Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/10/16 in all areas

  1. Nu e vorba ca e periculos. Nu e nimic periculos. Nu e must have, insa nici nu poti sa zici ca nu e bine sa-l ai. Ca sa fim seriosi nu e ca si cum 99% dintre posesorii de Bmw merg la limita aderentei incat sa simta avantajul propulsiei. Si nici m-uri nu avem ca sa fim atat de puristi sa zicem ca vai nu mai ofera Bmw ul placere. Ca sa nu mai zic ca majoritatea conduc dezastruos. In fine, asta cu x drive e controversa, e offtopic si putem discuta intr-un thread dedicat. Spor la vanzare. Din pacate nu prea se vand usor masinile scumpe. Am observat ca ce e sub 10 mii euro e piata vie. In rest, mai greu si in niciun caz pe forum.)
    3 points
  2. Ei hai ca nu cari tu x drive-ul in spinare. Si mentenanta aia care e? Ca schimbi odata la 3 4 ani uleiul in cutia de transfer? Nu e must have insa e bine sa-l ai, mai ales pt.cele cateva zile pe iarna, face toti banii.
    3 points
  3. Masina este din Mai 2005 , cumpĂŁratĂŁ de mine acum 2 ani din România cu 174k de km , in present a ajuns la 195k fĂŁrĂŁ evenimente importante. Am schimbat doar 2 amortizoare (shash) pe spate si pompa de apĂŁ (originalĂŁ ) si cureaua de accesorii si aceasta originalĂŁ. Locuiesc in Italia de 11 ani,Ăâ˘i maĂâ˘ina vede rar drumurile româneĂâ˘ti (din pĂŁcate ) . 2 poze cu masina Cum am cumparato http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/08f129b635f33b439e12eba0b193bb87.jpg Cum este acum http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/14b27d623559c582cffc618f5218a09f.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/5b8f898bb1553e629c49a58587a3c3ed.jpg Prima lucrare la maĂâ˘inĂŁ (cea mai importantĂŁ ) a fost soft si dpf off,egr off , anularea clapete admisie. Ulei am pus doar bardhal xtc c60 , 5-40w Filtru de aer sec sprintfilter http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/ff7c24e5c9e953fb2a8ddd4b03cf904e.jpgeliminat filtrul recupero vapori . Mai mult al luat de pe maĂâ˘inĂŁ decât pus . Pe viitor aĂ⢠vrea sa schimb genĂâşile cu modelul 193 m si alte mici modificĂŁri. SearĂŁ buna
    2 points
  4. O sa ii arat lui Florin masina unor parteneri de la noi, un F10 din 2014 cumparat de nou si acum are cam 70.000 de km. Scaunul soferului, mai exact pernita din stanga este facuta praf. De ce? Pentru ca tipul care conduce masina are 2m si 144 de kg.
    2 points
  5. Mai sta cineva pe alte formuri de marca? Eu sunt curios daca mai sunt altii care ghicesc in scaune numarul de km al unei masini ) Cine intra aici ca neavizat, doar sa ceara o parere despre un anunt auto va deveni atat de derutat incat va neglija aspecte importante ale masinii, motor/cutie fixandu-se pe aripioara scaunului, ca are 4 cute. Pana la urma cerem pareri despre masini second-hand, sunt unii care le cumpara de noi si le schimba anual,nu e deloc atent cum se urca in ea, cum se coboara, daca-si lasa masina in soare sau nu pentru ca stie ca la anul isi ia alta si nu-i pasa asemenea detalii. Si sunt altii care fac tratamente, ingrijesc cum pot orice aspect, daca se zgarie un plastic il schimba,chiar daca masina are 300.000 de km. Asa ca treaba cu scaune/volane e total subiectiva. Daca masina trece testul verificarii km, ne punem sa ne uitam cat de tocite sunt presurile? Hai sa ne umplem constructiv timpul liber si sa nu mai bagam noii-veniti in deruta. E pacat sa pierzi o masina buna din motive dinastea...pana la urma piata second este si va ramane o loterie.
    2 points
  6. Multumesc Andrei Arad! Lucrare de nota 10!http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/1097c9a1a6ef086f4ea92be491f24381.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/7c9b1e6bf6916c6009a07c00a8af5819.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/244219193d2883fd7a25d0cf214bbd7a.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/abcaff9bbae39ae26eae51932c4684ab.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  7. Hai lasa ca si pe forum nu e vreo certitudine, e plin de cazane deghizate in "masina de pasionat". ) Din 2008 160 de mii e optimist rau. Daca chiar gasesti printr-un noroc chior din Germania e60 cu 160 mii reali din 2008 cu siguranta nu il iei cu 7 8 mii euro. Il aduci il inscrii iti mai pui si tu ceva, da cu virgula. Parerea mea e ca are minim 260 mii asa cu indulgenta. Sa nu zic 300 400 ).
    1 point
  8. pulverizeaza daca tii lung maneta, cred ca 3 secunde, si sunt aprinse becurile. n are legatura cu km.
    1 point
  9. Acum totul e clar. Schimba kitul de ambreaj.
    1 point
  10. In Bucuresti in conditii de aglomeratie poti sa scoti oricat, cu orice masina si orice motor )). Eu am 2.0 Valvetronic (4 cilindri) si am reusit sa scot 18 in aglomeratie. 320d 2005-2007 are motorul de 163 cai, care e destul de fiabil si nu are probleme specifice grave. Dar la cat de putin mergi si avand in vedere ca mare parte o sa faci urban sunt sanse mari sa pierzi toti banii economisiti pe combustibil in reparatii. Diesel folosit preponderent in oras este predispus la probleme ale injectoarelor/turbinei/egr-ului, iar de randamentul motorului nu o sa te poti bucura deoarece sa incalzeste greu si consuma mult mai mult pe distante scurte decat un benzinar. Degeaba o sa faci economie 100-200 lei pe luna, daca la sfarsitul anului iti pica 2 injectoare sau dai 2500 lei sa le schimbi sau trebuie sa refaci turbina. La un 320i cutie manuala, folosit in regim normal ar trebui sa consume aproximativ 13(nu iti face sperante cu diesel-ul, in aceleasi conditii nici la diesel nu o sa vezi consum sub 10 vreodata). Desigur, poti sa iesi seara/noaptea si sa consume 9 sau poti sa iesi pe ploaie la 7 30 dimineata si sa iti consume 17. Depinde foarte mult de situatie. Pentru mine consumul mic in Bucuresti este asa...ceva mitic. Sau o cauza pierduta mai bine spus.
    1 point
  11. La mine a fost problema la releul de alimentare modul DDE, costa in jur de 150 lei toata treaba la reprezentanta .
    1 point
  12. Am revenit dupa ceva timp pentru a spune rezolvarea unei probleme destul de intalnite.Cand am ajuns de la cumparaturi la portbagajul masinii acesta nu a mai vrut sa se deschida,in acelasi timp luminile de la numar palpaiau si daca erai atent cand incercam sa deschid portbagajul din cheie se auzea un bazait.Cand in sfarsit am reusit sa deschid portbagajul din cheie acesta nu se mai inchidea.Dupa ceva sapaturi pe net am decis sa dau aparatorea de plastic din partea dreapta a portbagajului jos si sa verific firele,dupa ce am dezizolat manunchiul de fire care iesea din bratul batant al portbagajului am constatat ca firul maro era intrerupt,am refacut legatura si totul a revenit la normal.Este doar o chestiune de timp pana acel fir sa se rupa,din punctul meu de vedere este o greseala de proiectare.O zi buna.
    1 point
  13. Tu chiar ai fost util acuma Eu am facut ma offtopic sau ala cu teorile lui de incostienta fata de un necunoscut ?! "139" ala a afectat lumea nu gluma ... praf.
    1 point
  14. Bine ca va ****** in el de topic...omul a cerut o parere, a postat in topicul initial cam tot ce se putea, nu are nevoie de lectii de moralitate, nu vrea povesti cu mers pe autostrada cu 139 samd. Incetati cu off-topicul, nu sunteti utili cu nimic!!!
    1 point
  15. Daca tot ii recomandati F10 pot sa-mi permit si eu sa-i recomand X3 F25 3.0d ? :bigyellowgrin:
    1 point
  16. Deci toate BMW-urile sunt xdrive? Din ce put al gandirii ai mai scos si ineptia de mai sus? Iar BMW-ul de care zici ca se sperie toata lumea are propulsie spate, nicidecum tractiune.
    1 point
  17. Tie ti se pare mult 160 cu masina aia pe autostrada ?) Pai eu am traversat cu E46 toata Ungaria pe ploaie cu 139 pe pilot si tie ti se pare mult 160 cu masina lui ?) @pentru norocosul nostru coleg Partea ciudata e ca ai derapat asa usor daca ai avut doar 160 km/h. Trebuie sa apesi foarte serios frana ca sa "te duci". Ce-i drept nici gumele nu te-au ajutat, dar na nu mai conteaza. Si inca ceva ... aviz "condamnatorilor" ... nu ne-am luat bmw sa mergem cu 80 ... oricate contre o sa primesc pe replica asa In legatura cu repararea masinii, te sfatuiesc sa iei alta ... am avut un incident asemanator dar la viteza mai mare cu o toyota avensis noua pe atunci, am mers 1000 m pe camp acoperit cu aproape 1 m de zapada, masina estetic era ok, dar a fost dauna totala defapt ... era toata indoita pe "dedesubt".
    1 point
  18. Uite ce ai scris tu: "Chiar daca nu avem masina respectiva, fiecare stie pe cineva care are masina respectiva si face referire de parca e a lui." Iti scot 14 in oras iarna cu o masina "normal" dapoi cu x5-ul...
    1 point
  19. Urmeaza revizia, ca de obicei doar consumabile originale. screen shots
    1 point
  20. Eu am x3.0 sd. Nu cred ca ai mers zeci de mii de km cu masina asa ca tu iti dai aiurea cu parerea... si a mea are filtru scos si soft. Afara: 10-14 Oras:11-20. Sub 10 nu scade niciodata!!! Dar motorina e ultima grija... Ia intreaba cat te costa daca se arde "un bec" la lampa spate... (Ps. O sa ai un soc... nu e 10 lei becul si o bere la baieti cum credeam eu... )
    1 point
  21. Unii poate nu stiu sa citeasca consumul sau le place sa se minta singuri.
    1 point
  22. Bucuresti maxim 14 ))) hai ca ii faci invidiosi pe astia cu 2.0 diesel. Sau poate voiai sa zici " maxim 14 insa niciodata la ore cu trafic de varf", sau probabil pe trasee unde scoti viteza medie de 30km/h.
    1 point
  23. Knocking noise can be heard and felt to be coming from the front lower left passenger compartment PuMA No. V1-R2-RO 50010140-02 - 13/10/16 Complaint: A knocking, pulsating noise in the passenger compartment can be intermittently heard and sometimes even felt as coming from the steering wheel and in the footwell. In the event of a customer complaint, it is essential to ensure that the noise is coming from the heater circuit. To do this, adjust the temperature regulator in steps and then wait several seconds until the water valve begins the regulation process. If the noise that the customer is complaining about is then reproducible, the water valve is to be replaced by a water valve that has been specially modified for this purpose as follows: 1. Drain the coolant completely. 2. Remove the water valve. See Repair Instructions: 64 11 273 "Replace the water valve for heater" 3. Fit the new modified water valve. 4. Refill the cooling system and bleed thoroughly. Thorough bleeding is important, because this prevents air pockets from forming in the cooling system which could negatively affect the water valve, weakening their effectiveness in some cases. See Repair Instructions: 17 00 039 "Bleeding and filling the cooling system using a vacuum filling device" ---------------------------------------------------------------------------- Modified water valve: part number 64 11 4 271 156 Note: The part number is not stored in the electronic parts catalogue, but can be ordered using the system. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- sau Instrument panel: rattling/clattering noise coming from the centre area (fresh air nozzle/radio operating unit) PuMA No. V1-R2-RO 32911917-01 - 14/07/10 Complaint: When driving over a poor road surface, a rattling noise can be heard coming from the centre area of the instrument panel. In the event of a customer complaint, proceed as follows: 1. Remove the radio and air conditioning control panel, and the CIC. 2. Wrap the entire temperature sensor cable (fig. 1 - red arrow) with fabric tape and fasten it to the heater housing with adhesive tape if necessary. 3. Refit the parts that have been removed. See Repair Instructions: 65 83 020 "Remove and refit/replace the Car Infotainment Computer (CIC)" 61 31 321 "Remove and refit/replace the radio and air conditioning control panel"
    1 point
  24. Eu zic sa nu pui second-hand. Butelia are valabilitate 10ani din cate știam eu, și restul pieselor au și ele o uzura.
    1 point
  25. cred ca am frecat prea mult b0$$ , aproape ca are reflexii ... frozen ... BMW Special Nano Wax
    1 point
  26. Unii ori nu stiu sa citeasca consumul din bord, ori se mint singuri, ori vor sa-i minta pe altii.
    1 point
  27. VEzi ca mai sus a postat un posesor care are consum real de 19 la bara la bara si 13 weekend oras. Asa ca abtine-te si tu. Probabil ca un 17 nu e exclus. Si costurile sunt mutl mai mari decat la un turism daca vrei sa o intretii cu piese Oe.
    1 point
  28. Am un prieten cu X5 E70 din 2011 4.0xd 306 cp si i consuma un 17% intr-un oras unde mie imi consuma 7.5% E60 520d...
    1 point
  29. La mers regulamentar da. Insa cand te dai la ele,diferenta creste considerabil. Am condus 328i in exterior,si am calcat-o sa vad ce poate,am avut 15l/100 km.
    1 point
  30. in bord nu ti.se aprinde martorul pentru baterie?
    1 point
  31. Trebuie desfacut din nou si vazut clar ce s-a desfacut, posibil ca volanta sa nu fie fixata bine, sau placa de presiune cu probleme mari.
    1 point
  32. ), acum eu daca te intreb...tu cand faci dragoste/sex cu prietena/nevasta/o fata oarecare, folosesti sau nu prezervativ...nu e riscul prea mare pentru o sarcina/boli venerice nedorite care implica investitii foarte mari pe termen lung ? cam asa suna intrebarea ta ))... Doar tu poti lua decizia asta ca sunt banii si masina ta ....
    1 point
  33. Masina avea airbaguri lipsa cu eroare in ISTA, o caseta de directie de X3 F25 incompatibila cu masina, eroare prezenta in ISTA care genera la randul ei inca vreo 20 de erori pe alte module. Configuratia actuala a masinii nu avea nici o legatura cu cea de fabrica, alt interior, pachet M, xenon in loc de halogen, senzori de parcare pusi la misto deoarece masina nu a avut din fabrica si nu erau legati nicaieri, si mai pot continua. Daca nici asta nu se vede la reprezentanta atunci ce verifica? O simpla diagnoza afisa vreo 50 de erori.
    1 point
  34. Sa vezi cum e cand iti vinde chiar reprezentanta o masina cu vicii ascunse...
    1 point
  35. :angry: pai sa nu intri cu masina in reprezentanta si sa faci tot una cu pamantul?! ma enervez numai cand aud ca a patit altcineva asa d-apai sa o patesc eu...
    1 point
  36. Va arat si eu una cu care m-am intalnit saptamana trecuta, noul proprietar a venit cu ea ca avea o eroare de airbag si am scos un pumn de rezistente care erau montate in locul airbagurilor lipsa. Dupa VIN am gasit raportul de dauna din US unde a fost declarata JUNK si retras dreptul de circulatie in America. Dureros este ca noul proprietar inainte sa o cumpere a platit la Automobile Bavaria verificare completa si i-au dat in scris ca masina este absolut OK, fara accident. Daca e cineva interesat pot trimite raportul din US in format PDF unui moderator sa il urce pe forum. http://s32.postimg.org/6jvkkff69/image.jpg http://s32.postimg.org/h45i30jo1/image.jpg
    1 point
  37. sa va spun pas cu pas cum se face, dupa ce am invatat sa le repar singur pt ca electricianul cand a vazut cat e de lucru a fugit. 1. desfaci eleronul spate dupa ce deschizi geamul. Daca nu se mai deschide geamul inseamna ca firul de la buton s-a taiat in balama acolo sus (am patit asta) si il ve desface doar din laptop altfel nu mai vrea neam. 2. desfaci tablele care vin prinse in doua suruburi peste ambele balamale. sa nu desfaci suruburile groase care tin geamul ca au o forta de iti rup degetele daca scapa de tot. 3. am uitat sa zic: firul de la dezaburire este pe balamaua din stanga si e maro gros, iar firul deschidere geam este pe dreapta unul subtirel. Oricum sunt vreo 15-20 fire pe stanga si la fel pe dreapta si din experienta mea aproape toate sunt rupte GARANTAT. o sa inceapa sa iti dea erori de becuri arse, nu o sa se mai inchida din cheie, etc. P.S. Cand te apuci de desfacut firele PUNE CEVA LA GEAMUL SPATE SA NU SE INCHIDA PE HAION CA NU IL MAI DESFACI, SI APOI DECONECTEAZA BATERIA. 4. desfaci capacele boxelor din plafon spate, desfaci suruburile boxelor, scoti boxele, si apoi mai ai cate o chestier de plastic sub forma de romb pe care trebuie sa le scoti pt ca prin ele trec firele. 5. slabesti firele din balamaua haionului ca sa le poti trage in interior unde la vei desface pe rand, le vei lipi, le dai cu banda izolatoare, dar ai grija sa lucrezi finut ca daca se umfla manunchiul rau nu se mai pune la loc balamaua. Pe stanga la dezaburire vei lipi degeaba ca nu va tine mult pt ca e gros firul. 6. dupa ce ai lipit firele si bandajat, ia un cutter si acolo unde sunt ele in niste furtune din cauciuc in spatele boxelor, taie de jur imprejurul furtunului ca sa nu mai fie prinse pe el. Ajuta la lejeritate atunci cand inchizi si deschizi portbagajul sa nu le mai ingatuie. CREDE MA!!! 7. apoi cuplezi bateria pui totul la loc dar inainte verifica sa functioneze totul, mai ales geamul haion. 8. cam obligatoriu 2 oameni si vreo 3 ore munca. 9.este un clip pe youtube asa orientativ , doar ca el schimba acolo tot cablajul.
    1 point
  38. Am ales ultima varianta. Nu pot sa ma abtin mult timp sa nu accelerez mai tare....
    1 point
  39. Gura ca a venit Cookie sa linisteasca apele )
    0 points
  40. Bai dar nu mai terminati cu prostiile?
    0 points
  41. :-) adica ne luam xdrive ca e iarna? Cine stie ce cumpara, ia ce isi doreste si ce i se potriveste. Masina nu e imbracaminte/incaltaminte sa o cumperi dupa sezon, ca doar nu uiti ca iarna e zapada si vara e uscat, nu? :-))) Sigur, pentru cine vrea "bemveu", detaliile astea nu prea conteaza, dar nici pentru mine categoria respectiva. Sigur, suntem pe un forum bmw, si ma astept ca cine ar da +20k pe o masina, cam stie ce cumpara si cu ce se mananca. Cred ca polemica xdrive versus rwd nu isi are locul pe un topic de vanzare. Sunt constient ca exista o mica probabilitate ca un coleg de pe forum sa fie in cautarea unei astfel de masini, si sa aibe si banii, dar asta nu inseamna ca nu se vand masini aici. Eu as fi cumparat o masina de pe forum (am si cumparat am si vandut aici) daca ea se potrivea criteriilor mele. Chiar era cat pe ce sa cumpar una anul trecut, care culmea era xdrive.
    0 points
  42. Nu e vreo certitudine, corect. Dar aici macar mai sunt masini corecte si intretinute ca la carte. Cum e a mea, fara sa ma laud. Dar nu am luat-o nici eu de pe autovit.
    0 points
  43. Am eu una aproximativ identica la vanzare dar cu 200.000 km suta la suta reali si fara nici cea mai mica problema de orice natura. Cauta aici topic ul in masini puse la vanzare. Eu nu inteleg de ce nu cautati prima data pe forum si preferati sa luati in continuare tepe de pe autovit.
    0 points
  44. pretul este negociabil, pentru detalii sunati la nr afisat in primul post
    0 points
  45. Mai multe piese , alta distractie .. nu e chiar must have , majoritatea ne descurcam de ani cu tractiune spate si atat . Bafta la vanzare
    0 points
  46. Pentru cateva zile/an pe zapada sa tarasti o greutate in plus, si sa platesti mentenanta pe care o presupune xdrive... pentru mine nu a meritat. 2.0 nu as lua niciodata xdrive. Masina am scos-o la vanzare pentru ca e foarte probabil sa plec (nu sunt 100% hotarat), si va sta pe bara aprox 6 luni. Oricum, daca nu o dau pana plec, ramane la mine, poate o iau acolo mai tarziu. @vuv - ba da, masini se vand si aici. Poate tu nu vinzi.
    0 points
  47. pai daca tu ai mai vb cu ceva amici , atunci distributia este. sau stai sa mi imaginez eu cum suna tacanitul la motorul tau si imediat iti spun daca e distributia sau nu... am revenit dupa ce am dat in bobi & cafea si se pare ca tu ai o problema la cap - iti recomand sa mai lasi prostiile , forumurile si sfaturile amicilor si sa te bucuri de masina. daca vrei cu adevarat sa stii ce are masina , te duci la bmw dai 200 ron si eu iti vor spune ce si cum !! toti care si dau cu parerea despre motorul tau , isi dau din auzite si ce au mai citit ei pe forum. asa ca mult succes in schimbarea distributiei
    -1 points
  48. Apropo de Xdrive... intreb si eu. se poate monta pe un F10 care a venit din fabrica fara, ca retrofit?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.