Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/09/16 in all areas
-
Ai tu dreptate, dar morala ta nu se aliniaza cu momentul prin care trece.5 points
-
Si tot ce vroia baiatu' era umpic de ajutor din partea unor colegi de forum...singurul lucrul unde "a gresit " el e ca a fost taxat pt greseala lui pe cand unii dintre noi am scapat fie mai usor fie mai greu...morala si.a invatat.o is convis...dar un ajutor concret (o indrumare, un contact...ceva) inca nu...3 points
-
La mine se refereau ca am zis fraza aia cu "80 km/h", dar e ok, profesori, plina lumea. Tu stai linistit, viata merge inainte, nu fii panicat, se poate intampla oricui ... o clipa de neatentie la viteze mari te costa mult, asta stim toti nu e un secret. Bravo oricum ca ai "redresat" situatia ... in general cand "fuge" la viteza aia o masina cu tractiune spate ... e cam capat. Si pentru "tabla master" de mai sus : Daca vrei sa crezi ... m-au depasit o groaza eu fiind la 139 km/h asa ca ... las-o balta. Cat despre faptul ca tu refaci masina cum a fost, bravo, lasa-mi un nr de telefon, poate o sa am nevoie doamne fereste ) Si exemplul cu 139 nu a fost o lauda ... ai inteles ce ai vrut in contextul contrarii cu mine, dar nu ma supar2 points
-
Baieti, va multumesc pentru ganduri bune! A trecut ceva timp de la eveniment, am avut timp de a cugeta. Vreau sa raman autentic, sa admit ce s-a intamplat si sa accept gresele facute, asa crestem si asa ne dezvoltam. Si va multumesc pentru sfaturile primite, sunt foarte utile! O sa va tin la curent cum va decurge reparatia masinii.2 points
-
Deci toate BMW-urile sunt xdrive? Din ce put al gandirii ai mai scos si ineptia de mai sus? Iar BMW-ul de care zici ca se sperie toata lumea are propulsie spate, nicidecum tractiune.2 points
-
Urmeaza revizia, ca de obicei doar consumabile originale. screen shots2 points
-
2 points
-
2 points
-
@ WIN60 esti in eroare. Ca de obicei, datul cu parere e sport national la noi. Chiar daca nu avem masina respectiva, fiecare stie pe cineva care are masina respectiva si face referire de parca e a lui. Nimeni nu se gandeste ca informatia poate fi scoasa din context. Evident ca viteza are influenta asupra consumului , masina fiind greoaie si cu o aerodinamica de luat in considerare, dar nu e de speriat. 3.0sd -2008 cu 210.000km cu dpf off + soft cu jante Y pe 20, are urmatorul consum: Bucuresti- maxim 14 Extern- 8- 11, depinde de stilul fiecaruia si de viteza. Mixt- 10.5 Evident daca mergi 200 toata autostrada nu trebuie sa te astepti la consum mai mic de 17.2 points
-
@florin1967 eu nu intaleg un lucru, majoritatea va uitati la uzura pieli de pe scaun ca la globul vrajitoarei si estimati voi asa km, fara sa stiti cine a condus masina aia daca a fost un tip mai gras? sau o masina de servici, si aceea piele nu a vazut tratamente periodice? chiar si la 50k poate fi mai rau ca in poze, masina mea are 130k reali si este cam la fel uzura si tot dakota este, am vazut si cu 80000 reali masina luata din ro care aveau o uzura pronuntata pe aceea parte a scaunului sofer, de curiozitate uitate si tu pe reprezentata .de si selecteaza 100k si ai sa vezi scaune la fel sau mai uzate... Si o poza de pe la 90k cu scaunul meu a.jpg Daca te uiti atent cu zoom la aripioara scaunul sunt mici crapaturi, no acele crapaturi acuma la 130k sunt mult mai vizibile desi am facut tratamente cu letherique si altele... dar degeaba tind sa cred ca e praf si pielea, La astea cat le dai 300k? http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1573805/9 http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1543712/2 http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1344585/42 points
-
Cred ca sunteti pe langa subiect grav de tot.Cum pana mea sa-ti dai seama de numarul de kilometri dintr-o poza. La seria F este simplu.Citesti kilometri din CAS ,FEM sau ce mai este pe acolo si gata. Doar nu sunteti mama Omida sa ghiciti in poze.2 points
-
xDrive30d - 2010 - 79000km la bord . Viteza 0-50 km/h .Consum mediu o vară in oras (nu Bucuresti ) 10 L/100km inregistare jurnal bord . Dupa 4100 km Europa (1700 Romania )cu 5 capitale , viteza 0-160km/h , consum inregistrat pe bord 8,8L/100km , viteza medie 77km/h. Problema - Garnitura de la suport filtru ulei schimbată . Consumabile normal (placute , ulei ,filtre ,) Acum schimb Discuri si al doilea rand placute . http://i728.photobucket.com/albums/ww288/windsurfing11/IMG_8559_zpsxohipsll.jpg Navigatia slabă - musai un telefon pe bord pentru sprijin la greu .2 points
-
WIN60, pe langa consum am intrebat si alte detalii (vezi primul post). Nu am intrebat "daca trage, daca e confortabila, daca e orice..." din simplul fapt ca nu ma intereseaza aceste pareri. Perceptia ta despre confort probabil e diferita fata de cum ma astept eu sa fie confortul la masina. Deasemenea poate pentru tine ai impresia ca masina nu trage cand poate pentru mine trage destul de bine. Sunt notiuni care daca le intreb la 10 persoane gasesc 10 pareri diferite. De aceea am intrebat doar de lucruri concrete si anume costuri. Iar despre faptul ca nu ar trebui sa ma interese consumul la o masina 25.000 euro este irelevant, nu are rost sa discutam acest aspect.2 points
-
posesor de 30d LCI 2010: 1. consumuri destul de bune pentru ce poate masina, si cat de grea este 2. o placere de condus la drum lung 3. la drum lung, mers mai mult pe autostrada (bucuresti budapesta) fara menajamente 140-150km/h 9.5-10l/100km 4. revizia costa asa a: filtru de polen 100-200 de lei b: filtru de aer 200 de lei c: placute si discuri fata spate (ATE) sub 2000 de lei, si merg mai bine decat alea originale d: filtru ulei <100 de lei e: ulei (castrol) in jur de 200 de lei pentru 8 L mai prost este daca ti se strica vreo piesa gen injector, unde doar unul costa 2000 de lei original 5. preferabil cumpara de la o firma care iti da si o garantie 6-12luni . Eu am cumparat de la bavaria, si s-a stricat dupa o luna, si reparatia a fost destul de serioasa (tot sistemul de alimentare si injectie schimbat, span pe instalatie) 6. nu cumpara asa ceva daca mergi exclusiv in oras, e frustrant cu locurile de parcare si gabaritul masinii.2 points
-
Foarte frumoasa masina, Nu ai in plan si: ulei servo, ulei cutie, filtru polen, filtru combustibil, filtru aer, elemente articulatie - daca e cazul, placute fata-spate - daca e cazul, discuri - daca e cazul, etc. Eventual baterie - tot vine iarna. Ai inteles tu, adica ce ii faci la o masina cand o iei la SH d.p.d.v. mecanic. (ca presupun ca d.p.d.v. electric e OK - senzori si alte cele)1 point
-
Nu imi dau cu parerea aiurea. Vorbesc in cunostiinta de cauza, am avut masina 2 ani si am facut suficienti km cat sa pot sa am un punct de vedere pertinent. Daca te uiti cu atentie, valorile mele de consum se incadreaza in cifrele tale. Intervalul tau este exagerat precum si consumul extern raportat. Eu nu am atins niciodata 20 de litri in Bucuresti. Iti sugerez o verificare a masinii.1 point
-
Nu merg. Sincer nu va inteleg de ce vreti sa va complicati cu chestii de genul asta... vinde jantele ramase de la e60 si ia unele pentru f10 xdrive...1 point
-
100ron bucata nu mai este bara nu mai este 1000e complet cu toate accesoriile, cutie de viteze , cardan , evacuare completa. 1200e cu toate de mai sus plus diferential , planetare si frane fata spate de 330i1 point
-
eu stand la periferie nu calatoresc in fiecare zi pe stefan cel mare, dar in ultimii ani se super aglomereaza la iesirile din bucuresti, si uite cum un drum de 10 minute (de la mall pana acasa) se face in 40 de minute. Dar chiar si asa consumul este de 12 maxim oricum nu te sfatuiesc sa cumperi o asemenea masina daca mergi exclusiv in oras, doar ca sa mergi odata pe an la munte...1 point
-
Probabil fiecare are dreptate in felul sau...Kathalin avea 14 in Bucuresti,avand stilul sau de condus si orele sale de deplasare,nu precizeaza ca in trafic bara la bara. Nu am avut motorul asta,insa personal m-as astepta la o medie de 16 in Bucuresti,si vreo 2l mai putin pentru provincie.1 point
-
daca as fi in locul tau, as lua un e92 de uk si as lua tot ce am nevoie de pe ea, dupa as vinde ce ramane sa mai scot din bani. Cred ca gasesti unul ok in jur de 4000 lire uite cum e acesta https://www.gumtree.com/p/bmw/bmw-e92-325i-coupe-2007-immaculate-condition-high-spec-sat-nav-m-sport-seats-hpi-clear-/11974409481 point
-
O sa ii arat lui Florin masina unor parteneri de la noi, un F10 din 2014 cumparat de nou si acum are cam 70.000 de km. Scaunul soferului, mai exact pernita din stanga este facuta praf. De ce? Pentru ca tipul care conduce masina are 2m si 144 de kg.1 point
-
Mai sta cineva pe alte formuri de marca? Eu sunt curios daca mai sunt altii care ghicesc in scaune numarul de km al unei masini ) Cine intra aici ca neavizat, doar sa ceara o parere despre un anunt auto va deveni atat de derutat incat va neglija aspecte importante ale masinii, motor/cutie fixandu-se pe aripioara scaunului, ca are 4 cute. Pana la urma cerem pareri despre masini second-hand, sunt unii care le cumpara de noi si le schimba anual,nu e deloc atent cum se urca in ea, cum se coboara, daca-si lasa masina in soare sau nu pentru ca stie ca la anul isi ia alta si nu-i pasa asemenea detalii. Si sunt altii care fac tratamente, ingrijesc cum pot orice aspect, daca se zgarie un plastic il schimba,chiar daca masina are 300.000 de km. Asa ca treaba cu scaune/volane e total subiectiva. Daca masina trece testul verificarii km, ne punem sa ne uitam cat de tocite sunt presurile? Hai sa ne umplem constructiv timpul liber si sa nu mai bagam noii-veniti in deruta. E pacat sa pierzi o masina buna din motive dinastea...pana la urma piata second este si va ramane o loterie.1 point
-
Ca sa continui lista cu planuri de viitor, ar fi : - Distributia in Decembrie cand vin acasa (Sa scap de o grija) - Spoiler portbagaj (comandat deja) - vine joi \:D/ - Diffuzorul (fake) ce il are bara spate, o sa il vopsesc in negru mat. (Sambata 12) - O data cu difuzorul, si Plafonul va primii vopsea negru matt. (Posibil tot sambata 12) Week end-ul viitor sper sa le termin si sa revin cu poze1 point
-
Pe fata daca ti s-a rupt roata mai mult ca sigur este indoita puntea fata, deci va trebui schimbata, trebuie verificat daca are deviatie laterala si lonjeronul Iar pe spate faptul ca a crapat luneta indica forta loviturii, s-a comprimat caroseria foarte mult, trebuie verificat si lonjeronul de pe spate sa nu aiba si el deviatie Cam astea ar fi primele lucruri cu care sa incepi, trebuie pusa masina pe masa de indreptat caroserii si verificate distante si repere si eventual tras de lonjeroane Dupa ce se fac reparatiile la lonjeroane si dupa ce se schimba puntea, trebuie verificata geometria, asta pana sa te apuci de capota, aripi si restul Iar ca sa inlocuiesti puntea fata trebuie dat jos motorul Si cel mai dificil de facut dupa, este aripa spate de inlocuit Nu stiu daca merita reparatia ca sa iasa masina ca la carte si sa mai mearga drept pe drum1 point
-
nu e reclama la emag, dar uite http://www.emag.ro/ulei-motor-castrol-edge-titanium-turbo-diesel-5w40-5l-1535bd/pd/DXD3ZBBBM/ placutele sunt din gama ate cu extra carbon (mai scumpe putin ca gama ate normala) placutele originale fata 800ron Vs placute ate gama superioara fata 600ron daca nu franeaza mai bine, franeaaza cel putin la fel de bine1 point
-
Cazul meu: 3.0d 235 de cp. Motorul vechi. Cel cu facelift e si mai economic.1 point
-
Consum x5 3.0d 2009: bara la bara undeva la maxim 15-16, trafic normal: 13.5, Seara: 10. Ce sare de consumul asta ori motorul este un gunoi, ori masina este condusa DOAR cu pedala on/off.1 point
-
Pana la urma voi cumpara un X5 LCI. Ma gandeam ca nu e bine sa intreb pe forumul acesta de consum dar chiar daca dau 25.000 euro pe masina, da, ma intereseaza consumul. Daca nu ma interesa consumul luam motorul pe benzina. Ca si fapt divers, din alte surse sigure de la un proprietar de X5 LCI, la mers normal consumul nu i-a depasit 13 % in oras (nu Bucuresti), fapt confirmat si de un exemplu aleator de pe site-ul spritmonitor.de care da un consum in oras de 12.5% Cu toate acestea ma astept si la consumuri mai mari dupa cum zicea si user-ul Underground in conditii de trafic blocat sau orase gen Bucuresti. Spritmonitor.de Multumesc pt raspunsuri!1 point
-
salutare stie cineva ceva despre masina asta http://autovit.ro/anunt/mercedes-benz-c-180-ID7Gj5VP.html pare interesanta1 point
-
si daca ala care vrea Tesla intreba cu cat iti creste factura la curent atunci cum era? Ideea este ca e normal sa vrei sa stii cat consuma o masina, nu are importanta si nici nu stim noi motivul pentru care intreaba, doar ca la noi cum intreaba de consum si vrea o masina de 20K Eur cu motor peste 2.0d - asta e norma- e direct catalogat cocalar, dar ala care isi ia masina de 20k Eur da e 2.0d nu e cumva mai cocalar(habar nu am daca acest cuvant sufera grade de comparatie, dar ma rog...) ca si-a dat ultimul galben pe ea si nu are bani nici de motorina pentru motorasul ala?....get my point?1 point
-
acum esti in pom daca nu ai realizat inca cu faza cu cine da 20k Eur pe o masina nu trebuie sa se gandeasca la consum, adica ala care da 100k Eur pe-o Tesla e cocalarul maxim sau cum? E normal sa te gandesti si la consum, mai ales cand vii si zici ca un 3.0d consuma 17 in oras cand totusi producatorul zice ca ar trebui sa ia 11-12, am zis la pleseneala, nu mai stau acum sa caut consumul unui X5 pe net, dar banuiesc ca pe acolo il da BMW. Probabil nu deranjeaza daca in loc de 11-12 ia 14-15 sa zicem, dar sa ia 17 sau 19, ceva e in neregula acolo totusi....apoi, daca ne uitam la cate F10 sunt pe strazi, 20k Eur nu mai e o suma asa mare pentru o masina in zilele noastre...sau asa pare cel putin...1 point
-
de curiozitate, 2000-2500Ron costa o revizie normala la reprezentanta sau la un service ok? Mi se pare mult, in conditiile in care eu la 2011 Allroad, tot motor de 3.0d, platesc cam 800Ron o revizie ce include toate filtrele, Mann, Bosch si original la cel de motorina si ulei Mobil. Placutele ma astept sa fie scumpe si oricum le toaca repede din cauza masei mari, dar banuiesc ca 700 sunt originale, altfel un ATE ar fi probabil la jumatate?1 point
-
Refuz sa cred!Termina cu dezinformatul.Daca ai masina vorbeste, altfel abtinete.Nu am avut decat iarna bara in bara consum de 17,in Bucuresti. Asta, in situatii exceptionale. Consumul asta l-am avut pe 3.0sd iar motorul de generatie mai noua consuma mai putin. Costurile de intretinere sunt mai mari decat la un turism cu motor similar dar nu de speriat. Probleme speciale nu sunt. Atentie la distributie.1 point
-
Saptamana asta am avut un E90 si un E92 cu FRM codat de Carly, FRM-ul mergea dar gunoiul de Carly nu mai saveaza pe FRM codingindex la codare si drept urmare NCS nu mai poate citi FRM-ul iar ISTA zice simplu "replace control unit". Codezi cu Carly tot felul de prostioare pe la becuri si cand ai nevoie de o chestie serioasa gen un reset de counter la scurtcircuit sau vreo adaptare de motor de geamuri constati ca NCS/ISTA nu mai merg iar Carly nu poate face din astea, concluzia o tragi singur. Iar pe F-uri, fisierul de codare cafd trebuie semnat (electronic) altfel este rejectat de modul, Carly nu face asta, in schimb forteaza scrierea unui fisier nesemnat pe modulul respectiv cu niste biti de identificare fake, o mizerie ordinara.1 point
-
Salut, Sunt posesor de X5. - o revizie costa in jur de 2000-2500 ron - placute fata originale 700 ron - consum real bucuresti ore de varf (4 km in juma de ora) 19% Consum weekend oras 13% Consum autostrada 120km/h 8.6 140km/h 10.5 Probleme generale din ce am auzit si la altii: 1. Distributie 2.cutie transfer 3.motor zgomotos la interior 4.rigida la denivelari si zgomote din portbagaj 5. Nu destul de sprintena pentru 306 cp Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Asa cum am promis, am schimbat bascula+bucsa + setul de bujii - pret 720lei, plus ITP valabil 2019. Mentionez ca taxa este platita si nerecuperata(detin dovada). Ma intreba cineva daca las masina sub 4000euro. Scad pretul la 4100euro(nenegociabil). Daca scadem pretul cauciucurilor de iarna(200euro) si ultimele reparatii(160eur), din pretul pe care l-am oferit, pretul real este un pic sub 3800euro. Asta-i tot ce pot oferii!1 point
-
1 point
-
Eu i-as cauta pe baietii astia care vand orglinzi, si le-as rupe putin mainile. Cand mi s-au furat oglinizile la e60 (ma rog, au incercat sa le fure si le-au spart ca aveam antifurt), am incercat sa cumpar unele noi sau din dezmembrari. Nu spun ca sunt si printre noi pe forum care vand oglinzi care nu provin din dezmembrari...1 point
-
Pai ai Vin.ul si poti sa verifici... dar tu nu cumperi nimic, vinzi doar manarite1 point
-
1 point
-
UN SIMPLU SMS rezolva situtia chiar si la 12 noaptea si nu mai puneai oameni pe drumuri si nici nu le incurcai programul.Chestie de bun simt,si cu asta am incheiat subiectul.1 point
-
cu ce am dat eu teapa omule? am avut o situatie si n-am mai putut veni. cand o ruda de-a ta intra in spital mai ai chef de alte chestii? dar nuu, tot eu sunt tepar..1 point
-
atentie ptr.cine vrea sa-i schimbe simeringurile userului Marius F !Neserios si un pic tepar.1 point
-
1 point
-
Citeste acest topic de la pagina 1 si o sa aflii toate raspunsurile legate de simeringuri,garnituri,pierderi de ulei.1 point
-
Va arat si eu una cu care m-am intalnit saptamana trecuta, noul proprietar a venit cu ea ca avea o eroare de airbag si am scos un pumn de rezistente care erau montate in locul airbagurilor lipsa. Dupa VIN am gasit raportul de dauna din US unde a fost declarata JUNK si retras dreptul de circulatie in America. Dureros este ca noul proprietar inainte sa o cumpere a platit la Automobile Bavaria verificare completa si i-au dat in scris ca masina este absolut OK, fara accident. Daca e cineva interesat pot trimite raportul din US in format PDF unui moderator sa il urce pe forum. http://s32.postimg.org/6jvkkff69/image.jpg http://s32.postimg.org/h45i30jo1/image.jpg1 point
-
Back in business !! :frantics: :frantics: :frantics: Dupa cateva saptamani de asteptat masina este din nou completa : - volan nou - virtual display nou - trimuri noi - navigatie noua Are un alt miros intreaga masina acum I'm happy !1 point
-
Multumesc tuturor pentru gandurile bune si pentru sustinerea morala. Sper sa o repar cat mai repede, momentan sunt inca prins in birocratia asigurarilor. Da, am teilcasco.incidentul este acoperit insa cica trebuie geamul spart sa fie reparat de un service recomandat de asigurator iar restul de catre reprezentanta bmw. te doare capul.. pentru o diferenta de 100 euro ma plimba in 10 directii. Nu am speranta ca politia va reusi sa gaseasca ceva. Ma bucur insa ca politia a fost cea care s-a autosesizat, nu i-am sunat eu .. ei m-au sunat pe mine. Eu fiind la munca.1 point
-
L-am facut pinned, foarte bun. Cu mentiunea ca la punctul 1 trebuie citit ce scrie in paranteza cand uploadezi o poza pe de caculator: Max. single file size: 2MB Deci daca poza e mai mare de 2 MB, trebuie redimensionata.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00