Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/26/16 in all areas
-
320i 170 cp an 2007 km 155000 verificabili la BMW- ultima intrare in urma cu cateva saptamani la BMW timisoara pt verificare generala si resoftare completa. VIN px02385 pt verificare km ,interventii si dotari nu necesita nicio investitie ,totul functioneaza perfect ,ce a fost de facut am facut eu ,am investit in ea fara nicio parere de rau ,pentru siguranta si confortul meu personal utima investitie ,sonorizare Logic 7,acum o luna **mai multe info. si poze la "masina mea" pretul este 15.000 de euro ,accept si schimburi chiar si mai scumpe daca eu consider ca ma avantajeaza Bineinteles ca accept verificare unde se doreste. Ps: tot ce am schimbat pe masina este la garaj ,gen bari,praguri,suspensie,muzica etc etc .Nimic nu s-a schimbat ca urmare a stricaciunilor sau vreunui accident.Doar upgrade-uri2 points
-
2 points
-
Da,cand vezi povestile alea umflate gen masina sport pt. cunoscatori, evident nu-mi inspira incredere anuntul si sunt tentat sa ma gandesc si la alte alternative.Plus ca si masinile din reprezentante se mai pot negocia la pret si de acolo ai sanse mai mari sa cumperi o masina ok.E doar parerea mea care evident poate fi ignorata.2 points
-
Membrii forumului pot cere cod FSC si primesc gratis, ceva pagini in urma pe acest thread gasesti informatii.2 points
-
Salutare ! Am sa va prezint cel mai recent proiect al meu . Navigatie in E46 cu ajutorul unui nexus 7 . INAINTE : POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCZzhkdUliTENwNEk Pentru realizarea proiectului a fost nevoie de o tableta nexus 7 neagra , rama adaptoare 2din , interfata OBD 2 ELM 327 Bluetooth , cabluri multe , rabdare Am cumparat o rama adaptoare 2din de pe internet si am modificat-o sa intre tableta. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCQXZPMXVEcDA0QkU https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCNnR3ZGQzUUw4bjA Cadrul vechi al casetofonului a fost modificat pentru a prinde tableta in ea . Clima a coborat deasupra scrumierei . De asemenea rama scrumierei a fost taiata si modificata pentru a intra clima . POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCVXhqOENqWkpfSTQ/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCT2Vic25jbk5IM2s/ Am cumparat un incarcator de masina si un prelungitor USB si le-am transformat intr-un OTG Cable care incarca si transmite date simultan . La incarcator a fost adaugata o bobina in serie si un condesator in paralel pentru a anula interferentele. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCWDgxY3N3MFJldms/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCcmh1QlgyTlJJbU0/ Pe tableta a fost instalat un custom rom imbinat cu un launcher personalizabil . Interfata este facuta de mine in Adobe Photoshop . Am codat softul atunci cand pun contact-ul , tableta sa se aprinda , iar atunci cand scot contactul , sa se inchida. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCS2NWNmlTNWtsaE0/ Casetofonul este modelul Reverse , am luat AUX de pe placa casetofonului si l-am conectat cu tableta. Fata casetofonului a fost pusa in torpedo , iar folia de transfer a fost prelungita din torpedo pana la tableta . (NU recomand sa se faca asa ceva , e o treaba mult prea migaloasa ) POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCSzBmSk1jV3kyWEk https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCUENUTE45QWR6eTA https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCQXV5QVlpZkRiZ0E POZA FOLIE : https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCeGVnQURfTUdQMjQ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCdGJzcEVYdEx0VFk https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCYlY1V1FHckVRaWM Toate adunate la un loc arata asa : https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCRXd2V3J6aXFpY3M/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCT1VoRUFtbVEzYjQ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCQkR6SkdCT2pmUUk/ Separat a fost achizitionata o interfata ELM 327 Bluetooth , care se conecteaza cu o aplicatie speciala Android , si afiseaza toti senzorii masinii incluzand presiunea din admisie , voltaj , amperaj , temperatua apa , ulei , procentaje ale acceleratiei , viteza instanta , medie , consum instant , mediu , relativ , rezervor , timpii 0-100 , cuplul si mult multe altele. ATENTIE : acesti parametri difera de la o masina la alta . Unele au acesti senzori , altele nu. Pe partea de audio am facut un subwoofer custom band pass cu 2 difuzoare noname de 200 W . Am folosit un amplificator magnat 880 W cu 4 canale . Am folosit 2 canale pentru boxele din spate , iar cele 2 canale le-am facut bridged pentru subwoofer , setat la 55 hz. Tweeterele au primit o bobina pentru un sunet curat. Casetofonul a primit un TDA in plus cu modificarile de vigoare pe placa . Acum casetofonul scoate 4x25 W , suficient pentru boxele din fata care au ramas nemodificate. Cele 2 tuburi ale Subwoofer-ului intra in habitaclu. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCVnJDTUZkMTVPRTA https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCMWU4c3dGamx0eUk/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCVXg0empfOHNhZTA/ REZULTATUL FINAL : https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCWWQ3MHF0b3c5WEk https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCbWNKWWQ2TEFmVHM/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCaG1NeEtMbVpJREk Durata proiectului a fost de o luna , avand in vedere toate documentarile pentru orice amanunt si realizarea softului de la 0. Cu toate cunostintele acumulate , pot realiza proiectul in maxim 2 zile , daca am toate resursele necesare. La final va las un video cu tableta in actiune . Tin sa mentionez ca eram intr-o zona cu semnal slab al internetului: Pentru ce-i ce doresc asa ceva in masina lor : 50 euro softul realizat de mine pentru nexus 7 , 150 euro manopera resoftarea + montajul si modificarile cadrelor. Rama adaptoare : 260 ron , de pe internet. Nexus 7 NEGRU cu cartela 3G : 600 ron , de pe internet. Cabluri diverse + incarcator : 50-60 lei. OPTIONAL : Rama relocare clima : 300 ron , de pe internet. Interfata OBD ELM 327 Bluetooth : 150 lei. Contact : Doar farcebook : https://www.farcebook.com/alin.cristianx PS: As dori sa nu intram in comparatia navigatiilor "Made in China" care incep de la 300-400 euro. Acest proiect concureaza inclusiv cu navigatii de ultima generatie , incepand de la ecran si touchscreen , pana la performante si customizabilitate.1 point
-
Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc1 point
-
din astea zombie sunt destule, le tot vezi pe strazi, daca le opresti si le iei la bani marunti te iei de par, dar da, se tarasc, acum depinde de fiecare ce vrea de la masina lui, daca poti accepta un minim de conditie tehnica cat sa se invarta roata e ok, din astea vei gasi destule1 point
-
Nu are rost.Doar nu a deschid omul acest topic ca sa tina unii lectii de mecanica.Ideea era ca tu sustii ceva si altii...altceva.Si o mai dai si aiurea cu faze gen copii si nu mai stiu eu ce.Daca la tine motorul genereaza doar cuplu si o data ce ai depasit valoare lui maxima motorul ala nu mai valoreaza nimic spune si asta ceva.Cat de curbe si ce mai vrei tu sa explici la lume....succes.Eu ma retrag.1 point
-
1 point
-
Habar n am ce masina conduci,dar confunzi dieselul de bmw cu cel din grupul VW.E cu totul alta poveste dieselul de bmw,si cred ca multi colegi o sa fie de acord....chiar nu se plafoneaza dupa 4000rpm cum spui tu.Cuplu maxim nu e tot una cu puterea maxima.1 point
-
eu v-am spus ceea ce au spus cei de la BMW. Cred ca in romana se spune unitate centrala controleaza toata partea electrica a masini (audio, display, senzori, etc.) este normal sa nu sti romana daca nu ai facut scoala in romania. Cu reparat am vrut sa spus schimbat.1 point
-
1 point
-
ce tare , cere samsaru 3500 pe una "recent adusa boss , 120.000 km" si eu nu reusesc sa o vand inmatriculata , cu o gramada de piese schimbate , dar km mai multi ... valvetronicurile vor curge pe la toate garniturile dupa 5 ani de viata , indiferent de km, se pare ca au folosit cauciuc de o calitate inferioara. eu am schimbat : simeringuri supape, garnitura capac distributie, garnitura baie de ulei, oringuri pe la solenoizi, garnituri/etansare pompa vacuum, si acum la ultima interventie garnitura corp filtru de ulei. evident se pare ca mai curge pe simeringul de la palier si pe la CV, dar deja pierderea e nesemnificativa astfel incat de la schimb la schimb nu pierde/consuma decat 1l... ceea ce e extraordinar. in rest consum/performante e un raport bun la acest motor. ca si sfat, daca cineva ia un vvt ieftin sa schimbe toate garniturile, distributia, kit de ambreiaj, simeringuri de la palier si cv. apoi pe partea desuspensie, brate si bucsi meyle hd, suporti motor, bucsa diferential, flansa cardan. piesa cu tepi si vasul de expansiune. daca intentionati sa mergeti peste 15.000 km pe an toate acestea vor cadea mai devreme sau mai tarziu, asa ca mai bine le schimbati de la inceput, mai adaugati cca 1500 de euro la pretul de achizitie insa vaeti o masina care nu va cere atentie din luna in luna . Eu recunosc ca nu am facut asta pentru ca nu am luat-o ieftin si era intr-o stare ok, dar dupa ce am facut cam 45000 km cu ea a inceput sa ceara constant mici reparatii si eu mi-am pus mintea cu ea incercand sa o mentin cat mai bine...1 point
-
Ce ma distrati voi astia cu "centralina" voastra. Pana il repari, muzica poti asculta la Iphron. Iar de reparat, tu personal nu ai ce sa-i faci.1 point
-
Este foarte important sa incarci profilul "expert". Este profilul care asigura codarea/resetarea modulelor dupa VIN-ul masinii. Asa ai facut?1 point
-
Incearca sa resetezi kombi: pornesti NCS, incarci profilul "expert" si dupa identificare selectezi job-ul "sg codieren" pentru kombi.1 point
-
Am discutat cu "proprietarul", nu-mi inspira incredere, mai ales cu raspunsuri de genu "Da frate, e tipla, nici o zgarietura, despre ce vorbim aici"....Poate o fi, poate nu, prefer sa nu risc. M-am gandit si am sa aleg o minivacanta de cateva zile in Germania ca tot nu am vazut-o si cu ocazia asta sper sa ma intorc si cu masina pe care mi-o doresc. Urmeaza sa caut un autohouse cu recenzii bune sa am o garantie. Multumesc mult pentru sfaturi. Asfalt uscat1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca ai primit masina la 18 ani si esti cu capul pe umeri consider ca nu este vreo problema, asta depinde doar de tine.1 point
-
Cred ca a fost o expresie referitoare la pasiunea pt bmw...nu este neaparat cea mai reusita exprimare dar eu zic ca asta a vrut sa insemne...1 point
-
Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....1 point
-
1 point
-
1 point
-
EXACT! Bravo! Exact acum mi-am amintit ca scria intr-un loc mic "epad" , dar nu am stiut la ce se refera si nu am avut timp sa caut. ... m-au ajuns placutele fata-spate textar cu senzori trw undeva la 660-700 lei. Akon..ti-am zis ca lucrez la reprezentanta, nu avea rost sa zic preturile mele ca duceam lumea in eroare, dar da placutele pe clienti erau undeva la 650-670 lei fata.Mai era si o reducere...etc. Sunt foarte multumit, chiar si pe ploaia asta franeaza foarte bine si nu am niciun fel de zgomot desi asa noi ce zgomot sa aiba.La cat merg cu masina ar trebui sa ma tina vreo 3-5 ani )...1 point
-
Nu v-am cerut parerea. Cumpar doar o masina.. trebuie sa sariti toti sa faceti harababura sau ce ?1 point
-
revin cu update....dupa lungi cercetari, am reusit sa proiectez telefonul pe navigatie. calitatea imaginii este destul de buna, se vad clar waze/poze/youtube etc. Singurul "incovenient" ar fi ca nu este wide pe tot ecranul cum este naviagatia de exemplu. Poate o fi vreo setare ceva din CIC. Ce am folosit: 1. Iphone to VGA Adapter 2. Convertor semnal digital in analog - alimentarea am luat o din USB-ul din torpedou care vine din CIC - pe unde se face updateul d eharti via USB. 3. Prelungitor cablu date Iphone In total: ~320 RON Merge in tandem si cu retrofitul de camera spate marcharrier fara probleme. Eu am folosit VGA adapter pt ca am facut rost de el gratuit. La fel de bine merge si hdmi->RCA. este si mai ieftin convertorul. De codat, se codeaza usor - trebuie doar de stiut pe ce FBAS s-a mufat si se selecteaza in CIC.1 point
-
nu neaparat 4000...am vazut ca au fost oferte pe la reprezentante chiar sub 3000 lei.De ex eu pot sa zic ca NU sunt multi bani sa schimbi distributia ci doar ca mi-e frica de treaba in sine...este destul de complicata treaba si imi e sa nu imi strice vreun Gigel ceva...sa am pierderi de ulei dupa sau vreun zgomot ceva, acum vorbind de reprezentanta.1 point
-
mie nu-mi pare reprezentativ , daca azi la test are o elongatie , maine sau in 3-xx zile poate avea alta , motiv de rupere samd . Nu e ca si cum stai sa verifici toata ziua . Dpmdv ai N47 schimbi distributia si nu o mai freci aiurea sa scutesti 4000 ron .1 point
-
1 point
-
o sa arate frumi , dar la nevoie cand o sa fie ceata o sa ai impresia ca mergi cu un zid alb in fata masinii1 point
-
Poate nu are probleme cu distributia dar au probleme cu turbina mica:). Foarte frumoasa masina, multi km fara evenimente.1 point
-
1 point
-
Mic update: Interiorul in proportie de 90% pleaca maine, revine cel stoc (din material). Jantele + anvelope se dau separat: 4000 lei1 point
-
Las-o jos, ca macane. Mai devreme inventai zece motive pentru care masina nu merita banii. Omul nu incearca sa-si scoata investitiile, ci vrea sa se opreasca din bagat bani in masina. E asa greu de priceput?1 point
-
1 point
-
frustartule, daca te ai simti mai bine..du te sparge o banca si cumpara masina, cat de ingrijita poate fi o masina la care s-a schimbat deja odata motoru, care dealtfel e cunoscut ca "greu de ucis"? targetul pentru masini de genu e foarte rastrans, nici nu conteaza pretul, poate fi 5000 ca tot nu o cumpara...doar daca are noroc omul si nimereste un copil ca tine1 point
-
nu e secret, doar un pont: Daca va face figuri macaraua (regulatorul) de la geam, pe site-ul http://kitcenter.ro/ gasiti componentele individuale sau kit de reparatie. Astfel e mult mai ieftin reconditionarea decat cu o macara (regulator) nou. Se poate trimite regulatorul vechi si ei va trimit inapoi reconditionat. Custumer service-ul e de nota 10!1 point
-
nu e nimic de prins , doar ca la pretul asta de achizitie normal ca te apuca toate investitiile si la bmw e destul material . Ma scuzi eu nu am stiut ca la tine banii nu sunt o problema si nu stai intr-un buget ca noi toti de pe aici , m-am referit la modul general . Ma gandesc totusi ca dupa ce va fi gata va face banii investiti , mai exact la asta m-am referit adica fix ce ai spus si tu . E mai mare nebunia sa iei masina la pretul pietii si tot sa investesti in ea cat nu face , gen jumatate din valoarea de achizitie , iar aici nu poti contesta ca e doar pt placerea proprietarului nicidecum cu gandul la revanzare . Dar la tine e floare la ureche .1 point
-
https://www.dropbox.com/s/nq6p0g7ietkm9vv/inpa%2Bdis.rar?dl=01 point
-
Scuze domnule inginer constructor de motoare....numai copii pe forum aici.....ramai in curba ta de cuplu.....si cu motorul tau mare pe benzina....intergalactic.0 points
-
unde am zis eu ca se plafoneaza? dieselul de Bmw... )) zici ca e diesel interstelar... unii habar n-au ce e aia curba de cuplu, e clar ca vorbeam singur acum. Daca inca se accelereaza pana la 4500 care e beneficiul? e plin forumul de copii care cred ca daca au bmw diesel au masina de curse. Observ ca unii posteaza fara macar sa se informeze inainte si mai si persista cu aberatiile. aranza mergi tu cu dieselul frecvent in 4500 rpm si vezi ce se intampla ps: orice diesel commonrail are acelasi tipar la curba de cuplu. dar daca zici Bmw zici de curse, stiu, functioneaza dupa alte principii )0 points
-
0 points
-
Ce se intampla cu un diesel dupa 4000? Isi ia zborul? ) de ce cutiile in Ds schimba la maxim 4000, de proaste? Iti zic eu de ce, pentru ca curba de cuplu la diesel e deja lesinata dupa 4000 la majoritatea, fapt ce nu duce decat la o uzura gratuita in loc sa schimbi in treapta superioara si sa iti vezi de accelerare mai departe. Daca tu asa crezi ca exista viata si dupa 4000 la diesel, e problema ta, dar mi-e mila de motorul masinii tale in acest caz. bafta Ps: banuiesc ca de frustrare sariti cu minusuri. Veniti cu argumente pro pentru a chinui dieselele cu 4000+ rpm. Mersi anticipat )0 points
-
Omul a prezentat 3 masini din tara, intre 11.900-15.800e, si tu ii recomanzi una din Germania de 19.000?..0 points
-
0 points
-
Doar pe la buson se poate , adica acolo are o valve care la o anumita presiune se deschide , apa fierbe la 100grade , daca este sub presiune, fierbe la peste 100grade , iar daca ai amestecul correct de apa/antigel si presurizat , trebuie sa fiarba undeva la 130grade, tu nu ai acel amestec si de aia se evapora foarte incet. Asta in cazu in care nu ai o fisura pe undeva care doar cand se face presiune in system incepe sa curga.0 points
-
a doua varianta-335xi negru mi se pare ca are un istoric constant / anual in reprezentanta.Asta mi se pare mie cea mai ok. Pe de alta parte, de ce nu te uiti si la oferte de pe afara ? Ex varianta de reprezentanta: http://www.bmw.de/de...agenboerse.html Ulterior am vazut ca nu merge link-ul direct catre modelul gasit.Dar dai si tu limita de pret 19.000 de euro si ai sa vezi un 335i cabrio foarte dotat si misto.0 points
-
".. se adreseaza celor mai pretentiosi si exigenti clienti Masina pt cunoscatori de bmw Unic proprietar de noua 2 key Asigur sprijin si consiliere in vederea inmatricularii: Taxa de talon 37 ron Taxa la spit 60 ron Optiuni: -linguatronic" ) Am lasat ce merita lasat din anunt. Concluzia o trage fiecare cum vrea. Plus ca-i masina adusa cel mai probabil din SUA avand ceasuri in sistem imperial, plus reflex-reflector-urile(RR) galbene din fata. Acolo-i obligatoriu cu acele RR.0 points
-
Sper sa ajung azi la vulcanizare sa le schimb. Cele de iarna le-am luat tot runflat pentru ca m-am gandit ca daca fac vreo pana iarna, parca n-ar fi fain sa imi deger mainile schimband roata pe care oricum nu o am de rezerva. Insa sper sa fie o imbunatatire la confort, intrucat cele pe 17 au talon mai inalt. Si as vrea sa stiu pentru ce am luat minus in postul anterior. )) Unii cred ca se plictisesc tare.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00