Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/22/16 in all areas
-
4 points
-
ĂncĂŁ 1 mie de km efectuati... Verificare de iarna: lichide, articulatie, bujii totul ok asteptam iarna,Am trecut la anvelopele de iarna plus un set de jante style 360( dupĂŁ mai multe ĂŽncercĂŁri nereusite am rĂŁmas tot pe 16) astfel am 2 seturi de roti iarna/vara. Plus o cosmetizare aferentĂŁ . http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161122/e640c92305522906a5ea0c20d0e56482.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161122/4f6dc39d726db23458e6465259e58e13.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161122/dbb03936947665ec965de117a0746aa3.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161122/1aadfa97a8d2586ca8df785e13f6836d.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161122/e6db0947a84eeb02be5a1227dce004db.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
2 points
-
a mers in R vreo 60.000km - https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-550-ID7GjlYW.html2 points
-
1) Procentul de lanturi de distribuție rupte e undeva sub 0,x % (vezi pe thread-ul cu distribuții rupte cate cazuri sunt, asta fiind tema de discuție. Ăn realitate, procentul e mult mai mic). A schimba distribuția ĂŽn situația asta e ca și cum ai merge pe strada cu o casca de șantier pe cap, ca sunt șanse de a te lovi vreo piatrĂŁ. 2) Am ĂŽntrebat la reprezentanțĂŁ și mi au spus ca au fost anumite serii la care procentul a fost ceva mai ridicat și pentru care s-a fĂŁcut rechemare. Se poate face chiar și o verificare, montandu-se n am ĂŽnțeles ce ĂŽn locul unei role și astfel se mĂŁsoarĂŁ cât de ĂŽntins e lanțul. 3) La orice mașinĂŁ se schimba distribuția. Ăn medie la 90000km. Și costa cam 1500-2000 lei. 4) 3000-5500 lei nu ĂŽnseamnĂŁ câteva mii. Serios. Ca unii ĂŽși cumpĂŁrĂŁ bmw de 250000km și au impresia ca ĂŽl vor tine cu câteva sute de euro, mașinĂŁ costând inițial și de 5 ori mai mult decât prețul plĂŁtit...cum sa le zic, naivi?? BineĂŽnțeles, ei au impresia ca aia care plĂŁtesc 50000 pe o mașinĂŁ nouĂŁ sunt idioți. Pentru cĂŁ f*ck logic.2 points
-
2 points
-
bunĂŁ seara tuturor! ĂŽncep prin a-mi prezenta masina,și anume al.meu bmw e46 323i (de fabrica) acum având motor 3000cmc. dupĂŁ swap,ass vrea sa montez ĂŽn viitorul apropiat turbo. pe lângĂŁ motor am luat sistemul de franare de pe 3.0, grup cutie plus altele.. mașina nu as vrea sa treacĂŁ de 330 -350 cai..As vrea sa meargĂŁ "liniștit" motorul. nu o fac pentru curse și doar din pasiune și placere..mașina este cabrio,și chiar acum a intrat la suspensie,și anume pneumatica independenta ĂŽn iarna asta o sa o vopsesc și o sa ii retapitare tot interiorul, și apoi o sa urmeze turbo deși am câteva cunoștințe despre mecanica o sa doresc sa o duc la cineva care a mai fĂŁcut asa ceva (1 dintre motivele pentru care fac acest thread poate cineva a auzit sau știe pe cineva) ma uit pe net și vad kit-uri la 600-800$..totuși o sa ĂŽnclin spre ceva mai bun.. ca buget ar fi undeva 3500-4000e ĂŽn ĂŁștia sa intre tot..repet nu vreau sa merg la presiune mare..cred ca 0.6-0.7 o sa fie de ajuns. nu am fĂŁcut acest thread sa fiu luat la mișto sau chestii de genul..as dori pĂŁreri de la cineva care are cat decât experienta.2 points
-
Salutare tuturor! In august am vandut fosta masina,respectiv 520dA M47 2007,iar la scurt timp am gasit o masina destul de dotata zic eu,singurul inconvenient daca pot spune asa e cutia manuala,insa m-am obisnuit rapid cu aceasta. Este vorba de un e60 LCI 2008 520d 177cp n47 M packet de la mama lui. Masina e foarte inchegata,ma incanta tinuta de drum a suspensiei M packet. Un mare plus al acestui motor este consumul,mai ales in exterior unde am cam 4,5-5,in oras de la 7,5 la 9. Problemele intampinate de la achizitie a fost ambreiajul,motiv pentru care l-am schimbat - Luk. In rest,in urma verificarii efectuate la service totul este ok.Motorul suna foarte bine,fara zgomote suspecte. Masina are 258k km. In momentul achizitiei aceasta prezenta imperfectiuni pe mai multe elemente,motiv pentru care am vopsit-o integral in culoarea Black Bmw 668. Mai jos postez lista optionalelor,urmand sa urc si niste poze. VIN WBANX31090C089273 Prod. Date 2008-07-14 Mileage Check mileage and service history Type code NX31 Type 520D OL (EUR) Series E60 (5 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N47 Displacement 2.00 Power 130kw / 177hp Drive HECK Transmission Manual Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery LEDER DAKOTACREAMBEIGE (LCGE) Options S1CBA CO2 package S217A Active steering S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S302A Alarm system S320A Deleted, model lettering S323A Soft-Close-Automatic doors S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S437A Fine wood trim S442A Cup holder S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S481A Sports seat S494A Seat heating driverpassenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USBAudio interface S6VAA CIC-Zusteuerung S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7MFA Sports Edition S7SPA Nav Professionalcellph. prep. Bluetooth L801A National version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S936A Dummy-SALAPA S9AAA Outer skin protection Standard Equipment S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German1 point
-
Te cam contrazici singur, dar in fine. Arata-mi si mie unde zice "fabricantul" acest lucru? Ca in cartea tehnica a masinii, manualul utilizatorului, eu ti-am aratat ca fabricantul nu zice nimic din ceea ce tu spui.1 point
-
o sa adaug si poze, dar n-ar fi foarte edificatoare. Bucsile au fost deformate atunci cand au fost scoase. Mecanicul mi-a zis ca era joc in 'axul' lor. Am cautat dupa codul OE luat de pe real-oem (de unde e si poza de mai sus) pe epiesa si am gasit mai multe de unde am ales lemforder. Intre timp, am fixat bateria mai bine - descoperisem ca nu e fixata deloc ... - si zgomotul spate s-a mai diminuat. am facut si RCA (570 ron ASIROM 6 luni, not bad... i guess.) Si acum, daca tot am si ITP si RCA, vor urma: - revizie - anvelope de iarna1 point
-
Era si cazu , pana acuma doar au papat bani , e timpu sa mai produca si ele ceva1 point
-
explicatia oficiala este ca se negociaza, discount la mai multe masini cumparate de la acelasi dealer, adevarul este ca se cumpara masini cu probleme tehnice, se dau km inapoi la greu, si se mai face si evaziune fiscala prin eludarea platii TVA(masinile se cumpara pe firme fara TVA, dar nici in Romania nu se plateste TVA, deoarece sunt de multe ori firme fantoma, se trec masinile pe persoane fizice, etc)1 point
-
1 point
-
Nu vreau sa-ti "dau vestea rea" dar daca o sa schimbi uleiul in diferential,vezi sa pui EXACT ceea ce spune producatorul altfel il distrugi mai mult decat este probabil! Daca uleiul scos din diferential arata "tulbure" si dupa cel putin 24 ore de lasat la decantat exista ceva negru pe fundul sticlei si este MAGNETIC facand testul cu un magnet puternic nedoymium fier boron din hard-diskuri vechi sau cumperi un magnet puternic si daca acea "negreala" este atrasa de magnet foarte posibil sa ai diferentialul cu probleme! Din simptomele spuse de tine,asta este defectiunea,se aude cel mai bine acelerand pana pe la 110 si apoi iei piciorul de pe acceleratie dar O LASI IN VITEZA! functie de tipul diferentialului o sa te coste destul de mult... Eu am "cam" scos pilitura metalica din diferential dupa vreo 1000 km din cauza uleiului DE KACAT ,aici vina fiind a mea pentru ca am ascultat de un dobitoc care habar n-avea ce vorbea! acum diferentialul are LIQUI MOLY in el,exact ce recomanda producatorul litera cu litera cifra cu cifra asa cum e scris in manualul de exploatare al masinii! Am facut de atunci cam 6000 de km ,si deocamdata nu se aude nimic in masina cand ma deplasez cu 100-110 km/h si iau piciorul de pe acceleratie dar o las in a-5a sau a-4a! Este si bine izolata fonic masina si e greu sa auzi ce se intampla pe sub ea... Dar eu sper sa nu fie probleme prea curand cu diferentialul! Si in cutia de viteze tot LIQUI MOLY i-am pus si schimba superb acum! Nu mai zic de motor,parca e altul de cand i-am pus MOTUL 4100 POWER 15W50 semi-sintetic! Cred ca asta trebuia sa fac de prima oara,sa urmez exact indicatiile din manualul de exploatare BMW nu sa ascult de toti imbecilii care se dau atotstiutori! Deh, sunt incepator in ale masinilor,dar invat repede! N-am mai avut decat un TICO din 1997 inainte de 520i-ul asta cu care am facut vreo 6000 km si a crapat definitiv si irevocabil _chiulasa_! primul pas in diagnosticarea problemei tale l-ai facut deja,huruie "ceva" prin spatele masinii pe la 110 daca iei piciorul de pe acceleratie si o lasi bagata in viteza! al doilea ar fi sa schimbi uleiul si sa vezi cum arata si ce-i prin el... al treilea ar fi sa dai jos diferentialul si sa-l trimiti la reconditionat daca uleiul are mult continut metalic prin el! fa rost de magnet puternic si vezi atunci! al patrulea pas ar fi sa faci rost de manualul de intretinere si exploatare al masinii si, daca mai ai de gand sa o tii "ceva km"(macar vreo 100 mii), sa respecti intocmai ce-ti spune manualul! altfel... o sa ai probleme una dupa alta in viitor...1 point
-
Pe spate si luneta geamurile sunt privacy,motiv pentru care pe fata am montat folie 50% sa le uniformizez,zic eu ca au iesit ok. Jantele de vara sunt style 218 19",pastrate de la cealalta masina,iar de iarna style 138 cred. Pozee Cam astea le am Sent from my SM-G900T using Tapatalk1 point
-
1 point
-
sunt uleiuri Hidrocracate, au baza slaba, nu rezista multi km, dupa care devine zgomotos motorul. Dar daca nu ai urechea formata, tu zici ca e bine. Mi uita-te si in teste de uzuri de la rusi,nemti si americani ptr VirginOilAnalysis(VOA)-ulei nou si UsedOilAnalysis(UOA)-ulei uzat. Gasesti pe bobistheoilguy, oilclub ... Acolo vezi si cantitatea de metale dintr-un ulei Tu poti sa pui si ulei de gatit la bunica in motorul tau, daca tot ma iei asa la misto. Lista e facuta de mine cu uleiuri ok Motul inafara ca e slaba baza si e ulei HC si nu rezista multi km, mai lasa si depuneri in motor(sludge). Dar sigur tu n-ai auzit de asa ceva. Eu zic pune mana pe carte si mai studiaza una alta la uleiuri, ca nu e greu - ceea ce e interesant este la continutul in metale : UOA-uri la uleiurile folosite in motor, prezinta urme de metal ( AL), asta poate proveni din blocul motor- adica poate sa insemne uzura, dar trebuie stabilit conditiile in care a fost folosit....daca nu este acelasi motor si a fost un motor deja uzat, daca a fost segmentat recent etc, sau ulei tinut peste masura poate avea urme de aluminiu in el -un motor cu uzura pronuntata are resturi de metale AL FE Cr care plutesc in ulei prin motor, ....asta in eventualitatea unui motor cu uzura pronuntata uzura segmenti e data prin Cr, Ni mai sunt Cu, e dat de uzura de la cuzineti, piese de Alama sau bronz, bucșe de biela, rulmenți și rĂŁcitoare de ulei pe baza de cupru Cuzinetii sunt facuti dintr-un aliaj de Cu acoperit cu aluminiu sinterizat. Cuzinetii, in zona de frictiune, dupa zeci si sute de mii de km, au zone unde cuprul intra in contact cu metalul,"plutind" pe pelicula de ulei. Nu sunt "varza" deloc motoarele care au "dungi fine" pe cuzineti in zona de frictiune. niste link-uri interesante de citit: https://bobistheoilguy.com/engine-oil-analysis/ http://www.wearcheck.co.za/downloads/bulletins/bulletin/tech47.pdf http://www.machinerylubrication.com/Read/646/copper-diesel-engine-oil http://www.vansairforce.com/community/showthread.php?t=228751 point
-
Sa inteleg ca Liqui Moly Top Tec 4200 5W30/ Top Tec 4100 5W40 , nu respecta norma LL04 ? De unde ai luat aceasta lista? Sau ai facut-o tu ? Te intreb din pura curiozitate. Putin off topic: Daca faci o recomandare gen: Evita marca X, vino si cu o serie de argumente plauzibile, pentru ca in cazul in care cineva iti asculta recomandarea sa o faca in cunostinta de cauza. On topic: Ca si recomandare a mea, eu am bagat LM Top Tec 4200 5w30 LLO4 si se comporta foarte bine.1 point
-
Schimbul il fac la 10 k km, am facut 3 schimburi de cand este masina la mine, nu completez deloc intre revizii, nu scade, sau cel putin nu vizibil. As vrea sa schimb tipul uleiului folosit, de Castrol am inteles ca e prost si contrafacut des. Am citit lucruri bune despre Motul& Liqui MOlly, despre uleiul BMW OE facut de shell nu stiu ce sa spun, parerile sunt impartite.1 point
-
1. Vrei sa schimbi uleiul pentru ca a venit timpul sau kilometri, de cand ai masina si nu l-ai schimbat? 2. ..Si cat de des a trebuit sa completezi?1 point
-
salut , alege din lista de mai sus(un post mai sus decat ce ai postat tu), am pus eu mai multe variante de 5w30 care respecta norma BMW LL04 ... etc Nu se merita sa pui 5w40 mai ales acum iarna, daca nu ai consum de ulei.1 point
-
Salut, am un e90 din 2007 240 k km cu DPF off motor M47, masina este la mine de 30 k in care am folosit Castrol 5w30(edge fst),tot citesc de uleiul Castrol ca e contrafacut si/sau prost si ma bate gandul sa-l schimb in viitor, doar ca nu stiu ce sa aleg, va rog sa ma ajutati cu o recomandare: -BMW 5w30 (facut de Shell) -Motul 5w30 (aici nu stiu exact care cred ca xclean 8100) -Liqui Molly Top Tec 4600/4200 5W-30 ps: pot lua in considerare si 5w40 daca nu am dpf?1 point
-
Ai 300lei manopera la discuri+placute, ai inteles gresit! Ai manopera total 2600lei, nu 4500. Legat de pretul pieselor, cam alea sunt pentru piese originale..daca vrei mai ieftin, alege AM! l.e. Uitandu-ma pe postul tau original, tu ori ne iei la misto, ori astea sunt primele facturi pe care le vezi in viata ta...te contrazici si o faci cu poze cu tot!1 point
-
2000 ron manopera la schimb de discuri si placute .......... ma fac mecanic1 point
-
@ral. In discutie intra si ecu ,nu e.ca la.DAcie doar cablul de acceleratie, mai intervin si alti senzori1 point
-
Interface alba de inpa si cea albastra sunt de china, Carly e germana.1 point
-
neo...eu am si cablu+laptop si carly pe telefon...sincer e mult mai usor cu carly si mai la indemana decat ncs expert, cred ca asta e motivul pentru care il folosesc toti, numai vorbesc ca fata de ncs expert nu iti trebuie cine stie ce cunostinte sa folosesti carly. Nu inteleg cum carly ar putea strica un modul gen ista-p cand faci update si se strica vreun modul.1 point
-
Testul e bun, dar daca se apleaca prea mult in curbe abordate mai "in forta"/viteza problema este sigur la amortizoare! Pana la urma rolul arcurilor este sa preia socurile dar amortizorul dicteaza cat de mult se lasa masina pe respectiva parte fortata in curba si cat de bun este contactul pneului cu asfaltul! Anume,daca se lasa deodata multa greutate pe partea dreapta sau stanga,amortizoarele se intaresc progresiv si nu lasa masina sa se aplece peste o anumita limita! Daca se intampla asta,amortizoarele nu mai functioneaza corect sau deloc,practic masina balansandu-se/leganandu-se pe arcuri! Nu sunt vreun "expert" in amortizoare dar judecand dupa principiul de functionare al unui amortizor,cam astea sunt simptomele unor amortizoare "terminate": balans mare a intregii masini/caroserii pe curbe abordate mai tare! Amortizoarele sport nu lasa mai deloc caroseria sa se incline prea mult,de aici si confortul mai redus dat de ele,dar stabilitate imbunatatita la viteze mari si traseu mult virajat! Mi-ar place suspensie sport pe E34 dar nu consider ca e necesar si nici nu-s pregatit sa renunt la confort! Am fost de curand "pasager" intr-un VW GOLF sport, si am zis ca-i stricata suspensia ,atat de tare se simteau gropitele si asfaltul in general! Dupa plimbare cand ne-am intors unde lasasem masina,E34-ul 520i, si m-am dus acasa, am zis ca m-am suit in vreo limuzina S-CLASS ,atat de placuta era suspensia la masina mea! Confort si liniste in interior,comparat cu VW GOLF al amicului!1 point
-
amortizoarele fata la E34 sunt de belea... greu de dat jos, greu de pus la loc,greu de gasit si sa se mai si potriveasca,etc... daca nu ai deja cumpara prese de arcuri,eu nu aveam cand am umblat la suspensia fata si cu greu mi-a imprumutat un tip una! Pentru suspensia spate nu mai apelez la el, am cumparat eu YATO YT-0605 sa-mi fac treaba in liniste! Pentru E34 e normal sa fie suspensia mai moale ca doar e clasificata drept "limuzina",sau cel putin asa era pe vremea cand a aparut! Mie oricum imi place la nebunie cum se simte pe curbe,chiar imi inspira incredere si daca e sa "fuga" in vreo directie din cauza vitezei prea mari,o sa stii din timp,nu rupe aderenta/se pierde deodata! Probabil sunt de vina si cauciucurile ce le am eu pe masina(prea bune ),dar sigur e si masina+suspensiile! Daca poti fa poze la punctele/piesele esentiale,eu n-am prea avut cum sa fac,eram prea murdar pe maini sa mai ating telefonul... Poate intereseaza si pe altii,asa e frumos ,sa ne ajutam reciproc daca putem!1 point
-
1 point
-
nu exista scuze de greutate la masina respectiva, 2.5 6 cilindri? cum poti spune asa ceva? greutate era daca avea 1.2 in 3 pistoane ) vezi si la debitmetrul de aer, incearca sa-l schimbi. si te rog sa faci ceva cu partea aia din fata (capota) e groaznica. (fara nici o ofensa) masina e frumoasa cum e gandita de bmw, te rog nu o strica. modificari din astea poti sa-ti faci la o skoda fabia care e exagerat de urata si vrei sa o faci mai frumoasa( ca nu ai bani de alta ) dar la masina ta ii strici tot aspectul si din frumos faci urat. keep it OE!1 point
-
Daca se dovedeste ceva grav gen vibrochen, eu zic sa te gandesti la un motor second hand.1 point
-
Stai linistit, ca si Mercedes sunt la fel de complexe. Pot fi mai scumpe la intretinere, depinde de situatie. Schimba distributia (3000lei) ca sa nu ai probleme si poti sa stai linistit cativa ani. De unde ai scos`o pe asta cu "miile de euro"? La ce fel de mecanic mergi? )0 points
-
Mulțumesc mult de rĂŁspunsuri.Deci sĂŁ mĂŁ pregĂŁtesc sĂŁ sar cu miile de euro ..Mai bine scap de ea cât mai pot.UrmĂŁtoarea mașinĂŁ o sĂŁ fie mercedes sigur.0 points
-
0 points
-
+1. E60 M5 vs E60, descrierea oficiala " 2 masini total diferite in afara de exterior"-1 points
-
celor ce se plang de impozit mare la 3.0, cei ce fumati sau aveti alte vicii, cat dati pe tigari timp de 4-5 luni? Eu nu fumez, asa ca nu ma deranjeaza sa dau 1900Ron/an ca sa ma bucur de un motor potent, prefer sa-i ard asa decat sa-i bag in plamani, mai bine un viciu ca asta credeti ca oricum nu bagam bani fara voia noastra la stat? nenumarati si pe orice cumparam, diferenta e doar ca la impozit ii dai gramada...e doar psihologie...-1 points
-
Nu stiu daca este topicul potrivit sa intreb. A ĂŽnscris cineva 320d e90 2005-2006 ,de curând? Aveți idee cam cât ar fii timbrul de mediu? Manual. Am intrat pe câteva site-URI dar 1600 de euro mi se pare greu de crezut.-1 points
-
eee...tu bi or no tu...code: cand am atentionat lumea (chiar pe topicul asta cred) am fost declarat neserios... p.s. sunt cazuri in care nici contactul nu se mai pune dupa codare cu "china coding power"...dar deh...pana nu se dau cu capul de grinda...-1 points
-
Nici macar :( M-am uitat mai atent pe deviz si cei 1600 RON reprezinta de fapt schimb doar ulei motor + filtre ... WTH?! Din pacate, n-am inteles nimic gresit Ai mai jos poza cu devizele. By the way, acestea sunt preturi cu discount!!! :) Later Edit: Nu prea ma descurc cu incarcatul pozelor La mine sunt orientante cum trebuie, nu stiu de ce le roteste dup aia. Plus ca nu ma lasa decat cu maxim 1MB in total per upload.-1 points
-
iti alegi de mai jos pe care vrei, ti le scriu pe toate care respecta norma BMW LL-04. Ca sfat evita Motul daca cumva de fapt vroiai sa iti alegi acea marca 5w40 C3 BMW LL04 - Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w40 - Fuchs titan gt1 5w40 XTL - Yacco VX 1703 5W40 - Motul 8100 xclean 5w40 - Motul Specific BMW LL-04 5W40 5w30 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 5w30 - Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w30 - Shell Helix Ultra ECT 5w30 - Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W-30 - Fuchs TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 XTL - Selenia Multipower 5w30 - Petronas SYNTIUM 5000 XS 5W30 - Petronas SYNTIUM 5000 AV 5w30 - Yacco VX 1703 FAP SAE 5W-30 - BMW 5W30 Longlife LL-04 - BMW Twin Power Turbo 5W-30 LL-04 0w40 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 0w40 - Aral SuperTronic 0W-40 - BMW Original 0W40 LL-04-1 points
-
exact cum banuiam. Daca vrei mai bun ai Millers, e la fel de bun ca Valvoline ptr BMW LL4 Millers, ai variantele de mai jos, iti alegi ce viscozitate vrei Millers Oils EE Longlife 5W30 C3 MILLERS XF LONGLIFE 5w30 Millers Trident 5w30 Longlife Millers Oils XFS 0w40 Millers Oils Trident 5w40 Longlife-1 points
-
nimic ,nici o urma de discutie "constructiva",doar ura si postari arogante! cam atat pot RROManii! puneti mana si cumparati-va manualul de exploatare pentru masina/motorul ce o/il aveti si faceti ce va spune producatorul,ca stiu ei mai bine decat orice "mare meserias" in ale oloiurilor! p.s. : de cand am schimbat uleiul si am pus MOTUL semi-sintetic,merge masina perfect,consuma mai putin comparat cu uleiul mineral dinainte,se aude mai incet motorul,TOTUL PARE BINE! De unde ati scos-o p-asta ca "lasa sludge"(mai mai,anglofonilor,americanofoni...) prin motor,nu stiu... Oricum la 5900-6000 km il schimb,mai rau/prost decat BP mineral, N-ARE CUM SA FIE! bafta!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
DacĂŁ ai nevoie de ceva gĂŁsești aici www.electron1.ro eu am schimbat de curând becurile xenon,am pus de 75 W-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Frumoasa! Sa o stapanesti sanatos, mai silentios:O:O nu ma gandeam ca exista motor mai galagios ca un N47 )-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00