Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/20/16 in all areas
-
Vand BMW seria 3 coupe, model E 92 , in stare foarte buna, atat mecanic cat si estetic, nu are nici o problema ascunsa. Caroseria nu prezinta zgarieturi, indoituri, mecanic functioneaza foarte bine, tapiteria piele in stare excelenta. Este autoturism personal, folosita ocazional ca a doua masina, tinuta in garaj. PRET 9200 EUR. NR CONTACT 0723617004 BUCURESTI. Poze nu am reusit sa pun , atasez link, multumesc. https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-e92-coupe-320i-ID7cbmm.html Autoturismul a fost achizitionat din Romania, a avut garantie extinsa 5 ani. FARA VARIANTE, FARA SCHIMBURI ! * Taxa achitata, nerecuperata * *Accept testare reteaua service BMW sau service autorizat * * Sunt proprietar autoturism, detin toate documentele * *ITP valabil martie 2018* * Asigurare valabila martie 2017 * * Revizie facuta in urma cu 100 km, schimbat filtre, ulei, placute frana, detin factura garantie * SPECIFICATII / DOTARI: -216000 km -an fabricatie mai 2008 - motor benzina 1995 cm , 170 cp, 320i -cutie manuala 6 trepte -bixenox cu spalator automat -faruri automate -senzori ploaie -pachet lumini interior/ exterior (exterior leduri manere usi, faruri angel eyes, leduri lampi si lumini led numere /interior lumini ambientale led in panouri usi, plafon, picioare - functie start stop decuplabila -regenarare energie la franare -volan multifunctional, imbracat in piele -jante aliaj 18 inch "spider spoke 187" -prezoane antifurt -oglinda centrala cu senzoe antiorbire -oglinzi laterale heliomate, incalzite, electrice -geamuri electrice -pachet fumatori -tapiterie piele -scaune sport electrice, reglabile inclusiv aripi laterale -cotiera refrigeranta -PDC , senzori parcare -controlul tractiunii, franarii, directiei -dubluclimatronic cu incalzire stationara ( cu motorul oprit , siroco) -pilot automat -sistem audio BMW profesional, iesiri auxiliar, functie telefon -pachet confort -alarma fabricacu intrerupere totala alimentare -proiectoare -pachet crom -cotiera spate -banchete retractabile/pliabile -computer bord2 points
-
Intrarile in service sunt destul de frecvente si consistente cu evolutia km incat sa indraznesc sa cred ca sunt km originali. Maine ma intalnesc cu omul si daca e OK la prima vedere / dupa un test drive scurt o si bag la reprezentanta BMW Cluj (am deja programarea facuta) sa vada daca totul e OK. Pretul nu e cel mai mic de pe piata insa daca ma gandesc ca e Xdrive, are EDC si km originali (sper, vad ce zic si cei din service) parca nu e un bad deal.2 points
-
Vand BMW E46 316ti Masina are taxa platita si nerecuperata!!! An Fabricatie = 2002 Putere = 116 CP Capacitate = 1796 cmc Km = 184.000 Dotari: - Suspensie M-Technik - Jante Aliaj pe 16" Originale BMW cu Anvelope de Iarna - Interior Semi piele - Plafon Negru M-Paket - Volan Sport cu Comenzi - Radio CD + Magazie 6 CD-uri + AUX - Climatronic - Cotiera Fata - Computer Bord - Oglinzi Electrice Incalzite - 4 Geamuri Electrice - 2 Chei - ITP Valabil 2018 - Masina se vinde cu Jantele pe 16" din ultima poza !!! ETC PRET: 2699 EURO Tel: 0723.13.95.65 http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3257_zpsenxsm8w6.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3256_zpsaq47a3gx.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3259_zps0zm3psgc.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3258_zpsl5ekzve3.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3254_zpssrms7mhi.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3255_zpsxsbnqhkf.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3263_zpswkk2f0g7.jpg1 point
-
Eu am luat aripi noi pe producator. Mi-au zis cei de la service ca nu au fost perfecte si ca a trebuie sa mai lucreze putin cu ele, dar eu personal nu am vazut diferente, poate nu am nici cel mai bun spirit de observatie. Nu as merge pe SH ca probabil sunt aproape la fel de obosite ca cele pe care le ai si oricum costurile sunt similare.1 point
-
Pe topicul asta am vazut cat de informati sunt conducatori auto... am citit ca mercedes face cutii de viteza automate mai bune ca bmw... ca si cum bmw sau mercedes nu folosesc cutii zf sau gm... aceleasi cutii. Am mai citit ca japonezi de la aisin copiaza cutiile nemtilor... eu am vazut si o cutie zf si gm si aisin desfacuta si sunt proiectate diferit. Cutiile Aisin sunt extrem de fiabile si nu au tehnologie de acum 1000 de ani... ca japonezi sunt mai conservatori si nu fac teste pe bani clientilor lor este alta mancare de peste. Acum revenind la cutiile automate si fiabilitatea lor ce pot spune este ca o cutie automata are o durata de viata de peste 400000 km ( asta daca nu a venit cu o greseala de proiectare sau nu este subdimensionata pentru motorul respectiv. In tarile in care cutiile automate sunt pe 90 % din masini nu este nici o tragedie cand se strica pentru ca exista kituri de reparatie si chiar upgradeuri care rezolva definitiv problema de proiectare ( elementul slab). La cutia mea 5hp24 cedeaza ori drumul de forward ori pistonul de reverse.. si eu ca sa rezolv definitiv problema am comandat din USA aceste elemente modificate astfel incat sa numai cedeze. Este extrem de ciudat ca vei gasi astfel de piese in state pentru o cutie contruita si proiectata in europa dar care s a vandut mult pe masinile europene de la ei. Ei au observat problema si au venit cu o solutie tehnica . Daca stai cu frica unei cutii automate asemenea povesti cu drobul de sare mai bine nu iti cumperi. Exista sanse sa cedeze... dar nu va costa o avere sa o repari si in fond si cea manuala cu volant cu masa dubla ajunge pana intr o 1000 de euro1 point
-
S-au ovalizat discurile. Discuri contrafacute. Montaj neprofesionist. Strangerea prezoanelor fara cheie dinamometrica.1 point
-
Decat sa astept atat un raspuns pe forum ma duceam la un service dadeam 30 de lei si imi schimbau becul...1 point
-
mergi la un service mai mare care are o pompa cu colectare vid si scoti exact cantitatea dorita . Eu personal nu cred ca masina ta are vre un defect .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cu asta m-am dat in weekend: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:1 point
-
1 point
-
Ulei motor 15 000 km Cutie la fiecare 60 000 km Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
carpatica numai are nici-o treaba in povestea asta... spun "carpatica" ca sa inteleaga colegul minicoop ce vreau de fapt sa zic...oricum nu a inteles si nu o sa inteleaga nimic, asta pot sa spun din vocabularul lui, tocmai service-urile nu vor sa faca reparatii pe fondul de garantare deoarece dureaza mult pana isi recupereaza banii sau este si riscul ca unele dosare sa ramane neplatite si trebuie dati in judecata...adica timp si bani pierduti. Normal poate sa sune la toate service-urile, dar din ce am vazut eu nimeni nu prea lucreaza cu FGN, de fapt asta e singura data cand aud ca un service lucreaza cu FGN...dar mi-am dat seama de ce cand am auzit ca fac reparatii si cu piese din dezmembrari. Eu nu am nimic personal cu tine...tu ai cu mine din moment ce i spui omului asta ca daca se ia dupa mine repara masina in bataie de joc si alte lucruri..eu macar sunt informat, gandesc, imi folosesc capul sa ajut pe cineva cand puteam sa nu zic nimic, nu ma plateste nimeni sa scriu aici, o fac pentru ca stiu niste lucruri si daca pot sa ajut pe cineva de ce sa nu o fac? dar cand vad oameni ca tine ma apuca toata scarba si imi vine sa-mi dau report la posturi sa mi le stearga moderatorii.1 point
-
1 point
-
pe autostrada este un dezastru general.... asa ca iarasi am plecat prin Alpi...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am citit aici ca sunt unii baieti care baga ulei C3 in motor benzina MPI. O mica parere, utilizarea uleiului C3 in motoare care nu au DPF sau care nu folosesc sistemul de injectie directa este inutila si daunatoare. Uleiurile C3 sunt mid sau low saps adica au pachet de aditivare pe baza ZDDP taiat asta pentru a proteja sistemul de emisie reprezentant de catalizator si DPF la diesel, iar la motoarele cu injectie directa valvele de admisie. Incercati sa folositi pentru benzinarele care nu au injectie directa uleiuri full saps sau sa zic asa A3/B4 iar ca vascozitate a uleiului crea recomandata de producator. Daca producatorul recomanda 5w30, vara se poate merge lejer pe 5w40 mai ales daca masina primeste talpa corespunzatoare. De ce ? Pentru ca uleiul se incinge foarte tare in timpul mersului, in mod normal poate sta intre 90-100 grade dar in talpa temperatura lui creste deci vascozitatea scade. Un ulei 5w30 pentru un motor alergat nu e cea mai buna solutie pentru ca talpa reprezinta subierea peliculei de ulei ceea ce de multe ori poate reprezenta uzura mai mare dar si consum de ulei mai mare. De altfel am fazut ca sunt colegi care merg pe castrol. BMW a renuntat de cativa ani la parteneriatul cu Castrol si a ales Shell. Despre castrol nu pot spune decat ca la grupul VAG a facut cateva probleme la unele motoare mai sensibile iar calitatea uleiului castrol de azi este slaba. Va dau exemplu Castrol Edge 5w40 care a picat norma porsche a40. Acea norma este destul de greu de obtinut de un producator de uleiuri si spune multe despre proprietatile lui dpdv al uzurilor. Sunt 3 norme care te ghideaza in alegerea uleiului. - Norma Porsche - Norma MB - Norma BMW In cazul uleiurilor C3 - BMW LL4 - MB 229.51 - Porsche C30 sau A40 In cazul uleirilor A3/B4 - BMW LL1 - MB 229.5 - Porsche A40 Producatorul uleiului nu spune neaparat totul despre calitatea uleiului. Alegera unui ulei se face tinand cont de - vascozitatea necesara de preferat 5w30 sau 5w40 pentru motoarele fara modificari - punctul de congelare cat mai bun. In combinatie cu alte cifre din TDS-ul uleului poti stii cat de fluid va fi acel ulei la pornire implicit cat de repede va ajunge unde trebuie. - punctul de fierbere care trebuie sa fie cat mai mare - indexul de vascozitate la fel cat mai mare Ultimele doua iti ofera un indiciu cu privire la stabilitatea uleiului. Cateva informatii generale pe care trebuie sa le aveti in vedere cand alegeti un ulei sunt mai sus precizate. Un alt criteriu esential este urmarirea testelor de industrie printre care intra si normele de care am vorbit mai sus. Un alt criteriu final, dupa alegerea uleiului este intervalul de schimb. O sa incep prin a prezenta un mic tur a vietii uleiului. In momentul in care uleiul este in actiune, intre piesele in miscare se afla un spatiu necesar peliculei de ulei care pe langa partea de baza prezinta si aditivi. Aditivii pot fi clasicul ZDDP sau aditivi solizi cum sunt MOS2 sau Boron Nitride. Pe langa partea de aditivi cunoscuti mai intra si alti aditivi cu denumiri complexe pe scurt saruri ale unor compusi chimici sau substante chimice cu denumire complexa ( detalii care nu ne intereseaza ). Ei au rolul de a se pune intre elementele in miscare si de a limita frecarile deci in reducerea uzurilor. Cu timpul aditivii se uzeaza, se epuizeaza si se neutralizeaza in mediu de reactie al uleiului. 1. Contaminarea. Un mare dusman al uleiului este contaminarea cu carburant sau cenusi rezultate in urma arderii ( aici are un rol esential EGR-ul ). 2. Oxidarea 3. Acidul Sulfuric in mare dar si alci acizi care rezulta fie in mediul de reactie al uliului fie in urma arderii 4. degradarea bazei care determina sludge. Contaminarea strica baza, in cazul in care baza este petroliera determina denaturarea bazei prin dehidrogenarea acesteia adica lipsa de protectie a bazei care tine spre origine. Aditivii sunt afectati iar cifra de bazicitate a uleiului TBN scade. TBN-ul mai ne arata si cantitatea de aditivi. Acidul sulfuric apare prin pierderea sulfului din complexul ZDDP dar si din ardere. La fel are rol in scaderea TBN-ului si are efecte corozive daca uleiul este tinut mult si bine in motor. Degradarea bazei se vede mereu, ulei negru iar de multe ori sludge. Rularea cu un ulei uzat si contaminat aduce uzuri. Intre piesele in miscare nu mai ai baza + aditivi, ci ai baza degradata, aditivi uzati + contaminare cu cenusi si alti acizi. Toate in functie de gradul de uzura al uleiului. Acum vine intrebarea clasica, de unde stiu eu cat sa tin uleiul. Simplu, evolutia uleiului se urmareste cu un test de ulei uzat, o analiza care la noi nu se face si care este extrem de scumpa. Prin urmare forumurile de pe afara sunt solutia aici. Intervalul de schimb se determina in functie de stilul de a conduce si scopul masinii ( de drum intins, de oras, pentru ambele ). Se determina in general in functie de cantitatea de ulei din baia de ulei. Adica nu poti da acelasi OCI la un motor cu baie de 4 litri la fel ca la un motor cu baie de 8 litri. Am dat doua exemple. Partea de curatare a uleiului este iar esentiala. Detergentul principal al uleiului este calciul sau magneziu. De ani buni s-a cam renuntat la magneziu in favoarea calciului. Aici iar intra substantele chimice care iar au denumiri complexe si care nu prezinta interes. Despre bazele uleiurilor este o discutie mai larga, mai ampla si mai tehnica. In comert termenul de sintetic este fortat iar ceea ceste full sintetic are un pret ceva mai piperat. Nu de alta dar in legea germana, uleiul full sintetic trebuie sa aiba un anumit procent de baza sintetica pe langa baza de provenienta petroliera. Eu personal pentru masina mea, avand baie de ulei de 3.6-3.8 litri abordez un OCI de 6k km pentru ca merg mult in oras. Din experienta personala dar si din sfaturile oferite posesorile de alta marca, OCI-ul mic + un ulei bun au facut casa buna dpdv fonic dar si al uzurilor.1 point
-
1 point
-
Eu personal stau mult mai comod in cele sport de e46 decat in cele standard de e60, am incercat toate pozitiile la 5.ar degeaba, asa ca am decis sa schimb masina....1 point
-
1 point
-
nici eu nu am navigatie la a mea si decat sa desfac toata masina ca sa pun o navigatie si eu as prefera o sa pun „o chinezarie” d'aia si stai linistit ca daca e dynavin bate navigatia de la bmw cam la toate capitolele1 point
-
Si ai magnet si pentru politisti. Am condus un Renault Laguna I 1.6 16v timp de 4 ani in care am primit o amenda pentru viteza si sa zic ca am fost oprit de vreo 5 ori maxim de politie, de cand am BMW-u(cam 4 luni) am deja 2 amenzi(vreao 10 puncte) si prin oras de cate ori ma vede ma opreste. Amenzile nu sunt viteza sau altceva, am oprit sa iau pe cineva din statia de taxi ->amenda, am oprit sa iau pe cineva dintr-o statie da autobuz->amenda cu toate ca eram cu avaria pornita in amandoua cazurile1 point
-
Povestea e lunga - practc interminabila. Vei ajunge la concluzia ca, in materie de uleiuri, fiecare are propria teorie / parere. In acest spirit, parerea mea este urmatoarea: Fiecare tip de motor a fost proiectat intr-o anumita perioada si, evident, s-au luat in considerare tipurile de ulei disponibile in acea perioada. Aceasta inseamna ca jocurile / tolerantele din motor s-au calculat tinand cont de vascozitatea uleiurilor respective. Un ulei 10W40 va fi mai putin vascos la rece decat un ulei 15W40. Aceasta inseamna, pe de o parte, ca va fi pompat mai repede, deci va asigura o ungere mai buna (mai din timp) la pornirea la rece. Din punctul asta de vedere, cel putin teoretic, este preferabil sa ai un ulei cat mai putin vascos la rece (de exemplu, 0W40). Practic insa, un OW40 este prea putin vascos pentru un motor proiectat cu tolerante mai mari, deci din aceasta cauza pot apare batai intre diversele piese in contact unele cu altele (in lagare, de exemplu). Batai care sparg pelicula de ulei si provoaca uzura. Similar, un ulei 15W50 va fi mai putin vascos, la cald, fata de un ulei 15W40. Aceasta inseamna ca, atunci cand motorul este incins (in special vara cand este foarte cald), uleiul 15W50 va avea o vascozitate mai buna, deci va fi capabil sa unga mai bine in conditiile unui motor cu jocuri / tolerante mai mari. Teoria asta este valabila pentru motoarele proiectate in anii '60 .. '80. Mie, personal, vascozitatea ideala pentru motoarele M30 si M20 mi se pare a fi 15W50. Din pacate, in afara de unele uleiuri minerale, nu prea mai este de gasit aceasta vascozitate. Uleiurile 10W** sunt la limita de jos a vascozitatii la rece, pentru aceste motoare, dar se dovedesc utile atunci cand pornesti dimineata si e frig afara. Uleiurile **W40 sunt la limita de jos a vascozitatii la cald. De aceea am preferat Castrol RS 10W60 (ful sintetic), care acopera cu brio orice solicitare a motorului, indiferent de conditiile termice. Castrol Magnatec 10W40 (semisintetic) este, pentru motorul meu, un compromis bun. Dar cu siguranta o sa am grija sa nu trec de 4000rpm la vara, cand vor fi afara 35+ grade Celsius. O alternativa ar fi Castrol GTX3 15W40, care este (se spune) cel mai bun ulei mineral de pe piata. Dar, un ulei semisintetic unge mai bine decat unul mineral, de aceea am preferat Magnatec. Pe vremuri (acum 3-4 ani) gaseam ulei semisintetic Mobil 1 15W50, care a fost pur si simplu excelent pentru M30-ul meu. Din pacate, nu se mai gaseste. Problema vine din faptul ca motoarele de generatie noua sunt calculate cu tolerante pentru uleiuri cu vascozitati mici (e normal, vascozitate mica inseamna frecari mai mici). Daca un ulei (semi)sintetic 5W30 sau 0W30 este OK pentru un motor modern de BMW, indiferent de anotimp, un astfel de ulei cred ca e total nepotrivit pentru un M30 sau M20. Repet, parerea mea.1 point
-
Intrebarea este cat se poate de pertinenta. Motivul pentru care imi place sa cred ca foloseste la ceva in motorul meu este faptul ca uleiul sintetic are proprietati excelente de ungere la solicitari mari. Sunt momente in care ma "dau" cu masina - desi pe distante scurte. Nu mi-ar placea sa ma trezesc cu cuzinetii topiti sau cu axa cu came terminata din cauza ungerii proaste la solicitari. Din nou, poate este doar pentru linistea proprie. De ce W60? Pentru ca motoarele proiectate in anii '60 - '70 (cum este cazul lui M30) au jocuri mai mari si ca urmare prefera uleiuri mai vascoase. Adica, cat mai aproape de vascozitatea uleiurilor din acele vremuri. De altfel, pentru M30 Castrol recomanda Magnatec 10W40 sau RS 10W60. Deh, am respectat recomandarile :blink:1 point
-
Eu credeam ca H&R sunt mai puțin rigide ĂŽn comparație cu Eibach.Sa ĂŽnțeleg ca Eibach rĂŁmâne cel mai bun compromis ĂŽntre comfort și garda joasa la sol? Mașina nu prea o mai folosesc ca daily,datorita jobului .0 points
-
F10 525 Xdrive 2011-11-17 - 134.000 km, EDC, 218CP http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GiY73.html#contact_form#xtor=SEC-81 Dupa istoric pa reali km, am vorbit cu omul, la telefeon pare OK. Merita daca o scot pe la 20700 EUR? P.S. Sa fiu ingrijorat ca are mai multe intrari in service in ultimii doi ani? dw23974-report.pdf0 points
-
Bine ti-a facut. Acte nu, centura ioc si tare il cred si de viteza. Deci la hai pa SHUMI.-1 points
-
Oricum scoala de soferi a ajuns o frectie de pl...au scos pana si banalul poligon; de exemplu la mine in oras pe centura Brailei era un amarat de poligon unde se mai duceau dracii astia mici sa mai invete cate ceva; avea o rampa, cateva parcari, un mic sens giratoriu...bine ca nu arata a poligon auto mai degraba a poligon de tragere dar totusi era ceva. Acum l-au inchis pe motiv ca este proprietatea M.Ap.N, iar dracii de copchii care veneau cu masinile acolo, acum se plimba nestingeriti pe drumurile publice (in special in zona portului unde vin toti baetii cu bolizi).-1 points
-
masina e superba dar scoate chinezaria aia din bord si pune i navi originale ca strica tot !-1 points
-
Pai asta am facut si eu si acelasi raspuns am primit de la ei. Si masina in cauza F10. Am primit dupa aia un mail pt activare dupa cateva saptamani de asteptare insa linkul de activare nu functiona. Le-am scris din nou si au zis sa le mai trimit inca odata datele personale,VIN si toate cele. Am facut cum au zis si de atunci nu am mai primit nimic de la ei si nici acum nu merge sa adaug masina pe contul de Connected Drive.-1 points
-
WIN60 daca ai ceva personal cu mn du-te ma baiatule fa-ti o gheara sa te mai racoresti si inceteaza sa mai faci pe desteptul cu mn aiurea-1 points
-
tu chiar nu ai inteles ideea , cand doua persoane spun un lucru si intervii tu sa arati cat de corect gramatical esti si ai un mega brain (app il cam folosesti fara rost caputul :console: ) , chiar nu ai observat ca am zis sa incerce in mai multe service-uri , ce a fost gresit ? si cosmin la fel a spus , doar ca trebuie sa existe un moț care sa certe lumea ... te rog sa ma ierti daca nu scriu corect, eventual sa ma corectezi ca am vazut la ce iti folosesti mai mult capu' si stai linistit ca unde postezi tu nu am sa intervin eu (nu prea mai am loc oricum:no: )-1 points
-
Apropii cheia cu 3 butoane de gura si spui Motor Porneste! dar mai autoritar asa...-1 points
-
Salut ma ajuta si p mn cu o problema nu ami deschide navigatia knd apas pe Buton si nici an meniu nu ami apare-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
M5 e nava spatiala:))... iti dai seama ca trage de rupe acest ford ryoraul-1 points
-
M5 e60 e de 2 ori mai bomba pana la 250km/h decat rs-ul din imagine. Dar nu sufera comparatie un 4 in linie turbo cu un v10 aspirat. E ca si cum ai compara tricicleta cu scuterul.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nici mie nu mi se pare un deal prost, chiar arata ok masina dpmdv, eu chiar nu vad uzura pe nicaieri care sa denote 350.000 km cum spunea un coleg mai sus. Daca si functioneaza ok, go for it! Sa ne tii la curent, sunt curios cum e la fata locului.-1 points
-
Evident, ca nimeni nu e perfect, dar sa fiu chiar in halul ala mi-ar fi rusine.-1 points
-
Degeaba ai schimbat bujiile daca releul nu functioneaza. Aceasta e cea mai probabila cauza. Schimba releul si vezi pe urma care e rezultatul. Bujiile sunt alimentate de releu.-1 points
-
E posibil sa fi fost aranjata putin la km in 2014 cand a fost adusa,nu cred ca a facut 3k km in 6luni. Deci a fost la Cluj,apoi la Arad si acum o vinde unu din Salaj?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00