Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/23/16 in all areas
-
3 points
-
Tg. Mures - Bucuresti Nu inteleg de ce imi invarte pozele asa aiurea2 points
-
2 points
-
NO27N7HQVMJLAAFJAAUQ DNALEBFH7YBGOABIAD7Q 2BCTRPIJC4JPEABIAD7Q2 points
-
Multumesc pentru tot sprijinul,Bogdan!si tie iti doresc sa te bucuri de noua ta bestie Sent from my SM-G900T using Tapatalk Multumesc frumos! Sent from my SM-G900T using Tapatalk Mersi!eu sunt multumit cum trage 2.0d pe e60,daca il mai ajuti cu o resoftare este foarte ok. Nu este vreo masina sportiva,insa se misca binisor,iar depasirile le faci in siguranta. Sent from my SM-G900T using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Muumesc domnu'!asemenea iti doresc si tie,sa te bucuri de toti calutii!1 point
-
Frumoasa! Sa o stapanesti sanatos, mai silentios:O:O nu ma gandeam ca exista motor mai galagios ca un N47 )1 point
-
Ai facut si reinitializarea motorasului din tester ? La N42 mai este inca un calculator doar pentru valvetronic.Poate fi si de acolo problema.Ai putea sa incerci unul de proba.1 point
-
Ma rog, asta este o problema personala, la munteni nu le vinzi gogosi umplute, te-ai convins Spor la vanzare1 point
-
1 point
-
Cutia e cam aceeasi doar selectarea treptelor la tine se face electronic si la mine mecanic. In rest aceeasi cutie, aceeasi senzatie. Iar motorul, bine ca nu are probleme cu distributia. Oricum ai dus discutia in derizoriu. Ai masina cu km manariti si oricine o verifica evident ca nu o cumpara.1 point
-
Mersi. Nu eu ti-am descoperit anuntul. Ia-o mai usor. In plus, stim si noi cum sa calculam km in baza lipsei intrarilor in service etc. Mai bine dai km inainte si pui anunt corect. Cam toti verifica istoricul zilele astea.1 point
-
Ne dam pasionati dar umblam cu cioara vopsita pe olx. Si pe autovit.congo daca o punea la vanzare si tot nu trebuia sa umble la km. Daca il sunam cineva de pe forum sa cumpere masina nu e penibil sa vada 219.000 km in bord in loc de 280.000 km cat a pus aici?1 point
-
Da nici eu nu sunt de acord aici...sa pui alte date decat cele reale, pentru ca si eu ramas de multe ori cu gust amar cand am cautat sa-mi cumpar masina.1 point
-
Ai usurat masina de 70.000 km ! https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-520d-automat-e5-ID7l9ZE.html1 point
-
Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....1 point
-
1 point
-
Sunt doar un user oarecare la fel ca si ceilalti, fiecare ajuta cum poate, tu daca postezi peste tot fara sa detii toate informatiile cum te faci util? Fise tehnice putem sa gasim oricand pe net, cu toate informatiile de rigoare... Am lucrat cu uleiuri, am vandut odinioara, si nu este asa usor sa convingi pe cineva sa cumpere un anumit tip de ulei sau chiar o simpla recomandare poate deveni periculoasa in anumite cazuri, daca se strica rabla o sa dea vina pe tine, ca din cauza ta s-a stricat.... Asa ca putina retinere mai ales din partea userilor noi, necunoscuti, posibil clone de useri banati etc ar fi de preferat Ma refer de altfel la experienta, un user nou se umfla ca el vrea sa ne ilumineze, si da copy/paste de pe google, poluari gen ciupanezu1 point
-
Aceiasi problema o am si eu la F10 530d xdrive.Huruie in viraje stanga-dreapta,zgomotul fiind ca unul de planetare de la vechile dacii...Inca nu am fost sa fac o verificare la un mecanic,dar am vorbit cu unul foarte bun si mi-a zis ca saptamana trecuta au fost la el doua F10 si un f01,ambele xdrive,cu aceiasi problema de zgomot de planetare fata.Se pare ca este problema comuna la F-uri xdrive cu planetarele fata dupa 160-170 000 de km...O sa va tin la curent dupa ce o sa merg la mecanic pentru verificare.1 point
-
1 point
-
0 points
-
Pt initiator : Se merita casco as zice.La mine ar fi fost cca 1000E acum vreo 5 ani,am zis pas. Cunosc insa pe cineva care a stat cu ,casco la toate masinile si le trostea in prostie.Cand nu a mai facut Casco deodata au incetat accidentele.Trageti voi concluzia. Te rog,pt binele tau,opreste-te.Te faci de ras.0 points
-
0 points
-
Inscrie-te la o scoala de soferi si te v-or invata sa conduci!! Nu iti trebuie casco pentru asta.bafta0 points
-
Boaska, nu te supara, tu esti responsabilul cu luatul peste picior aici? Toti stim ca tu stii multe, ca de aia ai peste 3000 de posturi, nu? ..Nu vrei sa impartasesti cu noi ce stii (fie el si copy/paste dupa cum crezi..) pe topic? Intrebarea e alta: Cat de UTIL te afli/faci pe aici!? Criticand in felul in care o faci o sa faci muci forumul asta. EU CRED ca, chiar nu trebuie sa ne purtam urat unii cu altii! Informatia si cunostintele sa primeze, nu? ...A POSTAT KASPIC IN LOCUL NEPOTRIVIT? NU! Atunci de ce nu il lasi in pace!? Pace si Iubire.-1 points
-
@Kspik poti te rog sa-ti dai cu parerea despre uleiul de mai jos (nu neaparat de aceasta vascozitate) pentru folosirea intr-o masina de zi cu zi? http://www.ulei-motul.ro/uploads/motul-300v-power-5w40.jpg-1 points
-
Sa ma "confesez" si eu p-aici: BMW E34 520i din 1990 cu motor M20B20 schimbat uleiul prin 20 mai 2016 cu Bp Visco 2000 20W50 ca asa spune la carte(20W50 intre minus 10 grade celsius si plus 50 grade celsius). Am fost obligat de situatie sa cumpar CE O FI PRIN MAGAZINE,ca uleiul nu fusese schimbat de mai mult de 10000 km si de parca asta n-ar fi fost de ajuns masina a si stat nepornita/nefolosita vreo 3 ani... Am fost nevoit sa o pornesc asa si sa o duc vreo 4 km unde urma sa o pun la punct d.p.d.v. tehnic! A mai functionat pe acolo vreo 10 minute,dar cand am vazut cum arata uleiul n-am mai pornit-o pana nu i-am schimbat uleiul! Pana acum,din cei 4,5 litri nu a scazut decat aproximativ 2 mm pe joja de la maxim in jos! Cred ca-i bine din ce am mai citit despre motoarele astea vechi M20B20... Dar ca sa fiu sigur si sa nu amestec uleiurile aiurea pe viitor o sa folosesc DOAR ulei 15W50 de la MOTUL sau MOBIL daca gasesc sa cumpar! Deocamdata din ce vad eu MOTUL e la putere,se gaseste usor ,MOBIL mai greu si bineinteles mai scump doar e 100% sintetic nu "technosynthese" sau alte minciunele de-astea cum scrie MOTUL pe ambalaj... Pentru conditiile meteo de la noi consider ca 15W50 este cifra care trebuie si pana la urma asta scrie si in manualul masinii,ce il am eu alaturi de toate actele masinii... Nu cred sa scada temperatura la noi pentru mai mult de o noapte sub minus 20 grade celsius sau sa stea pentru mai mult de cateva zile la mai mult de 40 grade celsius! Si oricum la cati km fac eu lunar(vreo 1000),o sa schimb ulei la 6000-7000 km si sa-i fie de bine motorului! Ca oricum are vreo 255000 km si habar n-am cum a fost intretinut pana la km astia! Sper sa ma mai tina vreo 100000 km si pe urma probabil o sa trec la alta masina,preferabil FORD F-150 ca-mi place mult! O sa incerc sa gasesc modelul care are tot 6 cilindrii in linie ca e superb tipul asta de motor,varianta de 4,9 litri la care SIGUR va fi nevoie de GPL! :hyper: Adica ,logic gandind ,daca acum cu 520i-ul de 2 litri M20B20 ajung la o medie de aproximativ 11 litri la suta(15 litri la suta de km in oras, 8 litri la suta de km in afara mers pana-n 120 km/h) atunci cu un motor de 5 litri si 6 cilindri in linie sigur o sa am o medie MINIMA de 15 litri la suta km sau mai mult... Dar macar e motor adevarat si se mai si aude bine! Uleiul vechi era foarte negru si foarte putin "alunecos" intre degete iar BP-ul actual 20W50 e murdar rau dupa vreo 5300 km(nu mai stiu exact cati are,trebuie sa-i fac o poza azi). Cel mai probabil s-a folosit ulei ieftin inainte sa ajunga masina la mine de aici si tot jegul interior ce a murdarit asa de repede uleiul! Ramane sa sper la mai bine pe viitor cand o sa schimb uleiul la maxim 7000 km!-1 points
-
Salutare ! Intrucat a venit vremea reviziei pentru al meu BMW E46 320d 136cp cu 270k+ km la bord, vin cu doua intrebari in atentia dvs. In momentul de fata motorul functioneaza cu ulei Castrol 10w40 ( nu am facut decat 7k km de cand am luat masina, revizia fiind facuta cu 500km inainte sa ajunga la mine, dupa spusele vanzatorului. Ideea este ca odata cu venirea frigului, motorul are un tacanit care a inceput sa se manifeste in urma cu doua dimineti , dintr-o data. Cred ca este de vina si uleiul, tocmai de aceea vreau sa grabesc putin revizia). 1. Desi am prospectat forumul, oarecum am gasit un raspuns catre alegerea uleiului, si anume Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 , as dori totusi sa stiu si parerea voastra. Este un ulei ok pentru numaru de km pe care il are masina mea la bord ? Stiu ca alegerea uleiului nu are legatura in mod normal cu numarul de km, ci cu starea motorului. Se pare ca nu imi consuma ulei, joja fiind la maxim de cand am luat masina si acolo a si ramas. De mers, merge ok motorul. Singurele simptome ar fi ca, este mai galagios si vibreaza mai agresiv de cand cu frigul. 2.Cum pot face diferenta intre un ulei Liqui Moly original si unul fake ? Intreb pentru ca uitandu-ma pe diverse magazine online pentru achizitionarea lui, gasesc acelasi ulei (top tec 4100 5w40 5L) dar cu poza de pe bidon diferita. Atasez mai jos pozele. de pe site-ul oficial. http://www.epiesa.ro/poze/poze_accesorii/337.jpg de pe un shop online romanesc (nu dau nume) Credeti ca ambele uleiuri sunt originale ? De ce exista diferenta aceea de imagine ? Ma poate lamuri cineva ? Multumesc anticipat.-1 points
-
Nu e vorba de masina cu defecte, desi nu spun ca e perfecta. Am luat masina de la un prieten bun, si am urmarit-o cu mult timp inainte sa o iau, deci nu cred ca a avut vreun interes ascuns, mai mult decat atat, eu m-am tinut de capul lui sa o vanda ( nu avea tacanituri, batai, o am din iulie ) Multumesc de raspuns, astept raspuns si la a 2 a intrebare.-1 points
-
Lol. Exact aceeasi problema o am si eu ! La rece nu bate, la cald bate dar doar la relanti, cum accelerez putin, dispare bataia. Am tot ulei 10w40 , si pana acum doua zile motorul mergea liniar, nu batea, nu tacanea, nu nimic . Concluzia ? Vascozitatea 10w40 este cam mare pt perioada rece. Intradevar, nu ar fi trebuit sa bata tachetii cu motorul cald dar eu cred ca, fiind cam frig afara chiar si cu motorul cald, nu reuseste sa se fluidizeze suficient. (mai ales ca in cursul saptamanii merg doar in oras, 30-40 min dimineata si seara 40-50 min. Poate daca as fi mers ceva mai mult cu masina, si uleiul ar fi circulat mai mult prin motorul incins, nu s-ar mai fi auzit acel tachet. Daca ne gandim, pana ajunge la temperatura normala de functionare, motorului(cel putin in cazul meu) ii trebuie cel putin 20-30 min. Parerea mea este sa treci pe 5w40, si eu voi face asta, si sunt convins ca nu o sa mai bata nici un tachet. atunci indiferent cat de frig va fi afara, avand vascozitatea 5w + temperatura motorului in regim de functionare (la jumatate) va face o fluidizare optima.-1 points
-
nu va mai jucati cu uleiul de motor! ce spune producatorul masinii/motorului sa puneti in functie de temperatura ambientala,DE-ALA SA PUNETI in motor! Eu am aproape 6000 km de cand am schimbat uleiul in motorul M20B20 si,atunci cand l-am schimbat am pus ce am gasit prin magazinele din oras,adica BP VISCO 2000 20W50! Fiind prin mai-iunie treaba asta,era uleiul ideal ca cifra 20W50 conform celor indicate in manualul BMW ce l-am primit odata cu masina! exact ce se recomanda intre minus 10 grade celsius si plus 50 grade celsius,temperatura exterioara a aerului! Dar acum ca vine iarna cu cine stie cate grade celsius minus, si am aproape 6000 km ,in curand vreo 7000 km facuti cu acel BP Visco 2000, sigur o sa trec la MOTUL 6100 Synergie 15W50 care se poate folosi intre minus 20 grade celsius si plus 40 grade celsius temperatura exterioara! Cum s-ar parea ca fac vreo 1000 km pe luna cu masina, urmatorul schimb de ulei dupa ce voi pune MOTUL 15W50 s-ar putea sa coincida exact cu venirea primaverii si caldurii,cand o sa schimb uleiul tot cu 15W50 sau poate pun 20W50 pentru temperaturi de vara,ca a functionat SUPER cu acel BP VISCO 2000 in ultimii aproape 6000 km! De consumat ulei nu cred ca a consumat aproape deloc,dar sincer nivelul pe joja este aproape de maxim pe teren plat la rece,poate vreo 2 mm sub maxim! Cum in vreo luna oricum il schimb din partea mea consumul de ulei e infim si irelevant in motorul meu! faceti rost de manualul de utilizare pentru modelul de BMW/masina pe care-l aveti si folositi doar uleiul recomandat de producator,marca o alegeti voi dar eu cred/sunt sigur ca MOBIL si MOTUL fac cele mai bune uleiuri de pe piata! CASTROL nu-mi inspira increde deloc! Bineinteles,fiecare face exact ce vrea cu masina si banii lui!-1 points
-
corect! e usor sa dea un prost/mecanic din gura si tu sa-l asculti! dar eventuala belea tu o s-o platesti din buzunarul tau! daca e prea subtire uleiul si afara e prea cald,va exista contact "metal-pe-metal" prin componentele din motor dupa ce motorul se incalzeste la temperatura optima de functionare! Daca uleiul este prea gros iar afara e prea rece, iarasi va exista contact "metal-pe-metal" intre componentele din motor chiar si dupa ce motorul ajunge la temperatura optima de functionare,uleiul fiind prea gros si la pornire si la 100 grade celsius, valoare data in Cst in orice fisa tehnica a unui ulei de motor! daca uleiul nu are vascozitatea care trebuie nici la pornirea la rece nici la temperatura de functionare a motorului atunci sigur vor exista uzuri continue,la fiecare pornire si in timpul functionarii motorului! https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/35/original/6100_Synergie_15W-50_%28GB%29.pdf?1357315986 http://www.mobil.com/english-US/Passenger-Vehicle-Lube/pds/NAUSMobil-1-15W50 Typical Properties Mobil 1 15W-50 SAE Grade 15W-50 Viscosity @ 100ºC, cSt (ASTM D445) 18 Viscosity, @ 40ºC, cSt (ASTM D445) 125 Viscosity Index 160 Sulfated Ash, wt% (ASTM D874) 1.21 HTHS Viscosity, mPa•s @ 150ºC (ASTM D4683) 4.5 Pour Point, ºC (ASTM D97) -39 Flash Point, ºC (ASTM D92) 232 Density @15.6º C g/ml ASTM D4052) 0.87-1 points
-
Salut. Eu am un e46 320d NFL, am luat masina cu ulei 10w40 in ea (asta se intampla prin iulie). Pot sa spun ca masina s-a comportat ok. Ei bine, de cand a venit frigul lucrurile s-au cam schimbat: -masina vibreaza ca un mic tractoras -la fel si motorul este foarte zgomotos si pentru ca toate lucrurile sa fie mai frumoase, a inceput sa bata si un tachete. Nu stiam prea multe despre motorul asta, insa in timp, m-am informat si pot spune ca am capatat ceva experienta. Dupa parerea mea uleiul 10w40,indiferent de producator nu este recomandat sa il pui intr-un astfel de motor nici daca are 300k km. De ce ? pentru ca este un ulei mai gros, un ulei mai vascos. si din cate stiu mai ales in perioada rece, nu face o ungere propice a turbinei. Mai bine folosesti un ulei 5w40 chiar daca o sa il schimbi mai des, mai ales ca vine iarna si 10w ar fi cam gros. Eu m-am hotarat si am decis sa merg pe un 5w40 liqui moly top tec 4100.(sper ca nu se considera reclama). Asta este strict parerea mea.-1 points
-
Nu a specificat modelul N42, si da, greseala mea a fost ca am citit e46 318. (ma gandeam la 318diesel). in orice caz, cred ca este valabil ceea ce am spus indiferent ca este motor pe benzina sau diesel.-1 points
-
nu stiu ce moralist esti tu si nici nu ma intereseaza, eu asa am luat masina avea 217.000 in bord, am verificat istoricul si am aflat ca in august 2016 are intrare la 280.000! eu oricum cumparam masina si de avea 500.000km cu istoric, daca m-a intrebat cineva de km i am spus, da romanul e cam prost un pic.. cum e si cazul de fata, daca masina are 100.000km in primul an facuti dupa care nu a mai calcat deloc la reprezentanta, si 7 ani mai tarziu are 150.000 o ia de buna, daca masina are in mediu facuti 40.000 km pe an si in prezent are 280.000 atunci sunt multi! stai linistit ca e numai in capul tau ca am dat eu km inapoi sa o pot vinde, ca nu e chiar asa, am suficienti clienti la masina inclusiv fostul proprietar, dar nu sunt eu foarte hatarat! Si in al 2 lea rand eu am spus ca are 285.000, nu ai vazut tu poza cu kilometrajul sau ai verificat masina, sau ai fi tu interesat de masina...pur si simplu esti doar un carcotas care crede ca a descoperit ceva interesant. singura mea gresala e ca am fost cinstit, trebuia sa pun km din bord si atunci era ok!-1 points
-
-1 points
-
Am schimbat uleiul in motor si filtrul de ulei,pe langa cateva alte chestii! Dar la prima vedere uleiul MOTUL 4100 POWER 15W50 este alta "mancare de peste" comparat cu BP VISCO 2000 20W50 ce l-am pus "la graba" cand am vazut ce fel de ulei era prin motor statut de 3 ani... Daca functioneaza asa bine macar vreo 5000 km sigur tot MOTUL o sa folosesc in viitor ,as incerca MOTUL 7100 15W50 care-i sintetic 100% conform celor spuse de MOTUL! Chiar daca este pentru motociclete, si nu special pentru auto! Ce am observat dupa cateva zile de "plimbat" cu noul MOTUL 4100 POWER: masina parca a inceput sa consume mai putina benzina indiferent cum as merge cu ea si motorul e mult mai silentios la relanti sau turat! Chiar ma declar impresionat de rezultatul schimbului de ulei! Probabil ca un ulei sintetic gen MOTUL 7100 15W50 va face "minuni" cand pus intr-un M20B20 cu vreo 250000 km reali! Sper sa incerc si asta la vara/prin mai/iunie cand o sa ajung din nou la 6000 km cu noul ulei!-1 points
-
de ce nu folositi manualul de intretinere/exploatare al masinii facut/intocmit de producatorul BMW?! n-as avea "curajul" sa pun ulei in motorul meu "la ghici/PLEZNEALA si dupa ce zic altii; si au incercat vreo 2 sa-mi bage pe gat/sa ma convinga sa folosesc 10W40 in motorul M20B20! A trebuit sa vin cu manualul masinii in care EXISTA un grafic pentru motoarele diesel si benzina in care spune clar ce ulei sa folosesti in functie de temperatura ambientala a aerului! Nu vreau sa vb prostii dar cele 2 persoane ce se dadeau mari experti in "oloiuri" NICI NU STIAU SA CITEAZA/DESLUSEASCA ACEL GRAFIC! Moment in care am devenit 100% convins ca am de-a face cu persoane LIMITATE si care habar n-au despre ce vorbesc,DAR VORBESC/"recomanda"... mare grija ce ulei puneti in motoare,mai bine ascultati ce va spune producatorul masinii ca aia au proiectat motorul, l-au construit in multe exemplare,l-au testat cam in toate felurile posibile,si-au distrus si mai multe motoare incercand/testand uleiuri pana au ajuns la rezultatul optim!-1 points
-
In legatura cu remarca ta cu "masina de cj" sa stii ca nici noua ne trebuie masini din sud fara fiscal si facute din 2 bucati, si chiar nu mi as dori sa o vand la samsarii sudisti sa mi iau iar tzeapa de cateva sute de euro cum am mai patit....."atractia asta sa stii ca e reciproca"-1 points
-
Iti dai seama ca cine o ia vrea mai ieftin adica fara rotile alea. Deci mai bine pui pretul mic si jantele pe 16 sau cat sunt. Pretul e mare pt un E90 si la km aia. Nu se va vinde la cat vrei tu 100%, mai scazi minim 2,3mii.-1 points
-
-1 points
-
Am facut un mic test, 0-100 km/h 7 sec Nu-i cine stie ce...but not bad...-1 points
-
Felicitari, frumoasa achizitie, sper sa te bucure mult mai mult decat precedenta, pachetul M e super.Pacat ca e manuala, merita o automata.-1 points
-
a mers in R vreo 60.000km - https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-550-ID7GjlYW.html-1 points
-
E60 meu din 11/2008 (deci sa zicem ca merge pe 8-9 ani) casco facut la 180.000 km (conteaza km), ma costa 54 mil pe an full casco la groupama, masina fiind evaluata la 13.500 euro (eu am cumparato cu 12.400). Conteaza si la cat iti evalueaza masina.. mai bine te duci la 2-3 asigurari si intrebi, conteaza ce fel de casco vrei sa faci, iti recomand urmatoarele asigurari in ordinea asta: -allianz -groupama -uniqa -omniasig La altceva nu te gandi sa faci. Sunt sigur ca acelasi casco de ex la uniqa era cu vreo 1.000 lei mai ieftin, dar am vrut la groupama pentru ca acolo il cunosc pe inspectorul local din oras.-1 points
-
Sincer......nici nu stiu ce sa fac , parerile sunt impartite ba ca se poate baa ca e o mare prstie...etc...si cum o sa aflu eu din ce cauza sa fisurat ??? 0PAUL DAMI UN NR DE TEL CELUI CARE SE OCUPA CU ASA CEVA !! MS Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk-1 points
-
S-au gasit haterii sa ma corecteze , nu m-am exprimat bine, ideea era ca pe E60 NBT are mai multe limitari decat pe celelalte serii, _DACA_ folosesti doar un emulator de CAN ieftin si nu alte inginerii de sute de euro, care iti ofera si HUD dar doar cu controlul A/C de LCI pt clima OSD cat si HUD. Cei de la bimmeretrofit au asa ceva si e 539$ cu rear drive camera support. N-am spus ca a existat HUD pe E8x si pe E9x. D-asta nu mai scriu eu pe forumurile romanesti, prea multi moralisti care daca stiu ceva se dau destepti si dau in cap altora.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00