Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/01/16 in all areas

  1. Ai dreptate in tot ce ai afirmat pana acum Tare sunt curios de colegii care-si dau cu parerea, ce masini au ei. Cutia se decupleaza in modul ECO PRO si la 30 km. pe ora, atata timp cat cutia nu simte ca trebuie sa traga si tu nu accelerezi, se va decupla, masina merge ca si cum ar fi pe liber. Asta o spun din experienta proprie , am testat si asa este. Pana sa facem afirmatii, sau sa ne dam cu presupusul, mai bine am studia modul de functionare al cutiei 8HP, este chiar asa de greu? http://www.e-automobile.ro/categorie-transmisii/143-cutia-automata-8-viteze-zf-8hp.html In legatura cu ULEIUL DIN CUTIE, este treaba de marketing, poti sa pui orice ulei facut de altii, DAR SA FIE cu aceleasi specificatii care le cere fabricantul cutiei, SI ATENTIE: nu conteaza culoarea uleiului, CI PROPRIETATILE LUI. Asta nu o spun eu, o spune fabricantul cutiei: http://www.ravenolromania.ro/wp-content/uploads/2015/12/ATF-8-HP-Fluid.pdf Puteti sa cautati si pe google.de si o sa va convinde-ti, numai ca acolo scrie in germana. , dar se intelege. http://www.ravenol.de/produkte/verwendung/d/Product/show/p/ravenol-atf-8hp-fluid.html Dar romanul de ce sa dea un 50-60 lei / litru de ulei, el trebuie sa dea 260 lei / litru ca doar scrie BMW pe bidon. americanii folosesc alt ulei, inseamna ca ei vor sa-si strice cutiile automate. Gresit, un coleg spunea ca nu este indicat sa schimbi uleiul la aparat automat, ca asa spune reprezentanta BMW din Romania, sau nu stiu ce mari meseriasi. :frantics: uitati-va aici si veti gasi si cutia 8HP45, la care uleiul se schimba TOT si automat, cautati la data de 2 septembrie sa va convingeti : https://www.farcebook.com/liquimolynorge/photos/pb.293579567656446.-2207520000.1473911998./325191361161933/?type=3 Liqui moly, este o firma foarte buna, asa ca....... :sweat: Acum stau si ma intreb, OARE CINE ARE DREPTATE???, cei care isi dau cu parerea pe forum, marii meseriasi de la noi ( care le este foarte greu sa stranga suruburile la cheie dinamometrica), sau nemtii care au inventat aceasta cutie? Acum ii astept pe marii meseriasi sa-mi dea minusuri, ca de, i-am contrazis,
    2 points
  2. Incep cu pozele din anuntsi lista de dotari: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_2_1000x700_vand-bmw-e91-lci-fotografii_zpsjtqgtqhh.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_3_1000x700_vand-bmw-e91-lci-bmw_zpsivcoirxp.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_1_1000x700_vand-bmw-e91-lci-targoviste_zpsurobtfc1.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_4_1000x700_vand-bmw-e91-lci-auto-moto-si-ambarcatiuni_zpsy02btgqb.jpg Vehicle information Type code UX31 Type 320D OL (EUR) E series E91 (MUE) Type TOUR Engine N47 Power 130 Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4) Prod.date 2009-02-05 S1CA Selection of COP relevant vehicles S1CB CO2 package S1CD Brake Energy Regeneration S205 Automatic transmission S249 Multifunction f steering wheel S2ME BMW alloy wheel, M double spoke 194 S302 Alarm system S322 Comfort access P337 M Sports package S386 Roof railing S3AC Trailer coupling S402 Electric panoramic roof S418 Luggage compartment package S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip S464 Ski bag S481 Sports seat S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S4AB Fine wood trim burr walnut S4AE Armrest front, retractable S4UA Partially electric seat adjustment S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S563 Light package S5AC High-beam assistant S609 Navigation system Professional S612 BMW Assist S614 Internet, preparations S615 Expanded BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S672 CD changer for 6 CDs S676 HiFi speaker system S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6AB Control for Teleservices S6FL USB/Audio interface S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite P7RS Package Comfort S7SP Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S936 Dummy-SALAPA S321 Exterior parts in vehicle color S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German Prea multe poze nu am, in acest timp m-am ocupat de starea tehnica si inscriere. Pana in momentul asta masinia a primit: -schimb ulei si filtru cutie de viteze 1150 piesele+200 manopera -revizie motor: toate filtrele si uleiul 650 lei -grile fata negre -ceasuri 335d+lumina alba si inele de M3 -volan M cu padele (functionale). -detailing interior complet.urmeaza si exterior -vopsire trim schimbator.era putin zgariat -update harti 2017-1 http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_6_1000x700_vand-bmw-e91-lci-_zpsvenkf3zy.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20161124_074538_zpsdnmz5kqh.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20161118_221213_zps7ykfo5zu.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_8_1000x700_vand-bmw-e91-lci-_zpsz0nlgtiw.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/20161128_203002_zps4fsthm3y.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/20161129_191355_zps0sxfs9xs.jpg
    1 point
  3. Vand BMW 520d 163cp, 85.000 km, cumparat de nou in leasing din Romania, an fabricatie 2007 pe carte, prima inmatriculare 17.11.2006. M-pachet exterior complet, jante aliaj 18", amortizoare+flanse fata noi, baterie Varta noua, revizie completa, becuri xenon Philips noi + alte piese schimbate la service Ciolpani, placute frana + alte maruntisuri la Bimmer service, toate recent facute. Serie sasiu: WBANC31020CX74260, accept test la service autorizat. Pret : 8500 EUR Contact : 0744 319.565 Fara schimburi, taxa este neplatita. Mai multe poze: anunt autovit
    1 point
  4. tu ai spus-0 acum ca o dai la-ntors ce vina mai avem noi?
    1 point
  5. Termina ma. La F10 nu cade ambreiajul, cade orice. Claudiu, variatia trepidatiei odata cu turatia ma duce oarecum cu gandul la problema de volanta. La oprire nu tremura mai tare? Poate sa-ti cada in 100 de km sau sa mearga asa mult si bine. Tine absolut de noroc.
    1 point
  6. gif upload Dupa 500 km pot spune ca e la fel de confortabila ca un merc. Proiectoaree led fac diferenta noaptea pe serpentine.
    1 point
  7. Fa plinu ...cu 2 canistre de benzina o sa faca bine la injectoare si la pompa de motorina
    1 point
  8. Pleci noaptea sa nu prinzi aglomeratie si daca crapa o sui pe platforma ... te informezi de firme de transport si pleci. Sunt 400km pana in tara, apoi in Romania e mai usor.
    1 point
  9. 6HP nu are modul ecopro asa ca nu ma pronunt. Explicatia e simpla: in M-anual convertorul nu mai aluneca, automat exista pierderi de putere pana cand se face LOCK in convertizor si incepe sa functioneze 1:1 ca ambreajul cuplat dintr-o cutie manuala. De asta in D-drive ai mai mult confort si consum putin mai mare. Dar nu a spus nimeni ca e confortabila in M-anual, se poarta aproape fix ca o cutie manuala, cu mici diferente. Faptul ca un 6HP mi se pare mai economica in M comparativ cu D a fost testata in Bucuresti la ore de trafic destul de aglomerat si pe distante mari ( fac zilnic peste 50km prin aglomeratia vietii de am invatat toate stradutele pe traseu).
    1 point
  10. Nu am sesizat nimic ciudat, eventual urmatoarea data cand o sa imi faca la fel si simt ceva tremurat ciudat o sa revin sa-ti zic Si la fel cum zice si Cookie, n-au treaba bujiile la diesel decat la pornire... Ca sa intelegi si tu, nici eu nu sunt mare mecanic, dar stiu care este diferenta la aprinderea la motoarele pe benzina si aprinderea la motoarele pe motorina, aprinderea la benzina are loc prin scanteie asadar daca bujiile nu mai sunt bune, apar probleme nu doar la pornire ci si in mers, iar la diesel aprinderea se face prin compresie (motorina este comprimata in cilindru pana se aprinde) deci bujiile nu au nici o treaba cu aprinderea motorinei, decat la pornire cand temperatura in cilindru este sub limita in care motorina s-ar aprinde doar prin compresie... Sper ca ti-ai facut si tu acum o idee care ce si cum. Si daca am gresit ceva, rog un coleg care stie sa ma corecteze..
    1 point
  11. Deci dintr-o data , uleiul Castrol nu mai este bun pentru BMW doar ca si-au schimbat astia furnizorul ??? Nu zic ca uleiul Castrol este extraordinary , dar daca BMW nu il mai are ca si furnizor asta nu il face un ulei slab... Doar si-au renegociat contractual cu alta filrma . Si aici cu amicul meu nu a fost vorba de vascozitati diferite , pur si simplu el a bagat 5w30 BMW si eu am bagat Mobil 5w30 , aceleasi specificatii de BMW LL04 . In plus de asta , eu daca bag un servetel alb si sterg pe interiorul de la teava de esapament il scot tot la fel de alb ,la el am vazut ca are ceva urme de negru la baza tevilor.Piesele pe care scrie BMW sunt premium , dar asta nu inseamna ca nu gasesti ceva mai bun de cat recomanda sau vand ei sub numele lor.
    1 point
  12. Eu zic ca astia de la bmw si zf nu au rafinarie si nu produc ulei , doar zic ce specificatii trebuie sa contina uleiul pentru acel tip de cutie. Vrei sa zici ca un ulei facut de Castrol sau liquid moly ce are exact aceleasi specificatii este o alegere catastrofala pentru cutie ? Nu mai zic nimica , fiecare raspunde pentru ce baga in masina lui , eu zic ca poti gasii ulei mai ieftin ce indeplineste aceleasi criterii dar la un pret mul mai mic ,si ca nu mai trebuie sa platesti firma. Pe bidonul de la liquid moly a scris ca este compatibil cu zf8hp si mai presus de asta este made in Germany de o companie foarte responsabila care nu prea se joaca. Daca pana la urmatorul schimb o sa pice cutia din cauza uleiul imi asum gresala si o sa postez pe forum. Dar avand in vedere ca de cand am permisul , adica de 9 ani , am folosit doar echivalente la tot ce tine de uleiuri , nu am avut problem cu nici o masina 3x Mercedes si acuma Bmw. Ieri m-am intalnit cu un amic din Constanta care are un f10 30d , adica acelasi motor care il am si eu , doar ca el are 80k si eu am 150k , a inceput sa se oftice ca de ce motorul lui este mai zgomotos de cat al meu , ca el a facut schimbul doar in reprezentanta cu ulei original si alte rahaturi , nu zic ca nu este bun uleiul oe , dar asta nu inseamna ca nu gasesti ceva la fel sau chiar mai bun. Nu poate sa zica nimeni asta doar daca nu inceraca , si eu am vazut pe propria piele , doar pentru ca am riscat sa bag si altceva de cat oe ... si pot sa zic ca sunt mai mult de cat multumit din toate punctele de vedere. Inca o data , fiecare baga ce vrea unde vrea , eu doar am zis ca nu am patit nasoale ca am folosit alt ulei fata de cel oe , atata timp cat are specificatiile nu vad care e problema ca in loc de BMW Twin Power bag Castrol sau Mobil 1.Vorba aia , nu eu am scris pe busonul de ulei , BMW recomanda Castrol.
    1 point
  13. oricum daca iti pica cutia BMW iti da mumu pentru ca ai desfacut-o, si de faceai la ei schimbul te puneau sa semnezi ca esti direct raspunzator daca iti cade dupa . Politica lor e clara, nu se schimba uleiul fiind lifetime, decat daca e vreo reparatie la ea facuta de ei! Asa ca linistit pune-le-o in brate daca ai ghinion...cat timp spargi tu pusculita
    1 point
  14. So, dupa vizita la service verdictul e urmatorul: masina nu a fost lovita, nu ii curge nimic, nu troncane, nu scartaie, mecanic totul in regula, pe diagnoza a aparut o eroare de baterie probabil a stat o perioada nepornita. La partea estetica am ceva de lucru, pe ici colo are zgarieturi, deflectorul trebuie revopsit fiind lovit apoi i-as aplica un strat de ceara solida si cam atat. Totodata azi mi s-au aliniat astrele, pe 1 dec expira garantia asa ca n-am stat pe ganduri si i-am facut prelungire pe inca un an. Saptamana viitoare mai trebuie sa fac o vizita la service pentru revizie si 2 recall(egr si isofix). Cat costa un set se valve cu senzor de presiune ?
    1 point
  15. Sigur e misto functia cu volan incalzit! Chiar la asta ma gandeam in dimineata asta cand mergeam cu noul megane 4 de la munca, era rece volanul de imi venea sa-mi trag manecile de la camasa pe el ))
    1 point
  16. Intr-un final a ajuns masina insa n-am apucat sa merg prea mult cu ea neavand numere. Motorul silentios, cutia schimba foarte bine, intradevar sunetul hk net superior la tot ce am auzit pana acum, suspensia foarte confortabila desi are jante de 19" , volanul incalzit e foarte misto si cam atat am apucat sa testez, e mult de butonat la ea. Maine ii iau numere provizorii, spalata int/ext, schimbat rotile cu cele de iarna, eventual o vizita la filaret daca-mi permite timpul.
    1 point
  17. Apropo de interior, imi place maxim culoarea la piele cognac. Asa am pe w204 arata si se intretine foarte bine. Asta e o poza de pe net. http://i207.photobucket.com/albums/bb194/naifali/IMG_0511.jpg
    1 point
  18. La E90 sistemul Harman Kardon mi s-a parut ca bate sistemul audio BOSE de la audi A4 B8. Logic 7 era mult superior fata de ce avea audi la vremea aia. Sistemul tau harman are 16 boxe si fidelitatea sunetului este uimitoare. Sigur nu vei regreta
    1 point
  19. Dar nici mercurile sau haudiurile nu au tinuta de drum si sportivitatea bmwului. Deci win some, lose some. Eu prefer sa pierd pe partea de sunet oricand.
    1 point
  20. INtr-adevar suna mai bine in MErcuri. Eu am avut harman kardon pe w204 cu navigatia mare, cred ca vine standard, si se auzea extraordinar de bine. Si la audi se aude mult mai bine Bose decat ce are bmw. Si mai suna excelent si mark levinson pe lexus.
    1 point
  21. Bmw nu a avut niciodata un sistem audio care sa mi placa cum canta. La w204 sistemul audio standard suna mai bine decat hifi de la bmw, chiar sunt curios de hk. Trapa panoramica am si pe w204, o consider mai mult un moft, e foarte mult praf in buc si n are sens sa ma rup in figuri si sa prafuiesc tot interiorul.
    1 point
  22. Eu pun pariu pe 10000euro ca nu ai dat tu 10000 ron pe ele
    1 point
  23. E destul de dotata masina, printre care le-am vazut eu multe nu aveau nici navigatie. Urmeaza ceasuri, volan M LCI sa ii pui
    1 point
  24. Esti departe de realitate, scrie numai pe forumurile de afara te rog, lasa prostii din Romania in pace.
    1 point
  25. Iti dai seama ca cine o ia vrea mai ieftin adica fara rotile alea. Deci mai bine pui pretul mic si jantele pe 16 sau cat sunt. Pretul e mare pt un E90 si la km aia. Nu se va vinde la cat vrei tu 100%, mai scazi minim 2,3mii.
    1 point
  26. Discuri de ambreiaj ai la manuala si la DSG, la cutiile automate de la BMW ai un convertor de cuplu hidraulic si absolut toata cutia sta inundata in ulei. Daca o treceti pe Neutral se intampla nasoale precum: - pompa de ulei din cutie se decupleaza - racirea uleiului din cutie nu se mai face, deoarece pompa de ulei este decuplata - la cuplarea in Drive socul ala nu face bine la cutie si mai ales la turbinele din convertorul de cuplu Pentru cine nu a inteles nici in ziua de azi, in interiorul la convertorul de cuplu se afla niste lamele cu rolul de a creea un curent turbional pentru a pune in miscare masina, de aici si numele de convertor de cuplu, deoarece motorul nu este cuplat direct la cutie, ci indirect prin curentii generati in uleiul din convertor. Cand se face "lock" la convertor de abia atunci motorul este cuplat direct la cutie in raport de 1:1, pana atunc turatia din cutie si cu turatia axului dinspre motor nu au NICI o legatura. Cand cuplati din Neutral in Drive se creeaza un soc de presiune in cutie, daca voi considerati ca ansamblul ala o sa reziste la nesfarsit la socul cuplarii si decuplarii atunci nu aveti nici o speranta. La semafor stati in Drive, se decupleaza cutia singura, nu mai e ca in preistoric sa stea cutia cuplata tot timpul. Ca nu observati voi ca decupleaza cutia in Drive la semafor e alta poveste. In manual scrie foarte clar sa folosit modul Neutral DOAR la tractare, si aia cu viteza scazuta si pe distante scurte pentru ca afecteaza cutia ! Oare de ce au scris asta in manual ?
    1 point
  27. Foarte tare masina , opțiunile si dotările minunate, culoarea e urâta, Bafta la vanzare!
    1 point
  28. Vand o masina de care s-a avut foarte mare grija, o masina in care s-a investit atat suflet cat si bani. Este o masina pentru cine cunoaste BMW-urile sau doreste sa cumpere o masina buna fara surprize. La mine este a 4-a masina ca si generatie (E12-518 carburatie, E12-520i, E34-525tds si acum E46-318d) Masina o detin de 4 ani, a fost achizitionata in decembrie 2012, taxa de inmatriculare a fost platita si nerecuperata. Masina a fost adusa in Ro din 2008 Credeti-ma ca am cumparat aceasta masina dupa foarte multe vizualizari si dezamagiri pentru ca mai toate nu-mi placeau cum mergea motorul , iar de kilometrii sa nu mai vorbim. Masina are 285000 km, dar sunt kilometrii pe care ar cam trebui sa-i aiba orice masina din acel an, care, (ATENTIE) nu a rulat foarte mult in afara. Am cumparat masina la 222000km si am folosito numai in weekenduri si concedii. Pe parcursul acestor ani am facut foarte multe investitii, as spune eu ca a fost timpul sa schimb cam TOT. - schimbat amortizoare, fata si spate - schimbat arcuri fata, - schimbat bascula dreapta fata, brate directie, bielete , - schimbat termostate apa care pica la 95% din masinile E46 as zice ca asta-i un defect comun, - schimbat bucsa cardanica, - schimbat kitul de franare(pistonase, garnituri, burdufi protectori, suruburi) impreuna cu lichidul, ceea ce a rezultat intr-o mare diferenta la franat - schimbat parbrizul ca era atat crapat cat si matuit cu unul de top - Nordglass, plus cheder original BMW, am si fotografie - schimbat volan, pentru ca am dorit volan cu comenzi, cruise control, am fotografie cu vechiul - o investitie foarte serioasa si MARE a fost schimbarea kitului de ambreiaj si a volantei la reprezentanta BMW Filaret impreuna cu modulul airbag, modul care are probleme la toate masinile din acea generatie, Masina, pentru ca nu a stat in garaj, mai are pe ici pe colo o zgaraietura, respectiv lacul sarit/topit de la gainatul de pasari pe capota si usa sofer Imi este greu sa dau aceasta masina, dar imi doresc foarte tare una 4X4 asa ca ... sunt nevoit sa o vand. Masina vine echipata cu cauciucuri de vara rulate o vara. Ca si calcul estinmativ asa pentru voi: 500euro m-au costat caucucurile, 130euro parbrizul, 200euro amortizoare, 100eur termostate, 100euro volan, 1000euro hit ambreiaj plus bascula masa dubla, plus amortizoare, arcuri, bucsa cardanica, discuri fata As zice ca in decursul acestor 4 ani am investit 2500euro. Ca si viitoare update-uri ceea ce as mai face eu este:schimbarea cheder dreapta fata, discuri spate plus ulei cutie. Ca si bonus la vanzare, pentru ca imi place sa vand o masina buna, am sa schimb bascula + bucsa partea stanga fata care necesita schimbata(la viraje troncane un pic, daca esti foarte atent). Tot ca bonus am sa va mai fac gratuit si schimbul de bujii incandescente pentru ca vine iarna. Iar daca tot nu v-am convins va dau si setul de cauciucuri de iarna (rulate o iarna). Ce ziceti? Promit ca revin cu fotografii.
    1 point
  29. la e60 4x4 jantele trebuie sa aiba offset/ET 43, deci jantele de E60 RWD nu se potrivesc, mai degraba ET e de seria 3. eu nu ma complic sa pun altceva pentru ca nu vreau sa dau peste cap sistemul xDrive. La fel in cazul cauciucurilor, pun doar dimensiunea recomandata de bmw.
    1 point
  30. Ai dreptate, nu am habar. Nici n-am vazut vreodata scaune comfort! Daca citesti ce am zis prima data, si nu te mai agiti asa, o sa intelegi. Am spus ca au mai multa sustinere laterala. Nu am spus ca au mai multe reglaje, sau altceva. Am spus ca se regleaza si pozitia spatarului si pernele laterale la cele pe care le am eu. Relax.
    1 point
  31. Faina masina. ca o ironie.... Cum s-a schimbat lua asta. "Pe vremea mea" se vorbea numai de : suspensii, frane, volate usurate, pistoane si biele usurate, garnituri chiulasa din cupru, _chiulasa_ rectificata pentru compresie marita, supape marite, turbo, etc. acum lumea s-a indepartat de adevaratul spirit al "ultimate driving machine" si o ardem numai in bluetooth, NBT, lane assist, Full display, B&O, volan cu vibratii, faruri cu led, etc... O fi bine o fi rau?
    1 point
  32. Problema este ca nu poti demonstra aici pe forum ca ai platit 10000lei pe jante. Scoate factura ca sa inchizi discutia.
    0 points
  33. Opsss...........a disparut factura...........
    0 points
  34. Nu s-a dat cu 12, s-a dat cu aproape 11k. Daca nu are incalzire in scaune ce are ? Din pct de vedere tehnic era perfecta. Sent from my iPhone 7
    0 points
  35. )))deci nu exista factura fizic. pai daca sunt luate cash factura se elibereaza pe loc. daca nu....factura merge catre firma de asigurari
    0 points
  36. Volanta e SIGUR 500% acelasi simptome le am avut eu asta vara pe autostrada A2 la dus si la intoarcere am mers cu 80 km maxim am dat jos si a fost volanta si am inlocuit si kitul ambreiaj obligat e90 facelift 2010 4000 ron toata distractia pe LUK. La orice schimbare a treptei trepida urat masina asa cand schimbam acceleram incet lin si am pacalito pana n bucuresti. Poti merge linistit asa pana la primul service totul e sa nu o fortezi acceleratia si sa mergi cu 80 km maxim si sa eviti pe cat posibil de rar sa schimbi treptele. Bafta
    0 points
  37. Dadaa...sa ai haine la tine,ca poate intri la parnaie... On: sper sa ajungi acasa cu bine sa o faci aici
    0 points
  38. Da,si cand deschizi usa vezi rosu.
    0 points
  39. Schimba masina. E uzata de la km. Cu dpf off o sa-i lasi in ceata pe austrieci daca te duci la Viena. Sa nu-ti iei vreo amenda.
    0 points
  40. inceputul discutiei: sa fac resetare/update la cutie dupa schimb? discutia acum: care are p*la mai mare? Castrol sau Shell? concluzie: discutia a degenerat prea tare; este topic special pentru contrazicerea asta; facem forumul asta o aglomeratie de contraziceri de la o vreme. pana gasim o informatie importanta trebuie sa cautam in topicul de uleiuri cum se schimba becul de la plafoniera...wtf? si ne mai miram cand incepe cate vreun nou-venit topicuri in care cere informatii...pai cum sa gaseasca bietul om ce il intereseaza cand voi zilnic poluati toate topicurile cu batai in contraziceri PACE !!!
    0 points
  41. Sa ma duc pana in timisoara din bucuresti... O sa incerc si un update de cutie si motor sa vad ce se intampla dar asta la primavara. Mi se pare greu de crezut ca o cutie sa se duca la 130k cand uleiul si filtrul a fost schimbat la 85k Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  42. Inseamna ca au facut misto de tine baietii de la zf. Nu intra 8 litri daca elimini uleiul prin metoda gravitationala. Poate vreo 6 si nici aia cred. Si cum.mai exact au curatat ei cutia? )) in ce a constat aceasta curatare completa? Feci la zf demonteaza baia si lasa sa se scurga cat se scurge, dupa care pun baia noua si pun ulei. Asa te-au mintit pe tine ca au curatat complet? In plus, multlaudatii baieti de la Zf faur nu au posibilitatea sa reseteze nimic, desi zf produce cutiile. E ceva stupid insa asta iti vor spune si ei ca nu au cum sa intervina electronic. Ulei nou si pa drum bun.
    0 points
  43. UP. Maine revin in tara pentru cateva zile. Masina se poate vedea in zona Mariott sau Militari Virtutii in weekend.
    0 points
  44. Masina se poate vedea in Bucuresti, Pret negociabil. telefon de contact 0731 22 22 51
    0 points
  45. pretul este negociabil, pentru detalii sunati la nr afisat in primul post
    -1 points
  46. chestie de gusturi, in poze nu a iesit culoarea reala...
    -1 points
  47. mergeau niste scaune comfort si o trapa, recunosc ...asa e cand nu o configurezi tu de la inceput, neamtul a preferat sa dea banii pe altceva pentru ca a costat ceva masina asta de noua, pana la urma e important ce considera fiecare ca e util
    -1 points
  48. pentru forum pretul actual este 10000 euro + bonus jante 18 style 246 si cauciucuri Pirelli 245-45-18 foarte bune de vara, e bine asa?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.