Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/02/16 in all areas
-
Eu as evita sa cumpar masini de la astfel de indivizi. Mai jos un extras din descrierea lui. " Descrierea masinii - BMW 520D - MODEL NOU FACELIFT - 2008 - - MODEL NOU !!! LED Fata-Spate - Motorizare: 1.995 cmc - 177 CP ( GENERATIE NOUA ! ) - ...................... - ........................ - ...................... - ......................... - Model NOU - Faruri FULL LED cu Angel Eyes + ........... - Stopuri cu LED + NEON - Jante de Aluminiu originale BMW Individual pe 18 Inch - ....................- Bi Zonala Fata-Spate - ...................................... - .......................... cu Display Mare - BMW Business - 12x Airbaguri, Abs, Esp, Dsc, Servo-Directie - Pilot Automat - Tempomat - Cruise Controll CC - ............................ + Voice Assist - ...................................................... - Pachet Crom - Business Pack BMW - CD-Player original - BMW Business cu Mp3 + AUX - Telefon original cu Bluetooth System - Halogene - Proiectoare de Ceata - ......................................... - Torpedou Frigorific cu Aer Conditionat - Carlig de Remorcare originala - Demontabila ELECTRIC ! - Scaune de tip Isofix Business - Volan si Scaune reglabile pe Inaltime - Inchidere Centralizata + ........................ - Pornire de la Buton Start/Stop System + Telecomanda - Etc...etc... - STARE PERFECTA !!! " :console: LE. Bonus: clasicele butoane de aragaz la clima aia bi-zonala pe fata si pe spate ) Cum e vorba aia printre samsari?!?! "E full de full boss!" / "Pai da, e full, dar n-are nici climatronic, nici aia, nici aia, etc!" / "Cum n-are climatronic? Butoanele astea ti se par ca nu sunt de climatronic?" / "Da boss, ce-ai vrea la banii astia? Mergi si ia-ti noua" )4 points
-
Pai 3-5 litri in plus e neglijabil? E neglijabil daca faci 5000 pe an. DAca faci 30 mii pe an nu prea mai e neglijabil. Ma rog, depinde de necesitati. Mie nu mi s-a parut mega motor in comparatie cu 2.0 tfsi-ul pe care il conduc si are mai putini cai si e single turbo. Are lag mai mic la ture joase, in rest nu pot sa zic ca m-a dat pe spate. Iar consumul, fiti seriosi ca daca scapi piciorul in el suge la fel de mult ca orice turbo benzina. E foarte misto, insa nu e ca si cum a revolutionat motoarele turbo pe benzina.3 points
-
3 points
-
Nimic nu sta corect pe masina, din bara fata, pana la cea din spate. Esapament negru de fum, anormal la masinile cu DPF etc Dar la banii astia nu prea poti sa ai pretentii mari. Masina pare epava pe roti. Asta-i parerea mea !2 points
-
2 points
-
Rheingold (Standalone) v4.01.22 ISTA-D- Download SQLiteDBs (baza de date)- Download Tools- Download Pentru a dezarhiva SQLiteDBs aveti nevoie de 7zip Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install and x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.1 point
-
Incantat de oferta lor de mai jos: Imi fac o programare pentru schimb de ulei. Scrie foarte clar pretul care include schimbul de ulei, filtrul + manopera asociata si de asemenea TVA-ul inclus. In cazul masinii mele (X1 XDRIVE20D) in tabel avem:529 RON. Nu m-am gandit nici o secunda ca voi plati doar atat, fiind constient ca se schimba si alte filtre. Chiar am mers pregatit pentru o suma cel putin dubla. Dar surpriza a fost urmatoarea: Ramane sa decideti voi cat de mult merita "profitat" de ofertele AUTOTRANSILVANIA Cluj-Napoca Spor sa aveti!!!!1 point
-
Vand suspensie sport noua pt BMW E60 6 cilindrii (merge si pe 4 cil ) formata din: Amortizoare Bilstein B4 M Tech noi (am factura la ele) Flanse amortizoare noi Sachs (550 lei lei) Arcuri M Sport originale Amortizoarele + flansele au 500km rulati. Vand suspensia deoarece nu e destul de joasa pentru mine. Sta foarte bine in curbe, ca pe sine, absoarbe bine gropile si nu topaie. Tot ansamblul amortizor-arc-flansa e montat, gata de pus pe masina. http://thumbnails115.imagebam.com/51281/ae9c4b512804492.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/51281/ad75b7512804494.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/51281/5619eb512804496.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/51281/2e34e6512804499.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/51281/76610f512804502.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/51281/126390512804543.jpg Pret: 3199 lei1 point
-
Eu mĂŁ gândesc ca știi cum arata alimentarea la aeroterma! Nu cred ca ar trebui schimbatĂŁ. . cred ca e al doilea sau al treilea cablu ca grosime dupĂŁ alimentarea de la baterie din toatĂŁ mașinĂŁ! Eu chiar am nevoie de sfaturi constructive și punctuale, dar se pare ca nici cu ranga nu scoți un ajutor competent pe acest forum, pe bune... nu vreau sa jignesc pe nimeni... Și mĂŁ gândesc ca sunt și oameni ca știu cu ce se mĂŁnâncĂŁ electrica la bmw! Identic am pĂŁțit când am cerut ceva ajutor când am schimbat planșĂŁ bord de pe dreapta pe stânga. .. numai bĂŁlĂŁrii de la inși care dacĂŁ ĂŽi ĂŽntrebi repede nu știu câte urechi au! Inși care au schimbat volane de pe dreapta pe stânga și ĂŽmi spuneau ca trebuie schimbate motorul de ștergĂŁtoare, când la toate e60 vine la fel... și. . Am dat doar un exemplu.. ĂŽmi cer scuze dacĂŁ poate am jignit pe cineva.. dar mĂŁ gândesc ca pana la urma acesta este rostul unui forum dedicat.. sa schimbam idei sa oferim ajutor! Sau poate mĂŁ ĂŽnșel. .. mai știi. ..1 point
-
Aici cred ca este gresala ambelor parti , el ca nu a cerut mai multe detalii despre opratiune, si ei ca nu au oferit mai multe detalii.1 point
-
Sunt eu nebun sau preturile alea nu sunt mari? Pana si manopera parca e relativ ieftina pentru o reprezentanta1 point
-
Daca ti-ai facut programare pentru schimbul de ulei se schimba un singur filtru si anume filtrul de ulei. Ce ai tu in poza este revizie completa si pretul platit este foarte corect.1 point
-
Nu am mai postat de ceva timp, masina de comporta exceptional cu exceptia consumului de ulei, cam 1.5 litri la 4000 KM de aceea saptamana viitoare este programata la schimb de simeringuri . Am pus gumele de iarna in octombrie special pentru a face un drum catre Balea si erau obligatorii cauciucurile de iarna, am avut un consum de 17% la urcare dar nici nu am menajat-o schimband vitezele pe la 4000-5000 chiar si la limitare cand s-a ivit ocazia...consumul mixt a fost 10%, sunt foarte multumit de Nokian WR D4 aderenta fiind exceptionala pe ploaie si in general cand temperatura scade sub 7 grade, sus la balea treceam prin zapada ca prin unt, fara probleme. Ceva poze bonus: http://oi68.tinypic.com/2s662p1.jpg http://oi64.tinypic.com/25iro0m.jpg http://oi68.tinypic.com/2z6z282.jpg http://oi63.tinypic.com/105azqd.jpg http://oi63.tinypic.com/2nlee6p.jpg1 point
-
Ieftin si bun!Spor la vanzare.Din aceeasi categorie cu domnul cu style 135,la 2200euro....pentru ce i care isi amintesc:D1 point
-
Kit'ul ce contine compresor si solutia respectiva sunt inutile daca tai cauciucul, eu am ales varianta cu roata slim de pe un e46 cric si cheie...iti ingreuneaza putin masina dar nu e problema1 point
-
Eram ironic in ultima parte a post-ului, dar nu s-a prins nimeni ) Serios vorbind, inca sunt foarte multi oameni reticenti in a da seria masinii, au impresia ca pot pati ceva rau..cand cumperi de la un samsar e clar ca ascunde ceva, dar cand vb cu un individ oarecare poate fi doar o teama nefondata din partea lui. Logic ca pentru masinile aflate la ceva distanta de tine suni si ceri intai seria, dar repet..nu toti oamenii considera ca sunt obligati sa ti-o ofere.1 point
-
Posted 09 December 2015 - 21:52 M1haiD, on 09 December 2015 - 02:27, said: Salut, Ma poate ajuta cineva cu numarul de contact domnului Florin din Bucuresti? Pentru schimbat simeringuri si alte garnituri. Fun, fun. Multumesc. Florin 0728 444 108 recomand cu incredere acum 3 zile am fost la el e totul perfect 01 point
-
0 points
-
Buna ziua ! Se poate sa imi verificati si mie acest VIN WBAAR101X0JL52864. Am cumparat masina si sunt in dubii...aks am vazut ca e trecut diesel in acte si ea e benzina! Multumesc anticipat0 points
-
Daca as fi in locul tau as lua 328i 245 cai. Motorul acela e ft performant, am avut unul pe mana timp de 3 sapt. In mod normal conduc F30 330xd si iti zic cu mana pe inima ca, daca as avea sansa sa cumpar iar F30, mi-as lua fara discutii F30 328i. 320D face ca un tractoras si pe mine motorul N47 m-a dezamagit cat de cat. Daca mergi in oras ia benzinar. Iti va consuma ceva in plus dar nu ft mult. Cam 3-5 l mai mult, ceea ce e neglijabil. Performantele de la benzinar sunt mult peste 320D. Daca faci multe drumuri lungi ia diesel, iesi mai bine pe termen lung. Diferenta intre benzinar si diesel o recuperezi in ziua de azi dupa vreo 30k km. Tu fa-ti calculele si vezi ce te avantajeaza. La diesel e intretinerea e usor mai scumpa. Spor la cautat!0 points
-
Parerea nea este ca exagerezi,cum naiba din trei poza sa spui despre o masina ca este buna sau nu ,eventual epava pe roti.Cred ca trebuie sa o vezi live sa o conduci sa o testezi si dupa aceea sa ai o parere.0 points
-
328i. Putere,fara unele probleme cum apar in timp la diesel ( egr , dpf ) , fara sunetu' de "tractor" pe care il face ,nah,acum poate pe unii nu ii deranjeaza,eu nu pot sa il suport pe ala de 4 cilindrii,la 6 e alta treaba,iarna nu te plictisesti pana se incalzeste,mare diferenta la consum nu cred ca o sa fie,undeva la 1l in plus la mers normal,etc etc.0 points
-
Poti sa mergi cu omul in service, verifici intai seria si apoi faci restul verificarii. Daca nu iti convine istoricul, nu platesti nimic. O fi satul omul de oameni care ii cer seria..e timp pierdut pana la urma, sa stai sa dictezi seria la telefon.-1 points
-
Pt mine diferenta de 3l nu este considerabila, iar el zice ca merge predominant in oras. In oras nu va face 50K pe an. Eu zic dpdv subiectiv eu asta mi-as lua benzinar mai ales ca nu i-as omori filtrul de particule. Din ce stiu eu distributia nu trebuie schimbata, nici la 320d nu trebuie schimbata la toate, dar sa nu incepem si pe acest topic discutia despre asta.-1 points
-
-1 points
-
Ce vrei sa mai testezi la ea? :frantics: Frumusetea, sau cum arata? :getlost: Are DPF-ul anulat, mai are rost sa vrei sa o testezi?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00