Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/11/16 in all areas

  1. O cutie de transfer noua e +2000eur. Daca vrei sa o repari e 500eur si e cam la bulan reparatia. La X3 aveam si un actuator care a murit (nu era problema rotita) si costa 700eur. O planetara la F10 xdrive e 700eur si nu se vinde separat nimic din ansamblu. Manopera pentru diverse lucrari pe fata, doar pentru ca ai xdrive e mai mare. xdrive nu e doar un 300 lei la cativa ani! Cat despre feeling fiecare alege ce vrea. Eu dupa ce am avut X3 si am condus modele noi de xdrive am ramas pe RWD.
    4 points
  2. Vand BMW e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 260.ooo km Masina este una normala si de bun simt, nu este impecabila, insa se prezinta intr-o stare foarte buna. Consider ca am intretinut-o corespunzator, cu piese de calitate. In Romania este inmatriculata din primavara lui 2014, taxa platita si nerecuperata(1150euro). Istoricul service se poate verifica la reprezentanta + facturi pentru perioada de cand este in tara. Are urmatoarele optiuni, din fabrica sau adaugate ulterior: - Pachet M Aerodynamics - Pachet M Sport suspension - Interior M Sports Edition alcantara - Plafon negru - Trapa cu functie confort - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan M3 refacut profesional - Coloana directie reglabila pe inaltime - Sistem ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri(frontale si laterale) - Suport de pahare OE - Pachet lumini (parasolar, motor si la picioare) - Senzori de parcare spate OE - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Presuri OE din mocheta si cauciuc - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Pilot automat (momentan nu este montat cablu, dar il am nou OE) - Evacuare SuperSprint - Sistem audio custom - boxe spate Harman Kardon, fata kit Blaupunkt integrare OE, player JVC cu iluminare amber pe fundal negativ si sistem carkit, plus cablare pentru subwoofer - Eleron M3 (necesita montare) - Jante BBS RC041/RC042 cu anvelope Continental Sport Contact 5 - Timonerie Z3 M + Nuca short M-technik - Filtru aer K&N model panel - 4 chei(2 remote control, cheie valet, cheie service) Reviziile au fost facute la timp, cu ulei Shell 5w30 LL01 plus filtre Hengst si Originale. Am schimbat amortizoarele cu unele noi Bilstein(plus toate accesorile) si arcurile M cu arcuri Eibach Pro-Kit. Discurile fata si placutele sunt inlocuite acum 30.ooo km in Germania(marca RepStar a grupului Trost), iar cele spate acum 10.ooo km in RO(Ate power disc + placute Ate compozitie ceramica). Inlocuit partial sau total lichidele, depinde de caz. Cu masina se oferta multe alte piese inca neschimbate sau care au fost inlocuite si sunt in stare buna de folosinta. PRET 4990 euro negociabil Contact o751 65 75 75 Link prezentare de la rubrica "Masina mea" In prezent arata astfel: BMWVIN_EP48820.pdf
    2 points
  3. Cum sa iti dea mai omule de gandit ca are 3 cute pe scaun?) Tot anul trecut intrebam aici pe forum cum se verifica numarul de km, cum se face o programare in reprezentanta. Am invatat si invat in continuare. Probabil la anul o sa mai intreb si alte lucruri. Oamenii invata, evolueaza, inteleg anumite aspecte. Nu ti-am dat nicio lectie, nici macar nu vorbeam personal cu tine. Nu sunt tare, sunt un om normal. Dar daca tu dupa aproape 50 de ani de existenta(banuiesc ca de acolo vine 1967) incerci sa fi ironic cu asemenea fraze, nu esti tare deloc...si probabil ca la varsta asta nu e singurul aspect in care nu esti tare. Vezi? Asta-i ironie, nene...
    2 points
  4. Deci toate BMW-urile sunt xdrive? Din ce put al gandirii ai mai scos si ineptia de mai sus? Iar BMW-ul de care zici ca se sperie toata lumea are propulsie spate, nicidecum tractiune.
    2 points
  5. FSC.rar se despacheaza ! am actualizat sa mearga si hartiile 2017-1 2017-2 pe cand apar
    1 point
  6. Salut in primul rand colegii de forum,dupa aproximativ 2 luni m-am decis si eu sa-mi prezint masina proaspat achizitionata.A fost cumparata de la un coleg de forum Ben17 cu aproximativ 167.000 km in bord.Este varianta Lci model Individual si transmisie automata.Prima impresie a fost extraordinara.In prima faza am schimbat filtrele si uleiul pentru a putea trai linistit(cu aceasta ocazie si o mica verificare lant distributie),am mai avut de schimbat butonul de incalzire in scaune cu DTC care era jupuit si am vopsit pielea din partea de sezut a soferului care era zgariata.Atasez si un vin pentru dotari VIN C184947, masina este fabricatie 10.2009 si conform vinului are 163 hp ,cred eu suficienti.Cateva poze... Si cateva poze cu interiorul
    1 point
  7. mergi normal dar fara turatii maxime si fara acelerari bruste si sa variaeizi cat poti turatia motorului, de exemplu nu este indicat mersul pe autostrada la turatie constanta, mergi pe sosea sau prin oras asta cam vre0 500-1000 km dupa care ti-as recomanda un schimb de ulei si filtru de ulei
    1 point
  8. Cu siguranta se mai intampla sa mai cada cate o cutie, la fel cum se mai intampla sa mai cada si cate o distributie, o turbina, un injector, un EGR, un senzor etc. indiferent de numarul de km, marca, model, an de fabricatie...etc. Dar sa zici ca nu merita sa iti Xdrive doar pt. ca s-ar putea sa cada cutia...asa nu iti mai iei masina ca poate sa cada orice. Iti ie bicicleta...sau stai...si acolo poate sa cada ceva... Legat de 0-100km/h, date oficiale: - F10 525d (218PS): 7.0 sec - F10 525dX (218PS): 7.0 sec Cam atat...
    1 point
  9. Cum ai ajuns la relatia "300+ cai" si Xdrive!? Mhm...cu siguranta nu e nevoie de peste inca ~80 de cai (35%) in plus fata de sa zicem varianta standard 525d 1720 kg pentru a "duce" greutatea variantei 520d Xdrive 1795 kg. 75 kg in plus e apa de ploaie la puterea asta, NU ai nevoie de inca 80 de cai pentru 75 kg in plus, sa fim seriosi! Senzatia de plecare intradevar nu e ca si la RWD, e altceva, numai 0 nu e. Simti ca masina trage din toate incheieturile si e lipita de asfalt, e alt feeling decat cand simti ca motorul te impinge (RWD) sau te trage dupa el (FWD). E o senzatie de mai multa stabilitate in loc de sportivitate dar senzatia de plecare e acolo, doar ca e putin altfel. Iar legat de cutia de transfer, sa fim sinceri, cand dai 20.000+ (second) sau 55.000+ (noua), nu te uiti la un schimb de ulei (300 lei cu manopera inclusa!), hai doua de ulei pe durata cat tii masina. Iar daca se ajunge acolo, o cutie de transfer se repara sau se inlocuieste (cateva sute de euro) cu bani relativ putini cand vorbim de astfel de masini. Xdrive nu e doar pt. zapada iar cine stie de ce vrea xdrive stie asta, nu doar din povesti.
    1 point
  10. Nu stiu exact ce inseamna FRM dar eu am legat la firele care trec prin prag, mai aproape de atat nu cred ca era altceva. https://www.youtube.com/watch?v=Oocd2QazoUI scuze pt low quality
    1 point
  11. La e36 motor M43 ECU nu copiaza pe nimeni, ci pur si simplu incearca sa funtioneze cat mai optim posibil. Daca scoti borna - a bateriei,ecu uita tot si dupa reconectarea bateriei ecu o ia de la capat,deja testat timp de 6 ani
    1 point
  12. Masina este foarte frumoasa, bafta la vânzare! Referitor la xDrive: lumea a apreciat marca BMW si pana sa scoatĂŁ modele cu tracțiune integrala, proprietarii le conduceau cu plĂŁcere si pana sa fie toate echipate cu dsc, pasiunea si plĂŁcerea fiind aceleași. XDrive vor cei care nu au condus niciodatĂŁ BMW sau sa fi mers, cel puțin, pasager pt o distanțĂŁ mai mare si spun ca sistemul de propulsie/tracțiune este periculos.
    1 point
  13. Mai multe piese , alta distractie .. nu e chiar must have , majoritatea ne descurcam de ani cu tractiune spate si atat . Bafta la vanzare
    1 point
  14. Am revenit dupa ceva timp pentru a spune rezolvarea unei probleme destul de intalnite.Cand am ajuns de la cumparaturi la portbagajul masinii acesta nu a mai vrut sa se deschida,in acelasi timp luminile de la numar palpaiau si daca erai atent cand incercam sa deschid portbagajul din cheie se auzea un bazait.Cand in sfarsit am reusit sa deschid portbagajul din cheie acesta nu se mai inchidea.Dupa ceva sapaturi pe net am decis sa dau aparatorea de plastic din partea dreapta a portbagajului jos si sa verific firele,dupa ce am dezizolat manunchiul de fire care iesea din bratul batant al portbagajului am constatat ca firul maro era intrerupt,am refacut legatura si totul a revenit la normal.Este doar o chestiune de timp pana acel fir sa se rupa,din punctul meu de vedere este o greseala de proiectare.O zi buna.
    1 point
  15. Follow me gome se activeazĂŁ cu ajutorul manetei de semnalizare. Dupa ce scoți cheia din contact dai un flash, iar luminile vor sta aprinse atât timp cât ai setat ( 20 sec in cazul de fata )
    1 point
  16. comoletecip ii buleala rĂŁu, uitaĂâşi-vĂŁ pe farcebook cine plânge din urmĂŁ
    1 point
  17. Merci pt sfaturi. Am programat-o la o verificare.
    1 point
  18. cred ca am frecat prea mult b0$$ , aproape ca are reflexii ... frozen ... BMW Special Nano Wax
    1 point
  19. La senzorii de uzura ai umblat? Pentru resetare, tot <secretul> este sa inlocuiesti si senzorii (daca sunt atinsi de disc) sau sa ii decuplezi de la mufa si sa-i cuplezi la loc (daca sunt neatinsi de disc). Garantez ca masina nu o sa stie daca cuplezi la loc senzorul vechi neatins, sau pui unul nou. La e90 nfl (nu stiu la altele cum este) senzorul are in interiorul lui o bucla din cablul electric care intra in el, adica intra un fir, face o bucla in interior si iese afara acelasi fir (intelegi ce vreau sa zic). Cand se uzeaza placutele, discul de frana intrerupe circuitul buclei respective, adica atinge in senzor si il uzeaza putin cate putin.
    1 point
  20. Salut,am si eu o intrebare,as vrea sa schimb manerele la usi cu unele cu led,sant plug&play sau trebuie adaptate la cablajul din usi?Trebuie ceva codare?Multumesc.
    1 point
  21. Cateva poze cu sistemul RSE Profesional montat. Mai am ceva poze si cu detalii de prindere pe scaune dar nu ma lasa forumul sa atasez mai multe poze. Am tot cautat pe net si nu am mai gasit acest retrofit facut pe F3x deci cred ca pot spune ca este primul din lume. http://s33.postimg.org/fd8rcslmz/IMG_1448.jpg http://s33.postimg.org/vzuwzm3yj/IMG_1451.jpg http://s33.postimg.org/atwira3rf/IMG_1452.jpg http://s33.postimg.org/6ee3m0rd7/IMG_1454.jpg http://s33.postimg.org/67vt56suj/IMG_1457.jpg
    1 point
  22. Posted 11 February 2006 - 19:26 Ca sa nu mai dati bani pe tester iata cum resetari singuri intervalul de schim ulei cand faceti schimbul. Automat functioneaza si pentru intervalul de schimb al lichidului de frana: 1- tii apasat pe butonul de pe bord cel din stanga 2- introduci cheia la pozitia I tinand in continuare apasat pe butonul ala pana apare ceva de genul OIL SERVICE RESET sau inspection reset 3- cum a aparut asta ii dai drumul la boton si apesi imediat din nou inca 5 secunde si incepe sa clipeasca mesajul "RESET" sau "RE" 4- ii dai drumul la buton iarasi dupa care apesi inca o data pe el, dar de data asta scurt, fara a tine apasat pe el 5- noul interval de service a aparut 6- mai apesi inca o data tot scurt butonul asta si apare mesajul "END SIA" 7- scoti cheia din contact sa memoreze datele si............ it's done de 10 ani e postat si merge resetarea !
    1 point
  23. cu tot respectul,dar cei ca tine nu ar trebui ajutati!din titlul topicului si din continut ar trebui sa deducem rugamintea ta.chiar asa comoditate?eu inteleg ca e vineri si lumea e putin obosita dar nici chiar asa.puteai da mai multe informatii ex. locatie,tip navi sau vin.dar cred ca in saptamanile ce vor urma ne vei da si aceste detalii.
    0 points
  24. xdrive se merita pe masini puternice de 300+ cai, altfel pe 2.0d nu are nici un farmerc, greutate in plus, senzatie de plecare 0, se mai duce naiba si cutia de transfer.. iarna cu o pereche de cauciucuri NOI si bune nu ai treaba
    0 points
  25. bmw e90 325i 2005/08 daca nu e montat corect sau adaptat,initializat dupa montare!
    -1 points
  26. ma poate indruma cineva catre topicul unde as putea adresa cateva intrebari legate de achizitia unui e90? imi prind urechile in forum si asta a fost singurul topic mai "generalist" pe care l-am gasit, insa nu as vrea sa fiu foarte offtopic in cazul in care pot posta intr-un loc potrivit. multumesc
    -1 points
  27. Nu stiu daca este topicul potrivit sa intreb. A ĂŽnscris cineva 320d e90 2005-2006 ,de curând? Aveți idee cam cât ar fii timbrul de mediu? Manual. Am intrat pe câteva site-URI dar 1600 de euro mi se pare greu de crezut.
    -1 points
  28. eu am e91 din 19.05.2006 si saptamana trecuta am platit 3.096 lei, 698 euro, co2 158
    -1 points
  29. E90 05' cutie automata 34 milioane
    -1 points
  30. salut imi poti spune mai exact ce an este masina si daca este un touring?
    -1 points
  31. Cum sa fii naivi sĂŁ crezi cĂŁ mașinĂŁ are160 mii km are cel puțin dublu ca km
    -1 points
  32. prietene drag, , eu am facut comparatie cu pielea DAKOTA, care este net superioara. :frantics: ce mi-ai aratat tu nu este piele dakota, vorbim de lucruri diferite. Poza care am pus-o eu, este cu masina mea care este cu piele DAKOTA si are 236.000 km.,la aceast aspect am facut referire. Si eu am 1,86 m si 120kg. Acum trage tu singur concluzia. Tu ai piele perforata, asa ca este alta rezistenta ca la pielea normala. Si daca tot oferi diagnoza gratis, cand treci prin Brasov, te astept la o intalnire, sa schimbam niste pareri, etc. @ ryoraul, nu te supara, dar hotaraste-te ce afirmi , ori cumpar masina noua, ori caut cu 5000 euro masina. Pielea dakota la 150.000 km. oricat ai fi de gras, nu face cuta, cum a aratat colegul in acel anunt. Acum poate o sa intelegi de ce am pus poza cu masina mea. Si am dat niste exemple care se intampla si in Germania, cu datul nr. de km. inapoi, iar cumparatorul cand verifica istoricul, este foarte bucuros ca i-a masina cu km. putini si dupa aia vine pe forum si se plange, ca ,, vai ce probleme are cu masina, la asa putini km."
    -1 points
  33. Acceleratia fiind pe cablu nu are ce sa se reseteze. Am mai auzit chestia asta la cele care au acceleratie electronica.
    -1 points
  34. Mai dar ce specialist esti tu, in a-mi da lectii? Esti tare, parca anul trecut intrebai de ce sta aprins martorul de frana, cand erau uzati senzorii la placute, si nu stiai de ce! . Ca sa nu mai spun si de altele.... Asta spune tot, esti tare. Am spus eu sa nu se verifice masina?, automat trebuie verificata dar acest aspect semnalat de mine iti da de gandit, ca sa incerci sa nu bati drumul de pomana cine stie cati km., nu asa este normal? te uiti la poze, le studiezi bine, pe urma verifici istoricul masinii, iar daca iti convine, te duci sa vezi masina si ii mai faci verificarea la services, plus mersul cu ea, tinuta de drum etc.
    -1 points
  35. Bai dar nu mai terminati cu prostiile?
    -1 points
  36. vezi ca e un coleg de forum cu 320xdrive care i a picat cutia la 40mii de km. legat de meritatul xdrive vorbeam strict de timpul 0-100km/h la masinile mai puternice il scade.
    -1 points
  37. Cam putine dotari ptr pretul cerut.
    -1 points
  38. -2 points
  39. Salut baieti. Am primit un Set de roti pe 17 zoll. (jante+ cauciucuri) Cauciucurile sunt putin cam praf,si vreau sa cumpar acum un set de tot sezonul. Jantele sunt: 2x 8,5J x 17EH2 + Cauciuc 225/45 R17 2x 7,5J x 17EH2 + Cauciuc 235/40 ZR17 Nu ma intereseaza cauciucuri late..vreau doar un set cat sa se potriveasca pe aceste jante. Marimile vad ca sunt diferite la jante...asta inseamna ca trebuie sa cumpar 2+2 cauciucuri de marimi diferite? Orice idee este bine primita. Va multumesc.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.