Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/25/16 in all areas
-
Ămi cer scuze pentru eventualele greĂâ˘eli,sunt obosit,sper ca se ĂŽnĂâşelege si rog un moderator sa modifice acolo unde eu am greĂâ˘it,deja nu mai pot sa editez postarea,cu ocazia asta mai pun o poza.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161125/4606a6f6cec3d6a009f4e8db23afe7b7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161125/fca13fdb7bf3f38ce62d12012a8fcaf3.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk8 points
-
A2a zi deja masina era la MHS militari,vorbeam de reparatie.Din nefericire a trebuit sa o mut de acolo pentru ca ei nu lucrau cu asiguratorul meu si trebuia sa platesc eu dauna,urmand sa imi recuperez eu ulterior de la city insurance banii. Nu multumesc,eram constient ca ramaneam cu o suma mult prea mare blocata. Sun la bavaria otopeni,acelasi raspuns,sun la filaret ( dupa experianta ok cu distributia ),totul e ok,sui masina pe platforma si o las la ei. Si acolo a ramas timp de 2 luni,baietii au demontat-o si atat. A urmat cererea facuta catre casco,s-a miscat totul foarte greu,intr-un final demonteaza masina pentru constatare,sunt asigurat ca se va repara si ca nu e dauna. Culmea face ca masina fiind pe firma sa primesc pe mail confirmarea daunei totale,baieii voiau sa ma lase cu o manuta de bani si masina luata. Mi-au oferit 7000 fara epava,am refuzat,am refuzat sa cred ca masina e dauna. Ajunsesem in pragul in care stiam ca imi va manca zilele insa deja ma atasasem de fier si il voiam inapoi. Ma duc la filaret,le zic ca-mi vreau masina,raman putin socati si ma anunta ca exista o clauza prin care trebuia sa achit 5% + tva / 10% + tva daca depaseam un anumit prag din deviz banii lor pentru a imi lua masina. Voiau sa ma descurajeze. Le zic ok,achit,dar cat. Sun anunat ca trebuia sa achit 2000ron sa imi iau masina de la ei,raman putin socat,nervos ma duc la primul bancomat,scot banii si ma intorc zicandu-le ca le platesc doar mana de lucru pe ce au demontat la ea. Si incepe domnul sa aduce, 100 cu 50 cu 200 etc etc, si ajunge pe la 1300 si nu se mai oprea. Realizez ca mai tare ma enervez si ca sa evit orice viitor conflict ( mai pe ro ca sa nu ii sparg vreun geam ) ii achit cei 2000ron,masina deja era suita pe platforma si pleaca la slobozia la filiala AD Garage de la noi. Devizul final a fost 44000ron (da,patru sute patru zeci de milioane),am cerut doar piese OE + schimbarea casetei de directie pentru ca nu se stia exact daca mai e in mintile ei. Am incercat initial reparatia in regie proprie fiind convins ca daca primesc si 2/3 din suma imi repar masina + retrofit'uri + kit m + ce mai visam eu. Nu m-am lipit,cei de la city insurance mi-au oferit 12300ron (o suta douazeci si trei de milioane) din deviz asa ca am preferat sa ii bag la plata decat sa scape de mine asa usor. Poze cu masina la filaret demontata. Au mai fost scandaluri cu asiguratorul,initial nu voia sa ofere caseta de directie(pana am inceput sa urlu prin sediul lor cat de incopetenti sunt si sa ii explun problema altfel,daca am fi facut schimb de roluri si el nu ar fi primit piesa si din cauza asta ar fi intrat in pom cu sotie si copil i-ar fi placut?,a2a zi aveam aprobarea pe caseta OE -7000ron sau ceva de genul ),piesele majoritatea aftermarket. Am stat sa verific fiecare piesa,sa ma cert cu ei sa trimit inapoi ce se primea si sa le cer in schimb ce am avut eu pe masina. A durat ceva,in final a ramas un proiector TYC pentru care nu m-am mai zbatut fiind convins ca masina va primi un kit de M la un momenent dat. Kit pe care nu il are nici acum,am o bara spate cumparata pe care vreau sa o montez insa poate la sfarsitul iernii. M-am oferit sa le platesc diferenta de bani pentru piesele pe care le voiam,spre ex bara de m 500ron diferenta fata de una normala,au refuzat. Dupa lungi certuri nu-mi mai voiam decat masina inapoi reparata cum trebuie asa ca am lasat-o asa. Aproximativ o luna mai tarziu era gata,cadrul motorului a fost schimbat,nu au fost atinse/afectate lonjeroanele,oalele sau alte piese de rezistenta ale masinii. Unghiul de fuga a iesit perfect,toate bune. Masina a primit atunci toate bratele,bucsile,amortizoare,arcuri,flanse,discuri,placute(iar) OE. Suportii motor erau ok,ii schimbasem cam cu o luna inainte de accident pentru ca aveam eu pasarele pe creier ca trepideaza masina,in realitate era doar trepidatia normala de 4cyl diesel. Poze pe parcursul reparatiei. Pe data de 12 decembrie imi primisem masina inapoi,daca rezolvasem problema cu accidentul,cea cu motorul inca era. Am cumparat un set de injectoare SH (55K KM dovediti),la fel facea. Injectoarele le-am schimbat tot la Bogdan,el a fost primul care mi-a dat vestea ca ceva in motor nu mai era cum trebuia. Am stat asa o perioada pana cand masina a inceput sa manance 1l de ulei la mai putin de 1000km. Corectia pe cyl 4 ajungea in 2.5-2.8 deci acolo era problema. Am fost cu ea la un alt service in slobozia pentru motor,ei ni-l refacusera si la santa fe acum ceva timp si iesise ok. De data asta n-a mai fost asa ok. Prin luna aprilie duc masina pentru motor,deja devenea enervant consumul de ulei,ea in rest nu avea probleme,tragea ok,nu dadea rateuri,nu dadea erori inafara de ocazional ceva pe cyl4. Masina se demonteaza,se gaseste biela nr4 stramba, se cumpara tot setul de biele,pistoane,cuzineti,segmenti,garnituri +++ si se trece la treaba. Sunt sunat destul de repede ca e gata,zic ok,vin din bucuresti sa o iau. La jumatatea autostrazii sunt sunat sa nu mai vin ca ceva nu e bine.Cazuse pompa de ulei. De ce ar cadea pompa de ulei din senin? Ajung la service ma cert cu ei ca le zic ca e vina lor ca ce treaba are pompa de ulei cu refacerea motorului,imi zic ca e o piesa mecanica si ca pica. Le explic ca nu exista caz pe tot internetul de pompe de ulei cazute la n47 ca nu am auzit pe nicaieri intr-un final dupa ce a sunat seful de service la vreo 4 reprezentante si toti le-au zis ca e ceva de la ei se lasa pagubasi,imi cumpara pompa noua,le achit eu 500ron din 2400 costul ei. Asteptam 2 saptamani pompa din germania,OE,ajunge,o pun pe masina,totul ok,il suna pe tata "domnule sa veniti sa vedeti masina,mergeti,stati langa ea" . Vine tata,se invart ei pe langa ea 2h cu motorul pornit,totul ok,pleaca cu ea in probe,5km mai tarziu batea motorul. Se intorc cu masina pe platforma,le-o lasa iar,la cateva zile suna,2 cuzineti se invart,comanda iar cuzineti noi,la fel. Intr-un final imi zic ca e de la arbore,cumpara arbore nou,la fel. Se lasa si ei pagubasi si imi zic ca e blocul motor si ca am nevoie de alt motor. Boooon. Cum facem ca eu vreau motor nou,daca voiam sh luam direct sh,ti-am platit deja piese de vreo 7000ron,arborele si setul extra de cuzineti sunt pierderea voastra. Pai domnule ca stiti,no,imi luati motor dar mi-l faceti nou. Zis si facut,la 2 zile ajunge un alt motor refacut de bmw Constanta (blocul la baza avea 60000km full istoric in reprezentanta,luat de pe o dauna totala),cu alt set de pistoane,biele,cuzineti,segmenti,arbore noi. Doar se pune pe masina in slobozia,nu se mai umbla la el,bam merge masina. 1000km rodaj,zic ok dar vreau in scris garantia. Ma cert cu ei pana o obtin la notar,scrisa,tot. Momentan masina are cam 20k cu motorul nou si merge perfect,nu consuma gram de ulei si porneste la sfert. Masina de cand e la mine a primit pilot automat,am un volan cu padele luat ( pe aceasca cale doresc sa imi cer scuze fata de colegul InsidE de pe forum,i-am lasat mesaj insa nu stiu daca l-am primit,vorbisem cu el penru un airbag + padele +/- insa am plecat din tara si cand am revenit au aparut alte prioritati iar momentan nu mai pot sa iau piesele) insa nemontat pentru ca momentan nu e o prioritate. Masina a mai primit niste benzi luminoscente pe fetele de usi,mie unul noaptea imi plac insa ziua arata extraordinar de china,o sa vad cum le remontez sa nu se mai vada asa insa nu acum. Legat de suportul din bord de navigatie,l-am transformat in suport de tableta taxi like,e foarte ok,firele sunt ascunse,isi face treaba super ok si inca nu am simtit nevoia unui retrofit de nbt pentru ca am muzica,internet,waze + un soft dragut ce vede pana la 5 usb conectate simultan la tableta (poti conecta orice e prin usb,de la stick de net la hard de 1tb, am probat ) + un set de nari performance OE. De cand cu motorul masina a mers impecabil.I-am refacut turbina(a mers fara ulei si prinsese putin joc asa ca am zis sa fiu sigur) + ceva sa tina mai mult la un baiat pe care il recomand cu toata caldura si care ulterior a devenit singura persoana ce pune mana pe masina mea cand e vorba de ceva,este vorba despre domnul alex popescu de la turbostar,in caz ca doreste cineva ii pot lasa nr de telefon in privat.Au fost ceva figuri cu DPF'ul pentru ca era 47% colmatat,am preferat sa il anulez. A primit o data cu anularea DPF un soft de putere cu dyno,puterea actuala fiind de 211hp si 432nm pentru ca sunt limitat de cutie (ajung cu povestea si aici) . De cand i-am facut motorul primeste o data la 2 saptamani detailing profi la un tip din slobozia,apa,paie si bataie. Cu softul am avut alta distractie,dupa anularea fizica a DPF'ului (catalizatorul a ramas acolo) a urmat testul pe dyno de dinainte. 138 cai si 280nm . What the actual fuck? Deja ma apucasera spumele,ce are cazanul de scoate puterea asta,are rampa de injectie noua(dadea eroare pe un senzor),dpf nu,motor nou,turbo refacut si marit. Pana la urma unul dintre baietii de la soft imi arata fisa dyno si-mi spun ca imi taie motorina la 3500rpm asemanator unui 318d,se uita ei pe fisa de dyno de 318d,identica. Zic mama,sa vezi ca astia mi-au facut ceva la motor de e 318d si nu 320d. Mai tineti minte injectoarele luate de mine sh cu 55k km? Da,erau de 143 cai,ne-a luat 1h sa ne dam seama si ne-am convins abia dupa ce le-am schimbat,eu fiind cu motorul bubuit nu am mai simtit diferenta de putere in timp,stand si fara masina etc. Am schimbat injectoarele repede (cu alea de au zis astia de la bimmer ca-s proaste) si masina trage impecabil acum,corectia maxima este de 0,2-0,3/cyl Tot ce caut acum e sa fie super safe,d-aia si 211 cai in loc de 240 in configuratia actuala. Continuam,stiu ca probabil fac romane in loc de posturi insa apreciez daca macar o persoana va avea rabdarea sa citeasca tot ce am scris eu aici. Dupa soft masina a primit un racord flexibil nou (in poza e cel vechi,arata cam obosit) si un tips dublu 330-like luat de pe forum cu tot cu finala pentru ca ovalul ala era urat,foarte urat,insa ovalul afumat arata de 100x mai urat decat in mod normal,efectiv strica tot spatele masinii.Ii multumesc colegului ckh pentru el,era fix ce cautam ca model. Acum deja incepem sa ajungem la zi cu povestea cazanului,sunt sigur ca sunt extraordinar de multe lucruri pe care le-am ratat,spre ex pe moment mi-am adus aminte de cum mi-am luat telescoape noi la portbagaj si mi-a cazut in cap la 2 zile dupa pentru ca unul a cedat,nou fiind (chiar si cu telescoape noi se tranteste intr-un hal si nu suport si nu stiu cum sa rezolv asta) etc. Dar sa continuam. Am facut softul,toate bune,masina merge bine,trage liniar,nu am probleme cu fumul in mers,nu mai am erori insa eu nu am schimbat niciodata uleiul in cutie si a cam inceput sa oboseasca convertizorul. Dupa plusul de putere mi-a cazut si o flansa de la cardan si uite asa iar se strang chestii de schimbat. A venit si revizia intre timp,zic sa le fac pe toate o data. La inceputul saptamanii asteia masina a intrat iar pe mana lu' alex,speram ca maine sa ridicam convertizorul refacut de la curier si se vor schimba urmatoarele: Pompa de apa,role,curele,fulie vibrochen,ulei + filtre,ulei cutie,baie cutie,convertior,curatat grup de valve,ambele flanse de prindere ale cardanului + rulmentul +++ Practic iar ma usuca masina asta de bani insa eu chiar m-am atasat de cazan,am primit acum ceva timp o oferta de 10000e cash pe ea si nu am putut sa o dau,mi-a mancat atat de multi nervi incat am inceput sa depun suflet si ma bucura lucrul asta pentru ca de cate ori o vad acum si am in cap imaginea de acum un an cu ea cu motorul in pioneze si fara o roata stiu clar ca o bucatica din mine isi are amprenta pusa asupra fierului astuia. Sa speram ca maine e gata. O sa mai pun poze maine cu masina cand vor si aparea,momentan las aici linkurile pentru cei interesati sa vada totusi despre ce prostii scriu eu pe aici la ora asta.6 points
-
Ce mi-a placut cel mai mult la masina cand am cumparat-o a fost motorul plin de praf,semn ca nu se umblase pe acolo prea des. Ulterior l-am curatat si acum arata altfel,o sa scriu si despre asta in posturile urmatoare. Revenind,dupa schimbul de distributie,fericit ca mi-am luat masinuta inapoi,a urmat un unghi de fuga(primul facut din 2008 pana in 2014,s-a chinuit omul ala 1h sa imi regleze pe acolo tot ce trebuia pentru ca era totul gripat,dupa care timp de cateva luni nu a vazut decat revizii + motorina. Toate bune si frumoase,inca nu venise greul. Suportul ala era prins pe bord pentru ca masina venise cu navigatie bmw separata insa a fost sparta in bucuresti si furat gps'ul ramanand doar cu suportul in bord (e gaura data,ar arata mult mai urat fara + ca in timp fiind strans acolo s-a deformat putin bordul in jurul lui). Tot la cumpararea masinii am primit si un kit de reparatie pentru vopsea bmw,e ok pentru urmele de pietre insa nu l-am prea folosit. Pozele sunt din targ,prima venire a masinii acasa si placa modului de geamuri arsa. Au urmat numerele noi,taxa nerecuperata,a costat 70 ron inmatricularea pentru ca am vrut placute preferentiale. RAR'ul a fost ok,la ITP m-au trimis la plimbare pe premisa "da ce sefu',tu crezi ca asta nu ia ITP'ul?" . Pe atunci inca avea DPF'ul. Pozele de la schimbul de distributie,imi cer scuze pentru calitate,aveam un htc m7 cu clasica problema a camerei cu tenta roz. Prima patanie a masinii a fost pe la sfarsitul iernii lui 2014,mi s-a prins martorul de placute in bord. Unde sa le schimb? In bucuresti nu cunosteam pe atunci prea mare lucru insa am zis sa ma duc la cineva care se ocupa de bmw'uri,asa ca am mers la Service Premium,toate bune si frumoase,s-a rezolvat repejor insa cand am scos masina de pe groapa,neatent fiind "dai,dai,dai,STOP!". Pana am calcat eu frana deja am simtit masina cum o ia usor in jos. Cazusem cu o roata in groapa. Bogdan mi-a zis ca a fost prima oara cand a patit asa ceva,nu am atins nimic,roata se sprijinea de peretele lateral al cauciucului,a scos-o bogdan de acolo destul de repede si am scapat si de data asta. De atunci tuturor le zic sa suie ei masina pe groapa/sa o duca la elevator,am prins o oarecare fobie de chestia asta. Dupa a urmat iar o perioada de liniste,masina a trecut la rotile de vara linistita,toate bune si frumoase. Constatasem intre timp ca prietena mea avea o mica fobie,ori de la stilul meu de condus ori de placere sa isi bage unghiile in manerul usii de la pasager. Mereu am zis ca asa isi marca ea teritoriul,manerul ulterior a fost schimbat,comandat de la grozadan. Au mai urmat mici intamplari,un caine luat la viteza mica insa nimic de notat. Singurul lucru pe care o sa il tin minte mult timp de acum incolo e cum intr-o seara mergeam prin drumul taberei si se lucra la sosea,din neant pe prima banda vad ceva,cred ca e o punga,nu apuc sa franez(noroc ca mergeam foarte incet),si aud un mare poc. Era o bordura in mijlocul drumului,nu-mi explic cum de n-am vazut-o insa asta a fost "dauna" masinii. Destul de rezistenta bara la bmw,ce pot sa zic. https://postimg.org/image/llhvwmwl9/9eb9d349/ Masina a trecut dupa iar la bocancii de vara,tin minte ca primul an chiar a fost foarte linistit,cam pana in ziua in care masina a implinit un an de cand o aveam. O alta patanie a fost cam la o luna dupa ce am luat-o (acum mi-am amintit) . Un logan nu s-a mai asigurat la schimbarea benzii si mi-a sters lateralul stang de la usa soferului pana in spate,tin minte ca s-a intamplat cu o zi inainte de ziua mea de nastere. Foarte nervos pe situatie ii explic omului ca peste o zi urmeaza ziua mea si ca nu am timp de asigurari,sa stau cu masina in service etc. iar el foarte senin imi arata buletinul lui. La o zi dupa ziua mea de nastere era si el nascut. Am facut amiabila,masina mea a scapat foarte usor,a lui a fost destul de rau (bara,far,aripa). Dupa un polish si o spalare ramasesem doar cu o linie fina in caroserie,vopseaua nu fusese afectata rau. Cam aici se termina partea draguta a povestii, pana in vara lui 2015 masina nu mai vazuse decat motorina si spalare.Revin cu poze + ce mai am de zis dupa ce le descarc.6 points
-
Comuta pe scurta,dar nu in toate situatiile suficient de repede.Eu am din fabrica dotarea,insa te vei convinge ca ai cheltuit aiurea niste bani dupa ce iti pui. Alta situatie,dupa ce trece o masina si astepti sa comute pe lunga ii ia poate 2-3 secunde pana o face,ori tu poate ai nevoie sa se intample instantaneu.5 points
-
Chiar daca mi-am facut contul cu cateva luni inainte de a imi cumpara masina,urmat de 2 ani de citit pe aici consider ca a venit momentul sa-mi prezint si eu cazanul, e90 320dA lci cod motor N47 jet black,ultimele 7 cifre e134530,aflat la mine din august 2014,fabricat in august 2008 ( a vazut prima oara soseaua in martie 2009 ). Masina o am de pe la 130k km,in prezent 170k+ pe bord,nefiind singura masina cu care merg insa prima masina a mea. Voi face cateva posturi consecutive,doar in primul post voi atasa pozele pe forum,pentru restul voi folosi o sursa externa pentru ca spatiul alocat aici se duce destul de repede. Masina este trecuta prin destule la mine,mai exact un motor nou + un accident destul de serios. Undeva in septembrie anul trecut am ajuns in pragul in care deja ma uitam dupa altceva,am zis ca asta a fost cu ghinion si aia i-a fost viata la mine insa nu dupa mult am zis ca un fier nu te poate dovedi si am inceput reconstructia ei,lucru ce inca se intampla si probabil se va intampla mult timp de acum incolo. Povestea incepe prin iunie 2014,hotarat sa imi cumpar prima masina pentru ca ajungeam in bucuresti si aveam nevoie de o masina a mea,cu un buget destul de limitat. Ma orientasem initial spre un golf 5,ulterior o honda civic insa dupa niste bani veniti neasteptat am zis ca daca tot o comit macar sa o fac pana la capat,asa ca am inceput sa ma uit dupa golf 6,passat cc,a4. BMW'ul nu a fost niciodata in gandul meu,tin minte ca m-am uitat dupa e90 insa mai mult din curiozitate si nicidecum ca imi doream masina asta. Nu mi s-a parut initial potrivita pentru mine. Pana sa caut in germania am colindat prin tara vazand diverse vagaune,una mai proasta ca alta.Intamplarea face sa ajung in autovit(raiul samsarilor) doar sa imi scald ochii,vad un cc frumos,ma hotarasc asupra lui insa se vinde cu 5 minute inainte sa apuc sa conduc masina. Era deja a n'a masina pe care o vedeam in ziua respectiva fara succes (vreo 6-7masini) deja ma gandeam ca iar ma intorc fara nimic,aia e,ma uit pe mobile si sigur o sa iau ceva din germania. In timp ce ma mai plimbam pe acolo gasesc cazanul,persoana cu care eram imi zice de cand am vazut-o "P-asta o iei,ai sa vezi.". "Ce?BMW,tractiune spate,eu,nuuuu.." . Ma uit putin pe la masina,neagra,xenon,cutie automata,interior de piele crem si cam atat. Nu tu navi,nu tu trapa,in perioada respectiva refuzasem suficiente masini din start doar pentru asta. Zic meh,deja nu-mi place. Vine proprietarul (atentie,nu samsarul) si ma intreaba daca sunt interesat,ii zic ca doar ma uit insa ca as vrea si eu cheia sa ascult motorul,o pornesc, aproape 130k in bord, "km sunt reali?" "da,am masina de noua" . Ups,deja cand am auzit ca e primul proprietar am devenit interesat. Avea un usor zornait de lant,masina a fost intretinuta doar in reprezentanta pana sa ajunga la mine,fusese lovita usor in colt stanga-spate ( la semafor ),avea stopul + bara schimbate,in rest niciun incident. Negociem ceva la pret si dupa un drive-test (venind de pe 1.9tdi 116cai daily) zic da,imi place,o iau. 9300E pret final (acum 2 ani) cu 2 seturi de jante pe 16" + cauciucuri noi pe ambele seturi. Incepe calvarul. Cand am cumparat masina avea revizia proaspat facuta de fostul proprietar,mi-a aratat facturile,se afla si in cartea de service totul la bmw deci initial nu am bagat decat motorina in masina. Totul ok,omul mi-a dat toate facturile pe care le-a avut legate de masina,totul s-a confirmat la bmw,toate bune. Am aflat ulterior ca era prima oara cand venea in targ si ca statea cu masina la vanzare de 3 luni,urma sa ii ajunga un f10 nou si a dat masina asta pentru ca a iesit din garantie. Prima patanie a fost la 1 luna distanta cand i-am pus folii,baiatul mi-a scapat apa in modulul de la geamuri si l-a prajit,de atunci trebuia sa imi fi dat seama ca nu era un semn bun insa nu mi s-a parut nimic special,am luat alta placa si aia a fost. Multi au zis de masina asta ca e blestemata si o sa intelegeti de ce. In luna decembrie (la 137k km) a urmat prima revizie,tot la bmw ( si singura la bmw ) , cand i-am schimbat kitul de distributie complet la filaret prin garantie extinsa. Eu am achitat atunci doar revizia,de restul s-au ocupat baietii,destul de multumit atunci,am scapat de zgomotul de lant. Precizez ca a fost schimbat tot kitul,am dat mail la bmw germania atunci si ei mi-au trimis toate piesele. Cam atat pentru primul post legat de cazan (asa i-a ramas porecla),o sa revin cu pataniile in urmatoarele,momentan inca scot pozele din telefon. Nu atasez decat una pentru ca nu ma lasa forumul sa adaug mai multe. 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2BW Lt/aly Wheels Double Spoke 268 Lm Raeder Doppelspeiche 268 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 302 Alarm System Alarmanlage 4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 507 Park Distance Control (pdc), Rear Park Distance Control (pdc), Hinten 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 663 Radio Bmw Professional Radio Bmw Professional 698 Area-code 2 Area-code 2 7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100 8AR Romanian / On-board Documentation Rumaenisch / Bordliteratur 8SP Cop Control Cop Steuerung 818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 999 Order Control First Dealer Cars Auftragssteuerung Hea4 points
-
Ciobanescul primeste doza de calciu recomandata de medic zilnic + pauza necesara dupa 10 zile de tratament. Am fost deja cu el la veterinar si e ok din toate punctele de vedere,mai putin cu capu' . Avem si o pisica ce a crescut de mica fix in perioada in care s-a imbolnavit fostul golden retriever si este probabil ce-a mai calda si iubitoare pisica pe care am vazut-o,doarme cu ciobanescul,asta o plimba in gura prin curte la fel cum isi plimba pisica puii,e anormala relatia lor. In rest tot ce prinde gasesc mort a doua zi. Tocmai m-a sunat curierul,azi mi se livreaza convertizorul,maine sau luni e gata. Poze mai pe seara cand ajung la domnu' alex. Convertizorul asta e de 6hp21(eu am 6hp19z insa sunt interschimbabile) cu ceva dragut facut prin el sa tina ceva mai multi nm. :frantics: Ne pregatim de intercooler,injectie + soft iar,insa toate la timpul lor. chitsro,pretul nu e relevant pentru ca m-am dus printr-o cunostinta,o reconditionare de convertizor costa intre 350-450euro,depinzand unde o faci.Motorul nu e relevant cat e cutia in sine,eu spre ex am un zfs19hpz,a2a generatie a cutiei mele,fabricata in 2008 insa surpriza convertizorul e de nfl,fabricat in 2005. Daca ai tot 320d e o sansa foarte mare sa ai acelasi cod de convertizor pe care il am si eu . Il recomand pe Samer de la timisoara (insa e foarte scump pe partea de manopera montare/demontare) sau niste baieti pe preciziei ce lucreaza cu o firma din polonia,insa pot sa imi dau cu parerea doar legat de partea de reconditionare a convertizorului,e foarte importanta in schimb si partea de montare/demontare a cutiei.La samer am auzit multe lucruri de bine,mai putin de pret,am un prieten care s-a dus la el cu cutia in punga propriu-zis si i-a facut-o ca noua. Eu nu ii schimb si discurile momentan,doar o curatare a grupului de valve.Poate la urmatorul schimb de ulei sa o fac iar bucati.4 points
-
3 points
-
Stii cum e, ghinionul si-l face fiecare cu mana lui. Ce-ai cautat sa intri cu masina in apa?? Ai? De acolo se trage faza cu biela indoita. Apa nu poate fi comprimata, mai ales ca vorbim de un motor cu aprindere prin compresie. In alta ordine de idei, ai cont aici de catva ani si n-ai vazut ca aia de la bimmer service sunt praf...pacat ca ti-ai pierdut timpul si banii cu ei. Succes!2 points
-
Esti departe de realitate, scrie numai pe forumurile de afara te rog, lasa prostii din Romania in pace.2 points
-
Salutare colegi, dupa o pauza lunga in care n-am mai intrat pe forum si nici bmw n-am mai condus a sosit timpul sa schimb masina(w204 220cdi). Dupa ce am testat GLC, sportage, noul tiguan, Q5 m-am oprit la X3. Dupa 3 luni de cautari am gasit unul ca destul de dotat si ii lipsesc doar cateva chestii gen EDC, faruri led, keyless entry/go. Inca nu am intrat in posesia lui, azi a fost ridicat de catre transportator de la deeler si abia astept sa-l conduc. Ca si optiuni are: S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S225A Standard suspension S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2TEA Automatic transmission w/ shift paddles S2V2A BMW LA wheel, M Double Spoke 622 S2VBA Tire pressure display S2VGA PERFORMANCE CONTROL S2VLA Variable Sport steering S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism P337A M Sports package S3ACA Trailer coupling S3MCA Indiv. roof rail high-gloss Shadow Line S402A Electric panoramic roof S413A Trunk room net S420A Sun protection glazing S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S465A Through-loading system S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S4NGA Trim covers, instr. panel, high-gloss S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Dynamic cruise control S563A Light package S5A1A LED Fog lights S5DAA Passenger airbag deactivation S609A Navigation system Professional S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7AYA Comfort + Sport Package M P7XPA Navigation package, Connected Drive L801A National version Germany S877A Delete cross-pattern operation S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8THA SPEED LIMIT INFO S925A Dummy-SALAPA S9AAA Outer skin protection1 point
-
Sirocoul este productie 2014, a fost putin folosit. S-a inlocuit cu unul OE, acesta fiind motivul vanzarii. E in perfecta stare de functionare, are doar mici urme de folosinta. Este modelul facelift, conductele pot fi mutate in orice pozitie. Kitul contine toate elementele necesare montarii pe masina: incalzitorul, suportul de inox, pompa apa, pompa combustibil, tobita si teava flexibila de evacuare, conducta de alimentare motorina, instalatie electrica si conectica necesara, http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/6/47517256TTe.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/9/47517249eUT.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/1/47517251IUR.jpg Pret: 2500ron. Telecomanda Eberspacher EasyStart remote+, productie 2014. Kit compatibil doar cu incalzitoare Eberspacher generatie mai noua de 2013. Este in perfecta stare de functionare, nu are probleme, nici urme de folosinta. Pachetul contine telecomanda, receptorul cu instalatia electrica, antena, senzor de temperatura interioara (pe display-ul telecomenzii se poate vizualiza temperatura din masina), manuale de instalare. Se pot face programari pe toata saptamana, stie sa citeasca/stearga erorile incalzitorului de la distanta, etc. Prezentare telecomanda: http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/3/47517263wfl.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/47517258EDf.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/5/47522105JKb.jpg Pret: 900ron. Programator EasyStart Timer, productie 2014. Kitul e in perfecta stare de functionare, nu are probleme, nici urme de folosinta. Compatibil doar cu incalzitoare Eberspacher generatie mai noua de 2013. Pachetul contine programatorul, accesoriile de instalare si manualele. De asemenea, stie sa citeasca/stearga erorile incalzitorului. Face tot ce face telecomanda, dar nu de la distanta. Prezentare timer: http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/5/47517265Qzy.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/7/47517267FRr.jpg Pret: 350ron. Mai multe informatii puteti gasi pe site-ul producatorului: http://www.eberspacher.com/products/fuel-operated-heaters/water-heating/hydronic-5.html http://www.eberspacher.com/products/fuel-operated-heaters/controllers.html Toate elementele mai sus mentionate au fost montate impreuna, deci sunt compatibile si functioneaza perfect. La pachet complet, pretul e discutabil. Contra cost se asigura montajul tuturor echipamentelor mentionate si se ofera garantie 1 an atat pentru produse cat si pentru lucrare.1 point
-
Vand BMW e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 260.ooo km Masina este una normala si de bun simt, nu este impecabila, insa se prezinta intr-o stare foarte buna. Consider ca am intretinut-o corespunzator, cu piese de calitate. In Romania este inmatriculata din primavara lui 2014, taxa platita si nerecuperata(1150euro). Istoricul service se poate verifica la reprezentanta + facturi pentru perioada de cand este in tara. Are urmatoarele optiuni, din fabrica sau adaugate ulterior: - Pachet M Aerodynamics - Pachet M Sport suspension - Interior M Sports Edition alcantara - Plafon negru - Trapa cu functie confort - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan M3 refacut profesional - Coloana directie reglabila pe inaltime - Sistem ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri(frontale si laterale) - Suport de pahare OE - Pachet lumini (parasolar, motor si la picioare) - Senzori de parcare spate OE - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Presuri OE din mocheta si cauciuc - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Pilot automat (momentan nu este montat cablu, dar il am nou OE) - Evacuare SuperSprint - Sistem audio custom - boxe spate Harman Kardon, fata kit Blaupunkt integrare OE, player JVC cu iluminare amber pe fundal negativ si sistem carkit, plus cablare pentru subwoofer - Eleron M3 (necesita montare) - Jante BBS RC041/RC042 cu anvelope Continental Sport Contact 5 - Timonerie Z3 M + Nuca short M-technik - Filtru aer K&N model panel - 4 chei(2 remote control, cheie valet, cheie service) Reviziile au fost facute la timp, cu ulei Shell 5w30 LL01 plus filtre Hengst si Originale. Am schimbat amortizoarele cu unele noi Bilstein(plus toate accesorile) si arcurile M cu arcuri Eibach Pro-Kit. Discurile fata si placutele sunt inlocuite acum 30.ooo km in Germania(marca RepStar a grupului Trost), iar cele spate acum 10.ooo km in RO(Ate power disc + placute Ate compozitie ceramica). Inlocuit partial sau total lichidele, depinde de caz. Cu masina se oferta multe alte piese inca neschimbate sau care au fost inlocuite si sunt in stare buna de folosinta. PRET 4990 euro negociabil Contact o751 65 75 75 Link prezentare de la rubrica "Masina mea" In prezent arata astfel: BMWVIN_EP48820.pdf1 point
-
Era o gluma nu ? Daca nu vede util modul in care functioneaza inseamna ca a luat masina sa para interesant !?! Tu cu postul asta pari foarte ..... inteligent !1 point
-
Nu am fost nici eu prea incantat de sistem la X6...da...mergea impecabil dar doar pe drumurile neiluminate, fara semne de circulatie...mda...cateodata comuta de pe lunga pe scurta cand lumina lovea un semn de circulatie si reflecta puternic...nici eu nu l.am prea folosit...inspre deloc...1 point
-
Si la mine la e90 comuta greu, iar daca la masinile care vin din fata reactioneaza totusi mai bine, la cele ajunse din urma e si mai nasol, merge destul de aproape pana comuta faza din lunga in scurta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
M-am intalnit aseara cu titularul topicului pentru achizitionarea unor capace( 4 dintre ele pierdute si unul ciordit in parcarea din fata blocului),daca mai poate aduce,il recomand. Sunt exact ca cele care le-am cumparat de la bmw in momentul in care mi-am achizitionat jantele si la un pret suuuper ok. Te salut (nu stiu cum te numesti,:-d,imi cer scuze)1 point
-
La 7200euro cu navi mare si stare generala relativ buna,nu cred ca vei gasi. Dar te poti orienta catre alta marca,unde sunt sanse mari sa iti gasesti o masina buna.1 point
-
Daca e sa descriu experienta cu High Beam Assitant,pot sa spun ca utilitatea ei este mica spre nula. Senzorul sesizeaza tarziu in multe situatii prezenta unei masini,de exemplu pentru una care apare dupa o curba,asa ca nu reuseste sa comute pe scurta in timp util. Pentru cei care sunt tentati de un astfel de retrofit,as zice ca n-are rost.1 point
-
WOW! Frate, cata rabdare poti sa ai. Ft frumoasa masina, sa te bucuri de ea mult timp de acum incolo fara evenimente neplacute. Felicitari pt ambitia ta!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Frumos exemplar ciobanescul Cati ani are? Revenind la povestea mașinii tale nu pot sa zic decât nota 10, pt naratorul din tine si pt rĂŁbdarea care ai avut-o in situațiile prin care ai trecut.1 point
-
Hehe...plina de "emotii" masina , sa.ti traiasca catelul si masina sa te tina cat mai mult...1 point
-
Ace tu probabil mai stii cate ceva de pe alt forum,cand se intamplau live. :shifty: Continuam,in august 2015 plec sa imi cumpar tigari,sa imi bag motorina si sa imi iau prietena de acasa undeva in mijlocul zilei. Soare,frumos,abia spalasem masina,toate bune. In 15 min vine o ploaie de vara,se inunda orasul,eu aflat in capatul opus de casa zic ca trebuie sa ajung sa vad ce s-a intamplat pe acolo. Mentionez ca a fost destul de rau,apa peste tot,copaci cazuti,accidente multe. Zic sa nu o iau pe strada principala pentru ca in primii 2km deja vad 1 accident serios,o tamponare usoara si o masina iesita de pe carosabil pe trotuar. Zic ca e mai sigur sa o iau pe stradute mai mici,pe acolo totul e ok. Ajung in capul strazii mele,vad putina apa,insa in timp ce inaintam nivelul apei crestea,zic sa o iau incet sa nu fac vreo prostie. Undeva la jumatate e o intersectie ce formeaza un V la nivelul asfaltului,practic soseaua coboara putin,se leaga de intersectie dupa care revine la nivelul ei normal. Acolo am ramas,aveam vreo 30km/h,cand se lasa masina in jos spre intersectie vad un val de apa peste capota,se opreste motorul. Ma descalt,imi ridic blugii,ma dau jos din masina,ma ajuta cineva sa o imping,masina nu mai pornea dupa. (am vrut sa ii dau la automat si nu facea nimic) , chem un prieten,o tractez pana la service. Scoatem destul de multa apa din ea,demontam furtune,curatam admisie,egr,etc,porneste masina insa cu martorul de check aprins in bord si cu un fum incredibil. Toata distractia asta a durat cam 2 zile. Atunci a primit iar filtre+ulei insa ce am gasit pe stoc,castrol si niste no-name,urma sa fac revizia in bucuresti. Merg putin cu ea,toate bune,in seara aia am plecat,s-a stins si martorul de check insa acum apare partea draguta,in fiecare dimineata cu motorul rece masina pornea,se balbaia putin,dupa care isi revenea.Zic booon,trebuie dusa la doctor ca ceva clar nu e la locul lui. Ma duc la faimosii Bimmer Service (inapti dpmdv in tot ce presupune mai mult de o revizie) , fac revizia,placutele pe spate,sunt chemat ulterior sa se uite iar la ea. Revin la cateva zile,verdictul e clar,2 injectoare sunt moarte. Dupa episodul cu apa ceva mi s-a parut logic in afirmatia lui deci urma sa cumpar un set de injectoare sau sa le refac pe ale mele. In cateva zile trebuia sa ma ma duc cu masina iar la ei insa in seara respectiva am zis sa merg sa vad un film,eram 4 insi in masina,urma sa vedem Ant Man ( ma bine stateam acasa,am iesit de plictiseala tin minte ) . Pe bulevardul timisoara imi taie o alfa romeo brera calea,nu se uita in dreapta ca vin ca macar sa accelereze,incerc sa evit accidentul si sa il ocolesc,masina fuge de spate si ciupeste putin prima bordura de la scuarul de tramvai urmand ca eu cand am vrut sa o redresez cu roata virata sa lovesc din nou bordura. Am rupt roata masinii,m-am oprit 50m mai incolo pentru ca tot lichidul meu de frana era pe jos. Poze din seara respectiva + a2a zi,masina cat si cu bordura. De notat ca tipul cu alfa s-a dat jos,s-a uitat la masina lui daca e atinsa si pe noi ne-a lasat in paza domnului,s-a suit la loc si dus a fost. Niciun martor nu i-a vazut numarul cica,toti mi-au zis marca,modelul,culoarea,descrierea lui insa nimeni nimic de nr de inmatriculare. Politia mi-a zis ca dureaza minim o luna sa il gaseasca asa ca am preferat decat sa stau dupa ei cu masina lovita in tot acest timp sa iau hartia de la ei sa o repar pe casco. Sper ca omului aluia sa i se fi intors,si nu faptul ca mi-a taiat calea pentru ca toti facem prostii in trafic uneori ci pentru ca dupa nu a venit macar sa intrebe daca suntem bine. Povestea cu accidentul e mult mai lunga insa am incercat sa o simplific,a venit un om si le-a zis politistilor ca mergeam cu 200,ca a vazut el,altcineva ca pacat de masina,in momentul ala nici eu nu stiam cum sa reactionez. Abia la cateva ore distanta realizasem ce patisem cand m-am intors de la politie,undeva pe la 3 dimineata toata faza cu accidentul intamplandu-se pe la 10. Norocul meu a fost ca am tras cat am putut stanga si am continuat sa lovesc bordura,daca ma taia capul sa trag dreapta loveam cateva masini parcate. La o saptamana dupa ce am patit-o eu un tip cu un e46 intr-o situatie similara a rupt cateva masini si din cate stiu omul a murit la spital. (caz dat si pe la stiri parca) Abia de acum incepe distractia cu cazanul.1 point
-
Aberati. Nu scoti 5 la suta cu viteze medii de 130 cu e60. Repet medii. Ca iti arata 5% la 130 la ora e una si ca scoti 5% pe 1400 de km e cu totul alta. Nici cu e90 Ede care e mai usoara nu faci 1400 km cu 70 litri ) PAi si daca mergi cu 100 la ora, faci cat, 2000 km cu un plin? Ce naiba oameni buni, fiti seriosi.1 point
-
S-a discutat de sute de ori problema ... In fine, iti scriu si eu . Motorul tau este valvetronic, adica foarte sensibil se spune in general, asadar si prin urmare se recomanda 0w30, 0w40, 5w30 sau 5w40. Daca vrei sfaturi privind si marca, eu personal recomand Liqui Moly, pentru ca se face doar in Germania, dar poti folosi si Castrol sau chiar cel Bmw daca ai surse credibile. Extra: Din moment ce nu stii ce ulei sa pui in motor, probabil ai achizitionat recent masina, deci te sfatuiesc sa mai verifici: - distributie (daca ai sunet metalic din zona motorului/nu trage bine/trage sacadat/etc) - simeringuri supape + alte garnituri ale motorului (daca scoate fum dupa ce stationeaza cu motorul pornit 2-3 minute si iti consuma ulei excesiv) Mai sunt probleme, dar nu atat de importante. Bafta cu noua masina ! (daca e cazul)1 point
-
Pacatosul asta de N47, cei care nu il detin il blameaza restul se bucura de consum ) Apropo frumoasa masina!1 point
-
cel mai bine se simte la 180 daca opresti motorul noaptea.. imediat opresti si luminile si gata. asa te cocentrezi mai bine daca se mai aude ceva... servo directia si servofrana pana la urma nu au fost mereu pe masini1 point
-
PRET PIESE DE ORIGINE BMW Stop haion spate 629,43 Ron la Bavaria si 400 Ron la mine Filtru ulei 131,19 Ron la Bavaria si 64 Ron la mine Filtru aer 289,33 Ron la Bavaria si 140 Ron la mine Filtru carburant 283,34 Ron la Bavaria si 147 Ron la mine Filtru polen 275,19 Ron la Bavaria si 166 Ron la mine Ulei BMW 5w30 117 Ron la Bavaria si 41 Ron la mine. Manopera este la 190 Ron/ora. Sper ca ti-ai putut face o idee asupra costurilor.1 point
-
Eu din topicul asta trag o singura concluzie: toti posesorii de 335i sunt mincinosi si ca : iarna nu-i ca vara1 point
-
cavaliere corteco am pus si eu, dupa 3 luni de utilizare nu mi se pare nimic diferit. Simptom la mine se auzea un tacanit/fasait la rece mai ales iarna. Totusi 1700 parca am vazut ca era aia OE si eu am dat 450-500 pe ea cu tot cu surub...nu prea se merita, deoarece nu cred ca tine aia OE care o cumperi de 3 ori mai mult decat cea pe producator.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Cu 100 la ora da rezervorul pe afara. Scoateti consumuri mai mici decat cifrele oficiale date de producator.0 points
-
525 d lui face suta in 8 secunde stock. O resoftare nu scade in vecii vecilor 1 secunda timpul 0-100. Poate sa fie incaltata si cu roti pe 12. 525d facelift face suta in 7.7 si are 197 de cai. Probabil cu resoftare e 7.5 7.7 pe acolo. E90 ul tau are mai multi cai si e mai usor.0 points
-
-1 points
-
Ce ai tu pe masina se poate intampla intr-o luna de utilizare si 2000 km, deci raman la concluzia mea si anume ca este noua! Singura diferenta dintre masina ta si una cu 0 km este garantia-1 points
-
-1 points
-
vezi ca e un coleg de forum cu 320xdrive care i a picat cutia la 40mii de km. legat de meritatul xdrive vorbeam strict de timpul 0-100km/h la masinile mai puternice il scade.-1 points
-
Am facut un mic test, 0-100 km/h 7 sec Nu-i cine stie ce...but not bad...-1 points
-
Salut....si pe mine ma intereseaza ceva asemanator....cam in cati bani s-a invartit toata treaba la km ei si dotarile full de full??-1 points
-
ca idee, eu am luat una la fel cu 14.000.Numai ca a mea e 2010 si km puțin mai putini,iar eu am doar sistem audio profesional, nu HK.-1 points
-
-1 points
-
Eu cu e90 320d Automatic cu anvelope de iarna NON runflat, 225 50 r17, nu scot sub 6% pe nationale, si nici pe autostrada. Si mers normal.... am incercat sa merg la consum dar sub 6% nu imi iese. Iar la drumul pe care il fac cel mai des, de cateva ori pe saptamana si anume Arad - Timisoara, imi iese media intre 7% si 7.5%... mers 120km/h pe nationale si cand merg pe autostrada aproximativ 140km/h Cand am venit din Germania, viteza de croaziera 160km/h aproximativ tot drumul mai putin in zonele de restrictii si mi-a iesit 7.4% media cu clima pornita. Era vara. Apoi am facut un drum mai lung, Arad - Praid - Arad, pe Cluj am mers. Media 7.2%, mers destul de sportiv, in sens ca depaseam cam tot ce imi statea in cale dar nu exageram cu viteza, adica nu mai mult de 125km/h pe nationale! Deci...nu stiu de ce zic toti ca au consum bomba..... poate la manual cu jante de tabla pe 16.... Cel mai bun consum l-am avut la un Passat 2.0TDi CommonRail, combi, an fabricatie 2009, motor 110cp, 5 viteze BLUEMOTION..... 4.9% pe autostrada, Arad - Viena - Arad, 4 persoane cu bagaje, viteza de croaziera 140-150kmh tot drumul.... toamna, fara clima.-1 points
-
Doamne cat ghinion ai avut. Apa,accidentul,motorul,pppfff.... Ti-a vandut-o cu inima rea fostul propietar,altfel nu-mi explic de unde atata ghinion.-1 points
-
Da. In primavara intentionez sa vand masina si bineinteles o vand cum am cumaparat-o,fara jante M !-1 points
-
Doresc sa cumpar bmw seria 3 sau 5 dupa 2005, 320d sau 525d, sa fie undeva pana in 7000-7200, cu navi mare si stare generala buna, astept oferte-1 points
-
Inside...eu aveam pe autostrada la 160 km/h pe ac (155 digital) 5.5 consum A1 spre sibiu, toata autostrada de 80-100 km sau cat are asa am mers pe tempomat. La 100-130km/h scoti usor consum sub 5 mai ales daca nu bagi piciorul blana cand accelerezi.Eu dupa un drum de 680-700 km dus-intors sibiu mai aveam range 670 km si acul era putin sub jumate, exact cum este al lui Cristian pe linia de mijloc dar partea opusa gen. 1400 km i faci 100% cu un full cu depasiri si viteza peste limita legala 100-130 km/h, daca chiar vrei sa mergi la consum treci peste 1400 km cu 70L. Gandeste-te ca un 5% consum mediu la 70L inseamna 1400 km/h si poti sa scoti acest consum mediu fara probleme la aceasta masina.Proprietarul mi-a zis ca a facut un drum in Grecia unde a mers frumos la consum maxim 1300 km/h pe autostrada si la dus 1500 km, nu ma interesat daca este adevarat sau nu insa nu pot sa zic ca l-am crezut pana nu am vazut cu ochii mei.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00