Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/20/16 in all areas

  1. Navigatie Dynavin D99 pentru BMW E46, model cu Android 2.2 (500 lei) Are decodor pentru comenzi volan, stick wireless, cablu ipod touch. Touchscreen-ul functioneaza cand vrea el (de obicei cand e rece). Tuner TV digital (300 lei). Am si antenele pentru el, sunt inca montate pe masina. https://www.olx.ro/oferta/navigatie-dynavin-bmw-e46-ID7osFa.html
    2 points
  2. Am decis sa vand masina personala pentru upgrade la un F10 535 xdrive. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/171537-08-bmw-e60-525d-xdrive/page__p__2318879__fromsearch__1#entry2318879 Masina se afla in stare foarte buna, nu necesita nicio interventie. Nu sunt interesat de schimburi. Voi pune un link de pe un site de vanzari, cu mentiunea ca pretul pentru forum e de 10.000 euro. Cine doreste un E60 LCI in mintile lui si intretinut ca la carte este invitat sa vada masina, garantez ca nu pierde timpul. Pretul nu stiu daca este mare sau mic, atat consider eu ca merita https://www.olx.ro/oferta/bmw-525-xdrive-2008-facelift-ID7o4is.html 0731 22 22 51, Bucuresti
    2 points
  3. Este motorul de 3 litri, nu sunt probleme cu distributia. Nicio interventie majora din ce am verificat cand am cumparat-o, masina a fost cumparata de la APAN. Primul lucru cand am luat-o in nov.2015 am facut revizie, schimbat discuri fata ATE, placute si senzori fata/spate ATE, frana de mana, fulie vibrochen Corteco, role, intinzatoare si curele. Am mai cumparat 4 cauciucuri de iarna Michelin Alpin 5 225/50/17. Am montat bara fata MPaket si retrofit HIFI, cumparat roata de rezerva slim 17 si kit depanare, in rest doar revizie si motorina. km actuali 218.000 Accept orice test si verificare autorizata.
    2 points
  4. Vand BMW e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 260.ooo km Masina este una normala si de bun simt, nu este impecabila, insa se prezinta intr-o stare foarte buna. Consider ca am intretinut-o corespunzator, cu piese de calitate. In Romania este inmatriculata din primavara lui 2014, taxa platita si nerecuperata(1150euro). Istoricul service se poate verifica la reprezentanta + facturi pentru perioada de cand este in tara. Are urmatoarele optiuni, din fabrica sau adaugate ulterior: - Pachet M Aerodynamics - Pachet M Sport suspension - Interior M Sports Edition alcantara - Plafon negru - Trapa cu functie confort - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan M3 refacut profesional - Coloana directie reglabila pe inaltime - Sistem ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri(frontale si laterale) - Suport de pahare OE - Pachet lumini (parasolar, motor si la picioare) - Senzori de parcare spate OE - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Presuri OE din mocheta si cauciuc - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Pilot automat (momentan nu este montat cablu, dar il am nou OE) - Evacuare SuperSprint - Sistem audio custom - boxe spate Harman Kardon, fata kit Blaupunkt integrare OE, player JVC cu iluminare amber pe fundal negativ si sistem carkit, plus cablare pentru subwoofer - Eleron M3 (necesita montare) - Jante BBS RC041/RC042 cu anvelope Continental Sport Contact 5 - Timonerie Z3 M + Nuca short M-technik - Filtru aer K&N model panel - 4 chei(2 remote control, cheie valet, cheie service) Reviziile au fost facute la timp, cu ulei Shell 5w30 LL01 plus filtre Hengst si Originale. Am schimbat amortizoarele cu unele noi Bilstein(plus toate accesorile) si arcurile M cu arcuri Eibach Pro-Kit. Discurile fata si placutele sunt inlocuite acum 30.ooo km in Germania(marca RepStar a grupului Trost), iar cele spate acum 10.ooo km in RO(Ate power disc + placute Ate compozitie ceramica). Inlocuit partial sau total lichidele, depinde de caz. Cu masina se oferta multe alte piese inca neschimbate sau care au fost inlocuite si sunt in stare buna de folosinta. PRET 4990 euro negociabil Contact o751 65 75 75 Link prezentare de la rubrica "Masina mea" In prezent arata astfel: BMWVIN_EP48820.pdf
    1 point
  5. 1 point
  6. o diagnoza iti poat espune mai mult decat iti putem spunem noi.
    1 point
  7. Mergi linistit pe acelasi ulei, e f.bun filtrele Mahle sunt de calitate, decat Castrol de la noi mai bine ulei BMW.
    1 point
  8. 50 lei . 0761.43.92.16
    1 point
  9. Ma confrunt cu aceleasi sunete ! P.S oare masinile noastre is surori ?!
    1 point
  10. E asa greu sa intelegeti ca DOAR in Bucuresti se da doar un set de numere rosii?
    1 point
  11. Foarte misto masina dpdv dotari. Daaar, eu nu am sa inteleg de ce cineva care a selectat toate optiunile acelea (hud, softclose, night vision, bancheta incalzita, climatizarea pe 4 zone, surround view...), nu a pus scaune comfort sau macar sport, a selectat rear entertainment dar nu a pus macar hifi... De culoare nu comentez, sau m-pack care se pot rezolva relativ usor. Spor la vanzare, recunosc ca as fi fost tentat de masina asta.
    1 point
  12. Frumoasa masina si modificari de bun gust Imi place interiorul (identic cu al meu) Sa ai noroc de ea si succes in continuare cu modificarile!
    1 point
  13. Xdrive a aparut impreuna cu primul X3 fabricat. Generatia e83. Nu contineau denumirea de "xdrive" pt ca nu aveau Bmw politica asta de numerotare si nu era necesara. Acum gasesti X si doar cu tractiune spate "sdrive" si de aceea au adaugat denumirea. La e83 cu sau fara facelift, nu au existat modele cu tractiune spate, toate au Xdrive. Nu e acelasi pe un X3 din 2004 cu unul din 2008, sau 2012 pt ca l-au imbunatatit in timp, dar tot xdrive e Sent from my iPad2
    1 point
  14. Salutare colegi! Am si eu o problema cu niste zgomote aparute recent, plasticele de pe scaunele de piele (in cazul meu scaune comfort) de langa memorii si acelea de imbraca scaunele au inceput sa scartaie-pocneasca. Prima oara a aparut problema la scaunul de la pasager cand statea cineva mai greu apareau zgomotele la plasticul de la memorii(daca tineai cu mana de el numai facea), dupa scaunul meu de la sofer a inceput sa scartaie pe la mijloc acolo unde se imbina plasticul cu pielea cand ma miscam pe el, acum daca ma misc pe scaunul de la sofer pocneste plasticul ala de la memorii. Scaunul de la pasager acum pe drumuri cu denivelari parca face mai urat chiar daca nu sta nimeni pe el, troncane-pocneste zici ca sunt cu caruta, la fel din cauza platicelor respective. Ca rezolvare am gasit ceva pe forumurile din afara de genul siliocn WD-40 sa dai intre plastic si piele, altii ziceau ca baga niste chestii pufoase care se lipesc, vreau o idee/parere de la cineva care a patit problema asta si a rezolvato, am auzit ca acest silicon ar afecta pielea in timp si asa mai departe...m-am gandit sa bag si eu niste chestii moi acolo sa nu se vada, dar imi e frica sa nu stea prea fortate plasticele si sa nu se strice altceva, ce sa fac? Si inca un zgomot mai "neimportant" in zona volanului-bordului, la denivelari mici,mari, gropi de orice fel se aude un pacanit/tacanit foarte fin si incet, nu-si schimba intensitatea in functie de "groapa", daca sunt multe denivelari pacane mai des si tot asa...mi-a mancat zilele, ce sa fie? deci este foarte fin ca si cum ar juca un buton/surubel/cablu undeva doar ca il aud de fiecare data si numai pot, ma streseaza sincer! Insir o lista cu chestiile care le-am verificat" -cheia nu este (m-am gandit ca joaca in locasul ala) -plasticul de pe volan (imbracamintea aceea nu este) -manetele de la volan (am pus pana pe butoane sa vad daca misca vreunul sau ceva, nu vine de acolo) -plasticele de la volan (sunt de neclintit, nu e de acolo) -trim-ul de la bord la fel am stat cu mana pe el sa vad daca o fi de acolo si nu.. -plasticele de la clima-radio la fel O sa incerc sa dau trim-ul de pe bord cel din mijloc jos + plasticele de la clima si radio sa vad poate dispare sau il aud mai bine, dar pana atunci ce mai imi recomandati? Edit: nu am facut filmare deoarece acel sunet de la volan mic nu cred ca se aude in filmare, iar pocniturile si zgomotele de la scaune daca le-a avut cineva stie clar despre ce e vorba.
    0 points
  15. pune presiune pe injectoare :hyper: 535 este prea mare, 530 este prea mic, circuli mult in oras..... multa lume putini oameni, stii care este diferenta intre 530d si 535d?
    0 points
  16. Multumesc RaYn3! Nu DorinB, nu fac taxi cu ea... sunt sofer de TIR, castig mult mai bine decat daca as face taxi LE: Am si intrat pe bmwdecoder si am urmatoarele optiuni pe masina: S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2NCA BMW LA wheel, M Double Spoke 350 S2PAA Wheel bolt retainer S302A Alarm system P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S4MRA Interior strips, aluminum hexagon S508A Park Distance Control (PDC) S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S654A DAB tuner S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite L812A National version England / Ireland S850A Dummy-SALAPA S877A Delete cross-pattern operation S880A On-board vehicle literature English S8KAA Dummy-SALAPA S8S2A Coding alarm signal S8S3A Automatic locking when driving off S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SMA Car ident. number visible from outside S8TFA Active pedestrian protection S8TGA Thiefproofing device S8TLA Dummy-SALAPA S8TNA Tagfahrlicht über Lichtmenü einstellbar Iar asta este service history, masina are in prezent 109.000km
    -1 points
  17. -1 points
  18. Ce ai tu pe masina se poate intampla intr-o luna de utilizare si 2000 km, deci raman la concluzia mea si anume ca este noua! Singura diferenta dintre masina ta si una cu 0 km este garantia
    -1 points
  19. Salut. Nu exista asa ceva..""parca trage"" Ori trage...ori nu trage. Cand ai probleme cu ambreiajul si patineaza...apesi acceleratia....masina se tureaza....dar nu prinzi viteza( nu accelerezi practic) Ce vezi tu pe youtube sunt prostii si multe fake-uri. 318i...320i..320d.....sunt masini la care chiar daca dai talpa...viteza urca constant IN TIMP. Nu te astepta sa prinzi 100/h in 3..4 secunde. Cand e rece dimineata intra mai greu in viteza sau intra problematic? Si la mine este la fel..320d 250.000 km. Cutia de viteze nu a fost deschisa niciodata..si nici ambreiajul nu a fost schimbat din 1999.Ce pretentii pot sa am? Daca proprietarul dinaintea ta...a fost agresiv cu masina...posibil sa ai probleme la cutia de viteze. Cand masinile astea e46 trec de 200.000 apar aceste probleme...LAG....adica calci pedala....si masina trage...dupa 3..4..secunde..un fel de Lag,intarziere. La unii este problema cu Injectoarele...Valva EGR,debitmetru...catalizator..etc. NU da BANII AIUREA...si nu schimba tu dupa ureche.Mergi si fa o diagnoza,NU la BMW..ci la cineva care te poate ajuta. Daca la diagnoza nu apare nimic...incepe sa verifici/schimbi...piesele de pe masina in ordine CRESCATOARE(pret).. E46 este o masina accesibila si gasesti piese pe toate drumurile. Inainte de toate te rog sa nu uiti ca masina este doar o bucata de tabla.Decat un BMW care sa te lase in drum 1 data pe saptamana...mai bine cumpara un peogeot 206...care ti-l poti permite. Ce am scris aici este doar un sfat..doar atat.Tu faci ce consideri tu..in functie de posibilitatile materiale ce le ai. OFTOPIC: Imi pornea masina greu....am fost la mecanic..si mi-a dat sa cumpar un Spray sa dau pe bujii ceva de genu. Am fost acasa...am pus mana pe multimetru....am scos bujiile...si din 4 bujii....3 erau distruse..dar praf.Masina pornea cu 1 bujie...si nici aia 100% Jegu ce a avut masina inaintea mea...nu a schimbat nimic la ea...gunoaie.. Stima..si mult succes.
    -1 points
  20. asta nu conteazĂŁ,vreau sa stiu sigur daca se potrivește.multumesc de informatie
    -1 points
  21. Nu imi place sa fac flame si nu fac flame si mai sus nu am facut flame, a fost o gluma. Dar serios chiar nu-ti dai seama de diferenta de CIC si NBT din poza care o atasasi? Lasa iDrive...da intradevar NBT are alt idrive cu butonul central mai gros, dar cel mai usor te iei dupa interfata video care se vede in poza la tine.
    -1 points
  22. Poate nu e „plinĂŁ” cĂŁ nu-s multe de toate, dar majoritatea E90 de 184 CP sunt de la 13 mii ĂŽn sus.
    -1 points
  23. Nu...nicidecum, este in habitaclu zgomotul prin zona volanului si face doar la denivelari-gropi, treaba este ca nu face constant la aceeasi denivelare poate sa nu faca, poate sa faca de 5 ori la rand sa se opreasca cateva secunde si dupa o data si iarasi se opreste etc..daca ar face la fiecare denivelare cred ca ar face non stop si l-as gasi mai repede, asta e problema ca nu prea stiu cum sa-l verific din moment ce trebuie sa conduc masina nu pot sa fiu atent si sub volan si pe la bord cu urechea...am zis ca iau pe cineva cu mine si i dau masina sa o conduca si eu sa stau in dreapta sa incerc sa vad de unde vine zgomotul. Acum am vazut ca spatarele de la scaunele din fata au jocuri mari, adica le misti cu mana si au un joc de 1 cm fata-spate cu zgomote urate..se pot regla din suruburi ceva? O sa atasez o filmare! Nu prea aveam cum sa tin telefonul la distanta sa se vada bine, dar va dati seama din video cum fac, se misca de sus pana jos tot spatarul si nu bagati in seama ceasul de la mana care zbarnaie, jocurile sunt destul de mari si se aud bine bine, sunt sigur ca se aud si pe gropi si denivelari. Edit: Luc89 am rezolvat o problema cu plasticele de la memoriile scaunelor, am cumparat un spray silicon si am dat acolo, a disparut zgomotul de tot sa vedem si cat tine, dar in carrefour am gasit o ieftinatura de spray la 15 lei care ma asteptam sa fie mai vascos sa-si faca treaba...este foarte putin unsuros si atat, o sa-mi comand de pe emag un spray silicon mai ok.
    -1 points
  24. In Buzau n-am auzit de asa ceva, am scos in octombrie randul al 2-lea de numere rosii la propria masina si nu a fost nicio problema. In Bucuresti nu se mai poate scoate decat un rand de cel putin 3 luni.
    -1 points
  25. Pentru chestii la care nu am idee ce sa le fac si nu gasesc rezolvare am zis ca fac o lista si cand ma duc la bmw la reprezentanta le rezolv sau macar sau aud o rezolvare sau macar o explicatie tehnica "de ce face" ca sa stiu eu ce trebuie sa fac mai departe.
    -1 points
  26. Foarte tare masina , opțiunile si dotările minunate, culoarea e urâta, Bafta la vanzare!
    -2 points
  27. Mama cati cunoscatori care pun pretul corect in secunda 2, lasa-ti omu sa isi vanda masina la pretul dorit de el. Cui nu-i convine isi ia alta mai ieftina din alta parte. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.