Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/12/16 in all areas
-
Ai usurat masina de 70.000 km ! https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-520d-automat-e5-ID7l9ZE.html5 points
-
Atata timp cat pe forum a spus km reali nu vad care e problema. Cand vin tot felul de mizerii de oameni care se lauda ca stiu totul, se plang de orice punct de pe masina, vin fara bani in ideea ca mai lasi 400-800 euro la pret ti'e mai mare dragul sa nu le zici km reali. La mine a venit unul care voia sa ii las masina de la 3600 la 3000 euro pentru ca avea el o teorie cum ca am un bandou din bara murdar pentru ca fusese busita si "am luat jumatate de masina de la dezmembrari", sau am patit sa vina tigani si sa imi explice cum au gasit ei "bmw ca asta cu pele, jante d'alea mari nepoate, cum sa iti dau eu atata pe asta". Clientii de genul asta nu merita mai mult, am intalnit 10-15 cumparatori in ultimele 6 luni si de cele mai multe ori am plecat cu gust amar si o scarba de nedescris. Prea putini au avut putin bun simt sa nu isi bata joc de pret,sa nu inventeze scuze absurde(precum zgarietura de 4cm pe capota, discuri de frana care trebuiau inlocuite dupa 50-60k km, lipsa anvelopelor de iarna in luna mai etc.), sa verifice corect masina si sa se priceapa putin.2 points
-
Da nici eu nu sunt de acord aici...sa pui alte date decat cele reale, pentru ca si eu ramas de multe ori cu gust amar cand am cautat sa-mi cumpar masina.1 point
-
xdrive se merita pe masini puternice de 300+ cai, altfel pe 2.0d nu are nici un farmerc, greutate in plus, senzatie de plecare 0, se mai duce naiba si cutia de transfer.. iarna cu o pereche de cauciucuri NOI si bune nu ai treaba1 point
-
1 point
-
daca bagi uleiul ala in n42...poti sa sapi groapa deja...1 point
-
cum adica cand pui masina in N in mers? eu nu am pus-o niciodata asa!!! poate face si la mine dar pana sa aud la tine chestia asta cu bagi din mers in N din D presupun ca nu e bine! strict parere personala!1 point
-
Salutare! Am luat si eu un cablu KCAN si softurile aferente (NCSEXPERT,INPA,ISTA,NCSDUMMY,etc).Am instalat driverele si merg toate programele,problema mea este cred ca nu stiu sa codez...Selectez modulul FRM de ex la un E70 ,am incercat sa codez semnalizarile (double blink hazzards)+ alte chestii la faza lunga si proiectoare,am dat Codieten Lessen (pt citire) ,dupa am bagat fisierul .TRC in dummy ,am bifat cu "aktiv" codarile care le vreau ,dupa am dat export in .MAN si dupa am dat pe acelasi modul SG Codieten (pt scriere). Nu se intampla nimic,nu se codeaza nimic...cand intru in fisierul .MAN este exact la fel "nekt aktiv" sau cum scrie acolo... (am incercat sa codez exact ca in acest link si nu merge)...nu da vreo eroare sau ceva,numai ca nu se intampla nimic. Am vazut ca mai este o optiune de codat fara ncs dummy ,dar pare mai grea,voi cum codati? Cand intru in ncs expert si dau "load profile" am 2 chestii acolo "default" si "ncs dummy profile",trebuie sa dau eu edit profile sa mearga? nu cred sa aiba treaba... Fisierele .TRC si .MAN s-au facut de la 30 kb la 190 kb deci ar fi trebuit sa mearga.. Ce nu fac bine,deja ma dispera am stat 3 ore si am icnercat si la E60 meu si la E70 amicului si nu am reusit sa facem nimic.1 point
-
Imi pare rau sa iti spun, dar orice motor bun "mananca" putin ulei. Daca is face ungerea bine. Asa ca daca vrei sa te lauzi in continuare, nu mai spune ca motorul tau are "consum 0 de ulei"1 point
-
Ceea ce nu stie lumea este practica petrolistilor de a face schimb de produse, astfel incat sa reduca costurile cu transferul benzinei/motorinei de la rafinarie la benzinarie. De exemplu, Petrom-ul schimba cu Rompetrol produsele. Benzinariile Rompetrol din Ploiesti primeau combustibil de la Petrobrazi (rafinaria de langa Ploiesti), iar Petrom-urile din zona Constanta primeau combustibili de la Petromidia. Asta era valabil acum cativa ani dar probabil practica a ramas valabila, este win-win pentru toata lumea ... iar eu am incetat sa ma mai uit la firma benzinariei, cu o singura exceptie: nu pun niciodata motorina de la firme no-name, riscul e prea mare. Voi ati alimenta de la o benzinarie care se numeaste "Nelu GĂŁlbenuș?" http://2.bp.blogspot.com/-bPa_zjucADs/TiKv7qs3YZI/AAAAAAAADuU/tzxKi2CR5Gg/s1600/GAlbenus_b.JPG1 point
-
Daca se dovedeste ceva grav gen vibrochen, eu zic sa te gandesti la un motor second hand.1 point
-
1 point
-
nu stiu ce moralist esti tu si nici nu ma intereseaza, eu asa am luat masina avea 217.000 in bord, am verificat istoricul si am aflat ca in august 2016 are intrare la 280.000! eu oricum cumparam masina si de avea 500.000km cu istoric, daca m-a intrebat cineva de km i am spus, da romanul e cam prost un pic.. cum e si cazul de fata, daca masina are 100.000km in primul an facuti dupa care nu a mai calcat deloc la reprezentanta, si 7 ani mai tarziu are 150.000 o ia de buna, daca masina are in mediu facuti 40.000 km pe an si in prezent are 280.000 atunci sunt multi! stai linistit ca e numai in capul tau ca am dat eu km inapoi sa o pot vinde, ca nu e chiar asa, am suficienti clienti la masina inclusiv fostul proprietar, dar nu sunt eu foarte hatarat! Si in al 2 lea rand eu am spus ca are 285.000, nu ai vazut tu poza cu kilometrajul sau ai verificat masina, sau ai fi tu interesat de masina...pur si simplu esti doar un carcotas care crede ca a descoperit ceva interesant. singura mea gresala e ca am fost cinstit, trebuia sa pun km din bord si atunci era ok!0 points
-
Cu siguranta la 280.000 km nu suna nimeni, ca vezi Doamne are km multi ... si asa suna mai bine la 219.000 ... ca asa-i place romanului, sa fie mintit. Prefera sa dea bani pe masina cu "km putin", decat pe una intretinuta.0 points
-
Mda... nici eu nu vad unde e problema... Adica, daca eu de buna credinta, ma iau dupa anuntul de pe OLX unde masina are 219000, e vina mea ca nu am cautat si pe forum cati km are.. Da, pe forum e pusa la 280000 de km, pentru ca aici lumea in general stie cum sa verifice datele expuse si istoricul unei masini. S-a discutat mult pe tema asta, este foarte adevarat ca, pe piata auto din Romania, cumparatorul e naiv si crede in povestile cu masini frumoase, "impecabile", "pentru pretentiosi", "full de full" cu km putini si cu preturi cu minim 30% mai mici decat cele din pietele de provenienta ale masinilor, dar cu practicile acestea nu facem decat sa alimentam o mare minciuna: piata auto romaneasca.0 points
-
+1 desi de 7 ani de cand s-a deschis acest topic, cred ca putem sa trecem in "ce combustibil folositi"!-1 points
-
Ei hai ca nu cari tu x drive-ul in spinare. Si mentenanta aia care e? Ca schimbi odata la 3 4 ani uleiul in cutia de transfer? Nu e must have insa e bine sa-l ai, mai ales pt.cele cateva zile pe iarna, face toti banii.-1 points
-
Nu e vorba ca e periculos. Nu e nimic periculos. Nu e must have, insa nici nu poti sa zici ca nu e bine sa-l ai. Ca sa fim seriosi nu e ca si cum 99% dintre posesorii de Bmw merg la limita aderentei incat sa simta avantajul propulsiei. Si nici m-uri nu avem ca sa fim atat de puristi sa zicem ca vai nu mai ofera Bmw ul placere. Ca sa nu mai zic ca majoritatea conduc dezastruos. In fine, asta cu x drive e controversa, e offtopic si putem discuta intr-un thread dedicat. Spor la vanzare. Din pacate nu prea se vand usor masinile scumpe. Am observat ca ce e sub 10 mii euro e piata vie. In rest, mai greu si in niciun caz pe forum.)-1 points
-
-1 points
-
Hai ca eu nu le-am agitat niciodata. Dar prea se bat in care o are mai lunga.-1 points
-
Cum ai ajuns la relatia "300+ cai" si Xdrive!? Mhm...cu siguranta nu e nevoie de peste inca ~80 de cai (35%) in plus fata de sa zicem varianta standard 525d 1720 kg pentru a "duce" greutatea variantei 520d Xdrive 1795 kg. 75 kg in plus e apa de ploaie la puterea asta, NU ai nevoie de inca 80 de cai pentru 75 kg in plus, sa fim seriosi! Senzatia de plecare intradevar nu e ca si la RWD, e altceva, numai 0 nu e. Simti ca masina trage din toate incheieturile si e lipita de asfalt, e alt feeling decat cand simti ca motorul te impinge (RWD) sau te trage dupa el (FWD). E o senzatie de mai multa stabilitate in loc de sportivitate dar senzatia de plecare e acolo, doar ca e putin altfel. Iar legat de cutia de transfer, sa fim sinceri, cand dai 20.000+ (second) sau 55.000+ (noua), nu te uiti la un schimb de ulei (300 lei cu manopera inclusa!), hai doua de ulei pe durata cat tii masina. Iar daca se ajunge acolo, o cutie de transfer se repara sau se inlocuieste (cateva sute de euro) cu bani relativ putini cand vorbim de astfel de masini. Xdrive nu e doar pt. zapada iar cine stie de ce vrea xdrive stie asta, nu doar din povesti.-1 points
-
-1 points
-
cine vrea sa o verifice sa o verifice linistit, nu i bag eu la nimeni pe gat masina....nu crezi acum ca o sa ma intresez eu sa caut om sa dau km inainte! ce ma derenjeaza e faptul ca voi ma trageti la raspundere din cauza faptului ca am indraznit sa fiu cinstit....sa mi iertati tupeul-1 points
-
Eu sunt de parere ca se pot lua masini foarte bune si de la samsari (aduse din Germania), trebuie doar verificate cu atentie. Sunt multe cazuri in care pur si simplu le iau la pret de nimic, le si aduc mult mai ieftin si usor decat ar face un cumparator de rand si ambii ies in avantaj (si samsarul scoate profit, dar si cumparatorul ia masina la pret bun, chiar mai bun decat daca s-ar fi dus singur sa ia una similara). Cunosc pe cineva care si-a cautat timp de +6 luni un A4 ~2013 in afara tarii si pana la urma a luat una adusa de samsar, pentru ca a fost mult mai avantajos. La Bmw-urile ieftine (de exemplu e46) mi se pare o alergatura inutila si costisitoare sa te duci sa iti iei una din afara. Eu mi-am cautat pe mobile.de o groaza si pana la urma tot in Ro am gasit modele mai ''rentabile'', aduse recent. Un lucru e clar, masina rulata in tara n-as mai lua niciodata. In 200k km prin Romania se face praf orice masina, oricat ai avea grija de ea si ai schimba piese... Tot dai de vreo groapa si tai o anvelopa,spargi un amortizor, se oftica vreun vecin si o zgarie si tot asa.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00