Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/29/16 in all areas

  1. Ce topic amuzant. Ne mai miram de ce e plin de tarabe pe strada. Vrei seria 7 cu 2000 euro, sa il tii 2 3 ani fara investitii majore, sa te si duca extraurban ( adica unde culmea ai nevoie de siguranta pentru ca nu mergi cu 50 la ora ci ci viteze cel putin duble), sa nu bagi un leu in el.. Cu alte cuvinte, cam asa gandesc majoritatea, chiar si cu masini mai actuale. O iau, merg cu ea 2 3 ani pana se strica ( si mai rau decat era) , apoi o vand si culmea cui,unuia la fel ca mine care mai vrea si ala sa mearga 2 3 ani cu ea. ) Evident ca trebuie sa consume maxim 10 in Bucuresti, sa nu fie ruginita, sa fuga bine ca doar e Bemveu clasa premium si sportiv se stie. Impozite si taxe de ce sa platiti, ca le platim noi restul care zici ca nu traim in aceeasi tara ci in Burkina Faso si avem doar concediu in Ro. Acum punctual, tu vrei o baraca de masina mai pe scurt, care sa porneasca si sa invarta rotile, sa fie premium evident si care sa reziste eroic inca 2 ani cat o tii tu. Mi se pare jalnic ca aveti asa gandire. Asta pentru ca un cadavru din asta neingrijit nici Itp-ul nu l-ar lua pe bune in tari civilizate. Ia-ti Mercedes ca ala e tot premium si asta inseamna ca dupa 20 de ani nu trebuie schimbat nimic la el. Cu 2000 euro abia gasesti Logan in stare decenta. Nu mai stiu ce sa zic, ma socheaza cum gandesc unii. ) Bafta, te rog sa ne prezinti masina cand o iei.
    4 points
  2. si cand se strica ceva il arunci decat sa il repari. Am 2 japoneze in curte si oferta de piese noi are preturi de iti pica plombele. Iar de dezmembrari nu poate fi vorba, pe cand la Bmw e plina tara de cadavre donatoare.
    2 points
  3. Cand am inlocuit amortizoarele spate, am observat o mica problema la conductele de aerisire ale rezervorului. Deschizatura prin care intra in caroserie era FOARTE ruginita. Eu cred ca locul a ramas neizolat sau izolat superficial din fabrica, doar un strat subtire de vopsea fara mastic peste. Am curatat cu freza, am izolat cu grund din abundenta si-am pus un capac din aluminiu lipit cu silicon pentru devierea apei. Nu e el foarte estetic, dar isi va face treaba. Sper sa nu mai fie probleme niciodata. Is convins ca prea putina lume ii da importanta. In fond, nu e la vedere si nimeni nu tine masina 20 de ani. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/7/50739707RfJ.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/50739708VjL.jpg
    1 point
  4. Ba este, pentru ca, ce trebuie sa intelegi, asta daca vrei sa intelegi cu adevarat (si au incercat destul de multi aici sa iti explice..) ca cheltuielile cu intretinerea masinii din punct de vedere tehnic cresc exponential cu clasele din care fac parte; asta e valabil la toate marcile.. Si aceleasi cheltuieli sunt mari/frecvente cu, cat masina e mai veche si prost intretinuta.. si sa nu crezi ca sunt aici invidiosi care nu te vor in seria 7.. ci probabil sunt destul de realisti. Recent un seria 3 a primit un set complet de brate, vreo 4 bucse (nu ca nu as fi vrut sa le schimb pe toate; dar timpul si banii nu mi-au permis...), amortizoare si arcuri in valoare de 500 Euro; totul pe spate. Asta fara manopera si aliniament ca la carte, ulterior.. Masina e impecabila acum pe drum.
    1 point
  5. Multumesc. Masina am cautat-o in principal pentru xdrive, an de fabricatie, km reali si apoi dotari. S-a nimerit sa am foarte multe dotari, cu care te inveti repede si nu vrei sa te mai lipsesti. A costat pe masura, am dat acum un an 15500 euro cand avea 167.000 km. Nu regret nici o clipa banii dati, model cu dotari identice inca costa atunci si in germania 16-17 mii euro. Stiu ca unii vor spune ca mai bine luam f30, eu am ales un e90 pt tot ce are masina pe ea.
    1 point
  6. O sa pun repost, ca am scris de pe telefon si a iesit o varza. 07/2012 – CIC was superseded by an NBT Navigation System, and NBT currently is the latest Navigation System which is installed in BMW F-series from factory. We released a special adapter, called eNBT Retrofit Adapter, which permits installation of NBT into E-series, so NBT retrofit is an option for owners of E-series as well. Main advantages of CIC Retrofit over CCC Navigation System • Internal hard drive (80GB): maps and music can be stored on hard drive • Faster processor (faster response speed) • Better graphics • No more overheating issue • Huge step forward from the older CCC • More ergonomic design • CIC permits other multimedia retrofits to be added: Combox, BMW Apps, BMW plug-in Main advantages of NBT Retrofit over CIC Retrofit • 200GB hard drive instead of 80GB drive (available in CIC) • Combox built-in • Faster processor (faster response speed) • Better graphics / higher contract • Sports Display (real-time power and torque meters) • M-lap timer • Ability to stream video from USB in the armrest (CIC does not allow this) • BMW Apps • 3D maps CIC Retrofit vs. NBT Retrofit If you are still not sure which retrofit is right for you, please consider the following: • NBT is the “TOTAL UPGRADE” system, which comes with all “bells and whistles”, whereas CIC retrofit allows “STEP-BY-STEP UPGRADE”, which makes CIC retrofit more affordable. i.e. you can first do CIC retrofit, than Combox Retrofit, than BMW Apps. • NBT retrofit is more modern, offers more features, better graphics, faster processor, bigger hard drive, etc. • CIC retrofit is generally more affordable than NBT retrofit, BUT please keep in mind that:
    1 point
  7. Indiferent de cati km are masina, bagati uleiul recomandat, nu utilizati alt tip de ulei dupa sfaturile mecanicilor inchipuiti sau altor cunostinte.
    1 point
  8. din pacate sunt putine e38 in stare buna. ma refer aici, in germania. sunt o gramada la vandut, dar 99% sunt cazane, cum se zice. un e38 in mintile lui costa de la 10k in sus. iar pretul asta se platesete doar de fani, de oameni din scena e38. eu anul asta am investit 20k in revizia motorului, suspansie, agregate. masina este intradevar ca noua, dar a costat ceva. ceva ce nu se poate obtinte pe piata, e clar. sant constient ca nu as primii banii astia la o eventuala vanzare (oricum nu se discuta de asa ceva) niciodata. e 38 e batran, tot ce tine de cauciuc e varza si aici marefer si la garniturile de la motor. daca vrei sa-ti faci viata grea.....cumpara un e38 cu 2k!
    1 point
  9. 728 este cea mai ok varianta asta daca nu te intereseaza deloc consumul si atunci poti alege 740i. la 2000 de euro in schimb vei cumpara un e38 intr o stare foarte proasta si vei descoperi cat de costisitor este sa intreti o astfel de masina. eu nu cred ca se merita in acest buget sa cumperi un e38. tu vrei sa dai 2000 de euro pe ea si mai vrei si 740i care are edc si cel mai probabil are amortizoarele deja praf fara sa stii ca un singur amortizor este 1500 ron.... 740i are si discurile de franare mai mari si placute si tot... 740 i are si cutie automata 5hp24 care cel mai probabil va ceda f rapid (ori drumul de forward ori pistonul de reverse) eu zic sa te orientezi spre un e39 mai intretinut 2.5 tds nu se merita nici din prisma consumului... care este mai mare decat la 730d si nu va fii deloc confortabila la drum lung cu 143 de cai la 2tone
    1 point
  10. salut. eu am luat cod fsc de pe ebay. este 60 lei. tot de acolo il cumpara si baietii si ti-l vand cu 100 lei sau mai mult daca vrei un link da-mi PM ,sa nu fac reclama aici Salut. Am o intrebare. Pe varianta business(2016) vad ca sunt impartite in doua Est si Vest. Pot fi puse si functiona ambele harti sau doar separat ? Multumesc anticipat !
    1 point
  11. 5g tronic, 7 g tronic, 9 g tronic. Ce alte modele sa iti mai zic ca astea sunt cutiile folosite pe gama 2003 2016/
    1 point
  12. Indiferent la ce te-ai referi,nu au termen de comparatie...unde mai pui ca la scaunele comfort poti umfla/dezumfla pernitele laterale,poti sa te joci cu spatarul de la jumate astfel incat sa ai sustinerea mai buna la umeri,gât,cap... Tot parere personala si subiectiva
    1 point
  13. Eram ironic in ultima parte a post-ului, dar nu s-a prins nimeni ) Serios vorbind, inca sunt foarte multi oameni reticenti in a da seria masinii, au impresia ca pot pati ceva rau..cand cumperi de la un samsar e clar ca ascunde ceva, dar cand vb cu un individ oarecare poate fi doar o teama nefondata din partea lui. Logic ca pentru masinile aflate la ceva distanta de tine suni si ceri intai seria, dar repet..nu toti oamenii considera ca sunt obligati sa ti-o ofere.
    0 points
  14. Ai dreptate, nu am habar. Nici n-am vazut vreodata scaune comfort! Daca citesti ce am zis prima data, si nu te mai agiti asa, o sa intelegi. Am spus ca au mai multa sustinere laterala. Nu am spus ca au mai multe reglaje, sau altceva. Am spus ca se regleaza si pozitia spatarului si pernele laterale la cele pe care le am eu. Relax.
    -1 points
  15. Pernele laterale (de la spatar) si spatarul se regleaza. Nu se regleaza ca la cele comfort, dar se regleaza. Eu asta am zis.Nu e nicio competitie aici. Nu am spus niciodata ca cele sport sunt mai bune decat cele comfort. Si eu eram setat pe comfort, dar in combinatia asta am ales sport de data asta. Nu stiu, poate pentru ca cele comfort sunt doar cu piele, si mi se parea ca alunec cumva pe ea, nu stiu... Iar la sezut, nu ai cum sa spui ca cele comfort au sustinele laterala mai buna decat cele sport, ca nu au. Cam atat.
    -1 points
  16. 400k , 400.000 km?) nu nu cred ca tine atat.Cred ca ai vrut sa spui 40k.
    -1 points
  17. Daca zici asta eu sunt cam sigur ca fulia de la arbore face asa... si cand schimbi fulia ar trebui schimbata si cureaua + intinzator, macar. Pe corteco undeva la 500 lei este o fulie noua cu tot cu surub la ea, iar cureaua + intinzator nu depasesc 250 lei ambele. Du-te la un service, chiar sunt curios daca am dreptate. Nu am zis la plesneala ci un fasait aveam si eu la fulia de la arbore... numai am pozele, dar era varza...crapata peste tot, cred ca numai ma ducea 200 km. Dupa inlocuire a disparut fasaitul si imediat dupa ce nu s-a mai auzit fasaitul respectiv am inceput sa aud ciricaitul ala de lant de la distributie. bafta!
    -1 points
  18. @Danyro - Aveai sunetul asemanator cu cel din clipul lu WIN60 ?
    -1 points
  19. Pfiiu ce veste rea mi-ati dat ))
    -1 points
  20. S-a mai discutat...daca citeai 5 minute aflai, poti sa pui doar una din ele, adica ori EAST, ori VEST. Romania e in pachetul EAST logic
    -1 points
  21. E39? in cazul asta ma orientez spre Mercedes e300 turbo diesel, decat sa imi iau e39. La e 38 sa inteleg ca motorul de 2.8 litri ar fi cel mai ok. De motorul v8 de 3000 stie cineva ceva?
    -1 points
  22. Am un coleg care are 525d Xdrive si ii consuma cam cu un litru peste a mea (probabil stilul de condus si xdrive) Eu am in Cluj 12l consum la 15km/h viteza medie :console: colegul are 12.5 (Zorilor - centru - Zorilor) In afara orasului deobicei am consum de 6. Consumul acela a fost pe pilot automat in eco pro aproape tot drumul (totusi viteza medie arata ca nu am mers ca melcu). L-am postat doar sa arat ca se poate, inclusiv cu urcari de altitudine. http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/758585.html
    -1 points
  23. Ti se pare mai mare janta pe 16 deoarece te "pacaleste" talonul de la cauciuc care este 55 pe 16 si 45 pe 17.
    -1 points
  24. salut,nu am schimbat-o inca,sunetul parca se aude mai putin acum,doar cand o pornesc face urat apoi merge ok,si dupa ce se incalzeste se aude un sunet ca si cum ar freca ceva acolo.In rest e ok
    -1 points
  25. Eu am 520 cu interior confort și memorii la ambele scaune.
    -1 points
  26. motoarele astea V8 mie nu-mi inspira incredere deloc! apai,cum sa se miste toata caroseria cand o accelerezi brusc?! E penibil si ridica mari semne de intrebare privind echilibrarea maselor in acel motor! Pot sa accelers brusc motorul M20B20 de pe masina mea pana termin un rezervor de benzina si tot nu se misca toata caroseria intr-o parte,ba chiar nu se misca NIMIC ,pot sa pun si un pahar de apa pe galeria de admisie si tot acolo va ramane dupa vreo cateva turatii de 1000-6000 rpm! Iar Lexus prin Romania,iti trebuie curaj sa faci asta... Eu n-am avut lexus V8 deci nu pot sa ma pronunt in privinta fiabilitatii motorului dar sigur nu-i departe de un motor BMW cand vine vorba de intretinere! Din punctul meu de vedere un motor de 3.0 litri cu 6 cilindri in linie e de ajuns la un E38! pentru "pretentiosi" sigur se poate apela la motoarele de M3/M5 , tot cu 6 cilindri in linie dar de 3.8litri, 3.6 litri sau 3.2 litri! S38B38, S38B36, S38B32! Bineinteles,exista motoare mai noi 6 cilindri in linie cu turbo ce-si fac treaba la fel de bine! Eu motor BMW V8 nu mi-as lua nici sa ma bati! nu-mi inspira incredere!
    -1 points
  27. am un prieten ce a platit aproximativ 10000 euro pentru un range rover Vogue L322 fabricat in 2003 iar in ultimii 45000 km,ca atatia a reusit sa faca,a mai platit reparatii si piese(inclusiv 3000 euro o cutie automata ,deoarece la vreo 10 zile dupa ce a cumparat-o a picat cutia de viteze automata), aproximativ 20000 euro! Asta doar ca sa faca 45000 km! Iar mai nou, de vreo luna de zile n-are compresie pe cilindrul 5 ,si a ajuns sa constate asta dupa ce ,"meseriasii p,.lii" din service-ul RROManesc l-au pus sa schimbe aproape tot prin zona motorului,inclusiv bobine de inductie NOI,pana s-a gasit unu mai DESTEPT sa masoare compresia LA PROPRIU pe cilindrul respectiv! Era 0, pana si eu suflu mai tare decat pistonul 5 din FAIMOSUL MOTOR BMW 4.4l M62TU! da' omu' nu s-a lasat asa cu una cu doua, a cumparat ALT MOTOR BMW 4.4l si cand sa-l monteze ,al dreaqului NU SE POTRIVEA... :hyper: deci,mie sa nu-mi zica vreunul de motoare V8 ca-s niste porcarii,mari compromisuri doar sa obtii niscaiva cuplu si putere mai multa decat ce scoti dintr-un 6 in linie COMPETENT! Probabil e si vorba de sunet si spatiul ceva mai redus de montaj in compartimentul motor! In rest cand vad V8 pentru mine este = kacat! Are 223000 km actualul motor de pe range rover! Adica,sa ma ierti dar al meu "RAPAN" vechi de cand bunica, M20B20 are cam 260000 km si functioneaza perfect,porneste la prima si in toti cilindrii,consuma vreo 8 litri la suta de km mers pana-n 120 km/h si poate chiar si acum sa se deplaseze cu 200 km/h,chiar mai pe miercuri i-am dat 170 km/h pe ploaie torentiala si nici nu s-a clintit masina de pe traiectoria ce i-am dat-o sau sa "se planga" motorul de CEVA la 5000 rpm cat avea la viteza aia! si l-am tinut ceva timp la turatia aia! consumul e mare dar ce mai conteaza pentru un motor vechi de 27 ANI?! deci daca as alege un E38 ,as vrea sa aiba un motor cu bloc de fonta ,6 cilindri in linie si macar 3000 cmc! N-ar fi rau nici 4000 cmc tot cu 6 cilindri in linie,dar BMW nu s-a "prea grabit" sa dezvolte asa motor! Eu consider ca au gresit! trebuiau sa produca si un 4.0 litri 6 in linie bloc de fonta si eventual o turbina pe masura! aveau numai de castigat! stai sa ghicesc: piesele in cauza sunt legate de servodirectie sau motor/anexe motor,corect? stiu cazuri de masini japoneze SH la care au trebuit piese de mii de euro! Se intampla o MIZERIE,UN JEG de nedescris pe piata auto! HOTIE pe fata la drumul mare si putini isi dau seama sau comenteaza situatia asta!
    -1 points
  28. In conditiile astea s-ar putea sa imi iau gandul de tot de la BMW, nu doar de la e38. Ma reorientez catre MB.
    -2 points
  29. Un E class diesel cel mai probabil, stiu ca sunt motoare reusite...
    -2 points
  30. Uite ce e Cavaliere, nu am zis ca nu o sa bag nici un ban in masina pe care o sa o iau, eu am un Tico cu care merg zilnic 100 km in medie pe drumurile din Bucuresti si vreau sa zic ca se tine destul de bine, si e o tutusi un Tico, care nu stiu daca e de fel o masina asa competitiva ca si fiabilitate, doar ca e foarte ieftina la piese... La un e38 nu toate piesele consumabile sunt asa scumpe. Am gasit si piese precum debitmetrul, care costa destul de mult 700 lei, sau amortizoare, pe care le gasesti si la 500 lei si la 700 si 1500 lei... Depinde si de norocul omului. Ce vreau sa spun este ca nu e dracul chiar asa de negru...
    -2 points
  31. Rolul lui ar fi sa transmita temperatura calculatorului ca sa stie sa-si faca regenerare...sa comunice intre ei desi la mine isi face fara probleme regenerare.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.