Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/19/16 in all areas

  1. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GiG2W.html#contact_form#xtor=SEC-81 Istoric: https://www.docdroid.net/mc0vPfA/c514899-report.pdf.html Are dotari interesante: EDC, Dynamic Drive etc. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GiZxJ.html#contact_form#xtor=SEC-81 Istoric: https://www.docdroid.net/T01egki/d576858-report.pdf.html https://www.olx.ro/oferta/bmw-530-xD-ID6RSgy.html#70b7a0f0ac Istoric: https://www.docdroid.net/Z4qDFV0/c695679-report.pdf.html Dynamic Drive, EDC.
    4 points
  2. Salut colegi. A sosit momentul sa schimb si eu masinuta, sa trec la o clasa mai mare. Masina in cauza este un E90 LCI din 2009, 318d. Este in posesia mea de 3 ani, merge impecabil, reviziile facute la 10-12k. VJ92177 BMW 318d Start/Stop la semafor Tehnologie led (semnalizari fata + spate led) Tapiterie piele crem impecabila Scaune sport cu buton de umflare perne Consum mediu 5,5-6 ! Navigatie mare color 3d inclusiv Romania hard 80 gb Bluetooth telefon Pilot automat Computer de bord Proiectoare de ceata Bi-xenon adaptiv cu functie de cornering (retrofit) DVD, usb,aux,mp3 Oglinzi electrice ĂŽncĂŁlzite+antiorbire Dublu climatronic cu functia REST (pastreaza caldura in masina atata timp cat motorul este cald iarna) Interior din piele fara uzura Volan piele sport multifuncțional Comenzi vocale Cotiera faÞã spate Pachet lumini ambientale (lumini in manere exterior si interior) Senzori parcare spate cu afișaj Senzori lumini , ploaie, pneuri Jante originale R18 in 2 latimi (225 fata si 255 spate) ATENTIE: masina are 150 000 pe bord, reali 180 000 (asa am cumparat-o la momentul respectiv, am trecut peste km pentru ca era impecabila din toate celelalte puncte de vedere. Pot dovedi prin data la care am cumparat-o si datile de intrare in service cu km aferenti). NU sunt samsar, e masina personala. Pentru orice alte detalii va stau la dispozitie, atat aici pe forum cat si la telefon 0767876120
    1 point
  3. Vand turbosuflanta BMW E46, 320 diesel de 136 cp sau 150cp. Se potriveste pentru masinile din anii 1998-2004. COD ORIGINAL PIESA: 11652248901 CODURI PRODUCATOR (GARRET): 7004471 / 7004473 / 7004474 / 7004477 / 700447-500 6S / 700447-500 7S / 700447-500 5S / 700447-500 4S / 700447-500 3S / 700447-500 1S serie sasiu vehicul origine > WBAAL71030KE30984 Turbina este GARRET original si este reconditionata de un dealer autorizat pentru vanzari si reconditionari turbosuflante GARRET si anume Turbo`s Hoet Romania. ATENTIE! o turbina reconditionata de un dealer oficial, este echivalentul piesei originale si este garantata la fel ca originalul. -> http://turboshoet.ro. Turbina este reconditionata NUMAI cu piese originale.Turbina este testata conform protocoalelor producatorului GARRET. Pe original acest cod. (o turbina GARRET identica care beneficiaza de aceeasi garantie costa intre 1100 si 1250 EUR - in functie de furnizor). Predau cu actele de garantie. PRET: 700 EUR contact: PAUL POP 0770 360 998
    1 point
  4. 1 point
  5. Am fost astazi la ANAF si m-am lamurit cum sta treaba cu impozitul auto. Conform codului fiscal, autoturismele cu capacitatea cilindrica ĂŽntre 2.601 cm3 și 3.000 cm3 inclusiv sunt taxate cu 144 lei / 200cm3. Asadar 2993cm3 : 200 = 14,965, iar 14,965 x 144 = aprox 2155 lei. Impozitul in judetul Buzau se poate majora pana la 16%, asta inseamna 2155 x 16% = 345 lei. Impozitul si majorarea adunate este egal cu 2500 lei. Cred ca cei de la primarie au softul stricat, astfel nu imi explic. La anul, in martie, cand va trebui sa platesc impozitul auto, ii voi pune sa imi calculeze manual. Acum pot sa stau linistit ca stiu ca nu am cum sa platesc mai mult de 2500 lei impozitul pe an )
    1 point
  6. Posibil sa fie motorina.Am citit pe undeva ca daca regenerarea DPf nu se poate face corect sau nu se poate face deloc,exista riscul sa bage motorina in baia de ulei.bafta
    1 point
  7. SALUT ..... am rezolvat problema mașinii ,se pare ca porțiunea aceea d plastic de la intinzator pe care intra lanțul era fĂŁcut bucĂŁți .... reparația Distribuției s-a decurs in intervalul orar 8:30-22:30......pentru a recupera toate bucatile de la intinzator , și p cele din baia de ulei....au fost schimbate urm piese: Kit distribuție ,filtru combustibil, habitaclu, filtru ulei + ulei, filtru particule, plĂŁcute frâna fata spate geometrie....iar acum mașina e alta rupe asfaltul ....o zi buna
    1 point
  8. Salutare. Revin cu rezolvarea problemei mele. Sper sa fie asta si nu altceva dar deocamdata merge foarte bine masina. Am gasit unul din firele de la ultimul injector, cel dinspre parbriz, cu izolatia rupta ca urmare a frecarii de conducta de motorina. Am scos mufa, am dat la automat, a pornit imediat in 3 pistoane. Inainte de asta am incercat sa o pornesc dar nu a vrut. Am izolat firul, am pus la loc mufa si a pornit la sfert. Am mers toata seara fara niciun fel de problema. Cand va fi vremea mai buna o sa iau toate firele la verificat, pentru orice eventualitate. Bine ca nu m.am pus pe schimbat injectoare aiurea.Pentru cei cu simptome asemanatoare, verificati firele si mufele intai. Multumesc pentru sfaturi, o seara placuta tuturor.
    1 point
  9. Eu am e90 cu acelasi motor si am folosit Hepu g11.
    1 point
  10. asa mi place sa am dreptate pe banii mei ..pe timpul meu ...pe nervii mei de nu se poate TOXABA a me a avut ceva pest e 150 mii km cand am luat o reali verificati la bmw si dupa facturile din reprezentanta din Dusseldorf nici decum 300 de mii.si probleme comune sunt multe pe langa semeringuri supape...comune sunt si toate garniturile...si distributia ...si senzori vibrochen.axe came...si axul valvetronic care se uzeaza datorita ungerii insuficiente...cu orice ulei ai folosi...diferite balbaieli la pornire...diferite zgomote la pornire ..nu mereu ce i drept(de astea se pare ca am scapat)...si nu mi mai vin in minte acum
    1 point
  11. Daca are km aia si nu e plina de kit+probleme tehnice,pretul este mai mult decat corect! Eu stiu ca toti am vrea bmw 'full' si cu 100k km la pret de sandero dar practica ne arata altceva.
    1 point
  12. Da asa este, am vorbit cu el de vre-o 7-8 ori pe mesageria autovitului si imi raspundea in max. 3-4 min, acum cand i-am spus sa-mi faca poze la toata carte services, si mai multe poze cu interiorul masinii, la motor,plafon etc. hop au trecut 4 ore si nu a mai raspuns nimic.
    1 point
  13. E posibil sa nu fi mers, desi e greu de crezut. Eu de exemplu rulez cu toate masinile cate putin, iar prietena merge 10 km pe zi cu X1 de colo colo, asa ca probabil masina in 2 3 ani va face maxim 15 20 de mii cu indulgenta. Sunt si cazuri de astea, insa iti dai seama imediat dupa ce cunosti vanzatorul. In 90% din cazuri kilometrajul e intinerit in ro, pentru ca asa da bine romanului dornic de premium la bani de Opel.
    1 point
  14. Sa ai parte de ea, si nu ma intelege gresit, dar sunt de parere ca parintii tai au cam facut o greseala care s-ar putea sa-i coste cam mult (doamne fereste) sa dai pe mana unui copil de 18 ani o masina cu peste 100 de cai putere, si caruia sa nu ii ajunga cati cai are masina, trebuie sa fi putin inconstient, repet, nu ma intelege gresit, poate sa nu fie cazul, si sper sa nu fie. Prima mea masina a fost un Ford Fiesta 1.4 benzina 80 cp, n-am avut permis de la varsta de 18 ani pentru ca nu m-a atras prea tare ideea de a avea permis de conducere, oricum, pe la 20 de ani am dat si eu pentru permis, si dupa 2 ani am inceput sa lucrez ca sofer de tir, pentru ca descoperisem ca totusi pentru mine, condusul este o placere. Iti zic sincer, inconstienta maxima am avut in multe momente la volanul unei bestii de 44 de tone! Mi-a cam trecut dupa varsta de 26 de ani si am inceput sa fiu mai prudent la volan si sa las deoparte nebuniile, a doua masina a fost tot un ford, de data asta un Focus cu motor de 1.6 automat 100 cp, iar dupa 1 an si jumatate de cand am luat focusul, m-am hotarat sa imi iau si eu ceva mai puternic. Asa ca mi-am luat si eu masina visurilor mele, BMW seria 5, cam toate modelele de seria 5 mi-au placut, dar eu am ales modelul F10 520d pentru ca am vrut o masina cat de cat moderna, sportiva si confortabila in acelasi timp, si crede-ma ca de 2 luni da cand o am, inca nu ma simt stapan pe ea, si am facut deja vreo 4000km cu ea, asta cu toata experienta pe care o am la volan... nu zic ca uneori mi-ar prinde bine mai multa putere, dar eu sunt multumit si asa. In fine, povestea vietii mele nu conteaza, tu sa ai grija cum conduci masina aia, pentru ca este o masina destul de periculoasa pentru tine in special ca ai varsta aia pe care toti am avut-o. Peste vreo cativa ani o sa-mi dai dreptate... poate ai mai auzit ce-ti spun eu acum, dar daca ai mai auzit, inseamna ca totusi e mai mult de un gram de adevar... Bafta cu modificarile si imbunatatirile masinii, ca e prima masina si stiu cum e, ca si eu am tinut mult la prima mea masina si am avut grija de ea.
    1 point
  15. Care'i diferenta intre 180k si 200k,gen?Am auzit de N ori faza cu 180k si nu ma prind care'i treaba.
    1 point
  16. @mihaisima Am inteles ca il cheama Florin pe baiat. Nr de telefon iti pot da colegii de pe forum care au fost pe la el. (eu sunt din TM si era prea departe, altfel si eu tot la el mergeam la cate recomadari are) @wind In Romania, toate persoanele cu care am avut ocazia sa vorbesc despre "chestii mecanice", traiesc cu impresia ca daca distributia e pe lant, ea trebuie sa fie "lifetime" (indiferent de marca,model). De aici traieste toata lumea cu impresia ca N42 e un motor praf si pulbere. (sinceri sa fim, e printre sigurele modele pe lant cu atatea probleme la distributie). Totusi, exista si avantaje ... din cate stiu a fost declarat prin 2001 motorul anului datorita raportului putere/consum. App. Stiti ca aproape toate E46 N42 care ajung la noi din Austria,Germania, ajung din cauza ca neamtu' renunta la ele imediat cum motorul scoate fum ?! (din cauza simeringurilor pentru care mecanicii de acolo cer niste preturi de cocaina sau in general, nu se baga) :frantics:
    1 point
  17. minicoop... fara suparare! Nu conteaza ce repara, autobuze, camioane, masini sa fie, nu-mi pune cuvinte in gura. Tu macar ai habar ce inseamna fondul de garantare carpatica? eu lucrez la reprezentanta si am lucrat cu carpatica, city, euroins, astra + restul de pe piata. Daca tu nu ai nevoie de masina 1-2 ani e problema ta, dar masina se poate repara in 95% din cazuri in 2 feluri: - clientul o repara unde vrea pe banii lui si cu factura se duce la carpatica si asteapta 6 luni-12 luni-18 luni pana isi recupereaza banii (avantajul fiind ca se repara unde vrea el cu ce piese vrea el si carpatica nu prea ar avea ce sa comenteze in baza facturii) - clientul asteapta sa ia banii de la carpatica pentru reparatie( o durata de pana la 2 ani, la unii au trecut 6-12 luni) si dupa o repara unde doreste el cu banii luati de la carpatica si daca nu-i ajung mai pune de la el sau daca o face cu mai putini bani bravo lui (avantaj ca nu blochezi niste bani, dezavantaj mare ramai fara masina respectiva destul timp) Varianta NR 3, 5% din cazuri, gasesti un service care sa repare masinile pe FGN=fond garantare si dupa service-ul se descurca cu carpatica si tu ti-ai reparat masina si nu te mai doare capul. Cum am specificat mai sus te duci la acel service si i intrebi pe baieti cu ce piese ti-o repara, daca ei ti-au spus ca se repara "si cu" piese din dezmembrari si pe tine nu te deranjeaza foarte bine. Data viitoare gandeste cu capul minicoop si numai face flame aiurea. Eu am avut clienti care nu au vrut sa-si faca masina la ASTRA cu piese aftermarket(stateam cu piesele in magazie), dupa 6 luni in care am tot trimis la astra note tehnice si mail-uri in care specificam ca acest client nu vrea piese aftermarket s-a hotarat clientul sa-si repare masina. HOPAAAA! Astra a intrat in faliment cu 2 zile in urma, reparatia numai poate fi facuta.. a mai stat inca 6 luni. De aia si profita service-ul respectiv si repara si cu piese din dezmembrari si clientii accepta, pentru ca foarte putini fac asta, cel putin in oras la mine nu face nimeni asa ceva si de asta a si reusit service-ul respectiv sa faca contract de reparatie cu FGN, conditia FGN fiind sa fie cat mai ieftine reparatiile, cred eu. Cosmin... nu stii bine, nu despagubeste corect si rapid.
    1 point
  18. Omul are xdrive. Din cunostintele mele, trebuie sa aibe toate 4 aceeasi dimensiune.
    1 point
  19. Pai nici n-o sa gasesti geamul respectiv decat pe original bmw. Poti cauta si la dezmembrari dar sa nu speri ca il vei lua ieftin pt ca aia stiu preturile.
    1 point
  20. Stiu caz concret de e60 cumparat de mai bine de un an, cu 5000 euro, schimbat bordul si misca din toate incheieturile si are o gramada de sunete dubioase pe acolo. La gropile si denivelarile care le avem noi pe sosea, masina se simte foarte subreda. Chiar nu se mai simte calitatea aia robusta, inchegata, de la BMW. In fine...
    1 point
  21. Voi chiar va puteti minti singuri ca aia va fi din nou masina?? O sa joace din toate incheieturile si o sa fie o mizerie de masina. Dar important e ca avem e90 la 4000 euro. :goodjob: hai sariti cu minusurile, da dreptate am oricum )
    1 point
  22. Atentie: pentru diferentialele open de la BMW, uleiul recomandat e cel de jos. Nu mai bagati toate prostiile cu acelasi indice de vascozitate (75W90), ca nu reprezinta acelasi lucru. SAF-XO, asta se vinde si la reprezentanta. http://www.snellmanstore.fi/content/product/thumb_300/01/48/14828.jpg Daca preferi sa il iei de la Castrol la jumatate de pret fata de reprezentanta, atentie ca s-a schimbat denumirea - a devenit Syntrax Long Life 75W-90. SYNTRAX, nu SYNTRANS (Syntrans Multivehicle 75W90) cum il confunda chiar dealerii Castrol (Syntrans-ul e pt cutii / are alte specificatii). Adica asta: http://img706.imageshack.us/img706/3873/p1050812x.jpg NU asta la bidon mic: http://www.juingoil.de/images/product_images/popup_images/456_0.JPG
    1 point
  23. Salut. Si eu sunt interesat de poze si concluzii(lucrez in UK ca si sofer pe camion si mi-am luat un E60 LCI si vreau sa vad daca se merita sa ii mai schimb volanul sau sa circul asa cand o fi sa ma strang acasa). Spor!
    -1 points
  24. Nu stiu cum suna inainte,dar mie mi se pare ok:|
    -1 points
  25. Va salut... Mi s-a spart geamul de la trapa din motive necunoscute...cred ca a prins vreo pietricica si dupa ce am inchis-o a stat in tensiune pana s-a spart. Problema e ca am gasit decat la Bmw original cu 2500 lei.... si parca nu as da banii astia. Are cineva vreo cunostinta care dezmembreaza un F10 cu trapa, sau alta idee de unde as putea cumpara? La toate masinile cu dezmembrari am gasit fara trapa... Stiu ca sunt snob si am F10 dar nu am bani sa il intretin, dar urmeaza alte cheltuieli (nunta ) si nu am posibilitatea ....
    -1 points
  26. Nu stiu daca este topicul potrivit sa intreb. A ĂŽnscris cineva 320d e90 2005-2006 ,de curând? Aveți idee cam cât ar fii timbrul de mediu? Manual. Am intrat pe câteva site-URI dar 1600 de euro mi se pare greu de crezut.
    -1 points
  27. eu am e91 din 19.05.2006 si saptamana trecuta am platit 3.096 lei, 698 euro, co2 158
    -1 points
  28. E90 05' cutie automata 34 milioane
    -1 points
  29. Daca scoti consumurile din carte inseamna ca ai un mers foarte lent,pt un mers normal mai trebuie probabil +2L/100k.
    -1 points
  30. Pai daca ai avut 7% mediu in trafic lejer tot este cu 2litri peste ce da cartea.E normal sa difere consumul in functie de conditiile de trafic,'anormal' este sa scoti consumul din carte din pacate:)
    -1 points
  31. De unde pot sa iau FSC code? Doar de pe link-ul din instructiuni? Nu m-ar deranja prea tare daca trebuie platit pentru el, dar nu as vrea sa platesc pentru ceva ce probabil as putea gasi gratis.
    -1 points
  32. ...cel mai prost motor la capitolul fiabilitate pe care l am vazut vreodata....dacia 1300 era monument de fiabilitate in comparatie cu petarda asta.orice motor are probleme comune sa zicem da n42 e campion de departe ...distributie de lut,semeringuri ,supape la fel,ccv la fel ,senzori de tot felul la fel,ax valetronic care se uzeaza si levierele care actioneaza supapele la fel,...o gramada de probleme care nu dau erori pe nici un tester....gen pornit subturat ..balbait....unii au scapat cica dupa un update la soft ..altii nu ..altele cu zgomot metalic chiar cu kit distributie nou...vanos care se schimba doar nu se repara ca la m52 sau m54.........celebrele momente cand nu trage sub 2000 rpm ...apoi isi revine inexplicabil doar ca sa faca iarasi cand ti e lumea mai draga....si ca performante dinamice nu i departe de m43 care macar nu prea se strica ..si ce se strica era simplu de diagnosticat..de reparat ..si ieftin daca nu era de sfera penalului ii dadeam foc ......
    -1 points
  33. Scuze de offtopic, dar chiar nu stiu de ce lumea inca isi ia diesel.uri vechi de >10 ani, cu 700k km reali (200k in bord) si se asteapta sa nu aiba probleme. Eu zic sa o repari si sa o vinzi, ca masina aia o sa ceara o groaza de bani.
    -1 points
  34. salut imi poti spune mai exact ce an este masina si daca este un touring?
    -1 points
  35. Cu placere! Daca ai vreun "525d" pe spate dezlipeste-l, o sa fie frumos dupa chipuire )... Inca niste lucruri cand ai banul sa le faci: - faruri LCI - triple LCI - volan M
    -1 points
  36. M-ul pe spate este subiectiv...de ex si eu vreau sa o fac full M5 exterior, dar nu o sa pun vreo sigla M pe ea. au jantele este de ajuns )
    -1 points
  37. Are fisa de la reprezentanta si km par in regula. Eu sunt sceptic pentru ca dupa vin are navi mica si alte ornamente, care ma duce cu gandul la o dauna serioasa.
    -1 points
  38. Cu asta m-am dat in weekend: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:
    -1 points
  39. Dupa cum arata scaunul soferului, parca ar avea 350.000 km. Eu nu prea cred ca sunt km. originali. Dar tu decizi, bafta.
    -1 points
  40. M5 e60 e de 2 ori mai bomba pana la 250km/h decat rs-ul din imagine. Dar nu sufera comparatie un 4 in linie turbo cu un v10 aspirat. E ca si cum ai compara tricicleta cu scuterul.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.