Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/30/16 in all areas
-
Deci dintr-o data , uleiul Castrol nu mai este bun pentru BMW doar ca si-au schimbat astia furnizorul ??? Nu zic ca uleiul Castrol este extraordinary , dar daca BMW nu il mai are ca si furnizor asta nu il face un ulei slab... Doar si-au renegociat contractual cu alta filrma . Si aici cu amicul meu nu a fost vorba de vascozitati diferite , pur si simplu el a bagat 5w30 BMW si eu am bagat Mobil 5w30 , aceleasi specificatii de BMW LL04 . In plus de asta , eu daca bag un servetel alb si sterg pe interiorul de la teava de esapament il scot tot la fel de alb ,la el am vazut ca are ceva urme de negru la baza tevilor.Piesele pe care scrie BMW sunt premium , dar asta nu inseamna ca nu gasesti ceva mai bun de cat recomanda sau vand ei sub numele lor.4 points
-
inceputul discutiei: sa fac resetare/update la cutie dupa schimb? discutia acum: care are p*la mai mare? Castrol sau Shell? concluzie: discutia a degenerat prea tare; este topic special pentru contrazicerea asta; facem forumul asta o aglomeratie de contraziceri de la o vreme. pana gasim o informatie importanta trebuie sa cautam in topicul de uleiuri cum se schimba becul de la plafoniera...wtf? si ne mai miram cand incepe cate vreun nou-venit topicuri in care cere informatii...pai cum sa gaseasca bietul om ce il intereseaza cand voi zilnic poluati toate topicurile cu batai in contraziceri PACE !!!2 points
-
este adevarat ca se fac in 3-4 ani, dar la varsta/rulajul acesta se cam termina leasing-ul operational si masina este vanduta la licitatie si inlocuita cu alta noua; si chiar daca pare greu de crezut, in multe tari, la acest rulaj, indiferent de marca, se considera o masina ce nu mai este viabila dpdv economic si este inlocuita cu una noua. cat despre disputa ce ulei este mai bun, desi nu lucrez in industria auto, tendinta este de exetrnalizare a cat mai multor servicii si competente, la ZF/BMW se prezinta mai multi furnizori de uleiuri cu propuneri, dupa discutiile comerciale preliminare se cade de acord cu un anume furnizor pentru o anumita calitate de ulei, se fac ceva teste, se valideaza si devine "oficial"-dar asta nu inseamna ca nu sunt alti producatori ce pot oferi produse echivalente, sau cu anumite caracteristici superioare.2 points
-
prostie maxima sa ti spuna ca la 266.000 cutia e obosita, km aia afara se fac in 3 ani, ce naiba un bmw de 3 sau 4 ani deja e obosit?2 points
-
In functie de temp de afara, ecu va decide daca i nevoie sa preincalzeasca bujiile. Un diesel poate porni chiar si la -10gr doar din compresie. Bujiile la diesel pt functia de pornire sunt doar sa ajute, optionale, nu mandatory cum sunt la benzinare. Indiferent de anotimp, pornirea o faci in acelasi fel, fara nici o asteptare pana sa apesi a doua oara butonul de start. Daca i frig afara si la a doua apasare a butonului apare acea spirala urmata de o pauza scurta de ~2sec, inseamna ca in acea pauza bujiile sunt incalzite in prealabil a.i. motorina sa se aprinda mai usor si sa nu lase asta doar in grija compresiei. Acea pauza scurta e suficienta pt preincalzirea bujiilor incandescente. Doar cand iti apare spirala inseamna ca intra bujiile, timpul necesar pt acea incalzire fiind decis de ecu si nu de sofer. Se intampla des ca afara sa fie rece, dar ecu sa nu aprinda bujiile. Si in astfel de cazuri poti sa astepti tu cat vrei ca bujiile nu se vor incalzi deloc, doar din comprimarea motorinei in capul pistoanelor va porni motorul. Sent from my SM-G920F using Tapatalk2 points
-
Eu zic ca astia de la bmw si zf nu au rafinarie si nu produc ulei , doar zic ce specificatii trebuie sa contina uleiul pentru acel tip de cutie. Vrei sa zici ca un ulei facut de Castrol sau liquid moly ce are exact aceleasi specificatii este o alegere catastrofala pentru cutie ? Nu mai zic nimica , fiecare raspunde pentru ce baga in masina lui , eu zic ca poti gasii ulei mai ieftin ce indeplineste aceleasi criterii dar la un pret mul mai mic ,si ca nu mai trebuie sa platesti firma. Pe bidonul de la liquid moly a scris ca este compatibil cu zf8hp si mai presus de asta este made in Germany de o companie foarte responsabila care nu prea se joaca. Daca pana la urmatorul schimb o sa pice cutia din cauza uleiul imi asum gresala si o sa postez pe forum. Dar avand in vedere ca de cand am permisul , adica de 9 ani , am folosit doar echivalente la tot ce tine de uleiuri , nu am avut problem cu nici o masina 3x Mercedes si acuma Bmw. Ieri m-am intalnit cu un amic din Constanta care are un f10 30d , adica acelasi motor care il am si eu , doar ca el are 80k si eu am 150k , a inceput sa se oftice ca de ce motorul lui este mai zgomotos de cat al meu , ca el a facut schimbul doar in reprezentanta cu ulei original si alte rahaturi , nu zic ca nu este bun uleiul oe , dar asta nu inseamna ca nu gasesti ceva la fel sau chiar mai bun. Nu poate sa zica nimeni asta doar daca nu inceraca , si eu am vazut pe propria piele , doar pentru ca am riscat sa bag si altceva de cat oe ... si pot sa zic ca sunt mai mult de cat multumit din toate punctele de vedere. Inca o data , fiecare baga ce vrea unde vrea , eu doar am zis ca nu am patit nasoale ca am folosit alt ulei fata de cel oe , atata timp cat are specificatiile nu vad care e problema ca in loc de BMW Twin Power bag Castrol sau Mobil 1.Vorba aia , nu eu am scris pe busonul de ulei , BMW recomanda Castrol.2 points
-
Mie mi s-a spart conducta ce duce ulei din cutie la racitor/incalzitor sau cum se spune , cutia a ramas fara ulei si mi s-a prajit convertizorul. Am fost la in tip in cluj , a desfacut cutia , a zis ca nu este afectata dar nu stie ce sa zica in privinta convertizorului , am schimbat conducta si convertizoru reconditionat , am bagat ulei de la liqi moly (65lei)/l si deja am facut 30.000 km de la reparative, si cutia se comporta impecabil , chiar mai bine de cat inainte ... Cand ii aud pe unii ca numai ulei bmw sau zf sa bagi in cutiile de viteza adica (250lei/l) imi vine sa mor :frantics: :frantics:. Sunt satul pana peste cap de uleiurile bmw/oe. Cutia cu pricina este zf 8hp70. Cand ajung la 60.000 ii mai fac o data schimbu de ulei si filtru si asta e , la pretul ala imi permit sa fac schimbu de ulei in cutie o data cu uleiul de motor.2 points
-
Vand BMW 520d 163cp, 85.000 km, cumparat de nou in leasing din Romania, an fabricatie 2007 pe carte, prima inmatriculare 17.11.2006. M-pachet exterior complet, jante aliaj 18", amortizoare+flanse fata noi, baterie Varta noua, revizie completa, becuri xenon Philips noi + alte piese schimbate la service Ciolpani, placute frana + alte maruntisuri la Bimmer service, toate recent facute. Serie sasiu: WBANC31020CX74260, accept test la service autorizat. Pret : 8500 EUR Contact : 0744 319.565 Fara schimburi, taxa este neplatita. Mai multe poze: anunt autovit1 point
-
1 point
-
Eu as folosi-o doar pe automat,mai ales in oras.Daca ma stresez ca nu schimba suficient de sus nu mai vad rostul automatei.1 point
-
oricum daca iti pica cutia BMW iti da mumu pentru ca ai desfacut-o, si de faceai la ei schimbul te puneau sa semnezi ca esti direct raspunzator daca iti cade dupa . Politica lor e clara, nu se schimba uleiul fiind lifetime, decat daca e vreo reparatie la ea facuta de ei! Asa ca linistit pune-le-o in brate daca ai ghinion...cat timp spargi tu pusculita1 point
-
Salutare, vin si eu cu o dilema in privinta cumpararii unui 520d 2009 inculpatele sunt acestea.. doua la numar.. 1. https://www.olx.ro/oferta/bmw-520-d-177-cp-automat-lci-ID7jTv0.html PRO: Ma incanta kitul M si ca are ultima intrare la 163.000 in ianuarie (asa zice in anunt) Pare sa aibe navigatia mare CONTRA: Nu imi place volanul si nici insertiile gri de pe plansa de bord.. probabill ma pot obisnui 2. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GjkOj.html#785c2739e8 PRO: Imi place mai mult volanul si insertiile negre de pe bord CONTRA: Pe autodna.ro am introdus seria de sasiu si aparea pe undeva dauna totala, nu stiu daca m-am uitat bine in graba.. Rog pe cineva mai experimentat decat mine daca ma poate ajuta cu un sfat, orice e binevenit.. Iti e cam ciuda sa muncesti cinstit 10k de euro pe care sa-i dai pe apa sambetei Multumesc mult!1 point
-
Si aia unii , de unde stiu ei ca doar ala e uleiul potrivit ?doar ca scrie bmw sau zf ?... Eu iti zic ce a spus tipu care mi-a facut reparatia , '' uita de firmele gen bmw/zf , alege uleiul dupa specificatii, (adica care coincide cu codul dat de producator) si firma sa nu fie chiar ultima speta , o firma acolo care se pricepe in uleiuri (Castrol , ravelo, liquid moly , mobil)'' Am ales sa ascult de domnu , care nu era platit de nici una din firme pentru reclama. Iti dai seama ca daca as fii pers la bmw at fii zis ca bmw e cel mai bun si tot asa ...1 point
-
1. Ai bagat cheia 2. Ai apasat pe buton 3. Lasi 2-3 secunde 4. Calci frana 5. Apesi pe buton. Bafta!1 point
-
1 point
-
Mi-am adus aminte, ce solutie imi recomandati sa curat jantele de galbeneala de la placute?1 point
-
Exact cum zice si qwerty:D, senzorii de presiune in roti sunt de fapt si senzorii ABS. Oricum e bine ca masina nu are nimic nimic! Bine oricum ai platit ceva pentru ea...1 point
-
1 point
-
Iti poti cunduce masina in modul manual fara probleme daca asta iti doresti. Desi personal nu vad farmecul sa ai o cutie de viteze automata si sa schimbi tot manual. O poti folosii in oras, de exemplu in modul sport, si iti va schimba vitezele putin mai sus. Banuiesc ca te gandesti la filtrul de particule.1 point
-
Nu e cu suparare. Interesant este ca tu ai avut oferta mai buna la aceeasi masina decat am dat eu pe ea. De ce ai dat masina asa ieftin nu tine de mine1 point
-
deci sunt socat (placut) de perspicacitate Asa este. masina este luata tot de pe forum.Ce nu ai specificat este pretul real de piata al masinii in 2013 (s-a dat mai ieftin pentru ca a apucat deja sa ia alta masina la pret foarte bun si avea nevoie de bani) bonus masinuta a inghitit 1500E in prima luna(desi a fost chiar ok). nu adun tot ce a fost pe parcurs pentru ca nu are rost. motiv 2: e plin netul de rable ce se vand la pret super mare, drept urmare consider ca aceasta masina merita mai mult decat o masina obosita, de 160.000 km "reali", condusa de o batranica in germania motiv 3: trebuie sa la lasi loc de negociere dar nici sa nu creada cineva ca o ia cu 6000E daca intelegi ce vreau sa spun.in cazul in care cineva e chiar interesat, poate sa dea un telefon sau pm cu o oferta si orice se discuta.1 point
-
Asta a fost a altui user si a fost vanduta acum 3 ani chiar in 2013 , si eu am fost interesat sa o cumpar atunci si culmea pretul era 9 mii acum 3 ani... asa ca in ziua de azi nu inteleg de ce ar face tot 9 mii:))1 point
-
Misto masina dar ii lipsesc mult mai multe decat ai scris tu. Motorul de 2000 pe X3 e destul de slab. Sa nu zic submotorizat.1 point
-
1 point
-
Salutare, Ma confrunt cu o problema si sunt in pana de idei Am plecat cu masina 520d N47 (200 000 km) soft si dpf off spre viena. Intr un final am si ajuns. Dupa granita, am oprit pe autostrada intr o coloana de masini unde s a mers cativa km cu 1 a. La un moment dat a inceput sa tremure la plecarea de pe loc. In mers, nu se simtea nimic. Am mai mers ce am mai mers si isi revenise. Nu mai facea deloc. Iar coloana, iar a inceput sa faca, dar se data asta se simtea si in mers o trepidatie usoara. Am mers asa cu vibratia care se tot accentua pana am ajuns in viena si am prin aglomeratie pana la hotel. Acum vibreaza precum un tractor si pe loc si cand mergi. Considerati (desi e greu de dedus asa pe vorbe) ca ar putea fi volanta? Dar sa faca asa in mers? Mai merge sa ma intorc cu ea? Daca nu, ce variante as avea? Vreo recomandare de service sau dau pe google? Sau posibil sa fie mizeria aia de lant? Desi nu prea pare simtom de asa ceva? Nu sunt nici eu atehnic, dar nu mi dau seama ce ar putea avea Va multumesc anticipat celor ce va implicati0 points
-
Masina a fost 9000E atunci, am vrut sa o cumpar eu la vreamea aceea, dar mi am luat un e60 525d mult mai dodat decat acesta cu 9400E in anul 2013 pe care l am vandut cu 7500E acum 1 an jumatate.Deci cam estea erau atunci preturile. Bafta cu vanzarea, nu vreau sa te supar sau ceva dar asta a fost realitatea.0 points
-
Sa nu faci greseala sa zici pretul pe forum pt ca imediat vine comisia de arbitraj a preturilor si iti zic ei ca la banii aia iti cumparai seria 7 full de full de 2009, una care nu bate, nu troncane, km aproape reali, de regula fictivi Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Sistemul ala audio si panorama fac toti banii.0 points
-
Destul de dotata?) Eu zic ca e foarte dotata. Ce anume trebuia sa mai aiba ca sa nu ziceti ca e "destul de dotata"? E foarte frumoasa cu pachetul m si jantele din poze. E facelift vad, cat a fost? peste 27k? Sa o stapanesti sanatos. MAsina merge decent pana in 150, nu te speria ca e nu e deloc submotorizata. In schimb o sa simti ca e putin mai lenta fata de w204 pe care l-ai avut. Eu am avut un c250 si era mult mai vioi sub 2000 ture, insa nu le poti compara, asta e clar. Plus ca mi se pare ca si c-ul tau era biturbo. Sa il alergi cu placere.-1 points
-
-1 points
-
Bmw nu a avut niciodata un sistem audio care sa mi placa cum canta. La w204 sistemul audio standard suna mai bine decat hifi de la bmw, chiar sunt curios de hk. Trapa panoramica am si pe w204, o consider mai mult un moft, e foarte mult praf in buc si n are sens sa ma rup in figuri si sa prafuiesc tot interiorul.-1 points
-
INtr-adevar suna mai bine in MErcuri. Eu am avut harman kardon pe w204 cu navigatia mare, cred ca vine standard, si se auzea extraordinar de bine. Si la audi se aude mult mai bine Bose decat ce are bmw. Si mai suna excelent si mark levinson pe lexus.-1 points
-
Dar nici mercurile sau haudiurile nu au tinuta de drum si sportivitatea bmwului. Deci win some, lose some. Eu prefer sa pierd pe partea de sunet oricand.-1 points
-
Apropo de interior, imi place maxim culoarea la piele cognac. Asa am pe w204 arata si se intretine foarte bine. Asta e o poza de pe net. http://i207.photobucket.com/albums/bb194/naifali/IMG_0511.jpg-1 points
-
Vezi nivelul uleiului din cutie. Mergi la ZF, stiu baietii ce sa ii faca. sa nu fie dus mechatronicul. Eu la ZF fac revizia la F30 si la E60 la 80K km si nu am treaba cu ele.-1 points
-
-1 points
-
Harsh, am schimbat la ZF cu tot cu baie de ulei + curatare completa a cutiei plus curatare sau inlocuire la nush ce filtru. Parca 8 litri , cost total 2200 ron daca-mi aduc bine aminte. Mi-au zis ca procedura standard e sa goleasca absolut toata cutia si sa o curete bine si abia dupa aia sa o reumple. S-au uitat atunci si la mechatronic si au zis ca functioneaza bine. MAsina e un F30 330XD. Cand e vorba de cutie, nu am incredere in orice service.-1 points
-
Au pus nush ce pompa vacuum cu care au extras tot uleiul din cutie. Au curatat-o cu o solutie speciala. Eu m-am dus sa fac schimbul la cutie pt ca il fac mereu la 80K km si nu am probleme niciodata. Cutia oricum schimba bine si inainte si dupa schimb. Parca dupa schimb sa zicem ca schimba un pic mai fin, dar e posibil sa fie si efectul placebo. Masina e in garantie si daca pica ceva, e treaba BMW ce face cu ea eu le-o pun in brate si aia e M-am dus la ZF pt ca ei produc cutiile respective. MIsto sau fara misto, cutia merge bine-1 points
-
Crezi ca-i Aro? Baga cheia in contact si porneste-o instant. In bord ti s-a aprins preincalzirea bujiilor. Ceea ce e perfect normal la temperaturi scazute.-1 points
-
[ Cand ii aud pe unii ca numai ulei bmw sau zf sa bagi in cutiile de viteza adica (250lei/l) imi vine sa mor :frantics: :frantics:. Sunt satul pana peste cap de uleiurile bmw/oe. Cutia cu pricina este zf 8hp70. Cand ajung la 60.000 ii mai fac o data schimbu de ulei si filtru si asta e , la pretul ala imi permit sa fac schimbu de ulei in cutie o data cu uleiul de motor. Pai aia "unii" sunt cei care spun cam ce e mai bun pt tipul asta de cutie. Ce sa zic, esti norocos ca merge atat de bine cutia cu uleiul ala. Eu in toate cutiile automate pe care le-am avut am bagat doar ulei oe. Am patit o data la Grand Cherokee sa nu pun Mopar ci Castrol si smucea usor, asa ca m-am lecuit de experimente ieftine.-1 points
-
Si tipul care a facut reparatia ce o fi vreun dumnezeu al mecanicilor? Daca Bmw recomanda ulei ATf+3 sau Zf lifeguard8, iar Zf si ei acelasi lucru, tind sa cred ce zic ei, nu ce zice un om care a citit pe internet si iti transmite tie mai departe. E problema ta ca pui din ala ieftin, e f bine ca merge, ce sa zic. Insa de regula eu prefer ce e Oe ca sa stau linistit. Exemplu cutia de pe jeep srt care tuseste daca nu pui ulei Mopar in ea.-1 points
-
Uleiul Bmw este facut de shell, nu mai e castrol, care castrol e mizerie acum. Asta ca " e motorul mai silentios" cu nu stiu ce ulei, vise tata. Este fix ca si recomandarea aia tot din popor "daca consuma ulei, baga-i ulei mai gros", venita tot de la mecanicii inchipuiti si scoliti in fata blocului.-1 points
-
Cauti cele mai ieftine E60 Euro 5...prima are doar pachet M mai special, eu ti-as recomandao pe a 2-a...insa daca le verifici s-ar putea sa gasesti destule.-1 points
-
Nu este nici un buson dedesubt,trebuie cautat sub bancheta spate daca este un locas,prin care ai acces la pompa de combustibil sau sonda litrometrica,se desface acolo si se scoate tot din rezervor,apoi se scot furtunele de combustibil din filtru sau de unde intra in rampa,se sufla cu aer pt. a goli tot ce mai e pe furtune,schimbi filtru de motorina si aia e...daca nu cauti un mecanic.-1 points
-
-1 points
-
De vanzare set cauciucuri de vara originale 17 inch style 161, 8J et34 fata, 8.5J et37 spate. In stare foarte buna; Sunt vopsite electrostatic in primavara cand le-am luat, la http://www.vopsitelectrostatic.ro/ Cumparate cu 350 euro, vopsit inca 180 euro. Cauciucuri de vara aproape noi, runflat, DOT 2016 primele saptamani, Continental SportContact 5 RFT * 225/45/R17 fata, Hankook Ventus S1 Evo 2 K117 runflat 255/40/R17 spate; am facut sub 10.000 km cu cauciucurile vara asta; doar cauciucurile au fost ~500 EUR. Pret pentru tot setul 600 EUR (nu le dau separat), foarte putin negociabil; doar predare personala in Bucuresti. Masina a trecut la sotie si nu se impaca deloc cu jantele de 17".-1 points
-
Vand BMW 525dA 2005 Masina intretinuta technic si estetic.(masina personala, circula zilnic) Full Piele, Trapa, cutie automata, scaune incalzite, bancheta spate incalzita, navi mare (CCC) cu harti 2016, pachet lumini interior/exterior, difuzoare upgradate L7, senzori lumina, senzori ploaie, faruri xenon adaptiv/cornering, bluetooth, intrar aux Inmatriculata de mine in 2013. Taxa platita, impozit platit,ITP 2018, RCA iunie 2017, se ofera fiscal fara probleme. Recent schimbat: pompa apa, role, curele, placute spate, discuri fata ate power,flanse amortizoare fata, ferodo+ kit reparatie frana de mana, revizie completa. Nu necesita nici o investitie. Numerele se pastreaza. serie pentru alte verificari:WBANC51030CN28944 Pret forum:9400 usor negociabil Bmw 525dA e60 https://www.olx.ro/oferta/bmw-525da-e60-ID7rGbU.html accept testare.-1 points
-
Castrol ulei de toata jena ? Really bro? Nu stiu de unde ai informatile astea dar esti departe de adevar. BMW a trecut la Shell si gata? Castrol a fost praf mereu nu ? Vai de noi..-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00