv un drum braila-bucuresti intr-o zi neaglomerata, mers cit se poate de constant cu 90km/h, cu ochii pe econometru (statea intre 5 si 6), dar rezultatul a fost acelasi. - daca trec de 160km/h, treburile se schimba pentru ca masina are aerodinamica unei caramizi. ultimul test pe care l-am facut a fost cam asa: am mers de la afumati pina la buzau intre 180 si 195 km/h (deh, ma alergam cu un e39 :)), deci foarte aproape de limita masinii. in acest caz consumul a fost considerabil mai mare. n-am facut un consum exact pe bucata aia, dar calculind (in restul drumului am mers "normal") il estimez cam la 12 %. in manual se vorbeste despre un consum la acest model de 17% la 180 km/h in viteza a 5a. la mine indica 13. am uitat sa va spun ca am un diferential de 3.25:1 sau 3.23:1 (nu imi dau seama la ochi :) ), motiv pentru care viteza 5 e doar pentru cruising... o folosesc foarte rar.1 point
-
330i e cel mai fiabil... in general toate sunt fiabile daca sunt ingrijite corespunzato, dar fiecare are "buba" lor de exemplu cum ar fi 320d (clapetele de admisie) si asa mai departe insa 330i e cel mai fiabil motor care nu are nici-un viciu la fel cum zicea si colegu 325i e foarte fiabil... e la fel de fiabil ca cel 330, dar ca sa faci un top 330i e in frunte0 points
-
Masina e superba !! Si eu am avut pe E90 un N47 si din pacate s-a vazut diferenta intre motorul acela si motorul care il am acum pe E60. Cati mai multi KM fara incidente !0 points
-
Ia-ti 325 i e46.Un motor destul de fiabil iar caroseria de 3-ar se misca destul de bine cu motorul asta.Am avut 6 ani modelul asta de 325i si 2 ani jumate 320i 2,2 .0 points
-
Inafara de abtibilduri si alte tuninguri ai in plan si o revizie? Ce'i prostia aia cu 'sectanti'?0 points
-
Frumoasa mașinĂŁ, cat mai multi km fĂŁrĂŁ probleme. Nu te speria de N47, majoritatea poveștilor sunt basme. Ai grija de mașina și va avea și ea de tine0 points
-
Pai au zis la Rar ca nu se poate din cauza faptului ca nu au omologare decat jantele pe 16 pt ED. Dar poti sa pui linistit, ca doar nu umbli cu cartea de identitate in trafic incat sa ti-o ceara militianul. In talon nu mai figureaza de mult timp rotile omologate.-1 points
-
Scuze de offtopic, dar chiar nu stiu de ce lumea inca isi ia diesel.uri vechi de >10 ani, cu 700k km reali (200k in bord) si se asteapta sa nu aiba probleme. Eu zic sa o repari si sa o vinzi, ca masina aia o sa ceara o groaza de bani.-1 points
-
Sa ai parte de ea, si nu ma intelege gresit, dar sunt de parere ca parintii tai au cam facut o greseala care s-ar putea sa-i coste cam mult (doamne fereste) sa dai pe mana unui copil de 18 ani o masina cu peste 100 de cai putere, si caruia sa nu ii ajunga cati cai are masina, trebuie sa fi putin inconstient, repet, nu ma intelege gresit, poate sa nu fie cazul, si sper sa nu fie. Prima mea masina a fost un Ford Fiesta 1.4 benzina 80 cp, n-am avut permis de la varsta de 18 ani pentru ca nu m-a atras prea tare ideea de a avea permis de conducere, oricum, pe la 20 de ani am dat si eu pentru permis, si dupa 2 ani am inceput sa lucrez ca sofer de tir, pentru ca descoperisem ca totusi pentru mine, condusul este o placere. Iti zic sincer, inconstienta maxima am avut in multe momente la volanul unei bestii de 44 de tone! Mi-a cam trecut dupa varsta de 26 de ani si am inceput sa fiu mai prudent la volan si sa las deoparte nebuniile, a doua masina a fost tot un ford, de data asta un Focus cu motor de 1.6 automat 100 cp, iar dupa 1 an si jumatate de cand am luat focusul, m-am hotarat sa imi iau si eu ceva mai puternic. Asa ca mi-am luat si eu masina visurilor mele, BMW seria 5, cam toate modelele de seria 5 mi-au placut, dar eu am ales modelul F10 520d pentru ca am vrut o masina cat de cat moderna, sportiva si confortabila in acelasi timp, si crede-ma ca de 2 luni da cand o am, inca nu ma simt stapan pe ea, si am facut deja vreo 4000km cu ea, asta cu toata experienta pe care o am la volan... nu zic ca uneori mi-ar prinde bine mai multa putere, dar eu sunt multumit si asa. In fine, povestea vietii mele nu conteaza, tu sa ai grija cum conduci masina aia, pentru ca este o masina destul de periculoasa pentru tine in special ca ai varsta aia pe care toti am avut-o. Peste vreo cativa ani o sa-mi dai dreptate... poate ai mai auzit ce-ti spun eu acum, dar daca ai mai auzit, inseamna ca totusi e mai mult de un gram de adevar... Bafta cu modificarile si imbunatatirile masinii, ca e prima masina si stiu cum e, ca si eu am tinut mult la prima mea masina si am avut grija de ea.-1 points
-
Subscriu la ce zice colegul. E un samsar local, minte pe fata (188.000km in anunt, 234.000km la telefon). Daca are carte service actuala de ce mai bagi alti km in anunt? Nu te incurca, parerea mea... Edit: in 3 ani ~240.000km adica aproape 80.000km/an...WTF?-1 points
-
-1 points
-
Vand turbosuflanta BMW E46, 320 diesel de 136 cp sau 150cp. Se potriveste pentru masinile din anii 1998-2004. COD ORIGINAL PIESA: 11652248901 CODURI PRODUCATOR (GARRET): 7004471 / 7004473 / 7004474 / 7004477 / 700447-500 6S / 700447-500 7S / 700447-500 5S / 700447-500 4S / 700447-500 3S / 700447-500 1S serie sasiu vehicul origine > WBAAL71030KE30984 Turbina este GARRET original si este reconditionata de un dealer autorizat pentru vanzari si reconditionari turbosuflante GARRET si anume Turbo`s Hoet Romania. ATENTIE! o turbina reconditionata de un dealer oficial, este echivalentul piesei originale si este garantata la fel ca originalul. -> http://turboshoet.ro. Turbina este reconditionata NUMAI cu piese originale.Turbina este testata conform protocoalelor producatorului GARRET. Pe original acest cod. (o turbina GARRET identica care beneficiaza de aceeasi garantie costa intre 1100 si 1250 EUR - in functie de furnizor). Predau cu actele de garantie. PRET: 700 EUR contact: PAUL POP 0770 360 998-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00