Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/16/16 in all areas
-
chiar daca impartasesc anumite idei ale userului Zenaida mie mi se pare chestie de bun simt sa nu comentezi despre ce face sau vrea sa faca unul sau altul cu banii lui. e chestie de buna crestere si daca nu respecti alegerea unui om oricat de proasta e alegerea lui mai deplasat este cel care il critica! pe banii lui, la el acasa fiecare e sef. cata minte sa ai sa il critici pe unul ca - citez: muncitor fiind cu salariu mediu pe economie si-a luat bmw s nu renault. serios? da, ai dreptul sa ai o parere proprie despre omul ala, sa spui " eu daca eram in locul lui nu faceam asta " dar in acelasi timp bunul simt (daca exista) te obliga sa ii respecti decizia. stim noi ce e mai bine pentru fiecare? Niciodata!fiecare stie ce e mai bine pentru el! mie imi e rusine cand ma mai intalnesc cu vreunul si il vad asa incatat de masina lui (care de multe ori e un cazan, facand o alegere asa gresita..) dar din bun simt ii dau dreptate, cum sa ii stric eu bucuria? terminati cu aerele astea de superioritate. respectul meu este acelasi si pentru unul care isi intretine masina si pentru unul care nu si-o poate intretine. pentru ca e vorba de oameni nu de niste fiare amarate.3 points
-
Ca si observatie:janta dreapta fata e diferita fata de celelalte trei.3 points
-
Multi habarnisti isi dau cu parerea pe aici. Distributia se schimba ori cu motorul dat jos complet de pe masina si pus pe masa, fie se departeaza cutia de viteze de motor si se lucreaza pe acolo (metoda mai neortodoxa desi cine face asta o lauda ca fiind de preferat). Daca ar fi dupa mine as face lucrarea ca la carte, asta insemnand: -doar cu piese de origine BMW si ultimele coduri aparute -schimbat tot ce tine de distributie (garnituri, suruburi, etc) -schimb ulei motor si filtru, inlocuit antigel -demontat motorul si pus piese noi acolo unde exista riscul sa se strice ceva in urma demontarii -manopera in service AUTORIZAT BMW, in care se primeste FACTURA si GARANTIE. Cei interesati pot cumpara piesele chiar si de la mine si pot face manopera in reprezentanta BMW avand garantie asupra pieselor si manoperei, la un pret mai mic, asta ca tot citeam ceva referitor la MHS.2 points
-
Adaug si eu una care nu merita. Poate ajuta pe cineva. Vanzatorul f ok la telefon, dispus la testare la BMW si la brasov si la tg mures. Nu stiu cum ar fi functionat acolo. Km in anunt 172k reali 280k. VIN WBA3D31030J265052 BMW J265052 Si anuntul: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gj5Ul.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=5021795 j265052-report.pdf2 points
-
jante cu gume noi la reprezentanta atat costa, cam 2k Eur sunt unele pe 16-17, la 3k sunt 18 si preturile urca corespunzator. Zenaida are dreptate despre o buna parte a celor ce cumpara masini premium(nu doar BMW) in RO(si nu numai), dar cu precadere in tarile astea, sa le spunem emergente, in care din fericire(asta e un avantaj inca) mana de lucru e ieftina si pentru preturi decente comparativ cu Vest se ofera servicii de-o calitate acceptabila, acesta si este unul din motivele pentru care inca omul de rand cu un salariu mediu isi permite o masina din clasa premium, veche ce-i drept si/sau cu km multi. La noi inca nu exista un sistem matur care sa "educe" omul si sa-i impuna o anumita conduita(sa nu credem ca astia in Vest gandesc asa cum o fac acum ca s-au trezit ei peste noapte intelepti, nu, sistemul i-a educat si i-a adus in starea asta). In afara cam toata lumea stie de la bun inceput in viata cati bani va face, ce casa va avea, ce masina va conduce in functie de educatia la care are acces, asta e definitoriu si iti traseaza drumul in viata, la noi e inca haotic si multi sar etapele normale de dezvoltare, bani negri, afaceri dubioase, s.a.m.d. Nu cred ca trebuie sa fii atat de acid la adresa unora, trebuie mai degraba sa intelegi de unde venim ca popor si ca lucrurile evolueaza greu in tara asta si mai ales ca e nevoie de timp mult pentru a ajunge si noi ca mentalitate unde este Vest-ul, dar e clar ca omul de unul singur nu se schimba usor si e nevoie de constrangere, doar asa functioneaza majoritatea, crezi ca nemtii nu aruncau pet-uri aiurea inainte pana sa le dea 25 centi pe sticla daca o recicleaza? Cat despre ce a facut Darius, nu e corect si isi merita bila neagra.2 points
-
Deschid acest topic pentru ca sincer nu am mai vazut astfel de discutii si poate pana la urma o sa fie si folositor Inca de cand am luat masina centurile de siguranta revind foarte greu inapoi...adica nu se aduna la fel de repede precum am avut la celelalte masini ... poate cineva sa descopere cauza? e vreun reglaj pe undeva sau ceva ? Masina din semnatura este victima !1 point
-
Dupa cum bine stiti, unuii din voi, mi-am vandut 316le, insa nu am putut sta prea mult timp departe de aceasta marca si implicit de modelul e36. Asa ca am inceput cautarile prin germanica. Masina am adus-o personal de langa Ravensburg, este luata de la particular neamt neamt, nu turc libanez sau alta natie. Sunt mega extra multumit de ea, o gramada de dotari si cireasa de pe tort motorul m52 de 2494cmc (170cp/245Nm). In germania a avut 4 proprietari, primul o reprezentanta BMW din Munchen care a tinut masina din oct1998 pana in apr1999, al doilea un nene(n.1948) de langa Karlsruhe, al treilea un tip(n.1972) tot de pe langa Stuttgart, iar al patrulea cel de la care am luat masina ceva mai tinerel, n.1981, cu familie, copil si e91 320d. Masina am luat-o cu TUV proaspat facut 27.01.2014 (asta a si fost conditia mea), pentru a lua TUVul neamtul a inlocuit discurile si placutele fata, in rest totul a fost ok. "Ce avem noi aicea ?" Una bucata e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 230.ooo km Cu dotarile nu prea stiu de unde sa incep, sunt destul de multe. - M Aerodynamics - M Sport suspension - Sports Edition interior cu alcantara - Plafon negru - Trapa - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan reglabil pe inaltime - ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri - Suport de pahare(pus de mine) - Plafoniera cu lumini de citit fata/spate - Iluminare parasolar, motor si la picioare - Senzori de parcare - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Gemurile si trapa cu functie comfort - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Schimbator M iluminat Ca si extra: - Finala SuperSprint - Pleoape faruri Kamei - Sistem audio custom (boxe spate oe hifi, pe fata 2 tweetere suplimentare Blaupunkt, player Pioneer cu sistem handsfree) In asteptare de timp si vreme buna este short shifterul de Z3m si nuca de M varianta scurta. O sa revin cu mai multe poze, acum este pe roti de iarna.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Au "disparut" intr-o noapte. Spalatoarele functioneaza, iar intre timp am luat si capacele de la ele si le-am vopsit pe codul de culoare. P.S.: Capacelele sunt luate noi cu factura.1 point
-
316,318,320 toate au 1995 , diferĂŁ doar cuplu Ăâ˘i Hp. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Un pret mare ptr o masina de cj cu km dati inapoi, sunt curios asta cat prinde in treapta 4? Tot 200? PS Covorase nu se mai practica la e60?1 point
-
Are cam tot ce vrei sincer...este cam exact ce cautam eu acum un an, scaunele sunt semi-piele cu optiunile de pe scaunele comfort cumva? Pentru an/km/optiuni masina merita banutii. Singura chestie care o cred eu din ce vad in poze este ca ar avea DPF-ul anulat sau ceva nu este in regula...este mult prea negru tips-ul de la esapament.1 point
-
Foarte misto masina dpdv dotari. Daaar, eu nu am sa inteleg de ce cineva care a selectat toate optiunile acelea (hud, softclose, night vision, bancheta incalzita, climatizarea pe 4 zone, surround view...), nu a pus scaune comfort sau macar sport, a selectat rear entertainment dar nu a pus macar hifi... De culoare nu comentez, sau m-pack care se pot rezolva relativ usor. Spor la vanzare, recunosc ca as fi fost tentat de masina asta.1 point
-
Daca tu imi spui nu trebuie sa te si cred. Probabil te-ai documentat prost si de aceea au ras unii de tine. F10 17" 1669eur http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p891_rdc-radsatz-5er-f10-f11-6er-f06-f12-f13-v-speiche-236---pirelli.html F10 18" 1799eur http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p2073_rdc-radsatz-5er-f10-f11-6er-f06-f12-f13-doppelspeiche-609---continental.html Asta e pe F10, nu pe E60 unde in mod normal sunt mai ieftine fiind model mai vechi. Plus ca nu esti obligat sa cumperi jante noi. Nu e ca si la cauciucuri care se uzeaza vazand cu ochii sau se degradeaza compozitia in 4 ani. Personal nu stiu ce inseamna 10 11 meleoane dar si pe 18" dimensiunea de la F10 un set e 760eur http://www.anvelodrom.ro/pirelli-winter-sottozero-3-245-45r18-100v-xl-runflat.html1 point
-
All, hai sa te iau cu liniuta, vad ca n-ai inteles nimic pana acum! "Zenaida, daca te consideri superior" - p-asta de unde ai scos-o? Aaa pentru c-am spus ca un autoturusim BMW nu e de oricine?! Categoric da! Gandeste-te ca aia a fost o masina de 50.000 - 60.000 EUR, iar tu vrei sa-i faci revizie filtre ulei cu 100 EUR?! Atunci cand faci o revizie la un seria 5 din 2008 sa spunem, tu nu trebuie sa cataloghezi pretul reviziei la valoarea actuala a masinii. Ipoteza: te duci la darius_x, ii dai 10.000 pe masina aia, constientizezi intr-un final ca te-ai ars, te duci sa faci o revizie filtre ulei, placute , te costa 400-500 EUR. Zici ca e foarte mult. Da, pentru ca tu te raportezi la valoarea de 10.000 EUR. "Nu mai jigni lumea aiurea, fiecare isi foloseste banii cum vrea. Poti sa castigi 15k euro pe luna si sa ti se para o prostie sa dai +2500 euro pe un set de roti de iarna, fiecare are opinia lui. " - Nu am avut nicidecum intentia de a jigni pe cineva, bineinteles ca fiecare isi foloseste banii cum vrea, eu doar constat profilul potentialului cumparator de BMW : piele si navigatie, scaune 7-ar ar fi vis, cat mai multe optiuni, sa fie acolo. Dar cand trecem la mentenanta, ne-apucam sa scriem p-aici daca stim vreun service mai ieftin, daca gasim cauciuci sh, daca, daca daca... Basca ii mai aud pe unii, spunand: "ce proaste sunt BMW-urile astea! De cand am masina, numai probleme am la ea!". Pai da, tata, pentru ca ai vrut un e60 520d 2009 "extra full" la 10.000 euro cu 180.000 km in bord. Cand un e60 520d 2009 "extra full" cu 180.000 km in bord se invarte pe la 15.000 eur. Eh... si pe urma incepi sa bagi in piese, turbine, egr-uri, injectoare etc etc... Dar ar fi bine daca incepi sa bagi in piese aia 2.000 euro ca sa o aduci pe linia de plutire, pentru ca inseamna ca ai. Iti spun ca multi nu baga banii astia, pentru ca nu au. Si de aici incepe carpeala. Eh... pe cand daca ai un salariu conform cu valoarea unui autoturism seria 5, nu mai e o mare problema ca trebuie sa schimbi piese in valoare de 2.000 EUR, ci problema este timpul pe care-l pierzi la service. Cam asta e diferenta intre noi, romanii, si cei de afara. Dar vezi tu... noi vrem acelasi 5-ar pe care-l are neamtul, doar ca noi castigam cam de cel putin 15 ori mai putin. Si de aici totul ni se pare scump, cand de fapt... nu este. Doar pretentiile noastre sunt mari. Sa stii ca pe forum nu am optiunea sa desenez.1 point
-
Sincer sa fiu navigatia mare pt mine nu merita 1000 euro sau cat e retrofitul. ) Adica e alt aspect vizual nu zic nu, insa la cat folosim noi cele 5 masini parca nu ii vad rostul. Daca luam masina cu ea, da, ok, dar asa isi face treaba si asta mica la ce avem noi nevoie.1 point
-
1 point
-
@setefeu - mufa unde conectezi cablul de navigatie e acolo in spatele casetofonului, prinsa de corpul aerotermei. E deja o mufa cuplata acolo de la cablajul existent pe masina. O deconectezi si lasi in aer. Acelasi lucru il faci si la mufele de difuzoare, amplificator antena si ce mai ai tu pe cablajul de navi (cu conditia sa nu fi taiat vreo mufa). In poza asta se vede http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161114/a445592bb988921ba5a4162b8bed9ca9.jpg Nu te mai lua dupa oameni care vorbesc aiurea !!! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
cea mai proasta solutie de codare, daca ati vedea ce porcarii salveaza interfata asta pe module si cum strica semnatura la fisierele cafd si nu numai nu ati mai face atata reclama. Cand exista toate softurile gratis pe internet si merg si pe un laptop ieftin cu un cablu DCAN sau ENET care costa 15-20 euro nu inteleg cum unii pot folosi mizeria asta de interfata care poate strica usor un modul de pe masina mult mai scump......1 point
-
Probabil daca are pe stoc produsul care il vrei este ok,daca patesti ca mine sa astepti sa vina produsul pe comanda si din cauza unei cuti sa ai atatea batai de cap nu mai este ok...Nu inteleg si nu suport firmele,oamenii,etc care vand produse dar ei nu le au pe stoc si te pun sa astepti pana fac ei comanda si etc.Esti vanzator ai sau nu ai ce spui ca vinzi, asta cu comanda este o abureala a vanzatorilor si firmelor cu "capital social 200 lei" care nu isi permit sa aiba stocuri de produse din cauza fricii ca nu le vor vinde.Imi spui ca vinzi un produs si cand fac comanda aflu ca nu este pe stoc si trebuie sa astept N zile,din momentul ala imaginea ta se fisureaza sa nu mai pomenesc de aia la care mai intai trebuie sa platesti cu cardul si pe urma te anunta ca nu e piesa pe stoc si ori astepti pana vine ori astepti sa iti vireze ei banii inapoi = timp pierdut.Este greu ca cineva sa verifice stocurile in urma comenzilor primite si sa stearga de pe site produsele care nu mai sunt si sa le repuna dupa ce ajung iar pe stoc dar asa vad eu ca ar trebui facuta treaba asta.1 point
-
Este exact ce as fi vrut eu acum un an cand am luat-o pe a mea, mai putin km, dar o sa gasesti vanzator! bafta!1 point
-
1 point
-
Ceea ce o sa scriu, o sa imi aduca minusuri de la oamenii care nu inteleg ce o sa scriu. Vorbeste lumea ca atunci cand ai vreun dubiu ca legea nu se va aplica dintr-un motiv sau altul, poti acuza anumite dureri, desigur, daca ai fost in masina. Daca poti trai cu gandul ca vei chema un echipaj medical degeaba, cand acel echipaj ar putea salva o viata in alta parte, poti face asta... A fi corect, si cinstit, in Romania, a face ceea ce trebuie, este un lucru extrem de costisitor. De ce spun asta? De curand am fost victima unui nenorocit care mi-a lovit masina in timp ce se afla parcata (am scris pe topicul masinii). Nu spun ca vinovatul, beat fiind, dar cu posibilitati financiare s-a rugat de mine o ora si ceva sa "ne intelegem", ca il nenorocesc daca ramane fara permis, ca imi da el bani sa repar masina, doar sa nu sun la politie. Evident am sunat la 112, politia locala il stia, si a incercat prin toate mijloacele sa ma determine sa renunt (m-a plimbat in seara aia intre 2 sectii de politie), ca e de competenta lor, ca nu e, s-au coit, s-au invartit, ca n-are ala buletinul, s-au dus cu el acasa, au mai tras de timp, doar-doar ma razgadesc. Ei bine, nu m-am razgandit, a venit si rutiera, si criminalistica, i-au facut dosar penal, iar eu mi-am reparat masina pe banii mei cum ar veni, adica pe casco, si am pierdut doar in seara aceea aproape 5 ore, plus timp la asigurari, la service si asa mai departe... Vita, era cercetat pentru un alt accident in care omorase o batrana, avea dovada de circulatie, iar accidentul provocat a fost ca urmare a inconstientei lui in incercarea de a tracta cateva tone cu un utilaj vai mortii lui al carui sistem de prindere de tractor s-a rupt, si nu pentru prima data - fusese sudat de zeci de ori, si era intr-o stare jalnica. Putea omori oameni nevinovati.... Sper doar sa mearga numai in dreapta, si sa nu mai omoare alti oameni. For ever. Revenind la problema ta, ramane sa decizi daca vrei sa il "sanctionezi" pe posesorul de mertz cu numere le bg, care a demonstrat ca el se pi#a pe lege si ca e deasupra, sau nu. Am vrut sa atrag doar atentia ca acest lucru poate fi consumator de resurse, iar cele financiare pot fi ultima problema. Cred ca cel mai important dintr-o experienta este sa inveti ceva, si daca este posibil sa nu repeti greselile; sunt suficiente greseli noi pe care le poti face.1 point
-
1 point
-
e prea mult 450 lei. Am platit in bucuresti 150 lei, timp 45 minute, are un an sudura.ca in reclama cu fixativul de par : sudura inca rezista... colegul de mai sus vrea sa ne convinga sa amanetam tot ce avem probabil sa platim o manopera fantezista. tocmai de aceea sunt service uri scumpe ptr cei care vor sa fie vrajiti ca li se face o reparatie echivalenta cu operatia pe cord deschis. intreaba daca da garantie la lucrare. daca e pana la max 250 mergi. daca ai probleme revii si se remediaza. sau plateste 450 si te simti ca ai facut un schimb de racord ultra profesionist. 3 h munca ptr racord....racordul era probabil sudat de podea la reprezentanta le ia 2h sa schimbe uleiul. nu dureaza mai mult de 45 min toata revizia. tragere de timp, manopera mai multa, na. e doar o simpla parere, cei ofensati o pot ignora1 point
-
0 points
-
Exista o regula simpla de viata: zgarcitul plateste intotdeauna de doua ori. La ce masina a durat doar 45 minute sa-ti sudeze racordul? Sau cumva l-a sudat pe masina fara sa demonteze totul?-1 points
-
Imi pare rau sa iti spun, dar orice motor bun "mananca" putin ulei. Daca is face ungerea bine. Asa ca daca vrei sa te lauzi in continuare, nu mai spune ca motorul tau are "consum 0 de ulei"-1 points
-
Pai ce asigurare sa iti dea....? Astia care circula cu masini inmatriculate in Bulgaria are vreunul asigurare?-1 points
-
ei si tu acuma, nu tine pasul o cutie de viteze manuala 6+! cu dinamica motoarelor... apai daca nu vrea a-5a dar nu se simte bine nici in a-4a, atunci da-i-o pe-a a3-a si calc-o bine,ca nu se supara un motor pe benzina! Pana la 6000 sau mai mult pentru unele motoare, mai e mult si bine! eu ma simt perfect cu 5+1 cu toate ca in a-5a are 5000 ture la 170 km/h... e buna si o a-6a dar oricum e bine chiar si pe autostrada! la 4000 rpm are 140 km/h! de-ajuns sa inchid orice muzica si sa ascult motorul/evacuarea cand ajung la mare imi pare rau ca s-a terminat autostrada! :hyper:-1 points
-
ok,sa lamurim un lucru: eu cam sunt motociclist de fel,doar din ianuarie 2016 am zis sa incerc o masina,dupa ce am luat permisul in 2015 6 iunie! si-am cumparat un tico "semi-mort",am reusit sa fac vreo 6000 km cu el pana a crapat _chiulasa_,iar la ceva timp dupa asta(vreo luna) am zis sa-i iau unui amic BMW-ul E34 din curte ca tot il laudau toti,ce fiabil si bun e el... N-a fost cam asa, au fost schimbate multe piese ,"cam consumabile" doar ca sa pot sa-l conduc, dar am aproape 6000 km si cu asta, pana acum! In afara ca e vechi si SIGUR a fost facut de BMW,sincer nu stiu multe despre masinile BMW! Dar cu siguranta ,consumerismul si globalizarea "i-au atins" si pe cei de la BMW,ca altfel nu se poate/nu-si permite nimeni sa fie "foarte exclusivist"! Poate doar ROLLS ROYCE si KOENIGSEGG,dar masinile lor deja au preturi obscene LA PROPRIU! Oricum,sa stii ca e trist sa citesc ca BMW,nu mai face nici macar EMBLEMA lor purtata de masinile "lor"... am sa folosesc BMW-ul asta E34 pana se alege praful de el,dar sa stii ca nu stiu ce masina sa mai cumpar dupa el... toate marcile mi se par o tzeapa constanta si nici nu mai stii,ca sofer/cumparator/utilizator ce sa cumperi si sa nu te frigi... Cu E34-ul asta am mers pe mana amicului meu,ce are multe masini acum prin curte,si a avut foarte multe pana acum,cu toate parcurgand multi km! Stie ce e bun si ce nu e bun! Tot el m-a "calmat" cand am vrut sa cumpar un BMW 530i din 2003 ce avea cutie automata si un interior CREM DESCHIS foarte curat si frumos... ce-i drept ,costa 3000 euro,si nu se stie ce era prin el/sub el! Cateodata regret ca nu l-am cumparat pe ala,dar cum,si tu ai zis-o bmw nu face cv automate ci au contract cu altii,gen ZF,amicul meu mi-a spus ca pana-n 2010 cv automate de pe BMW sunt mult dimensionate si foarte proaste,la o utilizare NORMALA niciuna nerezistand mai mult de 150000 km,iar acel 530i avea vreo 215000 km REALI! pana la urma,asta e,viata merge inainte chiar de nu am motor de 3.0 litri 6 in linie si automata din 2003, ci doar 2.0 litri 6 in linie si manuala 5+1 din 1990... Bafta!-1 points
-
-1 points
-
Daca faci sacrificii sa iti cumperi o masina, dar o iei pentru ca te faci fericit si te simti bine..bravo! Daca faci sacrificii sa iei o masina pentru a fi vazut ca un magnat/sefu' la bani/playboy lvl 777, esti un om ratat! Ideal ar fi sa nu faci sacrificii, dar nu traim intr-o tara ideala!-1 points
-
fa rost de manualul de exploatare si intretinere al masinii! NU umbla aiurea pe forumuri sa-ti dea nu stiu cine sfaturi ca o sa distrugi masina ,si tot tu o sa platesti "toata distractia"! downloadeaza-l de aici si fa exact cum scrie in el: https://www.bmwsections.com/docs/5series/ n-ai zis daca-i diesel sau benzina masina,da' te descurci tu-1 points
-
Are și presuri textile și presuri de cauciuc ambele oem, ĂŽn cea mai buna stare...Nu știu dacĂŁ prinde 200 ĂŽn a 4 a ca e automat și nu știu ĂŽn ce treapta e, pe sport nu l folosesc! Dar cu siguranțĂŁ merge cât e dat pe carte!-1 points
-
@Bgd_f10 ti-am spus eu 2 variante de ulei ok pe care sa le folosesti. Alege oricare din ele Da domnu', mulțumesc. Credeam ca o sa primesc mai multe sfaturi-1 points
-
In legatura cu remarca ta cu "masina de cj" sa stii ca nici noua ne trebuie masini din sud fara fiscal si facute din 2 bucati, si chiar nu mi as dori sa o vand la samsarii sudisti sa mi iau iar tzeapa de cateva sute de euro cum am mai patit....."atractia asta sa stii ca e reciproca"-1 points
-
iti alegi de mai jos pe care vrei, ti le scriu pe toate care respecta norma BMW LL-04. Ca sfat evita Motul daca cumva de fapt vroiai sa iti alegi acea marca 5w40 C3 BMW LL04 - Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w40 - Fuchs titan gt1 5w40 XTL - Yacco VX 1703 5W40 - Motul 8100 xclean 5w40 - Motul Specific BMW LL-04 5W40 5w30 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 5w30 - Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w30 - Shell Helix Ultra ECT 5w30 - Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W-30 - Fuchs TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 XTL - Selenia Multipower 5w30 - Petronas SYNTIUM 5000 XS 5W30 - Petronas SYNTIUM 5000 AV 5w30 - Yacco VX 1703 FAP SAE 5W-30 - BMW 5W30 Longlife LL-04 - BMW Twin Power Turbo 5W-30 LL-04 0w40 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 0w40 - Aral SuperTronic 0W-40 - BMW Original 0W40 LL-04-1 points
-
salut , alege din lista de mai sus(un post mai sus decat ce ai postat tu), am pus eu mai multe variante de 5w30 care respecta norma BMW LL04 ... etc Nu se merita sa pui 5w40 mai ales acum iarna, daca nu ai consum de ulei.-1 points
-
1. Vrei sa schimbi uleiul pentru ca a venit timpul sau kilometri, de cand ai masina si nu l-ai schimbat? 2. ..Si cat de des a trebuit sa completezi?-1 points
-
Schimbul il fac la 10 k km, am facut 3 schimburi de cand este masina la mine, nu completez deloc intre revizii, nu scade, sau cel putin nu vizibil. As vrea sa schimb tipul uleiului folosit, de Castrol am inteles ca e prost si contrafacut des. Am citit lucruri bune despre Motul& Liqui MOlly, despre uleiul BMW OE facut de shell nu stiu ce sa spun, parerile sunt impartite.-1 points
-
Sa inteleg ca Liqui Moly Top Tec 4200 5W30/ Top Tec 4100 5W40 , nu respecta norma LL04 ? De unde ai luat aceasta lista? Sau ai facut-o tu ? Te intreb din pura curiozitate. Putin off topic: Daca faci o recomandare gen: Evita marca X, vino si cu o serie de argumente plauzibile, pentru ca in cazul in care cineva iti asculta recomandarea sa o faca in cunostinta de cauza. On topic: Ca si recomandare a mea, eu am bagat LM Top Tec 4200 5w30 LLO4 si se comporta foarte bine.-1 points
-
Desi poate ca nu te asteptai, stiu si ce inseamna termenul de sludge/ hidrocracare, chiar daca nu am "studiile" tale. Nu am luat pe nimeni la misto, te intrebam din pura curiozitate, caci poate prin "cunostintele tale" ma luminai asupra uleiului Liquid Moly, sa stiu daca il dau jos si pun "ulei de la bunica" in motor . Eu zic ca nu are rost sa o dam in "smardoiala intelectuala" pe aici, pe forum Te-am intrebat de motul, pentru ca in majoritatea parerilor de pe forum am auzit numai de bine. La fel si despre Liqui Moly. Intrebarea era destul de pertinenta, departe de gandul de a "lua pe cineva la misto" Acum fiecare intelege dupa posibilitati. LE: Puteai sa scrii in post inca de la inceput, ce ai completat acum dupa 5 editari. Cu siguranta ai fi fost mult mai apreciat atat de mine, cat si despre cei care urmaresc acest post. Stau pe forum strict pentru a ma informa, nu pentru a-mi pierde timpul luand la rost sau batandu-mi joc de altii. Cu asta am zis tot.-1 points
-
Am inteles. Despre Ravenol nu am auzit foarte multe, probabil pentru faptul ca nu este destul sau la fel de mediatizat precum alte branduri, fie ele slab calitative. Ravenol HLD SAE 5W30, dupa minimele mele cunostinte se potriveste si pentru un e46 320D 136cp , chiar daca in unele surse se precizeaza : Se va utiliza in motoare de mare putere (peste 100 kw), turboalimentate si prevazute cu sisteme de injecie directa a combustibilului ( pumpe-duse, common rail de ultima generatie) si exploatate in regim de viteza ridicata.-1 points
-
Am schimbat intre 9-10k km Mobil1 si filtru Mann de fiecare data. Motor foarte curat. Sa iti trimit poze cu interiorul motorului prin gura de umplere?-1 points
-
Tu vorbesti din ce ai citit (CA SI MINE) pe site-urile mentionate (prea bine stiute) eu vorbesc din ce am avut SI FOLOSIT in motor. Asa ca mai bine te linistesti tu.. pentru ca tu esti cel prea-intepatul! A, lasa si minusurile in pace. :flowers:-1 points
-
nimic ,nici o urma de discutie "constructiva",doar ura si postari arogante! cam atat pot RROManii! puneti mana si cumparati-va manualul de exploatare pentru masina/motorul ce o/il aveti si faceti ce va spune producatorul,ca stiu ei mai bine decat orice "mare meserias" in ale oloiurilor! p.s. : de cand am schimbat uleiul si am pus MOTUL semi-sintetic,merge masina perfect,consuma mai putin comparat cu uleiul mineral dinainte,se aude mai incet motorul,TOTUL PARE BINE! De unde ati scos-o p-asta ca "lasa sludge"(mai mai,anglofonilor,americanofoni...) prin motor,nu stiu... Oricum la 5900-6000 km il schimb,mai rau/prost decat BP mineral, N-ARE CUM SA FIE! bafta!-1 points
-
-1 points
-
BMW E90 320dA / 184 cp / M SPORT EDITION - brake energy regeneration; - sistem audio Harman Kardon; - sistem navigatie profesional + DVD (ruleaza filme); - magazie 6 CD-uri; - carkit bluetooth compatibil cu orice telefon; - suspensie M sport; - M Leather Steering Wheel, M Aerodynamics Package; - plafon individual culoare antracit; - scaune sport cu incalzire; - transmisie automata; - trapa electrica; - oglinzi exterioare electrocromatice cu pliere la buton sau din telecomanda si ajutor la parcare; - senzori parcare fata/spate cu afisare (PDC); - senzor ploaie + lumina; - bi-xenon adaptative + led + spalator faruri; - cruise control; - interfata USB / audio; - geamuri electrice fata - spate; - jante originale CSL (81/2J X 19 ET:44 - fata si 91/2J X 19 ET:27 - spate) + anvelope noi (dot 2016) HANKOOK VENTUS S1 EVO2 K117 (225/35/19 - fata si 255/30/19 - spate); - evacuare inox Borla (model 335d/335i); - carte service completa; - TAXA DE MEDIU ACHITATA si NERECUPERATA Foarte bine intretinuta, arata si functioneaza fara repros, nu necesita nici o investitie Pret: 16.500 euro Tel.: 0721.38.19.08-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00