Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/24/16 in all areas
-
sau apare altceva...o fi diferit la manuala, nu ca ar conta prea mult, oricum e lesinata deja la 200, dupa e somn de voie cred3 points
-
La mers regulamentar da. Insa cand te dai la ele,diferenta creste considerabil. Am condus 328i in exterior,si am calcat-o sa vad ce poate,am avut 15l/100 km.2 points
-
Sfatul meu e s-o lasi asa - tot n-o sa se auda nimic cand mergi, tot la 4000rpm o sa moara. Cat despre BOV si alte nebuneli, e o masina eleganta, nu opel astra 1.7...2 points
-
2 points
-
Little story : Inca de la varsta de 14 ani iubeam aceasta marca. Nu bagam in seama jignirile aduse de alti non-cunoscatori la adresa marcii. Nu bagam in seama toti invidiosii care la semafor cand vad un BMW isi dau ochii peste cap si isi zic ,, ia pe ãsta cu BMW". Un prieten de al meu care are un E30 ( mare fan , participa la fest-uri ) m-a facut sa ma indragostesc de aceasta marca. Nu avea nimic spectaculos E30-ul lui , dar in momentul in care am vazut-o , mi-am dat seama ca marca asta o voi avea eu in viitor. Timp de foarte mult timp , cautam E60-uri pentru ca acesta este modelul meu de suflet. Era un pret ridicat cam la toate modelele iar parintii mei nu prea si-au permis sa-mi cumpere o masina de 7.000-8.000 euro , dat fiind faptul ca mai am 2 frati(unul dintre frati are un E46).Anul acesta in luna Aprilie , am pus ochii pe un E90(an 2006, 2.0 benzina). L-am cumparat , eram foarte mandru ca in sfarsit am masina mea ! O spalam zilnic , o curatam , o aspiram , o stergeam zilnic de praf , o bagam in garaj.. aveam grija de ea , asa cum n-am avut grija de niciun lucru in viata mea. Timpul s-a scurs si au inceput sa apara probleme. Pierdea ulei , cutia de viteze s-a stricat si am fost nevoit sa vand masina la un pret de nimic. A trecut 1 luna , iar dorul faÞã de prima mea masina era mare. Dar nu m-am lasat , am vorbit cu parintii mei si am cazut deacord sa luam actuala mea masina. BMW E60 M Pack 525D 177 HP an 2004 Senzori de ploaie. Senzori de lumini. Senzori de parcare. Navigatie mare. Sistemul audio este Logic7. Comenzi volan. Scaune electrice. Manuala. Trapa. Xenon. Ce am schimbat la ea : -Grila (din crom in neagra) -Vopsirea jantelor in culoarea neagra matã. -Am schimbat nuca schimbator cu una M (piele 6 viteze) -Polish pe toba de esapament. Ce vreau sa schimb la ea : -Jante noi 19' (negru lucios , ºpiÞate) -Led marker albe -Volan M -Chipuire la 230HP -Toba cu dubla evacuare pe ambele parti. -Schimbare emblema BMW original colours in BMW carboon look. -Polishare masina exterior -Shadowline negru. -LED la numerele de inmatriculare. ---------------1 point
-
salutare, detin un 316ti n42b18 si de o luna ma tot intampin cu niste probleme gen: -cateodata nu porneste , parca sa zic ca odata la 10 porniri indiferent ca e rece sau cald nu mai vrea sa porneasca...apoi o las 30min sau 1h si porneste sau daca insist sa dau la automat de 5-6-7 ori o ia si relantiul variaza de la 800ture la 1700 rapid, dar asta nu mai cand intampin problema cu pornirea. Dimineata de obicei nu-mi face probleme -mentionez ca-mi apare check engine si cateodata se aprinde eml -o alta problema in mers pana-n 3000ture daca o calc mai brusc imi da in nas, intrerupe...dar asta doar dupa ce regulatorul de aer si-a facut treaba adica la cald. Nu vreau sa aud de ,, TESTERE '' nu sunt precise... si am pus-o, ma gandesc ca poate careva a intampinat problema asemanatoare sau ceva idei nu strica acolo poate una din ele se nimereste a fi cu succes1 point
-
Vand BMW E46 316ti Masina are taxa platita si nerecuperata!!! An Fabricatie = 2002 Putere = 116 CP Capacitate = 1796 cmc Km = 184.000 Dotari: - Suspensie M-Technik - Jante Aliaj pe 16" Originale BMW cu Anvelope de Iarna - Interior Semi piele - Plafon Negru M-Paket - Volan Sport cu Comenzi - Radio CD + Magazie 6 CD-uri + AUX - Climatronic - Cotiera Fata - Computer Bord - Oglinzi Electrice Incalzite - 4 Geamuri Electrice - 2 Chei - ITP Valabil 2018 - Masina se vinde cu Jantele pe 16" din ultima poza !!! ETC PRET: 2699 EURO Tel: 0723.13.95.65 http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3257_zpsenxsm8w6.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3256_zpsaq47a3gx.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3259_zps0zm3psgc.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3258_zpsl5ekzve3.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3254_zpssrms7mhi.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3255_zpsxsbnqhkf.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG3263_zpswkk2f0g7.jpg1 point
-
ai mers si cu 328i? sau de unde stii ca, consumul este la jumate , 320d fata de 328i? nu o zic cu rautate, sunt curios pt ca 328i-ul se vrea un motor destul de ok din toate punctele de vedere consum/performante. De luat in calcul pt viitor, doar ca la noi sunt extrem de rare, fiind arhiplin de 2.0d1 point
-
Pai ai Vin.ul si poti sa verifici... dar tu nu cumperi nimic, vinzi doar manarite1 point
-
Intentionez sa o tin pana vara viitoare fiindca vreau sa iau modelul f10.1 point
-
Cum nu vrea sub 21? Al dracu, eu ii ziceam 16.000 sa negocieze domnule ca oricum dupa aceea o cumpara un cunoscator si pasionat o pune pe bmwclub la 28.000 de euro si spune ca a intretinut-o top.1 point
-
Cele cu steluta sunt doar aprobate de BMW, nu au nici o legatura cu xDrive sau 4x4.1 point
-
Pai daca nu vrei tester, atunci mergi la vreun oracol sa o repari; pe un tester ok se poate vedea functionarea motorului, valorile vanos si valvetroniic, si se poate stablili daca este o problema la distributie, senzori, etc. Pot fi o multitudine de cauze, so probabil o combinatie, gen distributie+senzor, sau debitmetru, insa empiric nu vei reusi sa repari nimic, din contra, poti cheltui bani aiurea , sa nu mai contabilizam timp si nervi.1 point
-
1 point
-
Frumoasa masina, sa o folosesti sanatos. Si iti zic sincer, sa ii asculti pe toti care au experienta, eu am carnet doar de 6 ani, din primavara am avut prima mea masina cu tractiune spate (un Mercedes CLK200 kompressor) iar acum am un 320d 177cp. Trebuie sa ai grija pt ca te poate fura foarte usor o masina cu tractiune spate, si nu ma refer doar in curbe ci inclusiv la acceleratii in drum drept, daca dai de o denivelare, te arunca in toate directiile. Iti spun asta pentru ca te-am vazut in oras cu masina si o calcai destul de tare, mare grija!! Tu nu ai experienta deloc, nici macar eu, si pana la varsta mea de 24 de ani pot sa spun ca am cam 200.000km condusi, foarte multi la viteze inalte in Germania. Deci...grija mare, nu mi-o lua in nume de rau! Sa ai parte de ea!1 point
-
1 point
-
Cred ca a fost o expresie referitoare la pasiunea pt bmw...nu este neaparat cea mai reusita exprimare dar eu zic ca asta a vrut sa insemne...1 point
-
Salut! Sa o stapanesti sanatos! Deci nuca aia ...scapa de ea, jantele negru mat pe o masina neagra nu dau bine deloc, o "inchid" prea mult si o fac sa para veche. Treaba cu sigla carbon bmw...e putin cocalaresc..o sa-ti dai seama, daca iubesti marca o sa intelegi de ce e mai frumoasa sigla originala. + pentru: -chip -bara de M5 (cea cu dubla evacuare fara difuzor) -shadowline (negru lucios in loc de crom) La 18 ani sa chipuiesti o masina la 230 cp...e frumos, dar ai grija! nu pentru ca e bmw ci pentru ca 230cp.1 point
-
Felicitari tinere pentru mesina, sa-ti traiasca parintii ca ti-au inteles paasiunea, si eu am luat fiului meu E90 2l diesel tot din pasiune, face 19 ani in Decembrie, merita atata timp cat e baiat serios si cu capul pe umeri, nu cu fite.1 point
-
Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....1 point
-
N47-ul de 116/143/163/177/184 CP are Puterea maxima la 4000rpm si cuplul maxim intre 1750-3000rpm Sa ii dai "blana" peste 4000rpm este complet inutil cu exceptia cazurilor in care vrei sa consumi uleiul si/sau sa produci daune motorului.1 point
-
Trebuie sa fi mai specific cand spui "blanire". Faptul ca o duci sus in turatii si aici ma refer ca in exterior o mai duci in 4000, de ce nu si 4500rpm, imi pare rau sa-ti zic, dar asta nu inseamna ca-ti bati joc de masina. Ah, ca va consuma poate si ulei din cauza turatiilor mai inalte, da, e foarte probabil. Dar atata timp cat acel consum respecta oarecum indicatiile producatorului, eu zic ca nu-i nici o problema. Mai degraba ii faci rau unui motor mergand subturat, fara sa vada turatii gen 3000, 3500, de ce nu si 4000. Lumea a avut inainte nu stiu ce opel ori dacie cu care mergeau linistiti, si-au creat un stil specific de coducere acestor masini, dupa care au trecut la BMW, dar stilul a ramas acelasi, "batraneste" poate. Atata timp cat mai nou toti producatorii specifica in manual faptul ca motorul va consuma ulei in functie de stilul de conducere, conditii de trafic, meteo, etc, plus ca te si indeamna sa ai tot timpul un bidon de ulei permanent cu tine in portbagaj, nu inteleg cum altii fara nici o expertiza tehnica in spate sustin tocmai contrariul a ceea ce niste producatori auto declara. Ce sa mai zici de faptul ca gasesti huse de portbagaj pt bidonul de ulei. Ganditi-va ca majoritatea de pe forum avem masini SH, evident ca acele motoare au un anumit nivel de uzura deja creat, nu mai sunt ca noi. Plus ca vbm de BMW, masini sportive fata de majoritatea masinilor de pe strada, chit ca vbm de un 318d. Uitati-va la VAG la motoarele lor pe benzina de tip FSI ori TFSI. De noi consuma ulei si foarte mult chiar. Sa nu mai mentionez de celebrul 2l TFSI.1 point
-
318d E90 aici si nu consuma deloc ulei intre revizii, la 10.000 km. Am un bidon de ulei de acum 4 revizii in portbagaj, nu l-am desfacut niciodata in 4 ani1 point
-
Masina am luat-o la 128k km. In momentul asta vreau sa-i fac revizia si sa-i schimb bieleta de directie. Revin cu pozele promise.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/733c5c4f747f14f9e0b6e9a0d59afa6f.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/2730f41733f452ff7c6ceb84a0ed54dd.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/a4a4a497975e7e619be966da8e408cf7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/1a8115c1b868054684ac2f81b360d873.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/788f74675a2f3380fa7f377e053f1a3b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Chiar as fi curios pe o masina neagra cu piele neagra intre cea mai buna folie si cea mai scumpa de pe piata contra una normala , 3M de ex. Dupa 2-5 ore in soare sa se masoare temperatura in fiecare masina sa vad diferenta de grade care eu cred ca pretul nu o justifica, nu prea inteleg cum o folie 300 lei toata masina normala poate sa ajunga la 1500 lei-2000 lei o infoliere pe toate geamurile..Eu nu cred ca se justifica pana la urma, mai pui niste bani si aia e o distributie la reprezentanta sau un pachet M, dar na fiecare cu goangele lui.1 point
-
Pai voi nici nu stiti diferenta dintre OEM si OE, evident ca discutia naste controverse.1 point
-
tocmai am discutat cu doi colegi, unul fost mecanic in reprezentanta BMW 10 ani iar altul tot cu experienta ca mecanic si au ras de mine cand le-am zis de treaba asta cu incalzitul franelor. Ei zic ca cel mai bine e s ale folosesti in regim normal si sa nu franezi mai mult decat este nevoie, deoarece orice supraincalzire poate duce la ovalizare. :shifty:1 point
-
Sunt destul de comune si acestea, dar oricum mult mai frumoase ca alea de carbon. I sta la fel de bine si asa insa eu sunt genul care prefer sa nu umblu la sigle, embleme, etc. Nu dau prost deloc!0 points
-
Daxa dai 1 2 exemple de diesele de 16 180 de cai care merg la fel de bine macar si nu sunt lesinate dupa 200, plecaciune. Automata are 8 trepte, e logic ca nu are 200 cu a 4-a. Si nu ca ar conta, dar cam care e ponderea folosirii cu viteze de peste 200 ca sa fie asta un impediment ca ce lesinata? pt nevoile de trafic ale omului obisnuit, e arhisuficienta pt depasiri in intervalul 80 170, unde se misca bine.0 points
-
Probabil pe principiul asta se bazeaza 90% din posesorii de Bmw-uri, fie ele si de 100 de cai, "ii dau in gura ca nu se strica , doar e Bmw". Se strica m5-urile daca le blanesti non stop, d-apoi un amarat de 2 litri diesel, un motor de volum? Repet, daca proprietarul anterior i-a dat sa zaca pe premisa ca are bembeu si rupe asfaltul cu cei 143 de cai, atunci asa se explica consumul absurd de ulei. Parerea mea ca e garnitura. Daca am spus ca este Bmw si nu pica motorul la 200.000 km nu inseamna ca "trebuie sa ii dau in gura ca nu se stirca"dar e foarte ciudat ca nu scoate gram de fum si porneste impecabil,trage foarte bine dar consuma ulei , de 200 km am curatat capacul de culbutori si uleiul este la linie , mers linistit cu el,ar fi de mirare daca asta e problema ,ce ulei ai fi bine sa bag ? BMW TwinPowerTurbo 5w-30 am momentan in el , poate e si din cauza uleiului.0 points
-
Majoritatea de pe forum au diesel. Daca tu ai impresia doar pentru ca daca scrie Bmw pe masina, motorul ei diesel se simte bine la 4000 ture frecvent, te inseli. Bmw face motoare diesel la fel ca orice alt brand, Mercedes, Audi, Opel, Peugeot etc, adica nimic spectaculos, iar un motor cu viata lunga este un motor netalpit frecvent la ture inalte, asta e la mintea cocosului. Mai ales la un diesel, plaja de ture unde se simte bine este pana in 3500. Daca ii dai frecvent ture de genul 4000, il chinui si nu faci decat sa ii sporesti sansele sa inceapa sa schioapete. Nu are de-a face cu mersul batraneste. Sunt doua notiuni diferite. Nu mergi sportiv doar daca o tii in redline, la fel cum nu mergi batraneste daca o tii intre 2000-3000 ture, unde are randamentul maxim.0 points
-
-1 points
-
Inafara de abtibilduri si alte tuninguri ai in plan si o revizie? Ce'i prostia aia cu 'sectanti'?-1 points
-
-1 points
-
Da,sunt un mare bisnitar,le iau,le leg cu sarma si le pun la vanzare!Tocmai voiam sa-ti fac o oferta de 10k si sa o vand eu cu 20k. Totusi,de ce esti asa nervos?-1 points
-
Sper sa ajung azi la vulcanizare sa le schimb. Cele de iarna le-am luat tot runflat pentru ca m-am gandit ca daca fac vreo pana iarna, parca n-ar fi fain sa imi deger mainile schimband roata pe care oricum nu o am de rezerva. Insa sper sa fie o imbunatatire la confort, intrucat cele pe 17 au talon mai inalt. Si as vrea sa stiu pentru ce am luat minus in postul anterior. )) Unii cred ca se plictisesc tare.-1 points
-
Si flansele cedeaza destul de repede , eu cam la un an le schimb , ca si bujiile si alte consumabile . Nu prea inteleg de ce a mai ars bujiile daca dpf nu mai e .. releul e schimbat anul trecut , e original , niste pocnitori de piese-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Deci in primul rand pretul la reprezentanta-bmw la bucuresti de ex costa cam 30-35 mil cu tot cu manopera si cam asa ar trebui sa fie in toata tara. Cu pretul ala si-au batut joc de tine si cred ca isi bat in continuare daca schimbi si ambreiaju si etc la ei. In al doilea rand unii spun ca au fost la unele reprezentante si aveau o chestie de ascultat, unii spun ca nu exista, dar ca idee chestia aia de "ascultat" distributia sau de "verificat" cum vrei tu sa-i spui nu are nici-o siguranta. Adica nu inseamna ca daca pui aia pe masina si iese ok testul nu ti se poate rupe distributia peste 1 zi/o luna/un an. Cand ai un sunet la distributie care de auzit se aude sigur normal ar fi bine sa o schimbi, chiar daca poate te mai duce si 100.000 km.Nu are rost sa-ti asumi niste riscuri aiurea. Garantie din ce stiu eu e 1 an, altii mai dadeau si 2 ani la bavaria.-1 points
-
Pai o avea ... incearca , la cat scrie in topicul asta , tre sa fii putin sadic sa pastrezi clapetele .-1 points
-
Am vazut fostul E46 lui Kenbobo...se aude extraordinar de frumos zici ca e benzinar modificat. Bine..el a scos tot de pe el, daca vrei sa se schimbe sunetul putin fara cine stie ce costuri mari scoate finala pune teava si un filtru aer sport. Ar fi bine daca ai face un traseu de inox la esapament si atunci s-ar auzi perfect, dar eu zic ca daca scoti doar finala o sa se schimbe putin sunetul.Daca nu exista si BOV-uri pentru diesel si cred ca aia este ce vrei tu.-1 points
-
nu trebuie sa vizitezi reprezentanta. de unde esti? te pot ajuta eu in bucuresti-1 points
-
Asa e. Planetara din dreapta trece prin baia de ulei si grupul e prin pe partea stanga a baii de ulei. E destul de demontat.-1 points
-
Da, la mers regulamentar. Ia mergi cu 328i cu 180 si vezi cum se dubleaza consumul. MAi sunt discutii destule pe net despre consumuri, dar se pare ca va place sa dati exemple doar la mers regulamentar. Daca ii dai goneta consuma 328i ul de zici ca e v8. Lasati povestile.-1 points
-
-2 points
-
-2 points
-
Diferenta intre 328i si 320d, ambele cu zf8, este de maxim 2l/100km la mers regulamentar. Pentru curiosi: https://www.youtube.com/channel/UCGeJKUrGnoNQrc-uDIQD9hw, gagiul asta are teste de consum cu zeci de masini, prezinta consumul in oras, la 80km/h, la 100, 120, 130, 150 samd...-2 points
-
-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00