Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/03/16 in all areas

  1. Daca esti la a 3-a anul asta pentru ca te plictisesti repede ai o problema. Cred ca esti foarte tanar si iti recomand sincer sa investesti intr-o consola de jocuri ( ai jocuri cu masini destule ) .
    6 points
  2. cea mai proasta solutie de codare, daca ati vedea ce porcarii salveaza interfata asta pe module si cum strica semnatura la fisierele cafd si nu numai nu ati mai face atata reclama. Cand exista toate softurile gratis pe internet si merg si pe un laptop ieftin cu un cablu DCAN sau ENET care costa 15-20 euro nu inteleg cum unii pot folosi mizeria asta de interfata care poate strica usor un modul de pe masina mult mai scump......
    3 points
  3. 3 points
  4. Si al meu 523i n52 consuma ulei 1-1.5% max la 10k, astea doua diesele nu consuma gram, m47,n47, eu personal nu ma simt in siguranta cu un motor la care trebuie sa controlez mereu nivelul la ulei, in rest n52 este un motor finut
    2 points
  5. Parerea nea este ca exagerezi,cum naiba din trei poza sa spui despre o masina ca este buna sau nu ,eventual epava pe roti.Cred ca trebuie sa o vezi live sa o conduci sa o testezi si dupa aceea sa ai o parere.
    2 points
  6. personal ma simt flatat .Pacat ca tia-ai facut cont aici doar ca sa casezi fieru'
    2 points
  7. Vinzi mai mult povesti decat masini!Poze nu,pret nu!
    2 points
  8. Salutare tuturor! Vreau si eu sa imi prezint noua achizitie de care sunt foarte mandru si bucuros BMW F30 - 320D - Fabricata Decembrie 2012 - Inscrisa Martie 2013 Masina am luato la 85500 Mile (13.7598 KM) si m-a costat 11.000 £ si am primit 1AN garantie. Va rog sa imi ziceti cateva pareri SINCERE referitor la achizitie, si implicit ceva sfaturi re acest model (stiu ca N47 e cu belele) insa, am sa schimb distributia in RO in Decembrie cand o sa vin de sarbatori. AM un baiat bun la Craiova care o poate schimba fara sa dea motorul jos si cu siguranta e mult mai ieftin decat la Londra ) Cateva date gasite pe un site de VIN Decoder: Vehicle Identification Number WBA3E12000J701081 Type 3E12 Model 320d Effdyn Edit320d Effion - EUR Development Code F30 Chassis LIM Steering RL Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Liquid Blue Metallic - B40 Upholstery Stoff Move/anthrazit - BDAT Production Plant REGENSBURG Production Date 2012-12-15 Standard Equipment 2AT 16"lm Wheels Streamline Style 306 16"lm Raeder Streamline 306 4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt 853 Language Version English Sprachversion Englisch Options: 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 302 Alarm System Alarmanlage 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung 507 Park Distance Control (pdc), Rear Park Distance Control (pdc), Hinten 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac Freisprechein. M. Usb-schnittstelle 654 Dab Tuner Dab Tuner 688 Harman/kardon Surround Sound System Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 Area-code 2 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar 8S2 Coding Of Alarm Signal Kodierung Alarmsignal 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 8TG Anti-theft System Diebstahlsicherung 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 812 England Version England/irland Ausfuehrung 850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export 880 English / On-board Documentation Englisch / Bordliteratur
    1 point
  9. Saptamana asta am avut un E90 si un E92 cu FRM codat de Carly, FRM-ul mergea dar gunoiul de Carly nu mai saveaza pe FRM codingindex la codare si drept urmare NCS nu mai poate citi FRM-ul iar ISTA zice simplu "replace control unit". Codezi cu Carly tot felul de prostioare pe la becuri si cand ai nevoie de o chestie serioasa gen un reset de counter la scurtcircuit sau vreo adaptare de motor de geamuri constati ca NCS/ISTA nu mai merg iar Carly nu poate face din astea, concluzia o tragi singur. Iar pe F-uri, fisierul de codare cafd trebuie semnat (electronic) altfel este rejectat de modul, Carly nu face asta, in schimb forteaza scrierea unui fisier nesemnat pe modulul respectiv cu niste biti de identificare fake, o mizerie ordinara.
    1 point
  10. cum.poti zice ca e gata cand apare martorul? induci lumea in eroare grav!intai trebuie verificat gradul de incarcare si vazut ce nu functioneaza.pot fi termostatele sau bujii defecte si de asta sa nu mai regenereze.
    1 point
  11. Daca ti-a aparut martorul poti sa-i dai si la 4000rpm si sa mergi 300km cu ea ca nu mai poti face nimic. Cand a aparut martorul e gata... + ca la acel model de bmw filtrul NU SE REGENEREAZA AUTOMAT!! Ai 2 variante: 1. Il dai jos si incerci sa-l cureti(este solutie special) 2. Il anulezi atat fizic cat sindin soft. Bafta!
    1 point
  12. Da' si cum se aude cand o calci pana la 6000 rpm! :hyper: sau sa o tii la 5000 ture si 170km/h pe un drum bun! Deja isi merita fiecare ron bagat in ea/masina! la mine se apropie 6000 km rulati si tin neaparat sa-i schimb oloiul si filtrul inainte de termen(7000 km sau pentru "zgarciti" chiar 10000 km). si daca tot m-a "scartait" la urechi de ceva km(vreo 1000 CRED...n-am fost foarte atent...) o sa-i schimb si curelele prin fata p-acolo sa fie cat de cat silentioasa! N-am pretentii mari dar prea ma dispera scartaitul ASTA dupa ce se incalzeste... E34 520i squeaking sound engine area https://www.youtube.com/watch?v=4UafAF0-TT8 drujbex poate confirma cele spuse mai sus! E superb motorul asta 6 in linie facut de bmw! ba chiar imi pare rau ca n-au facut unul si de 4-5 litri cu DOHC dar simplu fara VANOS sa nu te doara capul dupa ceva km! chiar adineauri am fost pasager intr-un BMW 320d din 1999 cu aproape 300000 km REALI,si vreau sa spun ca m-am speriat de cum functioneaza motorul ala! Pana si unde tineam cotul pe usa/zona de unde deschizi portiera SE SIMTEAU VIBRATII ale motorului! Ceva ce-mi amintea de dacia logan 1.5dci,COSMARUL MEU... nici sa-mi dai masina cu motor diesel indiferent de marca ,si n-as conduce-o! benzina cu 6 cilindri in linie si daca nu-ti place consumul trece-o pe GPL! e superb motorul asta!
    1 point
  13. Intre timp am primit un set de trimuri noi! Capace onglinzi noi (carbon) Si o curatenie profesionala interior exterior! Plan in viitorul apropiat! Carbon fibre Wrap pe diffuser, si un polish profi!
    1 point
  14. ), ultima masina am cumparat-o in martie, am investit 4000 de euro in ea,(colant,fara fata spate,praguri,faruri lupe noi,distributie,volantasi ambreaj schimbate acum 2 luni,evacuare + alte minuni ) si acum cateva zile am vandut-o. Mai am o alta masina ( generatie mai noua 2013) pe care o am de aproape 2 ani si inca e ok, doar ca pe aia o conduce mai mult nevasta eu o conduc doar in weekend si nu am timp sa ma plictisesc de ea .
    1 point
  15. Asta cu navigatia profesionala ma distreaza uneori. Prin oras pe la mine sunt deja multe F-uri cu navi mare insa majoritatea posesorilor carora m-am oferit sa le fac update de navi, anumite codari etc mi-au zis senin ca ei nu folosesc asa ceva, ca au waze pe tel. etc Si va asigur ca nu era vorba de bani. Pur si simpu nu-i intereseaza. Pai daca nu te intereseaza sa folosesti asa ceva atunci la ce naiba mai cauti masina care sa aiba o saemenea optiune? Doar pt. design ???? Asa ca, colegul daca nu foloseste navigatia nu vad de ce-ar plati in plus pentru asa ceva. In cazul de fata daca masina iese bine la verificarea tehnica si-ti place...nu mai sta pe ganduri.
    1 point
  16. Eu mĂŁ gândesc ca știi cum arata alimentarea la aeroterma! Nu cred ca ar trebui schimbatĂŁ. . cred ca e al doilea sau al treilea cablu ca grosime dupĂŁ alimentarea de la baterie din toatĂŁ mașinĂŁ! Eu chiar am nevoie de sfaturi constructive și punctuale, dar se pare ca nici cu ranga nu scoți un ajutor competent pe acest forum, pe bune... nu vreau sa jignesc pe nimeni... Și mĂŁ gândesc ca sunt și oameni ca știu cu ce se mĂŁnâncĂŁ electrica la bmw! Identic am pĂŁțit când am cerut ceva ajutor când am schimbat planșĂŁ bord de pe dreapta pe stânga. .. numai bĂŁlĂŁrii de la inși care dacĂŁ ĂŽi ĂŽntrebi repede nu știu câte urechi au! Inși care au schimbat volane de pe dreapta pe stânga și ĂŽmi spuneau ca trebuie schimbate motorul de ștergĂŁtoare, când la toate e60 vine la fel... și. . Am dat doar un exemplu.. ĂŽmi cer scuze dacĂŁ poate am jignit pe cineva.. dar mĂŁ gândesc ca pana la urma acesta este rostul unui forum dedicat.. sa schimbam idei sa oferim ajutor! Sau poate mĂŁ ĂŽnșel. .. mai știi. ..
    1 point
  17. Salut, Sunt posesor de X5. - o revizie costa in jur de 2000-2500 ron - placute fata originale 700 ron - consum real bucuresti ore de varf (4 km in juma de ora) 19% Consum weekend oras 13% Consum autostrada 120km/h 8.6 140km/h 10.5 Probleme generale din ce am auzit si la altii: 1. Distributie 2.cutie transfer 3.motor zgomotos la interior 4.rigida la denivelari si zgomote din portbagaj 5. Nu destul de sprintena pentru 306 cp Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  18. tot pe aici sunt si eu.. problema este alta.. oferta de 328i, este multa mai mica, cel putin la noi in tara. apropo si 328i este un mic tractoras ca zgomot. la 320i nu te-ai gandit?
    1 point
  19. Pentru cei interesati, se potriveste perfect la prinderi. Cred ca toate M5x au aceleasi prinderi. Discul de ambreaj nu se potriveste, numarul de dinti este 22 daca nu ma insel, fata de 10 - nu-s sigur inca, azi imi vine cutia cu tot cu disc. De asemenea cred ca si rulmentul de presiune nu e la fel. Si ce cred ca nu e la fel, nr 2 de aici - cred. O sa revin cu detalii dupa montaj.
    1 point
  20. in jur de 500EUR, dar s-ar putea sa se scoata de la 1 ianuarie Nimic, am fost cu masina la BMW, au verificat daca seria mea este inclusa in recall, s-a ascultat si s-a trimis la BMW in germania si cei de acolo au hotarat sa se schimbe toata distributia.
    1 point
  21. E si pretul pe acolo sau nu il vad eu?
    1 point
  22. Ataseaza talonul masinii,sa constate ca tu esti proprietarul si iti vor trimite un istoric complet.
    1 point
  23. Niciodata nu a fost Z4 31k nou :frantics: Poate pe la Tiriac Rulate dar nici acolo si nu din 2016 !!
    1 point
  24. Ai ceva dovezi concrete ca era 31 mii o masina ca asta ? Totusi are destule optiuni si e automata. Una noua are pret care porneste de la 37 mii. Daca prin similar te referi poate ca era carcasa de z4 si modelul de 1.8i chelios si cu cutie manuala, ala da, se poate sa fi fost la 31. Pretul este f bun, pentru cine cauta asa ceva chiar merita.
    1 point
  25. Deci ca sa clarificam, poate este util si pentru alti colegi OE = ceea ce vine in ambalaj cu sigla BMW in cazul vostru. Piesa originala. EX: Uleiurile care vin cu ambalaj BMW OEM = ceea ce este facut pentru BMW dar vine cu sigla producatorului. EX: Filtrul de ulei facut de producatorul X pentru BMW ( adica pentru cutia cu sigla BMW ) dar care vine in ambalajul producatorului X. Din pacate Shell-ul se gaseste cam greu prin Ro mai ales varianta 10w60. Trebuie cautat bine prin magazine adica ... trebuie adus pe comanda. La BMW treaba sta diferit fata de multi producatori de masini. Ei au ales pentru uleiul OE un producator bun care face uleiuri bune. Este un mare lucru mai ales intr-o lume de consum. Daca pretul este piperat pentru uleiul OE si se vrea aceeasi calitate, este OK si OEM-ul Shell. O mica elita in gama + norma. Desigur la fiecare norma in elita intra si uleiul OE BMW. 10w40 - Motul 6100 5w40 C3 BMW LL04 - Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w40 - Fuchs titan gt1 5w40 XTL - Motul 8100 xlcean 5w40 5w40 A3/B4 BMW LL01 - Ravenol VST 5w40 ( varianta noua fabricata din Septembrie-Octombrie 2015 ) - detalii pe ravenol.de vs ravenol.ro - recomandat BMW LL01 - Shell Helix Ultra 5w40 - Valvoline Synpower 5w40 ( varianta noua ) - Motul 8100 xcess ( este codasul serieri dar este un ulei ok ) - Eneos Sustina 5w40 ( intra si la C3 si la A3/B4 ) - neaprobat dar mai ok pentru C3 0w40 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 0w40 0w40 A3/B4 BMW LL01 - Shell Helix Ultra 0w40 - Mobil1 New Life 0w40 - Petronas syntium 7000 0w40 - Valvoline Synpower 0w40 5w30 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 5w30 - Valvoline Sybpower Xtreme MST c3 5w30 - Shell Helix Ultra ECT 5w30 Sper sa va ajute. Lista nu este 100% completa poate mai sunt uleiuri bune pe care le-am omis. Pentru fanii castrol, recomand castrolul nemtesc. Ambalaj in germana cod de bare german. De asemenea, tin sa precizez ca uleiul de motor, nu are aditivarea de protectie 100% activa la rece. Aditivii din ulei sunt aditivi de temperatura adica isi intra in rol la maximul lor la temperatura de lucru a motorului. De ce ? Apa sau antigelul ajung la 90 grade mult mai repede decat uleiul. La rece este recomandat un stil mai ponderat de a conduce tocmai pentru a incalzi uleiul deci pentru a activa aditivarile. ZDDP-ul, moly si boron sunt aditivi de termperatura. Sper ca este permis sa pun acest clip pentru a intelege mai bine care este rolul ZDDP-ului. Orice ulei are acest aditiv, doar ca difera cantitatea lui de la ulei la ulei. La C3 cantitatea este mai mica iar la A3/B4 este in cantitate mai mare.
    1 point
  26. Din pacate sau din fericire, nu stiu cum pot sa zic, BMW-ul M5 vine la revizie cu ulei 10w60. Este un motor de performanta care incinge foarte tare uleiul si necesita ulei cu vascozitate foarte mare. Shell Helix Ultra Racing 10w60 pare sa fie alesul pentru tine. Cu toate ca este vorba de un 10w are punct de congelare la valoarea de -42 grade in TDS. Cel mai probabil undeva la -42 sau -43 grade in realitate. In general valoarea din TDS este minimul dat de producator si isi lasa mereu o rezerva. Dar acel punct de congelare nu il va face a fie pompat in motor la fel de bine ca pe un ulei 5w40, sunt cateva valori in TDS care spun acest lucru. Un alt factor esential este baza GTL, o baza din GAZ. Sunt mai multe tipuri din baze in comert. - baza petroliera, cea mai folosita este cea hidrocracata- petrol incalzit si supus unei presiuni mari, transformat in gaz, taiere la nivel de gaz a ceea ce nu trebuie ( grupari aromatice de exemplu dar si alte grupari chimice ) dupa care racit, transformat in lichid, hidrogenat pentru protectie + alte metode de protectie a bazei. Nu este cea mai buna baza pentru ca in continuare prezinta grupari chimice inutile si catene chimice ramificate care determina o scadere a proprietatilor alcanului respectiv. Mai pe romaneste, e ceva mediocru. - baza sintetice de grupa 4 PAO - baza pura si performanta din toate punctele de vere - baze sintetice de grupa 5 Esteri - baza pura care de cele mai multe ori se foloseste in combinatie cu baza de grupa 4. Un combo care ofera un maxim de protectie in combinatie cu aditivi solizi si zddp in cantitati mari. Baza GTL din shell este o trecere intre Grupa 4 si grupa 3. Ofera puritate foarte buna, costuri de productie mici si este o baza light. Pentru un BMW M5 acel shell ar fi alegerea perfecta. O alta varianta buna, poate mai scumpa este uleiul OEM BMW care este tot shell. Legat de mancatul uleiului.... nimeni nu poate sa iti spuna daca cu un ulei sau altul iti va manca mai mult ulei. Sincer sa fiu nu stiu cat spune BMW ca are voie sa manance acel motor la 1000 km. Daca masina are KM reali, este intretinuta corespunzator, iar consumul de ulei este in parametrii, singurul lucru pe care il poti face este sa te adaptezi la situatie si sa ii oferi ulei bun la interval de schimb OK. In schimb din ce am citit " BMW's position on engine oil consumption: 11.0 Oil Consumption All engines normally consume a certain amount of oil. This is necessary in order to properly lubricate the cylinder walls, pistons, piston rings etc. In addition, engines with less than 6,000 miles will generally consume additional oil because the components are not fully seated. Therefore, oil consumption complaints received prior to 6,000 miles cannot be considered. Once a new or rebuilt engine has accumulated 6,000 miles this procedure should be used if there is a drastic change in the oil consumption rate (i.e. the oil consumption rate triples) under similar driving conditions or if the oil consumption rate exceeds 1 qt. per 750 miles at any time. Refer to S.I. Bulletin B 11 05 84 (888). All Motorsport Engines: Due to their increased output and maximum engine speeds, these engines are allowed a maximum consumption of 2.5 quarts per 1,000 miles. " Uleiul Shell Helix Ultra Racing 10w60 nu are aprobare BMW pentru 10w60. Cel mai probabil este o chestiune comerciala pentru ca o aprobare este foarte costisitoare. Varianta anterioara a uleiului avea clar precizat ca indeplineste cerintele uleiului. Varianta noua are exclusivitate pentru ferrari. Din punctul meu de vedere, acel Shell este peste Castrolul 10w60 dpdv al bazei, aditivarii. Respecta aceeasi norma A3b3 A3b4 in schimb propritatile fizice sunt mai bune. Uleiul mai are nevoie doar de scrius acela aprobat pentru bmw M pentru ca in rest, are tot ce ii trebuie. Iar ceea ce confirma spusele mele
    1 point
  27. E un forum, fiecare are dreptul sa-si exprime opinia cum vrea in limitele bunului simt. De aceea exista + si - acolo. Nu e nimeni obligat sa-si argumenteze alegerea. De altfel sunt numeroase posturi si cu +. Uite de exemplu postul lui RaYn3 cate plusuri are si ce argumente a adus el de ce ar evita masina respectiva. Hai totusi sa nu o dam in offtopic sau sa aruncam iar cu noroi in "romani" si "metodele romanesti".
    0 points
  28. Daca nu-ti permiti intretinerea masinii conform manualului, o vei distruge incet, dar sigur. Cauciucurile pe 19" sunt destul de scumpe. Eu zic sa respecti indicatiile producatorului, altfel vei strica Xdrive-ul si vei regreta dupa.
    0 points
  29. Eu ti-am dat minus pentru afirmatia: "Are DPF-ul anulat, mai are rost sa vrei sa o testezi? " Am avut masina cu DPF-off, MYX are DPF-off si probabil multi altii de pe forum. Nu sustin ideea dar sa zici ca nu mai ai ce testa la ea mi se pare aiurea. Pana la urma se poate pune DPF la loc, cu tot cu soft pentru o suma decenta. DPF-urile de pe M47 se gasesc si noi la preturi bune.
    0 points
  30. Multumesc pentru ,, minusuri", se vede clar ca cei care dau minusuri sunt samsari , asta nu numai la mine, am vazut ca si alti colegi care spun si arata lucruri bune si dau un sfat bun, primesc ,,minusuri". Ar trebui cand dai ,,minus", sa vii sa si argumentezi! Samsarii isi fac cont pe site si ce spun: hai sa vedem cine ,,musca vrajeala". S-a umplut site-ul de lume buna.
    0 points
  31. chestia cu nu folosesc nu cred ca e corecta . era vorba de aspectul bordului ,cu cele doua bucati de plastic din stinga si dreapta . multi nu folosesc semnalizarea ,ar fi bine sa fie trecuta la optionale cind cumperi masina .
    0 points
  32. Ambreajul de obicei il simti. Simti cum prinde. La o plecare mai tare sau cand ii dai a doua dupa ce duci treapta 1 pana in rosu. Nu zic ca ar fi neaparat cutia, doar ca pot apare probleme, cum ar fi zgomote sau ca intra greu in viteza x din cauza lipsei de ulei din ea.
    0 points
  33. Navigatia mica ii strica tot aspectul ,hai ca nu are butoanele de confort parca nu e asa vizibil . Daca e in tara si vrei sa scapi de plimbari prin germania e alceva si esti limitat la bani astia . Daca mai poti pune ceva bani ,cauta ceva mai dotat . Ia postarea ca o parere personala !
    0 points
  34. Pai are navigatie Bussines, adica acel ecran mic si nici acel buton cu modurile Eco Pro, Sport. Cam din cauza asta are pretul mai mic, desi asa cum a zis si colegul mai sus, vezi ca pretul ala de 16000Euro este fara TVA. Daca mai adaugi 24% ajungi la ~20 000Euro, ceea ce nu mai pare atat de mic. Ba dimpotriva, as spune ca-i prea mult.
    0 points
  35. Eu as evita sa cumpar masini de la astfel de indivizi. Mai jos un extras din descrierea lui. " Descrierea masinii - BMW 520D - MODEL NOU FACELIFT - 2008 - - MODEL NOU !!! LED Fata-Spate - Motorizare: 1.995 cmc - 177 CP ( GENERATIE NOUA ! ) - ...................... - ........................ - ...................... - ......................... - Model NOU - Faruri FULL LED cu Angel Eyes + ........... - Stopuri cu LED + NEON - Jante de Aluminiu originale BMW Individual pe 18 Inch - ....................- Bi Zonala Fata-Spate - ...................................... - .......................... cu Display Mare - BMW Business - 12x Airbaguri, Abs, Esp, Dsc, Servo-Directie - Pilot Automat - Tempomat - Cruise Controll CC - ............................ + Voice Assist - ...................................................... - Pachet Crom - Business Pack BMW - CD-Player original - BMW Business cu Mp3 + AUX - Telefon original cu Bluetooth System - Halogene - Proiectoare de Ceata - ......................................... - Torpedou Frigorific cu Aer Conditionat - Carlig de Remorcare originala - Demontabila ELECTRIC ! - Scaune de tip Isofix Business - Volan si Scaune reglabile pe Inaltime - Inchidere Centralizata + ........................ - Pornire de la Buton Start/Stop System + Telecomanda - Etc...etc... - STARE PERFECTA !!! " :console: LE. Bonus: clasicele butoane de aragaz la clima aia bi-zonala pe fata si pe spate ) Cum e vorba aia printre samsari?!?! "E full de full boss!" / "Pai da, e full, dar n-are nici climatronic, nici aia, nici aia, etc!" / "Cum n-are climatronic? Butoanele astea ti se par ca nu sunt de climatronic?" / "Da boss, ce-ai vrea la banii astia? Mergi si ia-ti noua" )
    0 points
  36. Mersi. La montarea placutelor pe spate "meseriasul" a lasat cablul de la senzor mai larg, cu bucla, a frecat de roata pana s-a rupt. Am renuntat la ideea bipului pt centura, trebuie comandate de pe ebay pretensionerele.
    -1 points
  37. Nu stiu daca este topicul potrivit sa intreb. A ĂŽnscris cineva 320d e90 2005-2006 ,de curând? Aveți idee cam cât ar fii timbrul de mediu? Manual. Am intrat pe câteva site-URI dar 1600 de euro mi se pare greu de crezut.
    -1 points
  38. Scuze, chiar am uitat. Pret 4300 si atasez si poze.
    -1 points
  39. )...eu i numesc copiii forumului.La fiecare postare oriunde primesc minus deci iti dai seama ca cineva ne "vaneaza" sa de-a cu minus, ceva de genul " NA ca ti-am dat minus" crapa in tine:))
    -1 points
  40. si cand se strica ceva il arunci decat sa il repari. Am 2 japoneze in curte si oferta de piese noi are preturi de iti pica plombele. Iar de dezmembrari nu poate fi vorba, pe cand la Bmw e plina tara de cadavre donatoare.
    -1 points
  41. 320d si 328i nu sunt chiar la aceeasi bani, la rulaj, vechime si dotari comparabile ex. 100k km, 4 ani vechime si dotari medii (minim xenon, scaune sport, navi mica) 328i gasesti in DE de la 22.000 euro in sus, iar 320d porneste de la 18.500 euro diferenta provine de la oferta mult mai restransa de 328i (nu e masina de flota) fata de 320d (flote destul de mari); si la pretul de nou e ceva diferenta, mai conteaza si asta. cu alte cuvinte - daca iti permiti 2-3000 euro in plus la achizitie si 500 euro in plus pe an la combustibil, nu sta pe ganduri si ia 328i; dar sa nu treaca de 100k km (motoarele pe benzina au o durata de viata mai redusa, datorita turatiilor mai mari la care lucreaza), si cu istoric de service. si eu tot pe 328i sunt hotarat, dar momentan e diferenta prea mare de costuri fata de ce am acum (cel putin 2000 euro in plus la devalorizarea anuala, plus minim 1000 euro in plus la costurile anuale); cand ajunge actuala la 250-260k km, fac trecerea la 328i.
    -1 points
  42. Salut, Daca masina iti place atunci navigatia "mica" nu reprezinta o problema. Gasesti destule anunturi pe internet cu navigatii Profesionale. Se poate face upgrade costul fiind undeva la 400-450 euro. Bafta
    -1 points
  43. pentru Romania cred ca jantele de 17 sunt alegerea corecta, si as merge si pentru vara tot pe 225/60 R17 - vei avea mult mai mica uzura la trenul de rulare. style 304 au 7.5J, 245 e cam mult; optim e 215-225-235
    -1 points
  44. Si eu am facut dpf-off si soft la x5 ca sa traga mai bine. Filtrul nu era colmatat, singurul motiv a fost cresterea de putere.
    -1 points
  45. Da asa e, am uitat ca e plin de domnisoare pe forum, sa nu vorbim de "metode romanesti". Din partea mea puiteti sa dati 1000 de minusuri, sunt irelevante, eu macar mi-am argumentat posturile, chiar daca nu e nevoie dupa cum spui tu. Si nici nu am fost offtopic, reciteste ce am scris, Mersi
    -1 points
  46. Pai...daca aveai dpf pe masina si ti se infunda 90% il dadeai jos + soft, ori 10% il duceai la curatat ca 100% nu cumparai altul nou.
    -1 points
  47. Fulie curea arbore cotit (vibrochen) Continental CONTITECH pentru BMW motor 3.0 diesel M57. Part number 11238511371 Greutate: 6,87 kg Numar nervuri: 6 Numarul de coaste 2: 4 Fulia a fost montata pe masina si folosita 2000km. Am inlocuit-o din cauza unui diagnostic gresit. Trimit si in tara doar prin curier rapid. Pret: 750 lei Transport inclus in pret. Nu sunt interesat de schimburi. Lista de modele compatibile (de pe realoem): seria 3 E46   (08/2002 — 08/2006) seria 3 E90   (02/2004 — 08/2008) seria 3 E90 LCI   (11/2007 — 10/2011) seria 3 E91   (02/2004 — 08/2008) seria 3 E91 LCI   (03/2008 — 05/2012) seria 3 E92   (05/2005 — 02/2010) seria 3 E92 LCI   (12/2008 — 03/2013) seria 3 E93   (09/2005 — 02/2010) seria 5 E60   (02/2002 — 02/2007) seria 5 E60 LCI   (10/2005 — 12/2009) seria 5 E61   (11/2002 — 02/2007) seria 5 E61 LCI   (11/2005 — 05/2010) seria 6 E63 LCI   (05/2006 — 07/2010) seria 6 E64 LCI   (04/2006 — 07/2010) seria 7 E65   (11/2001 — 07/2008) seria 7 E66   (03/2005 — 07/2008) X3 E83   (01/2003 — 07/2006) X3 E83 LCI   (03/2006 — 08/2010) X5 E53   (01/2003 — 09/2006) X5 E70   (02/2006 — 03/2010) X5 E70 LCI   (08/2009 — 06/2013) X6 E71   (01/2007 — 03/2010) Am uploadat pozele pe imgur pentru ca aici primesc 'Error503' cand incerc sa le uploadez. http://imgur.com/a/7gTHQ Pentru orice intrebari, nu ezitati sa ma contactati pe PM sau telefon: 0748 589 802 Multumesc!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.