Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/27/16 in all areas

  1. Ce topic amuzant. Ne mai miram de ce e plin de tarabe pe strada. Vrei seria 7 cu 2000 euro, sa il tii 2 3 ani fara investitii majore, sa te si duca extraurban ( adica unde culmea ai nevoie de siguranta pentru ca nu mergi cu 50 la ora ci ci viteze cel putin duble), sa nu bagi un leu in el.. Cu alte cuvinte, cam asa gandesc majoritatea, chiar si cu masini mai actuale. O iau, merg cu ea 2 3 ani pana se strica ( si mai rau decat era) , apoi o vand si culmea cui,unuia la fel ca mine care mai vrea si ala sa mearga 2 3 ani cu ea. ) Evident ca trebuie sa consume maxim 10 in Bucuresti, sa nu fie ruginita, sa fuga bine ca doar e Bemveu clasa premium si sportiv se stie. Impozite si taxe de ce sa platiti, ca le platim noi restul care zici ca nu traim in aceeasi tara ci in Burkina Faso si avem doar concediu in Ro. Acum punctual, tu vrei o baraca de masina mai pe scurt, care sa porneasca si sa invarta rotile, sa fie premium evident si care sa reziste eroic inca 2 ani cat o tii tu. Mi se pare jalnic ca aveti asa gandire. Asta pentru ca un cadavru din asta neingrijit nici Itp-ul nu l-ar lua pe bune in tari civilizate. Ia-ti Mercedes ca ala e tot premium si asta inseamna ca dupa 20 de ani nu trebuie schimbat nimic la el. Cu 2000 euro abia gasesti Logan in stare decenta. Nu mai stiu ce sa zic, ma socheaza cum gandesc unii. ) Bafta, te rog sa ne prezinti masina cand o iei.
    12 points
  2. posed 2 e38. un 750i individual si un alpina b12 6.0. daca bugetul tau este de 2000 atunci sfatul meu este sa uiti de e38 si de e39.. masinile au minimum 15 ani, iar daca nu au fost servisate la marele fix sant doar bune de bagat bani (ffff multi) in ele. iar cele intretinute nu costa 2000. sorry.....
    6 points
  3. Ce tare esti , nu stiam ca sa dictezi o serie de sasiu la telefon, e pierdere de timp asa este dureaza enorm, Daca nu stiai, poti trimite si un sms cu seria de sasiu, daca ti se pare pierdere de timp ca sa dictezi o serie. , sau o poza pe WhatsApp, mai usor.
    3 points
  4. da masina este pusa la categoria 5er - 550 refresh la stoc azi new Gloria FM10 Autobrite Magifoam Sonax FullEffect CG Citrus Wash&Gloss Sonax Xtreme Tire Gel Mafra Pulimax Mafra Decaflash Menzerna MCP2500 Menzerna PowerLock Pad medium Lake Country 3 x edgeless microfiber + 1 x waffle microfiber CarPro IronX Sonax LeatherCare Sonax Interior Cleaner perie pt piele Colourlock pensula interior ValePro IPA
    3 points
  5. Ai condus "normal" adica sa simti ca ai BMW (fara exagerari/nebunii) sau condus pt. a scoate consumul ala cat mai mic? Intreb doar pt. ca am facut cu 525d Xdrive 218PS limuzina (135.000 km reali) saptamana asta Zalau-Cluj si am scos 6.4L/100km. Prin oras in CJ scot cam 8. Consumul mediu al fostului proprietar a fost de 8.2. Povesti cu pesti. Daca nu iti da seria inseamna ca ascunde ceva. Tu ai mai lua masina de la cineva care clar nu vrea sa ii verifici istoricul?
    3 points
  6. Oare chiar iti trebuie un "septar"? Oare nu meriti si tu o masina sa o poti baga la impozit, sa o inscrii pe numele tau (poti avea multe belele daca masina nu e pe tine). Suntem in 2016, s au cam dus vremurile cand era. "cool " sa ai o masina fara acte in regula. Nu vrei si tu o masina cu care sa poti pleca linistit cu familia la munte, mare...
    3 points
  7. din pacate sunt putine e38 in stare buna. ma refer aici, in germania. sunt o gramada la vandut, dar 99% sunt cazane, cum se zice. un e38 in mintile lui costa de la 10k in sus. iar pretul asta se platesete doar de fani, de oameni din scena e38. eu anul asta am investit 20k in revizia motorului, suspansie, agregate. masina este intradevar ca noua, dar a costat ceva. ceva ce nu se poate obtinte pe piata, e clar. sant constient ca nu as primii banii astia la o eventuala vanzare (oricum nu se discuta de asa ceva) niciodata. e 38 e batran, tot ce tine de cauciuc e varza si aici marefer si la garniturile de la motor. daca vrei sa-ti faci viata grea.....cumpara un e38 cu 2k!
    3 points
  8. Ce zic eu , si ce subiect deschideti voi ..
    2 points
  9. Dar ce atata bataie de cap pentru lampile de ceata? Cat de des le folosesti, o data pe an? Si oricum, utilitatea lor e cu lumina galbena calda.
    2 points
  10. Important este cuplul la roata, care fara a intra in detalii de calcul depinde de cuplul motorului si raportul cutiei de viteze. Asadar, e posibil ca la turatii de peste 4k rpm, chiar daca graficul arata o scadere a cuplului motorului, raportul cutiei in viteza X sa fie suficient de mare fata de cel al vitezei X+1 astfel incat obtinem un cuplu la roata mai mare.
    2 points
  11. Eu in locul tau as fi putin mai precaut atunci cand as face astfel de afirmatii.
    2 points
  12. Chiar ma uitam zilele trecute si mi s-a parut foarte ingrijit modelul asta: https://www.olx.ro/oferta/bmw-730d-e38-2001-ID75eOi.html#ac0e4662a0 . (nu stiu masina, nu il cunosc pe proprietar) Nu inteleg cum ai de gand sa platesti combustibilul/taxele/intretinerea unui e38 daca bugetul este de 2000 euro... Daca vrei comfort poti sa te uiti maxim la un e39, pe care la fel nu il vei gasi in stare foarte buna si care va cere multi bani pe viitor. Nu iti imagina ca daca iei e39 sau e38 diesel o sa consume putin, eu zic ca o sa consume minim 7-8 afara/ 12-13 in oras. Ia in calcul si impozitul (2.5 - 1100 lei, 3.0 ~2200 lei / an)+ asigurarea (probabil 500 lei pe 6 luni), revizie, punerea la punct a masinii dupa achizitionare. Eu mi-am luat de 2 luni un e46 si am cheltuit in jur de 500 euro sa pun la punct mare parte din ce ma deranja, asta in conditiile in care masina a fost luata fara defecte majore (si am avut norocul ca nu am gasit probleme noi dupa ce am achizitionat masina). Strict dintre astea doua, as alege un e39. In principiu as recomanda un 520d automat. In tara un e39 ingrijit eu zic ca poti gasi la 3000-4000 euro deja inmatriculat,cu fiscal,intretinut. P.S: acum ca am citit si ultima ta postare, mi-am dat seama ca tu vrei sa iti iei e38 doar ca sa poti sa zici ca ai seria 7 si iti imaginezi ca il vei putea tine 2-3 ani doar cu ulei si filtre. Imi pare rau sa te dezamagesc, dar nici daca iti cumperi pisica nu o sa scapi ieftin daca vrei sa ai grija de ea. Ar fi mare lucru sa reusesti sa iei un e38 cu 2000 euro si sa te poti lauda peste 3 ani ca ai dat doar inca 2000 euro la intretinere de cand o ai (strict piese pentru reparatii+revizii, fara alte taxe), dar chiar si asta e prea putin probabil.
    2 points
  13. 728 este cea mai ok varianta asta daca nu te intereseaza deloc consumul si atunci poti alege 740i. la 2000 de euro in schimb vei cumpara un e38 intr o stare foarte proasta si vei descoperi cat de costisitor este sa intreti o astfel de masina. eu nu cred ca se merita in acest buget sa cumperi un e38. tu vrei sa dai 2000 de euro pe ea si mai vrei si 740i care are edc si cel mai probabil are amortizoarele deja praf fara sa stii ca un singur amortizor este 1500 ron.... 740i are si discurile de franare mai mari si placute si tot... 740 i are si cutie automata 5hp24 care cel mai probabil va ceda f rapid (ori drumul de forward ori pistonul de reverse) eu zic sa te orientezi spre un e39 mai intretinut 2.5 tds nu se merita nici din prisma consumului... care este mai mare decat la 730d si nu va fii deloc confortabila la drum lung cu 143 de cai la 2tone
    2 points
  14. Masina achizitionata va ramane pe numerele actuale, de preferat caut inmatriculata in Romania, la septar de maxim 2000 euro nu iti da nimeni fiscal, 70% din masinile vechi cu motoare mari sunt scoase de la fisc.
    2 points
  15. Habar n am ce masina conduci,dar confunzi dieselul de bmw cu cel din grupul VW.E cu totul alta poveste dieselul de bmw,si cred ca multi colegi o sa fie de acord....chiar nu se plafoneaza dupa 4000rpm cum spui tu.Cuplu maxim nu e tot una cu puterea maxima.
    2 points
  16. eu v-am spus ceea ce au spus cei de la BMW. Cred ca in romana se spune unitate centrala controleaza toata partea electrica a masini (audio, display, senzori, etc.) este normal sa nu sti romana daca nu ai facut scoala in romania. Cu reparat am vrut sa spus schimbat.
    2 points
  17. Vand BMW X1 20d 177cp xDrive (4x4) produs pe data de 06/01/2010, cumparat pe data de 20/01/2010, intretinuta exemplar (tratament anual produse Meguiars, mers 90% in afara orasului). Taxa platita si nerecuperata. Masina nu necesita nici o investitie, s-au schimbat toate piesele la numar de KM si nu la uzura, revizii la 10 000 km. RCA / ITP / Casco valabile, jante de aliaj vara si jante de tabla iarna. Masina are istoric, carte de servis, sunt primul proprietar in Romania (un singur proprietar in Germania), factura originala de cumparare din Germania unde sunt mentionati KM la cumparare. Nu ma intereseaza schimburi, pretul este fix pentru o masina impecabila (nu insistati). Mai multe detalii legate de dotari, etc la telefon sau PM. KM : 146 055 VIN : WBAVP31060VK16579 Pret : 15 000 EUR Contact : 0744 354 346 Poze :
    1 point
  18. Salutare tuturor! Vreau si eu sa imi prezint noua achizitie de care sunt foarte mandru si bucuros BMW F30 - 320D - Fabricata Decembrie 2012 - Inscrisa Martie 2013 Masina am luato la 85500 Mile (13.7598 KM) si m-a costat 11.000 £ si am primit 1AN garantie. Va rog sa imi ziceti cateva pareri SINCERE referitor la achizitie, si implicit ceva sfaturi re acest model (stiu ca N47 e cu belele) insa, am sa schimb distributia in RO in Decembrie cand o sa vin de sarbatori. AM un baiat bun la Craiova care o poate schimba fara sa dea motorul jos si cu siguranta e mult mai ieftin decat la Londra ) Cateva date gasite pe un site de VIN Decoder: Vehicle Identification Number WBA3E12000J701081 Type 3E12 Model 320d Effdyn Edit320d Effion - EUR Development Code F30 Chassis LIM Steering RL Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Liquid Blue Metallic - B40 Upholstery Stoff Move/anthrazit - BDAT Production Plant REGENSBURG Production Date 2012-12-15 Standard Equipment 2AT 16"lm Wheels Streamline Style 306 16"lm Raeder Streamline 306 4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt 853 Language Version English Sprachversion Englisch Options: 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 302 Alarm System Alarmanlage 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung 507 Park Distance Control (pdc), Rear Park Distance Control (pdc), Hinten 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac Freisprechein. M. Usb-schnittstelle 654 Dab Tuner Dab Tuner 688 Harman/kardon Surround Sound System Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 Area-code 2 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar 8S2 Coding Of Alarm Signal Kodierung Alarmsignal 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 8TG Anti-theft System Diebstahlsicherung 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 812 England Version England/irland Ausfuehrung 850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export 880 English / On-board Documentation Englisch / Bordliteratur
    1 point
  19. Salut baieti, am un F30 din 2012 si as vrea sa scap de becurile galbene din proiectoare. Caut ceva in aceiasi culoare cu Day light-ul.Am gasit aceasta varianta de la Philips : X-treme Ultinon LED car lamp. A mai incercat cineva ??
    1 point
  20. Model: bmw f10 535d 2011 Salut! De curand am fost la BMW (in Italia) cu o probmela la display si mi-au spus costul reparatiei este de 5000 euro(au spus ca este stricata centralina). In Romania ma costa 800 euro, doar ca nu merg prea curand acasa, in fine as dori sa stiu cum as putea sa aud si eu muzica in masina pana cand voi reusi sa ma intorc in tara.
    1 point
  21. Salut, M-am gandit sa postez ce-am facut. Am fost la Alex Sata din Timisoara si baietii au constatat ca pinionul de vanos de pe admisie trebuie schimbat. La asta s-a adaugat si schimbul de distributie. Costuri: pinion admisie vanos 1500 lei kit distributie (BGA parca) 480 lei manopera 400 lei Masina se aude foarte bine si accelereaza mai uniform. M-am plimbat prea putin in seara asta ca sa-mi dau seama daca trage mai bine decat inainte. Maine intentionez sa ies pe autostrada pentru un drum mai lung.
    1 point
  22. Tu ai nevoie de o masina de zi cu zi in primul rand si abia apoi de masina de weekend.
    1 point
  23. Pai Tico e superfiabil, am avut Tico luat de nou acum 14 ani si a mers 120 de mii doar cu filtre si ulei si placute. Pacat ca e tabla de conserva. Insa e38 este o masina costisitoare si scump de intretinut. Si asta doar daca nu se strica piese serioase.
    1 point
  24. 525dA kombi 220.000km (reali, cu istoric verificat) luat tot de la un samsar din Cluj. Ruta: Cluj - Zalau http://i63.tinypic.com/10frs3o.png
    1 point
  25. Cum iti ia 5.2 l la 100km ca al meu minim 6.5l la 100km?
    1 point
  26. Toscana, Firenze
    1 point
  27. perfect. sa ne spui dupa 1 an cum a fost experienta!
    1 point
  28. din astea zombie sunt destule, le tot vezi pe strazi, daca le opresti si le iei la bani marunti te iei de par, dar da, se tarasc, acum depinde de fiecare ce vrea de la masina lui, daca poti accepta un minim de conditie tehnica cat sa se invarta roata e ok, din astea vei gasi destule
    1 point
  29. la 2k Eur risti sa iei si un E36/E46 epava, daramite un E38 in banii astia, asculta ce zice Doc si ti-o zic si eu din aceeasi perspectiva, o masina veche mereu cere bani, nu e grav daca iti place si ai banii, dar o masina veche care la vremea ei a fost varf de gama cere aproape la fel de multi bani ca si atunci cand era noua acum 10 sau 20 ani, lucrurile nu s-au schimbat mai deloc in ceea ce priveste costurile lor de intretinere si al pieselor, singura variabila care poate sa ti se le scada e sa faci tu toata manopera, dar chiar si asa raman costurile pieselor, daca vrei piese noi si bune. Daca vrei sa pui piese sh, nu ai decat, dar clar masina aia nu va mai fi ce ar fi putut fi. Eu cred ca un E38 ok, adica unul care sa nu necesite investiti majore, ar trebui sa gasesti pe la un 5-6k Eur, dar si asta poti fi sigur ca va mai manca cateva mii intr-un 1 an 2. Cel mai ieftin ca si intretinere e tot 728, si e un motor fiabil, ca nu e cel mai rapid, asta este, nici 740i sau 750i nu o sa te dea pe spate daca ai alte referinte, erau la vremea lor fiind alt etalon, daca vii de pe o masina de 100cp normal ca o sa ti se para rapide
    1 point
  30. vino cu argumente, nu doar flame aiurea.
    1 point
  31. la suma la care te gandesti tu, probabil masina va avea vreo de 20 de ani; astfel, mai important decat fiabilitatea teoretica a motoarelor, e modul cum au fost exploatate masinile in atatia ani. Daca vrei sa o inmatriculezi pe Bulgaria, merita 740i. Eu stiam ca motoarele astea V8 sunt ok si ele dar exista marturii pe forum care dovedesc si contrariul. 2,5 tdi-ul intr-adevar nici nu merita sa te gandesti la el.
    1 point
  32. A mea merge in redline, fara kickdown. La fel si fostul E46. Daca pui acceleratia la podea, mi se pare normal.
    1 point
  33. "Succesuri" maxime sa ai!!!
    1 point
  34. Masina e din 2012. Evident avea 0 km in 2012!!
    1 point
  35. Cred ca e aceeasi masina cu cea de aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176235-vand-f30-320-ed/page__p__2354637__fromsearch__1#entry2354637
    1 point
  36. Ii sta f bine pe culoarea asta...
    1 point
  37. va imaginati si voi cum arata...
    1 point
  38. Inafara de abtibilduri si alte tuninguri ai in plan si o revizie? Ce'i prostia aia cu 'sectanti'?
    1 point
  39. Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....
    1 point
  40. Nu pot sa inteleg cum tocmai de la Bacau nu gasesti alt service pana la Bucuresti. Iar la Bucuresti ai nimerit tocmai la cea mai mare teapa. De aia prospera omul. Ca va duceti cu capul inainte.
    1 point
  41. FUMUL ALB: -Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare. Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala. (ca o nota, pentru cine nu stie, vaporii de apa, aburul, este invizibil nu alb. Albul este dat de picaturile fine care au condensat deja in abur.) -Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag. Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de _chiulasa_ crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor. Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent! Parere personala , garnitura de chiulasa impuscata pe evacuare, de aceea ai si picaturi de apa.
    1 point
  42. Este un vecin mai cu...probleme...destul de mari... Nu vreau sa am ceva de-a face cu el, vreau sa nu se mai urce la volan. Punct. Se puteau intampla lucruri mult mai grave, si inconstienta de care a dat el dovada, m-au determinat sa nu cad la niciun fel de invoiala cu el, desi in mod normal stiu ca traim intr-o nenorocita de tara, si nimeni nu-si inregistreaza masinile agricole din cauza taxelor nejustificat de mari. Copilul meu se plimba cu bicicleta pe strada aia. Putea fi pe strada acolo, sau la poarta pe banca... nici nu vreau sa ma gandesc la aceste scenarii... Cu siguranta asiguratorul se va indrepta impotriva lui pentru recuperarea daunelor, iar eu va trebui sa ma constitui parte civila in dosar sa imi recuperez banii reprezentand fransiza. Orice varianta alternativa inseamna un stres pe care nu sunt dispus sa il iau asupra mea. Sunt fiare, se repara. Acum, am o alta problema: referitor la inlocuirea capotei/barei: acestea vor fi clar noi, si vor fi vopsite de un atelier. Cu siguranta la niciun atelier nu se poate aplica vopseaua printr-un proces tehnologic similar celui de fabrica. Stiti daca pot comanda bara/capota la culoare? Merci
    1 point
  43. Vai de plm, pe mine cred ca ma dadeau la stirile de la ora 5 daca eram in locul tau.
    1 point
  44. Salut. Si eu sunt interesat de poze si concluzii(lucrez in UK ca si sofer pe camion si mi-am luat un E60 LCI si vreau sa vad daca se merita sa ii mai schimb volanul sau sa circul asa cand o fi sa ma strang acasa). Spor!
    1 point
  45. Stiu. Merci! Ma refer la sustinerea laterala. Parere personala si subiectiva. Da, am condus mai multe. Ca pe sine, feeling zero. Am mers si cu 535xi si cu 525xd si cu alte marci cu peste 300 cp. Daca te uiti la vitezometru, da: face viteza, dar nu se simte ca la tractiune spate. Asta fara sa iei in considerare masina mai grea, elemente mai multe care necesita intretinere, etc. A nu se intelege (multi au tendinta sa interpreteze aiurea) ca 525d e cea mai tare si de-aia am luat asta, si ca xdrive nu e bine, sau motor mai mare nu e bine. Nici pe departe! Pur si simplu mie cred ca mi se potriveste acum asta, o sa vad cum ma acomodez cu 4 cilindri (momentan pare ca e ok), si mai vedem Vad ca am si un "fan" aici care tot da minus. Da si la asta.
    1 point
  46. Tu ai deschis aici topic sa ne areti cat esti de destept? nu cereai cumva sfaturi la incep? acum vrei doar sa vorbesti singur.... Eu am trecut prin asta odata si nu mi mai doresc, dar am dus-o la capat ...o sa vezi tu cate servisuri autorizate sa faca recarosari gasesti si cat trebuie sa le dai! Eu mi am omologat lucrarea (cu greu) nu am nevoie de sfaturi!! Ce am incercuit in poza e panoul metalic de care vorbesc, daca vrei sa faci o lucrare calumea il desfaci din punctele de sudura si pui altul pentru volan stanga ca sa nu dai si sa astupi gauri, daca vrei sa faci o lucrare ca la carte sa nu fie mucificare!
    1 point
  47. Da, am luat-o si eu, testele au iesit foarte bune, masina merge excelent, fara nici un fel de probleme. La test nu a avut nici o eroare, totul in parametri, Dpf-ul este foarte bun, turbinele sunt super Ok, injectoare cu timpi de injectie foarte buni, cutia excelenta, cu schimb de ulei si filtru facut in Germania In privinta aspectului ce sa spun arata excelent, pe dedesupt arata de spui ca este noua, nu este atinsa pe dedesupt, este modelul cu perne de aer, interiorul arata ca nou. Motorul suna perfect. Este model 2014 LCI, cel cu faza lunga care se desparte cand te apropii de cel din fata, o lumina ca ziua, nu ai nevoie de proiectoare, deoarece lumineaza si jos si in parti de parca ai avea proiectoare, iar lupele din mijlocul farului lumineaza doar in curbe. S-au mirat si ei ce bine arata si merge masina. Plus ca la ultima intrare la BMW, s-au schimbat placutele si discurile pe spate :twitch: Cauciucuri noi run flat, jante perfecte neatinse. Masina cu service-re completa la BMW, cu garantie extinsa de 4 ani. Deci mai am si eu vre-o 9 luni de garantie. Pana in brasov mi-a consumat 5 la 100km., aratat in bord, iar real facut plin ochi, la plin ochi, mi-a iesit un consum de 5,2 la 100km. Asta este raportul services al masinii, pana la plecarea din Germania. d079950-report.pdf
    0 points
  48. unde am zis eu ca se plafoneaza? dieselul de Bmw... )) zici ca e diesel interstelar... unii habar n-au ce e aia curba de cuplu, e clar ca vorbeam singur acum. Daca inca se accelereaza pana la 4500 care e beneficiul? e plin forumul de copii care cred ca daca au bmw diesel au masina de curse. Observ ca unii posteaza fara macar sa se informeze inainte si mai si persista cu aberatiile. aranza mergi tu cu dieselul frecvent in 4500 rpm si vezi ce se intampla ps: orice diesel commonrail are acelasi tipar la curba de cuplu. dar daca zici Bmw zici de curse, stiu, functioneaza dupa alte principii )
    0 points
  49. Crezi ca el are habar? Nu vezi ca nu mai stie romaneste de cand e in Italia?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.