Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/05/16 in all areas

  1. cred ca am frecat prea mult b0$$ , aproape ca are reflexii ... frozen ... BMW Special Nano Wax
    6 points
  2. Salut Vreau sa va povestesc si eu experienta mea cu service-ul Bimmer, un service ce se descrie ca fiind unul de top. Realitatea este alta. Am un Seria 3 E90, iar in urma unei erori Engine faul, power reduced am apelat la acest service. Am incercat la diferite service-uri sa-mi rezolv problema dar din pacate nu am reusit. Pana aici toate frumoase. Am sunat, m-am programat pentru un tester si m-am prezentat la service. Programarea era la ora 16, binenteles ca un service ce se "respecta" am fost preluat la ora 17. Mi s-a pus testerul si mi s-a explicat ca este o problema de comunicare intre module si ca cel mai bine e sa-mi fac o alta programare si masina va trebui sa ramana acolo pentru investigatii amanuntite. Mi-am facut programare si m-am prezentat cu masina intr-o luni dupa ora 4. Problemele incep de aici. Mi s-a adus la cunostinta si am fost pus sa semnez niste documente (contract) prin care ma obligam sa nu-i actionez in insanta in cazul in care in urma "reparatiilor" se vor ivi alte defectiuni. Sincer nu mi se pare normal, daca un mecanic neexperimentat asa cum am vazut ca sunt cei de la bimmer, imi strica ceva in urma reparatiilor care le face, rupe o mufa, rupe un furtun...etc...de ce trebuie sa suport eu costurile? In acelasi contrat pe langa nenumarate chestii care ii scutea de orice fel de raspundere, scria ca nu se fac raspunzatori pentru eventualele pagube ale masinii zgarieturi lovituri etc sau furtul masini. Mi s-a parut o josnicie. Adica iti predau masina, constati ca totul este oky si apoi daca masina are avarii sa le suport eu? Pai frate in ce tara traim? Daca unul imi fura masina de ce sa raspund eu daca ti-am lasat-o in custodie? Binenteles marele service care nu stie decat sa faca bani dar nu isi asuma nicio responsabilitate. Avand aceasta eroare si nereusind sa o rezolv de circa 1 an de zile am semnat respectivele hartii. Am lasat masina unui consultant "Alexandru" care era dragut aparent dar de fapt realitatea este alta. I-am rugat si le-am explicat ca sunt dependent de masina si sa incerce sa grabeasca lucrarea. Constatarea aceasta ar fi costat 400 de ron daca gaseau si problema. A trecut luni, a trecut marti, miercuri...am zi si eu dupa 3 zile poate au constatat ceva sa-i sun sa vedem cum stam. Pana sa sun eu, m-a contactat Alexandru miercuri pe la 10 sa ma intrebe ce am facut la masina ca sa stie sa excluda din cautari si sa le fie mai usor mecanicilor. Eu ii spusesem toate lucrarile facute la masina in ziua in care am predat-o dar normal ca nu era interesat de ceea ce spuneam eu. Mi-am dat seama de atunci ca sunt o firma neserioasa, eu iti aduc masina la service sa constati defectiunea si tu ma suni sa ma intrebi ce am facut ca sa le usurez munca? S-a facut joi si de la Alexandru nu am primit niciun raspuns. Ma asteptam ca au cautat si au gasit problema si asteptam sa-mi comunice ce e stricat cat costa si sa dam drumu la treaba. Nu ai sa vezi sa ceva. S-a facut joi, ora 12 si ei nu au dat niciun semn. Enervat de modul acesta de comunicare il sun pe Alex, imi raspunde, il rog sa-mi zica si mie ce au gasit si daca au reusit sa identifice problema. Mi-a comunicat ca el este sus in birouri si ca revine el cu telefonul imediat. Am sunat la ora 12 si era ceasul 16 si nu mai suna. Revoltat, suparat de modul in care sunt tratat am zis sun si ii zic cateva pentru ca nu e posibil sa-mi spui ca ma suni si sa nu faci asta, mai ales la un service care se vrea o varianta a reprezentantei BMW. Sun de 7 8 ori pe numarul consultantului si binenteles ca Alex nu raspunde. In cele din urma ma suna pe la ora 17 si ceva sa-mi spuna ca au verificat si mecanic totul este oky problema este softul si ca vor face resoftarea. Mi-a mai spus ca normal ar fi trebuit sa semnez o hartie prin care iau la cunostinta ca in urma resoftarii se poate strica calculatorul si ca ma oblig sa suport eu costurile in cazul in care se intampla acest lucru. L-am rugat pe Alex sa faca resoftarea si eu a doua zi voi merge si voi semna documentul si i-am explicat ca sunt om serios si daca se strica calculatorul, asta e, voi cumpara altul (cu toate ca mi se parea din nou inadmisibil sa faci asta, dar am inteles ca este o practica si a reprezentantei in legatura cu resoftarea). A ramas ca face resoftarea si cand e gata ma suna sa vin sa iau masina si atunci voi semna si hartia respectiva. Se face vineri, niciun semn de la Alex. Deja am zis ca ma duc peste ei si ii iau pe sus. Am crezut ca nu mi-a raspuns zilele trecute ca avea treaba, dar de fapt era un obicei al lor pentru ca nu faceau nimic la masina. Trece ziua de vineri si sun sambata, am sunat de zeci de ori pe numarul consultantului. Alexandru nu era prezent la munca si discut cu domnul Robert intr-un final cand a binevoit sa raspunda cineva pe acolo, patronul acestui service. II explic ca nu mi se pare normal modul in care sunt tratat, ca a trecut 1 saptamana si nu au facut nimic (ceea ce s-a si intamplat, au tinut masina acolo dar nu au lucrat la ea din sursele mele din interior). I-am explicat ca vineri stabilisem ca ma suna Alexandru sa vin dupa masina imediat dupa resoftare indiferent daca scap sau nu de eroare. Ma saturasem sa lasi masina intr-un service care nu se ocupa de rezolvarea problemei. Normal ca Robert i-a luat apararea lui Alexandru, ca resoftarea nu a fost facuta pentru ca nu am semnat hartia respectiva si tot felul de vrajeli ieftine ale unui patron disperat sa faca bani nu si treaba sau sa-si asume vreo raspundere. Dupa o discutie mai aprinsa in care i-am explicat ca sunt neseriosi si ca in 1 saptamana desfacea motorul de 20 de ori si il puneau la loc, sa nu imi zica mie povesti ca au lucrat la masina dar nu au gasit defectiuneam, m-am urcat in taxi si am mers sa semnez hartia. Sambata a fost semnata hartia respectiva si le-am explicat ca luni dupa ora 16 voi veni dupa masina indiferent ce se intampla. Luni la ora 13 am sunat si i-am intrebat daca resoftarea a fost facuta. Acelasi Alexandru mi spune ca nu stie este sus in birou. I-am spus eu la ora 16 vin dupa masina, nu vreau sa mai aud amanari sau discutii ca deja e nesimtire. Ma duc la service si cand am ajuns acolo suna telefonul. Era alexandru, i-am explicat ca sunt acolo si discutam la masina. Jos era si Robert insotit de Alexandru. Mi-au spus ca de vina este actuatorul turbinei. Acea piesa facea in toti dracii, clantanea si se misca haotic. I-am spus domnul meu eu cand v-am adus masina aceasta piesa nu facea asa. Ce s-a intamplat? Ca era defecta, ca au incercat resoftarea si inainte de resoftare se verifica modulele si ala l-a gasit defect si de asta face asa. Nu sunt mecanic dar totusi nu mi s-a parut oky ceea ce imi spunea el. Suparat pentru ca mi-au tinut masina 1 saptamana fara sa lucreze la ea si ca initial mi-au spus ca mecanic nu e nicio problema (pentru ca ei nu facusera nimic la masina) si e din soft, ca apoi sa aflu ca de fapt era actuatorul. I-am spus oky am inteles acum ce trebuie facut. Mi-au spus ca trebuie data turbina jos (500 de ron, un pret exagerat si la reprezentanta e mai ieftin) si ca ei lucreaza cu o firma care repara turbine dar nu vor sa faca asta pentru ca au mai avut probleme si nu isi asuma reparatia respectivului service cu privire la turbina. L-am rugat totusi sa sune sa intrebe daca pot sa repare turbina, actuatorul sau ce dreaq era stricat, rapsunsul fiind negativ. Mi-au spus ca problema este de la acea piesa si dupa schimbare nu voi mai avea eroarea. Robert a spus ca nu ma costa nimci pentru ca nu au rezolvat problema dar consultantul Alexandru mi-a cerut 100 de ron ca cica ar fi aflat care este defectiunea. Dezamagit, suparat, revoltat...imi iau masina si o duc la un prieten cu service, ii explic care a fost constatarea celor de la Bimmer si sa ma ajute. Omul a spus ca oky, are o firma cu care colaboreaza va da jos turbina si actuatorul si le va trimite la facut. Cand au dat turbina jos au gasit 2 paleti rupti si a trebuit sa rezonditionez si turbina, defectiune ce nu a fost gasita de cei de la bimmer si atunci ma intreb ce kkt au constatat ei? Dupa 3 zile a fost montata turbina, actuatorul fiind trimis la cluj, acolo fiind singura firma pe care o gasisem sa repare actuatorul. Actuatorul avea partea mecanica din el rupta, iar cei de acolo mi-au spus ca a fost tras, fortat ca la experienta care o au nu au vazut sa fie asa de distrus actuatorul si nu e posibil sa fie asa. A fost montat si actuatorul am mers cu masina pentru calibrare si supriza. Eroarea aparea din nou. Am turbat de nervi. Peste toate nu imi mai merge nici ventilatorul de aer, in urma resoftarii sau ce dreaq au facut expertii de la Bimer din calculator nu se mai trimitea curent. Vreau sa va mai spun ceva si cred ca asta pune capac. In momentul in care a fost dat actuatorul jos pe el aparea urma de spray exact ca la piesele pe care le cumperi din dezmembrari. Tin sa prezizez ca masina a fost adusa din germania din reprezentanta eu fiind singurul proprietar din ro iar pe ea existau piesele originale, si in nici un caz cei din (reprezentanta) Germania pun piese din dezmebrari in cazul in care ar fi descoperit defectiunea. Am luat telefonul si am cerut cu domnul Robert. I-am explicat ca in incercarii de resoftare a lor, nu imi mai merge ventilatia, si ca am schimbat piesele pe care ei le constatate defecte si ca eroare este tot acolo. Acelasi comportament de nemancat, disperat dupa bani castigati rapid, acelasi neserios. Mi-a spus ca nu are cum sa fie din cauza lui ca s-a ars modulul si ca el ce poate face? I-am explicat, ma nene ti-am lasat masina 1 saptamana pe langa faptul ca nu mi-ai constatat defectiunea pentru care venisem mi-ai mai si stricat alte lucruri. I-am explicat am schimbat ce mi-ati constatat voi, am schimbat si turbina in plus si eroarea este acolo. Peste toate actuatorul defect de pe masina nu este al meu, este o piesa din dezmembrari montata de voi cu stiinta ta sau nu. Si i-am explicat ca argument in plus am pus piesa noua si eroarea este aceeasi. A inceput sa imi spuna ca de ce ii acuz, ca ei nu fac asa ceva, ca nu stiu ce. M-am suparat si i-am zis sa se duca dreaq cu service-ul lui cu tot, ca ma voi duce in reprezentanta si voi rezolva problema cu eroarea si mai nou si ventilatia. In momentul de fata circul cu masina asa pentru ca nu am prins loc la reprezentanta sper ca saptamana viitoare sa ajung si acolo. SFATUL MEU E CA DACA AVETI PROBLEME CU BMW-UL EVITATI SA AJUNGETI LA ACEST SERVICE CARE SE LAUDA CU ACCES LA BAZA DE DATE BMW SI CARE DE FAPT NU FAC ABSOLUT NIMIC. DACA FACI REVIZIA LA O MASINA, SAU SCHIMBI UN TELESCOP ETC...NU TE DIFERENTIEZI CU NIMCI FATA DE UN SERVICE DE CARTIER. Cel putin cei din service-ul de cartier sunt mai seriosi si mai promti, pentru ca ei isi doresc clienti. M-am decis ca in urma experientei pe care am avut-o cu ei sa le fac o plangere penala pentru schimbul actuatorului si o reclamatie la OPC. Am consultat avocat care mi-a explicat ca acele hartii facute de ei nu au nicio valoare si ca e doar un mod de a te intimida si a te descuraja in a face reclamatii, a-i da in judecata si in eventualitatea unui proces vor pierde 100%. O sa va tin la curent cu ceea ce se intampla. Pentru lipsa de profesionalism si bataia de joc la care am fost supus mi-am propus sa imi canalizez toate resursele si timpul sa demonsteez ca sunt un service de 2 lei.
    5 points
  3. Combinatie ideala pentru ce vrei tu. Lasand gluma la o parte, tare ma tem ca DPF-ul tau e pe duca. Asa cum poate la fel se intampla si cu debitmetrul. Vad ca esti din Dej. Ia legatura cu colegul Kenbobo si vei afla mai multe despre masina.
    3 points
  4. acum esti in pom daca nu ai realizat inca cu faza cu cine da 20k Eur pe o masina nu trebuie sa se gandeasca la consum, adica ala care da 100k Eur pe-o Tesla e cocalarul maxim sau cum? E normal sa te gandesti si la consum, mai ales cand vii si zici ca un 3.0d consuma 17 in oras cand totusi producatorul zice ca ar trebui sa ia 11-12, am zis la pleseneala, nu mai stau acum sa caut consumul unui X5 pe net, dar banuiesc ca pe acolo il da BMW. Probabil nu deranjeaza daca in loc de 11-12 ia 14-15 sa zicem, dar sa ia 17 sau 19, ceva e in neregula acolo totusi....apoi, daca ne uitam la cate F10 sunt pe strazi, 20k Eur nu mai e o suma asa mare pentru o masina in zilele noastre...sau asa pare cel putin...
    3 points
  5. Eu chiar merg regulamentar, cel putin extraurban. Daca merg cu 180 in loc de 140 scutesc 13min/ora. La 140 merg linistit, la 180 risc permisul si o amenda frumoasa. Pentru mine mersul extraurban inseamna vacanta/concediu, nu am motive sa ma grabesc si ma gandesc in primul rand sa ajung ok la destinatie. P.s. Vezi mesajul din semnatura, "cine merge linistit, merge repede"
    2 points
  6. Mah oameni buni , nu senzoru de temperature din DPF decide cand trebuie sa inceapa regenerarea , dar fara el ECU-ul nu o sa stie cand a ajuns DPF-ul la temperature optima adica de 600-700grade care trebuie pastrata timp de 30min pentru a incheia acel ciclu de regenerare... Daca ar incepe regenerarea fara informatii de la acel sensor , ECU-ul ar baga motorina pana ce distruge/topeste evacuarea, ca dupa capu lui nu a ajuns DPF-ul la temperature optima, mai pe scurt s-ar autodistruge cam tot ce tine de evacuare. Uite aici un caz: https://www.youtube.com/watch?v=SukslniVuOM
    1 point
  7. Exact bimmer...regenerarea din ce vad eu nu e data din diferenta de temperatura dintre senzori cum cred multi, dovada? Masina mea!
    1 point
  8. Decat un 320d cu 2-3 ani mai tanar si care iti da transpiratii la fiecare mic zgomot dinspre compartimentul motor mai bine un 163 cai 2005-2006 in stare buna si km decenti. Poate e mai mare consumul la 163 cai dar merg mai linistit.
    1 point
  9. Masina se comporta normal (pentru ca fumul/ gazele lasate sa iasa pe esapament inca mai ies normal si nu sunt blocate de alte noxe..) pentru ca inca nu s-a ajuns la nivelul critic de pus motorul in limp mode (adica mai putine gaze emise..). Schimba de urgenta termostatele, verifica sa aiba toate bujiile bune si scoate apoi masina pe autostrada si tine motorul in jur de 2000rpm constant cam 10-20min.
    1 point
  10. Presupun ca exista unele diferențe din moment ce unele au eticheta E/B, iar altele C/B sau B/B (la cinturato p7 de ex). Poate nu sesizabile ĂŽn condiții normale, dar dacĂŁ tot dau niște bani, as avea pretenția sa fie toate la fel.
    1 point
  11. Nu exista martor pt filtrul de polen. Sunt masini fara acest filtru si n-a murit nimeni ca nu l au avut. De ce i-ar pune martor pt atentionare. Ala ramane pt DPF. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    1 point
  12. wow ... ce oameni si eu mi-am dat seama din primele cuvinte ca este cineva care se ocupa de asa ceva si vrea doar sa strice imaginea altora
    1 point
  13. E obligatoriu, pentru ca din ce stiu nimeni nu iti da garantie doar pentru 1 amortizor si cel vechi se va duce mai repede si iara schimbi unul...eu nu cred insa ca la tine e vorba de inlocuire, dar spune-ne si noua ce ai facut.
    1 point
  14. Ba da, fac cauciucuri speciale pentru diferiți producĂŁtori. http://www.tyrereviews.co.uk/Article/How-Tyres-Change-For-OE-Approval-the-P-Zero-Story.htm De multe ori au și etichetari diferite.
    1 point
  15. textul acela care se vrea o recenzie a aparut ca review pentru Expert Detailing acum multa vreme daca nu chiar ani, iar in cazul lor se si aplica, cauta pe net si o sa-l gasesti, e cuvant cu cuvant copiat la tine pe pagina de fb, probabil concurenta neloiala facuta de vreun dobitoc invidios. Ma bucur ca l-au dat jos, sper?!
    1 point
  16. eee...tu bi or no tu...code: cand am atentionat lumea (chiar pe topicul asta cred) am fost declarat neserios... p.s. sunt cazuri in care nici contactul nu se mai pune dupa codare cu "china coding power"...dar deh...pana nu se dau cu capul de grinda...
    1 point
  17. e manual, cel putin 1 data p luna e pusa masina p tester, e ok, nu da nici o eroare. sunt perfectionist toate trebuie s fie ok la mne. yo nu cartesc si nu umblu cu cazane. ori e perfecta masina ori o repar ! masina a fost cumparata de noua de unchiul meu. a venit echiata de fabrica cu jantele (oem) si cauciucurile astea, si cand deschizi usa soferului pe placuta stantata sunt trecute dimensiunile acestea de anvelope. apropo, ce leg au anvelopele cu turatul pe loc ?
    1 point
  18. Unii ori nu stiu sa citeasca consumul din bord, ori se mint singuri, ori vor sa-i minta pe altii.
    1 point
  19. sa lasam tt benzinar etc... cum explici ca un passat din 2000 cu mot d 1.9 116 cp se tine paralel langa mne ??? schimbam vitezele la 4500 d ture... ma repet, cv nu e ok... pot atasa filmulet aici ? ma duc maine si filmez si va arat ca cv nu e ok... am condus 525 2005 dar aia zici ca are cu 200 d cp in plus... trage d la relantii joase... scos din viteza turometrul lui efectiv sare in sus.... al meu urca ca o scul adormita - vb in relantin si masini cu cuti de viteze manuale
    1 point
  20. mersi de ajutor sper sa reusesc sa il fac sa dispara de acolo LE : a fost sters ratingul si postarea respectiva , va multumesc !
    1 point
  21. In weekend am muncit o zi pentru pregatirea de iarna. Pe scurt: prespalare, spalare 2BM, Sonax FE, decontaminare, sealant+ceara, ceara jante si tratament anvelope + ProX Rain Shield pe geamuri si trapa. Produsele folosite sunt cele pe care le-am mentionat si in trecut, nu are rost sa mai detaliez. Cateva poze: La inceputul saptamanii am montat si setul de jante de iarna, tocmai la timp pentru concediu:
    1 point
  22. DPF-ul ala e pus acolo pentru sanatatea noastra... Ar trebui sa fii pedepsit corespunzator daca il anulezi. Confiscare masina, amenda, puscarie, etc.
    1 point
  23. Multumesc pentru ajutor! Intr-un final glorios, sper eu, am luat 116d-ul din anuntul de mai sus
    1 point
  24. Cand apare martorul indica faptul ca filtrul e plin! Daca se facea regenerarea nu ajungea sa se umple filtrul!!(sa se infunde), se facea regenerarea automata pe parcurs. Repet pe acel model nu se face regenerare automata!
    1 point
  25. Daca ti-a aparut martorul poti sa-i dai si la 4000rpm si sa mergi 300km cu ea ca nu mai poti face nimic. Cand a aparut martorul e gata... + ca la acel model de bmw filtrul NU SE REGENEREAZA AUTOMAT!! Ai 2 variante: 1. Il dai jos si incerci sa-l cureti(este solutie special) 2. Il anulezi atat fizic cat sindin soft. Bafta!
    1 point
  26. Eu ti-am dat minus pentru afirmatia: "Are DPF-ul anulat, mai are rost sa vrei sa o testezi? " Am avut masina cu DPF-off, MYX are DPF-off si probabil multi altii de pe forum. Nu sustin ideea dar sa zici ca nu mai ai ce testa la ea mi se pare aiurea. Pana la urma se poate pune DPF la loc, cu tot cu soft pentru o suma decenta. DPF-urile de pe M47 se gasesc si noi la preturi bune.
    1 point
  27. Intre timp am primit un set de trimuri noi! Capace onglinzi noi (carbon) Si o curatenie profesionala interior exterior! Plan in viitorul apropiat! Carbon fibre Wrap pe diffuser, si un polish profi!
    1 point
  28. Salut, Sunt posesor de X5. - o revizie costa in jur de 2000-2500 ron - placute fata originale 700 ron - consum real bucuresti ore de varf (4 km in juma de ora) 19% Consum weekend oras 13% Consum autostrada 120km/h 8.6 140km/h 10.5 Probleme generale din ce am auzit si la altii: 1. Distributie 2.cutie transfer 3.motor zgomotos la interior 4.rigida la denivelari si zgomote din portbagaj 5. Nu destul de sprintena pentru 306 cp Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Normal ca dau exemple la mers regulamentar, ma simt bine cu permis si nici chef sa platesc amenzi nu am. Si daca as cauta o masina la care sa ma "dau", cu siguranta nu ar fi un 2.0d, nu am nici o satisfactie in a chinui un motor gandit pentru altceva. Am fost recent pe circuit la Adancata si am condus E220 si GLC250..ambele masini faine, dar ambele chinuite in ultimul hal pe circuit. Poti spune multe despre un motor diesel l4, dar nu poti spune in nici un caz ca se aude misto, a.i. sa te imbie sa ii dai
    1 point
  30. La mers regulamentar da. Insa cand te dai la ele,diferenta creste considerabil. Am condus 328i in exterior,si am calcat-o sa vad ce poate,am avut 15l/100 km.
    1 point
  31. ai mers si cu 328i? sau de unde stii ca, consumul este la jumate , 320d fata de 328i? nu o zic cu rautate, sunt curios pt ca 328i-ul se vrea un motor destul de ok din toate punctele de vedere consum/performante. De luat in calcul pt viitor, doar ca la noi sunt extrem de rare, fiind arhiplin de 2.0d
    1 point
  32. Daxa dai 1 2 exemple de diesele de 16 180 de cai care merg la fel de bine macar si nu sunt lesinate dupa 200, plecaciune. Automata are 8 trepte, e logic ca nu are 200 cu a 4-a. Si nu ca ar conta, dar cam care e ponderea folosirii cu viteze de peste 200 ca sa fie asta un impediment ca ce lesinata? pt nevoile de trafic ale omului obisnuit, e arhisuficienta pt depasiri in intervalul 80 170, unde se misca bine.
    1 point
  33. Da,sunt un mare bisnitar,le iau,le leg cu sarma si le pun la vanzare!Tocmai voiam sa-ti fac o oferta de 10k si sa o vand eu cu 20k. Totusi,de ce esti asa nervos?
    1 point
  34. Doar am intrebat! De ce esti asa nervos?
    1 point
  35. ...cel mai prost motor la capitolul fiabilitate pe care l am vazut vreodata....dacia 1300 era monument de fiabilitate in comparatie cu petarda asta.orice motor are probleme comune sa zicem da n42 e campion de departe ...distributie de lut,semeringuri ,supape la fel,ccv la fel ,senzori de tot felul la fel,ax valetronic care se uzeaza si levierele care actioneaza supapele la fel,...o gramada de probleme care nu dau erori pe nici un tester....gen pornit subturat ..balbait....unii au scapat cica dupa un update la soft ..altii nu ..altele cu zgomot metalic chiar cu kit distributie nou...vanos care se schimba doar nu se repara ca la m52 sau m54.........celebrele momente cand nu trage sub 2000 rpm ...apoi isi revine inexplicabil doar ca sa faca iarasi cand ti e lumea mai draga....si ca performante dinamice nu i departe de m43 care macar nu prea se strica ..si ce se strica era simplu de diagnosticat..de reparat ..si ieftin daca nu era de sfera penalului ii dadeam foc ......
    1 point
  36. Dar eu nu inteleg de ce nu te-ai dus mai devreme la o reprezentanta si ai incercat atatea serviceuri din astea colaterale? Cred ca mai multi bani ai dat asa si ai pierdut si vremea. Nu zic eu ca toate reprezentantele or fi ok, dar sunt convins ca exista mai mare sansa sa nimeresti profesionisti decat mecanici din astia experti inchipuiti.
    1 point
  37. Eu chiar nu inteleg cum de se mai duce lumea la ei, nu am auzit vreun feedback pozitiv si presupun ca sunt multi care au avut experiente negative si nu le scriu.
    1 point
  38. Bimmer astia sunt vestiti, sunt destule review-uri negative peste tot despre ei nu inteleg de ce mai merge lumea acolo....
    1 point
  39. 1 point
  40. De ce nu schimbi motorul cu totul? E 400 euro un motor in stare buna. P.S: nu mai incerca smecheria cu doi de "i" sau cu despartit cuvintele, ca nu prea merge...
    1 point
  41. 1 point
  42. Pai cum nu vezi problema? Trebuia sa intrebe expertii forumului la ce pret sa o puna ca sa nu se oftice ei ca a pierdut el doar 1000 euro . Pe forum sunt atatia justitiari si oameni corecti si isi baga unghia in gat pe orice topic de vanzare daca pretul li se pare lor mare, desi multi dintre ei schimba brate lemforder si merg 30 mii cu un ulei. Daca omul o lua si gratis, dar a pus-o la un pret mult sub ce e sub piata, care e problema? Cred ca nu degeaba am inventat noi romanii zicala " cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia". Sa curga cu minusuri )
    1 point
  43. daca nu ai check engine aprins..scuza-ma dar e un biet 2.0d
    1 point
  44. Probabil ai avut inainte de BMW ceva VW care trag sub 2000 si mor peste 3000, te-ai obsinuit cu alea. BMW-urile sub 2000 stock, fara remap, trag si nu prea, dar peste 2000 pana pe rosu trag continuu.
    1 point
  45. Pai cam asta e functionarea motorului..
    1 point
  46. sunt 2 modele de HU, ambele au 2 tunere, unul din modele face diversity intern si are o singura mufa de antena (de obicei FAKRA) si celalalt care face diversity in amplificatorul de antena (de obicei cu ISO si SMB - cum ai tu acolo), nu sunt retartdati, poate neintelesi :twoup:
    1 point
  47. Salut, Sunt si eu proprietarul unui E90 320D 163 cp din 2006. Anul trecut am anulat DPF+Cat fizic si soft, reconditionat turbo, revizie, totul ok. Puterea pe Dyno 204 cp. Cutia este hidramata, si efectele softului , si ale renuntarii la cat au fost imediate, la kickdown scotea ce se strangea pe evacuare. Anul acesta de cand a venit caldura, a inceput sa dea fum negru la inceputul fiecarei accelerari. Nu da continuu daca este accelerata si doar la prima fiecare apasare. Cautand pe forum si pe net, am observat ca fumul negru de obicei este amestec bogat de motorina. Am verificat Turbo, Am reconditionat injectoarele (care nu aveau nimic aparent), am schimbat filtrul de combustibil si am curatat rezervorul. Am scos mufa la debitmetru si nu simt nici o modificare , doar ca s-a aprins check engine si imi spune ca poluez. Urmatoarea miscare ar fi sa incerc sa inlocuiesc debitmetrul cu unul nou Bosch, sa resetez adaptivul de la MAF si sa vad daca ramane acelasi amestec. Daca nici asa nu observ nimic ma gandeam sa verific inca odata softul sa fiu sigur ca nu s-a marit cumva cantitatea de motorina sau daca este prea putin aer. Are cineva vreo idee ce altceva as mai putea verifica ? Va multumesc pentru timpul acordat citirii postului si pentru eventualele raspunsuri.
    0 points
  48. Senzorul respectiv pica la foarte multe bmw-uri cu DPF...eu il am defect de cand am luat masina si anume din ianuarie 2016!! Masina merge perfect, isi face regenerari, nu am probleme de genul cum ai avut tu..am zis ca o sa-l schimb si eu doar ca sa fie ok si ala. Unii mi-au spus ca asa da el presiunea ca nu are nimic daca nu am niciun simptom desi clar e stricat. Se vede imediat pe ista D cand te duci pe DPF sa vezi toate datele in timp real! Nu prea cred eu sa fie problema ta de acolo cand eu nu am niciun simptom cu el stricat de un an, dar na...sper sa ma insel eu! Spune-ne...ce ai facut? Cum merge masina?
    0 points
  49. Nu trage cum vrei tu, dar cu latimea aia la roata...cine sta mai bine ca tine pe curbe?Esti tatic ....campion campion la curba luata cu viteza,nu te mai vaita ca e bine asa.
    0 points
  50. Da..eu am ales varianta in fata blocului deoarece am avut incredere si nu a trebuit sa ma deplasez, dar la primul drum bucuresti ma duc la completechip sa vad care e treaba, daca e ceva refac acolo, dar deocamdata sunt foarte multumit de ce a iesit.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.