Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/07/16 in all areas

  1. Pe fata daca ti s-a rupt roata mai mult ca sigur este indoita puntea fata, deci va trebui schimbata, trebuie verificat daca are deviatie laterala si lonjeronul Iar pe spate faptul ca a crapat luneta indica forta loviturii, s-a comprimat caroseria foarte mult, trebuie verificat si lonjeronul de pe spate sa nu aiba si el deviatie Cam astea ar fi primele lucruri cu care sa incepi, trebuie pusa masina pe masa de indreptat caroserii si verificate distante si repere si eventual tras de lonjeroane Dupa ce se fac reparatiile la lonjeroane si dupa ce se schimba puntea, trebuie verificata geometria, asta pana sa te apuci de capota, aripi si restul Iar ca sa inlocuiesti puntea fata trebuie dat jos motorul Si cel mai dificil de facut dupa, este aripa spate de inlocuit Nu stiu daca merita reparatia ca sa iasa masina ca la carte si sa mai mearga drept pe drum
    3 points
  2. Daca tie ti se pare ok sa schimbi motoare fara sa schimbi seria(desi legea spune altfel), sau sa umbli cu filtru de particule anulat(desi producatorul spune altceva), este strict alegerea ta, dar asta nu inseamna ca trebuie sa devina normalitate; eu am cunoscut personaje care nu concepeau sa umble vara fara jante de 18 minim, si bineinteles cu chip, dar li se parea scump un implant dentar+ coroana 600 euro sa isi umple golul lipsa la nivel de premolar(lasa ca se vede doar cad rad), dar asta nu inseamna ca sunt repezentativi pentru acest forum(sau pentru mine personal). Recunosc, mea culpa, am un bmw din 2001 caruia o data la doi ani ii dublez valoarea de piata prin revizii si reparatii preventive, si folosim uzual atat eu cat si sotia masini ale unor marci de volum deci poate nu putem fi inclusi in clubul selectiv al celor cu "valoare", dar asta nu inseamna ca trebuie sa promovam pe acest forum atitudini "smecheresti". sincer, ar trebui ca acest forum sa creeze o ambitie si sinergie ca toata lumea sa tinda sa isi achizitioneze un bmw nou, nu unul la 250k adus din germania, la sfarsitul duratei fizice si morale de viata , si cu basinile in scaunul soferului incluse dupa atata rulaj, si absolut necesarul dfp off, ca e scump filtrul de particule.
    3 points
  3. Daca te referi la miscarea ce o fac farurile cand pornesti masina (jos/sus) nu este autoleveling, este un check pe care il fac farurile cand pornesti masina. Auto'leveling fac farurile atunci cand se schimba pozitia puntii fata de cea spate(daca puntea din fata este mai sus sau mai jos fata de puntea spate)
    2 points
  4. Daca vreau sa economisesc cu adevarat, o las in parcare. Nu o sa merg cu ea subturata sa omor turbina si DPF ca sa economisesc 2-3l. Economisesc 2-3 l si dupa dau banii pe turbine si DPF-uri Nu mi se pare vreo afacere.
    2 points
  5. Intre timp am primit un set de trimuri noi! Capace onglinzi noi (carbon) Si o curatenie profesionala interior exterior! Plan in viitorul apropiat! Carbon fibre Wrap pe diffuser, si un polish profi!
    2 points
  6. Salut, Sunt posesor de X5. - o revizie costa in jur de 2000-2500 ron - placute fata originale 700 ron - consum real bucuresti ore de varf (4 km in juma de ora) 19% Consum weekend oras 13% Consum autostrada 120km/h 8.6 140km/h 10.5 Probleme generale din ce am auzit si la altii: 1. Distributie 2.cutie transfer 3.motor zgomotos la interior 4.rigida la denivelari si zgomote din portbagaj 5. Nu destul de sprintena pentru 306 cp Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  7. e32 ... pt pasionatii de bmw-uri clasice ...
    2 points
  8. Cred ca a venit timpul sa imi prezint si eu masina: BMW E46 FL 2.0 143 cp an 2002 cu urmatoarele optiuni: -Trapa (foarte important pentru mine) -Volan sport piele cu comenzi -Scaune incalzite -Xenon de fabrica cu spalatoare faruri -Oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire -Oglinzi rabatabile electric -Senzori lumnina -Senzori parcare -Diuze incalzite -Senzor ploaie -Geamuri electrice fata -DSC -BC -Pilot automat -Jante pe 16 bmw -cotiera fata-spate Si cam atat cu optiunile in mare... si acum putina istorie, sunt fost posesor de VW golf 4 care lam avut in posesia mea circa 2 ani de zile si modificat radical si altele poate alti lau mai vazut golf 4 rosu B 999 GLF, pe care lam vandut in vara si am trecut mai departe la ce imi doream de foarte mult timp BMW e 46 am ales FL datorita faptului ca nu vroiam dupa sa fac acele modificari sa il aduc in stagiul de FL si cu cat mai multe optiuni, asa ca am plecat personal in germania si lam cumparat:D si acum usor usor o sa vina mici modificari.
    1 point
  9. ce dreaqu e ala DPF?! la cat de complexe, zgomotoase si scumpe sunt diesel-urile moderne, sa mor daca va inteleg cand va cumparati masini diesel scumpe... prefer sa ma tiganesc cu GPL dar sa am motor de 5-6.0l ,silentios si rafinat! Nu tractor sub capota... cred ca-i mai ieftin sa repari si sa intretii un tractor modern decat "chestiile" astea diesel de pe limuzine si SUV-urile de azi... suna cam la fel ambele ,dupa urechea si capul meu...
    1 point
  10. Ai grija ca Suceava e departe,poate pleci la drum sa o cumperi si pe la jumatatea drumului primesti mesaj ca s-a vandut...
    1 point
  11. Am aceeasi problema tot pe Dakota Beige, daca ne poate recomanda cineva produse de vopsit ar fi super
    1 point
  12. pĂŁi da, nu mĂŁ grĂŁbesc sĂŁ o dau , insa nici cu acest pret nu o vrea nimeni , cĂŁ are km multi. probabil cĂŁ o pĂŁstrez și ĂŽmi mai iau una pentru mers in afarĂŁ și cu asta basta. bine si alea de pe olx au in realitate km multi dar pe bord sunt doar 150 000 si unii vor sĂŁ viseze frumos. La noi nu conteazĂŁ transparența și faptul cĂŁ am spus fiecĂŁrui potențial cumpĂŁrĂŁtor tot ce era relevant despre masina, la noi merge mai bine cu vrĂŁjeala : ”e țiplĂŁ mașina boss, acum am adus-o și a luat tot bordu pe autostradĂŁ”. si dupĂŁ ce descoperĂŁ proaspĂŁtul cumpĂŁrĂŁtor de e46 cu 2500 de euro cĂŁ de fapt ”da, se aude o bucșĂŁ” inseamnĂŁ cĂŁ trebuie schimbate bratele și bieletele antiruliu și cĂŁ ”nu scoate pic de fum” ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ de fapt consuma 1l de ulei la 500 de km și trebuie schimbate simeringurile ĂŽși dĂŁ seama cĂŁ bmw ul e o mașinĂŁ de rahat care bubuie la doar 120.000 de km ca doar atata are in bord ). Probabil cĂŁ a mea va fi luatĂŁ de un samsar, care ii va da km inapoi la valoarea specificatĂŁ, ĂŽi va face mici operatiuni estetice pe exterior , iar un tanar va fi super incantat de noua achiziție și de faptul cĂŁ nu a luat mașina fraierului de pe forum cu multi km, a luat una mult mai bunĂŁ cu doar 120.000, dar deh un pic mai scumpĂŁ la doar 4000 de euro, dar vorba aia ”dai un ban da face” ....
    1 point
  13. Am rezolvat pana la urma prin curatarea lor cu otet(la recomandarea unui prieten)... dupa un drum pana in Austria dus intors, inca sunt ok.
    1 point
  14. valabil, 147 000 de km, 14 000 EUR cu jante de vara + iarna, sau 13 500 cu cele de iarna (montate pe masina acuma).
    1 point
  15. posesor de 30d LCI 2010: 1. consumuri destul de bune pentru ce poate masina, si cat de grea este 2. o placere de condus la drum lung 3. la drum lung, mers mai mult pe autostrada (bucuresti budapesta) fara menajamente 140-150km/h 9.5-10l/100km 4. revizia costa asa a: filtru de polen 100-200 de lei b: filtru de aer 200 de lei c: placute si discuri fata spate (ATE) sub 2000 de lei, si merg mai bine decat alea originale d: filtru ulei <100 de lei e: ulei (castrol) in jur de 200 de lei pentru 8 L mai prost este daca ti se strica vreo piesa gen injector, unde doar unul costa 2000 de lei original 5. preferabil cumpara de la o firma care iti da si o garantie 6-12luni . Eu am cumparat de la bavaria, si s-a stricat dupa o luna, si reparatia a fost destul de serioasa (tot sistemul de alimentare si injectie schimbat, span pe instalatie) 6. nu cumpara asa ceva daca mergi exclusiv in oras, e frustrant cu locurile de parcare si gabaritul masinii.
    1 point
  16. E putin 12. In clipul ala de pe youtube cu 12.5 orasul era mai liber ca autostrada noastra in noapte de revelion.
    1 point
  17. La 100 mii km scaunul soferului arata dubios. Iar scaunul din dreapta ce are acolo, taieturi sau ce-s alea?
    1 point
  18. Daca era forum mercedes posibil sa fi stiut..
    1 point
  19. Consum x5 3.0d 2009: bara la bara undeva la maxim 15-16, trafic normal: 13.5, Seara: 10. Ce sare de consumul asta ori motorul este un gunoi, ori masina este condusa DOAR cu pedala on/off.
    1 point
  20. Eu pe farcebook vad ca are 5 stele din 5. Nici mĂŁcar un review de 4*.
    1 point
  21. Pune si tu un copy/paste aici ptr aia care nu avem farcebook.
    1 point
  22. Salut Vreau sa va povestesc si eu experienta mea cu service-ul Bimmer, un service ce se descrie ca fiind unul de top. Realitatea este alta. Am un Seria 3 E90, iar in urma unei erori Engine faul, power reduced am apelat la acest service. Am incercat la diferite service-uri sa-mi rezolv problema dar din pacate nu am reusit. Pana aici toate frumoase. Am sunat, m-am programat pentru un tester si m-am prezentat la service. Programarea era la ora 16, binenteles ca un service ce se "respecta" am fost preluat la ora 17. Mi s-a pus testerul si mi s-a explicat ca este o problema de comunicare intre module si ca cel mai bine e sa-mi fac o alta programare si masina va trebui sa ramana acolo pentru investigatii amanuntite. Mi-am facut programare si m-am prezentat cu masina intr-o luni dupa ora 4. Problemele incep de aici. Mi s-a adus la cunostinta si am fost pus sa semnez niste documente (contract) prin care ma obligam sa nu-i actionez in insanta in cazul in care in urma "reparatiilor" se vor ivi alte defectiuni. Sincer nu mi se pare normal, daca un mecanic neexperimentat asa cum am vazut ca sunt cei de la bimmer, imi strica ceva in urma reparatiilor care le face, rupe o mufa, rupe un furtun...etc...de ce trebuie sa suport eu costurile? In acelasi contrat pe langa nenumarate chestii care ii scutea de orice fel de raspundere, scria ca nu se fac raspunzatori pentru eventualele pagube ale masinii zgarieturi lovituri etc sau furtul masini. Mi s-a parut o josnicie. Adica iti predau masina, constati ca totul este oky si apoi daca masina are avarii sa le suport eu? Pai frate in ce tara traim? Daca unul imi fura masina de ce sa raspund eu daca ti-am lasat-o in custodie? Binenteles marele service care nu stie decat sa faca bani dar nu isi asuma nicio responsabilitate. Avand aceasta eroare si nereusind sa o rezolv de circa 1 an de zile am semnat respectivele hartii. Am lasat masina unui consultant "Alexandru" care era dragut aparent dar de fapt realitatea este alta. I-am rugat si le-am explicat ca sunt dependent de masina si sa incerce sa grabeasca lucrarea. Constatarea aceasta ar fi costat 400 de ron daca gaseau si problema. A trecut luni, a trecut marti, miercuri...am zi si eu dupa 3 zile poate au constatat ceva sa-i sun sa vedem cum stam. Pana sa sun eu, m-a contactat Alexandru miercuri pe la 10 sa ma intrebe ce am facut la masina ca sa stie sa excluda din cautari si sa le fie mai usor mecanicilor. Eu ii spusesem toate lucrarile facute la masina in ziua in care am predat-o dar normal ca nu era interesat de ceea ce spuneam eu. Mi-am dat seama de atunci ca sunt o firma neserioasa, eu iti aduc masina la service sa constati defectiunea si tu ma suni sa ma intrebi ce am facut ca sa le usurez munca? S-a facut joi si de la Alexandru nu am primit niciun raspuns. Ma asteptam ca au cautat si au gasit problema si asteptam sa-mi comunice ce e stricat cat costa si sa dam drumu la treaba. Nu ai sa vezi sa ceva. S-a facut joi, ora 12 si ei nu au dat niciun semn. Enervat de modul acesta de comunicare il sun pe Alex, imi raspunde, il rog sa-mi zica si mie ce au gasit si daca au reusit sa identifice problema. Mi-a comunicat ca el este sus in birouri si ca revine el cu telefonul imediat. Am sunat la ora 12 si era ceasul 16 si nu mai suna. Revoltat, suparat de modul in care sunt tratat am zis sun si ii zic cateva pentru ca nu e posibil sa-mi spui ca ma suni si sa nu faci asta, mai ales la un service care se vrea o varianta a reprezentantei BMW. Sun de 7 8 ori pe numarul consultantului si binenteles ca Alex nu raspunde. In cele din urma ma suna pe la ora 17 si ceva sa-mi spuna ca au verificat si mecanic totul este oky problema este softul si ca vor face resoftarea. Mi-a mai spus ca normal ar fi trebuit sa semnez o hartie prin care iau la cunostinta ca in urma resoftarii se poate strica calculatorul si ca ma oblig sa suport eu costurile in cazul in care se intampla acest lucru. L-am rugat pe Alex sa faca resoftarea si eu a doua zi voi merge si voi semna documentul si i-am explicat ca sunt om serios si daca se strica calculatorul, asta e, voi cumpara altul (cu toate ca mi se parea din nou inadmisibil sa faci asta, dar am inteles ca este o practica si a reprezentantei in legatura cu resoftarea). A ramas ca face resoftarea si cand e gata ma suna sa vin sa iau masina si atunci voi semna si hartia respectiva. Se face vineri, niciun semn de la Alex. Deja am zis ca ma duc peste ei si ii iau pe sus. Am crezut ca nu mi-a raspuns zilele trecute ca avea treaba, dar de fapt era un obicei al lor pentru ca nu faceau nimic la masina. Trece ziua de vineri si sun sambata, am sunat de zeci de ori pe numarul consultantului. Alexandru nu era prezent la munca si discut cu domnul Robert intr-un final cand a binevoit sa raspunda cineva pe acolo, patronul acestui service. II explic ca nu mi se pare normal modul in care sunt tratat, ca a trecut 1 saptamana si nu au facut nimic (ceea ce s-a si intamplat, au tinut masina acolo dar nu au lucrat la ea din sursele mele din interior). I-am explicat ca vineri stabilisem ca ma suna Alexandru sa vin dupa masina imediat dupa resoftare indiferent daca scap sau nu de eroare. Ma saturasem sa lasi masina intr-un service care nu se ocupa de rezolvarea problemei. Normal ca Robert i-a luat apararea lui Alexandru, ca resoftarea nu a fost facuta pentru ca nu am semnat hartia respectiva si tot felul de vrajeli ieftine ale unui patron disperat sa faca bani nu si treaba sau sa-si asume vreo raspundere. Dupa o discutie mai aprinsa in care i-am explicat ca sunt neseriosi si ca in 1 saptamana desfacea motorul de 20 de ori si il puneau la loc, sa nu imi zica mie povesti ca au lucrat la masina dar nu au gasit defectiuneam, m-am urcat in taxi si am mers sa semnez hartia. Sambata a fost semnata hartia respectiva si le-am explicat ca luni dupa ora 16 voi veni dupa masina indiferent ce se intampla. Luni la ora 13 am sunat si i-am intrebat daca resoftarea a fost facuta. Acelasi Alexandru mi spune ca nu stie este sus in birou. I-am spus eu la ora 16 vin dupa masina, nu vreau sa mai aud amanari sau discutii ca deja e nesimtire. Ma duc la service si cand am ajuns acolo suna telefonul. Era alexandru, i-am explicat ca sunt acolo si discutam la masina. Jos era si Robert insotit de Alexandru. Mi-au spus ca de vina este actuatorul turbinei. Acea piesa facea in toti dracii, clantanea si se misca haotic. I-am spus domnul meu eu cand v-am adus masina aceasta piesa nu facea asa. Ce s-a intamplat? Ca era defecta, ca au incercat resoftarea si inainte de resoftare se verifica modulele si ala l-a gasit defect si de asta face asa. Nu sunt mecanic dar totusi nu mi s-a parut oky ceea ce imi spunea el. Suparat pentru ca mi-au tinut masina 1 saptamana fara sa lucreze la ea si ca initial mi-au spus ca mecanic nu e nicio problema (pentru ca ei nu facusera nimic la masina) si e din soft, ca apoi sa aflu ca de fapt era actuatorul. I-am spus oky am inteles acum ce trebuie facut. Mi-au spus ca trebuie data turbina jos (500 de ron, un pret exagerat si la reprezentanta e mai ieftin) si ca ei lucreaza cu o firma care repara turbine dar nu vor sa faca asta pentru ca au mai avut probleme si nu isi asuma reparatia respectivului service cu privire la turbina. L-am rugat totusi sa sune sa intrebe daca pot sa repare turbina, actuatorul sau ce dreaq era stricat, rapsunsul fiind negativ. Mi-au spus ca problema este de la acea piesa si dupa schimbare nu voi mai avea eroarea. Robert a spus ca nu ma costa nimci pentru ca nu au rezolvat problema dar consultantul Alexandru mi-a cerut 100 de ron ca cica ar fi aflat care este defectiunea. Dezamagit, suparat, revoltat...imi iau masina si o duc la un prieten cu service, ii explic care a fost constatarea celor de la Bimmer si sa ma ajute. Omul a spus ca oky, are o firma cu care colaboreaza va da jos turbina si actuatorul si le va trimite la facut. Cand au dat turbina jos au gasit 2 paleti rupti si a trebuit sa rezonditionez si turbina, defectiune ce nu a fost gasita de cei de la bimmer si atunci ma intreb ce kkt au constatat ei? Dupa 3 zile a fost montata turbina, actuatorul fiind trimis la cluj, acolo fiind singura firma pe care o gasisem sa repare actuatorul. Actuatorul avea partea mecanica din el rupta, iar cei de acolo mi-au spus ca a fost tras, fortat ca la experienta care o au nu au vazut sa fie asa de distrus actuatorul si nu e posibil sa fie asa. A fost montat si actuatorul am mers cu masina pentru calibrare si supriza. Eroarea aparea din nou. Am turbat de nervi. Peste toate nu imi mai merge nici ventilatorul de aer, in urma resoftarii sau ce dreaq au facut expertii de la Bimer din calculator nu se mai trimitea curent. Vreau sa va mai spun ceva si cred ca asta pune capac. In momentul in care a fost dat actuatorul jos pe el aparea urma de spray exact ca la piesele pe care le cumperi din dezmembrari. Tin sa prezizez ca masina a fost adusa din germania din reprezentanta eu fiind singurul proprietar din ro iar pe ea existau piesele originale, si in nici un caz cei din (reprezentanta) Germania pun piese din dezmebrari in cazul in care ar fi descoperit defectiunea. Am luat telefonul si am cerut cu domnul Robert. I-am explicat ca in incercarii de resoftare a lor, nu imi mai merge ventilatia, si ca am schimbat piesele pe care ei le constatate defecte si ca eroare este tot acolo. Acelasi comportament de nemancat, disperat dupa bani castigati rapid, acelasi neserios. Mi-a spus ca nu are cum sa fie din cauza lui ca s-a ars modulul si ca el ce poate face? I-am explicat, ma nene ti-am lasat masina 1 saptamana pe langa faptul ca nu mi-ai constatat defectiunea pentru care venisem mi-ai mai si stricat alte lucruri. I-am explicat am schimbat ce mi-ati constatat voi, am schimbat si turbina in plus si eroarea este acolo. Peste toate actuatorul defect de pe masina nu este al meu, este o piesa din dezmembrari montata de voi cu stiinta ta sau nu. Si i-am explicat ca argument in plus am pus piesa noua si eroarea este aceeasi. A inceput sa imi spuna ca de ce ii acuz, ca ei nu fac asa ceva, ca nu stiu ce. M-am suparat si i-am zis sa se duca dreaq cu service-ul lui cu tot, ca ma voi duce in reprezentanta si voi rezolva problema cu eroarea si mai nou si ventilatia. In momentul de fata circul cu masina asa pentru ca nu am prins loc la reprezentanta sper ca saptamana viitoare sa ajung si acolo. SFATUL MEU E CA DACA AVETI PROBLEME CU BMW-UL EVITATI SA AJUNGETI LA ACEST SERVICE CARE SE LAUDA CU ACCES LA BAZA DE DATE BMW SI CARE DE FAPT NU FAC ABSOLUT NIMIC. DACA FACI REVIZIA LA O MASINA, SAU SCHIMBI UN TELESCOP ETC...NU TE DIFERENTIEZI CU NIMCI FATA DE UN SERVICE DE CARTIER. Cel putin cei din service-ul de cartier sunt mai seriosi si mai promti, pentru ca ei isi doresc clienti. M-am decis ca in urma experientei pe care am avut-o cu ei sa le fac o plangere penala pentru schimbul actuatorului si o reclamatie la OPC. Am consultat avocat care mi-a explicat ca acele hartii facute de ei nu au nicio valoare si ca e doar un mod de a te intimida si a te descuraja in a face reclamatii, a-i da in judecata si in eventualitatea unui proces vor pierde 100%. O sa va tin la curent cu ceea ce se intampla. Pentru lipsa de profesionalism si bataia de joc la care am fost supus mi-am propus sa imi canalizez toate resursele si timpul sa demonsteez ca sunt un service de 2 lei.
    1 point
  23. wow ... ce oameni si eu mi-am dat seama din primele cuvinte ca este cineva care se ocupa de asa ceva si vrea doar sa strice imaginea altora
    1 point
  24. si daca ala care vrea Tesla intreba cu cat iti creste factura la curent atunci cum era? Ideea este ca e normal sa vrei sa stii cat consuma o masina, nu are importanta si nici nu stim noi motivul pentru care intreaba, doar ca la noi cum intreaba de consum si vrea o masina de 20K Eur cu motor peste 2.0d - asta e norma- e direct catalogat cocalar, dar ala care isi ia masina de 20k Eur da e 2.0d nu e cumva mai cocalar(habar nu am daca acest cuvant sufera grade de comparatie, dar ma rog...) ca si-a dat ultimul galben pe ea si nu are bani nici de motorina pentru motorasul ala?....get my point?
    1 point
  25. cred ca am frecat prea mult b0$$ , aproape ca are reflexii ... frozen ... BMW Special Nano Wax
    1 point
  26. acum esti in pom daca nu ai realizat inca cu faza cu cine da 20k Eur pe o masina nu trebuie sa se gandeasca la consum, adica ala care da 100k Eur pe-o Tesla e cocalarul maxim sau cum? E normal sa te gandesti si la consum, mai ales cand vii si zici ca un 3.0d consuma 17 in oras cand totusi producatorul zice ca ar trebui sa ia 11-12, am zis la pleseneala, nu mai stau acum sa caut consumul unui X5 pe net, dar banuiesc ca pe acolo il da BMW. Probabil nu deranjeaza daca in loc de 11-12 ia 14-15 sa zicem, dar sa ia 17 sau 19, ceva e in neregula acolo totusi....apoi, daca ne uitam la cate F10 sunt pe strazi, 20k Eur nu mai e o suma asa mare pentru o masina in zilele noastre...sau asa pare cel putin...
    1 point
  27. Refuz sa cred!Termina cu dezinformatul.Daca ai masina vorbeste, altfel abtinete.Nu am avut decat iarna bara in bara consum de 17,in Bucuresti. Asta, in situatii exceptionale. Consumul asta l-am avut pe 3.0sd iar motorul de generatie mai noua consuma mai putin. Costurile de intretinere sunt mai mari decat la un turism cu motor similar dar nu de speriat. Probleme speciale nu sunt. Atentie la distributie.
    1 point
  28. Mai bine te ai gandi cate masini circula pe strazile noastre sudate,facute din 2 una sau rasturnate.Si mai nou se practica si prin germania treburi de astea.Pana la proba contrarie are doar dpf off.....mai are mult pana e "epava".Chiar nu inteleg ce avea e60 ul ala....vai ca e stramb,ca are fum pe toba,ca e stramba toata.E o masina care a costat 50.000E....si care ti o vinde omul la 8000 sau cat era acolo ca nu mai stiu.Ca scaunul e rupt,ros....ma mir ca nu a zis vreo unul ca miroase si urat in ea.....doar din poze.Si chiar sunt curios cati de aici de pe forum cand au avit probleme cu filtru de particule ce masuri au luat.....
    1 point
  29. Pai...daca aveai dpf pe masina si ti se infunda 90% il dadeai jos + soft, ori 10% il duceai la curatat ca 100% nu cumparai altul nou.
    1 point
  30. Si asta mai ajuta dupa cum zice BMW. When converting from articulated wiper blade to evo flat blade the wiper blade guide on the wiper arm (TN 8 263 685) on the driver's side wiper arm must be removed.
    1 point
  31. E un forum, fiecare are dreptul sa-si exprime opinia cum vrea in limitele bunului simt. De aceea exista + si - acolo. Nu e nimeni obligat sa-si argumenteze alegerea. De altfel sunt numeroase posturi si cu +. Uite de exemplu postul lui RaYn3 cate plusuri are si ce argumente a adus el de ce ar evita masina respectiva. Hai totusi sa nu o dam in offtopic sau sa aruncam iar cu noroi in "romani" si "metodele romanesti".
    1 point
  32. Si eu am facut dpf-off si soft la x5 ca sa traga mai bine. Filtrul nu era colmatat, singurul motiv a fost cresterea de putere.
    1 point
  33. Eu ti-am dat minus pentru afirmatia: "Are DPF-ul anulat, mai are rost sa vrei sa o testezi? " Am avut masina cu DPF-off, MYX are DPF-off si probabil multi altii de pe forum. Nu sustin ideea dar sa zici ca nu mai ai ce testa la ea mi se pare aiurea. Pana la urma se poate pune DPF la loc, cu tot cu soft pentru o suma decenta. DPF-urile de pe M47 se gasesc si noi la preturi bune.
    1 point
  34. salutare. si sunt eu in cautarea unui E90, din pacate bugetul este de aproximativ 6000 E. ce am gasit pe la noi se invarte in jurul 5500 - 6500 (unele chiar inmatriculate) cu un rulaj de 120.000 - 200.000 (acum cat de reali sunt ramane de vazut). btw: un 320i, automat cu 250.000 km este cam prea mult pentru masina? tind sa ma duc spre benzina (merg in fiecare zi la serviciu 15-30 minute dimineata, 10-20 seara si o data pe saptamana fac un drum "intinds" de aprox 60 km x2, la care se vor adauga "escapade" pe la munte/mare...etc) variante sunt multe, cu diferite dotari, an 2005 - 2006 voi ce credeti, se merita daca gasesc una cu istoric si care se vede ca a fost intretinuta? (sigur o sa iau cu mine pe cineva care are habar cu ce se mananca o inspectie la masina) unii poate se vor intreba de ce BMW la banii astia - simplu, pentru ca imi doresc o masina fiabila, puterinca, in care pot avea incredere (asa cum um BMW din 2000 sau mai vechi inca se tine bine daca este intretinut - am cunostinte care au E46 si sunt multumiti de ele), o masina care sa arate bine inca 5 ani de acum incolo, o masina care sa imi ofere satisfactie atunci cand o conduc, pe care nu o poti avea de la o Skoda sau Golf 5 . o sa fie un upgrade de la un VW Lupo din '99 1.4 benzina. sunt total constient ca la asemenea kilometraj vor interveni si alte costuri insa sunt dispus sa imi asum acest "risc" iar consumul nu ma afecteaza atat de tare la cat de mult merg cu ea, in special in oras. ceva sfaturi, in special pentru 320i sau 318i? se merita totusi si un 320d? - stiu ca motoarele diesel sunt mai pretentioase si la un drum atat de scurt, mai ales iarna, nici macar nu se incalzeste. nu sunt genul de persoana care sa schimbe la 1900 rpm sa merg la consum, am piciorul greu si profit de fiecare spatiu liber pe care il am in fata. multumesc
    1 point
  35. Bietul nou proprietar ...
    1 point
  36. Sa mai zica lumea ca sunt Valvetronicurile proaste ))
    1 point
  37. Un alt aspect merita comparat: un accident iminent evitat datorita unor discuri oarecum fierbinti si cu "frana" motorului folosita, sau accident pentru ca, coborand deal nu ai mai putut frana datorita franelor supra-incalzite (nu mentiona din nou de discuri gaurite ca 95% din masini nu le au..)? Ce este mai "ieftin"? 90 % din motoare au distributia pe curea. Iti dai seama cata tensiune interna sta in acele curele?? Hmm Simt ca nu stapanesti subiectul.
    1 point
  38. 1000e in continuare ...
    1 point
  39. fac testul cu masina de consum pt toti gica contra , o lasam goala bagam 8 litri in rezervor , si mergem pe autostrada , daca masina depaseste maxim 8 litri in 100 km o dau la pretul de fiare vechi ! sunt fan motoare mari , am si am avut numai masini cu cilindree destul de mare , nu vb din auzite s-au dupa net , eu merg cu masina, i-am facut consumul mai mereu , din curiozitate nu ca ar conta , am medie frecvect de 12-13 ... si vreau sa spun ca masina merge cu 250km fara probleme ... D Mihai- nu se vinde din 3 motive; 1 eu nu vand de foame si nu dau masina pe 500e , 2 vreau s-o vand doar din motivul ca vreau sa-mi cumpar un e30 din nou si nu accept tot felul de variante care le primesc si 3 nu imi plac genul de clienti care una vorbim la telefon si la fata locului incearca tot felul de negocieri si motive ...
    1 point
  40. chiar am fost uimit cata lume inca cauta un e32 ... deci pasionati de bmw-uri vechi sunt destui ... 1000e este un pret de scuter , si daca stam sa ne gandim masina asta are dotari si confort ce multe altele din ani mult mai buni nici nu vizeaza , cat despre consum si impozit , motorul asta stie sa consume si 7.5 pe autostrada ! iar impozit doar nu esti tampit sa mai platesti ...
    1 point
  41. Problema la masina asta nu e pretul, e sa gasesti pe cineva sa isi doreasca asa ceva....
    1 point
  42. la 500e poti sa-ti cumperi o masina de la fiare vechii , acest e32 nu este in stagiul ala ...
    1 point
  43. 1000e ! masina merge impecabil ......
    1 point
  44. Valabil , pretul scade la 1050e...
    1 point
  45. este interiorul original , doar ca scaunele au fost vopsite negre ...
    1 point
  46. Ms pentru apreciere, clar va ramane OEM Ca si completare KM are 184000 in prezent a fost adusa in septembrie cand iam facut si revizia completa (filtre+ulei+bujii+intinzator+bucsi) si mai nou ieri iam schimbat si becurile ca am avut ghinionul sa fie cele de fabrica si au cedat, cu ocazia asta am trecut la 6000k si leduri pe led
    1 point
  47. vand BMW seria 7 e32 3.5i fabricatie 1990 , masina pt anul ei se prezinta foarte bine , este foarte intretinuta [masina de propietar], ca dotari este extra full pt timpul de atunci , si precizez ca functioneaza toate dotarile inclusiv CLIMA!. PRET; 1200e negociabial ... detalii la 0747.071.373 ... am uitat sa specific , 7-tele are chip ALPINA + originalul ...
    0 points
  48. Revizia pe anul acesta... KM 216000 -Revizie Filtre -Ulei 5w40 liqui moly (am zis sa vad cum e) -Buson baie ulei -Furtunul de racire care pleaca din vasul de expansiune -Itp refacut (complet in parametrii, inclusiv noxele) -Revopsita bara fata (julituri) Ma gandesc ca prin primavara/vara o sa fie de vanzare...
    0 points
  49. Numai comparati motorul versiune 4.0xd de 306 cp cu 3.0xd de 235cp ...e o diferenta de la cer la pamant si nu...nu consuma mai putin. Cavaliere si eu am vrut sa le postez exact video-ul respectiv Cookie nu stiu la ce te referi exact, adica daca consuma mult sau putin, dar am dovada clara in fata ochilor ca ia peste 15% in oras lejer...si nu poti sa mergi cu o masina de 306 cp la consum...si chiar daca mergi la consum tot mare este...multi cai,masina grea, x-drive,automata. Consum 9.2 la 120 km/h. Consum 12% la 160 km/h si credeti-ma ca motorul de 306 nu consuma mai putin ca acesta, nu are cum logic! Cu E60 meu (520d) sapt trecuta pe autostrada A1 spre Sibiu aveam la 155 km/h 5-5.5-6%, mers pe tempomat toata autostrada...Daca e diferenta atat de mare in exterior ganditi-va ca e si mai mare diferenta in oras...nu am nimic cu masina, imi place maxim, dar consuma! Chiar asta ar fi ultima mea problema daca as avea masina respectiva, dar pentru cine il intereseaza consumul la o masina de 20.000-30.000 Euro poate nu o sa-i convina. Un video cu 4.0xd, omul merge la consum, nu baga piciorul si etc, nu este nicidecum trafic bara la bara si are consumul pe la 11%. Diferenta vad eu in exterior consuma cam cu aproape 1L mai putin cel de 306cp pentru faptul ca este mai "potent", dar daca le omori pe ambele cel de 306cp va consuma implicit mai mult si am explicat de ce. P.Dan , nu e vorba ca iti luai benzina daca nu te interesa consumul, unora nu le plac benzinarele pur si simplu..cazul meu. Sau vrei sa spui ca iti cumperi o masina de 25.000 Euro DIESEL pentru ca benzinara consuma prea mult :|...Nu stiu eu nu inteleg chestia asta...sa dai 1.500.000 lei pe o masina si sa spui vrei sa stii cat consuma inainte sa o cumperi...in loc sa intrebi altceva, daca trage, daca e confortabila, daca e orice...tu intrebi de consum.
    0 points
  50. Alea de fiare vechi sunt 300 euro. S-au dus vremurile lor. Impozitul costa enorm, consumul e enorm, iar cine are 1000 euro pentru o masina nu-si permite sa mearga cu asa ceva. Asta e o masina pe care scrie REMAT. Pacat pentru ca arata bine.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.