Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/31/16 in all areas

  1. Ieftin si bun!Spor la vanzare.Din aceeasi categorie cu domnul cu style 135,la 2200euro....pentru ce i care isi amintesc:D
    2 points
  2. Site-ul urmator - care nu stiu daca e o referinta - spune urmatoarele "Ne-am adresat unui atelier service unde ni s-a prezentat o testare de probĂŁ a amortizoarelor. Testarea dureazĂŁ maxim 5 minute Âşi determina exact starea acestora. Rezultatul testului pe fiecare roatĂŁ Âşi pe fiecare punte, afiÂşat pe un display, indica greutatea minimĂŁ determinatĂŁ ĂŽn timpul oscilaĂžiilor raportatĂŁ la greutatea staticĂŁ pe roatĂŁ. Cu cât este mai mare valoarea mĂŁsuratĂŁ a aderenĂžei pe stand cu atât este mai bunĂŁ Âşi Ăžinuta de drum a autovehiculului testat. Valorile mĂŁsurate pot fi apreciate astfel: – AderenÞã bunĂŁ – valori peste 60%, – AderenÞã acceptabilĂŁ – valori ĂŽntre 20 Âşi 60%. – AderenÞã subnormalĂŁ – valori sub 20%. O diferenÞã ĂŽntre aderenĂžele celor douĂŁ roĂži de pe aceeaÂşi punte mai micĂŁ de 15% este consideratĂŁ acceptabilĂŁ, iar o valoare a diferenĂžei peste 15% este consideratĂŁ inacceptabilĂŁ, exageratĂŁ, Âşi indicĂŁ uzura amortizorului de pe una din roĂži." http://www.autoexpert.ro/verificam-amortizoarele/ Eu am o diferenta de 16%, posibil cel din dreapta sa fie mai uzat de la craterul ingrozitor pe care l-am luat acum niste luni (? - posibil sa scriu prostii) si care mi-a strambat janta si perforat anvelopa Totusi, consider ca schimbarea amortizoarelor trebuie facuta curand, da' nu neaparat 'obligatoriu'. Problemele mele sunt mai degraba de la ceva bucse. O sa continui sa investighez, in primu' rand verificandu-le pe cele mentionate mai sus de Myke, cele care prind puntea spate de caroserie. Problema e ca daca decid sa schimb flansele, de exemplu, si abia pe urma amortizoarele, o sa insemne sa platesc manopera de doua ori pentru ca cele doua operatiuni sunt 80% identice. Buscele care prind puntea de caroserie © topicu' lu' Myke: http://i.imgur.com/oa5o0KU.png respectiv reperul 2 de aici http://i.imgur.com/N0OICLj.png Ia uitati: "famous clunk repair": http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1328871-DIY-Rear-subframe-mounts-bushings-(Famous-clunk-repair)-Lots-of-pics Aici vad ca se recomanda inlocuirea mai multor repere. Voi incerca sa le inlocuiesc pe toate. EXACT ASTA e sunetul: Simptomele nu sunt chiar cele descrise aici, adica zgomotrul nu apare la accelerari bruste si cand schimb vitezele, dar cu siguranta acestea vor fi simpotomele daca situatia se va agrava pe viitor: http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Suspension/SubframeBushing.htm E clar, urmatoarea vizita la service e pt toate aceste bucse. Revin cu update-uri/poze.
    2 points
  3. Vezi aici..nu e asa cheala ca aia neagra de pe autovit si ti`o las la 10k euro http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176885-de-vanzare-f20/
    2 points
  4. Schimbator original BMW ceramic Black Chrome pentru cutie automata . NOU 0 km - pentru seriile F compatibil cu : BMW seria 5 / F07 GT-F07 GT LCI fabricatie (08.2008-05.2016) / F10-F10 LCI fabricatie (01.2009-05.2016) / F11-F11 LCI fabricatie (01.2009-05.2016) BMW seria 7 / F01 - F01 LCI fabricatie (07.2007 - 05.2015) / F02 - F02 LCI fabricatie (07.2007 - 05.2015) / F03 - F03 LCI fabricatie (04.2008 - 03.2015) / F04 Hyb fabricatie (10.2008 - 06.2012) BMW seria 6 / F06-F12-F13 Atentie !! se potriveste pe orice tip de motorizare ! contact: 0766.566.663
    1 point
  5. Vand BMW 525 F11, 2011 luna 11, 218CP, 134.000km OLX: https://www.olx.ro/oferta/bmw-525-f11-ID7e8pk.html - Carte Service - Suspensie - Eco Pro, Confort, Sport, Sport+ - Cutie de viteze automata Sport - Discuri de frana ventilate - Scaune Sport, din piele - Padele volan - Navigatie professionala mare (update la zi) - Xenon - Folie ceramica, - Anvelope noi de iarna, - Senzori de parcare fata-spate, etc. Auto inmatriculat in Ro dec.2015, taxa de prima inmatriculare achitata. Accept test in reprezentanta BMW. Factura. Plata: 1. Integral: 17.900 + TVA 2. Varianta 2 este disponibila doar pentru firmele platitoare de TVA. Preluare BCR leasing: - Avans catre OzonFix: 5900 Euro + TVA - Rata lunara BCR Leasing - 48 luni ramase: 251.84 Euro/luna + Casco 201.5 Euro/la 3 luni. (Autoturismul a fost cumparat prin Credit cu livrare Intracomunitara din Belgia. Rata se poate achita la BCR leasing fara TVA). Motivul vânzĂŁrii este ca deja am achiziționat un 535. Masina scoasĂŁ la vânzare este pur si simplu in stare perfecta de functionare. S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S2DB BMW LA wheel, star spoke 327 S2PA Lockable wheel bolt S2TB Sport automatic gearbox S4AT Interior trim finishers black high-gloss S4U2 ECO PRO S4UR Ambient interior light S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6NF Connection, MP3 player in mobile phone S6VC STEUERUNG COMBOX S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8S3 Automatic locking during starting S8SC Telematics access request,country-spec. S8TF Active pedestrian protection S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL S230 Extra package, EU-speciifc S255 Sports leather steering wheel S258 Tyres with runflat properties S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S386 Roof railing S418 Luggage compartment package S423 Floor mats, velours S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S609 Navigation system, Professional S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S698 Area-Code 2 for DVD S761 Individual sunshade glazing
    1 point
  6. frumoasa masina, pacat de gaura imensa din istoric..
    1 point
  7. @WIN60 deci tu tot a ta o tii? adica dupa spusele tale omul tocmai a pus o cutie manuala pe SPORT? noi incercam sa explicam de sensibilitatea si raspunsul pedalei de aceleratie si in consecinta a motorului si tu ne spui ca o cutie MANUALA pusa pe mod SPORT...da cu cine ma contrazic eu aici...da man,ai dreptate, e placebo
    1 point
  8. Salutare forum, din pacate, spre bucuria unor membri ca au avut dreptate masina va fi vanduta. Nu o zic cu rautate, o zic pur si simplu factual, nu imi permit sa pastrez aceasta masina. Rugamintea mea la Admin ar fi sa inchida acest post, si in momentul in care voi avea putin timp liber de la cele 2 job-uri voi posta un anunt la vanzare. Cine cunoaste pe cineva care isi doreste un e34 nu ezitati sa dati un link. Pentru contact direct 0724 433 430 Bilan Andrei. Orientativ pana ma apuc sa fac anuntul propriuzis de vanzare pretul este 1200 eur FIX. Va multumesc tuturor pentru sfaturi, si bune si rele, sunteti oameni misto si poate intr-o buna zi voi reveni ca participant pe acest forum. Pana atunci raman doar un cititor al traznailor voastre. Seara buna tuturor.
    1 point
  9. Nu mai confundati OEM cu OE! Dupa cum vedeti capacul se livreaza separat, fiind piesa distincta. http://www.bmwoe.ro/products.php?29314
    1 point
  10. Pana prin anu 2000 si ceva mai era n termen de comparatie intre o cutie automata si manuala , dar acuma cutiile automate sunt cu mult peste orice cutie manuala. O cutie automata din ziua de azi are o precizie , rapiditate, eficenta si un comfort cu mult peste orice cutie manuala, pur si simplu au ajuns sa fie depasite cutiile manuale. Exista anumite aplicatii in care este de preferat o cutie manuala: drag , drifting, off-road si ceva competitii mai special, dar in viata normal (in care traim aproape 99% din timp) cutiile automate de astazi sunt BAZA. Toti producatorii de masini se duc spre cutiile automate , multi produatori nici nu mai ofera posibilitatea de cutie manuala pe unele modele, si dacia o sa inceapa sa scoata modele cu cutie automata. In plus de asta sunt foarte multe tipuri de cutii automate pentru fel si fel de aplicatii , deci ai de unde sa alegi :Multitronic(CVT), Tiptronic, Easytronic, SMG, DSG. Exista deja cutii automate cu triplu ambreaj si 11 viteze, deci putem sa spunem adio cutiilor manuale incet, incet...
    1 point
  11. Sincer din tot ce am citit,masina sta mai turata,numai schimba atata de repede ceea ce iti da impresia ca trage mai tare..desi nu te gandi ca ai cuplul mai mare sau mai multi cp pe sport.
    1 point
  12. Cumpara-le din reprezentanta sau de la un vanzator autorizat.
    1 point
  13. Multumesc exista probabilitatea sa fie asa ,acum am aflat ca e la al-3-lea prop. in rom.(asta ma face sa zic pass) inca nu stiu exact daca e 318i sau 320i trebuie sa vad ce zice vanzatorul ideea e ca nici nu am intrebat daca e 318i fiind in anunt descris ca si 320 nu m-am gandit ca ar fi ,,marketing,,
    1 point
  14. De obicei cand se rupe lantu , pistoanele lovesc supapele si se produce o varza acolo , in acest caz nu mai merita sa repairi motorul , cum a zis si colegu , gaseste un service ce poate sa iti spuna exact ce s-a intamplat acolo. Daca ai si alte avarii fata de distributie cel mai bine e sa cumperi un motor din dezmembrari si sa il inlocuiesti , cu siguranta o sa iesi mai ieftin de cat sa platesti 2000 euro pe o distributie.
    1 point
  15. Dpmdv e mult prea scump 2000 pentru interne si distributie. Cauta la dezmembrari un motor cu garantie (4-500E) si il pui pe ala la punct, asta daca lantul tau e rupt si nu doar sarit de la punct. Cred ca poti sa faci diagnosticarea si la un service mai mic si ieftin, nu e asa mare istorie sa verifice. Dar 2000 mi se pare EXAGERAT
    1 point
  16. Ce topic amuzant. Ne mai miram de ce e plin de tarabe pe strada. Vrei seria 7 cu 2000 euro, sa il tii 2 3 ani fara investitii majore, sa te si duca extraurban ( adica unde culmea ai nevoie de siguranta pentru ca nu mergi cu 50 la ora ci ci viteze cel putin duble), sa nu bagi un leu in el.. Cu alte cuvinte, cam asa gandesc majoritatea, chiar si cu masini mai actuale. O iau, merg cu ea 2 3 ani pana se strica ( si mai rau decat era) , apoi o vand si culmea cui,unuia la fel ca mine care mai vrea si ala sa mearga 2 3 ani cu ea. ) Evident ca trebuie sa consume maxim 10 in Bucuresti, sa nu fie ruginita, sa fuga bine ca doar e Bemveu clasa premium si sportiv se stie. Impozite si taxe de ce sa platiti, ca le platim noi restul care zici ca nu traim in aceeasi tara ci in Burkina Faso si avem doar concediu in Ro. Acum punctual, tu vrei o baraca de masina mai pe scurt, care sa porneasca si sa invarta rotile, sa fie premium evident si care sa reziste eroic inca 2 ani cat o tii tu. Mi se pare jalnic ca aveti asa gandire. Asta pentru ca un cadavru din asta neingrijit nici Itp-ul nu l-ar lua pe bune in tari civilizate. Ia-ti Mercedes ca ala e tot premium si asta inseamna ca dupa 20 de ani nu trebuie schimbat nimic la el. Cu 2000 euro abia gasesti Logan in stare decenta. Nu mai stiu ce sa zic, ma socheaza cum gandesc unii. ) Bafta, te rog sa ne prezinti masina cand o iei.
    1 point
  17. Nu am nimic cu lemforder, e cea mai ok alternativa fata de OE, dar ma gandeam ca doar pentru o mica deviatie sa schimb capetele si rotulele...sunt blocate ca naiba...4 oameni au tras de ele si nimic, le-am si incalzit degeaba..Eu stiu de deviatie, apare si pe stand cand o pui si trage si putin dreapta. Atunci sunt in plan si alea! Mersi frumos!
    1 point
  18. Calinus...normal asa este, ideea este sa ai comfort, eleganta...si eu am suspensie M cu jante pe 18, sunt curios cum ar fi cea standard, acum vreo 2-3 ani in Spania parintii mei au mers cu un 520d si au fost foarte fascinati de cat de comfortabila este masina, cand mergeam prin oras era un E60 pachet M negru frumos in fata mea, cand a trecut peste un damb de care stiam m-am speriat cand am vazut cum sa balansat toata masina in sus si in jos, iar eu in spatele lui cand am trecut peste acelasi damb de abia s-a dezlipit masina de asfalt.. Cosmin ce parere ai..se merita sa schimbi capetele de bara+rotulele axiale pentru o mica deviatie care face sa traga masina dreapta usor? anvelopele au uzura uniforma (le am de 3000-4000 km maxim oricum)nu as vrea sa scot piese originale bmw si sa pun lemforder doar ca sunt foarte blocate si nu se pot regla la o mica deviatie...eu am zis ca mai bine o las asa.
    1 point
  19. De abia astazi am desfacut panoul de clima... intre butoane avea ceva lipicios intarit, arata ca un fel de ceara, posibil sa fie de la produse mirositoare care se bagau in grila sau de la curatarea masinii cu cine stie ce solutii care au intrat acolo. Se desface foarte usor! S-A REZOLVAT!! Multumesc din nou!
    1 point
  20. Salut! Nu intenționez sĂŁ te descurajez, dar cei de pe aici, majoritatea, (poate mĂŁ ĂŽnșel cu afirmația), dețin un autoturism cu mai mulți cai sau au avut mașini cu 116 Cp și numai citind specificațiile... Fiecare fier are clientul lui. BaftĂŁ!
    1 point
  21. N-o vinde! Mai ales ca are valoare sentimentala. O sa ai o mare satisfactie cand o sa conduci masina dupa ce ai surubarit la ea. E34 e o masina frumoasa. Ia-o usor, pas cu pas si o sa fii multumit. Pentru ca suntem o comunitate de pasionati fac apel la voi sa-l ajutam pe acest baiat sa puna masina pe roti. Fiecare cum poate, veniti voi cu idei. Sper ca initiativa mea sa nu fie gresit inteleasa.
    1 point
  22. Bine ca trage. Probabil o mai ti inca vreo 500.000 km ! Legat de turbina mica, a mea a fost inlocuita in Germania la 98k, acum am 131k. Poate nu pica pana dau masina
    1 point
  23. de fapt foarte multi nu au condus ceva mai mult de o tura de parcare cu automata moderna, si stiu ei de la tata mecanicilor care stie el de masinile americane din anii 70 cum consumau mult si costa mult reparatia. Singurul argument impotrica ar fi pretul la maisna noua, de regula intre 1500 si 2k optiunea.. la sh conteaza mai putin..
    1 point
  24. aveti grija si la producator .... am pus meyle acum un an jumate si cand a trebuit sa schimb radiatorul(e46 318i) , am costatat ca oringurile prin care se fixeaza vasul de expansiune de radiator erau deja plate si curgea(noroc ca pastrasem vasul original bmw si am luat de acolo garniturile, acestea fiind in perfecta stare si dupa 11ani..)
    1 point
  25. Iar ati venit cu baliverne si praf in ochi cum ca nu stiu ce produs bun pentru ca este certificat de TUV sau alt organism similar. ISO nu are nici o legatura cu faptul ca un produs e sau nu bun pentru ceva! Conform ISO nu are absolut nici o relevanta daca produsul corespunde sau nu unui scop anume, ci doar ca se respecta procesul de fabricatie. Care proces nu este verificat de ISO decat din punct de vedere formal. Ce inseamna asta mai exact ? Inseamna ca se poate obtine certificare ISO chiar si pentru colaci de salvare facuti din ciment. Daca in documentatia intocmita scrie ca un colac de salvare trebuie sa aibe 1 m diametru, sa fie rosu si sa fie din ciment, pentru ISO nu are nici o relevanta daca colacul asta e bun la ceva sau daca pluteste sau nu. Cata vreme e de 1m, e rosu si e din ciment colacul va fi OK din punct de vedere al organismului de acreditare ISO. Referitor la testele si demonstratiile privind eficacitatea metabondului, poti face acelasi test in care pui ulei de diferential fara nimic altceva si vei vedea ca se comporta in testul ala mai bine decat orice asa zis innobilator de metal.
    1 point
  26. Lasand la o parte interesul dvs de a promova produsul, chiar se compara Metabond cu Castrol? Daca ati avea o masina a carui producator recomanda Castrol, ati pune Metabond? Ce exemple de masini cunoasteti la care s-a folosit Metabond si de cat timp se foloseste? PS: pt mine (probabil si pt restu' de aici) conteaza mai putin transportul gratuit..... un artificiu de marketing rasuflat... daca doctoru' iti recomanda Aspirina, de ce sa bei Diazepam? Daca producatorul iti recomanda un tip de ulei, de ce sa pui alt tip?
    1 point
  27. BMW F20 - 116 Diesel - 116 CP - BUSINESS 2012 Culoare Deep Sea Blue Climatronic 2 zone Navigatie bussines inclusiv Romania Manual digital in sistemul masinii Suspensie + motorizare 3 moduri condus : SPORT/ COMFORT / ECO PRO Daylights BMW Teleservice 10 Airbag-uri Efficient Dynamics - consum redus de combustibil Senzori ploaie Senzori lumina Senzori presiune pneuri Bluetooth Comenzi vocale Directie asistata/servotronic Senzori parcare cu afisaj Geamuri electrice fata/spate Pachet lumini interior si exterior (manere portiere) Volan sport cu comenzi Tempomat Proiectoare ceata Oglinzi heliomate incalzite Bancheta rabatabila Radio CD cu MP3 + intrare AUX ( iphone, ipod, etc ) Km 100% reali , revizii la zi in reprezentanta BMW Luxemburg Carte service in sistemul masinii Recomand testare reprezentanta Bavaria Serie sasiu: WBA1C71030E966717 PRET: 10800euro discutabil Tel: 0765999339
    0 points
  28. Aia am zis si eu in principiu ). Boaska...nu ai mai multi CP sau NM cand schimbi pe sport. Ca se intareste directia sau suspensia e altceva, eu vorbesc de puterea motorului cand schimbi modurile.Chestia cu "am vrut sa-i dau tare si am dat pe sport" sau " am dat pe sport si am facut o liniuta" sau " l-am facut pe unu si nici nu era data pe sport"...povesti pentru copii mici. Butonul sport de pe M5 ala iti da mai multi cai si cp, dar cutia pe mod sport nu face asa ceva.
    0 points
  29. Asa-i, asa-i. Tre schimbat si aerul in roti cu altul de iarna.
    0 points
  30. Corect, Paul are perfecta dreptate. Certificarea ISO este legata de locatie si proces de productie si nicidecum de caracteristicile produsului. ISO impreuna cu una sau mai multe TS (tehnical Spec's) ca si certificare au fost acordate producatorului la cerere pentru a arata ca locatia de productie si procesele de acolo sunt conforme acestui standard/ specificatii. Ce minuni face produsul, aici e alta treaba...minunile si modul in care interactioneaza cu alte aspecte fac parte din Sistemul de Management al Calitatii, mai precis principiul 1 care se refera la orientarea asupra clientului deci la satisfacerea cererii lui si oricum nu trebuie intrat in detalii (probabil cineva undeva a cerut un produs care sa intruneasca cele descrise, a fost satisfacut probabil dar asta e problema lui...si ma rog datoria lui ca si client era sa auditeze producatorul sa se convinga de ce a cerut si odata distribuit poate emite garantie, recomandari de folosire samd...)..In cazul nostru, recomandarea BMW este marcata pe busonul ce acopera locul prin care punem ulei in motor...BMW isi auditeaza, valideaza si certifica producatorii orizontali prin acordarea dreptului de a produce pentru el conform unor specificatii proprii si clare si care sunt trecute pe eticheta respectivului produs si mai mult....pentru care garanteaza utilizarea in deplina siguranta si cunostinta de cauza. Oricum, daca ne gandim la fizica invatata in scoala, la orice actiune corespunde o reactiune pentru a mentine un echilibru....Actiunii de innobilare, ce-i corespunde ca reactiune....? Oricum este problema fiecaruia de a crede sau nu in minunile expuse pe eticheta produsului iar folosirea o face fiecare pe propria raspundere. Acum mai bine de 10 ani am asistat in Olanda la o demonstratie facuta de o anume companie de distributie intr-un anume parc auto, pentru un produs similar...Au folosit un ursulet pentru asta si l-au chinuit in cele mai aberante moduri...cred ca multi au vazut prin spoturi publicitare cum se turna apa in motorul aflat in functiune samd...Ce s-a intamplat?...motorul s-a gripat in final numai ca nimeni n-a mai asistat la demontare si la cercetarea partilor componente..Eu ca si roman neavizat in chestiile astea de promovare agresiva a unui produs am intrebat de ce s-a gripat...mi s-a raspuns ca durata in care motorul a functionat fara ulei, apa samd este echivalenta cu durata in care masina functioneaza in conditii reale fara cele zise anterior ....Ei ziceau ceva de genul 80 km fara ulei de exemplu...si eu unul am intrebat daca cele cateva minute cat saracul urs s-a chinuit pana s-a gripat echivaleaza cuaceasta distanta....ce raspuns am primit...M-au intrebat: De unde sunteti Dvs.?
    -1 points
  31. Nu stiu daca ai sa-l vezi, dar sunt certificati TUV. Daca ai retinut, aceasta certificare se refera la procesul de fabricatie, activitatile procedurate ca sistem de management si ca proces de fabricatie...Nu are nimic de-a face cu calitatea sau performantele produsului. Crede-ma ca stiu ce spun. In fila ce o atasez se descrie sistemul care face obiectul unui audit TUV. N-ai sa gasesti pomenit nimic de auto acolo. In schimb specificatia tehnica TS 16949 dar care tine de ISO 9001 poate certifica PRODUSUL. Deci eu zic sa nu-ti mai consumi nervii si banii cu dispute vis-a-vis de TUV ca nu faci nimic. Cand cineva iti raspunde cu un link de uz general si public..... Dar apropo...ce rau ti-a facut tie Duralube? Din moment ce spui ca ai certificate, e normal sa le si arati. Corect? Sun perfect de acord cu tot ceea ce spui, insa vreau sa vad certificatul, fisa tehnica si fisa de securitate. Sunt documente conform legislatiei. Sunt documente fara de care un astfel de produs nu are ce cauta pe piata. Pe unele site-uri se face referire si la un Tuner german care ar fi testat produsele. I-am intrebat direct si astept raspuns. Nu cred ca TUV si acest tuner ar fi foarte incantati sa afle ca le sunt folosite numele ca si referinta. Conform codului penal asta se numeste inselaciune in Romania. Nu mi-au facut niciun rau produsele astea minunate. Pt. ca nu le cumpar. Pefer sa dau un leu in plus si sa iau un ulei foarte bun pe specificatiile masinii. De ce ma enervez? Pt. ca ma lovesc in fiecare zi de asa zise produse minune, exemplul cel mai bun fiind spuma activa din spalatorii. Pentru ca platesc sume importante catre diverse autoritati ca sa am documentatia produselor in regula, pentru ca platesc sume importante pentru mediu, pentru avize etc. Si ma enervez ca inca suntem luati de fraieri de diversi neica nimeni.
    -1 points
  32. Up! Oare se vinde ceva pe forumul asta...vreodata!?)
    -1 points
  33. Pe principiul, daca ai bmw cu 116cp...esti jalnic!) Multumesc de "descurajare", doar ca F20`ul 116d este putin mai mult decat decent, daca comparam cu alte masini din clasa lui, care au maxim 115cp, asta le cam bate la fund pe toate, avand motorul de 2.0d si mod de condus sport! Deci cine e in cautare de hatchback in jurul sumei de 10k, masina asta este cea mai buna varianta! Cat despre bmw`uri cu cai multi...nu stiu cati isi permit sa dea 16k pe un 120d de 184cp... Update de pret 10650euro, usor discutabil..
    -1 points
  34. S-a mai discutat...daca citeai 5 minute aflai, poti sa pui doar una din ele, adica ori EAST, ori VEST. Romania e in pachetul EAST logic
    -1 points
  35. Si pe mine m-a facut sa zic pass o masina de pe forum prin decembrie 2015... care tot la fel avea 3-4 proprietari pe carte in 1-2 ani.
    -1 points
  36. ei si tu acuma, nu tine pasul o cutie de viteze manuala 6+! cu dinamica motoarelor... apai daca nu vrea a-5a dar nu se simte bine nici in a-4a, atunci da-i-o pe-a a3-a si calc-o bine,ca nu se supara un motor pe benzina! Pana la 6000 sau mai mult pentru unele motoare, mai e mult si bine! eu ma simt perfect cu 5+1 cu toate ca in a-5a are 5000 ture la 170 km/h... e buna si o a-6a dar oricum e bine chiar si pe autostrada! la 4000 rpm are 140 km/h! de-ajuns sa inchid orice muzica si sa ascult motorul/evacuarea cand ajung la mare imi pare rau ca s-a terminat autostrada! :hyper:
    -1 points
  37. Nu buji nush cum se numea injectoare habar nu am ca nu ma pricep deloc , nush ce e asa amuzant . Ms opaul
    -1 points
  38. In fața motorului sunt 2 senzori, identici, pentru presiune ulei. Verifica starea garniturilor lor. Iar clamele alea care ĂŽi țin pe poziție vezi sĂŁ ĂŽși facĂŁ treaba, adicĂŁ sĂŁ ĂŽi ținĂŁ presați cum trebuie. La mine ei au fost de vinĂŁ.
    -1 points
  39. Salutare! Am un bmw e60 530d automat si defiecare data cand pornesc masina si afara este frig iar motorul este rece imi face un zgomot ciudat acul de la turometru imi fluxtueaza si nu stiu de ce. Am inteles ca sar putea sa fie de la buji , ca tre sa le schimb cu unele de iarna ceva de genu ( nu ma pricep la mecanica deloc ) daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator .
    -2 points
  40. Set complet roti iarna BMW Jante BMW negre - cumparate de la Auto Bavaria 7Jx16 ET40 Senzori presiune Cauciucuri Continental RUNFLAT iarna Rulate 1800km - stare perfecta pret achizitie Bavaria (factura) = 7300 lei Pret vanzare 6000 lei negociabil
    -2 points
  41. Nu vorbesc de manuala, vorbesc de automata.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.