Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/06/16 in all areas

  1. Daca tie ti se pare ok sa schimbi motoare fara sa schimbi seria(desi legea spune altfel), sau sa umbli cu filtru de particule anulat(desi producatorul spune altceva), este strict alegerea ta, dar asta nu inseamna ca trebuie sa devina normalitate; eu am cunoscut personaje care nu concepeau sa umble vara fara jante de 18 minim, si bineinteles cu chip, dar li se parea scump un implant dentar+ coroana 600 euro sa isi umple golul lipsa la nivel de premolar(lasa ca se vede doar cad rad), dar asta nu inseamna ca sunt repezentativi pentru acest forum(sau pentru mine personal). Recunosc, mea culpa, am un bmw din 2001 caruia o data la doi ani ii dublez valoarea de piata prin revizii si reparatii preventive, si folosim uzual atat eu cat si sotia masini ale unor marci de volum deci poate nu putem fi inclusi in clubul selectiv al celor cu "valoare", dar asta nu inseamna ca trebuie sa promovam pe acest forum atitudini "smecheresti". sincer, ar trebui ca acest forum sa creeze o ambitie si sinergie ca toata lumea sa tinda sa isi achizitioneze un bmw nou, nu unul la 250k adus din germania, la sfarsitul duratei fizice si morale de viata , si cu basinile in scaunul soferului incluse dupa atata rulaj, si absolut necesarul dfp off, ca e scump filtrul de particule.
    3 points
  2. Inseamna ca tu nu o sa-ti permiti in viata ta masini diesel...daca se scot benzinarele mergi cu bicicleta cred (vorba lu shakira)
    2 points
  3. Esti sigur ca nu e miros de ulei ars? Eu pateam asa de la scurgerile de ulei (garnituri pompa vacuum si garnitura capac in mod special).
    2 points
  4. Mah oameni buni , nu senzoru de temperature din DPF decide cand trebuie sa inceapa regenerarea , dar fara el ECU-ul nu o sa stie cand a ajuns DPF-ul la temperature optima adica de 600-700grade care trebuie pastrata timp de 30min pentru a incheia acel ciclu de regenerare... Daca ar incepe regenerarea fara informatii de la acel sensor , ECU-ul ar baga motorina pana ce distruge/topeste evacuarea, ca dupa capu lui nu a ajuns DPF-ul la temperature optima, mai pe scurt s-ar autodistruge cam tot ce tine de evacuare. Uite aici un caz: https://www.youtube.com/watch?v=SukslniVuOM
    2 points
  5. cred ca am frecat prea mult b0$$ , aproape ca are reflexii ... frozen ... BMW Special Nano Wax
    2 points
  6. E putin 12. In clipul ala de pe youtube cu 12.5 orasul era mai liber ca autostrada noastra in noapte de revelion.
    1 point
  7. pai ulei filtre un disc o placuta sunt consumabile. Sau voi vreti cand cumparati o masina sa aiba si revizie generala facuta?)
    1 point
  8. Ca nu ne permitem 90% masinile care le conducem e posibil sa fie adevarat. Cu siguranta un neamt sau strain in general nu si-ar cumpara BMW e60 daca castiga doar 2000€/luna. Ei uite ca noi ne permitem si reusim sa facem din masina o pasiune chiar daca nu bagam filtre dpf noi de mii de euro bucata.
    1 point
  9. Asa este.Mea culpa.Eradicam tot ce este fara dpf si vom trai toti in armonie pana la adanci si batraneti.Vive la filtre à particules!
    1 point
  10. Pufarin, ce-ai facut tu acolo este schimb de consumabile, nu investitii. Nu mai plange pentru 2500 eur in 4 ani, ca nu are sens. Sunt altii care pierd 5000 in 4 luni doar din fluctuatia preturilor din piata auto, fara sa ia in calcul "investitiile".
    1 point
  11. DPF e pus pentru sanatatea noastra, trist ca unii pun masina pe primul loc si nu se gandesc la aerul din orase Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. navigatia este CIC, nu este NBT, masina e fabricatie 2012, nicidecum 2013
    1 point
  13. pe langa faptul ca nu are NBT / faruri adaptive , are km dati inapoi n-are nimic )
    1 point
  14. Mai bine sa raspundem in ton cu topicul si anume ce problema ar avea masina, zic eu, in spirit serios.
    1 point
  15. Ba din contra, poate rata o depasire daca nu trage. Vitezoman fiind.
    1 point
  16. Burn out...burn out daca nu stii nici cu 3.0d nu dai...tu poate vrei un scart acolo...fa-i un soft si o sa faci "un scart"
    1 point
  17. Combinatie ideala pentru ce vrei tu. Lasand gluma la o parte, tare ma tem ca DPF-ul tau e pe duca. Asa cum poate la fel se intampla si cu debitmetrul. Vad ca esti din Dej. Ia legatura cu colegul Kenbobo si vei afla mai multe despre masina.
    1 point
  18. si daca ala care vrea Tesla intreba cu cat iti creste factura la curent atunci cum era? Ideea este ca e normal sa vrei sa stii cat consuma o masina, nu are importanta si nici nu stim noi motivul pentru care intreaba, doar ca la noi cum intreaba de consum si vrea o masina de 20K Eur cu motor peste 2.0d - asta e norma- e direct catalogat cocalar, dar ala care isi ia masina de 20k Eur da e 2.0d nu e cumva mai cocalar(habar nu am daca acest cuvant sufera grade de comparatie, dar ma rog...) ca si-a dat ultimul galben pe ea si nu are bani nici de motorina pentru motorasul ala?....get my point?
    1 point
  19. acum esti in pom daca nu ai realizat inca cu faza cu cine da 20k Eur pe o masina nu trebuie sa se gandeasca la consum, adica ala care da 100k Eur pe-o Tesla e cocalarul maxim sau cum? E normal sa te gandesti si la consum, mai ales cand vii si zici ca un 3.0d consuma 17 in oras cand totusi producatorul zice ca ar trebui sa ia 11-12, am zis la pleseneala, nu mai stau acum sa caut consumul unui X5 pe net, dar banuiesc ca pe acolo il da BMW. Probabil nu deranjeaza daca in loc de 11-12 ia 14-15 sa zicem, dar sa ia 17 sau 19, ceva e in neregula acolo totusi....apoi, daca ne uitam la cate F10 sunt pe strazi, 20k Eur nu mai e o suma asa mare pentru o masina in zilele noastre...sau asa pare cel putin...
    1 point
  20. Unii ori nu stiu sa citeasca consumul din bord, ori se mint singuri, ori vor sa-i minta pe altii.
    1 point
  21. VEzi ca mai sus a postat un posesor care are consum real de 19 la bara la bara si 13 weekend oras. Asa ca abtine-te si tu. Probabil ca un 17 nu e exclus. Si costurile sunt mutl mai mari decat la un turism daca vrei sa o intretii cu piese Oe.
    1 point
  22. In weekend am muncit o zi pentru pregatirea de iarna. Pe scurt: prespalare, spalare 2BM, Sonax FE, decontaminare, sealant+ceara, ceara jante si tratament anvelope + ProX Rain Shield pe geamuri si trapa. Produsele folosite sunt cele pe care le-am mentionat si in trecut, nu are rost sa mai detaliez. Cateva poze: La inceputul saptamanii am montat si setul de jante de iarna, tocmai la timp pentru concediu:
    1 point
  23. Se poate inchide, masina a ajuns pe forum la colega Cupcake91! Ms
    1 point
  24. DPF-ul ala e pus acolo pentru sanatatea noastra... Ar trebui sa fii pedepsit corespunzator daca il anulezi. Confiscare masina, amenda, puscarie, etc.
    1 point
  25. mie cand mi.a aparut martorul in urma cu un an,nu mai regenera din cauza 2 doua bujii arse.soot.ul era la 40 grame iar ash.ul abia 2 grame. schimbat bujii,regenerat filtrul iar de peste 1 an si 10.000 km totul e perfect. ce vreau sa subliniez e ca atunci cand apare acel martor nu inswamna automat alt filtru nou sau dpf off
    1 point
  26. cum.poti zice ca e gata cand apare martorul? induci lumea in eroare grav!intai trebuie verificat gradul de incarcare si vazut ce nu functioneaza.pot fi termostatele sau bujii defecte si de asta sa nu mai regenereze.
    1 point
  27. 320d si 328i nu sunt chiar la aceeasi bani, la rulaj, vechime si dotari comparabile ex. 100k km, 4 ani vechime si dotari medii (minim xenon, scaune sport, navi mica) 328i gasesti in DE de la 22.000 euro in sus, iar 320d porneste de la 18.500 euro diferenta provine de la oferta mult mai restransa de 328i (nu e masina de flota) fata de 320d (flote destul de mari); si la pretul de nou e ceva diferenta, mai conteaza si asta. cu alte cuvinte - daca iti permiti 2-3000 euro in plus la achizitie si 500 euro in plus pe an la combustibil, nu sta pe ganduri si ia 328i; dar sa nu treaca de 100k km (motoarele pe benzina au o durata de viata mai redusa, datorita turatiilor mai mari la care lucreaza), si cu istoric de service. si eu tot pe 328i sunt hotarat, dar momentan e diferenta prea mare de costuri fata de ce am acum (cel putin 2000 euro in plus la devalorizarea anuala, plus minim 1000 euro in plus la costurile anuale); cand ajunge actuala la 250-260k km, fac trecerea la 328i.
    1 point
  28. Salut, Sunt posesor de X5. - o revizie costa in jur de 2000-2500 ron - placute fata originale 700 ron - consum real bucuresti ore de varf (4 km in juma de ora) 19% Consum weekend oras 13% Consum autostrada 120km/h 8.6 140km/h 10.5 Probleme generale din ce am auzit si la altii: 1. Distributie 2.cutie transfer 3.motor zgomotos la interior 4.rigida la denivelari si zgomote din portbagaj 5. Nu destul de sprintena pentru 306 cp Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Hella (vreo 170 lei) sau oem (vreo 280 lei). Schimba neaparat si busonul din capul vasului.(60 lei parca oem)
    1 point
  30. La mers regulamentar da. Insa cand te dai la ele,diferenta creste considerabil. Am condus 328i in exterior,si am calcat-o sa vad ce poate,am avut 15l/100 km.
    1 point
  31. Salut, Acum aproximativ o luna am luat decizia ca e timpul sa trec la primul meu BMW, asta dupa ce am achizitionat pentru sotie un X1 2.0 Xdrive de care pur si simplu m-am indragostit de cum merge. Dupa mai multe cautari si informati am ajuns la concluzia ca un F30 325d e modelul care mi s-ar potrivi. Asa am ajuns sa cumpar urmatorul model : Vehicle Information Prod. Date 2014-03-31 Type code 3D71 Type 325D (EUR) Series F30 (3 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N47T Displacement 2.00 Power 160kw / 218hp Drive HECK Transmission Automatic Colour MINERALGRAU METALLIC (B39) Upholstery LEDER DAKOTADF VENETOBEIGE (LCDF) Options S1CAA Selection of COP relevant vehicles S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S2NHA M Sport brakes S2PFA BMW LA wheel M Star Spoke 403 S2TBA Sport automatic transmission S2VBA Tire pressure display S2VFA Adaptive M suspension S2VLA Variable Sport steering S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access P337A M Sports package S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S420A Sun protection glazing S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S496A Seat heating, rear S4ABA Fine wood trim burr walnut S4AEA Armrest front, retractable S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding S5DFA Active cruise controlStopGo function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7R7A Innovation package P7XPA Navigation package, Connected Drive L801A National version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8THA SPEED LIMIT INFO S8V1A Label S9AAA Outer skin protection P9BDA Business Package Standard Equipment S258A Tire with run-flat functionality S497A Centre armrest, rear S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Am adus-o din Germania si acum astept sa o pot inmatricula. Deocamdata vreau sa-i fac revizia deoarece are 12000 km de la revizia trecuta. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/4ffe790175077cb186e9c47af5ea5494.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/62aebe9eeebde7c9b9257a9cd87ab909.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/32c70eb9e895c24f579e68ef8d75f095.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  32. O vand din motive personale, masina nu este stricata, am facut 12k cu ea in 4 luni si nu are nici o problema
    1 point
  33. Pai ai Vin.ul si poti sa verifici... dar tu nu cumperi nimic, vinzi doar manarite
    1 point
  34. Vinzi mai mult povesti decat masini!Poze nu,pret nu!
    1 point
  35. CompleteChip PowerTech Catalin WPP Cei 3 de mai sus fac softuri bune. In afara ce acestia, mai sunt si altii dar oricine face resoftare fara dyno nu trebuie luat in considerare. Lasati preturile pentru moment la o parte si ganditi-va la alte considerente in alegerea tunerului care face softul. Eu nu inteleg cum poate cineva fara dyno sa iti spuna( garanteze) o putere?!?!? Daca nu e masurata nu are nici o sustinere. Vorbe aruncate sunt multe....
    1 point
  36. eu ma gandeam ca ar fi frumos din partea lui sa posteze un filmulet incepand cu o un tur de jur imprejur al masinii,continuand cu o pornire la rece,incalzirea motorului si , macar 2 minute de rulaj in trafic cu camera video pe langa sofer,sa auzim si noi un BMW in stare perfecta si cu un motor in toate mintile!
    1 point
  37. Masina e in stare de functionare si de o saptamana merg cu ea. Merge bine chiar daca nu e finalizata inca. http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/LdHkEm.jpg
    1 point
  38. Nu mai e mult http://i.imgur.com/egZlGvy.jpg
    1 point
  39. Masina am luat-o la 128k km. In momentul asta vreau sa-i fac revizia si sa-i schimb bieleta de directie. Revin cu pozele promise.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/733c5c4f747f14f9e0b6e9a0d59afa6f.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/2730f41733f452ff7c6ceb84a0ed54dd.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/a4a4a497975e7e619be966da8e408cf7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/1a8115c1b868054684ac2f81b360d873.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/788f74675a2f3380fa7f377e053f1a3b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  40. In orice caz voi schmba ceva la masina in momentul in care cere acest lucru dupa verificari periodice. Tocmai de aceea nu am afisat pretul. Numai de la Nadlac pana la Bucuresti au fost 3 persoane care mi-au spus ca am dat mult pe masina (stiau ei model exact cu 40% mai ieftin) si mai bine imi luam un F10 cu aceiasi bani.
    1 point
  41. De acord cu Cavaliere, pe acest forum e plin de "experti" ce au avut doar o pisicuta cu motor de 1.600cc si care le stiu pe toate despre orice model, motor, optiuni si mai ales preturi. Evident ca un motor de 3L consuma chiar mai putin decat unul de 2L iar N47 este un cazan de motor si tu ai cumparat un jaf. Daca mentionezi pretul platit pe masina vor sari minim 30 care sa-ti zica ca ai dat prea mult sau ca la banii aia cumparai M5 E60 sau 7-ar de 2010 full full. Nu baga in seama tot ce zic "expertii" nostri, nici macar unul nu e inginer mecanic auto care sa fii lucrat la fabrica BMW si sa stie despre ce e vorba. Bucura-te de masina ta si fa-i reviziile la timp si te tine mult si bine. (acum incep minusurile la acesta postare de la expertii evaluatori necertificati de BMW ))) )
    1 point
  42. Se dau sfaturi asa de 2 lei, fara interes. 1 la mana. Daca modifica motorul actual, impozitul ramane sub 200 lei, in loc de 2200 lei, asigurarea mai mica in acelasi timp. 2 la mana: daca pune motorul de 3000 si vrea itp sau sa vanda masina, trebuie si el omologat... fara numar. 3 la mana: daca ia alta masina da din lac in put, va explic si de ce. Poate a schimbat multe piese de pe masina, a intretinut-o corespunzator etc. nu poti da o masina in care stii cum stai, pe una cu care mai mult ca sigur o iei de la 0. sfaturile gen vinde-o si ia-ti altceva sunt cea mai simpla solutie, insa nu in lumea reala, unde te lovesti de piedici, taxe, impozite, in care dupa un drum de 500km prin tara incep sa-ti bata una alta, ca deh, masina in cauza nu e noua, vorbim atunci de alti bani, alta distractie.
    1 point
  43. Eu am avut una.Masina mi s-a parut incredibil de stabila (si crede-ma ca am pus....piciorul pe multe acceleratii de masini de toate neamurile) O masina sedan care face 300kmh, si care este destul de sientioasa (fata de un M3 e46 de ex- peste care este cu 10 clase) si care se bate de la egal la egal cu M5 -e60, este impresionanta prin elegata tipica BMW , are un cuplu impresionant, niste frane absolut ok,si cutie etajata perfect pentru cuplul ei si totodata foarte precisa. Si nu in ultimul rand un M isi va pastra valoarea in functie de cum a fost intretinut. Un exemplar in stare originala si "in mintile lui" va avea valoare oricand. Asta despre avantaje. Despre dezavantje... acestea nu prea sunt. Rareori masina ciupeste garnitura de chiulasa de pe dreapta la ultimul cilindru, insa daca nu te zgarcesti la ulei si ai grija de racire- masina este "nemuritoare". franele nu seamana cu seria si sunt supradimensionate pentru puterea ei, deci nu vei reusi sa le supraincalzesti ever...iar caseta de directie este asemanatoare cu cea de pe e38-adica semicaseta deci implicit nu te vei lovi de celebra bataie de caseta specifica ui e39 stock. Cat despre culoare singura care i se potriveste este albastru de M.(parerea mea) Daca devii proprietar de M.... ai sa vezi ca nu te va mai satiface niciodata vreo alta masina. Stima!
    1 point
  44. 1 point
  45. Gata ecologistule.Vad ca le stii pe toate si nu mai vreau sa ma contrazic cu tine.
    0 points
  46. Masinile cu DPF polueaza desigur dar acesta a fost creat pentru reducerea poluarii, din moment ce toate orasele din romania sunt impanzite de masini diesel. Si daca ai cumparat o masina si n-ai bani sa ii schimbi DPF cu unul nou inseamna ca nu iti permiti acea masina. Cel care zicea ca painea e mai poluanta ca dieselu il invit sa isi puna botul la teava de esapament cand dieselul e la relanti.
    0 points
  47. Nu i deloc asa....traiesti cumva cu impresia ca masinile cu dpf nu polueaza?sau ce incerci sa explici?Ca pana nu demult nu mai sarea nimeni cu gura....cel mai bun exemplu e vw.....si sunt sigur ca toti producatorii auto au cate un as in maneca cand vine vorba de norme poluare....doar ca astia de la vw au avut "ghinion".Si nu sunt adept dpf off....stai linistit,doar ca vb prostii.Ca pana in 2004-2005 nu aveau masinile dpf si nu a mai plans nimeni de mila atunci,acum gata daca il dam jos....vezi draga crima impotriva umanitatii.
    0 points
  48. Fara discutie ca DPF are rostul lui si e binevenita orice masura antipoluare, dar costurile care se cer pt unul nou sincer sa fiu ne depaseste ca putere financiara. Am inteles ca unul nou e peste 1000€ si combustibilul de la noi ajuta la infundarea lui prematura.
    0 points
  49. In caz ca imi face figuri dpf-ul nu m-as da inapoi sa-l elimin mecanic si electronic.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.