Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/26/16 in all areas
-
Din pacate nu am cumparat aceasta masina noua,ca nu imi permit,in concluzie am preluat-o dupa configuratia dorita de altcineva. Intamplarea face ca nu sunt multumit de HBA, ca si multi altii dupa cum vezi. Inteleg ca se pot face unele setari,si m-as bucura sa functioneze mai bine dupa. Poate ai uitat,te intrebasem cum influentezi tu,ca sofer iscusit ce esti,modul de functionare al HBA?4 points
-
Era o gluma nu ? Daca nu vede util modul in care functioneaza inseamna ca a luat masina sa para interesant !?! Tu cu postul asta pari foarte ..... inteligent !4 points
-
3 points
-
Masina fiind aproape gata cu toate necesarele terminate pentru a putea face softul am plecat catre Dragos(CompleteChip). Dupa aproape 1 luna de cand nu mai condusesem masina m-am reindragostit de ea.O simteam foate inchegata,foarte legata,volanul il simteam gros,vizibilitatea in masina mi se parea mult mai buna decat in E92...am udat scaunul. :hyper: Abia asteptam sa o punem pe Dyno sa vedem pentru ce am muncit,pentru ce am asteptat atat,sa vedem telul atins si prefixul schimbat in 4.Pe drum normal ca m-am oprit sa ii fac o baie dupa atata timp sa dea bine pe sticla cand va face performanta mult asteptata. In prima seara s-a chinuit Dragos sa ii dea de cap dar fara succes deoarece nu avea valorile noilor senzori care au fost pusi iar masina intra in Limp Mode cand i se cerea sa faca presiune mai mare.Dupa inca o zi plina de nervi,batai de cap si oboseala am plecat acasa cu promisiunea celui care a modificat rampa ca a doua zi de dimineata ii va da lui Dragos toate valorile necesare pentru senzori. A doua zi revin la Dragos cu masina plina de sperante si nerabdari ca abia am avut loc in ea.Ii calibreaza senzorii intr-un final tot cu ceva batai de cap si zic gata,asta e,acum urmeaza sa o urcam pe dyno si sa punem o varianta de soft sa vedem ce iese. Dupa o tragere pe Dyno observa ca turbina nu deschidea cand trebuia si ne dam seama de un aspect pe care l-am uitat...Cand am montat turbina pentru a nu lovi in lonjeron sau a nu decupa din lonjeron cum au facut altii am apropiat actuatorul de turbina cu aproximativ 2cm si am indoit tija iar aceasta nu facea cursa completa si normal ca nu deschidea cum trebuia(toate acestea erau spuse de cei care au lucrat la masina,eu eram mult prea suparat si nu credeam ca de acolo ar putea veni o diferenta asa mare...). Masina a scos in seara respectiva cu problema la turbo pana in 330CP si aproximativ 650Nm Astfel am incheiat a doua seara de asa numiti "nervi de otel" si a ramas sa rezolv problema turbinei si sa ne vedem data viitoare cand va veni Dragos in Bucuresti.3 points
-
Salutare colegi, dupa o pauza lunga in care n-am mai intrat pe forum si nici bmw n-am mai condus a sosit timpul sa schimb masina(w204 220cdi). Dupa ce am testat GLC, sportage, noul tiguan, Q5 m-am oprit la X3. Dupa 3 luni de cautari am gasit unul ca destul de dotat si ii lipsesc doar cateva chestii gen EDC, faruri led, keyless entry/go. Inca nu am intrat in posesia lui, azi a fost ridicat de catre transportator de la deeler si abia astept sa-l conduc. Ca si optiuni are: S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S225A Standard suspension S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2TEA Automatic transmission w/ shift paddles S2V2A BMW LA wheel, M Double Spoke 622 S2VBA Tire pressure display S2VGA PERFORMANCE CONTROL S2VLA Variable Sport steering S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism P337A M Sports package S3ACA Trailer coupling S3MCA Indiv. roof rail high-gloss Shadow Line S402A Electric panoramic roof S413A Trunk room net S420A Sun protection glazing S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S465A Through-loading system S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S4NGA Trim covers, instr. panel, high-gloss S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Dynamic cruise control S563A Light package S5A1A LED Fog lights S5DAA Passenger airbag deactivation S609A Navigation system Professional S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7AYA Comfort + Sport Package M P7XPA Navigation package, Connected Drive L801A National version Germany S877A Delete cross-pattern operation S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8THA SPEED LIMIT INFO S925A Dummy-SALAPA S9AAA Outer skin protection2 points
-
2 points
-
A doua zi am dat turbina jos si cu ea direct la reglat si schimbat tija,deschidea doar jumatate din geometrie,o punem inapoi dar tot eram sceptic ca de acolo ar putea fi pierderea insa Nasi spunea ca masina trage bine.Intradevar parca tragea putin mai bine dar nu de 400 cat era targetul. De nerabdare am plecat la WPP sa o masor pentru ca are Dyno cel mai aproape ca valoare CP de cel al lui Dragos. O ancoram,dam cateva run-uri si surpriza 360CP si 800Nm,ceva mai bine.Momentan record doar pe partea de cuplu.Softul nefiind optimizat masina se limita la 4000rpm. Acum astept ca saptamna viitoare sa vina Dragos sa lucram softul.Masina a facut puterea de 360CP fara soft optimizat si fara methanol,methanol nu am mai pus cand am vazut ca este ceva in neregula cu turbina,sper ca optimizarea softului si cu scuiparea metanolului sa schimb prefixul.2 points
-
2 points
-
Aberati. Nu scoti 5 la suta cu viteze medii de 130 cu e60. Repet medii. Ca iti arata 5% la 130 la ora e una si ca scoti 5% pe 1400 de km e cu totul alta. Nici cu e90 Ede care e mai usoara nu faci 1400 km cu 70 litri ) PAi si daca mergi cu 100 la ora, faci cat, 2000 km cu un plin? Ce naiba oameni buni, fiti seriosi.2 points
-
Ba sunt chiar foarte misto trimurile in combinatie cu scaunele. Sunt rare si misto. E plin de trimuri gri si piano black.1 point
-
Exista o lista cu retrofiturile disponibile ? In principiu n-am ce sa schimb la ea, am cautat 3 luni sa iau una cat mai dotata din fabrica.1 point
-
A trecut luna de cand nu am mai asternut nimic dar nu am stat degeaba. Masina a fost terminata in proportie de 90%.Ce inseamna 90%? -Stalpul pentru ceasuri montat,ceasurile toate montate cu tot cu senzori(Boost 4BAR,EGT si Oil Temp.) -Turbina montata cu furtune si tot ce a trebuit modificat -EGR delete -Instalatia de metanol la locul ei cu tot cu injectoare si furtune trase -Schimbat releu buji -Schimbat senzori rampa -Modificat rampa pentru noii senzori -Modificat pompa de inalta presiune -Modificat injectoare -Modificat traseu intercooler Am incercat sa pun activarea metanolului pe butonul de HK dar nu se poate deoarece acesta nu ramane apasat sa dea curent continu de 12V cat este apasat ci doar da un impuls de 0,5V cand este apasat,asa ca momentan am luat un buton care l-am ascuns in scrumiera si pe viitor voi vedea ce fac daca gasesc pe cineva sa imi faca o modificare cat mai OEM. Nu am reusit sa montez compresorul de AC la loc deoarece noua turbina vine in alta pozitie care loveste locul compresorului iar acesta va trebui dat putin mai jos.Va trebui sa facem un suport pe care sa il prindem si pe urma sa prindem suportul de bloc. Pe langa compresor ar mai fi de montat si Turbo Timerul si atunci va fi 100% incheiata operatiunea pe acest an. Un mic video cu ceasurile in actiune: Voi face un video si cu ele in mers dar mai am putin de asteptat,veti vedea de ce.1 point
-
Spune-mi si mie cum influenteaza stilul de condus si soferul sensibilitatea senzorului?1 point
-
Da, sunt super incantat de sistem. Iti ofera un grad ridicat de confort la deplasarile extraurbane. La F10 se poate umbla la sensibilitate prin codare. Ma gandesc ca se poate interveni si la E60. Cauta pe cineva care se pricepe. L.E. Nu apuci sa orbesti pe cineva. Nu am avut situatii sa primesc flash-uri pentru ca nu am schimbat faza mare/mica la timp.1 point
-
Comuta pe scurta,dar nu in toate situatiile suficient de repede.Eu am din fabrica dotarea,insa te vei convinge ca ai cheltuit aiurea niste bani dupa ce iti pui. Alta situatie,dupa ce trece o masina si astepti sa comute pe lunga ii ia poate 2-3 secunde pana o face,ori tu poate ai nevoie sa se intample instantaneu.1 point
-
Doamne cat ghinion ai avut. Apa,accidentul,motorul,pppfff.... Ti-a vandut-o cu inima rea fostul propietar,altfel nu-mi explic de unde atata ghinion.1 point
-
Daca e sa descriu experienta cu High Beam Assitant,pot sa spun ca utilitatea ei este mica spre nula. Senzorul sesizeaza tarziu in multe situatii prezenta unei masini,de exemplu pentru una care apare dupa o curba,asa ca nu reuseste sa comute pe scurta in timp util. Pentru cei care sunt tentati de un astfel de retrofit,as zice ca n-are rost.1 point
-
1 point
-
A2a zi deja masina era la MHS militari,vorbeam de reparatie.Din nefericire a trebuit sa o mut de acolo pentru ca ei nu lucrau cu asiguratorul meu si trebuia sa platesc eu dauna,urmand sa imi recuperez eu ulterior de la city insurance banii. Nu multumesc,eram constient ca ramaneam cu o suma mult prea mare blocata. Sun la bavaria otopeni,acelasi raspuns,sun la filaret ( dupa experianta ok cu distributia ),totul e ok,sui masina pe platforma si o las la ei. Si acolo a ramas timp de 2 luni,baietii au demontat-o si atat. A urmat cererea facuta catre casco,s-a miscat totul foarte greu,intr-un final demonteaza masina pentru constatare,sunt asigurat ca se va repara si ca nu e dauna. Culmea face ca masina fiind pe firma sa primesc pe mail confirmarea daunei totale,baieii voiau sa ma lase cu o manuta de bani si masina luata. Mi-au oferit 7000 fara epava,am refuzat,am refuzat sa cred ca masina e dauna. Ajunsesem in pragul in care stiam ca imi va manca zilele insa deja ma atasasem de fier si il voiam inapoi. Ma duc la filaret,le zic ca-mi vreau masina,raman putin socati si ma anunta ca exista o clauza prin care trebuia sa achit 5% + tva / 10% + tva daca depaseam un anumit prag din deviz banii lor pentru a imi lua masina. Voiau sa ma descurajeze. Le zic ok,achit,dar cat. Sun anunat ca trebuia sa achit 2000ron sa imi iau masina de la ei,raman putin socat,nervos ma duc la primul bancomat,scot banii si ma intorc zicandu-le ca le platesc doar mana de lucru pe ce au demontat la ea. Si incepe domnul sa aduce, 100 cu 50 cu 200 etc etc, si ajunge pe la 1300 si nu se mai oprea. Realizez ca mai tare ma enervez si ca sa evit orice viitor conflict ( mai pe ro ca sa nu ii sparg vreun geam ) ii achit cei 2000ron,masina deja era suita pe platforma si pleaca la slobozia la filiala AD Garage de la noi. Devizul final a fost 44000ron (da,patru sute patru zeci de milioane),am cerut doar piese OE + schimbarea casetei de directie pentru ca nu se stia exact daca mai e in mintile ei. Am incercat initial reparatia in regie proprie fiind convins ca daca primesc si 2/3 din suma imi repar masina + retrofit'uri + kit m + ce mai visam eu. Nu m-am lipit,cei de la city insurance mi-au oferit 12300ron (o suta douazeci si trei de milioane) din deviz asa ca am preferat sa ii bag la plata decat sa scape de mine asa usor. Poze cu masina la filaret demontata. Au mai fost scandaluri cu asiguratorul,initial nu voia sa ofere caseta de directie(pana am inceput sa urlu prin sediul lor cat de incopetenti sunt si sa ii explun problema altfel,daca am fi facut schimb de roluri si el nu ar fi primit piesa si din cauza asta ar fi intrat in pom cu sotie si copil i-ar fi placut?,a2a zi aveam aprobarea pe caseta OE -7000ron sau ceva de genul ),piesele majoritatea aftermarket. Am stat sa verific fiecare piesa,sa ma cert cu ei sa trimit inapoi ce se primea si sa le cer in schimb ce am avut eu pe masina. A durat ceva,in final a ramas un proiector TYC pentru care nu m-am mai zbatut fiind convins ca masina va primi un kit de M la un momenent dat. Kit pe care nu il are nici acum,am o bara spate cumparata pe care vreau sa o montez insa poate la sfarsitul iernii. M-am oferit sa le platesc diferenta de bani pentru piesele pe care le voiam,spre ex bara de m 500ron diferenta fata de una normala,au refuzat. Dupa lungi certuri nu-mi mai voiam decat masina inapoi reparata cum trebuie asa ca am lasat-o asa. Aproximativ o luna mai tarziu era gata,cadrul motorului a fost schimbat,nu au fost atinse/afectate lonjeroanele,oalele sau alte piese de rezistenta ale masinii. Unghiul de fuga a iesit perfect,toate bune. Masina a primit atunci toate bratele,bucsile,amortizoare,arcuri,flanse,discuri,placute(iar) OE. Suportii motor erau ok,ii schimbasem cam cu o luna inainte de accident pentru ca aveam eu pasarele pe creier ca trepideaza masina,in realitate era doar trepidatia normala de 4cyl diesel. Poze pe parcursul reparatiei. Pe data de 12 decembrie imi primisem masina inapoi,daca rezolvasem problema cu accidentul,cea cu motorul inca era. Am cumparat un set de injectoare SH (55K KM dovediti),la fel facea. Injectoarele le-am schimbat tot la Bogdan,el a fost primul care mi-a dat vestea ca ceva in motor nu mai era cum trebuia. Am stat asa o perioada pana cand masina a inceput sa manance 1l de ulei la mai putin de 1000km. Corectia pe cyl 4 ajungea in 2.5-2.8 deci acolo era problema. Am fost cu ea la un alt service in slobozia pentru motor,ei ni-l refacusera si la santa fe acum ceva timp si iesise ok. De data asta n-a mai fost asa ok. Prin luna aprilie duc masina pentru motor,deja devenea enervant consumul de ulei,ea in rest nu avea probleme,tragea ok,nu dadea rateuri,nu dadea erori inafara de ocazional ceva pe cyl4. Masina se demonteaza,se gaseste biela nr4 stramba, se cumpara tot setul de biele,pistoane,cuzineti,segmenti,garnituri +++ si se trece la treaba. Sunt sunat destul de repede ca e gata,zic ok,vin din bucuresti sa o iau. La jumatatea autostrazii sunt sunat sa nu mai vin ca ceva nu e bine.Cazuse pompa de ulei. De ce ar cadea pompa de ulei din senin? Ajung la service ma cert cu ei ca le zic ca e vina lor ca ce treaba are pompa de ulei cu refacerea motorului,imi zic ca e o piesa mecanica si ca pica. Le explic ca nu exista caz pe tot internetul de pompe de ulei cazute la n47 ca nu am auzit pe nicaieri intr-un final dupa ce a sunat seful de service la vreo 4 reprezentante si toti le-au zis ca e ceva de la ei se lasa pagubasi,imi cumpara pompa noua,le achit eu 500ron din 2400 costul ei. Asteptam 2 saptamani pompa din germania,OE,ajunge,o pun pe masina,totul ok,il suna pe tata "domnule sa veniti sa vedeti masina,mergeti,stati langa ea" . Vine tata,se invart ei pe langa ea 2h cu motorul pornit,totul ok,pleaca cu ea in probe,5km mai tarziu batea motorul. Se intorc cu masina pe platforma,le-o lasa iar,la cateva zile suna,2 cuzineti se invart,comanda iar cuzineti noi,la fel. Intr-un final imi zic ca e de la arbore,cumpara arbore nou,la fel. Se lasa si ei pagubasi si imi zic ca e blocul motor si ca am nevoie de alt motor. Boooon. Cum facem ca eu vreau motor nou,daca voiam sh luam direct sh,ti-am platit deja piese de vreo 7000ron,arborele si setul extra de cuzineti sunt pierderea voastra. Pai domnule ca stiti,no,imi luati motor dar mi-l faceti nou. Zis si facut,la 2 zile ajunge un alt motor refacut de bmw Constanta (blocul la baza avea 60000km full istoric in reprezentanta,luat de pe o dauna totala),cu alt set de pistoane,biele,cuzineti,segmenti,arbore noi. Doar se pune pe masina in slobozia,nu se mai umbla la el,bam merge masina. 1000km rodaj,zic ok dar vreau in scris garantia. Ma cert cu ei pana o obtin la notar,scrisa,tot. Momentan masina are cam 20k cu motorul nou si merge perfect,nu consuma gram de ulei si porneste la sfert. Masina de cand e la mine a primit pilot automat,am un volan cu padele luat ( pe aceasca cale doresc sa imi cer scuze fata de colegul InsidE de pe forum,i-am lasat mesaj insa nu stiu daca l-am primit,vorbisem cu el penru un airbag + padele +/- insa am plecat din tara si cand am revenit au aparut alte prioritati iar momentan nu mai pot sa iau piesele) insa nemontat pentru ca momentan nu e o prioritate. Masina a mai primit niste benzi luminoscente pe fetele de usi,mie unul noaptea imi plac insa ziua arata extraordinar de china,o sa vad cum le remontez sa nu se mai vada asa insa nu acum. Legat de suportul din bord de navigatie,l-am transformat in suport de tableta taxi like,e foarte ok,firele sunt ascunse,isi face treaba super ok si inca nu am simtit nevoia unui retrofit de nbt pentru ca am muzica,internet,waze + un soft dragut ce vede pana la 5 usb conectate simultan la tableta (poti conecta orice e prin usb,de la stick de net la hard de 1tb, am probat ) + un set de nari performance OE. De cand cu motorul masina a mers impecabil.I-am refacut turbina(a mers fara ulei si prinsese putin joc asa ca am zis sa fiu sigur) + ceva sa tina mai mult la un baiat pe care il recomand cu toata caldura si care ulterior a devenit singura persoana ce pune mana pe masina mea cand e vorba de ceva,este vorba despre domnul alex popescu de la turbostar,in caz ca doreste cineva ii pot lasa nr de telefon in privat.Au fost ceva figuri cu DPF'ul pentru ca era 47% colmatat,am preferat sa il anulez. A primit o data cu anularea DPF un soft de putere cu dyno,puterea actuala fiind de 211hp si 432nm pentru ca sunt limitat de cutie (ajung cu povestea si aici) . De cand i-am facut motorul primeste o data la 2 saptamani detailing profi la un tip din slobozia,apa,paie si bataie. Cu softul am avut alta distractie,dupa anularea fizica a DPF'ului (catalizatorul a ramas acolo) a urmat testul pe dyno de dinainte. 138 cai si 280nm . What the actual fuck? Deja ma apucasera spumele,ce are cazanul de scoate puterea asta,are rampa de injectie noua(dadea eroare pe un senzor),dpf nu,motor nou,turbo refacut si marit. Pana la urma unul dintre baietii de la soft imi arata fisa dyno si-mi spun ca imi taie motorina la 3500rpm asemanator unui 318d,se uita ei pe fisa de dyno de 318d,identica. Zic mama,sa vezi ca astia mi-au facut ceva la motor de e 318d si nu 320d. Mai tineti minte injectoarele luate de mine sh cu 55k km? Da,erau de 143 cai,ne-a luat 1h sa ne dam seama si ne-am convins abia dupa ce le-am schimbat,eu fiind cu motorul bubuit nu am mai simtit diferenta de putere in timp,stand si fara masina etc. Am schimbat injectoarele repede (cu alea de au zis astia de la bimmer ca-s proaste) si masina trage impecabil acum,corectia maxima este de 0,2-0,3/cyl Tot ce caut acum e sa fie super safe,d-aia si 211 cai in loc de 240 in configuratia actuala. Continuam,stiu ca probabil fac romane in loc de posturi insa apreciez daca macar o persoana va avea rabdarea sa citeasca tot ce am scris eu aici. Dupa soft masina a primit un racord flexibil nou (in poza e cel vechi,arata cam obosit) si un tips dublu 330-like luat de pe forum cu tot cu finala pentru ca ovalul ala era urat,foarte urat,insa ovalul afumat arata de 100x mai urat decat in mod normal,efectiv strica tot spatele masinii.Ii multumesc colegului ckh pentru el,era fix ce cautam ca model. Acum deja incepem sa ajungem la zi cu povestea cazanului,sunt sigur ca sunt extraordinar de multe lucruri pe care le-am ratat,spre ex pe moment mi-am adus aminte de cum mi-am luat telescoape noi la portbagaj si mi-a cazut in cap la 2 zile dupa pentru ca unul a cedat,nou fiind (chiar si cu telescoape noi se tranteste intr-un hal si nu suport si nu stiu cum sa rezolv asta) etc. Dar sa continuam. Am facut softul,toate bune,masina merge bine,trage liniar,nu am probleme cu fumul in mers,nu mai am erori insa eu nu am schimbat niciodata uleiul in cutie si a cam inceput sa oboseasca convertizorul. Dupa plusul de putere mi-a cazut si o flansa de la cardan si uite asa iar se strang chestii de schimbat. A venit si revizia intre timp,zic sa le fac pe toate o data. La inceputul saptamanii asteia masina a intrat iar pe mana lu' alex,speram ca maine sa ridicam convertizorul refacut de la curier si se vor schimba urmatoarele: Pompa de apa,role,curele,fulie vibrochen,ulei + filtre,ulei cutie,baie cutie,convertior,curatat grup de valve,ambele flanse de prindere ale cardanului + rulmentul +++ Practic iar ma usuca masina asta de bani insa eu chiar m-am atasat de cazan,am primit acum ceva timp o oferta de 10000e cash pe ea si nu am putut sa o dau,mi-a mancat atat de multi nervi incat am inceput sa depun suflet si ma bucura lucrul asta pentru ca de cate ori o vad acum si am in cap imaginea de acum un an cu ea cu motorul in pioneze si fara o roata stiu clar ca o bucatica din mine isi are amprenta pusa asupra fierului astuia. Sa speram ca maine e gata. O sa mai pun poze maine cu masina cand vor si aparea,momentan las aici linkurile pentru cei interesati sa vada totusi despre ce prostii scriu eu pe aici la ora asta.1 point
-
Cu 100 la ora da rezervorul pe afara. Scoateti consumuri mai mici decat cifrele oficiale date de producator.1 point
-
1 point
-
La 12000 - 13000 euro e plina piata de E90, asta nu e orice seria 3... e al meu Trecand peste, pretul este cel afisat chair daca nu o voi vinde. Nu e graba...1 point
-
Hai lasa ca si pe forum nu e vreo certitudine, e plin de cazane deghizate in "masina de pasionat". ) Din 2008 160 de mii e optimist rau. Daca chiar gasesti printr-un noroc chior din Germania e60 cu 160 mii reali din 2008 cu siguranta nu il iei cu 7 8 mii euro. Il aduci il inscrii iti mai pui si tu ceva, da cu virgula. Parerea mea e ca are minim 260 mii asa cu indulgenta. Sa nu zic 300 400 ).1 point
-
Mai sta cineva pe alte formuri de marca? Eu sunt curios daca mai sunt altii care ghicesc in scaune numarul de km al unei masini ) Cine intra aici ca neavizat, doar sa ceara o parere despre un anunt auto va deveni atat de derutat incat va neglija aspecte importante ale masinii, motor/cutie fixandu-se pe aripioara scaunului, ca are 4 cute. Pana la urma cerem pareri despre masini second-hand, sunt unii care le cumpara de noi si le schimba anual,nu e deloc atent cum se urca in ea, cum se coboara, daca-si lasa masina in soare sau nu pentru ca stie ca la anul isi ia alta si nu-i pasa asemenea detalii. Si sunt altii care fac tratamente, ingrijesc cum pot orice aspect, daca se zgarie un plastic il schimba,chiar daca masina are 300.000 de km. Asa ca treaba cu scaune/volane e total subiectiva. Daca masina trece testul verificarii km, ne punem sa ne uitam cat de tocite sunt presurile? Hai sa ne umplem constructiv timpul liber si sa nu mai bagam noii-veniti in deruta. E pacat sa pierzi o masina buna din motive dinastea...pana la urma piata second este si va ramane o loterie.1 point
-
1 point
-
Aici nu e vorba de moralism, e simplu, esti obosit, iei o pauza daca nu vrei sa iei una de tot. Am iesit de pe topicul asta, ai un orizont destul de ingust, cand nu iti convine ceva devii zeflemist. Sa iti stapanesti sanatos masina.1 point
-
1 point
-
ai idee daca schimba si pinioanele din diferential sau doar rulmentii? Imi vine greu sa cred ca ar putea sa aiba piese pentru diferentiale produse acum 20-30 ani,cum ar fi de exemplu cazul masinii mele! DAR,daca ar fi asa,cei de la casbsandparts sunt profesionisti cu adevarat! Mai am un amic cu un diferential aproape terminat pe puntea fata la un Range Rover L322 din 2003... Cand i-am zis de posibilitatea reconditionarii diferentialului chiar "s-a luminat" la fata! el se pregateste/pregatea de mii de euro cheltuieli pentru un nou diferential...-1 points
-
daca poti, te rog posteaza ceva poze cu tot ansamblul desfacut eventual si rulmentii noi+ cei schimbati! multumesc!-1 points
-
cat te-a costat toata "distractia"/reparatia? manopera si piese de schimb?-1 points
-
La un Bmw F25 2.0dx N47D20C este recomandat sa pun ulei 0w30 , mai ales acum pentru iarna? De doi ani am pus doar Bmw 5w30 (Shell). Care ar fi diferenta la comportamentul motorului ?-1 points
-
Buna! Va rog tare mult sa ĂŽmi recomandați un ulei pentru f10-le meu 530, 245cp, 2011, 172.000km. DacĂŁ se poate marca, tip, orice informație e bine venitĂŁ, sunt total pe lângĂŁ la capitolul acesta si trebuie neaparat sa il schimb. Filtre sunt bune de la Mann? Mulțumesc!-1 points
-
Mulțumesc dar ori nu ma pricep eu ori sunt doar pentru benzina-1 points
-
Redisemere, trebuie sa intelegi un lucru. Cheia primita prin posta de la parcul auto e trimisa la misto, (nu te supara) sau ..din greseala de ei; asta din moment ce nu puteai/poti deschide nici macar manual. Asta inseamna ca aceea cheie este taiata si implicit codata pentru alta masina. Cheia are cel putin doua coduri pentru ca ea sa fie acceptata de masina. Primul cod este pentru deschiderea usilor (fie ele si keyless..) cel de al doilea si mai important, pentru pornirea motorului. Ma indoiesc sa poti face ceva cu cheia primita pentru ca in principiu doar dealerul oficial are acces la codurile alocate masinii tale. Iar pentru asta trebuie sa platesti pentru o cheie noua si codare. Nici un dealer reprezentat al marcii nu va accepta o cheie ca, cea primita sa o ..rescrie. Am taiat/codat de curand o cheie noua la dealer si de aceea stiu. Nu mai stiu exact dar dealerul v-a putea sa iti spuna cate chei sunt, au fost taiate/codate.. si cate mai poti coda. Tot el poate bloca toate celelalte chei pierdute..-1 points
-
-1 points
-
Nu vreau sa-ti "dau vestea rea" dar daca o sa schimbi uleiul in diferential,vezi sa pui EXACT ceea ce spune producatorul altfel il distrugi mai mult decat este probabil! Daca uleiul scos din diferential arata "tulbure" si dupa cel putin 24 ore de lasat la decantat exista ceva negru pe fundul sticlei si este MAGNETIC facand testul cu un magnet puternic nedoymium fier boron din hard-diskuri vechi sau cumperi un magnet puternic si daca acea "negreala" este atrasa de magnet foarte posibil sa ai diferentialul cu probleme! Din simptomele spuse de tine,asta este defectiunea,se aude cel mai bine acelerand pana pe la 110 si apoi iei piciorul de pe acceleratie dar O LASI IN VITEZA! functie de tipul diferentialului o sa te coste destul de mult... Eu am "cam" scos pilitura metalica din diferential dupa vreo 1000 km din cauza uleiului DE KACAT ,aici vina fiind a mea pentru ca am ascultat de un dobitoc care habar n-avea ce vorbea! acum diferentialul are LIQUI MOLY in el,exact ce recomanda producatorul litera cu litera cifra cu cifra asa cum e scris in manualul de exploatare al masinii! Am facut de atunci cam 6000 de km ,si deocamdata nu se aude nimic in masina cand ma deplasez cu 100-110 km/h si iau piciorul de pe acceleratie dar o las in a-5a sau a-4a! Este si bine izolata fonic masina si e greu sa auzi ce se intampla pe sub ea... Dar eu sper sa nu fie probleme prea curand cu diferentialul! Si in cutia de viteze tot LIQUI MOLY i-am pus si schimba superb acum! Nu mai zic de motor,parca e altul de cand i-am pus MOTUL 4100 POWER 15W50 semi-sintetic! Cred ca asta trebuia sa fac de prima oara,sa urmez exact indicatiile din manualul de exploatare BMW nu sa ascult de toti imbecilii care se dau atotstiutori! Deh, sunt incepator in ale masinilor,dar invat repede! N-am mai avut decat un TICO din 1997 inainte de 520i-ul asta cu care am facut vreo 6000 km si a crapat definitiv si irevocabil _chiulasa_! primul pas in diagnosticarea problemei tale l-ai facut deja,huruie "ceva" prin spatele masinii pe la 110 daca iei piciorul de pe acceleratie si o lasi bagata in viteza! al doilea ar fi sa schimbi uleiul si sa vezi cum arata si ce-i prin el... al treilea ar fi sa dai jos diferentialul si sa-l trimiti la reconditionat daca uleiul are mult continut metalic prin el! fa rost de magnet puternic si vezi atunci! al patrulea pas ar fi sa faci rost de manualul de intretinere si exploatare al masinii si, daca mai ai de gand sa o tii "ceva km"(macar vreo 100 mii), sa respecti intocmai ce-ti spune manualul! altfel... o sa ai probleme una dupa alta in viitor...-1 points
-
Nu stai "degeaba" deloc DAR: nici eu! chiar azi am schimbat amortizoarele spate si filtrul de benzina,daca tot eram prin spate p-acolo si oricum filtrul era pe langa amortizorul dreapta spate!si nici nu mai stie nimeni cand a fost schimbat ultima oara! am pus amortizoare "japanparts" ieftine si din ce am vb cu cel din magazin,nu se plang clientii de piesele astea,in special amortizoare! filtrul de benzina e MAHLE! N-am facut poze ca n-am apucat,am lucrat repede cu un amic sa nu ne prinda noaptea! Ne-a prins "un pic" dar eram deja la strans sculele! asigurarea auto ajunge si in Romania incet incet la nivelul celei din Bulgaria! eu am platit cam 1200 lei pe un an asigurare la Lev Insurance! Dupa schimbarea amortizoarelor e cu totul alta VIATA in masina,si ca sofer si ca pasager IN SPATE! Zgomotele "ciudate"au cam disparut,cu toate ca as fi schimbat si flansele ,nu prea am gasit sa fie exact ce-mi trebuie mie... Dar amortizarea la gurile de canal sau pe drumuri proaste e superba! Masina nu se mai inclina ca o barca pe curbe abordate "cam tare",totul e liniste si pace in interiorul masinii! Ma gandeam "TEORETIC" , cum ar fi sa existe un fel de perne pe azot in loc de acele flanse de cauciuc! si apoi amortizorul cu arcul pe el! Sau macar perne de aer ca la range rover vogue sau audi Q7! cred ca nici nu ar mai sti pasagerul ca tocmai a luat o groapa! maine fac niste poze la lumina zilei cu amortizoarele proaspat montate! ,deja au cam 5-10 km rulati,ca sta mai departe amicul meu de mine! sper sa reziste amortizoarele astea macar vreo 3 schimburi de ulei,adica 18000 km! bafta!-1 points
-
Inside...eu aveam pe autostrada la 160 km/h pe ac (155 digital) 5.5 consum A1 spre sibiu, toata autostrada de 80-100 km sau cat are asa am mers pe tempomat. La 100-130km/h scoti usor consum sub 5 mai ales daca nu bagi piciorul blana cand accelerezi.Eu dupa un drum de 680-700 km dus-intors sibiu mai aveam range 670 km si acul era putin sub jumate, exact cum este al lui Cristian pe linia de mijloc dar partea opusa gen. 1400 km i faci 100% cu un full cu depasiri si viteza peste limita legala 100-130 km/h, daca chiar vrei sa mergi la consum treci peste 1400 km cu 70L. Gandeste-te ca un 5% consum mediu la 70L inseamna 1400 km/h si poti sa scoti acest consum mediu fara probleme la aceasta masina.Proprietarul mi-a zis ca a facut un drum in Grecia unde a mers frumos la consum maxim 1300 km/h pe autostrada si la dus 1500 km, nu ma interesat daca este adevarat sau nu insa nu pot sa zic ca l-am crezut pana nu am vazut cu ochii mei.-1 points
-
Da. In primavara intentionez sa vand masina si bineinteles o vand cum am cumaparat-o,fara jante M !-1 points
-
functioneaza perfect pe f30, a fost de mare ajutor pe valea oltului noaptea, curbe, viteza, reactioneaza instant, si se adapteaza rapid situatiei, acum depide si de sofer si de stilul de condus evita sa orbesca pietonii si biciclistii de pe trotuar, se comporta diferit in functie de viteza si gradul de iluminare la f10 se aprinde proiectorul cand semnalizezi?-1 points
-
Acum o ... perioadă recentă am plecat pana în Atena și a plouat tot drumul (990 km). Am condus rapid și foarte rapid, mașina fiind echipată cu Nokian wr d4. Nu am avut nicio ezitare cu aceste cauciucuri. Sunt cele mai bune pe care le-am avut vreodată. La întoarcere, prin munții Montana, a fost inclusiv și polei, unde, de asemenea, s-au comportat exemplar, conducând mai prudent pe acele porțiuni. Legendă: rapid =180: foarte rapid =200. Unitatea de măsură unicorni, căci toți respectăm limitele legale.-1 points
-
Misto masina dar ii lipsesc mult mai multe decat ai scris tu. Motorul de 2000 pe X3 e destul de slab. Sa nu zic submotorizat.-1 points
-
Am citit tot...nu-mi vine sa cred cate ai patit in primul rand, dar ai fost inteligent si ai scoso la capat cu motorul nou luat pe "desteptii" de la service + treaba cu garantia. Iti urez multa bafta si sanatate cu masina fara niciun alt incident! Astea inseamna City Insurance ca e RCA ca e CASCO...daca o aveai la altii mai potenti ti-o reparai atunci pe casco-1 points
-
Singurul lucru ce l-as face EU i-as schimba trimurile, mi se par foarte "batranesti" urate.. Cat despre HBM: "Programming can be made in BMW service, not possible via Idrive. System has three sensitivity settings: sensitive, normal, and..cant remember last one. In my car, system was working just fine. Only problem was that it did not sense yellow streetlights correctly some times. After car passing, it changed from lo to hi in 1-2 seconds. Bit "lazy", but good enough. I went to service and asked if something could be done with it. After connecting programming device, it turned out that setting was in "sensitive" mode. So they changed it to "normal". This was guessing, they did not know what "sensitive" mean in practice -would it be then more sensitive to light or dark. Difference was not too big, but it seems to work bit better with yellow lights now. Othervise cant really tell how it changed." Am gasit ceva pe forumuri externe.-1 points
-
Salut. Am un e46 din 2001,faza e ca atunci cand dezactivez complet asc-ul (tin apas pe buton 3-5 secunde) tot nu se dezactiveaza complet controlul tractiunii. Adica dupa ce tin apasat pe butot si apare frana de mana galbena,apas pe acceleratie si incepe sa se invarta in gol,dar cand ajung la peste 4000 de ture sau bag a 2 tot spatele incepe sa tremure si sa faca ca toti dracii...si parca da sa franeze,desii eu tin apasat in continuare pe acceleratie. P.S: Asta s-a intamplat cand afara ploua de rupea si era foarte ud pe jos. Deci chiar nu inteleg de ce nu lasa rotile sa se intvarta in gol... E vreo problema cv,trebuie sa tin mai mult apasat sau sa fac altceva ca sa dezactivez complet controlul tractiunii? Sau doar bmw-urile cu DSC pot face drift? (-1 points
-
Deci cat e autostrada aia 100 km+ , pe tempomat cu 160 km/h a stat acu intre 5-6% dus-intors, cand am ajuns acasa dupa cei 680 km dus intors aveam consum mediu de 5.3 (da stiu e imposibil, calculatorul a gresit si de fapt la pompa era 5%, glumesc)...crede-ma ca nu am mers deloc la consum, nici nu m-am gandit vreo secunda sa merg la consum pentru ca nu sunt genul si ma "grabeam sigur" sa zic asa si cand am dat pe consum mediu in fata portii am ramas tablou.Promit ca o sa fac o poza/video ceva cand mai am drumuri de peste 200 km exact la toate informatiile din cic (viteza medie, km, consum) Nu am spus ca scoti consum de 5% cu viteze medii de 130 km/h ci scoti consum si sub 5% unde mergi maxim pana la 130 km/h, nu cu 80 cum a spus colegul inside mai sus. Noi suntem seriosi cavaliere insa chiar ar fi o idee sa faca cineva un drum de 1400 km/h mers legal, unde e autostrada 130 km/h si tot asa sa vedem cat scoate, eu zic ca faci drumul de 1400 km cu 70 L raportandu-ma la consumurile scoase de E60 meu in exterior-2 points
-
Impresionat nu ai cum sa fi, ci doar multumit ca merge cum trebuie:D-2 points
-
daca pentru tine High Beam Assist este o nulitate inseamna ca ti-ai luat o lista lunga de optiuni doar ca sa pari interesant sau ti-ai luat o Masina care nu te reprezinta-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00