Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/28/16 in all areas
-
Intr-un final a ajuns masina insa n-am apucat sa merg prea mult cu ea neavand numere. Motorul silentios, cutia schimba foarte bine, intradevar sunetul hk net superior la tot ce am auzit pana acum, suspensia foarte confortabila desi are jante de 19" , volanul incalzit e foarte misto si cam atat am apucat sa testez, e mult de butonat la ea. Maine ii iau numere provizorii, spalata int/ext, schimbat rotile cu cele de iarna, eventual o vizita la filaret daca-mi permite timpul.2 points
-
2 points
-
Dupa cautari de aproape 2 luni am reusit in sfarsit sa gasesc o masina pe gustul meu din (aproape) punctele de vedere. Mentionez ca este primul meu BMW si, mai exact, prima mea masina proprie(am condus masina familiei + ale prietenilor in ultimii 5 ani de cand am permisul). Mi-am dorit o masina dotata si in regula din punct de vedere mecanic. Am gasit-o in Austria, adusa printr-un intermediar, si sunt foarte incantat de ea. Este un 318i din 2006, 129 cai, asta fiind cam singurul aspect care as putea zice ca nu am reusit sa il bifez, as fi vrut modelul cu 150, dar pentru moment imi e de ajuns. Ca dotari, din ce mi se pare mie mai interesant, ar fi: Navigatie mare Faruri bi-xenon adaptive Scaune sport cu incalzire si reglaj lombar(sofer+pasager) Keyless go & entry Sistem audi Logic 7 Senzori parcare fata spate Oglinzi heliomate Masina are 150.000 km, verificat pe bmwdecoder si istoricul corespunde. In service nu am gasit nicio problema cu exceptia unei bielete pe fata care are un mic joc. Am facut astazi revizia, schimbat filtru ulei+aer+polen+antigel+ulei si am reusit sa ii foliez si geamurile spate si luneta cu folie SolarZone 5%. In viitorul apropiat as vrea sa ii cumpar suporti metalici pentru pedale si foot-rest si un set de capace pentru jante, cele actuale sunt putin exfoliate. Daca aveti o sugestie de unde sa le cumpar va rog sa scrieti. Am incercat la Bavaria in Bacau sa gasesc capace insa nu aveau pe stoc. In viitorul indepartat ma gandesc sa ii caut un volan de M, dar nu ma grabesc. Un lucru care ma supara este faptul ca se face condens la ambele faruri. Am incercat sa verificam in service daca nu este ceva etans insa nu am gasit nimic iar capacele din interiorul compartimentului motor erau fixate prea bine si nu am riscat sa le rup. Am de gand sa mai incerc si in alta parte poate ii dau de cap, asadar daca are cineva idee unde as putea sa incerc sa rezolv problema in Bacau, Iasi sau Galati(orasele pe care le frecventez destul de des) va rog sa imi spuneti. Am facut si cateva poze la cateva zgarieturi si urme care ma cam zgarie pe ochi si as vrea sa stiu daca are cineva idee daca am alta solutie sa scap de ele, macar partial, inafara de revopsire.1 point
-
Doresc sa cumpar bmw seria 3 sau 5 dupa 2005, 320d sau 525d, sa fie undeva pana in 7000-7200, cu navi mare si stare generala buna, astept oferte1 point
-
1 point
-
Cateva update-uri Intre timp masina a primit un 2.8 dublu vanos, cutie in 6 trepte, si diferential blocant 2.78 - nu am gasit unul mai scurt, dar urmeaza (ori il schimb, ori ii schimb coroana si pinionul de atac). Pornire din telecomanda - a mers pana sa schimb motorul, dar dupa ce am umblat la ews nu mai merge, dar o fac eu pana da gerul.1 point
-
Salut Cand ai facut motorul - distributia a pus-o cum trebuie la punct? Daca este sarita " un dinte " porneste greu, nu are putere, fara sa dea nici un fel de eroare. cu stima1 point
-
Alta era ideea, vii pe aici ca e vechi un E60 dar tu iti iei un F30 chel din 01.2012 si il mai si vinzi imediat....))))) spor!1 point
-
728 din 82 cutie automata, cumparata din Germania luna trecuta. Am adus o pe platforma. I-am pus baterie si benzina si a pornit la sfert. Am luat-o cu 1100 plus 500 euro platforma. Caroseria are nevoie doar de un detailing, fara vopsit,nu are pic de rugina. Iar interiorul ca sa fie impecabil o sa ii schimb mocheta si stau la panda ptr un interior. Masina e absolut originala si in stare extrem de buna. Ti-am scris toate astea ca sa intelegi ca ptr ce vrei tu doar Germania e sursa si costa chiar mai putin ca in tara iar despre stare nu are rost sa discutam. Pe a mea cerea 1600 initial. L-am lasat o saptamana si cand am revenit cu telefon am reusit sa scot 1100. In ianuarie o inmatriculez. Trebuie sa fac dosarul ptr retromobil pana atunci. Il stiu pe unul din baietii de acolo. Bafta.1 point
-
si chiar daca n-a dat pe ele 10000, care e problema? nu fac 1000 euro jantele alea sau despre ce e topicul?1 point
-
Mai Cookie Mai...in alte topicuri zici sa nu se mai cumpere piese de la SH ca se incurajeaza furtul, dar aici vii si spui ca de ce le-a luat de la reprezentanta. De unde sa ia din alta parte cu factura si noi? Sa stii ca si jantele pot sa fie furate la fel de bine ca niste ceasuri/volane, etc.1 point
-
Nu te supara de unde iei jante originale m style cu 500 euro setul? ca vreau si eu 2 seturi. Ca fapt divers pretul pt o janta 18 incepe de pe la 400 euro. Bucata. Originale. Noi. Nu mai aberati cu preturi sh de pe olx. Si oricum nu inteleg d ece faceti pretul pt bunul lui. Treaba lui cat cere, el stie mai bine cat e dispus sa piarda la ele sau daca vrea sa le mai tina. Cat despre jante pe casco, vise taicĂŁ in ziua de azi. Nu mai e ce era acum 4 5 ani cand puneai kit m pe casco si schimbai 2 jante pe luna cand le zgariai.1 point
-
Masina foarte frumoasa! Am avut una in service cu care am dat niste ture, era x-drive, trage ok, nu mi sa parut submotorizata. Imi place maxim culoarea pielii, cat despre "lipsit" tine de utilizator nu de noi. Cristian pana la urma conteaza de unde sunt piesele din retrofituri atata timp cat dam sute-mii de euro pe ele? Nu avem de unde sa stim de unde sunt luate (dezmembrari sau furate) dar platim pentru ele, nu le furam la randul nostru.1 point
-
1 point
-
Acum o ... perioadă recentă am plecat pana în Atena și a plouat tot drumul (990 km). Am condus rapid și foarte rapid, mașina fiind echipată cu Nokian wr d4. Nu am avut nicio ezitare cu aceste cauciucuri. Sunt cele mai bune pe care le-am avut vreodată. La întoarcere, prin munții Montana, a fost inclusiv și polei, unde, de asemenea, s-au comportat exemplar, conducând mai prudent pe acele porțiuni. Legendă: rapid =180: foarte rapid =200. Unitatea de măsură unicorni, căci toți respectăm limitele legale.1 point
-
Era o gluma nu ? Daca nu vede util modul in care functioneaza inseamna ca a luat masina sa para interesant !?! Tu cu postul asta pari foarte ..... inteligent !1 point
-
- spalare - decontaminare cu argila - IPA 50/50 cu apa distilata pe toata caroseria - 2 straturi de sealant1 point
-
Continental winter contact TS860 sau Nokian WR D4. Nokian sint mai bune pe zapada iar Continental pe carosabil umed.1 point
-
1 point
-
Am fost in weekend la Powertech Buzau pentru DPF OFF, EGR OFF si Soft, sunt foarte multumit de rezultat, Ginel a fost foarte rabdator si mi-a explicat cum se fac modificarile si care sunt benficiile: Before: 150 cp si 335 Nm(din 163 si 340 Nm oficial) After: 184 cp si 405 Nm (putere limitata pentru a proteja cutia automata) http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/cb7909ced53fda22928cb60d7d584535.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/05fc5198623aec504c3d57214d38a6bd.jpg1 point
-
1 point
-
Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.1 point
-
Nu ma intereseaza partea civila. Oi fi eu ambitios dar nici chiar asa pentru un "amarat de bec". Nu vreau nimic de la ei, nu sunt rupt in cur de foame, nu imi e lipit stomacul de coloana, cum a mai insinuat unul altul pe-aici si chiar "directorul general"(ce titulatura!) cum ca as vrea sa schimb gratis, etc., ba chiar ma duc vineri cand ajung in Bucuresti sa imi schimb ambele becuri. Apropos daca stiti pe pe cineva astept sugestii. Am primit aici deja sugestii de service pentru care va multumesc dar nu stiu daca asta e treaba de mecanjc sau electrician. Vreau doar sa mi se faca dreptate si nu accept sa fiu calcat in picioara ca un gandac. Si mai vreau sa ii arat la scumpetea(sic!) de director general(Service Premium, am fost suficient de elegant?) Poate sa fie zmeu acasa in ograda lui, sa isi puna copii in genunchi la colt, sa isi bata nevasta daca vrea, sa o injure pe soacra-sa, whatever... dar pe banii munciti de mine trebuie sa ma pupe in cur vb vine. Erau glumele alea cu chuck norris, una zicea asa... they once made a chuck norris toilette paper... but it wouldn't take shit from anybody1 point
-
Prietene(daca tot nu iti place limbajul protocolar) Service Premium(pe mine ma cheama Alexandru imi pare bine de cunostinta) : Cei 35 de ani traiti in Romania m-au invatat ca la mojicie nu poti raspunde cu eleganta de aceea epitetele enumerate de mine si citate de tine. Cand cainele ti se caca in living ii dai cu ziarul peste fund nu il pupi, ca sa fac o analogie! Topicul aceste este despre o nemultumire cauzata de service-ul respectiv si angajatii sai. Ce ai vrea, sa ii laud? Am spus ceea ce am simtit si am gandit fara sa fiu ipocrit... parca era un forum si "limbajul protocolar" nu isi avea sensul. Daca suntem pe un forum nu inseamna ca nu trebuie sa ne respectam, iar eu spre deosebire de tine care m-ai etichetat, fiindca nu te cunosc deloc, nici macar virtual m-am adresat respectuos. Ceea ce spun este spus de mine evident si implicit se refera la mine. Subiectul era respectul fata de client nu fata ban. Partea cu dezvoltatul... din nou suntem de acord. In ceea ce priveste plangerea, nu "reclamatia" penala, lasa-ma pe mine sa hotarasc asta, sunt jurist de profesie(notar public) si am cunostinte juridice temeinice. Si da... fiind propriul tau sef iti da posibilitatea sa iti gestionezi timpul cum crezi de cuviinta. "O problema de genul asta se rezolva cu tact?" Cum te-ai gandit ca ar trebui procedat? Tu te auzi ce spui? Ar trebui sa il menajez pe banii, timpul si nervii mei pe saracul distins domn director general care se afla intr-o postura foarte dificila fiindca practic el nu a lucrat la masina deci in teorie nu are nici o vina dar nici nu poate sa admita public in unui client ca exista posibilitatea ca sub aripa lui in incita BMW sa se intample asa ceva? Aici de fapt cred ca esti subiectiv total fiind in aceeasi breasla cu ei! FORUM = DEZBATERE !!! Asa, acuma ca ti-am raspuns da-mi voie sa te intreb : ce vrei tu prietene pana la urma? Ai fost total offtopic de la inceput, mi-ai poluat topicul total, te-ai luat de mine si m-ai etichetat fara sa te fi provocat cu nimic! Scopul topicului era de a informa, de a relata cele intamplate si de a cere niste sfaturi despre service-uri seriose. Te rog fa bine si abtinete sa mai postezi in acest topic daca nu ai nimic de spus referitor la subiectul(e) topicului! Repet intrebarea(retoric) : ce vrei tu pana la urma?!1 point
-
Relatii cu clientii,promptitudine la aducerea pieselor exista.....nu inteleg de ce nu se duce omul personal acolo.....poate s-ar pune altfel problema Asa dupa un telefon sau in spatele tastaturii suntem toti mari si tari....Poate aroganta a fost reciproca ....1 point
-
Asta a fost a altui user si a fost vanduta acum 3 ani chiar in 2013 , si eu am fost interesat sa o cumpar atunci si culmea pretul era 9 mii acum 3 ani... asa ca in ziua de azi nu inteleg de ce ar face tot 9 mii:))0 points
-
pune aici o poza cu factura de 100 de milioane / 4 jante ,si s-a terminat cu comentariile rautacioase0 points
-
0 points
-
Faptul ca ai vrut jante noi si la pretul ala, fiind luate din reprezentanta, nu inseamna ca altcineva va da atatia bani e ele fiind alte oferte cu 500 euro. O alta varianta de a lua jante din reprezentanta este pe casco.0 points
-
Buna ziua. La telefon nu se raspunde cu 'mda' si ' te sun eu' ca nu vorbiti cu mama dumneavoastra. Vroiam sa fac o revizie la voi si sa schimb niste piese da m-am 'razgandit'. cu stima, Un fost client.-1 points
-
Sunt perfect de acord cu tine. Prefer sa nu mai discut deloc cu bmw brasov din cauza angajatilor de 'maidan' pe care ii au-1 points
-
Poate ca nu m-am facut inteles mai sus. Nemultumirea era fix modul de discutat cu un posibil client care vrea sa apeleze la serviciile dvs.-1 points
-
Salutare! Ai avut probleme majore/multe tehnice de cand ai masina? Am gasit si eu un 740i E38 de vanzare ,din 2000 si tare mult imi place cum arata la interior si exterior! Doar ca mi s-a spus ca modelele automate ar avea probleme cu cutia de viteze,mai exact cedeaza total dupa un nr de km... Uite cateva poze cu masina,doar ce am fost azi dimineata sa o vad cu un amic ce se pricepe la masini,ca nu mai puteam de curiozitate sa vad daca merita banii sau nu! Vrea 2400 euro pe ea,dar asigurarea expira in luna 10 anul asta! Deci numai aia cred ca o sa coste vreo 500 euro... Spun asta pentru ca si eu am BMW 520i E34 inscris pe bulgaria si m-au costat asigurarea si ITP-ul vreo 1600 lei... Si din ce am auzit,cu cat e mai mare motorul masinii cu atat e mai scumpa asigurarea anuala la bulgari! Multumesc mult si sper sa nu ma "sperii" cu povesti tehnice "horror" privitor la E38 740i din 2000! Imi place mult masina! Mai mult decat 520i-ul actual,sa fiu onest...-1 points
-
... Ma indoiesc ca merita efortul.. Ai presa de arcuri!? ... ca in spate nu ar fi nevoie dar in fata e obligatoriu! Cand o sa vezi cat de tari sunt acele arcuri (ca nu-mi imaginez ca vei avea cea mai dedicata presa..) o sa te enervezi sa mai umbli inca o data dupa reconditionare prost facuta. Nu as reconditiona amortizoare decat daca am garantie de cel putin 100k km... (banuiesc ca arcuri nu vrei sa schimbi.. Uita-te dupa pete de rugina pe arcuri - semne sigure ca intr-o zi se va rupe si crede-ma ca pe platforma mai mergi..)-1 points
-
Pune cineva o poza cu un amortizor de aluminiu ca eu am vazut numai de tabla iar google sigur nu stie ce stiu unii aici. :sorcerer: Cine face acele amortizoare.. ca pentru o mai mare siguranta, cel putin pe strazile astea ale noastre strabatute in viteza, un amortizor serios are gaz si ulei.. Dupa cum cum stiu unii; ce e cel mai important pentru siguranta/stabilitatea unei masini (?) cauciucurile si amortizoarele evident! Pai nu!?-1 points
-
Ca tot veni vorba de amortizoare pentru BMW-uri... ce chin am mai tras eu cu E34-ul 520i al meu zilele astea... din cauza unui arc rupt pe partea dreapta fata,am zis sa schimb si arcul si amortizorul ca doar n-o fi asa de greu,corect?! da' de unde... dupa ce am scos arcul rupt,a inceput circul/chinul: am comandat intr-un loc amortizoare kayaba pe gaz cu confirmarea repetata a vanzatorului ca,citez: "Da' domnule,astea sunt cele originale/care se vor potrivi la masina Dvs., cu siguranta, 100% fara nici un dubiu...". vin amortizoarele joi dupa-amiaza/seara, merg la mecanic ,se uita ala la ele si incepe sa rada acru/sec... "Bai nene,ia pune tu flansa matale de amortizor,pe amortizoarele astea si zi-mi TU daca ti se pare ca mai poti sa si montezi/strangi piulita pe amortizor cu tot cu flansa..." Nici daca ma inchinam la ele toata ziua nu se potriveau... jegurile kayaba nu aveau nici acea dubla conicitate ce amortizoarele originale o aveau,nici filetul de pe tija amortizorului nu era la lungime,nimic nu se potrivea,indiferent cum te uitai la ele,sau chiar de erai orb cu totul... Le duc inapoi la magazin scarbit si indignat ca si-a batut ala joc de mine chiar asa in halul asta,cer banii inapoi, la care el cica: "dar stati fara grija ca o rezolvam tot azi,comand altele..." ALTELE?! tot kacaturi de-astea "KYB cica made in japan" dar care probabil sunt facute in vreun grajd de niste semianalfabeti "meseriasi"?! NU MULTUMESC, tine-le tu p-astea ca eu mai caut piesa care trebuie! Cu greu,a dat banii inapoi si m-am dus in treaba mea, LA ALT MAGAZIN unde ,"cica" sigur stiau aia ce sa-mi comande... Sau cel putin asa mi-a zis un amic de-a meu care a mai avut de-a face cu ei... Asta era vineri dimineata la 8:30-8:40, eu fiind intr-o criza majora si totala de timp ca sambata dimineata la 7:00 trebuiam sa plec la botezul nepotului in Braila... Si,stau ,astept,mai curat un etrier ceva pe la masina,etc... pana se face ora 16:00 cand mi-au spus meseriasii de la magazin ca vine faimosul amortizor,ca cica doar unul ERA PE STOC... de la celalalt magazin reusisem sa cumpar ARCUL pentru fata... Vine amortizorul,mergem si noi,eu cu amicul ce "mi-a facut lipeala", desface "nenea" de la magazin ambalajul si...SURPRIZA: amortizorul prezenta urme evidente de montaj,si inca unul grosolan de stricase piulita de sus ce strangea/fixa amortizorul in locul lui... :hyper: MOMENT in care ,sincer m-am panicat instantaneu,nervii mi-au luat-o razna,urechile si fata mi s-au inrosit de DRACI SI SCARBA/DEZGUST TOTAL fata de aceste magazine de piese auto si vanzatori atotstiutori si plini de ei ,dar care arareori LE NIMERESC DIN PRIMA... mai in gluma mai in serios l-am intrebat pe "nenea": si eu ce fac acum? platesc piesa SH , o montez si... DUMNEZEU CU MILA?! omul a fost "sincer": "plateste , ia-l , monteaza-l si daca nu merge il aduci inapoi..." nici n-a durat 15 minute ca de cum am ajuns la "fata locului/macelului" unde aveam un sfert de E34 demontat, ca am si constat cu si mai mare scarba/dezgust ca nici amortizorul asta nu se potriveste DELOC cu flansa sau piesa in care intra amortizorul... inapoi la om cu scartzait de cauciucuri si mult fum de la roti,banii inapoi si lasa-ma nene ca am obosit cu piesele matale "de origine" a p.lii... Intre timp ,dupa masuratori "precise" a dimensiunilor amortizorului a mai cautat el ceva pe PC si cica, ar fi gasit de data asta piesa ce s-ar potrivi SIGUR la masina mea... Cum luni nu se lucreaza ca deh,noi romanii tampiti,avem 'nshpe mii de sarbatori OFICIALE care mai de care mai cretine,si etc... deci o sa-l pot avea MARTI dupa-amiaza... O ultima varianta va fi sa comand doua amortizoare de origine din strainatate la pretul de 340 lei bucata cu slabe sanse de returnare in caz de nici astea nu se vor potrivi la masina,dar, intre timp astept sa vad "marfa" de marti,in speranta ca se va potrivi totusi... Vineri dupa-amiaza a fost iadul pe pamant,pentru ca toate service-urile se inchisesera deja,si noi, eu si inca doi amici, a trebuit sa ne chinuim sa bagam dreaqului cumva arcul pe suportul lui CU ACELASI AMORTIZOR SCURS SI VARZA,vechi de probabil 26 ani... am folosit aproape toate metodele,inclusiv tirantul de la un tractor din cauza caruia a si sarit o data direct in geamul de jos din spatele tractorului iar de acolo a ricosat pe langa capul unui amic,"linistindu-se" la vreo 15-20 metri de noi... a trecut moartea/tragedia pe langa el... moment in care am lasat dreaqului tractorul si tirantul "in pace" si ne-am "axat" pe un surub lung niste talere de discuit si MULTA SARMA cu care am legat arcul comprimat aproape de tot arcul "buclucas" si l-am bagat repede pana nu cedau sarmele la locul lui si am strans piulita la amortizor,oricum una din sarme cedand brusc si asezandu-se stramb pe canale/flansa... dar macar era aproape pe pozitie si piulita era stransa pe toate filetele... Ma jur ca nu mai desfac arcurile la vreo masina pana nu vad utilajul/scula cu care MESERIASUL CE O DETINE imi garanteaza ca va baga/monta din nou arcul si eventual imi face o proba pe alt amortizor si cu alt arc decat al meu! Iar de reconditionat amortizoare,chiar m-am gandit si eu la asta,dupa tot chinul prin care am trecut si stressul durerea de cap pentru a termina mai repede masina,ca a doua zi trebuiam sa fiu si eu prezent la un evenimen UNIC pana la urma,botezul nepotului meu,copilul surorii mele... Personal consider ca o "reconditionare" a unor amortizoare este=0 daca nu este facuta intr-un service cu multi ani/decenii de experienta in domeniul asta si este doar o alternativa in cazul masinilor foarte vechi pentru care nu mai gasesti amortizorul care trebuie nici daca stai in cap si reciti crezul din memorie de vreo 1000 ori... Mai degraba m-as "tigani" cu improvizatii de la alte masini dar amortizoarele respective sa fie NOI ORIGINALE! Nici nu vreau sa mai spun cum se comporta masina/BMW-ul E34 cu amortizoarele VARZA pe puntea fata daca trec de viteza de 100 km/h: zici ca-i suspendata cu ambele roti in aer si eu dau din volan de tampit stanga-dreapta doar doar de o tin pe drum cat de cat... Pana nu-mi vin amortizoarele NOI si care sa se potriveasca la milimetru pe masina,nici ca mai merg undeva cu ea... Ar fi un gest criminal si iresponsabil din partea... iar de reconditionat amortizoare pentru masini scumpe(mai scumpe decat 520i E34-ul meu din 1990),sa ma iertati de sinceritate, dar v-as impusca in cap pe voi astia ce indrazniti sa faceti asa ceva! daca voua vi s-a urat cu viata,situatia nu este la fel si pentru restul PARTICIPANTILOR LA TRAFIC de pe contrasens sau din fata/spatele vostru... :2guns: fara amortizoare COMPETENTE orice masina este un fel de caruta de 1,5-2 tone suspendata pe neste ARCURI dar care se deplaseaza pe 4 roti cu vreo 100-200 km/h... daca exista tampiti de-astia suficient de tampiti sa mearga cu 200 km/h cu amortizoare VARZA CU MUCI SI FASOLE... imi cer scuze daca postarea mea deranjeaza,dar sunt patit si am vazut ce inseamna condusul cu amortizoare terminate,mentionand in acelasi timp ca am facut-o si eu din pura si urgenta necesitate,neavand alta masina sa folosesc pana gasesc amortizoarele care trebuie pentru masina mea... dar cine o face cu buna stiinta si intentionat pana se rup de tot amortizoarele,imi pare rau dar n-are nici o scuza... o zi buna si va tin la curent ce primesc MARTI de la ultimul magazin unde am facut din nou comanda... sper sa fie ce trebuie de data asta... :bashwall:-1 points
-
boschetii ca boschetii, nu cred sa-i "doara" daca-i incaleci nitel cu masina,dar ce te faci daca ajungi pe contrasens unde ar putea fi un TIR cu vreo 50 tone in spinare si care se deplaseaza cu vreo 100 km/h?! sau e vreun tico/matiz iar tu si masina ta aveti vreo 2 tone si 120 km/h?! oricum ai pune problema rezultatul e tragic si stupid... suspensiile sunt extrem de importante si la fel de esentiale precum cauciucurile sau sistemul de franare... nu le ai p-astea esti aproape ca si mort pe drum... masina o am de pe 22 mai ,iar de mers cu ea nu am mers cine stie ce! stiam ca are unele probleme dar am amanat sa le rezolv din lipsa de bani! am schimbat multe necesare dar n-am crezut ca o sa gasesc suspensia in halul asta dupa demontare si examinarea pieselor atent... Masina are 26 ani dar 9 ani jumate stiu sigur ca a stat pe dreapta,din diverse motive, nu neaparat defectiuni mecanice! Neamtul ce a avut-o din 1990 incoace avea multe altele de facut iar acest 520i E34 nu era neaparat masina lui principala,nu prea l-a durut capul de ea multi ani... probabil ca a mers multi ani asa ,cu probleme pana sa ajunga la mine,deh... om cu constiinta si bun simt! culmea,mai sunt si roman,nu vreun austriac sau neamt pretentios... cat despre firma... avand in vedere ca nici nu gasesc CE TREBUIE deja nu mai am pretentii sa fie nush ce firma... oricum o sa le schimb de cate ori va fi nevoie ca am vazut ce "barca" devine un BMW daca n-are suspensii bune... si mai tin si la viata mea sau a altora din jur... de-aia si prefer sa platesc de doua ori cauciucuri : vara de vara cu clasa A pentru ploaie si iarna DE IARNA cat mai aderente,nu ma intereseaza prea mult sa fie "economicoase"/prietene cu rezervorul,dar sa stea masina pe drum iarna! mai ales ca e doar cu tractiune pe spate... nu vreun 4x4 performant gen mitsubishi evolution lancer sau subaru impreza sau range rover... da' sunt sigur/constient ca nu-s multi ca mine prin RROMania...-1 points
-
pare interesant site-ul,astept pana maine sa vad ce primesc DIN NOU la ultimul magazin unde am facut din nou comanda si ma hotarasc atunci ce cumpar si de unde! Oricum, obositor sa umbli de tampit dupa piese esentiale si sa constati ca nu se potrivesc... Mai nou ,cred ca la service nu mi-au pus destul ulei in diferential,peste tot unde ma uit scrie 1,7 litri,nu 1,2 litri cat a intrat la masina mea... in cutia de viteze am pus manol ATF cand de fapt ar fi mers mai degraba SAE 80 pentru angrenaje hypoide MIL-L-2105 API GL-4... am comandat si 1 litru de SAE 80 liqui-moly http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_1401.html?Opendocument 2 litri de Hypoid Gear Oil (GL5) SAE 85W-90 pentru diferential si ma apuc din nou de schimbat uleiuri,de data asta EU CU MANA MEA,ca prea m-au calcat toti meseriasii p.lii pe nervi si nici banii nu ma dau afara din casa,sa fiu sincer... http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1404.html?OpenDocument&land=DE marti o sa fie zi plina pentru mine... din nou daca ar fi bune "din prima" piesele de pe site cred ca amortizorul SACHS pana la 07.1990 la 310 lei ar fi ideal! dar nici nu ma gandesc sa-l comand pana nu vb cu ei la telefon si-i pun sa masoare toate dimensiunile,le trimit si poze cu amortizorul cand l-am desfacut de pe masina,ca altfel,n-am nevoie de complicatii! bafta!-1 points
-
am reusit sa montez ACEL amortizor care trebuia sa ajunga azi,este AL-KO s-a potrivit pe flansa existenta pe masina,iar acum la franari bruste nu mai "cade in nas" toata masina iar pe curbe se simte cu totul altfel masina! Nu tipati la mine,o sa schimb si amortizorul de pe partea stanga fata dar sa vad de unde-l mai iau si pe ala sa fie exact ce trebuie! Am reusit mult mai usor sa bagam amortizorul pentru ca avea tipul la care am fost PRESA DE ARC! A fost ceva incredibil de usor,aproape o formalitate sa-l montam,iar cu siguranta cand o sa fac rost si de al doilea amortizor pe partea stanga o sa ne fie extrem de utila acea presa! ca tot fu' vorba de amortizoare SACHS am primit pe mail nu stiu de unde si cum,un link de la autohut unde am gasit acelasi amortizor ca pe autokarma dar cu 20 lei mai ieftin https://www.autohut.ro/bmw-5-e34-2-benzina/categorie-principala/suspensie-directie-roti-10114/suspensie-10112/amortizor-10222/amortizor-sachs-312-393-1426538.html?eid=3347 le-am trimis email cu intrebari si detalii care mai de care mai "nastrusnice" si daca e la dimensiunile care trebuie si nici astia de la autohut nu mint,cum primesc raspunsul comand si unul SACHS "sportfederung" de la ei! s-ar parea ca masina asta ar avea suspensie "SPORT" cum mi-au zis si ultimii tipi de unde am comandat amortizorul ce este acum pe masina pe partea dreapta fata! amortizoarele nu se reconditioneaza ,SE SCHIMBA! da' cine vrea sa fie PERICOL PUBLIC "pe barba lui" poate sa incerce sa faca din kacat BICI si sa mai si pocneasca! sa ma iertati de sinceritate! nu pot decat sa sper ca acesti indivizi sa nu se urce pe mine cu masinile lor "reconditionate"/tunate... :poke: ca tot am pus masina pe cricuri,am schimbat plus reglat frana de mana si sabotii de frana, ce i-am cumparat azi noi BOSCH! Ma deranjau anumite zgomote de la frane/discuri ,un fel de frecat continuu,si am curatat si etrierii de frana,acum zgomotele de la roti fiind mult reduse! trebuie sa fii atent si cu geamurile jos ca sa le auzi! probabil ca vor trebui si niste etrieri si discuri de frana noi MACAR pe puntea fata! Pe puntea spate trebuie placute noi,probabil macar pe alea le pun saptamana asta, si restul in viiorul apropiat(maxim o luna...). Dar ma declar DEJA multumit cum sta pe drum, cum franeaza acum( mult mai "diplomatic/elegant si fara socuri bruste sau "plonjari" ale intregii masini inspre fata)... sunt 100% sigur ca dupa ce voi inlocui discurile fata si etrierii de frana la toate rotile ,deja o sa fie o placere sa franez BRUSC! CONCLUZIA este ca amortizoarele sunt EXTREM de importante la o masina si ca nu se pot reconditiona sa fie precum cele NOI de la o firma ce se mai si respecta! Ba chiar as putea sa SUBLINIEZ ca amortizoarele la o masina sunt la fel de importante precum sistemul de franare si cauciucurile montate pe acea masina! FOARTE IMPORTANTE! N-as reconditiona asa componente! Mai postez aici cum decurge treaba la suspensii! Va salut si va doresc o zi buna! Pentru mine a fost sigur BUNA!-1 points
-
la mine te refereai?! Imi place atitudinea ta, colegialitatea si amabilitatea in exprimare! p.s.: singura sarma care a fost pe masina asta a fost folosita cand nu aveam presa de arc si trebuia tinut comprimat cumva arcul,pana-l montam cu tot cu amortizor! daca tot erai curios de sarme! o zi buna!-1 points
-
uite ca asta nu spun cei de la autohut: 312393 este pentru BMW-urile fabricate de la data 07.1990 data dupa care BMW a fabricat alt tip de amortizor,daca-ti vine sa crezi! Masina mea,verificata si rasverificata a fost fabricata pana in 07.1990, anume 05.1990! Deci un amortizor pentru masini fabricate DUPA 07.1990 sigur nu se potriveste ca de-aia am returnat vreo 3 pana acum... :hyper: Ultimul comandat si care chiar s-a potrivit si este acum pe masina ,este pentru masini fabricate pana in 07.1990! Pacat ca era doar unul pe stock si ala uitat probabil p-acolo la ce cerere de piese pentru E34 este... Astept fie sa-mi raspunda pe email cei de la autohut fie sa se faca vreo ora 8:00 ca la 6:55 sigur nu-mi raspunde nimeni la telefon si o sa-i sun pe cei de la autohut sa ma ajute in privinta asta! pentru masina mea, cel ce s-ar potrivi costa 310 lei! nu ma kac pe mine de 20 lei, dar m-am saturat sa platesc mereu piese "cam scumpe" si lista pare ca nu se mai termina! cat despre calitatea produselor,iti dai seama ca nici la aia nu-s foarte pretentios,doar sa se potriveasca si sa functioneze in parametri normali un timp/perioada! daca n-au ce-mi trebuie cei de la autohut comand rapid de la autokarma azi,si aia e!-1 points
-
bai nene, eu incep sa cred ca forumurile au ajuns o gluma proasta chiar sinistra... cum sa intrebi asa ceva, "da' ce-au cauciucurile de iarna FOLOSITE VARA LA 35-40 GRADE CELSIUS?!"... voi ori faceti misto/va bateti joc de forumul asta ori chiar sunteti pericol public! Iarna cauciucul trebuie sa fie relativ moale si aderent pe GHEATA ,ZAPADA si alte "de-astea" iar vara cauciucul DE VARA are cu totul alte roluri si compozitie comparativ cu cel de iarna... moderatori exista pe forum?-1 points
-
Aviz curiosilor care umbla vara cu cauciucuri de iarna! Sa nu fiti surprinsi daca asigurarea obligatorie RCA, nu o sa va despagubeasca daca sunteti vinovat intr-un accident si se observa la constatare ca aveati "gume" de iarna pe masina in perioada verii. E la fel de ILEGAL sa mergi vara cu, cauciucuri de iarna; ca si iarna cu, cele de vara. Nu va jucati cu RCAul masinii, ca aia abia astepta sa gaseasca ceva pentru nu repara masina.-1 points
-
Am fost la contempo si am cumparat ulei original pentru cutia de viteze si grup ...pentru 2 masini bmw fireste,acasa am observat ca dintr-un bidon de ulei lipsea 300ml,iar altul era desigilat ...jenant pentu firma bmw brasov la un pret de 150-160 lei litrul .Stiu o sa spuneti ca trebuia sa verific coletul,cutia ,dar nu am crezut ca o sa fiu inselat ca in anii 90 de la bisnitarii de la blanarie.Sa va uitati cu atentie cand cumparati ceva de la ei sa nu o patiti ca mine !Nu m-am intors cu coletul inapoi pentru ca oricum nu m-ar fi crezut nimeni!-1 points
-
deci asta e treaba cu E-ul ala?! ca pe cele originale acum pe masina scrie e20! asa-i,pe toate apare e47! le-as putea da la schimb daca gasesc cu ET-ul potrivit? le cumpara cineva? :hyper: ca am de ales intre a cumpara distantiere/flanse de vreo 560 lei cu tot cu prezoane lungi doar ca sa le folosesc cu anvelope de iarna sau sa le vand p-astea cuiva doritor de jante cu e47 pe ele... multumesc de lamurire! o sa belesc ochii mai bine data viitoare! pana si pe roata de rezerva de pe masina scrie e20... am mai verificat si la doua roti pe partea dreapta,ca trebuie scoase capacele sa le fac poze, si asa-i... E20 TOATA ZIUA... :banghead:-1 points
-
ca idee, eu am luat una la fel cu 14.000.Numai ca a mea e 2010 si km puțin mai putini,iar eu am doar sistem audio profesional, nu HK.-1 points
-
-1 points
-
Esti combinat cu el ?Ai si tu 2 jante?Care e treaba de te aprinzi pe aici?Gaseste ceva util de facut aici e forum mai baietel...poti sta si pe olx Si da,nu fac jantele astea sh 1000 euro-1 points
-
citeste inca odata ce am afirmat, si uite cum functioneaza pe seria F sistemul.... nu stiu pe e60 ce bug.uri are dar nici nu ma mira la cat este de vechi....-1 points
-
La E90 sistemul Harman Kardon mi s-a parut ca bate sistemul audio BOSE de la audi A4 B8. Logic 7 era mult superior fata de ce avea audi la vremea aia. Sistemul tau harman are 16 boxe si fidelitatea sunetului este uimitoare. Sigur nu vei regreta-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00