Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/14/16 in all areas

  1. All, hai sa te iau cu liniuta, vad ca n-ai inteles nimic pana acum! "Zenaida, daca te consideri superior" - p-asta de unde ai scos-o? Aaa pentru c-am spus ca un autoturusim BMW nu e de oricine?! Categoric da! Gandeste-te ca aia a fost o masina de 50.000 - 60.000 EUR, iar tu vrei sa-i faci revizie filtre ulei cu 100 EUR?! Atunci cand faci o revizie la un seria 5 din 2008 sa spunem, tu nu trebuie sa cataloghezi pretul reviziei la valoarea actuala a masinii. Ipoteza: te duci la darius_x, ii dai 10.000 pe masina aia, constientizezi intr-un final ca te-ai ars, te duci sa faci o revizie filtre ulei, placute , te costa 400-500 EUR. Zici ca e foarte mult. Da, pentru ca tu te raportezi la valoarea de 10.000 EUR. "Nu mai jigni lumea aiurea, fiecare isi foloseste banii cum vrea. Poti sa castigi 15k euro pe luna si sa ti se para o prostie sa dai +2500 euro pe un set de roti de iarna, fiecare are opinia lui. " - Nu am avut nicidecum intentia de a jigni pe cineva, bineinteles ca fiecare isi foloseste banii cum vrea, eu doar constat profilul potentialului cumparator de BMW : piele si navigatie, scaune 7-ar ar fi vis, cat mai multe optiuni, sa fie acolo. Dar cand trecem la mentenanta, ne-apucam sa scriem p-aici daca stim vreun service mai ieftin, daca gasim cauciuci sh, daca, daca daca... Basca ii mai aud pe unii, spunand: "ce proaste sunt BMW-urile astea! De cand am masina, numai probleme am la ea!". Pai da, tata, pentru ca ai vrut un e60 520d 2009 "extra full" la 10.000 euro cu 180.000 km in bord. Cand un e60 520d 2009 "extra full" cu 180.000 km in bord se invarte pe la 15.000 eur. Eh... si pe urma incepi sa bagi in piese, turbine, egr-uri, injectoare etc etc... Dar ar fi bine daca incepi sa bagi in piese aia 2.000 euro ca sa o aduci pe linia de plutire, pentru ca inseamna ca ai. Iti spun ca multi nu baga banii astia, pentru ca nu au. Si de aici incepe carpeala. Eh... pe cand daca ai un salariu conform cu valoarea unui autoturism seria 5, nu mai e o mare problema ca trebuie sa schimbi piese in valoare de 2.000 EUR, ci problema este timpul pe care-l pierzi la service. Cam asta e diferenta intre noi, romanii, si cei de afara. Dar vezi tu... noi vrem acelasi 5-ar pe care-l are neamtul, doar ca noi castigam cam de cel putin 15 ori mai putin. Si de aici totul ni se pare scump, cand de fapt... nu este. Doar pretentiile noastre sunt mari. Sa stii ca pe forum nu am optiunea sa desenez.
    3 points
  2. Da. Fara navigatie cu ecran cat capu' merge masina in 3 pistoane.
    3 points
  3. jante cu gume noi la reprezentanta atat costa, cam 2k Eur sunt unele pe 16-17, la 3k sunt 18 si preturile urca corespunzator. Zenaida are dreptate despre o buna parte a celor ce cumpara masini premium(nu doar BMW) in RO(si nu numai), dar cu precadere in tarile astea, sa le spunem emergente, in care din fericire(asta e un avantaj inca) mana de lucru e ieftina si pentru preturi decente comparativ cu Vest se ofera servicii de-o calitate acceptabila, acesta si este unul din motivele pentru care inca omul de rand cu un salariu mediu isi permite o masina din clasa premium, veche ce-i drept si/sau cu km multi. La noi inca nu exista un sistem matur care sa "educe" omul si sa-i impuna o anumita conduita(sa nu credem ca astia in Vest gandesc asa cum o fac acum ca s-au trezit ei peste noapte intelepti, nu, sistemul i-a educat si i-a adus in starea asta). In afara cam toata lumea stie de la bun inceput in viata cati bani va face, ce casa va avea, ce masina va conduce in functie de educatia la care are acces, asta e definitoriu si iti traseaza drumul in viata, la noi e inca haotic si multi sar etapele normale de dezvoltare, bani negri, afaceri dubioase, s.a.m.d. Nu cred ca trebuie sa fii atat de acid la adresa unora, trebuie mai degraba sa intelegi de unde venim ca popor si ca lucrurile evolueaza greu in tara asta si mai ales ca e nevoie de timp mult pentru a ajunge si noi ca mentalitate unde este Vest-ul, dar e clar ca omul de unul singur nu se schimba usor si e nevoie de constrangere, doar asa functioneaza majoritatea, crezi ca nemtii nu aruncau pet-uri aiurea inainte pana sa le dea 25 centi pe sticla daca o recicleaza? Cat despre ce a facut Darius, nu e corect si isi merita bila neagra.
    2 points
  4. Foarte misto masina dpdv dotari. Daaar, eu nu am sa inteleg de ce cineva care a selectat toate optiunile acelea (hud, softclose, night vision, bancheta incalzita, climatizarea pe 4 zone, surround view...), nu a pus scaune comfort sau macar sport, a selectat rear entertainment dar nu a pus macar hifi... De culoare nu comentez, sau m-pack care se pot rezolva relativ usor. Spor la vanzare, recunosc ca as fi fost tentat de masina asta.
    2 points
  5. Am schimbat si eu distributia la e60. Inca arata ok la ~200.000km. Pun o poza si cu un motor de e91 cu distributia rupta. Din cate am inteles, avea undeva la 160.000km. Nu stiu ce ulei a folosit si intervalul de schimb al acestuia (sau daca l-a schimbat vreodata). http://i66.tinypic.com/ix8oj7.jpg http://i68.tinypic.com/2hxq6b5.jpg
    2 points
  6. Omul a creionat cumparatorul roman de BMW extra full.Cred ca sumele vehiculate sunt oarecum exagerate dar ne place sau nu are dreptate.
    1 point
  7. Zenaida, vad ca ai sarit cu totul peste mare parte din postul meu. Pana la urma mergi cu roti de 20 inch iarna? Cat dai tu mai exact pe o revizie(ulei+filtre), avand in vedere ca 600 lei se considera carpeala? Sa arunci asa cu nepasare 2600 euro pe niste roti de iarna se cam bate cap in cap cu faptul ca ai un 520d din 2008. Vorba ta, nu e vreo racheta. Cred ca undeva s-a strecurat o eroare, ori esti vreun milionar in euro si ai masina veche de 8 ani ca sa ne induci in eroare, ori rotile alea nu au costat atat. Aparent din ce au postat colegii mai sus un set de roti de e60 nu costa nici pe departe cat ai spus tu. Eu zic sa te hotarasti, ca nu se potriveste povestea. Apropo, complexul asta de superioritate reiese foarte usor din expresii precum " Respectati-va, bai fratilor, statutul social de muncitori in jurul salariului mediu pe economie si orientati-va catre Opel Corsa, Logan, Renaul Megan... Lasati "full-urile" ca nu sunt de voi! " , "Asta trebuie sa va intre bine-n cap, dupa care sa visam la scaune de "7-ar". Exprimarile la persoana a 2-a in stilul "eu ala bazat cu salariu de 5000 euro si voi restul muritorilor" sunt josnice, sincer. Prin fiecare postare de pana acum ai dat de inteles ca toti oamenii intalniti de tine pe forum/la intalniri sunt niste muritori de foame. Una era sa vorbesti la persoana a 3-a despre "anumiti posesori de BMW", alta e sa sari in capul tuturor.
    1 point
  8. Salut! Cum am scris si mai sus, set roti iarna ( jante + cauciucuri ). Tu ai zis 1.700 EUR. Or fi si la pretul asta, dar eu iti spun ca in general se-nvart pe la 2.000 - 3.000 EUR. Nu am nominalizat pe cineva anume, ca x castiga atat sau y atat. Acum 2 ierni a fost o intalnire a colegilor de pe forum si am venit si eu pentru prima data, iar din una-n alta am abordat subiectul rotilor de iarna. Inainte cu 2 zile le achizitionasem, iar cand am fost intrebat cat m-au costat am zis 11.500 RON. Unii au ras ca ce prost sunt c-am dat atat, altii se uitau lung asa la mine si... nu-ntelegeam de ce. Ulterior sa aflu ca de fapt, puteam sa-mi iau 4 cauciucuri SH la 600 - 800 RON, ca "la noi oricum iarna tine 2 luni" . P.S. am un 520d din 2008, nu vreo racheta.
    1 point
  9. da un cic mare nu ii pui? parca zgarie bordul business ala acolo )
    1 point
  10. darius_x, baietii au incercat sa fie domni cu tine, dar vad ca tu o incerci aiurea in continuare, in loc sa lasi capul plecat. Ba, daca tot te-au prins cu minciuna, ce dracu o mai lungesti atat, ca ai luat tu masina cu nu stiu cati km in bord si ca dupa ce ai verificat-o ai constatat ca are cu 70.000 mai mult ( adica daca tu ai fost prostit si ti-ai luat o teapa, acum vrei s-o transferi la noi sa-nteleg ). Cum ai scris si tu, putea sa aiba si 500.000 km ca tot o luai. Foarte bine! Dar scrie dracu si-n anunt ca masina are 500.000 km, doar ca e "impecabila"! Dar nu v-ati saturat dracu sa umblati cu scuzele si minciunile astea ieftine?! Abia astept sa dati de un cumparator de buna credinta care sa va prinda cu manariile astea, dar sa va scoata si dintii dupa ce constata escrocheria! Dar aveti noroc, voi samsarusii astia de bmw-uri, pentru ca lumea vrea sa epateze si sufera de 5-ar cu piele si navigatie ( dar neaparat navigatia aia mare ). Citesc pe forumul asta zilnic din 2012 si constat pe zi ce trece, ca oameni care castiga 500 - 700 EUR/luna, vor BMW. Ba, voi nu sunteti sanatosi la cap?! Sunt convins ca peste 70% din posesorii de bmw ( mai ales de pe acest forum ), nu au ce cauta intr-un BMW cand ei se carpesc la o revizie filtre/ulei s-o scoata pe la un 600 RON, iar cand vine iarna, nu mai zic de cauciucuri de iarna ( bine ca mai sunt depozite cu anvelope SH ), cand un set de roti iarna costa 2.000 EUR - 3.000 EUR pentru un "5-ar". Respectati-va, bai fratilor, statutul social de muncitori in jurul salariului mediu pe economie si orientati-va catre Opel Corsa, Logan, Renaul Megan... Lasati "full-urile" ca nu sunt de voi! P.S. pe urma va mai si suparati ca... de ce va confunda lumea cu soferul.
    1 point
  11. Salut, trebuie sa intri in meniul ascuns si sa merg la punctul 20, acolo este un factor de corectie al consumului, in prima vaza te uiti la punctual 20.00 si vezi cat este valoarea, apoi intri s-o modifici dupa formula de mai jos: consum real la pompa/consum afisat: = valoarea parametrului de corectie. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161114/7be1bd517c304313c8114751036983d8.jpg si aici linkul cum sa ajuti la meniul secret si ce inseamna fiecare: http://5series.net/forums/e60-discussion-2/hacking-board-computer-Test 20 ? Fuel consumption meter correction 20.00 KORR-VERB (1000) The percentage of correction for the fuel consumption meter (100.0%) 20.01 1er KORR (100x) Counting fourth digit from 0 to 9 20.02 10er KORR (10x0) Counting third digit from 0 to 9 20.03 100er KORR (xx00) Counting 1st and second digit from 7 to 12 e.g. Your real consumption is 7.5l/100km but the meter shows 7.8l/100km then 7.5/7.8=0962 Daca esti din Bucuresti te pot ajuta eu. L.E: un calcul mai jos 10 l...85 km .. -- consum real (spuneai mai sus 10 l faci 85 km) x .....100 km -- aici calculam consumul real x= 10x100 /85=11.7 (consum real) -- aici calculam valoarea parametrului: 11.7(consum la pompa)/16.5 (consum afisat) = 709
    1 point
  12. mobile.de de la privat neamt primul proprietar, din fericire mai exista si oameni cinstiti desi pretul e mai mare, dar macar nu iei teapa. Si smecherii din Ro sa zica pfoai frate la banii aia iti luai F10 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. E posibil sa fie decalibrat cb-ul. Consumul normal e 10 12 in oras, daca e oras aglomerat gen Bucuresti si ai drumuri scurte. O sa mai vezi pe forum consumuri de 10 12 la x5-uri de 3.0 prin oras, nu te speria, acelea sunt fabulatii.
    1 point
  14. Cutia e cam aceeasi doar selectarea treptelor la tine se face electronic si la mine mecanic. In rest aceeasi cutie, aceeasi senzatie. Iar motorul, bine ca nu are probleme cu distributia. Oricum ai dus discutia in derizoriu. Ai masina cu km manariti si oricine o verifica evident ca nu o cumpara.
    1 point
  15. Ne dam pasionati dar umblam cu cioara vopsita pe olx. Si pe autovit.congo daca o punea la vanzare si tot nu trebuia sa umble la km. Daca il sunam cineva de pe forum sa cumpere masina nu e penibil sa vada 219.000 km in bord in loc de 280.000 km cat a pus aici?
    1 point
  16. Da nici eu nu sunt de acord aici...sa pui alte date decat cele reale, pentru ca si eu ramas de multe ori cu gust amar cand am cautat sa-mi cumpar masina.
    1 point
  17. Ai usurat masina de 70.000 km ! https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-520d-automat-e5-ID7l9ZE.html
    1 point
  18. Mulțumesc! Te-am vĂŁzut azi in trafic, genial rosul de pe a ta ❤
    1 point
  19. cum adica cand pui masina in N in mers? eu nu am pus-o niciodata asa!!! poate face si la mine dar pana sa aud la tine chestia asta cu bagi din mers in N din D presupun ca nu e bine! strict parere personala!
    1 point
  20. @cristi_mihai 1- nu au cum samsarii sa modifice numarul de km de la reprezentanta. Iei seria de la samsar (asta daca ti-o da), o verifici tu pe mobil (search google, costa 3-4 euro). Daca iti da tie bine la km si nu a fost modificata, intrii in detalii cu samsarul si o duci la reprezentanta. 2- nu are relevanta, pentru ca dupa expirarea garantiei poate nu a mai facut reviziile la reprezentanta. 3- o verificare in vederea cumpararii costa de regula in jur la 100 euro (+/- depinde de rep) 4- de regula da, se mai pierde tva-ul pe drum.... 5- avand in vedere ca masina care doresti sa o cumperi e second-hand, nu vei fi sigur niciodata ce s-a intamplat cu masina. E la noroc. Poate i s-a rupt distributia, ala a reparat-o la Dorel ca a fost mai ieftin si tu nu ai cum sa vezi in istoric. 6- verificarea la reprezentanta de regula e sfanta, dar vezi sa nu se cunoasca samsarul cu aia. Eu am avut la vanzare un F30 2012 recent. Era 320d efficient dinamics (cel de 163, nu 184 cai). Masina avea 162k km reali, cumparata de mine din Belgia cu 11.200 euro si vanduta cu 12.800. Ca si optiuni avea decat navi mare, in rest cam cheala. Aveam km pe factura, carte service originala cu istoric complet, deci eram sigur de km. Masina daca ii dadeam km inapoi la 50k nu ai fi crezut ca e ceva in neregula, atat de perfect arata. Problema ei era ca nu baga aer rece, nu am insistat dupa ce am vazut ca ii bag freon si tot asa face. Problema era o supapa de pe compresor (imi dadea pe tester) dar nu m-am complicat sa o repar, am vandut-o asa. Ideea e ca nu poti pleca pe premiza ca toate sunt manarite si orice vanzator e samsar nenorocit ce vrea sa te pacaleasca. Daca ai rabdare, te pricepi la masini (sau ai pe cineva care se pricepe) gasesti ceva bun in 15k. Nu incerca sa gasesti masina second perfecta, incearca sa gasesti masina in care sa bagi cat mai putini bani in ea. Verifica neaparat sa nu ii bata lantul de distributie, e problema la N47.
    1 point
  21. Pff,eventual cu asigurare pe tot anul, plinul fĂŁcut, km pana-n 150000 , eventual full, cu carte service !!!
    1 point
  22. E46 l-am cumparat din Sibiu, cu numere de zoll pe el, de la cineva care aducea (poate inca mai aduce) numai BMW. Am avut oarecum noroc, pentru ca nu stiam la ce sa ma uit, in afara de chestiile tehnice generale, care se aplica la orice masina. Cu toate astea masina m-a servit 5 ani fara cusur. E92-ul l-am luat din Bucuresti, "pe persoana fizica", dupa ce am vazut 6-7 masini, inclusiv 3 la dealeri BMW, dintre care una avea la ~60k km ambele scaune uzate odios. Consider ca daca ai ochii la tine si iti faci temele inainte sa cumperi o masina, sansele sa o dai in bara sunt egale, fie ca o cumperi din DE, fie din RO.La fel arata o tapiserie uzata in DE, ca si in RO, indiferent de cati km ti se pun in fata, iar o indreptare de lonjeron ramane o indreptare, fie ca e facuta in RO, fie ca in DE (poate in RO o observi mai usor, ca nu e facuta la acelasi standard. Probleme ascunse pot fi in ambele parti. Si daca nu ascunse, de fabricatie. Ma indoiesc, de pilda, ca procentul celor care stiu de probleme cu chiulasa la N52B30 e mai mare in Germania decat in Romania, asa ca singura varianta sa eviti asta e sa citesti. In rest, am vazut destui romani care au exemplar grija de masini. Si atunci, de ce sa cumpar o masina tinuta sute de ore in 5000 de ture pe autostrada, cand pot lua una condusa cu menajamente pe la noi? Aleg oricand un schimb de brate/bucse unui motor obosit.
    1 point
  23. "ori rotile alea nu au costat atat". Hai sa ramana ca tine, bine? Sunt convins ca multi au inteles ideea. " Respectati-va, bai fratilor, statutul social de muncitori in jurul salariului mediu pe economie si orientati-va catre Opel Corsa, Logan, Renaul Megan... Lasati "full-urile" ca nu sunt de voi! " , "Asta trebuie sa va intre bine-n cap, dupa care sa visam la scaune de "7-ar". " - am folosit si persoana I plural, asta ca sa... fim corecti pana la capat. Exprimarile la persoana a 2-a in stilul "eu ala bazat cu salariu de 5000 euro si voi restul muritorilor" . Sa-nteleg ca o persoana care castiga 5.000 EUR/luna, e bazata. Se pare ca avem o scara valorica usor diferita. Atunci eu ma retrag, cu scuzele de rigoare. O seara buna-n continuare!
    0 points
  24. Un runflat premium pe 18 de iarna e 10 11 meleoane. Asta ca tine iarna 2 luni nu e bai. Dar sumt f multi care merg cu sh-uri si vara, ca daca ar da 1000 euro pe 4 gume noi premium le-o ia mintea razna. Pana la urma nu e nimeni de condamnat, altfel cu venit lunar de sub 2000 euro n-ai ce cauta intr-un bemveu, mertan etc daca socotesti casco, rca uri, piese oe, gume noi, etc. Asta cu km e boala generala. Cumparatorul de masina premium sh are acest profil in Ro. Daca ii zici ca o masina cu rulajul mincinos dim anunturi costa mai mult cu 2 3 mii euro, zice ca faci misto de el.
    0 points
  25. Un set de cauciucuri premium runflat noi de iarna e 700eur. Un set de jante noi originale + anvelope noi de iarna e 1700eur. De unde ai scos tu preturile alea? Sau de unde stii cat castiga oamenii de pe forum?
    0 points
  26. In viata mea nu am vazut un interior de e90 in starea aia... Trebuie sa schimbi tot... Parerea mea. Inclusiv fete de usi.
    -1 points
  27. Ca sfat: Lasa trompetele 318d.. daca e bmw ai nevoie de minim 320d si cutia automata e un MUST. Daca iti iei 318d si o manuala, ulterior o sa iti para rau. Parerea mea...
    -1 points
  28. Zgomotul la vant nu mi se pare sesizabil. Eu am acum jantele pe 18 style 421 cu runflaturi si zgomot fac mai mult gumele care sunt usor tocite. O sa ii pun curand jantele de iarna style 317 si iti zic, dar nu cred sa influenteze jantele zgomotul la vant. Este clar ca este mai slab antifonat decat alte masini. De exemplu e90-ul e mai tacut. Motorul in schimb mi se pare foarte silentios. Despre kitul performance, el include si alt intercooler, nu doar soft. Practic creste la 200 cp si 420 nm. Ideea e ca nu apare pe nicaieri kitul pentru x1 cu x drive. Ma rog, este mai mult moft pentru ca masina fuge foarte bine, pana in 160 merge la fel ca un f30. Masa proprie relativ mica o ajuta comparativ cu fratele x3 cu acelasi motor.Oricum avem alte masini puternice, asta e de oras si ca sa fie iarna bine doamnei mele. Start stopul inca nu l-am codat. Poatr ma ajuta cineva cu un contact.
    -1 points
  29. toti producatorii auto au astfel de specialisti. Dupa ce iese maisna de pe linie si intra la inspectie, se gases des mici defecte pe care le indreapta un nene cu o sarma de-asta si un ciocan special.
    -1 points
  30. Salut tuturor ,vreau sa va spun ca am avut si eu aceeași problema cu trepidațiile la plecarea de pe loc la rece iar in ultimul timp a ĂŽnceput sa facĂŁ si la cald in trafic aglomerat Am rezolvat problema verificând injectoarele pe un tester iar cand le-am verificat pe un banc de probe la o firma specializatĂŁ in Craiova ,baiatul de la standul de probe mi-a Zis ca am probleme la injectorului 3 ,iar pe tester imi aratĂŁ injectorului 4 cu probleme in fine l-am pus sa mi-l desfacĂŁ sa verifice supapa si diuza ,la reglat in parametri si surpriza pe lângĂŁ ca motorul merge mai rotund si trage mai bine , numai TrepideazĂŁ la plecarea de pe loc . Ăncercați sa verificați injectoarele la mine injectorul 3 avea valoare 1,6 din 2,5 care este idealĂŁ pt un injector bun ,este vorba despre un e90 din 2006 163cp .
    -1 points
  31. Eu am luat masina de la VUV care a recunoscut faptul ca ce scrie in bord nu este realitate (fapt descoperit de el ulterior) insa masina este in mintile ei iar eu nu am cumparat kilometri ci utilaj functional/intretinut. Service-ul unde merg (de profil) o lauda permanent altor proprietari.... de aici trageti concluziile. Si, parerea mea, daca nu sunteti interesati renuntati la a fi moralisti inutil.
    -1 points
  32. Ia ulei Bmw sau Motul, nu cumpara Castrol ca la noi in tara este o mizerie. Am avut si Castrol si Motul si dupa 30-40k km am ajuns la concluzia ca la un mers sportiv mananca cu 30-40% mai mult ulei Castrol decat Motul.
    -1 points
  33. iti trebuie ulei LL-04 5W30
    -1 points
  34. Daca tu imi spui nu trebuie sa te si cred. Probabil te-ai documentat prost si de aceea au ras unii de tine. F10 17" 1669eur http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p891_rdc-radsatz-5er-f10-f11-6er-f06-f12-f13-v-speiche-236---pirelli.html F10 18" 1799eur http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p2073_rdc-radsatz-5er-f10-f11-6er-f06-f12-f13-doppelspeiche-609---continental.html Asta e pe F10, nu pe E60 unde in mod normal sunt mai ieftine fiind model mai vechi. Plus ca nu esti obligat sa cumperi jante noi. Nu e ca si la cauciucuri care se uzeaza vazand cu ochii sau se degradeaza compozitia in 4 ani. Personal nu stiu ce inseamna 10 11 meleoane dar si pe 18" dimensiunea de la F10 un set e 760eur http://www.anvelodrom.ro/pirelli-winter-sottozero-3-245-45r18-100v-xl-runflat.html
    -1 points
  35. Pe forum se vand anvelope la 700 lei setul, sau 7 meleoane. Despre ce vorbim? E plin de depozite de gume.sh "impecabile rulate doar in Germania. Asa ca 800 euro nu stiu dau pe ele din categoria "1000 lei e scumpa o revizie".
    -1 points
  36. Salut! CU led pentru alarma te referi?
    -1 points
  37. Are cam tot ce vrei sincer...este cam exact ce cautam eu acum un an, scaunele sunt semi-piele cu optiunile de pe scaunele comfort cumva? Pentru an/km/optiuni masina merita banutii. Singura chestie care o cred eu din ce vad in poze este ca ar avea DPF-ul anulat sau ceva nu este in regula...este mult prea negru tips-ul de la esapament.
    -1 points
  38. nu stiu ce moralist esti tu si nici nu ma intereseaza, eu asa am luat masina avea 217.000 in bord, am verificat istoricul si am aflat ca in august 2016 are intrare la 280.000! eu oricum cumparam masina si de avea 500.000km cu istoric, daca m-a intrebat cineva de km i am spus, da romanul e cam prost un pic.. cum e si cazul de fata, daca masina are 100.000km in primul an facuti dupa care nu a mai calcat deloc la reprezentanta, si 7 ani mai tarziu are 150.000 o ia de buna, daca masina are in mediu facuti 40.000 km pe an si in prezent are 280.000 atunci sunt multi! stai linistit ca e numai in capul tau ca am dat eu km inapoi sa o pot vinde, ca nu e chiar asa, am suficienti clienti la masina inclusiv fostul proprietar, dar nu sunt eu foarte hatarat! Si in al 2 lea rand eu am spus ca are 285.000, nu ai vazut tu poza cu kilometrajul sau ai verificat masina, sau ai fi tu interesat de masina...pur si simplu esti doar un carcotas care crede ca a descoperit ceva interesant. singura mea gresala e ca am fost cinstit, trebuia sa pun km din bord si atunci era ok!
    -2 points
  39. avand in vedere ca tu ceri 11.000 pe un m47 euro 4, cu antica automata cutie, iti inteleg interesul...
    -2 points
  40. Ieri am facut o vizita la Powertech pentru soft, dpf & egr off: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/cb7909ced53fda22928cb60d7d584535.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/05fc5198623aec504c3d57214d38a6bd.jpg Before: 150 cp si 335nm http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/06eb38003a2c1380df71dd3b8ccffc79.jpg After: 184 si 405 nm: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/58dd981967d5495df0afca18623a75be.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/14bad4c62498052a00eaca11a65ec802.jpg Desi suna bine 200 de cp, am ales sa merg doar pe ceva ligt ca sa nu fortez cutia si motorul... Drumul spre casa a fost o bucurie Sent from my iPhone using Tapatalk
    -2 points
  41. "altfel cu venit lunar de sub 2000 euro n-ai ce cauta intr-un bemveu, mertan etc daca socotesti casco, rca uri, piese oe, gume noi, etc." . Nici ca se putea mai bine. Asta trebuie sa va intre bine-n cap, dupa care sa visam la scaune de "7-ar". Toata lumea vrea scaune din piele daca se poate si de "7-ar", dar noi in living stam pe canapea cu arcuri.
    -2 points
  42. cine vrea sa o verifice sa o verifice linistit, nu i bag eu la nimeni pe gat masina....nu crezi acum ca o sa ma intresez eu sa caut om sa dau km inainte! ce ma derenjeaza e faptul ca voi ma trageti la raspundere din cauza faptului ca am indraznit sa fiu cinstit....sa mi iertati tupeul
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.