Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/18/16 in all areas
-
Nu pot sa inteleg cum tocmai de la Bacau nu gasesti alt service pana la Bucuresti. Iar la Bucuresti ai nimerit tocmai la cea mai mare teapa. De aia prospera omul. Ca va duceti cu capul inainte.3 points
-
Dupa 2 saptamani de la despartirea de E46, timp in care am cautat in continuu ceva care sa imi placa cu adevarat, azi am achizitionat de la un privat din Germania, un E90 non-lci 320i. Masina este fabricata in 2005, iar din punct de vedere al dotarilor nu este wow. Insa, e un model mai nou, e o culoare vie cu adevarat, un interior deosebit si este si foarte bine intretinuta. De cateva zile ma tot mananca degetele sa deschid topicul asta, dar am zis ca nu spun nimanui de masina pana cand n-o vad eu urcata pe platforma si in drum spre Romania. De ajuns va ajunge Luni spre seara, iar atunci ii voi pune alte jante pe 17 (jantele de pe E90-ul tatalui meu) si incepem treaba. Azi n-am mai putut sta si m-am dus si mi-am procurat un set de suporturi de numar de la Bavaria. Am decis sa cumpar tot motorizare pe benzina tocmai pentru ca zi de zi conduc Polo(nicu') diesel de la firma si vreau ca masina asta sa fie folosita mai mult in weekend si pentru drumurile mai lungi. Repet, ca dotari masina nu este wow, dar mi-a placut mult combinatia de culori. Ca planuri de viitor, mentionez urmatoarele: - alte jante (maxim 18') - stopuri LCI - folie geamuri - leduri la numar - lupe bixenon + angel eyes sau retrofit faruri OEM LCI - colantat grilele frontale - un tips cu 2 tevi - volan imbracat in piele - nuca schimbator, buton cd player, panou control AC si comutator lumini LCI - trimuri colantate brushed aluminium - revopsire consolei centrale in partea din spate (zgariata de la picioare) - aruncat banda aia ORIBILA cromata de pe consola centrala Si cam atat momentan. Ar fi si M-Pack in wishlist, dar asta doar dupa ce le rezolv pe cele de mai sus si inscriu masina. Orice parere e mai mult decat binevenita. Acum va las cateva poze. Mai multe voi face Luni seara dupa ce o primesc si o spal. http://s14.postimg.org/yod57sxht/IMG_5921.jpg http://s14.postimg.org/kqzkg8osx/IMG_5929.jpg http://s14.postimg.org/6urc4csk1/IMG_5927.jpg http://s14.postimg.org/hnyucv9u9/IMG_5932.jpg http://s14.postimg.org/63ylykq6p/IMG_5926.jpg http://s14.postimg.org/tr460fkwh/IMG_5933.jpg http://s14.postimg.org/pblqv68i9/IMG_5928.jpg http://s14.postimg.org/o0dzmpcwh/IMG_5931.jpg http://s14.postimg.org/6a7pnx9xt/IMG_5918.jpg http://s14.postimg.org/n227y5oy9/IMG_5960.jpg2 points
-
2 points
-
Frumoasa culoarea, sa te poarte cu placere fara probleme Dar nu ma pot abtine sa nu observ si partile negative...cum sa spui ca e interior deosebit? E o cheliciune, printre cele mai chele e90 pe care le-am vazut, iar interiorul nu e deosebit deloc, e simplu, crem, se va murdari f tare si nici macar nu e piele sa il poti curata usor. Jantele, sunt banale rau, dar de iarna merg Sincer, era mai frumos e46-le.2 points
-
BMW E90 320dA / 184 cp / M SPORT EDITION - brake energy regeneration; - sistem audio Harman Kardon; - sistem navigatie profesional + DVD (ruleaza filme); - magazie 6 CD-uri; - carkit bluetooth compatibil cu orice telefon; - suspensie M sport; - M Leather Steering Wheel, M Aerodynamics Package; - plafon individual culoare antracit; - scaune sport cu incalzire; - transmisie automata; - trapa electrica; - oglinzi exterioare electrocromatice cu pliere la buton sau din telecomanda si ajutor la parcare; - senzori parcare fata/spate cu afisare (PDC); - senzor ploaie + lumina; - bi-xenon adaptative + led + spalator faruri; - cruise control; - interfata USB / audio; - geamuri electrice fata - spate; - jante originale CSL (81/2J X 19 ET:44 - fata si 91/2J X 19 ET:27 - spate) + anvelope noi (dot 2016) HANKOOK VENTUS S1 EVO2 K117 (225/35/19 - fata si 255/30/19 - spate); - evacuare inox Borla (model 335d/335i); - carte service completa; - TAXA DE MEDIU ACHITATA si NERECUPERATA Foarte bine intretinuta, arata si functioneaza fara repros, nu necesita nici o investitie Pret: 16.500 euro Tel.: 0721.38.19.081 point
-
1 point
-
Eu am avut si N42 si N46 pe gaz si n-a bubuit niciunul. Merg perfect amandoua si in prezent. Am un prieten care a luat de la samsar la 170k km (nu se stie daca reali) un N42B18 si in prezent are 60k km facuti exclusiv pe gaz, fara absolut nicio problema. Nu a inlocuit semeringurile, nu ii mananca ulei. Nu iti recomand sa iti iei o masina care avea gaz dinainte, cu siguranta are multi km. Iar automata aia...cam strica treaba. O sa aiba consum destul de mare, nu are rost sa o iei automata. Cel mai bine daca vrei sa mergi cu adevarat ieftin si fara sa iti asumi riscuri, o iei fara si ii pui tu. Legat de e46 318d/320d: rar se mai gaseste vreuna sub 350-400k km reali, iar financiar vorbind nu ajunge nicaieri. E mai ieftin sa inlocuiesti distributia si semeringurile decat turbina/injectoare. La un calcul simplu(sa luam in considerare mers 140-150kmh in afara orasului): daca 316-318i (cutie manuala) prin absurd consuma 10 pe gaz, pentru 1000km va avea nevoie de 200-210 lei combustibil. Daca 318d-320d consuma 6, pentru aceeasi distanta va avea nevoie de ~310 lei motorina. Iar calculele astea le-am facut in avantajul diesel-ului. Un valvetronic pe gaz nu consuma 10 decat reglat foarte prost, iar diesel-ul de pe e46 luand in considerare consumurile declarate de producator ma indoiesc ca mananca doar 6 la viteza respectiva. Pentru mers preponderent in oras deja vorbim de mai multe dezavantaje: diesel-ul se va incalzi mult mai greu => consum mare pe distante scurte, sanse mai mari sa se strice din cauza turbinei etc. La o generatie mai noua de Bmw as lua in calcul sa imi iau diesel sau/si cutie automata, dar la e46 nu ii vad rostul.1 point
-
pai vedeti per ansamblu n42 e o pacoste.da cand merge bine e ok(dar nimic spectaculos in raport cu alte motoare de 2l benzina ca sa nu mai vb de 2l diesel care te mai si alearga) doar ca nu apuci niciodata sa te bucuri prea mult.referitor la mentenanta v as putea arata facturi de vreo 2000 e in Germania....gen galerie admisie..sonde...pompa benzina,debitmetru etc etc nu caut acum in facturi sa le insir pe toate....schimbat de mine inca odata galerie admisie second ..asta dupa ce pe drumul la mare s a topit un senzor de pe ea de a facut gaura in galerie...schimbat toate garniturile mai putin aia de _chiulasa_...schimbat semeringuri supape cu toata distributia...la Florin din Vulcan...se pricepe omul cred ca si SB GAS tot la el ai schimbat...schimbat senzor valvetronic...schimbat toate bobinele..filtru benzina(apropo scorul la filtru asta e mai ceva ca la diesel).la m43 era ieftin. in concluzie a fost motorul anului pentru raport cilindree consum performante...dar in opinia mea mai ales ca nici unul nu cred ca ne am luat 318i nou de pe banda...primeaza fiabilitatea si costul de intretinere....de stiam cum sata treaba m43 vs n42 nu faceam trecerea la asta.1 point
-
Nu vreau sĂŁ intru ĂŽn polemici, am un vanos/valvetronic pe gaz cu cutie manualĂŁ. Nu vĂŁd ce relevanțĂŁ are alĂŁturarea dintre valvetronic și GPL, nu e influențat ĂŽn nici un fel de gaz. Gazul se presupune ca afecteazĂŁ simeringurile la supape, care oricum sunt o problemĂŁ la motorul ĂŁsta, așa cĂŁ la mine a fost un risc calculat. Ca o concluzie, eu am mașina asta de jumĂŁtate de an și sunt foarte mulțumit de ea, nu ĂŽmi pare rĂŁu cĂŁ am luat-o și nu aș schimba-o pe un diesel. PS: Cuvintele astea sunt formulate ĂŽn condițiile ĂŽn care dețin permis de aproape 20 de ani, perioadĂŁ ĂŽn care am avut mașinĂŁ ĂŽn permanențĂŁ și ultima mașinĂŁ a fost un Ford focus pe benzinĂŁ.1 point
-
1 point
-
Si daca facea motoare fiabile hai sa punem motoare Ford pe toate masinile, motoarele erau fiabile pentru ca din 5000 cmc scoteau probabil 200 de cai pe cand europenii scoteau 300 si ceva de cai din motoare de 3500-3800cmc. Cu o masina de genul asta cati km crezi ca faci pe an 6000, 10000? Cam cat de fiabil ar trebui sa fie un motor sa il poti folosi 10000 km pe an? Hai sa lasam discutia asa ca stricam topicul omului. Ai tu dreptate cu motoarele.1 point
-
In general la F10 toata lumea schimba navigatia mica cu cea mare.Eu am facut multe operatiuni de acest gen.Vin la mine sa monteze si sa activeze navigatiile.Asta nu trebuie sa te sperie chiar este un lucru bun.1 point
-
Da cred ca as avea de unde imprumuta piese,saptamana viitoare o duc la service sa.i schimb garnitura aia si o sa fac si o diagnoza.o sa scriu aici ce voi descoperii1 point
-
Salut! Deci sa ne intelegem ... tu ai nevoie de o masina pentru "drumuri lungi" si te-ai gandit sa iei un valvetronic pe gaz ? Citeste multele topicuri de pe forum despre motorul in cauza si o sa te razgandesti probabil .. Si ca un sfat : Ai grija, nu te bucura prea mult daca gasesti o masina sub pretul pietii. O sa recuperezi cu investitiile.1 point
-
ai fire rupte - nu mai vede switch pozitie haion, se poate verifica functionalitatea switch de haion in ista, etc...1 point
-
jante tabla pe 15" , 5x120...au fost pe un e36 ...mai am si 2 anvelope 185/65/15...bune..sa iesi din iarna asta...1 point
-
Daca are km aia si nu e plina de kit+probleme tehnice,pretul este mai mult decat corect! Eu stiu ca toti am vrea bmw 'full' si cu 100k km la pret de sandero dar practica ne arata altceva.1 point
-
Nu prea ai fost insipirat sa pui acolo acel "diplomat"...dupa ce o sa-l dai jos o sa vezi cum o sa atarne plasa respectiva.1 point
-
Inafara de abtibilduri si alte tuninguri ai in plan si o revizie? Ce'i prostia aia cu 'sectanti'?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Evident ca am luat minusuri, tare as vrea sa si scrie cine ti le da ca sa vezi macar ce argumente au respectivii. ) Ideea e ca rau nu ai cum sa ii faci ca ii schimbi distributia, insa probabil in 99% din cazuri se schimba doar pentru ca s-a instaurat aceasta adevarata fobie si de fapt ea n-are nici pe dracu'. De principiu daca era in fata o schimbam fara retineri, insa numai faptul ca trebuie dat jos motorul ma face sa nu las doreii sa isi bage mainile in motoare care merg foarte bine si nu se aude absolut nimic nici la e90, nici la x1. Si intr-adevar, servisurile astea de cartier cu siguranta mananca o paine babana din distributiile astea. Si sunt convins ca oricine ajunge cu masina pe la ei, recomandarea este " Cum, nu stiati de problema distributiei la acest tip de motor? schimbati distributia ca e periculos. " Fiecare face ce vrea cu banii lui, cine vrea sa o schimbe, sa fie sanatos, poate e mai bine asa. Dar si sa stam acum sa umplem forumurile de probleme inchipuite, e cam prea de tot.1 point
-
Salutari ! ...nu as vrea sa te descurajez, stii ca am si eu aceeasi problema care observ ca inca persista in aceeasi masura ca la tine..am sunat la o firma specializata pe reconditionari injectoare etc..si mi a spus clar ca injectoarele Piezo nu se pot reconditiona..nicaieri in tara ! Si m a avertizat ca cine imi spune acest lucru este doar o minciuna...ceea ce se poate face e doar depistarea celor defecte ! Oricum..astept concluzia operatiei !1 point
-
1 point
-
Daca scoti consumurile din carte inseamna ca ai un mers foarte lent,pt un mers normal mai trebuie probabil +2L/100k.1 point
-
Cu spatele poti urca, sau te apropii de bordura (paralel cu ea), si brachezi maxim pentru a o urca.1 point
-
nu stiam ca exista volan de plastic pe e90 , in locul tau faceam prima data motorul si dupaia restul, deageaba o cosmetizezi daca te tradeaza fumul...1 point
-
1 point
-
Dai jantele separat?? Sau schimb cu altele pe 18 impecabile de f10 pachet M si diferenta?1 point
-
Dupa excursia prin romanica a trebuit sa muncesc ceva pana sa-i scot fata ... si postimage merge foarte rau de ceva timp... asa ca am doar 5 poze mari si late ....1 point
-
Si tocmai in topicul masinii omului ti-ai gasit? Tu n-ai un pic de orientare? Sa nu mai zic de regulament.1 point
-
Pentru ca au clienti si fac bani la greu, asta li se urca la cap, fac maintenance la masini(aici unde imi castig painea) in acelasi atelier, si chiar nu e mecanic rau, in 6 ani nu mi-a vb odata arogant sau macar cu tenta de aroganta, doar cateodata mai ma amana cand era prea aglomerat, la noi rar gasesti asemenea mecanici, daca ii gasesti ...1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Eu pot sa inteleg entuziasmul unei masini noi dar garantat o sa intervina rapid plictiseala pt ca aceasta masina nu are efectiv nici o dotare optionala. Eu nu mi as lua o asa masina cheala sub nici o forma. Dar cum gusturile nu se discuta iti doresc sa te bucuri de ea!1 point
-
La e90 si e92 cel putin motoarele 2.0 nu au izolatie la capota. FelicitĂŁri pentru achizitie, frumoasa masina.1 point
-
Masina am luat-o la 128k km. In momentul asta vreau sa-i fac revizia si sa-i schimb bieleta de directie. Revin cu pozele promise.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/733c5c4f747f14f9e0b6e9a0d59afa6f.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/2730f41733f452ff7c6ceb84a0ed54dd.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/a4a4a497975e7e619be966da8e408cf7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/1a8115c1b868054684ac2f81b360d873.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/788f74675a2f3380fa7f377e053f1a3b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Bai frate nu va inteleg, cand cineva prezinta o masina, incepeti cu distributii si turbine, de parca ajuta cu ceva pe posesor aceste comentarii total inutile. ) Posesorule, masina frumoasa, dar au probleme cu distributia si turbina mica, stie forumul si expertii sai cu certitudine, d3ci ai luat o masina proasta. ) nu te bucura de ea,ci fugi repede sa schimbi distributia, iar ca sa stai linistit mai bine iti iei motor de 3 litri ca ala cica merge 1 milion de km fara sa schimbi nimic si consuma la fel cu veceul asta de motor de 2 litri. )1 point
-
Eu ti-am dat minus strict pentru : "Sunt vanat constat in trafic... aproape toti vor sa-si testeze rablele cu mine " Dar ti-am dat plus pt. pozele de la plimbarea cu roty, un set .1 point
-
1 point
-
1 point
-
La RAR ies noxele si cu simeringurile duse. Mie la n42 mi-au iesit, ptr verificare mergi la un stand itp si cere sa vezi daca iti ies. Eu iti pot recomanda pe Florin din Chitila sau Florin Rusu - Brasov (un sat mic langa Brasov imi scapa acum numele locatiei). La ambii recomand sa te duci cu piesele luate de tine (te intelegi cu oamenii dinainte ce sa aduci). Intrebasem si la Bimmer cat costa dar mi au dat un pret SF SF. Nu mai stiu exact cat dar cred ca peste dublu decat am platit la Florin din Chitila. Altfel, nu sunt un service de care sa te feresti adica sa iti fie frica sa mergi la ei. Dar preturile sunt nejustificat de mari, parerea mea..La cel din Brasov am trimis un prieten din Brasov si mi a vorbit f bine de omul ala....0 points
-
A vazut cineva urmatoarea masina: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GiXAw.html E interesat un prieten de ea, dar pe mine nu prea ma incanta.0 points
-
Asa este Akon, ai dreptate , pe mine nu ma intereseaqza nr. de km. cum ii intereseaza pe altii. Din partea mea poate sa aibe si 350.000 km., dar sa fie cu servisare la zi la reprezentanta. Am mai spus in alte posturi ca am avut masini cu 450.000 km. si mergeau perfect si nu consumau ulei, asa ca.... Si aviz amtorilor care vor masini la 150-170.000 km. Sa stiti ca aveti sanse mai mari sa cada o turbina, etc. la nr. acestia de km. Neamtul si oricine vinde masina, o vinde cand incepe sa bage bani in ea. Daca are 250-300.000 km. mai mult ca sigur are dpf-ul nou, are turbina noua, asa ca, cine este mai castigat . Nu va mai speriati de km. multi, ca masinile astea nu mananca ulei nici la 600.000km. Cred ca cei care gandesc asa, inseamna ca au avut Dacia 1300, de aceea le este frica de nr. de km. Oricum spunea un coleg ca sunt multi km. facuti la masina din 2013. Da colegu oate masinile in Germania, etc. fac minim 60.000 - 80.000 km. pe an. Ma refer la cele cu pret mai bunicel. Ca cele care au km. putini, sunt foarte scumpe. :flowers: Voi cum credeti ca neamtul da 70-80.000 euro pe o masina, face 120.000 in 3 ani si o vinde dupa aceea cu 17-18.000 euro. Astea sunt vise frumoase, nu va mai imbatati cu apa rece. Nu vedeti ca numai la noi in tara sunt masini cu km. putini, cu dotari multe si ieftine la pret? sta nu va da putin de gandit? Acum astept sa curga cu minusuri, ca vad ca se poarta Am vorbit cu samsarul, a spus ca masina este de la licitatii din Germania, accepta orice test la reprezentanta si imi trimite copie dupa cartea services. Nu sunt adeptul sa iau de la samsari, toate masinile le-am adus personal din Germania, gasite pe mobile.de, dar daca gasesc una la samsar care sa corespunda EXIGENTEI MELE, o iau daca-mi convine pretul. Caut de 2 luni pe mobile si nu gasesc un F11 cu dotarile care le vreau si in pret de 18.000 euro.0 points
-
am eu ceva oglinzi dar carcasele sunt sparte,geamurile la fel..0720666608-1 points
-
salut sunt si eu nou pe forum. de curand am achizitionat un e 90 adus din germania .am cumparat-o cam in graba si acum ma lovesc de o problema. am airbag-ul aprins si centura , am bagat-o pe tester imi da eroare scaun pasager si cam toate centurile eroare la capse sau asa ceva am inteles. faza e ca vreau sa o inmatriculez si am inteles ca daca e airbag-ul aprins nu iti face rar-ul. ma poate ajuta si pe mine cineva din constanta sau din apropiere?-1 points
-
-1 points
-
cu ce am dat eu teapa omule? am avut o situatie si n-am mai putut veni. cand o ruda de-a ta intra in spital mai ai chef de alte chestii? dar nuu, tot eu sunt tepar..-1 points
-
Cum adica? Nu-ti spun fiecare interventie ce a fost daca i intrebi?-1 points
-
Vino in romania la orice repr si o sa-ti zica tot, asa e normal pana la urma doar e masina ta.-1 points
-
Salutare tuturor, Am vazut ca s-a adresat intrebarea ceva mai devreme legata de consumul unui f10 528i insa cu cutie manuala. Nu ma plang de consumul masinii, pentru ca mi-am asumat din start ca acesta va fi mai mare, insa imi vine greu sa cred ca este aceasta diferenta intre masina altora si masina mea. Am un f10 528i din 2012 cu cutie automata iar consumul in Bucuresti este undeva la 18 l/100k. Cea mai mare parte a timpului masina merge pe modul Comfort fara start/stop insa se mai intampla sa imi alunece degetul pe butonul sport :frantics: . In exterior, mers pe DN1 Bucuresti - Ploiesti, masina mi-a scos consum de 10%, intr-un regim de mers normal (nu 200km/ora), iar pe autostrada 150 - 160 consum de 11%. Asadar intrebarea mea este: acest consum este normal pentru o masina de dimensiunile, puterea si greutatea ei sau este prea mult? Diferenta fata de consumul din carte este semnificativ mai mare si as fi recunoscator posesorilor de 528 sa imi spuna daca sunt in aceeasi situatie sau nu. Multumesc tuturor.-1 points
-
Salut , Posesor de 528I model XG 53 adica state fabricatie 2013 . Cutie automata . Consumul in oras se situeaza in jur de 11-11,2 atat pe computer cat si la pompa . Asta in Craiova , mers in trafic destul de aglomerat pe confort si cu Start/Stop activ . Exterior drum Craiova Rm Valcea dus destul de calm , pe confort si retur pe sport seara tarziu ..... am avut un consum de 7,8 . Eu zic ca este un consum decent pentru o masina destul de grea si cutie automata . Daca vroiam ceva mai economic ramaneam la diesel . Am avut inainte 520D din 2011 pina in sept dar sincer la 7000 de km pe an mi s-a parut ca nu se merita . Si am uitat sa mentionez un aspect important . Transmisie Spate nu xDrive .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00