Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/30/16 in all areas
-
imaginea care iti este redata pe dispaly e posibila decat daca lucreaza toti, daca unul nu merge tot sistemul intra in limp mode si nu mai fuctioneaza. Testul babesc, ca sa vezi care nu functioneaza, este sa activezi PDC-ul, te duci la fiecare in parte si pui degetul foarte aproape de fiecare senzor, la cei care merg vei simti o usoara furnicatura, asa vei stii care merg si pe care sa-l/sa-i verifici.3 points
-
Cu riscul ca as parea de-a dreptul masochist... Nu sufar masinile japoneze, datorita aspectului, prin urmare prefer germanele, chiar daca sunt mult mai stricacioase.2 points
-
Masina a fost cumparata in august de la colegul Cristian.O. Mai jos link-ul cu topic-ul deschis de el, jurnal de bord. Masina e impecabila si nu as vinde-o daca mai nou nu as avea nevoie de un combi. Pret 10.999 negociabil http://www.bmwclub.r...10#entry2239910 200.000 km absolut reali. Seria pentru verificare la reprezentanta: WBANX11070CX87515. Nu a suferit accidente. Proprietarul anterior, colegul de mai sus, a vopsit barile din cauza diverselor zgarieturi. Taxa a fost platita si nu a fost recuperata. Eu am facut schimbul de ulei (9.2 litri)si filtru cutie. Atat uleiul cat si filtrul am pus OE BMW. Am schimbat debitmetrul, tot OE BMW fiindca imi dadea niste valori nu tocmai in parametri pe tester. Ammai schimbat un senzor de parcare pe fata, tot OE BMW si am cumparat second jantele pe 18 din poze, de asemenea OE BMW. Masina nu necesita nicio investitie, nici pe partea tehnica dar nici pe partea mecanica. Doar uleiul motor si filtrele vor trebui schimbate in vreo 3.000 km (interval service 10.000 km). Nu e pusa la vanzare in alta parte si nici nu va fi. Pe site-urile de profil nu cauta nimeni masini ingrijite, cu km reali iar e60-ul 520d lci cu motorul vechi M47 fara probleme cu distributia, fara schimbatorul "joystick", de asemenea nu prezinta interes prea mare pentru cautatorii de chilipiruri. Dotarile se observa in poze dar incerc sa le si enumar: -bixenon -volan sport reglabil electric -scaune normale piele cu memorii -trapa electrica -navigatie business -cutie automata -folie geamuri protectie si antisolara 3M -bancheta rabatabila -jante aliaj originale style 124 cre -incalzire scaune -senzori parcare fata/spate etc. Pretul consider ca reflecta starea masinii, este negociabil in limita bunului simt, nefiind constrans sa o vand urgent. Va rog contact pe pm si pe cat se poate evitarea comentariilor care nu tin de obiectul topic-ului.1 point
-
Este interesant, trapa bipozitionala asortata cu tapiserie tocita si in doua culori, fost crem asortat cu jeg; daca cauti cu atentie in habitaclu, probabil sunt si coji de seminte.dar sa nu fii nesimtit cu vanzatorul......1 point
-
Pai ar trebui sa optez mai degraba pt bulgaria, unde macar esti in legalitate, decat sa fie pe Ro si fara fiscal. Plus ca pe Bulgaria din cate am observat s-ar prezenta ceva mai bine. ls-u'? Adica? Wich one?1 point
-
Tu nu vrei sa intelegi un lucru: masina va fi doar pentru destinatii extraurbane, nu vad sensul sa te deplasezi cu asa ceva intr-un oras ca Bucuresti, am mentionat ca masina va parcurge undeva la 6000 km pe an.1 point
-
1 point
-
Tii recomand pe astia http://mca.electricmura.ro/ro/produse-servicii/reparatii-module-bmw/1 point
-
Vehicle Identification Number WMWSU31070T001963 Type SU31 Model Cooper - EUR Development Code R56 (MUE) Chassis COUPE Steering LL Doors 3 Engine N16 Displacement 1.60 Power 90 Drivetrain FRONT Transmission MECH Color Midnight Black Metallic - A94 Upholstery Stoff Cosmos/e1 Carbon Black - APE1 Production Plant OXFORD Production Date 2010-05-19 Standard Equipment 2RK Light Alloy Wheels 5-star Spooler Lm Raeder 5-star Spooler 210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc) 5AA Rear Fog Lamp Nebelschlussleuchte 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 300 Emergency Wheel Notrad 314 Heated Windscreen Washer Nozzles Frontscheibenwaschduesen Beheizt 346 Chrome-line Exterior Chrome Line Exterieur 382 Roof And Mirror Caps In White Dach U. Spiegelkappen In Weiss 4A7 Colour Line Dark Grey Colour Line Dark Grey 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 441 Smokers Package Raucherpaket 450 Height Adjustment F Front Passenger Seat Beifahrersitz Hoehenverstellung 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung 507 Park Distance Control (pdc), Rear Park Distance Control (pdc), Hinten 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 550 On-board Computer Bordcomputer 563 Lights Package Lichtpaket 6ND Bluetooth Hands Free Interface Freisprecheinrichtung Bluetooth 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 736 Second Radio Remote Control Key 2. Funkfernbedienungsschluessel 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 871 Pepper Pepper 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 934 Winter Tyres On Lt/aly Wheels Winterreifen Auf Lm-raeder 964 Request Navi Dvd On Delivery Request Navig. Dvd On Delivery logic ar fi sa instaleze BMW Road Map Europe Europa EAST PREMIUM 2016-2 (3-USB/DVD) http://www.bmwfsc.ca/map-data/1 point
-
Da, insa nu mi-am dat seama...nu simt nimic. Am totusi o banuiala, unul dintre cei doi de langa rotile fata, doar pe acolo poate intra apa. Insa nu am un spray pentru contacte si nici de unde cumpara azi. Pot folosii altceva cu alcool ? Parfum ?1 point
-
La f30, x3, x1, f10, la n47 de exemplu, cele cu cutie automata au consum declarat mai mic decat manualele. Automata isi face utila necesitatea mai ales intr-un oras mare si aglomerat. Intr-adevar, e mai costisitoare, daca se strica e nasol, o revizie costa cateva sute de euro. Insa ofera si avantaje. DAca au lansat si pe Logan, e clar ca in 20 ani, manualele o sa fie o raritate.1 point
-
La o masina premium cum se clasifica BMW-ul cutia automata este 'obligatorie', mai ales la seriile 5+, CV manuale sunt montate numai pe micile litraje. Intretinerea unei automate nu e mai scumpa, dar se impune obligatoriu la limita de km. 80-120k. Un schimb de ulei cu tot necesarul e mult mai ieftin decat un Kit de ambreiaj pentru manuala. Satisfactia si confortul e superior unei manuale in conditii de trafic urban, nu mai vorbesc de marile orase unde e un calvar circulatia la orele de varf.1 point
-
cutia de viteze automata e ceva util si placut sa ai in masina ta sau aia de servici,dar este complexa si scumpa la intretinere! daca n-o intretii perfect se alege praful de ea si iarasi tot tu platesti... n-am condus decat range rover vogue L322 motor 4.4l cu automata vreo 1000 km si inca un range rover P38 din 1998 cu motor de 4.0 litri V8 si am fost pasager intr-un CR-V din 2008 ce avea cutie automata,dar era motorul de 2.2 diesel! sunt bune dar eu nu mi-as cumpara masina cu o CV automata in loc de CV manuala! prefer un ambreiaj si 5+1 sau 6+1! e mai sigur pentru mine!1 point
-
Nu e o masina rea, dar nu prea isi are sensul... Eu in locul tau m-as orienta spre e90. Motive: -este o masina mai moderna -dinamica mult mai buna -consum mai mic+acceleratie mai buna datorita greutatii si a formei -aspect Nu mi se pare normal ca s-a umblat deja in motor, mai ales la km astia. Apropo, nu te astepta de la un diesel din 2006 sa aiba doar 240k km. Daca a fost adusa din afara mai mult ca sigur are cel putin 300k.1 point
-
Cand am inlocuit amortizoarele spate, am observat o mica problema la conductele de aerisire ale rezervorului. Deschizatura prin care intra in caroserie era FOARTE ruginita. Eu cred ca locul a ramas neizolat sau izolat superficial din fabrica, doar un strat subtire de vopsea fara mastic peste. Am curatat cu freza, am izolat cu grund din abundenta si-am pus un capac din aluminiu lipit cu silicon pentru devierea apei. Nu e el foarte estetic, dar isi va face treaba. Sper sa nu mai fie probleme niciodata. Is convins ca prea putina lume ii da importanta. In fond, nu e la vedere si nimeni nu tine masina 20 de ani. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/7/50739707RfJ.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/50739708VjL.jpg1 point
-
Eu am 520 cu interior confort și memorii la ambele scaune.1 point
-
Daca tot se discuta despre navigatii, stiti daca pentru CCC Professional s-a lansat varianta de 2017?1 point
-
Dupa o luna de condus pot spune ca am facut o alegere foarte buna in ceea ce priveste motorizarea. I-am facut si schimbul de ulei + filtru la cutie, la Service Faur. Foarte profi oamenii. Ca tot suntem in parg de iarna i-am facut un detailing exterior + sealant si schimbul de jante (style 396 pe 18") cu cauciucuri de iarna. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....1 point
-
Nu pot sa inteleg cum tocmai de la Bacau nu gasesti alt service pana la Bucuresti. Iar la Bucuresti ai nimerit tocmai la cea mai mare teapa. De aia prospera omul. Ca va duceti cu capul inainte.1 point
-
Asta se intampla cand nu va permiteti masinile pe care le conduceti. Asta e ca si faza cu Iphone, toata lumea are, insa putini sunt cei care si le permit.1 point
-
1 point
-
Pai daca tot anunti ca schimbi lucruri la ea, cred ca oamenii te lasa pana te opresti, si vin atunci cu oferte. ðŸËÂŹ Bafta la vanzare!1 point
-
Frumoasa mașinĂŁ, cat mai multi km fĂŁrĂŁ probleme. Nu te speria de N47, majoritatea poveștilor sunt basme. Ai grija de mașina și va avea și ea de tine1 point
-
Salut! Lucrez cu Euroins si toate asigurarile, nu doar euroins incearca sa scoata "regim propriu",ci toti, de la oameni deoarece ei ies in castig la acest lucru. Daca tu in orice service reparatia o sa te coste 5.000 lei ,ei o sa-ti de-a undeva la 2500-3000 lei,intotdeauna dau mult mai putin decat este reparatia. Eu iti recomand sa le zici ca vrei sa faci reparatia si nu regim propriu si sa-ti de-a o lista cu service-urile agreate de ei. Se poate sa fie inclusiv la una din reprezentantele bmw din oras. Daca ai nevoie de mai multe detalii, te ajut in privat cu placere ca sa nu poluam topicul aiurea. Am citit cate posturi (nu toate), regie proprie nu inseamna sa-ti repari masina si dupa sa ceri banii de reparatie, in regie proprie o sa-ti ofere ei o suma de bani si dupa nu-i mai intereseaza cum iti faci tu reparatia. Colegul care a spus stie el ceva, dar nu stie bine:D. Poti sa faci reparatia la masina in orice service, chiar daca nu este in lista lor si tu dupa cu masina reparata cu factura de la service ,deviz, etc, te duci frumos si le spui sa-ti despagubeasca suma. Depinde de inspector aici, poate o sa incerce sa te pacaleasca ca nu trebuia asa etc, sunt obligati sa-ti despagubeasca factura respectiva printr-o modalitate sau alta. Bafta!1 point
-
salut, sunt trecut prin asa ceva, m-a lovit si pe mine un tip cu asigurare la euroins destul de curand, aprox acum o luna si jumatate. Eu nu am avut nicio problema, doar ca a durat aprox. 3 saptamani pana am avut masina reparata efectiv de la momentul inregistrarii dosarului de dauna. Au platit tot si m-au despagubit pentru tot. Ce am vrut schimbat, s-a schimbat, iar lucrarea a iesit super bine. Conteaza mult si service-ul. Euroins lucreaza cu mai multe service-uri/centre de deschidere a dosarelor de daune. Daca te intereseaza service-ul la care am mers eu/pe care l-am ales eu, da-mi pm si iti raspund, ca sa nu se considere aici reclama, desi am mers pur si simplu intamplator, dupa ce am filtrat eu cat am putut centrele lor insirate pe site. bafta!1 point
-
Adevarul este ca am mers azi si cu Renault Kangoo si cu bmw cam cu 150km.h Autobanda mai are mici deniverari...si sincer la Renault cand am trecut peste ele mi s-a miscat volanul urat de tot...am pierdut notiunea de control. La bmw..s-a zdruncinat putin masina..ca orice masina ce trece peste damb...dar volanul a ramas teapan in maini..nu sa clintit. S-au gandit astia de la BMW la toate.Daca inainte vorba asta ce circula pe net ""este posibil ca un BMW din 99 sa fie mai bun ca un Opel din 2007"" mi sa placut o gluma proasta...adica teoretic nu are acum......,Acum usor usor incep sa vad anumite avantaje care ma fac sa numai cred ca daca masina e model mai nou..este automat si mai buna. Multumesc mult de ajutor tuturor.Sunteti cei mai buni.1 point
-
Din punct de vedere al design-ului Audi poate fi perceput drept mai frumos decat BMW.Bineinteles,depinde si la ce model ne raportam. Ca motorizari BMW-ul mi se pare superior. Ca si placere de a conduce dau un + BMW-ului cu toate ca si Audi sta bine la capitolul asta. BMW-ul e genul de masina care imbina placut pe de-o parte agresivitatea specifica,sportivitatea iar pe de alta parte eleganta si rafinamentul. Audi tinde sa fie o masina eleganta cu un design destul de interesant si foarte frumos. Ce am observat si cred ca e un punct in minus pentru BMW:din cate am vazut si prin Germania prin diferite parcuri auto,BMW-urile mai vechi,fabricate inainte de anul 2000 cam au probleme cu caroserie,apare rugina.In schimb la Audi,modelele mai vechi,nu am observat lucrul acesta.1 point
-
De obicei daca se strica unul...ceilalti functionau, treaba este sa nu fie la vreu fir ceva sau chiar la modulul PDC, ai putea pune un tester sa vezi ce apare.0 points
-
Cosmin... 0w30 are vâscozitatea scazuta la temperaturi scãzute, la un temperatura motorului de 90 grade aee aceeasi vascozitate ca 5w40. 500ml la 10.000km nu inseamna nimic! Este un consum normal, mai ales daca alergi masina in aceat timp, oricum sa nu-ti consume deloc ulei, nici macar 200ml de la schimb la schimb inseamna ca masina are o problema si ce e in motor nu mã mai e 100% ulei. Dar e o chestie generala, cam 90% din oameni nu stiu/inteleg ce inseamna cifrele de pe un ulei, mecanicii in primul rand. Zgomotul e mult diminuat la rece cand ai ulei 0w. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk-1 points
-
Am mai auzit persoane care spun ca "N47 sucks". Fratilor, daca va permiteti sa va luati BMW si sa-l intretineti/ingrijiti cum trebuie ar trebui sa va permiteti sa dati si 3000 lei pe o distributie si sa stati fara griji. Orice motor probabil are "buba" lui insa nu mi se pare ceva extraordinar pt care noi nu ar trebui sa ne mai luam bmw-uri. No ofense insa as vrea sa il vad pe cel care isi permite sa dea 13-15k pe un bmw si se cramponeaza de o distributie care il determina sa renunte. Nici chiar asa. Revenind la subiect: misto masina, sa o stapanesti sanatos ! Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Bimmere, cut the bullshit! Asta-i preocuparea ta, evidenta polemicilor? Argumentele ti le-am dat si aici, si acolo. Ca nu vrei tu sa le accepti, e alta poveste. DPF off am facut la mai multe masini decat ai ridicat tu capota. Nu ma obosesc sa-ti explic mai mult. Documente oficiale care sa-mi sustina ideile, nu am. Sorry. Faci dpf off, anulezi si din soft. Altfel ai probleme. Iar legat de CAT+DPF, chiar nu stiam ca la E90 a fost monobloc. La E60, de la introducerea in 2005 e separat iar din 2007 sunt ambele intr-o singura carcasa. Cele Euro4 din 2003 si 2004 nici nu aveau DPF. Happy? Si mai lasa contrele astea orgolioase, ca-s obositoare.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Multumesc exista probabilitatea sa fie asa ,acum am aflat ca e la al-3-lea prop. in rom.(asta ma face sa zic pass) inca nu stiu exact daca e 318i sau 320i trebuie sa vad ce zice vanzatorul ideea e ca nici nu am intrebat daca e 318i fiind in anunt descris ca si 320 nu m-am gandit ca ar fi ,,marketing,,-1 points
-
-1 points
-
Din memorie, anvelopele sunt 2010 si nu stiu cati km au fost rulate.-1 points
-
-1 points
-
Pentru neo_andersson. Am in F10, vin DX30669. Am internet prin Bluetooth care merge foarte greu. Ma intereseaza internet live, sincronizare mail, apps. Ma poti ajuta?-1 points
-
Sincer din tot ce am citit,masina sta mai turata,numai schimba atata de repede ceea ce iti da impresia ca trage mai tare..desi nu te gandi ca ai cuplul mai mare sau mai multi cp pe sport.-1 points
-
-2 points
-
Si pe mine m-a facut sa zic pass o masina de pe forum prin decembrie 2015... care tot la fel avea 3-4 proprietari pe carte in 1-2 ani.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00