Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/17/16 in all areas

  1. da, e ca nou aproape , nu are aia, si pe ailalta, si nici xenon si navi, e manuala si fara piele, a dat un pic si km inapoi ca sa dea bine pe sticla, a fost zgariat aici lonjeronul putin doar si a dat cu niste vopsea, dar ce vrei frate, e F10, e BMW, ii tragi o folie si nu vede nimeni inauntru, se pune piele daca vrei pe la AG am inteles daca o vrei full de full, xenon in Vitan, de navi dai o comanda si se face
    3 points
  2. @mike - bai nene pai la banii aia iti iei F10 frate, E60 daca e peste 10mii ar fi bine sa fie M5 deja(cu 2.0 daca se poate ca e impozitul mare altfel), ca altfel F10 2.0d iei tipla la 14kEur si e modelul nou ceva dragut daca vrei un alt motor si xdrive - http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-525d-xdrive-aut-edition-exclusive-volkach/233614468.html?action=parkItem sau asa http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-525d-edition-facelift-vollausstattung-top-bad-kreuznach/234954679.html?action=parkItem uite 525d LCI cu Mpack http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234193622, tot de 3.0 e motorul si pe 525 la LCI
    3 points
  3. Colegi, cu parere de rau va parasesc, s-a vandut masinuta. Am trecut la rivali )http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161117/435804254a9596a5a1f2a3d3fd614a29.jpg Sent from my iPhone 7
    2 points
  4. La 6-7 mii nu stii ce caruta sa alegi, poate vrei sa spui. Nu exista masini macar decente la banii aia.
    2 points
  5. Discuri de ambreiaj ai la manuala si la DSG, la cutiile automate de la BMW ai un convertor de cuplu hidraulic si absolut toata cutia sta inundata in ulei. Daca o treceti pe Neutral se intampla nasoale precum: - pompa de ulei din cutie se decupleaza - racirea uleiului din cutie nu se mai face, deoarece pompa de ulei este decuplata - la cuplarea in Drive socul ala nu face bine la cutie si mai ales la turbinele din convertorul de cuplu Pentru cine nu a inteles nici in ziua de azi, in interiorul la convertorul de cuplu se afla niste lamele cu rolul de a creea un curent turbional pentru a pune in miscare masina, de aici si numele de convertor de cuplu, deoarece motorul nu este cuplat direct la cutie, ci indirect prin curentii generati in uleiul din convertor. Cand se face "lock" la convertor de abia atunci motorul este cuplat direct la cutie in raport de 1:1, pana atunc turatia din cutie si cu turatia axului dinspre motor nu au NICI o legatura. Cand cuplati din Neutral in Drive se creeaza un soc de presiune in cutie, daca voi considerati ca ansamblul ala o sa reziste la nesfarsit la socul cuplarii si decuplarii atunci nu aveti nici o speranta. La semafor stati in Drive, se decupleaza cutia singura, nu mai e ca in preistoric sa stea cutia cuplata tot timpul. Ca nu observati voi ca decupleaza cutia in Drive la semafor e alta poveste. In manual scrie foarte clar sa folosit modul Neutral DOAR la tractare, si aia cu viteza scazuta si pe distante scurte pentru ca afecteaza cutia ! Oare de ce au scris asta in manual ?
    2 points
  6. Pai daca in Germania un 520d 2008 LCI M pack cu 120k km incepe de la 11k eur inseamna ca ei au preturi exagerate si ca piata auto romaneasca second hand face preturile corecte...?
    2 points
  7. am trecut la jantele de iarna ieri ...
    2 points
  8. Va salut, vreau sa cer cateva pareri celor care au mai intalnit situatii de genul. Mergeam pe un bulevard mare, drum cu prioritate, 3 benzi, de pe o strada perpendiculara o femeie avand STOP, neacordandu mi prioritate iese fix pe banda 2, banda pe care eu ma deplasam. Are o ezitare de o secunda iar eu vad acest lucru, franez usor, gen iese pe prima banda se opreste o secunda apoi pleaca usor, cand am vazut ca nu se opreste am franat brusc sa evit impactul (intram fix in usa soferului) masina din franare, cum era mazga pe jos s a miscat spatele si a intrat pe banda 3 jumatate de metru sa zic, din spatele fiind lovit de unul care el zice ca circula pe banda 3. Eu nu l am vazut pe om de unde vine pentru ca nu am apucat sa ma uit in oglinda, pur si simplu am franat brusc am reusit sa evit impactul cu soferita dar am fost eu lovit la o secunda dupa. Cu amiabila nu am rezolvat nimic, nimeni nu voia sa dea asigurarea fiecare zicea ca nu e vina lui. Am fost la tamponari iar de acolo reiese ca eu sunt vinovatul, explicatia: am evitat un accident provocand altul. Domnisoara nu a fost trasa la raspundere deloc, doar a dat declaratie si a plecat. 3 puncte amenda, 250 de lei, nu este o problema asta si nici ca trebuie sa mi repar pe banii mei masina (bara spate, stop stanga, toba finala (sper ca doar ea) si un pic tabla indoita. Deci se poate asa ceva? Ca cineva sa iasa de pe un drum fara prioritate, cu STOP si sa provoace un accident si sa nu fie tras la raspundere deloc? Stiam ca se pedepseste si autorul moral iar cei de la tamponari nici macar nu au mentionat ceva despre un al 3 lea participant la trafic, scrie doar ca eu mi am schimbat sensul de mers fara a ma asigura si am fost lovit, rezultat: vina mea. Are vreun rost sa incerc sa fac ceva? Reclamatii? Contestatie? Erau camere RAT, s a intamplat fix intr o statie, ma ajuta la ceva? Mai sunt si camere de monitorizare trafic cred. Vreau sa ii dau in judecata sa depun plangeri sa fac tot ce pot sa demonstrez ca nu este vina mea. O parere buna, rea, e binevenita, sa stiu daca are vreun sens sa fac ceva in legura cu asta, sau imi repar masina si pe viitor calc tot ce mi iese in fata si nu mi acorda prioritate, asta fiind raspunsul celui ce a facut constatarea, cand i am zis ca ce era sa fac sa ma sui cu masina peste ea? a dar senil din cap ca DA!
    1 point
  9. Astia ECO (din specia reptilienii) ti-au dat minus )... +!
    1 point
  10. Eu unul intram in aia care a provocat accidentul.
    1 point
  11. Nu poate fi vorba despre: omul a spus deja ca: Interesant este si ce a spus cel de pe banda3. A spus aceeasi varianta ca si tine? Ca femeia aia te-a obligat sa franezi? Daca a sustinut acelasi lucru ca si tine e un lucru care iti poate mari sansele de castig la o eventuala contestatie!
    1 point
  12. Sansele sa castigi sunt minime spre zero. Cu atat mai mult cu cat spui ca ti a fugit spatele. Asta este egal cu = neadaptarea vitezei la conditiile meteo. Da, de principiu gandirea politistului e corecta, daca nu ai lovit o pe acea femeie nu are ce cauta in povestea asta. Daca aveai o camera sa filmezi si nu discutam despre pierderea controlului aveai o sansa (nu stiu cat de mare, dar aveai o sansa). Ce masina ai de ti a fugit spatele la franare? Ai anvelope bune de iarna?
    1 point
  13. A fost pe forum o speta partial asemanatoare => http://www.bmwclub.ro/forums/topic/128292-mi-am-stricat-pisica-dar-nu-e-vina-mea/page__st__240__p__2003747#entry2003747 Incearca sa iei legatura cu autorul, poate iti este de folos. Succes!
    1 point
  14. As tinde sa cred ca asa a luat-o si dansul. De fapt nici nu conteaza ce zice el. Vezi masina, testezi si o cumperi sau nu. Pun pariu ca cine o va lua nu va observa diferenta. Eu nici dupa ce ati zis ca e diferita nu vedeam cu ce e diferita. Si sunt f multi pentru care conteaza emblema, ii doare la basca ca au o janta cu design usor diferit.
    1 point
  15. Ar trebui sa-ti dai seama cel mai bine la relanti... insa nu e o regula, daca ar fi de la distributie ar face la orice turatii.Ai putea sa faci o filmare...nu va inteleg cu intrebarile astea, cum sa-ti dai seama pe forum din cuvinte de un tacanit metalic? fiecare percepe sunetul in felul lui si ca intensitate si sub ce forma. Si eu am facut topicuri cu zgomote la motorul meu, dar la fiecare zgomot puneam o filmare sa-ti de-a lumea seama despre ce vorbesc.
    1 point
  16. Din cate am aflat acum se poate scoate doar un singur rand de numere rosii. http://www.blogman.ro/autorizatia-provizorie-de-circulatie-modificari-18-iulie-2016/
    1 point
  17. Nu am mai postat de mult timp, mari investitii ca aspect nu s-au facut (revopsit jante si etrieri), doar pe tehnic (frane si motor ) si am pregatit masina de iarna (M-Contour 2 + TS850)
    1 point
  18. Eu pe farcebook vad ca are 5 stele din 5. Nici mĂŁcar un review de 4*.
    1 point
  19. O repar eu pe a ta daca esti din Ploiesti Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. Pur si simplu n-ai inteles ce-am vrut sa spun acolo sau nu vrei sa intelegi si vrei s-o arzi iar in polemici. Asa ca ma las pagubas...n-are rost sa ma repet. Oricum bati pe toata lumea cand vine vorba de "polemizari" si rezultatul va fi zero sau mai bine spus tu o stii doar pe-a ta, oricat de mult s-ar chinui cineva sa-ti explice Sau cel putin la o astfel de concluzie am ajuns eu. Noi sa fim sanatosi, iar faptul ca o masina mai mananca sau nu si ulei, nu cred ca-i asa o tragedie atata timp evident cat nu-i ceva exagerat si oarecum in limitele specificate de producatorul auto.
    1 point
  21. Ryoraul dc platesti tu oricand il desfacem sa vedem ce are inauntru.
    1 point
  22. Imagineaza-ti si tu un stil aproape sportiv...
    1 point
  23. Salut! Am fĂŁcut contestație la procesul verbal al poliției și am câștigat. Defapt, "am câștigat" e puțĂ­n spus, pentru cĂŁ instanța a vizionat filmulețul și a dat verdictul cĂŁ accidentul s-a produs din vina celuilalt conducĂŁtor. Pentru cĂŁ cel vinovat nu s-a prezentat ĂŽn cele douĂŁ rânduri când a fost citat, lipsa lui a fost consideratĂŁ ca o declarație ĂŽn favoarea mea. Ăntr-un final mi-am recuperat banii și de la asigurari, dar nu fĂŁrĂŁ scandal. Cu toate cĂŁ aveam acte pentru toate piesele cumpĂŁrate și factura de la service-ul unde mi-am reparat mașina, ĂŁia au vrut sĂŁ-mi ofere mai puțini bani. Dar dupĂŁ puțin scandal, câteva uși trântite și o amenințare cu judecata, am primit pânĂŁ la urmĂŁ banii.
    1 point
  24. Nu cred ca au gresit cei de la RAR. Si eu am N47D20C, si tot 177 cp am. Nu cred ca este o regula ca terminatia "C" sa insemne ceva legat de puterea motorului
    1 point
  25. N-as vrea sa te contrazic, fiindca stiu ca esti moderator si ai dreptate, dar eu am N47D20C cu 177CP. Or fi gresit astia la RAR?
    1 point
  26. De vanzare 2 scaune fata M4 2015 din piele Nappa rosie in perfecta stare. Scaunele sunt acum in Germania, vor fi livrate in Bucuresti in 5-6 zile. Scuze pentru calitatea pozelor, asa le-am primit de la vanzator. Pret : 1,200 euro Ridicare din Bucuresti. http://i17t.imgup.net/IMG_5375c648.jpg http://q75t.imgup.net/IMG_53766ca1.jpg http://i13t.imgup.net/IMG_5377be5d.jpg http://l46t.imgup.net/IMG_5378a15f.jpg http://y08t.imgup.net/IMG_5379366d.jpg
    0 points
  27. Am patit ceva asemanator. Incercand sa evit un dobitoc cu maxi-taxi ce opreste busc pe banda 1, franez brusc, masina se rasuceste putin. Ma trezesc cu o lovitura in spate, un clio isi face fata praf in bara masinii mele ( un L200). Neacceptand vinovatia, am mers la politie, unde un pustan abia iesit de pe bancile scolii imi explica ca nu stiu regulile de circulatie si ca sunt vinovat. Stupefiat de ce aud, il intreb de distanta regulamentara fata de vehiculul din fata si adaptarea vitezei la conditiile de drum. S-a lasat liniste.... In fapt, clio nu avea asigurare obligatorie, si dupa rugaminti din partea soferului si a polițistului mi se face mila si ii dau amiabila. Eu aveam casco, masina mea avea doar un reflectorizant spart si bara de metal putin zgariata. Dupa 2-3 sapt. ma suna un agent de la asigurari (unde aveam eu asigurarea) care imi cere poze cu masina si imi comunica ca nu accepta sa sa plateasca dauna deoarece eu nu sunt considerat vinovat de accident fiind lovit in spate, chiar si in situatia in care masina nu se incadra perfect in banda de circulatie. Ulterior m-a sunat si tipul cu clio, avea pretentii sa ii dau bani,cica nu e buna asigurarea. L-am trimis la sfinti si alte cele Din asta tragi concluziile, sfatul meu e sa deschizi o actiune civila impotriva doamnei/domnisoarei respective. Mai ales ca, sigur exista probe video. Un lucru e cert: ai fost lovit in spate iar asta nu te face vinovat. Toata lumea ar spune ca trebuia sa intri in aia, insa stim cu totii cum e, sa-ti fie mila de masina personala
    0 points
  28. Ai aici toate datele cu care poti face o contestatie/eventual proces: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/128292-mi-am-stricat-pisica-dar-nu-e-vina-mea/page__st__200__p__1908968#entry1908968
    0 points
  29. Am fost in weekend la Powertech Buzau pentru DPF OFF, EGR OFF si Soft, sunt foarte multumit de rezultat, Ginel a fost foarte rabdator si mi-a explicat cum se fac modificarile si care sunt benficiile: Before: 150 cp si 335 Nm(din 163 si 340 Nm oficial) After: 184 cp si 405 Nm (putere limitata pentru a proteja cutia automata) http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/cb7909ced53fda22928cb60d7d584535.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/05fc5198623aec504c3d57214d38a6bd.jpg
    0 points
  30. Mike insa ce ai aratat tu acolo este mega exagerat la pret. Cat despre Cloud...daca fac un topic de consum cu 520i E60 cred ca o ia forumu razna cand aude ca tu ai aproape cat 520d in exterior sau cum ca ar fi apropiate, intelegem fiecare isi lauda masina, normal ca doar nu ziceai ca alegeai masina lui, nu? Da este benzinar,bla bla bla, dar cand vorbesti de 520i si 520d cred ca cea mai proasta comparatie in detrimentul 520i este consumul..
    0 points
  31. Nu-i implementata acea regula. Pe 3 octombrie am luat primul rand de nr rosii pt un golf al sotiei, iar acum 2 sapt am scos al doilea rand. Am intrebat-o si pe tanti de acolo de chestia asta si mi-a zis ca la ei n-a ajuns nimic de genul. Auzise si ea, doar ca ei n-au primit nimc oficial in acest sens. Deci a ramas tot la trei randuri de nr e rosii.
    0 points
  32. cel mai bine se simte la 180 daca opresti motorul noaptea.. imediat opresti si luminile si gata. asa te cocentrezi mai bine daca se mai aude ceva... servo directia si servofrana pana la urma nu au fost mereu pe masini
    0 points
  33. Unde vezi u afirmatii mincinoase? :hyper: :hyper: :hyper: Esti cumva admin? Fa ne un bine tuturor si scuteste ne. Daca te plicitisesti acasa,te rog sa te plicitisesti in alta parte.Comentariile pertinente sunt binevenite pentru cei ce vor sa cumpere nu pentru cei ce se plicisesc. Anunt valabil
    -1 points
  34. M-am straduit, n-am putut sa-mi dau seama ...
    -1 points
  35. Salutare! A trecut Kenbobo pe la mine, rezultatul 215-220 cp / 500 Nm. Revin cu impresii dupa ce mai merg cu masina.
    -1 points
  36. Dai jantele separat?? Sau schimb cu altele pe 18 impecabile de f10 pachet M si diferenta?
    -1 points
  37. Poti sa explici/spui cine sau de unde stii ca viteza se schimba la 4000rpm!? Pe de alta parte, pe ce te bazezi cand zici ca motorul este (mai) protejat cand il conduci dupa cum explici? "Din Piatra Neamț-Ravena (italia)sunt 1600km consum de 1l ulei.1100km autostrada mers cu 120_130km/h.turatie de 2000_2500!nu cred ca este ceva normal." Eu cred ca da! De ce? Pentru ca pana si un Audi 1.9tdi din 2000 consuma 1 litru de ulei cand traversezi Europa.. in 1500-2000k! Masina aceasta o conduce o ruda a mea si in prezent are 150k km.. Data cu 120k km. Este pur si simplu dorita a fi pastrata inca mult si bine. Si de final, masina cu motorul care o conduci, cat timp iti propui sa tii aceasta masina? Cati km are masina acum? Poate mai discutam subiectul si altadata.. bine-nteles daca tii masina Si ar mai fi o intrebare pentru tine - simpla: daca ai 6 trepte de viteza, ce viteza si ce la ce turatie esti cand vrei sa mergi economic pentru ulei..?
    -1 points
  38. Daca imi doream, te intrebam sa faci o caraterizare a mea. Si totusi TU ti-ai permis sa ma judeci gratuit in mai mult de jumatate de asa zisa replica.. ...Ma tem ca tu esti acela care nu intelegi unele lucruri ca, cele declarate MULT mai sus. Eu nu m-as aventura sa zic ce zici tu mai sus.. pentru ca eu nu scriu aici ca un altcineva sa isi strice masina/motorul in urma parerilor mele..., si SUNT cat se poate de atent si detaliat in detalii (si prin intrebari..) ca atunci cand afirm ceva, acel ceva trebuie abordat cu prudenta nu cu idei generale. Lucrurile mai complicate (de inteles) de obicei le sustin cu alte postari de pe alte forumuri (muult mai inchegate!). "Noi sa fim sanatosi, iar faptul ca o masina mai mananca sau nu si ulei, nu cred ca-i asa o tragedie atata timp evident cat nu-i ceva exagerat si oarecum in limitele specificate de producatorul auto." :console: [Nu ai raspuns cat vei tine (intentionezi sa tii) masina care o ai si cati kilometri in bord ai..?] Asta nu e o afirmatie demna de om care stie (inconstient) ca un motor care consuma ulei POATE FI/este un motiv de ingrijorare in ceea ce priveste anumite uzuri interne, dar la fel de bine si in relatie cu FELUL cum se conduce un diesel. ..Multi producatori vor, cel putin in ultimul timp, sa repari, sa devii dependent si de/prin centru/service-ul pentru reparatii/revizii oferit (vezi iphone). Asta nu da de gandit!? La motoare cat mai sanatoase, ar putea fi un urare mai demna de un forum auto!
    -1 points
  39. Vand masina si fara rotile din poze pentru 15.000 euro
    -1 points
  40. frumoasa masina, pacat de gaura imensa din istoric..
    -1 points
  41. Ce ai facut ca sa beneficiezi de recall?
    -1 points
  42. Valabil: - 14.500 Euro - fara rotile din poze - 15.500 Euro - cu rotile din poze
    -1 points
  43. ....tot atat costa masina, ca sa raspund la ironia ta de om la pubertate....urmareste topicul de la inceput si ai sa vezi ca atunci cand m a intrebat cineva cati km are masina i am raspuns, si nu cu cei din bord!! Puteam spune linistit ca are 217.000 si nu mai comenta nici un frustrat aici, in plus de asta nu cred ca ati verificat careva istoricul nici nu ati vazut masina, nici nu stiti ce discutii am cu potentialii cumparatori (stiti doar ce va spun eu), va dati numai interesanti, masina defapt are 1.000.000 km nu 500.000 km Maturizati va copii! nu am nevoie sa mi cumparati voi masina, puteti sa luati una supraestimata de pe forum sau de la un "bulibasha"..
    -1 points
  44. Are și presuri textile și presuri de cauciuc ambele oem, ĂŽn cea mai buna stare...Nu știu dacĂŁ prinde 200 ĂŽn a 4 a ca e automat și nu știu ĂŽn ce treapta e, pe sport nu l folosesc! Dar cu siguranțĂŁ merge cât e dat pe carte!
    -1 points
  45. Au "disparut" intr-o noapte. Spalatoarele functioneaza, iar intre timp am luat si capacele de la ele si le-am vopsit pe codul de culoare. P.S.: Capacelele sunt luate noi cu factura.
    -1 points
  46. Salutare colegi, Imi puteti spune va rog de ce creste consumul mediu (din computer-ul de bord) cand stau pe loc cu masina cu motorul pornit? De ex. cand stau la un semafor creste de la 8.0 la 8.1, samd. Nu cred ca este normal, deci ori este o problema la computer-ul de bord ori masina imi consuma peste 10l in relantiu (tin sa nu cred fiindca consumul instant este aproape 0). Precizez ca este vorba de un 318D din 2002. Multumesc anticipat pentru ajutor.
    -1 points
  47. Eu as lua o masina cat mai noua sincer. Asa E60 525d pre facelift gasesti prin tara la 6-7 mii de nu stii ce sa alegi..
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.