Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/21/16 in all areas

  1. Salutare tuturor! In august am vandut fosta masina,respectiv 520dA M47 2007,iar la scurt timp am gasit o masina destul de dotata zic eu,singurul inconvenient daca pot spune asa e cutia manuala,insa m-am obisnuit rapid cu aceasta. Este vorba de un e60 LCI 2008 520d 177cp n47 M packet de la mama lui. Masina e foarte inchegata,ma incanta tinuta de drum a suspensiei M packet. Un mare plus al acestui motor este consumul,mai ales in exterior unde am cam 4,5-5,in oras de la 7,5 la 9. Problemele intampinate de la achizitie a fost ambreiajul,motiv pentru care l-am schimbat - Luk. In rest,in urma verificarii efectuate la service totul este ok.Motorul suna foarte bine,fara zgomote suspecte. Masina are 258k km. In momentul achizitiei aceasta prezenta imperfectiuni pe mai multe elemente,motiv pentru care am vopsit-o integral in culoarea Black Bmw 668. Mai jos postez lista optionalelor,urmand sa urc si niste poze. VIN WBANX31090C089273 Prod. Date 2008-07-14 Mileage Check mileage and service history Type code NX31 Type 520D OL (EUR) Series E60 (5 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N47 Displacement 2.00 Power 130kw / 177hp Drive HECK Transmission Manual Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery LEDER DAKOTACREAMBEIGE (LCGE) Options S1CBA CO2 package S217A Active steering S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S302A Alarm system S320A Deleted, model lettering S323A Soft-Close-Automatic doors S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S437A Fine wood trim S442A Cup holder S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S481A Sports seat S494A Seat heating driverpassenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USBAudio interface S6VAA CIC-Zusteuerung S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7MFA Sports Edition S7SPA Nav Professionalcellph. prep. Bluetooth L801A National version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S936A Dummy-SALAPA S9AAA Outer skin protection Standard Equipment S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German
    5 points
  2. Pe spate si luneta geamurile sunt privacy,motiv pentru care pe fata am montat folie 50% sa le uniformizez,zic eu ca au iesit ok. Jantele de vara sunt style 218 19",pastrate de la cealalta masina,iar de iarna style 138 cred. Pozee Cam astea le am Sent from my SM-G900T using Tapatalk
    4 points
  3. Printre dotarile interesante ca sa zic asa e Hud,soft close,lane assist,high beam assist,sistemul Hifi,luminile ambientale din usi(manere/spatii de depozitare),incazire bacheta spate. Venind dupa cutie automata imi e foarte utila asistenta la plecarea din rampa.
    3 points
  4. Vand BMW X1 20d 177cp xDrive (4x4) produs pe data de 06/01/2010, cumparat pe data de 20/01/2010, intretinuta exemplar (tratament anual produse Meguiars, mers 90% in afara orasului). Taxa platita si nerecuperata. Masina nu necesita nici o investitie, s-au schimbat toate piesele la numar de KM si nu la uzura, revizii la 10 000 km. RCA / ITP / Casco valabile, jante de aliaj vara si jante de tabla iarna. Masina are istoric, carte de servis, sunt primul proprietar in Romania (un singur proprietar in Germania), factura originala de cumparare din Germania unde sunt mentionati KM la cumparare. Nu ma intereseaza schimburi, pretul este fix pentru o masina impecabila (nu insistati). Mai multe detalii legate de dotari, etc la telefon sau PM. KM : 146 055 VIN : WBAVP31060VK16579 Pret : 15 000 EUR Contact : 0744 354 346 Poze :
    1 point
  5. Serios ??? Ii sare lantul din mers ? :hyper:
    1 point
  6. Sa o stapanesti sanatos! Km cat mai multi cu ea fara probleme. de curiozitate, cum de ai luat tot e60, dupa ce ai avut unul?
    1 point
  7. Cred ca renunț la idee, era ceva ce mi-ar fi plĂŁcut dar nu fĂŁrĂŁ de care nu pot trai. In comerț ma ĂŽndoiesc ca o sa gĂŁsesc ceva care sa nu fie țigĂŁneala...
    1 point
  8. asa am facut si eu la inceput dar dupa o perioada s-a auzit din nou! solutia: curea mare OEM(are pe ea un fel de puf) de cand am schimbat-o nu mai face deloc
    1 point
  9. 535d e60-e61 are doua turbo 530 e60-61 are doar unul, dimensiunile motorului sunt identice.
    1 point
  10. pune presiune pe injectoare :hyper: 535 este prea mare, 530 este prea mic, circuli mult in oras..... multa lume putini oameni, stii care este diferenta intre 530d si 535d?
    1 point
  11. Salutare colegi, Imi puteti spune va rog de ce creste consumul mediu (din computer-ul de bord) cand stau pe loc cu masina cu motorul pornit? De ex. cand stau la un semafor creste de la 8.0 la 8.1, samd. Nu cred ca este normal, deci ori este o problema la computer-ul de bord ori masina imi consuma peste 10l in relantiu (tin sa nu cred fiindca consumul instant este aproape 0). Precizez ca este vorba de un 318D din 2002. Multumesc anticipat pentru ajutor.
    1 point
  12. Low oil pressure at idle only, will most often mean that the engine is low on oil. As more power is applied to the engine via acceleration, the pressure builds up inside the engine. Thereby causing the pressure to read as "normal". High oil temperature can cause low oil pressure. A defective oil pump can also lead to low oil pressure at idle. Oil sending switches are subject to wearing out. When that happens, one possible result is that it will show low oil pressure.
    1 point
  13. Google.ro - foarte simplu si te duce aici -> link
    1 point
  14. Salut, trebuie sa intri in meniul ascuns si sa merg la punctul 20, acolo este un factor de corectie al consumului, in prima vaza te uiti la punctual 20.00 si vezi cat este valoarea, apoi intri s-o modifici dupa formula de mai jos: consum real la pompa/consum afisat: = valoarea parametrului de corectie. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161114/7be1bd517c304313c8114751036983d8.jpg si aici linkul cum sa ajuti la meniul secret si ce inseamna fiecare: http://5series.net/forums/e60-discussion-2/hacking-board-computer-Test 20 ? Fuel consumption meter correction 20.00 KORR-VERB (1000) The percentage of correction for the fuel consumption meter (100.0%) 20.01 1er KORR (100x) Counting fourth digit from 0 to 9 20.02 10er KORR (10x0) Counting third digit from 0 to 9 20.03 100er KORR (xx00) Counting 1st and second digit from 7 to 12 e.g. Your real consumption is 7.5l/100km but the meter shows 7.8l/100km then 7.5/7.8=0962 Daca esti din Bucuresti te pot ajuta eu. L.E: un calcul mai jos 10 l...85 km .. -- consum real (spuneai mai sus 10 l faci 85 km) x .....100 km -- aici calculam consumul real x= 10x100 /85=11.7 (consum real) -- aici calculam valoarea parametrului: 11.7(consum la pompa)/16.5 (consum afisat) = 709
    1 point
  15. La f10 lci poti selecta lumina din interior sa fie portocalie sau alba. Gasesti setarea in vehicle settings, lights sau ceva de genul. Tot de acolo din cate tin minte poti seta si intensitatea. Intensitatea se mai modifica si din rotita de langa comanda pentru faruri.
    1 point
  16. Nu cred ca este vorba despre scurgeri infundate. Apa care se scurge cand deschizi usile, se scurge de fapt din chedere. Probabil ai o problema cu bariera de vapori de la usi. Trebuie demontate fetele usilor. Dedesubt vei gasi un fel de izolatie care se intinde pe toata suprafata usii, si care in partea de jos este dezlipita. Remediezi problema cu silicon si nu mai ai treaba.
    1 point
  17. Prin bite mai bun ma refeream la o franare brusca de urgenta la rece, ca banuiesc ca toata lumea cauta asta, si ulterior discutam despre comportamentul cu placutele incinse. Sunt teste facute care confirma ca bite-ul initial la rece este mai slab la placutele ceramice decat la cele clasice Singurul lor avantaj este durata de viata mai mare si faptul ca praful nu este la fel de vizibil pe jante Eu nu caut asta, eu vreau sa franeze masina bine Unde ai gasit tu asa ceva ? Scrie undeva ca discurile standard sunt dintr-un compozit mai slab ca cele perforate si / sau striate ? Din documentarile facute de mine discurile perforate sunt foarte predispuse a crapa fata decle standard sau fata de cele decat striate De unde stii tu ca sunt mai tari ? Ce legatura are duritatea cu disiparea caldurii ? Ai citit tu asa ceva in vreo documentatie ? Iar mituri si inventii ... Tin sa te anunt ca doua suprafete aflate in frecare se incalzesc amandoua, deci si placuta si discul vor fi ambele incinse, Nu ai cum a spui ca placuta raceste discul, cand s-ar putea ca ea sa se incinga mai tare ca discul fiind o piesa mai mica ca dimensiuni si supusa acelorlasi forte de frecare ca si discul
    1 point
  18. sportiv inseamna sa iasa fum din roti cand ajungi la destinatie si sa cauti extinctorul prin portbagaj, ”destul de sportiv” inseamna sa nu mai cauti extinctorul, doar sa iasa fum si sa le lasi asa
    1 point
  19. De ce nu treci la 535d ?
    1 point
  20. 2.5i-ul meu face suta in 6.8, avand mai mult cuplu si cai 525d-ul lui este destul de credibil desi il tine cam greu caroseria. Cu ce dimensiune de roti/cauciucuri ai facut testul?
    0 points
  21. Nu ai cum sa ai 0-100 in 7 secunde. Cu ce ai masurat?Abia face 0-100 in 7.7 secunde m57tu30 pe facelift. Probabil pe acolo esti si tu cu tu25 resoftat.
    0 points
  22. Am facut un mic test, 0-100 km/h 7 sec Nu-i cine stie ce...but not bad...
    0 points
  23. M-am gandit la un 535 dar sincer e prea mult pt mine, fac multi km in oras
    -1 points
  24. Fa-ti linistit resoftare ca nu are nimic. Doar ca trebuie sa alegi cu girja unde o faci, este foarte important ca persoana respectiva sa stie ce face.
    -1 points
  25. Dar si cele standard franeaza slabut la rece, dupa cateva franari insa ajung la topul eficientei Nu este cea mai buna combinatie placute ceramice cu discuri standard Poti folosi gama EBC Green-Red-Yellow (Stuff) dar in combinatie cu discuri perforate, altfel o sa distrugi discurile standard destul de repede.... Altfel poti sa montezi Ate discuri+ placute sau originale OE set .... etc
    -1 points
  26. Tu habar nu ai ce vorbesti, singura ta sursa de informatie este youtube si iti recomand sa folosesti doar piese originale bmw daca nu te pricepi la retrofituri
    -1 points
  27. In primul rand daca nu ai primit chestia asta de la politie o sa cam alergi dupa ea, apoi te duci si deschizi dosar de reparatie la asiguratorul colaborator din tara. Eu inca astept dupa desteptul asta sa nu depuna contestatie pentru ca si el crede ca nu e vinovat chiar daca i s-a explicat de o mie de ori motivele pentru care se face vinovat, dar asa sunt bovinele in tara asta. Se observa datele asiguratorului fix dupa sectiunea "alte mentiuni" unde a scris ca nu se considera vinovat, deci nu e obligat sa ti le dea tie, e de ajuns sa te duci cu hartia asta sa iti deschizi dosar de dauna, dar sa nu depuna contestatie in cele 15zile (oricum dosarul il deschizi si apoi astepti solutionarea contestatiei daca o sa o depuna)
    -1 points
  28. Voi intelegeti ce am postat mai sus ? Oricine este implicat intr-un accident si se implica politia primeste o copie dupa amenda primita de vinovat unde sunt datele asigurarii celui vinovat ! Nu iti trebuie asigurarea idiotului pentru ca o ai pe foaia aia. Cu acel proces verbal, si cu dovada de reparatie eliberata de catre politist te duci la asigurator si deschizi dosar ! Nu mai dezinformati aiurea.
    -1 points
  29. Bobinele, pompa de inalte si injectoarele sunt problemele principale la n53, la astea se adauga si sondele de pe evacuare....
    -1 points
  30. Poate runflat. Cum adica zero pressure? Doar nu sunt pline )
    -1 points
  31. Poate nu e „plinĂŁ” cĂŁ nu-s multe de toate, dar majoritatea E90 de 184 CP sunt de la 13 mii ĂŽn sus.
    -1 points
  32. Deci vrei sa-l vinzi tot cu cat l-ai luat peste un an...bun asa, noroc!
    -1 points
  33. Salut! Pot sa-ti raspund oarecum decat la intrebarea 2. Din cate am observat personal, alarma OE suna decat la deschidere, nu si la vibratii, lovituri, etc. Pune alarma cand esti in ea si trage de manerul de deschidere a capotei. O sa vezi cum face
    -1 points
  34. 50 lei . 0761.43.92.16
    -1 points
  35. Alarma se activeaza cand inchizi masina si nu suna decat daca deschide unu masina, nu la vibratii sau lovituri cum a zis cineva mai sus. Cat despre High Beam Assis. trebuie sa te tii pe auto sa functioneze.
    -1 points
  36. Salut as vrea sa aud niste pareri de la posesori de 530d cu cip , multa lume aici unde locuiesc eu in Anglia zice ca nu e indicat,Daca este cineva care deja are cip pe masina,ati Întâlnit vreo problema, pune presiune prea mare pe turbo?pe injectoare? Ma gândesc sa ii pun cip dar nu sunt 100% convins.
    -1 points
  37. 525 d lui face suta in 8 secunde stock. O resoftare nu scade in vecii vecilor 1 secunda timpul 0-100. Poate sa fie incaltata si cu roti pe 12. 525d facelift face suta in 7.7 si are 197 de cai. Probabil cu resoftare e 7.5 7.7 pe acolo. E90 ul tau are mai multi cai si e mai usor.
    -1 points
  38. Nu am specificat alte tipuri de ulei mentionate de tine, strict comparat 5w40 cu 5w30, cel din urma fiind mai calitativ, lasand deoparte normele vechi pentru care au fost concepute anumite motoare, care bine merg cu cele enumerate de tine. Parerea mea si nu numai, motoarele diesel dupa 2005 sunt proiectate sa mearga cu 5w30, asta nu o spun eu ci fabricantul. Ca se incadreaza la LL-01 si se pot utiliza si 5w40 nu am contestat niciodata, raman la parerea ca cel mai bun compromis este 5w30.
    -1 points
  39. BMW E90 320dA / 184 cp / M SPORT EDITION - brake energy regeneration; - sistem audio Harman Kardon; - sistem navigatie profesional + DVD (ruleaza filme); - magazie 6 CD-uri; - carkit bluetooth compatibil cu orice telefon; - suspensie M sport; - M Leather Steering Wheel, M Aerodynamics Package; - plafon individual culoare antracit; - scaune sport cu incalzire; - transmisie automata; - trapa electrica; - oglinzi exterioare electrocromatice cu pliere la buton sau din telecomanda si ajutor la parcare; - senzori parcare fata/spate cu afisare (PDC); - senzor ploaie + lumina; - bi-xenon adaptative + led + spalator faruri; - cruise control; - interfata USB / audio; - geamuri electrice fata - spate; - jante originale CSL (81/2J X 19 ET:44 - fata si 91/2J X 19 ET:27 - spate) + anvelope noi (dot 2016) HANKOOK VENTUS S1 EVO2 K117 (225/35/19 - fata si 255/30/19 - spate); - evacuare inox Borla (model 335d/335i); - carte service completa; - TAXA DE MEDIU ACHITATA si NERECUPERATA Foarte bine intretinuta, arata si functioneaza fara repros, nu necesita nici o investitie Pret: 16.500 euro Tel.: 0721.38.19.08
    -1 points
  40. Scrie de preferat LL04, banuiesc ca daca ai si dpf e mai recomandat decat LL01 care e alternativa. Orice ulei 5w30 e superior 5w40.Fiecare pune ce considera ca e mai bun pentru masina lui.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.