Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/06/16 in all areas
-
Am pus eu gates acum 2 ani si acum a picat iar, acum o sa pun original, pentru 50 de ron mai bine mergeti pe original...2 points
-
Nu se pune problema sa nu va cred...cand am vazut primele simptome am zis ca este turbina...si in continuare cred ca asa e, insa am vrut sa culeg cat mai multe informatii pana sa merg la o firma de reconditionari (sa am o idee)..deoarece exista riscul ca ei sa iti spuna din start aa gata, e turbina..reconditioneaz-o si poate nu e cazul, pt ca stim bine ca service-urile mai baga si pe gat...eu va multumesc pt comentarii si o sa va anunt dupa ce o fac daca a fost sau nu turbina..o am deja de 2 sapt asa, insa nu am mai mers cu ea pt ca stiu ca exista riscul sa ramai fara ulei si sa termini motorul.2 points
-
Nu stiu daca sunt eu subiectiv (si probabil nu conteaza), dar se intrec pe ei insisi cu fiecare model sau facelift nou. Si chiar daca in general pe piata auto exista tendinta de plafonare sau declin, la BMW am constat ca modelele isi pastreaza aerul inovativ si sexy si nu inceteaza sa te surprinda. Pana si la atingere parca sunt altfel decat alte masini. Daca aveti ocazia sa ajungeti pe la Bavaria Baneasa, va recomand sa "pipaiti" caroseria de la i8. Nu stiu ce tabla/vopsea e aia sau ce formula de design au folosit, dar cel putin in partea din spate, cand ajungi la fantele aerodinamice care se termina cu stopurile, aproape ca zici ca mangai o femeie, plm. Da, sunt cu capul.2 points
-
Salut, De curand am intampinat o problema cu masina (E90, 318, 2007). Ma intorceam acasa si am sesizat ca masina isi pierde din putere (spre ex. in treapta a 6 a o calcam blana si masina nu mai reactiona, nu mai trecea de 3000 de ture), ulterior turbina a inceput sa fluiere, suiere nu stiu exact. Interesant este faptul ca: - turbina fluiera doar cand accelerez, practic cand ar trebui sa actioneze (m-am uitat si pe youtube si am gasit cateva video in care acolo fluiera cam tot timpul). - masina nu scoate fum. ( teava de esapament este intacta, fara nici o urma de fum, funingine ceva) - nu consuma ulei (de cand am sesizat problema am mai mers cel putin 50 de km cu masina si am verificat a 2 a zi - era la maxim). Am sa verific sambata daca turbina are jox in ax, insa daca ati intampinat aceasta problema v-as fi recunoscator daca mi-ati spune cum ati rezolvat aceasta problema..daca a fost turbina, sau daca a fost vreun furtun spart, fisurat doar.. Multumesc1 point
-
1 point
-
DX22770 : - are ultima intrare in service in 10/2015 la 164.564 km , acum suntem in 12/2016. - din istoric rezulta ca face cam aprox. 50k km pe an, deci s-ar putea estima ca acum ar avea aprox. 225-230,000km DY40404 : - dec 2014 are 170,391km -- martie 2015 are 186,698km -- iunie 2016 are 176,600km - din istoric rezulta ca face cam aprox. 60k km pe an, deci s-ar putea estima ca acum ar avea aprox. 170,391km (dec 2014) + 120,000km = aprox. 300,000km sunt doar niste pareri si extrapolari matematice, nu inseamna ca reprezinta neaparat realitatea.1 point
-
Nu ca m-ar deranja dar nu era vorba despre distributii in topicul asta? Unde is moderatorii care sterg topicurile legate de distributii si lasa astfel de discutii aici? Ca offtopic, daca tot se discuta asa aici, ia-ti linistit N47. E un super motor... putere buna, consum mic, fiabil. Daca zdrangane lantul il schimbi cu 600 de euro si ai terminat povestea. Numai bine!1 point
-
Incredibil ...daca hiba asta cu lantul se mosteneste si la B47 ...atunci s-o treaca naibii pe curea ca restul, ca tot s-au apucat de pus tractiune fata ..ce mai conteaza si schimbatul distributiei acum sau macar sa spuna in manualul de service sa tot schimbi distributia la 60 de mii. Aiurea zau.1 point
-
Daca fluiera e clar turbina. Nu sunt specialist, dar cam astea sunt simptomele la nr ala de km 290K1 point
-
@ B754FIC Adica tu detii motorizarea asta sa intelegem ? Cati KM ai acum si pe ce caroserie? Multumesc. Mai ca ma batea gandul sa trec la ceva mai nou si mi-ar fi suras acet B47 doar prin prisma impozitului care-l platesc efectiv degeaba :pirate: Faci ca mine cumperi 30d nonFL si dormi linistit.1 point
-
Pai exemplul ala la 14000 cu 149mii de km, eu zic ca esti naiv. Daca toti banii sunt cat dai pe masina, eu zic sa nu iei sau sa te orientezi catre altceva. La 14 mii f30 automat cu 150k km reali, este un vis imposibil. Ia in calcul ca distributia tot trebuie schimbata candva.1 point
-
prima a fost e90...studentia...apoi a venit primul coptil si am trecut la un avant b8 tfsi multitronic,super masina... inafara consumului (15-18 l in bucuresti) si ca a sarit distributia distrugand motorul..) Imi plac tare mult mult masinile break cu look sportiv si sunt muult mai utile...1 point
-
1 point
-
S-a intors si 760Li, de data asta in varianta M. http://www.youtube.com/watch?v=r2j05PiYjPM1 point
-
N are ce sa regleze. Kit u ala de reparatie frana mana se schimba odata cu discuri si placute,si ce mai e pe acolo de schimbat. Toate piesele noi si originale,altfel iese un cĂŁcat.1 point
-
1 point
-
mergeau niste scaune comfort si o trapa, recunosc ...asa e cand nu o configurezi tu de la inceput, neamtul a preferat sa dea banii pe altceva pentru ca a costat ceva masina asta de noua, pana la urma e important ce considera fiecare ca e util1 point
-
Daca tot ii recomandati F10 pot sa-mi permit si eu sa-i recomand X3 F25 3.0d ? :bigyellowgrin:1 point
-
Mai am in familie un 635d cu M57 si nici motorul respectiv nu ii lipsit de probleme. Galeria de admisie fiind un exemplu. Am intrebat la BMW Cluj de distributie la motorul respectiv si cica o avut cazuri cu distributii rupte. Dupa parerea mea intretinerea ii cel mai important factor. Daca te ti de un interval de revizie mai strict si o exploatare corecta nu cred ca o sa apara probleme.1 point
-
In mod normal se schimba preventiv tot kit-ul de accesorii (fulie,curea,role intinzatoare).Fulia vine cu 4 suruburi noi in cutie. Eu am facut operatiunea asta la 102k km, dupa schimb am constatat ca piesele vechi erau in stare buna. Am mers pe oem, ceea ce si recomand1 point
-
e atat de senzatie motorul ala de am crezut ca ma sinucid intr-o depasire normala... "sportiv" nu e un cuvant care ar trebui asociat cu motorul ala...sincer. cand spui ca 1.6i e sportiv e ca si cand prezinti un magar drept cal ca sa nu mai spun ca pe caroseria asta e chiar foarte, foarte zgomotos (din nou, a nu se citi "sportiv"...mai degraba deranjant) consumul nu e deloc cum spui tu. la mers normal e de 7+, iar daca mergi mai turat e de fapt 10-11-12. dar nicidecum 8 nu ma intelege gresit, nu ma leg de masina ta deloc. doar iti relatez experienta mea. si nu, n-am condus-o 50-100km...o am in familie de cand a aparut modelul (proasta decizie la motorizare) bafta la vanzare1 point
-
Salut. Aceeasi chestie am patit-o si eu. Masina stie sa verifice daca ai schimbat senzorul de uzura si daca nu l-ai schimbat atunci se comporta cum ai descris tu. Nu e recomandat sa resetezi brake indicator-ul daca nu ai schimbat si senzorul de uzura. Ca si solutie din documentarea pe net: - sa tai senzorul de uzura si sa il pui in scurt (eu nu vreau sa fac asa si nici nu recomand) - senzor de uzura nou si dupa ce il montezi dai reset (e undeva la 40 de lei, ai unul pe fata si unul pe spate, acum depinde si pe care l-ai resetat)1 point
-
Nu ai inteles intrebarea,desi m-am exprimat destul de clar. Nu este nici o problema,un schimb de ulei si filtre este ceva banal intr-adevar,insa de ce tu pretinzi la achizitie niste lucruri ca apoi sa le ignori in totalitate ? Despre asta era vorba....1 point
-
Andrei,nu te supara pe mine,nici nu o lua in nume de rau,insa,am urmatoarea nelamurire : majoritatea ( nu toti ) cauta masini cu istoric la reprezentante,km reali,etc iar cand ajung sa gaseasca masina potrivita,o aduc in tara si gata revizii la reprezentanta,gata istoric,gata certificare km. Care ar fi explicatia ? Iti scriu asta pe pagina ta deorece ai afirmat ca nu faci mai mult de 15k pe an si totusi preferi sa nu mergi la reprezentnta,manopera si chiar pretul uleiului fiind nesemnificative tinand cont ca se intampla doar o data pe an.1 point
-
Greu gĂŁsești mașini cu istoric adevĂŁrat, acum sa vedem cĂŁ și prețul mașinilor e undeva la 17500 euro cea ce nu este un pret rau, personal as alege Bmw 5250 points
-
Am studiat si inca oscilez inca intre Eibach Pro Kit si Bilstein B3 care am inteles ca tin masina la aceeasi garda de pamant... lucru care pentru mine e destul de important penru ca fiind electrician... se intampla des sa am portbagajul cu destule . Si nu "fac" numai autostrazi.. si mai sunt si drumuri cu limitatoare de viteze de-a latul strazii, politisti "calcati", parca li se zice.. (si sunt destul de inalte.. 10-15cm) si chiar nu vreau sa lovesc nimic.. Pe de alta parte trebuie sa ma innarmez cu, calm ca abia dupa cateva mii de km amortizoarele Bilstein se mai "inmoaie" si ma pot bucura intra-adevar de suspensie de calitate, nu prea rigida cum ar fi initial.. din ce au spus altii ca se intampla. Asta daca le montez cu Bilstein B3.. Am toate cheile, cred.. inclusiv presa si chei tubulare pentru scule cu percutie.. o sa gasesc si una de imprumut daca e cazul. Am de gand sa il copii cat pot de mult pe meseriasul asta ..cred ca o sa pun stock pentru reparatie si ulterior cand nu mai car atatea o sa ma dau la Eibach. Merita, cred.-1 points
-
@dmu, acelasi model am si eu. Le-am folosit o data si la o dubita. Le ung filetul cu destul de multa vaselina in prelabil asa evit uzura prematura si griparea. Sunt dispus sa vad si altea tipuri dar sa nu las 1/4 de salariu la magazin ... "Gheara" daca NU acopera corespunzator SPIRA ARCULUI, NU se VA folosi! E cat se poate de riscant...-1 points
-
Un mic "update" care partial m-a pus pe ganduri putin analizand "operatia" pe indelete, am realizat ca cel mai important in ce priveste presa aceea este FAPTUL CA presa TREBUIE SA FIE SUFICIENT DE LUNG PE "DESFACUT" arcul (cand il dam jos de pe amortizor!), presa "incadrand" 3 spire ale arcului ca in clipul de mai sus. Pentru cei care vreodata vor sa se apuce de schimbat arcuri/amortizoare (upgrade-uri, downgrade-uri..) sa stie ca presa pentru arcurile standard de pe E90/91 trebuie sa aiba distanta intre cleme(carlige, gheare) de cel putin 24-25cm distanta intre ele. Poza de mai jos si linkurile "vorbesc" de la sine, cred: http://www.4shared.com/photo/4it0PZcNce/DSC_1024.html http://www.4shared.com/photo/xkjPm9__ba/DSC_1023.html-1 points
-
Nu stiu despre ce presa vorbesti (cat de asemanatoare cu, cea de sus) dar ce pot sa spun e ca daca aveti presa ca aceea de "lunga" NU e suficient. Arcul e mult prea lung sa apuce a patra spira ca sa il stranga suficient de mult pentru montare pe amortizor... Revin mai tarziu cu poze si alte lamuriri.. Ideea e ca a trebuit sa mai cumpar un set si sunt multumit ca-s inapoi pe drumul cel bun-1 points
-
Revin cu utimile stiri/concluzii personale. Arcul rupt se vede cat se poate de clar aici. Prima constatare utile pentru viitor a fost de a afla ca rulmentul din pivotul care se sprijina/roteste tot ansamblu arc-amortizor-roata-etrier.. era USCAT, fapt ingrijorator (tinand sa mentionez ca am intrebat cand am luat cele necesare amortizoarelor de la dealer, am am vrut sa iau si acel pivot pe bilet dar am aflat ca e destul de scump.. si tin sa spun ca e foarte usor de UNS.. si e aiurea sa se strice din lipsa de vaselina.. Aici se poate vedea cam ce trebuie luat pentru a schimba suspensia fata la E90.. si nu numai. Asa cum am spus mai sus, "spun" si aici cu 2 poze ca va trebuie INCA o pereche de prese pentru a strange arcul SUFICIENT pentru amortizor. Si ASA trebuie sa fie echipat amortizorul inainte de a pune/strange piulita sa ... si cheia(cheile) necesare strangerii la 20-25Nm. Iata dreptul cel nou :frantics: si stangul neschimbat.. :hyper: care mi-a dat mult mai multe batai de cap, pentru ca presele alunecau relativ repede intro parte (in partea unde arcul "gasea" o slabiciune in controlul extinderii..) fiind DESTUL DE GREU/DIFICIL sa aflu partea cea mai avansata a arcului ce cauta a se extinde PE DIRECTIA EXACT OPUSA de strans.. Insist in mentiona ca strangerea arcului pe fata NU ESTE UN LUCRU DELOC USOR daca nu ai sculele cele mai bune! Avertizez pe oricine ar dori sa faca asa ceva sa nu dea banii pe prese care au doar un carlig/clema cum se vand in unele locuri, ci cel putin doua carlige laterale ca in poze. Oricum, v-a fi extrem de dificil sa strangeti asemenea arc.. Este foarte usor sa ranesti/lovesti/strivesti degete (atentie mare unde tineti degetele!) si e si frustrant sa vezi cat de usor "pierzi" echilibrul comprimarii! Mai adaug ca la demontarea AMORTIZORULUI ORIGINAL e necesara o cheie tubulara de 21mm ca in poza de mai sus. Iar la montare e necesara o cheie tubulara similara, dar de data asta de 19mm pentru a monta amortizorul Bilstein B4. Ma declar multumit de "operatia" facuta pe indelete.. M-am "intins" pe doua zile, dar am curatat etrier de frana si strans totul ca la carte. Mentionez ca bratele inferioare trebuie stranse in pozitia "originala", aceea in care suruburile de pe sasiu SE STRANG CU UN CRIC POZITIONAT SUB BUCSA ETRIERULUI SI RIDICAT in sus TOT ANSAMBLU (etrier/arc comprimat) ca si cum roata ar fi montata si masina pe asfalt. Dupa montare am remarcat o crestere in inaltime a distantei intre aripa si cauciuc in parte de sus.. si am inteles (din alte locuri) ca acest lucru e normal pentru vreo 50k km.. :frantics:-1 points
-
Nu, s-a inteles gresit. Nu am demontat bratele; nici nu trebuie (iese la milimetru pe sub aripa, daca se trage/roteste de directie.. spre pozitia cea mai mare/lunga pentru a fi inclinat spre in afara.. Ungeti bilele acelea anual si nu o sa aveti probleme probabio niciodata. Nu e usor pentru ca e ..adanc pozitionat, dar nici nu-i trebuie multa vaselina si in plus daca e prea mult poate curge pe partea cealalta.. care NU e acoperit/protejat/inchis (rulmentul)!-1 points
-
Astazi de dimineata am avut o surpriza cam neplacuta constatand niste "harjoneli", in fata, pe sub masina mea la nici 25m de casa.. Zgomote ce semanau cu batai de frane intepenite.. Eu nefolosind masina in sf. de saptamana .. dupa ce trei zile a plouat am zis ca s-or fi intepenit ca nu am umblat cu ea. As dori sa stiu cine face arcurile originale, pentru ca arcurile ei intentionez sa la pun. Si daca stiti ce arcuri asemanatoare, dar mai bune ca eom as putea pune? Nu faceti recomandari de vanzare ca nu sunt in tara. Intamplarea face ca sa am amortizoare, fata, Bilstein B4 cumparate pentru ca unul din amortizoare a pierdut ulei cand am avut masina suspendata o saptamana.. Sigur, daca cineva stie vreun DIY, e mai mult decat bine venit. Singur si aici vor urma poze despre experienta mea si ce pot recomanda.. daca pot recomanda ceva.-1 points
-
Mai sus era vorba de STRANS BUCSELE (slabite pt a scoate arcul..) in pozitia ca si cum rotile ar sta pe asfalt (pentru ca inauntru acele bucse au lichid..) si poate aparea (probabil) o uzura prematura a bucsei bratului fiind stransa in pozitia extinsa! Am aflat asta ca instructiuni clare, nu inventii.-1 points
-
Am fost de multe ori si la reprez bmw dar pentru comenzi accesorii sau piese si alte treburi, nu pt schimb ulei sau revizie generala. Asta si din cauza timpului meu, programului lor si locatiei nu tocmai accesibila avand in vedere ca e in afara orasului, nu neaparat din cauza costurilor. In fine, nu vad ce problema ar fi, revizia oricum e un lucru banal pe care il poti face in multe locuri.-1 points
-
S-ar putea sa ai dreptate. Se vede ca sta pe maxim in permanenta. O sa fac niste masuratori curand, cel putin cu un voltmetru ca trebuie sa varieze cu turatia.. Am mai inteles (de pe forumul asta) ca se poate sa fie de fapt senzorul MAP.. care-i bagat tocmai in spatele admisie.. hmm, sa vad cum o sa ajung si la ala.. Oricum INPA nu mi-a aratat nici o eroare.. ca eram dupa el/ele demult. :naughty:-1 points
-
O sa fac un follow-up despre debitmentru ... Sa ramana topicul pentru injectoare..-1 points
-
-1 points
-
In momentul de fata ma simt mai bine luand "pulsul" de la fata locului. Sunt cam SATUL de stiri manipulative (dar din pacate cu impact vrand nevrand) manevrate abil de o sleafta de banditi.. cine stie ce se pune la cale(!?!) :frantics: ..fara a da prea mult in teorii conspirative. :sorcerer:-1 points
-
E senzatie poate si din cauza ca n-am mai avut benzinar de cativa ani. Dar motorul eu zic ca se misca f bine cu automata, poate la manuala sa fie mai nasol. Apropo, harsh masina ta e tot F20, nu E87? Ca E87 parca nu avea turbina pe motorul asta, poate e si alt motor de altfel. Asta chiar trage bine, poti depasi in siguranta din cat am testat pana acum.-1 points
-
Mda...si stai f bine in scaune sport.Senzatie asa dupa 4000rpm , ca pana pe la 3000-3500 aproape ca nu se aude nimic.-1 points
-
Salut colegu. Multumesc de raspuns. Din schema de pe realoem pare ca surubul de la blocarea axului este chiar in fata, acum nu stiu cat de usor sau greu va fi accesul la el. Din raspunsul tau inteleg ca pompa este situata chiar sub galeria de admisie in dreptul jojei de ulei? Daca este asa, voi da jos galeria. Am gasit DIY pe forum legat de curatarea galeriei, deci cu siguranta ma pot inspira in ceea ce priveste demontarea de acolo.-1 points
-
Buna ziua. Revin cu o intrebare, intrucat am descoperit care ar fi problema . Am citit pe forum un post destul de vechi, autorul fiind "perpeleac" . View Post perpeleac, on 18 March 2012 - 15:24, said: pentru cei ce au problema aceasta cu pornirea,sa verifice surubul(care de fapt nu este un simplu surub,ci o supapade presiune) cu care vine prins furtunul de retur exact in pompa de injectie.Ma refer la piesa 16 http://www.realoem.c...648&hg=13&fg=15 .Acea supapa are o bila si un arc inauntru,iar daca aceasta nu mai etanseaza bine,se dezamorseaza pompa Am incercat sa il contactez pe "perpeleac" dar se pare ca nu mai este activ pe forum de ceva timp. Am descoperit ca si la mine este vorba despre acest surub, insa nu gasesc de unde sa il achizitionez. (este vorba de e46 320d 1998) supapa retur e46, piesa 16. Ma poate ajuta cineva ? Multumesc.-1 points
-
Salut. Nu, nu se vad bule de aer sau ca lipseste motorina..sau poate nu vad eu. Iar pe pompa, din pacate vizibilitatea nu imi permite sa imi dau seama, insa mereu gasesc scurgeri sub masina care par a fi scurgeri de motorina. Am gasit primul injector putin umed, ulei sau motorina, cel de langa turbina, si am cumparat 3m furtun de injectoare panzat, 3.2mm interior diametru 7mm. O sa inlocuiesc tot la vacuum si la injectoare.-1 points
-
Salut. Ms de sfaturi. Te referi la surubul ce blocheaza axul pompei? Daca da, spune-mi te rog: trebuia sa dau jos pompa pentru a ajunge la acel surub? Sau se poate desface fara sa demontez nimic? Galerie admisie, sau vreun alt alsamblu.-1 points
-
Am un surub care se invarte in gol, este penultimul de pe galeria de admisie dinspre filtrul de polen..acela nu imi permite sa dau galeria jos..si nici nu as vrea sa il tai, risc sa afectez si galeria. De asta te.am intrebat.-1 points
-
deci sunt socat (placut) de perspicacitate Asa este. masina este luata tot de pe forum.Ce nu ai specificat este pretul real de piata al masinii in 2013 (s-a dat mai ieftin pentru ca a apucat deja sa ia alta masina la pret foarte bun si avea nevoie de bani) bonus masinuta a inghitit 1500E in prima luna(desi a fost chiar ok). nu adun tot ce a fost pe parcurs pentru ca nu are rost. motiv 2: e plin netul de rable ce se vand la pret super mare, drept urmare consider ca aceasta masina merita mai mult decat o masina obosita, de 160.000 km "reali", condusa de o batranica in germania motiv 3: trebuie sa la lasi loc de negociere dar nici sa nu creada cineva ca o ia cu 6000E daca intelegi ce vreau sa spun.in cazul in care cineva e chiar interesat, poate sa dea un telefon sau pm cu o oferta si orice se discuta.-1 points
-
Nu e cu suparare. Interesant este ca tu ai avut oferta mai buna la aceeasi masina decat am dat eu pe ea. De ce ai dat masina asa ieftin nu tine de mine-1 points
-
Incalzire prograbila este, pachet lumininexterior ( inclusiv carcase oglinzi) -are, interior are. Nu are coloana electrica, scaune comfort, si nici oglinzi rabatabile electric.chiar nu o iau ca supare doar ca ma roade curizitatea.am vazut destule e60 manuale si/sau fara piele/ trapa cu navi mic, fara pachet lumini etc.. ce masina ai acum? Eu trag spre f10 cu minim pachet lumini piele navi mare trapa si sunt extraordinar de rare. Ma uitam si la hud dar am ajuns la concluzia ca o fac retrofit. Sunt incredibil de putine daca e sa adaug hud in filtru-1 points
-
Buna ziua, Intrucat am o problema cu pornirea la rece, dimineata, sau dupa o pauza mai mare, la care se alatura ceva scurgeri de motorina, vin cu o intrebare: Am verificat furtunele cu motorina, se pare ca nu au nici o scurgere. Am tot citit pe forum ca este posibil ca pornirea grea dimineata implicit scurgerile de motorina sa se datoreze dezamorsarii pompei de injectie, de vina fiind o-ring-ului de la surubul de blocare al axului de pe pompa de injectie . Am vazut pe realoem care este surubul respectiv, insa nu stiu unde este pozitionata pompa de injectie si daca trebuie data jos pentru a fi inlocuit o-ring-ul. Mai concret, cum se poate ajunge la acel surub? O-ring-ul este piesa cu numarul 3, de aici -> http://www.static.estore-central.com/_diagrame/mtkynzlfca==.jpg Va multumesc.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00