Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/29/16 in all areas

  1. Vand BMW 520d 163cp, 85.000 km, cumparat de nou in leasing din Romania, an fabricatie 2007 pe carte, prima inmatriculare 17.11.2006. M-pachet exterior complet, jante aliaj 18", amortizoare+flanse fata noi, baterie Varta noua, revizie completa, becuri xenon Philips noi + alte piese schimbate la service Ciolpani, placute frana + alte maruntisuri la Bimmer service, toate recent facute. Serie sasiu: WBANC31020CX74260, accept test la service autorizat. Pret : 8500 EUR Contact : 0744 319.565 Fara schimburi, taxa este neplatita. Mai multe poze: anunt autovit
    2 points
  2. Chiar daca mi-am facut contul cu cateva luni inainte de a imi cumpara masina,urmat de 2 ani de citit pe aici consider ca a venit momentul sa-mi prezint si eu cazanul, e90 320dA lci cod motor N47 jet black,ultimele 7 cifre e134530,aflat la mine din august 2014,fabricat in august 2008 ( a vazut prima oara soseaua in martie 2009 ). Masina o am de pe la 130k km,in prezent 170k+ pe bord,nefiind singura masina cu care merg insa prima masina a mea. Voi face cateva posturi consecutive,doar in primul post voi atasa pozele pe forum,pentru restul voi folosi o sursa externa pentru ca spatiul alocat aici se duce destul de repede. Masina este trecuta prin destule la mine,mai exact un motor nou + un accident destul de serios. Undeva in septembrie anul trecut am ajuns in pragul in care deja ma uitam dupa altceva,am zis ca asta a fost cu ghinion si aia i-a fost viata la mine insa nu dupa mult am zis ca un fier nu te poate dovedi si am inceput reconstructia ei,lucru ce inca se intampla si probabil se va intampla mult timp de acum incolo. Povestea incepe prin iunie 2014,hotarat sa imi cumpar prima masina pentru ca ajungeam in bucuresti si aveam nevoie de o masina a mea,cu un buget destul de limitat. Ma orientasem initial spre un golf 5,ulterior o honda civic insa dupa niste bani veniti neasteptat am zis ca daca tot o comit macar sa o fac pana la capat,asa ca am inceput sa ma uit dupa golf 6,passat cc,a4. BMW'ul nu a fost niciodata in gandul meu,tin minte ca m-am uitat dupa e90 insa mai mult din curiozitate si nicidecum ca imi doream masina asta. Nu mi s-a parut initial potrivita pentru mine. Pana sa caut in germania am colindat prin tara vazand diverse vagaune,una mai proasta ca alta.Intamplarea face sa ajung in autovit(raiul samsarilor) doar sa imi scald ochii,vad un cc frumos,ma hotarasc asupra lui insa se vinde cu 5 minute inainte sa apuc sa conduc masina. Era deja a n'a masina pe care o vedeam in ziua respectiva fara succes (vreo 6-7masini) deja ma gandeam ca iar ma intorc fara nimic,aia e,ma uit pe mobile si sigur o sa iau ceva din germania. In timp ce ma mai plimbam pe acolo gasesc cazanul,persoana cu care eram imi zice de cand am vazut-o "P-asta o iei,ai sa vezi.". "Ce?BMW,tractiune spate,eu,nuuuu.." . Ma uit putin pe la masina,neagra,xenon,cutie automata,interior de piele crem si cam atat. Nu tu navi,nu tu trapa,in perioada respectiva refuzasem suficiente masini din start doar pentru asta. Zic meh,deja nu-mi place. Vine proprietarul (atentie,nu samsarul) si ma intreaba daca sunt interesat,ii zic ca doar ma uit insa ca as vrea si eu cheia sa ascult motorul,o pornesc, aproape 130k in bord, "km sunt reali?" "da,am masina de noua" . Ups,deja cand am auzit ca e primul proprietar am devenit interesat. Avea un usor zornait de lant,masina a fost intretinuta doar in reprezentanta pana sa ajunga la mine,fusese lovita usor in colt stanga-spate ( la semafor ),avea stopul + bara schimbate,in rest niciun incident. Negociem ceva la pret si dupa un drive-test (venind de pe 1.9tdi 116cai daily) zic da,imi place,o iau. 9300E pret final (acum 2 ani) cu 2 seturi de jante pe 16" + cauciucuri noi pe ambele seturi. Incepe calvarul. Cand am cumparat masina avea revizia proaspat facuta de fostul proprietar,mi-a aratat facturile,se afla si in cartea de service totul la bmw deci initial nu am bagat decat motorina in masina. Totul ok,omul mi-a dat toate facturile pe care le-a avut legate de masina,totul s-a confirmat la bmw,toate bune. Am aflat ulterior ca era prima oara cand venea in targ si ca statea cu masina la vanzare de 3 luni,urma sa ii ajunga un f10 nou si a dat masina asta pentru ca a iesit din garantie. Prima patanie a fost la 1 luna distanta cand i-am pus folii,baiatul mi-a scapat apa in modulul de la geamuri si l-a prajit,de atunci trebuia sa imi fi dat seama ca nu era un semn bun insa nu mi s-a parut nimic special,am luat alta placa si aia a fost. Multi au zis de masina asta ca e blestemata si o sa intelegeti de ce. In luna decembrie (la 137k km) a urmat prima revizie,tot la bmw ( si singura la bmw ) , cand i-am schimbat kitul de distributie complet la filaret prin garantie extinsa. Eu am achitat atunci doar revizia,de restul s-au ocupat baietii,destul de multumit atunci,am scapat de zgomotul de lant. Precizez ca a fost schimbat tot kitul,am dat mail la bmw germania atunci si ei mi-au trimis toate piesele. Cam atat pentru primul post legat de cazan (asa i-a ramas porecla),o sa revin cu pataniile in urmatoarele,momentan inca scot pozele din telefon. Nu atasez decat una pentru ca nu ma lasa forumul sa adaug mai multe. 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2BW Lt/aly Wheels Double Spoke 268 Lm Raeder Doppelspeiche 268 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 302 Alarm System Alarmanlage 4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 507 Park Distance Control (pdc), Rear Park Distance Control (pdc), Hinten 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 663 Radio Bmw Professional Radio Bmw Professional 698 Area-code 2 Area-code 2 7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100 8AR Romanian / On-board Documentation Rumaenisch / Bordliteratur 8SP Cop Control Cop Steuerung 818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 999 Order Control First Dealer Cars Auftragssteuerung Hea
    1 point
  3. Vand BMW e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 260.ooo km Masina este una normala si de bun simt, nu este impecabila, insa se prezinta intr-o stare foarte buna. Consider ca am intretinut-o corespunzator, cu piese de calitate. In Romania este inmatriculata din primavara lui 2014, taxa platita si nerecuperata(1150euro). Istoricul service se poate verifica la reprezentanta + facturi pentru perioada de cand este in tara. Are urmatoarele optiuni, din fabrica sau adaugate ulterior: - Pachet M Aerodynamics - Pachet M Sport suspension - Interior M Sports Edition alcantara - Plafon negru - Trapa cu functie confort - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan M3 refacut profesional - Coloana directie reglabila pe inaltime - Sistem ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri(frontale si laterale) - Suport de pahare OE - Pachet lumini (parasolar, motor si la picioare) - Senzori de parcare spate OE - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Presuri OE din mocheta si cauciuc - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Pilot automat (momentan nu este montat cablu, dar il am nou OE) - Evacuare SuperSprint - Sistem audio custom - boxe spate Harman Kardon, fata kit Blaupunkt integrare OE, player JVC cu iluminare amber pe fundal negativ si sistem carkit, plus cablare pentru subwoofer - Eleron M3 (necesita montare) - Jante BBS RC041/RC042 cu anvelope Continental Sport Contact 5 - Timonerie Z3 M + Nuca short M-technik - Filtru aer K&N model panel - 4 chei(2 remote control, cheie valet, cheie service) Reviziile au fost facute la timp, cu ulei Shell 5w30 LL01 plus filtre Hengst si Originale. Am schimbat amortizoarele cu unele noi Bilstein(plus toate accesorile) si arcurile M cu arcuri Eibach Pro-Kit. Discurile fata si placutele sunt inlocuite acum 30.ooo km in Germania(marca RepStar a grupului Trost), iar cele spate acum 10.ooo km in RO(Ate power disc + placute Ate compozitie ceramica). Inlocuit partial sau total lichidele, depinde de caz. Cu masina se oferta multe alte piese inca neschimbate sau care au fost inlocuite si sunt in stare buna de folosinta. PRET 4990 euro negociabil Contact o751 65 75 75 Link prezentare de la rubrica "Masina mea" In prezent arata astfel: BMWVIN_EP48820.pdf
    1 point
  4. 1. Ai bagat cheia 2. Ai apasat pe buton 3. Lasi 2-3 secunde 4. Calci frana 5. Apesi pe buton. Bafta!
    1 point
  5. So, dupa vizita la service verdictul e urmatorul: masina nu a fost lovita, nu ii curge nimic, nu troncane, nu scartaie, mecanic totul in regula, pe diagnoza a aparut o eroare de baterie probabil a stat o perioada nepornita. La partea estetica am ceva de lucru, pe ici colo are zgarieturi, deflectorul trebuie revopsit fiind lovit apoi i-as aplica un strat de ceara solida si cam atat. Totodata azi mi s-au aliniat astrele, pe 1 dec expira garantia asa ca n-am stat pe ganduri si i-am facut prelungire pe inca un an. Saptamana viitoare mai trebuie sa fac o vizita la service pentru revizie si 2 recall(egr si isofix). Cat costa un set se valve cu senzor de presiune ?
    1 point
  6. Masina a fost 9000E atunci, am vrut sa o cumpar eu la vreamea aceea, dar mi am luat un e60 525d mult mai dodat decat acesta cu 9400E in anul 2013 pe care l am vandut cu 7500E acum 1 an jumatate.Deci cam estea erau atunci preturile. Bafta cu vanzarea, nu vreau sa te supar sau ceva dar asta a fost realitatea.
    1 point
  7. Catalizatorul il poti da jos si apoi sa incerci din nou sa turezi motorul.Atentie: incercarea o faci cu motorul rece.
    1 point
  8. pai la ZF am facut schimbul, l-au facut ca la carte la o temperatura sub 40 de grade si au conectat laptopul la masina, banuiesc ca ar fi trebuit sa le dea o eroare...
    1 point
  9. Am citit tot...nu-mi vine sa cred cate ai patit in primul rand, dar ai fost inteligent si ai scoso la capat cu motorul nou luat pe "desteptii" de la service + treaba cu garantia. Iti urez multa bafta si sanatate cu masina fara niciun alt incident! Astea inseamna City Insurance ca e RCA ca e CASCO...daca o aveai la altii mai potenti ti-o reparai atunci pe casco
    1 point
  10. Nu te supara de unde iei jante originale m style cu 500 euro setul? ca vreau si eu 2 seturi. Ca fapt divers pretul pt o janta 18 incepe de pe la 400 euro. Bucata. Originale. Noi. Nu mai aberati cu preturi sh de pe olx. Si oricum nu inteleg d ece faceti pretul pt bunul lui. Treaba lui cat cere, el stie mai bine cat e dispus sa piarda la ele sau daca vrea sa le mai tina. Cat despre jante pe casco, vise taicĂŁ in ziua de azi. Nu mai e ce era acum 4 5 ani cand puneai kit m pe casco si schimbai 2 jante pe luna cand le zgariai.
    1 point
  11. Misto masina dar ii lipsesc mult mai multe decat ai scris tu. Motorul de 2000 pe X3 e destul de slab. Sa nu zic submotorizat.
    1 point
  12. Hehe...plina de "emotii" masina , sa.ti traiasca catelul si masina sa te tina cat mai mult...
    1 point
  13. Ămi cer scuze pentru eventualele greĂâ˘eli,sunt obosit,sper ca se ĂŽnĂâşelege si rog un moderator sa modifice acolo unde eu am greĂâ˘it,deja nu mai pot sa editez postarea,cu ocazia asta mai pun o poza.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161125/4606a6f6cec3d6a009f4e8db23afe7b7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161125/fca13fdb7bf3f38ce62d12012a8fcaf3.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. A2a zi deja masina era la MHS militari,vorbeam de reparatie.Din nefericire a trebuit sa o mut de acolo pentru ca ei nu lucrau cu asiguratorul meu si trebuia sa platesc eu dauna,urmand sa imi recuperez eu ulterior de la city insurance banii. Nu multumesc,eram constient ca ramaneam cu o suma mult prea mare blocata. Sun la bavaria otopeni,acelasi raspuns,sun la filaret ( dupa experianta ok cu distributia ),totul e ok,sui masina pe platforma si o las la ei. Si acolo a ramas timp de 2 luni,baietii au demontat-o si atat. A urmat cererea facuta catre casco,s-a miscat totul foarte greu,intr-un final demonteaza masina pentru constatare,sunt asigurat ca se va repara si ca nu e dauna. Culmea face ca masina fiind pe firma sa primesc pe mail confirmarea daunei totale,baieii voiau sa ma lase cu o manuta de bani si masina luata. Mi-au oferit 7000 fara epava,am refuzat,am refuzat sa cred ca masina e dauna. Ajunsesem in pragul in care stiam ca imi va manca zilele insa deja ma atasasem de fier si il voiam inapoi. Ma duc la filaret,le zic ca-mi vreau masina,raman putin socati si ma anunta ca exista o clauza prin care trebuia sa achit 5% + tva / 10% + tva daca depaseam un anumit prag din deviz banii lor pentru a imi lua masina. Voiau sa ma descurajeze. Le zic ok,achit,dar cat. Sun anunat ca trebuia sa achit 2000ron sa imi iau masina de la ei,raman putin socat,nervos ma duc la primul bancomat,scot banii si ma intorc zicandu-le ca le platesc doar mana de lucru pe ce au demontat la ea. Si incepe domnul sa aduce, 100 cu 50 cu 200 etc etc, si ajunge pe la 1300 si nu se mai oprea. Realizez ca mai tare ma enervez si ca sa evit orice viitor conflict ( mai pe ro ca sa nu ii sparg vreun geam ) ii achit cei 2000ron,masina deja era suita pe platforma si pleaca la slobozia la filiala AD Garage de la noi. Devizul final a fost 44000ron (da,patru sute patru zeci de milioane),am cerut doar piese OE + schimbarea casetei de directie pentru ca nu se stia exact daca mai e in mintile ei. Am incercat initial reparatia in regie proprie fiind convins ca daca primesc si 2/3 din suma imi repar masina + retrofit'uri + kit m + ce mai visam eu. Nu m-am lipit,cei de la city insurance mi-au oferit 12300ron (o suta douazeci si trei de milioane) din deviz asa ca am preferat sa ii bag la plata decat sa scape de mine asa usor. Poze cu masina la filaret demontata. Au mai fost scandaluri cu asiguratorul,initial nu voia sa ofere caseta de directie(pana am inceput sa urlu prin sediul lor cat de incopetenti sunt si sa ii explun problema altfel,daca am fi facut schimb de roluri si el nu ar fi primit piesa si din cauza asta ar fi intrat in pom cu sotie si copil i-ar fi placut?,a2a zi aveam aprobarea pe caseta OE -7000ron sau ceva de genul ),piesele majoritatea aftermarket. Am stat sa verific fiecare piesa,sa ma cert cu ei sa trimit inapoi ce se primea si sa le cer in schimb ce am avut eu pe masina. A durat ceva,in final a ramas un proiector TYC pentru care nu m-am mai zbatut fiind convins ca masina va primi un kit de M la un momenent dat. Kit pe care nu il are nici acum,am o bara spate cumparata pe care vreau sa o montez insa poate la sfarsitul iernii. M-am oferit sa le platesc diferenta de bani pentru piesele pe care le voiam,spre ex bara de m 500ron diferenta fata de una normala,au refuzat. Dupa lungi certuri nu-mi mai voiam decat masina inapoi reparata cum trebuie asa ca am lasat-o asa. Aproximativ o luna mai tarziu era gata,cadrul motorului a fost schimbat,nu au fost atinse/afectate lonjeroanele,oalele sau alte piese de rezistenta ale masinii. Unghiul de fuga a iesit perfect,toate bune. Masina a primit atunci toate bratele,bucsile,amortizoare,arcuri,flanse,discuri,placute(iar) OE. Suportii motor erau ok,ii schimbasem cam cu o luna inainte de accident pentru ca aveam eu pasarele pe creier ca trepideaza masina,in realitate era doar trepidatia normala de 4cyl diesel. Poze pe parcursul reparatiei. Pe data de 12 decembrie imi primisem masina inapoi,daca rezolvasem problema cu accidentul,cea cu motorul inca era. Am cumparat un set de injectoare SH (55K KM dovediti),la fel facea. Injectoarele le-am schimbat tot la Bogdan,el a fost primul care mi-a dat vestea ca ceva in motor nu mai era cum trebuia. Am stat asa o perioada pana cand masina a inceput sa manance 1l de ulei la mai putin de 1000km. Corectia pe cyl 4 ajungea in 2.5-2.8 deci acolo era problema. Am fost cu ea la un alt service in slobozia pentru motor,ei ni-l refacusera si la santa fe acum ceva timp si iesise ok. De data asta n-a mai fost asa ok. Prin luna aprilie duc masina pentru motor,deja devenea enervant consumul de ulei,ea in rest nu avea probleme,tragea ok,nu dadea rateuri,nu dadea erori inafara de ocazional ceva pe cyl4. Masina se demonteaza,se gaseste biela nr4 stramba, se cumpara tot setul de biele,pistoane,cuzineti,segmenti,garnituri +++ si se trece la treaba. Sunt sunat destul de repede ca e gata,zic ok,vin din bucuresti sa o iau. La jumatatea autostrazii sunt sunat sa nu mai vin ca ceva nu e bine.Cazuse pompa de ulei. De ce ar cadea pompa de ulei din senin? Ajung la service ma cert cu ei ca le zic ca e vina lor ca ce treaba are pompa de ulei cu refacerea motorului,imi zic ca e o piesa mecanica si ca pica. Le explic ca nu exista caz pe tot internetul de pompe de ulei cazute la n47 ca nu am auzit pe nicaieri intr-un final dupa ce a sunat seful de service la vreo 4 reprezentante si toti le-au zis ca e ceva de la ei se lasa pagubasi,imi cumpara pompa noua,le achit eu 500ron din 2400 costul ei. Asteptam 2 saptamani pompa din germania,OE,ajunge,o pun pe masina,totul ok,il suna pe tata "domnule sa veniti sa vedeti masina,mergeti,stati langa ea" . Vine tata,se invart ei pe langa ea 2h cu motorul pornit,totul ok,pleaca cu ea in probe,5km mai tarziu batea motorul. Se intorc cu masina pe platforma,le-o lasa iar,la cateva zile suna,2 cuzineti se invart,comanda iar cuzineti noi,la fel. Intr-un final imi zic ca e de la arbore,cumpara arbore nou,la fel. Se lasa si ei pagubasi si imi zic ca e blocul motor si ca am nevoie de alt motor. Boooon. Cum facem ca eu vreau motor nou,daca voiam sh luam direct sh,ti-am platit deja piese de vreo 7000ron,arborele si setul extra de cuzineti sunt pierderea voastra. Pai domnule ca stiti,no,imi luati motor dar mi-l faceti nou. Zis si facut,la 2 zile ajunge un alt motor refacut de bmw Constanta (blocul la baza avea 60000km full istoric in reprezentanta,luat de pe o dauna totala),cu alt set de pistoane,biele,cuzineti,segmenti,arbore noi. Doar se pune pe masina in slobozia,nu se mai umbla la el,bam merge masina. 1000km rodaj,zic ok dar vreau in scris garantia. Ma cert cu ei pana o obtin la notar,scrisa,tot. Momentan masina are cam 20k cu motorul nou si merge perfect,nu consuma gram de ulei si porneste la sfert. Masina de cand e la mine a primit pilot automat,am un volan cu padele luat ( pe aceasca cale doresc sa imi cer scuze fata de colegul InsidE de pe forum,i-am lasat mesaj insa nu stiu daca l-am primit,vorbisem cu el penru un airbag + padele +/- insa am plecat din tara si cand am revenit au aparut alte prioritati iar momentan nu mai pot sa iau piesele) insa nemontat pentru ca momentan nu e o prioritate. Masina a mai primit niste benzi luminoscente pe fetele de usi,mie unul noaptea imi plac insa ziua arata extraordinar de china,o sa vad cum le remontez sa nu se mai vada asa insa nu acum. Legat de suportul din bord de navigatie,l-am transformat in suport de tableta taxi like,e foarte ok,firele sunt ascunse,isi face treaba super ok si inca nu am simtit nevoia unui retrofit de nbt pentru ca am muzica,internet,waze + un soft dragut ce vede pana la 5 usb conectate simultan la tableta (poti conecta orice e prin usb,de la stick de net la hard de 1tb, am probat ) + un set de nari performance OE. De cand cu motorul masina a mers impecabil.I-am refacut turbina(a mers fara ulei si prinsese putin joc asa ca am zis sa fiu sigur) + ceva sa tina mai mult la un baiat pe care il recomand cu toata caldura si care ulterior a devenit singura persoana ce pune mana pe masina mea cand e vorba de ceva,este vorba despre domnul alex popescu de la turbostar,in caz ca doreste cineva ii pot lasa nr de telefon in privat.Au fost ceva figuri cu DPF'ul pentru ca era 47% colmatat,am preferat sa il anulez. A primit o data cu anularea DPF un soft de putere cu dyno,puterea actuala fiind de 211hp si 432nm pentru ca sunt limitat de cutie (ajung cu povestea si aici) . De cand i-am facut motorul primeste o data la 2 saptamani detailing profi la un tip din slobozia,apa,paie si bataie. Cu softul am avut alta distractie,dupa anularea fizica a DPF'ului (catalizatorul a ramas acolo) a urmat testul pe dyno de dinainte. 138 cai si 280nm . What the actual fuck? Deja ma apucasera spumele,ce are cazanul de scoate puterea asta,are rampa de injectie noua(dadea eroare pe un senzor),dpf nu,motor nou,turbo refacut si marit. Pana la urma unul dintre baietii de la soft imi arata fisa dyno si-mi spun ca imi taie motorina la 3500rpm asemanator unui 318d,se uita ei pe fisa de dyno de 318d,identica. Zic mama,sa vezi ca astia mi-au facut ceva la motor de e 318d si nu 320d. Mai tineti minte injectoarele luate de mine sh cu 55k km? Da,erau de 143 cai,ne-a luat 1h sa ne dam seama si ne-am convins abia dupa ce le-am schimbat,eu fiind cu motorul bubuit nu am mai simtit diferenta de putere in timp,stand si fara masina etc. Am schimbat injectoarele repede (cu alea de au zis astia de la bimmer ca-s proaste) si masina trage impecabil acum,corectia maxima este de 0,2-0,3/cyl Tot ce caut acum e sa fie super safe,d-aia si 211 cai in loc de 240 in configuratia actuala. Continuam,stiu ca probabil fac romane in loc de posturi insa apreciez daca macar o persoana va avea rabdarea sa citeasca tot ce am scris eu aici. Dupa soft masina a primit un racord flexibil nou (in poza e cel vechi,arata cam obosit) si un tips dublu 330-like luat de pe forum cu tot cu finala pentru ca ovalul ala era urat,foarte urat,insa ovalul afumat arata de 100x mai urat decat in mod normal,efectiv strica tot spatele masinii.Ii multumesc colegului ckh pentru el,era fix ce cautam ca model. Acum deja incepem sa ajungem la zi cu povestea cazanului,sunt sigur ca sunt extraordinar de multe lucruri pe care le-am ratat,spre ex pe moment mi-am adus aminte de cum mi-am luat telescoape noi la portbagaj si mi-a cazut in cap la 2 zile dupa pentru ca unul a cedat,nou fiind (chiar si cu telescoape noi se tranteste intr-un hal si nu suport si nu stiu cum sa rezolv asta) etc. Dar sa continuam. Am facut softul,toate bune,masina merge bine,trage liniar,nu am probleme cu fumul in mers,nu mai am erori insa eu nu am schimbat niciodata uleiul in cutie si a cam inceput sa oboseasca convertizorul. Dupa plusul de putere mi-a cazut si o flansa de la cardan si uite asa iar se strang chestii de schimbat. A venit si revizia intre timp,zic sa le fac pe toate o data. La inceputul saptamanii asteia masina a intrat iar pe mana lu' alex,speram ca maine sa ridicam convertizorul refacut de la curier si se vor schimba urmatoarele: Pompa de apa,role,curele,fulie vibrochen,ulei + filtre,ulei cutie,baie cutie,convertior,curatat grup de valve,ambele flanse de prindere ale cardanului + rulmentul +++ Practic iar ma usuca masina asta de bani insa eu chiar m-am atasat de cazan,am primit acum ceva timp o oferta de 10000e cash pe ea si nu am putut sa o dau,mi-a mancat atat de multi nervi incat am inceput sa depun suflet si ma bucura lucrul asta pentru ca de cate ori o vad acum si am in cap imaginea de acum un an cu ea cu motorul in pioneze si fara o roata stiu clar ca o bucatica din mine isi are amprenta pusa asupra fierului astuia. Sa speram ca maine e gata. O sa mai pun poze maine cu masina cand vor si aparea,momentan las aici linkurile pentru cei interesati sa vada totusi despre ce prostii scriu eu pe aici la ora asta.
    1 point
  15. Ace tu probabil mai stii cate ceva de pe alt forum,cand se intamplau live. :shifty: Continuam,in august 2015 plec sa imi cumpar tigari,sa imi bag motorina si sa imi iau prietena de acasa undeva in mijlocul zilei. Soare,frumos,abia spalasem masina,toate bune. In 15 min vine o ploaie de vara,se inunda orasul,eu aflat in capatul opus de casa zic ca trebuie sa ajung sa vad ce s-a intamplat pe acolo. Mentionez ca a fost destul de rau,apa peste tot,copaci cazuti,accidente multe. Zic sa nu o iau pe strada principala pentru ca in primii 2km deja vad 1 accident serios,o tamponare usoara si o masina iesita de pe carosabil pe trotuar. Zic ca e mai sigur sa o iau pe stradute mai mici,pe acolo totul e ok. Ajung in capul strazii mele,vad putina apa,insa in timp ce inaintam nivelul apei crestea,zic sa o iau incet sa nu fac vreo prostie. Undeva la jumatate e o intersectie ce formeaza un V la nivelul asfaltului,practic soseaua coboara putin,se leaga de intersectie dupa care revine la nivelul ei normal. Acolo am ramas,aveam vreo 30km/h,cand se lasa masina in jos spre intersectie vad un val de apa peste capota,se opreste motorul. Ma descalt,imi ridic blugii,ma dau jos din masina,ma ajuta cineva sa o imping,masina nu mai pornea dupa. (am vrut sa ii dau la automat si nu facea nimic) , chem un prieten,o tractez pana la service. Scoatem destul de multa apa din ea,demontam furtune,curatam admisie,egr,etc,porneste masina insa cu martorul de check aprins in bord si cu un fum incredibil. Toata distractia asta a durat cam 2 zile. Atunci a primit iar filtre+ulei insa ce am gasit pe stoc,castrol si niste no-name,urma sa fac revizia in bucuresti. Merg putin cu ea,toate bune,in seara aia am plecat,s-a stins si martorul de check insa acum apare partea draguta,in fiecare dimineata cu motorul rece masina pornea,se balbaia putin,dupa care isi revenea.Zic booon,trebuie dusa la doctor ca ceva clar nu e la locul lui. Ma duc la faimosii Bimmer Service (inapti dpmdv in tot ce presupune mai mult de o revizie) , fac revizia,placutele pe spate,sunt chemat ulterior sa se uite iar la ea. Revin la cateva zile,verdictul e clar,2 injectoare sunt moarte. Dupa episodul cu apa ceva mi s-a parut logic in afirmatia lui deci urma sa cumpar un set de injectoare sau sa le refac pe ale mele. In cateva zile trebuia sa ma ma duc cu masina iar la ei insa in seara respectiva am zis sa merg sa vad un film,eram 4 insi in masina,urma sa vedem Ant Man ( ma bine stateam acasa,am iesit de plictiseala tin minte ) . Pe bulevardul timisoara imi taie o alfa romeo brera calea,nu se uita in dreapta ca vin ca macar sa accelereze,incerc sa evit accidentul si sa il ocolesc,masina fuge de spate si ciupeste putin prima bordura de la scuarul de tramvai urmand ca eu cand am vrut sa o redresez cu roata virata sa lovesc din nou bordura. Am rupt roata masinii,m-am oprit 50m mai incolo pentru ca tot lichidul meu de frana era pe jos. Poze din seara respectiva + a2a zi,masina cat si cu bordura. De notat ca tipul cu alfa s-a dat jos,s-a uitat la masina lui daca e atinsa si pe noi ne-a lasat in paza domnului,s-a suit la loc si dus a fost. Niciun martor nu i-a vazut numarul cica,toti mi-au zis marca,modelul,culoarea,descrierea lui insa nimeni nimic de nr de inmatriculare. Politia mi-a zis ca dureaza minim o luna sa il gaseasca asa ca am preferat decat sa stau dupa ei cu masina lovita in tot acest timp sa iau hartia de la ei sa o repar pe casco. Sper ca omului aluia sa i se fi intors,si nu faptul ca mi-a taiat calea pentru ca toti facem prostii in trafic uneori ci pentru ca dupa nu a venit macar sa intrebe daca suntem bine. Povestea cu accidentul e mult mai lunga insa am incercat sa o simplific,a venit un om si le-a zis politistilor ca mergeam cu 200,ca a vazut el,altcineva ca pacat de masina,in momentul ala nici eu nu stiam cum sa reactionez. Abia la cateva ore distanta realizasem ce patisem cand m-am intors de la politie,undeva pe la 3 dimineata toata faza cu accidentul intamplandu-se pe la 10. Norocul meu a fost ca am tras cat am putut stanga si am continuat sa lovesc bordura,daca ma taia capul sa trag dreapta loveam cateva masini parcate. La o saptamana dupa ce am patit-o eu un tip cu un e46 intr-o situatie similara a rupt cateva masini si din cate stiu omul a murit la spital. (caz dat si pe la stiri parca) Abia de acum incepe distractia cu cazanul.
    1 point
  16. Ce mi-a placut cel mai mult la masina cand am cumparat-o a fost motorul plin de praf,semn ca nu se umblase pe acolo prea des. Ulterior l-am curatat si acum arata altfel,o sa scriu si despre asta in posturile urmatoare. Revenind,dupa schimbul de distributie,fericit ca mi-am luat masinuta inapoi,a urmat un unghi de fuga(primul facut din 2008 pana in 2014,s-a chinuit omul ala 1h sa imi regleze pe acolo tot ce trebuia pentru ca era totul gripat,dupa care timp de cateva luni nu a vazut decat revizii + motorina. Toate bune si frumoase,inca nu venise greul. Suportul ala era prins pe bord pentru ca masina venise cu navigatie bmw separata insa a fost sparta in bucuresti si furat gps'ul ramanand doar cu suportul in bord (e gaura data,ar arata mult mai urat fara + ca in timp fiind strans acolo s-a deformat putin bordul in jurul lui). Tot la cumpararea masinii am primit si un kit de reparatie pentru vopsea bmw,e ok pentru urmele de pietre insa nu l-am prea folosit. Pozele sunt din targ,prima venire a masinii acasa si placa modului de geamuri arsa. Au urmat numerele noi,taxa nerecuperata,a costat 70 ron inmatricularea pentru ca am vrut placute preferentiale. RAR'ul a fost ok,la ITP m-au trimis la plimbare pe premisa "da ce sefu',tu crezi ca asta nu ia ITP'ul?" . Pe atunci inca avea DPF'ul. Pozele de la schimbul de distributie,imi cer scuze pentru calitate,aveam un htc m7 cu clasica problema a camerei cu tenta roz. Prima patanie a masinii a fost pe la sfarsitul iernii lui 2014,mi s-a prins martorul de placute in bord. Unde sa le schimb? In bucuresti nu cunosteam pe atunci prea mare lucru insa am zis sa ma duc la cineva care se ocupa de bmw'uri,asa ca am mers la Service Premium,toate bune si frumoase,s-a rezolvat repejor insa cand am scos masina de pe groapa,neatent fiind "dai,dai,dai,STOP!". Pana am calcat eu frana deja am simtit masina cum o ia usor in jos. Cazusem cu o roata in groapa. Bogdan mi-a zis ca a fost prima oara cand a patit asa ceva,nu am atins nimic,roata se sprijinea de peretele lateral al cauciucului,a scos-o bogdan de acolo destul de repede si am scapat si de data asta. De atunci tuturor le zic sa suie ei masina pe groapa/sa o duca la elevator,am prins o oarecare fobie de chestia asta. Dupa a urmat iar o perioada de liniste,masina a trecut la rotile de vara linistita,toate bune si frumoase. Constatasem intre timp ca prietena mea avea o mica fobie,ori de la stilul meu de condus ori de placere sa isi bage unghiile in manerul usii de la pasager. Mereu am zis ca asa isi marca ea teritoriul,manerul ulterior a fost schimbat,comandat de la grozadan. Au mai urmat mici intamplari,un caine luat la viteza mica insa nimic de notat. Singurul lucru pe care o sa il tin minte mult timp de acum incolo e cum intr-o seara mergeam prin drumul taberei si se lucra la sosea,din neant pe prima banda vad ceva,cred ca e o punga,nu apuc sa franez(noroc ca mergeam foarte incet),si aud un mare poc. Era o bordura in mijlocul drumului,nu-mi explic cum de n-am vazut-o insa asta a fost "dauna" masinii. Destul de rezistenta bara la bmw,ce pot sa zic. https://postimg.org/image/llhvwmwl9/9eb9d349/ Masina a trecut dupa iar la bocancii de vara,tin minte ca primul an chiar a fost foarte linistit,cam pana in ziua in care masina a implinit un an de cand o aveam. O alta patanie a fost cam la o luna dupa ce am luat-o (acum mi-am amintit) . Un logan nu s-a mai asigurat la schimbarea benzii si mi-a sters lateralul stang de la usa soferului pana in spate,tin minte ca s-a intamplat cu o zi inainte de ziua mea de nastere. Foarte nervos pe situatie ii explic omului ca peste o zi urmeaza ziua mea si ca nu am timp de asigurari,sa stau cu masina in service etc. iar el foarte senin imi arata buletinul lui. La o zi dupa ziua mea de nastere era si el nascut. Am facut amiabila,masina mea a scapat foarte usor,a lui a fost destul de rau (bara,far,aripa). Dupa un polish si o spalare ramasesem doar cu o linie fina in caroserie,vopseaua nu fusese afectata rau. Cam aici se termina partea draguta a povestii, pana in vara lui 2015 masina nu mai vazuse decat motorina si spalare.Revin cu poze + ce mai am de zis dupa ce le descarc.
    1 point
  17. ca idee, eu am luat una la fel cu 14.000.Numai ca a mea e 2010 si km puțin mai putini,iar eu am doar sistem audio profesional, nu HK.
    1 point
  18. Sa ne anunti daca ai gasit vreo solutie pentru problema cu condensul. In dupa-masa asta am vazut si eu condens pe farul stanga, destul de mult chiar. Nu a avut nicio problema cu condensul pana acum si nici nu stiu cum a putut incepe sa faca dintr-o data, nu a suferit nicio lucrare care sa necesite ceva demontat in zona aia...
    1 point
  19. Salut , Posesor de 528I model XG 53 adica state fabricatie 2013 . Cutie automata . Consumul in oras se situeaza in jur de 11-11,2 atat pe computer cat si la pompa . Asta in Craiova , mers in trafic destul de aglomerat pe confort si cu Start/Stop activ . Exterior drum Craiova Rm Valcea dus destul de calm , pe confort si retur pe sport seara tarziu ..... am avut un consum de 7,8 . Eu zic ca este un consum decent pentru o masina destul de grea si cutie automata . Daca vroiam ceva mai economic ramaneam la diesel . Am avut inainte 520D din 2011 pina in sept dar sincer la 7000 de km pe an mi s-a parut ca nu se merita . Si am uitat sa mentionez un aspect important . Transmisie Spate nu xDrive .
    1 point
  20. Nu recomand ALL SEASON nimanui. Iarna nu sunt niciodata la fel de bune ca niste anvelope de iarna si vara nici atat. Iarna se intaresc prea tare de la frig si vara se tocesc ft repede din cauza caldurii. Parerea mea e ca nu sunt bune de nimic, nu exceleaza nici vara, nici iarna. Fiecare cu parerea lui, eu nu le-as monta niciodata pe masina. Am avut un set All Season pe E90 in 2010 si le-am schimbat dupa prima zapada. Cele mai proaste anvelope pe care le-am avut eu vreodata.
    1 point
  21. E facuta de kkt mai pe romaneste. O turbina reconditionata n-o sa fie niciodata aceeasi cu una noua, facuta in fabrica. De unde crezi ca vine totusi acea diferenta mare de pret intre una noua si alta reconditionata?!?! In caz ca miezul a fost schimbat bine, posibil ca turbina sa nu fie sincronizata cu actuatorul. Aici e marea problema a multor asa zisi experti in turbine. Nu au scula pt sincronizare, altii chiar nici nu stiu ca trebuie sincronizata. Buni rau baietii aia, ce sa zic Eu zic sa mergi la altii sa vezi ce-au facut expertii aia pe acolo. Pe forum daca vei cauta, au fost destul de multi ce si-au reconditionat turbinele la AVD Turbo in Buc. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    1 point
  22. Multumesc! Daca pot ajuta pe cineva din zona sau este in trecere cu mare drag!
    1 point
  23. Este superb modelul. Daca il cobori putin, si ii pui niste jante pe masura, o sa fie o masina foarte frumoasa. Spor la treaba!
    1 point
  24. BMW E46 Guide to Features and Operation
    1 point
  25. A ta nu are asa multe dotarii, iti spun asa la prima strigare ce avea a mea in plus , scaune confort,oglinzi exterioare rabatabile electric cu auto dip si lumina in carcasa, lumini ambientale interior, sirocol programabil, active steering, memorii la scaune, coloana volan electrica, volan sport.... a ta e departe rau de full, cred ca nu ai vazut multe e60-uri ca sa zici ca a ta e full. Crezi ca daca ai bacheta spate incalzita e full, si a mea avea incalzire in bancheta, cauta masina la vanzari poate o gasesti.
    0 points
  26. Asta Da Contributie La Forum! Multumim frumos! Si mai frumos ar fi fost sa fi facut niste poze la suruburile slabite, zona mai exact unde se slabesc.
    -1 points
  27. Asa cum spune si titlul, in limita timpului liber vin in ajutor pentru cei care au nevoie de o diagnoza pentru BMW modelele noi (F01/F02/F06/F07/F10/F12/F13/F16/F20/F25/F30 Fxx etc) Diagnoza este Rheingold cu interfata pentru seria F De asemenea tot gratis ajut si pentru codari in limita cunostintelor gen DVD in miscaare, camere in miscare, anulare alerta pentru centuri etc..
    -1 points
  28. cum arata bucsa grup? nu este flansa dinspre cutia de viteze,nu?
    -1 points
  29. :hyper: bai tata, asta nici nu stiu pe unde vine montata sub masina... trebuie s-o ridic pe elevator sa-mi iau un sezlong si sa studiez ce-i pe sub masina asta ca-s praf... si unii sigur vor profita de asta, daca n-au facut-o deja...
    -1 points
  30. 1000 euro un diferential pentru E46?! Bai las-o naibii... deja ma sperii ca eu am un E34 din diferentialul caruia am scos ulei cu "ceva pilitura" de curand... sunt nervos peste culme ca am lasat pe altii sa schimbe uleiul din motor,cutia viteze si diferential! Am schimbat eu din nou uleiul din Diferential si am pus liqui molly de data asta ,dar tot sunt stresat de ceea ce am gasit in el si ,ce oare o fi prin el si cat de grav este... in loc de 1.7 litri nemernicul ce s-a ocupat de ea a pus 1.2 litri si am facut asa vreo 1000 km... daca pica il pun sa manance diferentialul fie ca vrea sau nu!
    -1 points
  31. Salut! Ma intereseaza sa-mi spui ce varsta are proprietarul din acte(pentru asigurare rca),cati roni plateste impozit anual,pana cand este valabil ITP-ul si cat costa asigurarea pe un an si pana cand mai este valabila+ cat costa rovigneta pe 1 an! M-ar interesa si un consum mixt:50% oras mers normal fara talpa si 50% in afara orasului cam pe la 100 km/h acum dupa reparatia de care spui tu ca ai facut-o;cam complexa dar te cred daca zici ca ti-a "iesit ok" din prima... De unde esti tu,de unde este proprietarul si bineinteles,O pot trece pe numele meu daca as vrea? multumesc!
    -1 points
  32. O curiozitate privind anvelopele asa zis "premium": am comandat pentru al meu 520i E34 ,anvelope Nokian Hakkapeliitta R2 XL 195/65 R15 95R si toate 4 ma costa "cam" 1700 lei fara montaj!la banii astia se pot considera premium?! sa inteleg ca la iarna o sa stea masina pe drum si in curbe,da?! N-am condus niciodata masina cu tractiune doar spate pe timp de iarna si sunt cam "stresat" cand vine vorba de iarna... Cauciucuri all season n-as folosi nici sa mi le dai degeaba!
    -1 points
  33. pai normal costa 410 lei anvelopa de mai sus,fara transport! am tot "bajbait" ce anvelope de iarna sa iau,dar pentru ca urmeaza prima iarna in care o sa conduc masina cu tractiune doar pe puntea spate,am zis sa platesc acum si sa nu regret la iarna cand o sa vreau sa plec de pe loc pe zapada si masina o sa zica "nu,n-am chef azi"... de impins nu mai imping la masini... ori functioneaza ori la fier vechi cu ea! p.s.: nokian hkpl mi-a recomoandat un amic ce conduce zilnic un mercedes S430 V8! el n-ar cumparaa alte cauciucuri pentru masina lui indiferent ce spun altii! daca sunt bune pentru masina lui,cred ca sunt bune si pentru un bmw 520i E34 din 1990...
    -1 points
  34. Pai cum era vorba aia?: "ori suntem golani or nu mai suntem?" in mod sigur iarna nu-i ca vara :hyper: deci,traiasca nokian hkpl...
    -1 points
  35. Din ce am constatat eu pana acum,ca si eu sunt "proaspat" posesor de E34 520i de prin 20 mai si vreo 5000 km,masina asta nu e "un gunoi de masina" ci doar a ta probabil a fost neglijata de fostii proprietari,neintretinuta ca la carte ignorata dar exploatata pana a inceput sa cedeze si sa-ti zica "NU,N-AM CHEF AZI!"atunci cand vrei sa o folosesti! Nici al meu 520i nu e in stare "perfecta" dar se tine bine ca ce am vazut/observat ca nu-i in parametri am schimbat si inca mai "bantui" pe sub/langa ea! Pentru mine ,chiar e superba masina,cu toate ca am mai condus si altele daca tot probabil o sa-mi zica si altii ca n-am pus eu mana pe masina buna si nu stiu ce vorbesc... Imi place motorul cu toti aia 129 cai "anemici" si consumul mediu de 12 la suta km, imi place cum sta pe curbe cu toate ca se putea si mai bine,imi place cum se schimba vitezele cu toate ca as fi preferat automata ca la un Range Vogue L322 cu care m-am plimbat ceva timp,imi place cum arata si sunetul motorului nu e de "ignorat" la nici o ora din zi! Cu toate ca mai ales dimineata ma face mai fericit si-mi pune un zambet pe fata de fiecare data cand il pornesc,pe la 6:00-6:30 AM... Mi-ar fi placut ca motorul sa fie mai mare in capacitate,ceva similar cu cel de Jeep AMC 4.0l ,dar in cazul asta chiar as fi vrut si o instalatie secventiala de GPL ca nu ma dau banii afara din casa Sa nu dati cu parul cand vine vb de gpl,ca acel Range rover Vogue L322 avea/are GPL secvential si cu 51 litri am facut aproape 230 km(228 mai exact pana s-a inrosit "de suparare" beculetul...). Iar "dihania" aia are 4400 cmc V8,nu 6 in linie si 2000cmc... Bani sa fie, ca un BMW E34 iese masina frumoasa eleganta si performanta daca stii cum si ce sa faci! Iar pana la urma exista internet si tot afli ce trebuie despre E34 indiferent de ce model ar fi vorba! :hyper: Succes + spor la treaba!
    -1 points
  36. Above and Beyond 4 life!
    -1 points
  37. nu ai raspuns la intrebare nici prima nici a doua oara si nici nu mi ai zis ceva ce nu stiam (eu sau oricine). Ma interesa cineva care are..si care imi poate spune din proprie experienta: ba e nasol, stai linistit cu ele, sau: e ok, nu este ATAT de rigida..se poate merge.
    -1 points
  38. Esti combinat cu el ?Ai si tu 2 jante?Care e treaba de te aprinzi pe aici?Gaseste ceva util de facut aici e forum mai baietel...poti sta si pe olx Si da,nu fac jantele astea sh 1000 euro
    -1 points
  39. citeste inca odata ce am afirmat, si uite cum functioneaza pe seria F sistemul.... nu stiu pe e60 ce bug.uri are dar nici nu ma mira la cat este de vechi....
    -1 points
  40. Nu e cu suparare. Interesant este ca tu ai avut oferta mai buna la aceeasi masina decat am dat eu pe ea. De ce ai dat masina asa ieftin nu tine de mine
    -1 points
  41. Acum am passat cc, dar ce legatura are asta cu discutia...
    -1 points
  42. Cum sa schimbi doar 60% din ulei? N-am auzit in viata mea asa ceva. Ori il schimbi pe tot, ori nu E ca si cum ti-ai pune doar 60% din lumina sau doar 60% din masina? Gen un pic peste jumate...de puntea spate nu mai ai nevoie sau cum? Parerea mea e ca iti bati joc de masina daca faci lucrurile de mantuiala si o masina intretinuta prost nu are cum sa tina mult si bine. Am vazut masini la 230K km care aratau jalnic din toate punctele de vedere si masini la 450K km care mergeau impecabil.
    -1 points
  43. Vezi nivelul uleiului din cutie. Mergi la ZF, stiu baietii ce sa ii faca. sa nu fie dus mechatronicul. Eu la ZF fac revizia la F30 si la E60 la 80K km si nu am treaba cu ele.
    -2 points
  44. deci sunt socat (placut) de perspicacitate Asa este. masina este luata tot de pe forum.Ce nu ai specificat este pretul real de piata al masinii in 2013 (s-a dat mai ieftin pentru ca a apucat deja sa ia alta masina la pret foarte bun si avea nevoie de bani) bonus masinuta a inghitit 1500E in prima luna(desi a fost chiar ok). nu adun tot ce a fost pe parcurs pentru ca nu are rost. motiv 2: e plin netul de rable ce se vand la pret super mare, drept urmare consider ca aceasta masina merita mai mult decat o masina obosita, de 160.000 km "reali", condusa de o batranica in germania motiv 3: trebuie sa la lasi loc de negociere dar nici sa nu creada cineva ca o ia cu 6000E daca intelegi ce vreau sa spun.in cazul in care cineva e chiar interesat, poate sa dea un telefon sau pm cu o oferta si orice se discuta.
    -2 points
  45. Nu avea nimeni niciun interes sa ma minta. Din auzite si de pe net vorbesti tu. Ma retrag din discutie.
    -2 points
  46. [ Cand ii aud pe unii ca numai ulei bmw sau zf sa bagi in cutiile de viteza adica (250lei/l) imi vine sa mor :frantics: :frantics:. Sunt satul pana peste cap de uleiurile bmw/oe. Cutia cu pricina este zf 8hp70. Cand ajung la 60.000 ii mai fac o data schimbu de ulei si filtru si asta e , la pretul ala imi permit sa fac schimbu de ulei in cutie o data cu uleiul de motor. Pai aia "unii" sunt cei care spun cam ce e mai bun pt tipul asta de cutie. Ce sa zic, esti norocos ca merge atat de bine cutia cu uleiul ala. Eu in toate cutiile automate pe care le-am avut am bagat doar ulei oe. Am patit o data la Grand Cherokee sa nu pun Mopar ci Castrol si smucea usor, asa ca m-am lecuit de experimente ieftine.
    -2 points
  47. Vand BMW 525dA 2005 Masina intretinuta technic si estetic.(masina personala, circula zilnic) Full Piele, Trapa, cutie automata, scaune incalzite, bancheta spate incalzita, navi mare (CCC) cu harti 2016, pachet lumini interior/exterior, difuzoare upgradate L7, senzori lumina, senzori ploaie, faruri xenon adaptiv/cornering, bluetooth, intrar aux Inmatriculata de mine in 2013. Taxa platita, impozit platit,ITP 2018, RCA iunie 2017, se ofera fiscal fara probleme. Recent schimbat: pompa apa, role, curele, placute spate, discuri fata ate power,flanse amortizoare fata, ferodo+ kit reparatie frana de mana, revizie completa. Nu necesita nici o investitie. Numerele se pastreaza. serie pentru alte verificari:WBANC51030CN28944 Pret forum:9400 usor negociabil Bmw 525dA e60 https://www.olx.ro/oferta/bmw-525da-e60-ID7rGbU.html accept testare.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.