Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/04/16 in all areas
-
eee...tu bi or no tu...code: cand am atentionat lumea (chiar pe topicul asta cred) am fost declarat neserios... p.s. sunt cazuri in care nici contactul nu se mai pune dupa codare cu "china coding power"...dar deh...pana nu se dau cu capul de grinda...3 points
-
Pai da-i tu 17500e pe ea, ca are update-uri de 30 ore, ultimul de 18 ore si 80.000km dati inapoi..... E92.ul este in Regensburg nu in Romania, nu cred ca a stiut, a luat-o pe incredere3 points
-
Ce vrei sa mai testezi la ea? :frantics: Frumusetea, sau cum arata? :getlost: Are DPF-ul anulat, mai are rost sa vrei sa o testezi?3 points
-
Saptamana asta am avut un E90 si un E92 cu FRM codat de Carly, FRM-ul mergea dar gunoiul de Carly nu mai saveaza pe FRM codingindex la codare si drept urmare NCS nu mai poate citi FRM-ul iar ISTA zice simplu "replace control unit". Codezi cu Carly tot felul de prostioare pe la becuri si cand ai nevoie de o chestie serioasa gen un reset de counter la scurtcircuit sau vreo adaptare de motor de geamuri constati ca NCS/ISTA nu mai merg iar Carly nu poate face din astea, concluzia o tragi singur. Iar pe F-uri, fisierul de codare cafd trebuie semnat (electronic) altfel este rejectat de modul, Carly nu face asta, in schimb forteaza scrierea unui fisier nesemnat pe modulul respectiv cu niste biti de identificare fake, o mizerie ordinara.2 points
-
cea mai proasta solutie de codare, daca ati vedea ce porcarii salveaza interfata asta pe module si cum strica semnatura la fisierele cafd si nu numai nu ati mai face atata reclama. Cand exista toate softurile gratis pe internet si merg si pe un laptop ieftin cu un cablu DCAN sau ENET care costa 15-20 euro nu inteleg cum unii pot folosi mizeria asta de interfata care poate strica usor un modul de pe masina mult mai scump......2 points
-
BMW E90 320dA / 184 cp / M SPORT EDITION - brake energy regeneration; - sistem audio Harman Kardon; - sistem navigatie profesional + DVD (ruleaza filme); - magazie 6 CD-uri; - carkit bluetooth compatibil cu orice telefon; - suspensie M sport; - M Leather Steering Wheel, M Aerodynamics Package; - plafon individual culoare antracit; - scaune sport cu incalzire; - transmisie automata; - trapa electrica; - oglinzi exterioare electrocromatice cu pliere la buton sau din telecomanda si ajutor la parcare; - senzori parcare fata/spate cu afisare (PDC); - senzor ploaie + lumina; - bi-xenon adaptative + led + spalator faruri; - cruise control; - interfata USB / audio; - geamuri electrice fata - spate; - jante originale CSL (81/2J X 19 ET:44 - fata si 91/2J X 19 ET:27 - spate) + anvelope noi (dot 2016) HANKOOK VENTUS S1 EVO2 K117 (225/35/19 - fata si 255/30/19 - spate); - evacuare inox Borla (model 335d/335i); - carte service completa; - TAXA DE MEDIU ACHITATA si NERECUPERATA Foarte bine intretinuta, arata si functioneaza fara repros, nu necesita nici o investitie Pret: 16.500 euro Tel.: 0721.38.19.081 point
-
Mi-am cumparat 2 cauciucuri de iarna Pirelli 245 45 19 noi si am constatat ca pe unul este scris MOE adica echipare de fabrica pt. Mercedes si pe unul este steaua+RSC adica echipare de fabrica pt. BMW , in rest sunt identice . Le pot monta ?1 point
-
Ăn primul rând, ce voi spune este din punctul de vedere al unui pasionat BMW de când a ĂŽnceput sĂŁ meargĂŁ...iubesc marca asta de când mĂŁ știu. Cele mai ciudate modele au fost seria 7 patentatĂŁ de Bangle, seria 1 (prima, apoi și-a mai revenit), X1 (prima serie), X6 și X4, ĂŽn ordinea asta. Acum, argumente, așa cum cere titlul topicului: - seria 7 - la vremea aia, dupĂŁ ce am vĂŁzut niște caroserii superfluide și armonioase, când a apĂŁrut seria 7 a fost un șoc, mașina nu era cea mai frumoasĂŁ din lume, sĂŁ recunoaștem....și, cu o concurențĂŁ ca A8 care la vremea aia (care era mai ușor ca urmare a folosirii aluminiului pe scarĂŁ largĂŁ) era mai agil, nu prea stabilea nici un standard la nici un capitol; -seria 1 - ĂŽn mare parte, aceleași argumente ca mai sus...nu era deosebitĂŁ decât prin faptul cĂŁ era singura propulsie ĂŽntr-o clasĂŁ dominatĂŁ de tracțiune...ĂŽn rest, spațiu mic și ĂŽn habitaclu și ĂŽn portbagaj și nimeni, oricât de optimist ar fi fost, nu o putea numi frumoasĂŁ; -X1 - la fel ca seria 1, nu era o mașinĂŁ frumoasĂŁ..era doar un break mai ĂŽnalt, urâțel, cu care BMW era disperat șĂŁ ĂŽși markeze prezența ĂŽn clasa SUV-urilor mici; nu a reușit sĂŁ ĂŽmi ridice pulsul ĂŽn nici un moment; -X-urile pare, cu toate cĂŁ, privite din anumite unghiuri, pot pĂŁrea drĂŁguțe ca design, mi se par absolut inutile...pur și simplu nu le ĂŽnțeleg. Un SUV ar trebui sĂŁ fie practic, capabil ĂŽn condiții mai vitrege etc... pentru asta avem deja X-urile impare...1 point
-
Preturile la revizie/intretinere nu sunt exagerat de mari, la consum ma astept la un 12-13 % in Timisoara, dar ceea ce ma pune pe ganduri este sumedenia de probleme comune la tot mai multe BMW xdrive (distributie,cutie de transfer)1 point
-
Foarte frumos ,il prinde bine albastru ala,plus ca masina e mai dotata ca cea neagra. Pana la urma ai mai scos ceva din aia 10000?1 point
-
In weekend am muncit o zi pentru pregatirea de iarna. Pe scurt: prespalare, spalare 2BM, Sonax FE, decontaminare, sealant+ceara, ceara jante si tratament anvelope + ProX Rain Shield pe geamuri si trapa. Produsele folosite sunt cele pe care le-am mentionat si in trecut, nu are rost sa mai detaliez. Cateva poze: La inceputul saptamanii am montat si setul de jante de iarna, tocmai la timp pentru concediu:1 point
-
Vezi daca poti sa moderezi posturile (nu ma pricep prea bine la fb). In alta ordine de idei, da-i reply, si pune-l sa arate poze cu masina lui la tine in garaj, si povestile pe care le viseaza. Pune-l sa se intoarca "chipurile" cu masina la tine sa ii remediezi defectele. E posibil sa iti aduca mai multe beneficii.1 point
-
Atunci cand un cilindru are corectie foarte mare problema poate fii si din compresie1 point
-
Eu unul as vrea cand cumpar o masina sa fie cat mai stock, fara dpf off si softuro de putere. Voi nu? Adica atunci cand luam masini din Ghermania le luam stock si cand le vindem noi le dam modificate . E optiunea fiecaruia ce face cu dpf ul insa si sa sariti cu minusuri ca la gradinita, e de ras. Nu ca ar conta minusurile, ca astea am observat ca se dau la greu fara argumente. Pe de alta parte masina merita testata, ca poate e in stare optima insa respectivul n-a avut bani de un dpf nou si a adoptat metoda romaneasca la indemana. expertii forumului insa sutn stapanii + si - )1 point
-
Omule, glumesti, nu? Iar uiti cu cine vorbesti. Am reparat biciclete de mi-a venit acru. Cunosc foarte bine mecanismul de functionare a cablului astuia. Eu am spus ca nu e cazul AICI sa fi iesit camasa, pentru ca prin constructie nu permite sa treaca peste.1 point
-
Atunci trimite-le un mail la BMW, pentru Ro sa faca modele cu ecran mare dar fara modul navigatie si cu semnalizare optionala :pirate: Comparatia ta e exagerata. Eu doar v-am zis ce ma surprinde la noi ...cautam la masina sa avem tot felul de optionale care dau bine in poze si pe care nu le folosim in schimb neglijam alte aspecte la o masina Pace :flowers: doar o constatare fara rautate.1 point
-
Asta e boala tipic romaneasca, piele/navi/jante mari... Daca nu folosesti navi nu vad de ce te'ar interesa daca are. Important e sa fie in stare buna tehnic si sa merite banii. I'ai verificat istoricul pe Bmwdecoder?1 point
-
Asta cu navigatia profesionala ma distreaza uneori. Prin oras pe la mine sunt deja multe F-uri cu navi mare insa majoritatea posesorilor carora m-am oferit sa le fac update de navi, anumite codari etc mi-au zis senin ca ei nu folosesc asa ceva, ca au waze pe tel. etc Si va asigur ca nu era vorba de bani. Pur si simpu nu-i intereseaza. Pai daca nu te intereseaza sa folosesti asa ceva atunci la ce naiba mai cauti masina care sa aiba o saemenea optiune? Doar pt. design ???? Asa ca, colegul daca nu foloseste navigatia nu vad de ce-ar plati in plus pentru asa ceva. In cazul de fata daca masina iese bine la verificarea tehnica si-ti place...nu mai sta pe ganduri.1 point
-
Salut, Daca masina iti place atunci navigatia "mica" nu reprezinta o problema. Gasesti destule anunturi pe internet cu navigatii Profesionale. Se poate face upgrade costul fiind undeva la 400-450 euro. Bafta1 point
-
Eu as evita sa cumpar masini de la astfel de indivizi. Mai jos un extras din descrierea lui. " Descrierea masinii - BMW 520D - MODEL NOU FACELIFT - 2008 - - MODEL NOU !!! LED Fata-Spate - Motorizare: 1.995 cmc - 177 CP ( GENERATIE NOUA ! ) - ...................... - ........................ - ...................... - ......................... - Model NOU - Faruri FULL LED cu Angel Eyes + ........... - Stopuri cu LED + NEON - Jante de Aluminiu originale BMW Individual pe 18 Inch - ....................- Bi Zonala Fata-Spate - ...................................... - .......................... cu Display Mare - BMW Business - 12x Airbaguri, Abs, Esp, Dsc, Servo-Directie - Pilot Automat - Tempomat - Cruise Controll CC - ............................ + Voice Assist - ...................................................... - Pachet Crom - Business Pack BMW - CD-Player original - BMW Business cu Mp3 + AUX - Telefon original cu Bluetooth System - Halogene - Proiectoare de Ceata - ......................................... - Torpedou Frigorific cu Aer Conditionat - Carlig de Remorcare originala - Demontabila ELECTRIC ! - Scaune de tip Isofix Business - Volan si Scaune reglabile pe Inaltime - Inchidere Centralizata + ........................ - Pornire de la Buton Start/Stop System + Telecomanda - Etc...etc... - STARE PERFECTA !!! " :console: LE. Bonus: clasicele butoane de aragaz la clima aia bi-zonala pe fata si pe spate ) Cum e vorba aia printre samsari?!?! "E full de full boss!" / "Pai da, e full, dar n-are nici climatronic, nici aia, nici aia, etc!" / "Cum n-are climatronic? Butoanele astea ti se par ca nu sunt de climatronic?" / "Da boss, ce-ai vrea la banii astia? Mergi si ia-ti noua" )1 point
-
Filtrul ala e vechi, s-a regenerat timp de 9 ani si vreo 240k km. Ce mai vrei de la el? Accepta faptul ca trebuie schimbat, altfel il poti curata cu Persil, pasta de dinti Sensodyne, poti sa-l dai si cu apa de gura LISTERINE si tot nu-si va reveni. A ajuns la capat de drum si nici o regenerare sau icoana de-a lui Arsenie Boca nu-l va curata de cenusa sau pacate. Ori il schimbi cu unul nou, ori ramai cu eroarea in bord. E normal ca masina INCA sa traga bine, nu inseamna ca filtrul DPF e atat de infundat incat sa nu mai traga masina deloc, dar vei ajunge si acolo fara indoiala. Daca vrei sa te convingi, suna la BMW AG si intreaba de durata de viata a unui DPF si iti vor spune baietii care le fabrica. Daca citesti pe forum, multi iti vor spune ca nemtii aia prosti care au proiectat masina, zic sa-l schimbi doar ca sa mai vanda ei o piesa scumpa si sa te usureze pe tine de bani. Asta cu curatarea filtrului DPF e romanism pur. E ca si cum ai refolosi filtrul folosti de la tigara. Il scoti din foita rulata si il refolosesti la o tigara nou rulata. Gustul si performantele vechiului filtru vor lasa de dorit.1 point
-
1 point
-
)...eu i numesc copiii forumului.La fiecare postare oriunde primesc minus deci iti dai seama ca cineva ne "vaneaza" sa de-a cu minus, ceva de genul " NA ca ti-am dat minus" crapa in tine:))1 point
-
Cele cu steluta sunt doar aprobate de BMW, nu au nici o legatura cu xDrive sau 4x4.1 point
-
1 point
-
Masina a fost achizitionata in 2012 de aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117195-vand-bmw-318d-e90/ De atunci a fost schimbata volanta cu tot kitul de ambreiaj pe LUK, filtre si ulei la 10-12.000 km, releu de bujii, amortizoare fata pe gaz, placute fata-spate, resoftata pe la 145.000 km pt ca facea o figura la pornire, reparata caseta de directie de 5000 km... Vopsita capota si parbriz inlocuit pe casco in 2013 in urma unor "ciocniri" cu pietricele, vopsit bara fata si bara spate in urma unui accident minor in bucuresti in decembrie 2012 (fara faruri, aripi etc.- doar barile), vopsita bara fata in 2015 pt ca era zgariata pe un colt si pe dedesupt in laterale (cam nereusita vopsirea), am pus folii pe toate geamurile. Acum are 173.000 km (nu cred ca sunt reali, eu am luat-o la 123.000, iar in istoricul ei nu apare decat o intrare la 5000km in Belgia - parca). Eu sunt al treilea proprietar din tara, primii doi fiind verisori (asa mi s-a facut cunostinta la achizitionare) fiind adusa in 2009 in tara. Taxa este platita si nerecuperata, voi scoate o noua adeverinta. Din 2014 am o a doua masina pe care o folosesc zilnic, BMW-ul fiind folosit ca masina de week-end si in concedii, in anotimpul rece hibernand majoritatea timpului in garaj, acesta fiind unul din motivele vanzarii. Printre optiuni: - 4 geamuri electrice - senzor ploaie, lumini, pneuri - climatronic functional - jante pe 16 - proiectoare Poze voi atasa sambata dupa ce se opreste ploaia si o voi spala... Arata cam la fel ca in 2012, cu mici imperfectiuni estetice pe exterior. Vin WBAVC11010VB22418 Pret 7200 euro, usor negociabil. Nu ma intereseaza schimburi. Telefon 0760993301 sau PM.1 point
-
Probabil ai avut inainte de BMW ceva VW care trag sub 2000 si mor peste 3000, te-ai obsinuit cu alea. BMW-urile sub 2000 stock, fara remap, trag si nu prea, dar peste 2000 pana pe rosu trag continuu.1 point
-
update am ajuns la ora 20-30 si la ora 22 am dat cheie la masina. :frantics:1 point
-
E racheta A6 ala ... Motorul ala de blender rupe.(sper sa se simta tonul sarcastic). Sunt amandoua cam la fel de performante. Suficient sa zicem. Suficient cat sa nu te incurci intr-un Logan - dar prea putin sa scapi de unul cu GOLF de 1,6 de exemplu. Seria 5 este ieftin la noi in Romania - pentru ca sunt aduse din Germania cu KM dati inapoi.MULTE. Daca ai sa vrei sa cumperi unul cu adevarat - si ai sa vrei sa aibe sub 100.000 de km si cu cateva optiuni vei constata cu stupoare ca de fapt costa 30.000.1 point
-
Evident ca au km dati inapoi. Si masinile nu au "toate optiunile pe ele". Sunt masini dotate mediu in general. Romanii oricum cauta sa fie mintiti. Vor km putini pe bani putini ceea ce nu se poate.1 point
-
si eu mi-am montat proiectoare la e46 facelift. nu aveam din fabrica. iti trebuie urmatoarele piese : -2 proiectoare -placuta cu 2 butoane pentru proiectoare (cea de pe blocul de lumini - nu tot blocul - e plug and play pe blocul vechi) -cabluri + releu + siguranta -varianta ieftina : instantie proiectoare solenta poti sa iei de la piese auto - se potriveste perfect -varianta scumpa : instalatie OEM de la dezmembrari + releul din blocul de sigurante bafta si nu uita : triggerul pentru releu corespunzator butonului de proiectoare fata se leaga la pinul 28 la blocul de lumini (LCM)1 point
-
da, trebuie sa-ti cumperi bloc lumini cu buton pt. proiectoare si 2 proiectoare. Daca vrei iti spun si firele ce trebuie sa le tragi PS: am eu un bloc lumini cu buton pt. proiectoare daca vrei <_<1 point
-
ce zic eu si ce intelegi tu... hai sa iti explic din nou, scurt si la subiect... masina mea, in relantin, o turez, se tureaza greu, urca acu de la turometru greu, la fel si in condus, treapta 1 si 2 e bleaga rau, trage a 90 d cp...0 points
-
Eu ti-am spus...am scos un istoric la un prieten foarte bun unde sunt reparatii de zeci de ore, unde le-a verificat la reprezentanta si nu sunt accidente/distrugeri la motor sau chestii din astea. Nu spun sa iei masina...dar sa zici ca are "reparatii grave" de la un istoric de pe net care nu-ti arata ce s-a facut la masina ...mai e mult pana la "reparatii grave"...ti-am mai spus daca in Germania sau alte tari nu-ti spun detalii despre istoric la reprezentanta fiind chiar tu proprietarul...in Romania o fac, asa ca verifica-le in Romania! Bafta!0 points
-
De unde stii tu ca are 2 reparatii grave? daca te-ai luat dupa orele de acolo.... ti-ai luat tu teapa, iti arat interventie in service care apare in istoric cu 60 ore si la mine s-a facut update la toata masina...plus alte lucruri. Cat despre km da...oricum stai linistit poate a jucat teatru, am mai sunat eu prin tara in care ziceau "mi-a adus un prieten bun masina, nu are km inapoi" si avea vreo 80.000 km inapoi si cand le spuneam ramaneau blocati in genul cum am aflat eu de unde are km, nu mai stiau ce sa zica desi eram sigur ca stiau ca are km dati inapoi0 points
-
stai linistit akon ca daca era vreo lege prin care filtrul dpf doar se poate schimba cu unul nou horus nu-si lua masina mai noua de an 2000... nici peste 100 de ani.Acum nu stiu ce masina are.0 points
-
0 points
-
Vei fi batut cu p*** de magar! Nu mai fiti asa tragici,pana la urma 80-90% dintre masinile de pe strazi nu au acest filtru.0 points
-
Mai bine te ai gandi cate masini circula pe strazile noastre sudate,facute din 2 una sau rasturnate.Si mai nou se practica si prin germania treburi de astea.Pana la proba contrarie are doar dpf off.....mai are mult pana e "epava".Chiar nu inteleg ce avea e60 ul ala....vai ca e stramb,ca are fum pe toba,ca e stramba toata.E o masina care a costat 50.000E....si care ti o vinde omul la 8000 sau cat era acolo ca nu mai stiu.Ca scaunul e rupt,ros....ma mir ca nu a zis vreo unul ca miroase si urat in ea.....doar din poze.Si chiar sunt curios cati de aici de pe forum cand au avit probleme cu filtru de particule ce masuri au luat.....0 points
-
Pai...daca aveai dpf pe masina si ti se infunda 90% il dadeai jos + soft, ori 10% il duceai la curatat ca 100% nu cumparai altul nou.0 points
-
E un forum, fiecare are dreptul sa-si exprime opinia cum vrea in limitele bunului simt. De aceea exista + si - acolo. Nu e nimeni obligat sa-si argumenteze alegerea. De altfel sunt numeroase posturi si cu +. Uite de exemplu postul lui RaYn3 cate plusuri are si ce argumente a adus el de ce ar evita masina respectiva. Hai totusi sa nu o dam in offtopic sau sa aruncam iar cu noroi in "romani" si "metodele romanesti".0 points
-
Multumesc pentru ,, minusuri", se vede clar ca cei care dau minusuri sunt samsari , asta nu numai la mine, am vazut ca si alti colegi care spun si arata lucruri bune si dau un sfat bun, primesc ,,minusuri". Ar trebui cand dai ,,minus", sa vii sa si argumentezi! Samsarii isi fac cont pe site si ce spun: hai sa vedem cine ,,musca vrajeala". S-a umplut site-ul de lume buna.0 points
-
Culoarea e f misto. Asta si griul inchis mi se par cele mai tari. Singurul minus e lipsa cutiei automate. Cat a costat?-1 points
-
Cum adica daca nu folosesx navi sa nu montez ecran mare ? Pai e vb de aspect si tot merita ... si eu fol waze dar nu as reveni la navi business ever-1 points
-
Am un prieten cu X5 E70 din 2011 4.0xd 306 cp si i consuma un 17% intr-un oras unde mie imi consuma 7.5% E60 520d...-1 points
-
sa lasam tt benzinar etc... cum explici ca un passat din 2000 cu mot d 1.9 116 cp se tine paralel langa mne ??? schimbam vitezele la 4500 d ture... ma repet, cv nu e ok... pot atasa filmulet aici ? ma duc maine si filmez si va arat ca cv nu e ok... am condus 525 2005 dar aia zici ca are cu 200 d cp in plus... trage d la relantii joase... scos din viteza turometrul lui efectiv sare in sus.... al meu urca ca o scul adormita - vb in relantin si masini cu cuti de viteze manuale-1 points
-
Nu trage cum vrei tu, dar cu latimea aia la roata...cine sta mai bine ca tine pe curbe?Esti tatic ....campion campion la curba luata cu viteza,nu te mai vaita ca e bine asa.-1 points
-
e manual, cel putin 1 data p luna e pusa masina p tester, e ok, nu da nici o eroare. sunt perfectionist toate trebuie s fie ok la mne. yo nu cartesc si nu umblu cu cazane. ori e perfecta masina ori o repar ! masina a fost cumparata de noua de unchiul meu. a venit echiata de fabrica cu jantele (oem) si cauciucurile astea, si cand deschizi usa soferului pe placuta stantata sunt trecute dimensiunile acestea de anvelope. apropo, ce leg au anvelopele cu turatul pe loc ?-1 points
-
m-am gandit sa incerc vrajala cu mufa de la debitmetru... sa vad daca tot asa e-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00