Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/10/16 in all areas
-
Pe partea tehnica, a mai urmat acumulator Varta Silver 110Ah, furtunase vacuum si o electrovalva, toate garniturile de la conductele cu alimentare de ulei a turbinelor. http://115.imagebam.com/download/2bg-VfE7U5p5OKVCu3x4AQ/51929/519286026/IMG_8186.JPG http://115.imagebam.com/download/W7WKMuX-64iTPkTrVwvAQA/51929/519286047/IMG_8210.JPG http://115.imagebam.com/download/qOW6pR4xCau6ZRV2Z62MWw/51929/519286068/IMG_8213.JPG http://116.imagebam.com/download/27HaSNFQJGOtQ9JJjVeH8A/51929/519287487/124329962_2_1000x700_vand-suspensie-sport-noua-bmw-e60-bilstein-b4-m-tech-520-525-530-535-fotografii.jpg Ca urmare a eliminarii fizice a catalizatorului si a filtrului de particule, toate 535-urile fac overboost destul de mare oricat ar fi limitate din soft. Astfel, aveam 2 optiuni: sa pun catalizatorul inapoi sau sa modific putin turbinele. Am ales a 2-a optiune, mai ales ca am in plan de viitor turbine hibrid. Rezolvarea: Modificat wastegate-ul turbinei mari pt a permite evacuarea gazelor mai bine. http://116.imagebam.com/download/SA0Zy0dmmLPrpOZV-rbYtg/51929/519286039/IMG_8197.JPG Airbag-ul de la volan suferea de vesnica problema a e60-urilor, adica urme accentuate pe el si emblema indoita in interior, astfel a fost schimbat. Volanul in starea actuala http://116.imagebam.com/download/wYnAG6uH-rjYZvmEsY7t3g/51929/519287031/IMG_8142.JPG Dupa ce a dat frigul, masina a pornit impecabil, am mers prin muntii Tatra, pe urma prin Cracovia si am prins -15grade, a pornit perfect iar pe urma cand am ajuns acasa si-a dat duhul releu de bujii, astfel a urmat releu nou BERU. http://116.imagebam.com/download/JnyUdwN6MOjYjfa5y5Nk8g/51930/519291157/IMG_8382.JPG http://115.imagebam.com/download/Hg2Fv6G5x4-7TDbwY_9EVA/51929/519286206/IMG_8556.JPG Am probat led marker alb dar nu imi placea cum lumineaza inelul din interior, asa ca am renuntat. http://116.imagebam.com/download/pE-4fh8PwvgVT996UJEsWg/51929/519287853/15034063_10207869517721169_20816321_o.jpg Poza bonus: http://116.imagebam.com/download/GxJcOyEfBxIAF9oc2Iipuw/51929/519287862/15392868_10208104034223935_4014132729382904619_o.jpg3 points
-
A venit timpul sa imi prezint noua masina, BBO 2.0 Masina este un E60 535d LCi 286CP, fabricatie 06.2008, nu foarte dotat, dar nici chel. Printre optiunile remarcabile se numara: 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 337 M SPORT PACKAGE 4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 563 LIGHTS PACKAGE 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Toate optiunile pot fi vazute aici: De cand a ajuns pe mainile mele, masina a beneficiat de urmatoarele: -Revizie completa (filtru ulei, motorina, aer, polen MAHLE) + ulei Liqui Moly Top Tec 4600 5w30 -Placute fata spate Textar + senzori -Amortizoare fata-spate Bilstein B4 M Tech -Flanse amortizoare Sachs -Clapetele din admisie au fost eliminate si inlocuite cu dopuri dedicate + o curatare a galeriei -Downpipe + DPF Off -Update complet la iLevel 2015 -Termostate Behr (ambele, deoarece imi statea temperatura motorului la 70 d egrade) -proiectoare + rame proiectoare noi (dupa ce masinuta a facut cunostiinta cu o vulpe pe drumurile patriei noastre) -canal aerisire frane dreapta + contra-aripa dreapta (tot in urma intalnirii cu vulpea) -suporti far deoarece am reusit sa ii stric cand am dat jos farurile -reconditionat faruri Pe urma, toate jantele au fost roluite (buza jantelor era putin ovala) + valve noi + anvelope iarna Michelin Pilot ALpin 245/40/18. http://115.imagebam.com/download/MhiQxwK-8LiEGwTwtW-uJw/51261/512609545/IMG_7336.JPG Dupa toate operatiunile de mai sus, motorul a primit un detailing amanuntit. http://115.imagebam.com/download/WaY37-tSbzNa-Bcu6v7AZg/51261/512609592/IMG_7473.JPG Pe partea de codare, am activat MP3 + Welcome Lights pe proiectoare + viteza digitala in bord + avarii cu impuls dublu. Farul de pe partea dreapta avea clemele rupte, astfel am cumparat alt far si am mutat tot de pe farul meu pe noua carcasa, iar cu aceasta ocazie, lupa de pe dreapta a fost inlocuita deoarece era putin "obosita", iar cea de pe stanga a fost curatata impreuna cu un detailing al ambelor sticle. http://115.imagebam.com/download/Uv_4jPFihASGikfvLrIv2A/51929/519286379/15398906_10208129365977213_1766166956_o.jpg http://116.imagebam.com/download/1qLVFWjYeJLJCS6HvOmIBQ/51929/519286383/15398942_10208129365937212_482833841_o.jpg Trimul de la volan + comenzile au fost revopsite deoarece aveau o folie destul de nasoala pe ele. Avand in vedere ca e un motor destul de potent, dieselul de top pe vremea lui pe aceasta caroserie, masina a beneficiat de remapare Stage 1+. http://116.imagebam.com/download/A4MwAglVHT5kvC17IWWWoA/51261/512609557/IMG_7426.JPG http://116.imagebam.com/download/lVnCtG1gGuLbcNmrWbuJ7g/51261/512609565/IMG_7463.JPG http://115.imagebam.com/download/KQGFg6QaPWAVVC7elq9cJA/51929/519285908/IMG_8025.JPG In scurt timp, clapeta de acceleratie a inceput sa dea semne de oboseala, motorul nu se mai oprea asa lin ca inainte iar intr-o frumoasa zi de sambata, si-a dat duhul. Astfel a urmat clapeta acceleratie noua Pieburg iar motorul a revenit la oprirea lina cum trebuie sa fie plus ca aveam si pierdere de putere si lag sub 2800rpm care acum a revenit la normal. http://116.imagebam.com/download/ZPudLzMJGJofngHgoFwqWw/51929/519285980/IMG_8165.JPG http://116.imagebam.com/download/zzf9U62QzaRsi-1TymGt8g/51929/519285920/IMG_8043.JPG2 points
-
Dpf= teava dreapta de esapament Fara dpf = teava indreptata in jos Sau baga vin-ul pe vin decoder si scrie acolo daca are dpf Legat de consum , la mine este asa : 10-11 oras (Bucuresti), 6-7 afara. Legat de martori, ai problema la senzorul de prezenta pasager . Incearca sa verifici mufele de sub scaunul pasagerului ..daca nu se rezolva , tester .2 points
-
dupa lupte seculare am reusit sa-l dau jos. acum e la revizionat (electromotorul). se poate dajos pe dedesubt. nu am service, am ridicat masina pe doi boci de lemn in curte. dai jos scutul metalic, si ala de plastic. Am dat dat jos si ceva plasticĂŁrie de deasupra in speranța cĂŁ o sĂŁ ajung mai ușor la cele douĂŁ șuruburi de fixare. Mai bine stĂŁteam blând. Ăn fine, dupĂŁ ce am deșurubat cele douĂŁ de fixaj, tot nu venea jos. La modelul meu (320d Touring cutie automatĂŁ, 2001) mai are un șurub mic care fixeazĂŁ un plastic de deasupra (și pe care nu știu dacĂŁ o sĂŁ reușesc sĂŁ-l montez la loc), se dĂŁ jos cu o hexagonalĂŁ (imbus, brugola) de 5. Nu am folosit nici o cheie speciala deși ar fi ideale un torx de 10 sau 11. Nu sunt sigur pentru cĂŁ eu am dat jos un șurub cu o cheie normala inelarĂŁ de 11, iar al doilea (cel pe care nu-l vezi), cu o inelarĂŁ de 10. Scriu toate astea ĂŽn speranța cĂŁ vĂŁ vor fi de folos. Io puteam economisi timp prețios dacĂŁ știam doar câte ceva ĂŽn plus.2 points
-
Mare grija unde mai parchezi. Se va razbuna pe masina, aproape 100%.Mersul la politie exact asta ar fi prevenit, daca il aveau in baza de date cu datele complete, sa fie clar cine fura si trebuie supravegheat, si in felul asta stiai la sigur unde te duci daca iti gaseai masina vandalizata... Foarte nasol ce se intampla, si din pacate prin alte tari e mult mai rau, nu se fura oglinzi si embleme, oamenii sunt la alt nivel: fura navigatii, volane, ceasuri...da, acele chestii pe care le cumparam noi cand facem retrofit.... E un cerc vicios, si pana cand nu ne oprim din a cumpara lucruri furate, nu se va opri...2 points
-
Am facut o rezervare de 700 euro , 3 camere 6 nopti din care un weekend si am garantat cu un card inchis de ceva timp. Daca nu apuca sa anuleze rezervarea o sa fie ceva distractie , le ia si booking un procent , raman si cu camerele blocate si pot sa le dau si note ))2 points
-
Buna, Am tot citit despre injectoare, pe mai multe thread-uri de pe forum, putine informatii insa cap-coada de la aparitia problemei->rezolvarea ei->urmarirea in timp a rezolvarii. Discut despre un injector cu codul (luat de pe realoem) 13537810702 pe pe un E90, 2000 cmc, 184cp, 2011 Ideal, ar fi schimbarea acestuia cu unul nou, vreau insa sa vad - daca altii au mai procedat - ce ar insemna reconditionarea acestuia, sau cumpararea unuia SH, sau de ce nu, pana la urma schimbarea acestuia cu unul nou si o parere pertinenta asupra uneia din cele 3 variante Unul nou OEM, ajunge undeva in jurul sumei de 2300 ron. Unul reconditionat - desi destul de greu de aflat informatii pentru cine ar face aceasta operatiune corect - si mai mult cat mai mergi cu el reconditionat fara sa implice si alte cheltuieli ulterioare (de indiferent ce natura : nu tine reparatia si trebuie iarasi schimbat, se mai poate strica altceva gen piston, etc). Unul reconditionat ar ajunge la cca 700 lei - doar informatii primite telefonic si nu in service specializat, la fata locului. Unul SH - preturi luate de pe diferite site-uri - incepand de la 550 si pana la 900 lei. Nu am facut asa zis-ul test al returului, nu am incercat sa schimb nu stiu ce duze - poate dpdv economic ar fi mai bine sa fac si acesti 1-2 pasi, dar sar peste ei, pentru ca am vazut ca diagnoza arata clar schimbarea acestuia. De unde am pornit ? De la o diagnoza a masinii, in urma unui sunet la rece a motorului, sunet care se aude in treapta 1 la cca 1400 rpm, in treapa a 2-a la cca 1800 rpm si a 3-a la cca 2100 rpm. In relanti, niciun sunet. Dupa ce motorul se incalzeste (in cativa km de mers), acest sunet dispare. Diagnoza : Code 004B90 Description Rail-pressure monitoring on engine start Apoi compensarile injectoarelor : 1. la rece, in relanti Cylinder 1: 1,5 Cylinder 3: -0,8 Cylinder 4: -0,4 Cylinder 2: -0,3 Dupa cateva minute, in care motorul s-a mai incalzit putin, cilindrului 1 ii scade valoarea la 1,2 sau 1,3; celelalte anuland aceasta valoare (nu le mai scriu la fiecare) Am vrut sa vad ce se intampla in mers, in jurul acelor valori de rpm, care le-am scris mai sus (motorul nu se incalzise suficient sa dispara sunetul). Undeva in jurul valorilor mentionate mai sus, testerul imi indica injectorul 1 cu valori care cresteau. 2,7 apoi 3, iar la un moment dat ar fi sarit probabil si peste 6 (spun din nou - in mers ). La sfarsit diagnoza a facut sumarul procedurii, afisand : Cylinder 1: 0.0|6.0 Cylinder 3: -4,7|0.0 Cylinder 4: -1,1|1.0 Cylinder 2: -0,8|0.6 Pareri/recomandari/sfaturi a celor care s-au aflat intr-o situatie similara? Rog si cu argumente solide, nu de genul : eu il schimb cu unul nou, ca ce e nou, e nou, sau la cealalta extrema : eu l-am reconditionat si cat va tine, atat va tine. Multumesc anticipat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
mersi bro... dar mi am dat azi examen in lipituri cositorit si izolat a iesit binisor1 point
-
1 point
-
Sunt curios de ce dau soarecii astia minus. Nimeni nu sugereaza nimic in posturile de mai sus, insa sunt pline de "minusuri" ) Ce plictisiti de viata.1 point
-
Din cate stiu eu, triunghiul cu semnul exclamĂŁrii apare din momentul in care ai o eroare, de orice natura, in cazul tau cu ventilator rĂŁcire radiator. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Da...de acord cu colegul dan, trebuia batut mult mai rau de numai putea sa vorbeasca corect...daca il auzeam ca striga ca il jefuiesc dadeam in el pana i rupeam maxilaru ala, nenorociti! Nu prea ai cum sa te feresti de lucruri din astea, sper sa nu ti le mai fure nimeni! Bafta! Oricum e clar ca stie acuma unde stai/lucrezi, doar sa nu-ti faca rau sa-ti zgaraie masina sau altceva.1 point
-
1 point
-
Salutare Trebuia batut pana radea singur si se montau oglinzile la locul lor singure. Daca lucrezi un zona Banu Manta, vezi ca pe Strada Ion Neculce Nr.6 ai sectia 4 de politie - ff aproape. Un telefon la 112 si veneau baietii in 2 minute. O plangere penala pentru vandalism si furt. Cu geamurile tale la el in rucsac era gata baiatu'. Frumos exemplar, sa va poarte pe drumuri line si libere fara nici un fel de neplacere. Cu respect1 point
-
Aveti dreptate si stiu ca asa trebuia procedat dar m a luat valul ce sa zic...acum imi pare rau ca n am folosit situatia in avantajul nostru (detinatori de bmw) cu dus la politie /amprentat/poate intimidat de Politie ... Am avut cateva iesiri asemanatoare de bezmetic si merg de cateva luni la o sala de lupte pentru control si disciplina dar se pare ca mai trebuie timp...1 point
-
1 point
-
1 point
-
scriu cu suparare mare...desi masina sta doar in garaj, ieri in timpul zilei in fata casei unde lucrez a 'beneficiat' de tratamentul unui golanas...si el de al meu....sa va povestesc: Am luat coptilu de la scoala ora 12 ,dus la afterschool si venit la treaba undeva in zona banu manta-cuza voda.am parcat la bordura,"frumos,elegant cat de cat"..) Numai norocul si flerul ma face sa mi sara in ochi un dubios care statea si se uita ciudat...nu stiu cum sa va explic situatia in sine dar parca am simtit ca era ceva in neregula cu el...am lasat masina si am intrat la treaba....ma rodea gandul cu dubiosul si cum nu aveam geam spre masina mi am cautat ceva de iesit sa iau ceva pt baieti avand un mega in zona...de aici distractie> ies din curte vad oglinzile care era se rabateaza electric la inchiderea masinii desfacute si cand ajung la ea evident fara sticle si cu cele 4 fire taiate elegant...cat sa zic ca a trecut..15 min maxim.m a cuprins o furie de turbat si am zis sa ma uit pe strada in drum spre mega poate l vad pe individ si spre norocul meu si ghinionul lui l am gasit aproape de mega ...l am abordat direct fiind sigur pe flerul meu si luat prind surprindere a recunoscut si dupa 3 (trei) pumni in fatza cat de cat serios i am spart buza si eu luxat incheietura...i am luat din rucsac oglinzile,avea niste cursuri si un penar banuiesc ca era student! a inceput sa strige ca l bat, ca l jefuiesc iar paznicul de la mega a iesit sa ma intrebe ce si cum dar mi s a aliat dupa ce i am explicat situatia (oarecum ne stiam din vedere fiind un mega frecventat de mine) ii mai dau un sut in cur ca sa zic asa si l trimit s o ia din loc pana nu l duc la politie (ceea ce si trebuia sa fac dar in multumirea ca mi am gasit oglinzile am avut un moment de blackout) A taiat firele scurt,sper sa le pot mufa sau prelungi....oricum azi ma opresc sa le scriu si cu ocazia asta pun si folie llumar pe geamurile spate fiind break cred c arata mai bine,o sa pun pachetul cel mai bun. poate ajung deseara la intalnire s o cunoasteti si voi! o sa pun poze azi sau maine cu firele si folia O vineri faina1 point
-
Welcome to BMW gearboxes Am avut trei si am mers cu inca 2 care nu erau ale mele, ani si clase diferite si intra la fel de greu in viteza a 1-a1 point
-
1 point
-
Am E39. Cand are chef nu intra in prima treapta, trebuie sa bag a 2-a si dupa aia merge. Rezolvarea: m-am obisnuit.1 point
-
Felicitari pentru achizitie inca odata! Ma bucur ca ai reusit sa iti iei masina pe care o tot pomeneai de mult timp Faina tare masina iar pe modul Sport+ la kick-down ii senzatie :shifty: . Sa ai noroc de ea! O poza cu cei doi BBO : http://116.imagebam.com/download/aSewxmfMOi6Hbnm5ii57rg/51934/519330846/20161209_081442.jpg1 point
-
Multumesc frumos Imediat dupa achizitie a urmat un detailing interior (putin exagerat pe alocuri). http://115.imagebam.com/download/1FxKLlKIo95krvg_L6mqFg/51929/519289316/IMG_7480.JPG http://116.imagebam.com/download/nnrutLQHOTTJOnLdqSfKFA/51929/519289326/IMG_7488.JPG http://115.imagebam.com/download/7La7qNxDp7wHtDQTTYFI6Q/51929/519289331/IMG_8074.JPG Urmatorul retrofit care inca este in curs de completare, cumva se cerea. Navigatia CCC a fost inlocuita cu NBT, controller cu touch, USB + AUX in cotiera iar in scurt timp trebuie sa primesc si camera pt marsarier. Initial voiam sa montez NBT Evo dar uitandu-ma la mai multe poze, parca nu se integreaza asa bine cu masina, parca se vede ca nu e de acolo. http://116.imagebam.com/download/q1mU1RQLVhU1dkFNDTz_Lw/51929/519286095/IMG_8223.JPG http://115.imagebam.com/download/g1_sC-MeEcn4TvQGAzq-lQ/51929/519286087/IMG_8222.JPG http://116.imagebam.com/download/NXs0SafPLzL2D_Rguv_fqg/51929/519286151/IMG_8249.JPG http://116.imagebam.com/download/lPQ3ZDxLPusajE3bSALMLg/51929/519286157/IMG_8307.JPG http://116.imagebam.com/download/EaFVLmrzP7gx3sZoI5FZ7Q/51929/519286168/IMG_8309.JPG Avand in vedere ca in E60 efectiv nu am unde sa tin telefonul, am optat pt un suport MagicMount Pro Vent care isi face treaba suprinzator de bine. Vine cu o placuta magnetic pe care o tin in husa telefonului iar suportul intra in gura de ventilatie si e f stabil. http://115.imagebam.com/download/kJHtPEPAG2f92oxwYrWtRg/51930/519290217/IMG_8244.JPG1 point
-
Cel mai sigur distributia....insa cea mai buna solutie sa fii sigur ca este de acolo, sa dai cureaua de accesorii jos ca sa excluzi clar accesoriile si o pornesti la rece sa vezi daca se mai aude.1 point
-
Merci dark. Azi tocmai am fĂŁcut o boacĂŁnĂŁ,damn you traction control. Asta e semn ca trebuie pusa bara aia de M,o cere ) http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161208/2d8fff15493c93f3d32b0e7554672b1c.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-4-0-d-306-cp-panoramic-distronic-head-up-display-ID7GgUfX.html#e08e7713df In caz ca e cineva interesat sa zica pas. Masina avea peste 270mii km acum 1 luna iar acum ... A fost a unei cunostinte. Mai ca-i venea s-o cumpere inapoi el cand a vazut cum arata in poze :frantics: El a dat-o cu 20 de mii1 point
-
DX22770 : - are ultima intrare in service in 10/2015 la 164.564 km , acum suntem in 12/2016. - din istoric rezulta ca face cam aprox. 50k km pe an, deci s-ar putea estima ca acum ar avea aprox. 225-230,000km DY40404 : - dec 2014 are 170,391km -- martie 2015 are 186,698km -- iunie 2016 are 176,600km - din istoric rezulta ca face cam aprox. 60k km pe an, deci s-ar putea estima ca acum ar avea aprox. 170,391km (dec 2014) + 120,000km = aprox. 300,000km sunt doar niste pareri si extrapolari matematice, nu inseamna ca reprezinta neaparat realitatea.1 point
-
Ma.gandesc ca in aia 4 ani mai mult de 120.000 nu a facut si cu 180 pe bord max 300 reali. Ce spuneti ?1 point
-
E o gaura de 4 ani intre 2010 si 2014 in istoric. Sper ca nu crezi ca o masina diesel de Germania din 2006 are acum doar 180.000 km. Dar km sunt oarecum irelevanti daca masina e in stare buna.1 point
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GiCtn.html#2bdf2bb1dd fosta mea masina. Sper ca n-a cumparat-o cineva de pe forum. Avea 293000 cand am vandut-o eu acum 2 ani si acum ..... o fi mers cu spatele ???1 point
-
Un cazan curat e un cazan fericit. + bonus e46'le unui prieten + poza cu câinele ca tot se vorbea de el pe aici http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/ff729ac3ff98723188c98a4a3e54d4f2.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/487d34f7d1dc5d7694e248c82d34620a.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/98a51d7a56618f23855d805993f953ef.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/2dfd517ba055fdaf495c28d832b7b11b.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/e3addb44fb057b9c50e8750bc672f943.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Ămi cer scuze pentru eventualele greĂâ˘eli,sunt obosit,sper ca se ĂŽnĂâşelege si rog un moderator sa modifice acolo unde eu am greĂâ˘it,deja nu mai pot sa editez postarea,cu ocazia asta mai pun o poza.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161125/4606a6f6cec3d6a009f4e8db23afe7b7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161125/fca13fdb7bf3f38ce62d12012a8fcaf3.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Ce mi-a placut cel mai mult la masina cand am cumparat-o a fost motorul plin de praf,semn ca nu se umblase pe acolo prea des. Ulterior l-am curatat si acum arata altfel,o sa scriu si despre asta in posturile urmatoare. Revenind,dupa schimbul de distributie,fericit ca mi-am luat masinuta inapoi,a urmat un unghi de fuga(primul facut din 2008 pana in 2014,s-a chinuit omul ala 1h sa imi regleze pe acolo tot ce trebuia pentru ca era totul gripat,dupa care timp de cateva luni nu a vazut decat revizii + motorina. Toate bune si frumoase,inca nu venise greul. Suportul ala era prins pe bord pentru ca masina venise cu navigatie bmw separata insa a fost sparta in bucuresti si furat gps'ul ramanand doar cu suportul in bord (e gaura data,ar arata mult mai urat fara + ca in timp fiind strans acolo s-a deformat putin bordul in jurul lui). Tot la cumpararea masinii am primit si un kit de reparatie pentru vopsea bmw,e ok pentru urmele de pietre insa nu l-am prea folosit. Pozele sunt din targ,prima venire a masinii acasa si placa modului de geamuri arsa. Au urmat numerele noi,taxa nerecuperata,a costat 70 ron inmatricularea pentru ca am vrut placute preferentiale. RAR'ul a fost ok,la ITP m-au trimis la plimbare pe premisa "da ce sefu',tu crezi ca asta nu ia ITP'ul?" . Pe atunci inca avea DPF'ul. Pozele de la schimbul de distributie,imi cer scuze pentru calitate,aveam un htc m7 cu clasica problema a camerei cu tenta roz. Prima patanie a masinii a fost pe la sfarsitul iernii lui 2014,mi s-a prins martorul de placute in bord. Unde sa le schimb? In bucuresti nu cunosteam pe atunci prea mare lucru insa am zis sa ma duc la cineva care se ocupa de bmw'uri,asa ca am mers la Service Premium,toate bune si frumoase,s-a rezolvat repejor insa cand am scos masina de pe groapa,neatent fiind "dai,dai,dai,STOP!". Pana am calcat eu frana deja am simtit masina cum o ia usor in jos. Cazusem cu o roata in groapa. Bogdan mi-a zis ca a fost prima oara cand a patit asa ceva,nu am atins nimic,roata se sprijinea de peretele lateral al cauciucului,a scos-o bogdan de acolo destul de repede si am scapat si de data asta. De atunci tuturor le zic sa suie ei masina pe groapa/sa o duca la elevator,am prins o oarecare fobie de chestia asta. Dupa a urmat iar o perioada de liniste,masina a trecut la rotile de vara linistita,toate bune si frumoase. Constatasem intre timp ca prietena mea avea o mica fobie,ori de la stilul meu de condus ori de placere sa isi bage unghiile in manerul usii de la pasager. Mereu am zis ca asa isi marca ea teritoriul,manerul ulterior a fost schimbat,comandat de la grozadan. Au mai urmat mici intamplari,un caine luat la viteza mica insa nimic de notat. Singurul lucru pe care o sa il tin minte mult timp de acum incolo e cum intr-o seara mergeam prin drumul taberei si se lucra la sosea,din neant pe prima banda vad ceva,cred ca e o punga,nu apuc sa franez(noroc ca mergeam foarte incet),si aud un mare poc. Era o bordura in mijlocul drumului,nu-mi explic cum de n-am vazut-o insa asta a fost "dauna" masinii. Destul de rezistenta bara la bmw,ce pot sa zic. https://postimg.org/image/llhvwmwl9/9eb9d349/ Masina a trecut dupa iar la bocancii de vara,tin minte ca primul an chiar a fost foarte linistit,cam pana in ziua in care masina a implinit un an de cand o aveam. O alta patanie a fost cam la o luna dupa ce am luat-o (acum mi-am amintit) . Un logan nu s-a mai asigurat la schimbarea benzii si mi-a sters lateralul stang de la usa soferului pana in spate,tin minte ca s-a intamplat cu o zi inainte de ziua mea de nastere. Foarte nervos pe situatie ii explic omului ca peste o zi urmeaza ziua mea si ca nu am timp de asigurari,sa stau cu masina in service etc. iar el foarte senin imi arata buletinul lui. La o zi dupa ziua mea de nastere era si el nascut. Am facut amiabila,masina mea a scapat foarte usor,a lui a fost destul de rau (bara,far,aripa). Dupa un polish si o spalare ramasesem doar cu o linie fina in caroserie,vopseaua nu fusese afectata rau. Cam aici se termina partea draguta a povestii, pana in vara lui 2015 masina nu mai vazuse decat motorina si spalare.Revin cu poze + ce mai am de zis dupa ce le descarc.1 point
-
Salut, trebuie sa intri in meniul ascuns si sa merg la punctul 20, acolo este un factor de corectie al consumului, in prima vaza te uiti la punctual 20.00 si vezi cat este valoarea, apoi intri s-o modifici dupa formula de mai jos: consum real la pompa/consum afisat: = valoarea parametrului de corectie. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161114/7be1bd517c304313c8114751036983d8.jpg si aici linkul cum sa ajuti la meniul secret si ce inseamna fiecare: http://5series.net/forums/e60-discussion-2/hacking-board-computer-Test 20 ? Fuel consumption meter correction 20.00 KORR-VERB (1000) The percentage of correction for the fuel consumption meter (100.0%) 20.01 1er KORR (100x) Counting fourth digit from 0 to 9 20.02 10er KORR (10x0) Counting third digit from 0 to 9 20.03 100er KORR (xx00) Counting 1st and second digit from 7 to 12 e.g. Your real consumption is 7.5l/100km but the meter shows 7.8l/100km then 7.5/7.8=0962 Daca esti din Bucuresti te pot ajuta eu. L.E: un calcul mai jos 10 l...85 km .. -- consum real (spuneai mai sus 10 l faci 85 km) x .....100 km -- aici calculam consumul real x= 10x100 /85=11.7 (consum real) -- aici calculam valoarea parametrului: 11.7(consum la pompa)/16.5 (consum afisat) = 7091 point
-
Ritli acuza ca angajatii hotelului par a fi in legatura cu hotii. Chiar momentul furtului nu a fost surprins de camerele de supraveghere. Fostul portar al Echipei Steaua Bucuresti Zoltan Ritli a ramas fara masina, dupa ce i-a fost furata din parcarea unui hotel din statiunea Sunny Beach, Bulgaria. "Prin agentie si pe internet am cautat un hotel in care exista si paza. Primul lucru la receptie am intrebat daca masina este in siguranta, mi-a spus ca costa 12 leva pe zi, stand 6 zile am platit taxa de parcare. Si am intrebat special daca garanteaza pentru siguranta masinii, domnisoara de la receptie mi-a spus ca nu-i problema, ca pot sa parchez in fata sau in spate", spune Zoltan. In dimineata celei de-a doua zi de concediu, Zoltan nu a mai gasit masina in parcarea hotelului de 4 stele. Dupa ce a depus o plangere telefonica la sectia din statiune, la hotel au venit doi politisti bulgari pentru a strange informatii legate de furtul masinii.Ritli acuza ca angajatii hotelului par a fi in legatura cu hotii. Chiar momentul furtului nu a fost surprins de camerele de supraveghere. Fostul portar al Echipei Steaua Bucuresti Zoltan Ritli a ramas fara masina, dupa ce i-a fost furata din parcarea unui hotel din statiunea Sunny Beach, Bulgaria. Zoltan Ritli: "Au venit doi agenti de politie si surpriza in momentul in care au sosit cei doi agenti internetul nu mai functiona, deci nu puteau sa se uite pe camerele de luat vederi pentru ca nu functiona internetul." Dupa 2 ore de asteptare - spune acesta - a reusit sa vada o parte din imaginile de pe camerele de supraveghere Zoltan Ritli: "Mai este o camera care era mai apropiata in care ni s-a aratat, dar exista o portiune de 3-4 secunde, alea 3-4 secunde sunt sterse. Deci nu se vede asta inseamna ca probabil ca chiar atunci nu a functionat camera." Aproape sigur ca nu-si va mai gasi masina, fostul portar al Stelei intentioazeaza sa-si angajeze un avocat si - prin intermediul Ambasadei din Bulgaria, care cel mai probabil ii va oferi consultanta juridica - vrea sa dea in judecata hotelul respectiv pentru a-i plati despagubiri. In aceeasi situatie a fost pusa si aceasta doamna din Bucuresti. In urma cu o saptamana masina i-a fost furata de la un hotel de langa Velico Tarnavo. Marinela Minea, pagubita: "Masina a fost furata de la un hotel din statiunea Arbanasi, de langa Velico Tarnavo. Am mers la receptia hotelului, am reclamat disparitia masinii si s-a chemat politia." Si de aceasta data, de pe imaginile de pe camerele de supraveghere ale hotelului a disparut momentul in care hotii ajung la masina si pleaca cu ea, spune pagubita. Modalitatea de operarea a hotilor este relativ simpla. In primul rand, acestia trimit de regula doua femei, sau un cuplu care functioneaza pe post de santinela. Pun ochii pe o masina scumpa si noteaza marca si modelul. Ulterior trimit informatiile hotilor si dupa cateva ore, spargatorii isi fac aparitia. In mai putin de 2 minute, hotii se fac nevazuti cu masina, care de regula costa mai mult de 15-20 de mii de euro.1 point
-
Am deviat de mult,unu plânge pentru mașină,alții ar f*te o cioară bulgarească..lol.1 point
-
Pentru proprietar poate nu ar fi deplasate niste postari pe forumurile BMW din Bulgaria, cu poze, serie masina, etc......macar sa sensibilizeze cat mai multa lume; masini s-au furat si se vor fura in continuare, peste tot in lume (intotdeauna se vor gasi solutii tehnice), insa in cazul de fata probabil este vorba de o complicitate intre cativa angajati ai hotelului si hoti. Si nu putem generaliza, nu este toata Bulgaria o tara de hoti, si dpdv personal pot spune ca merita vizitata, sunt zone frumoase, gastronomie interesanta, etc...1 point
-
nu stiu ce tot spuneti ca asiguratorii nu acopera BG la casco , am avut casco special pt 2 plecari in Bulgaria si apoi am renuntat la contract .Nici vorba de clauzele pe care le tot discutati aici .1 point
-
Stati linistiti cu schimbul de ulei ca nu asta a produs problemele de la arbori, asta nu a fost singura masina cu schimb long adusa din afara. Si cele de acum 10 ani tot long service aveau si nu mai erau probleme.Problema este proiectare gresita sau intentionat gresita. In 2010 e imposibil ca bmw sa nu poate sa realizeze o distributie buna , totul tine de bani si profit.1 point
-
Bine ar fi sa le lipesti cu pistol se lipit si dupa sa le izolezi. Atata timp cat exista proprietari fomisti care cumpara de pe olx vor fura incontinuu. Indiferent de cata bataie le dam sau de cate ori ajung la politie. Daca nu ar fi cerere...0 points
-
Nu inteleg de ce va tot duceti in bulgaria. Faptul ca e ieftin atrage. Dar ramaneti fara masini...deci nu e nicio afacere.0 points
-
Nici un prieten la un 530xd din 2009 nu a avut nici un sunet si asa din senin la cam 200k km reali sa rupt fara veste...teoretic e acelas motor cu al tau...0 points
-
un sunet asemantor am si eu si merg de ceva vreme cu el.Tot aman schimbarea distributiei si sper sa nu am surprize.Sa vedem daca de la ea o fi la cat de hulita este si cata panica a bagat in noi.0 points
-
E de la distributie 100%. Am intalnit zgomotul acesta la n47, insa nu facea nici la rece, nici la cald. Facea cand era motorul undeva intre 50-70 grade. In momentul in care se incalzea nu se auzea absolut nimic, la fel si la rece la pornire. Probabil intinzatorul de la patina. Respectivul merge cu masina asa de aprox. 2 ani.0 points
-
Cea la 19250 (DX22770) are S843A Power reduction deci nu cred ca are 218hp si vad ca si-a facut reviziile numai in Belgia. Se poate anula din soft cred. Numai sa fii atent ca prin zona aia Franta / Belgia nu prea sunt renumiti ca si-ar ingriji masinile.. Majoritatea am vazut ca sunt lovite si cam prost intretinute. Vezi cum parcheaza pe acolo... Ii doare undeva, n-am prea vazut masina fara zgarieturi / lovituri. La fel in Spania si Italia. Dar asta nu inseamna ca asa sunt toate, normal. Pretul e decent pentru motorizare, an, km (daca sunt reali) si optiuni. Desi personal nu sa lua F10 fara scaune confort, dar aici sunt subiectiv logic, pt unii nu se justifica diferenta de pret doar pt scaune si cateva opriuni in plus, depinde ce iti doresti-1 points
-
Am cumparat o oglinda cu FLA/ALARM/EC de la userul is84lex, din ce se vede este nou nouta, nu i-am gasit vreo zgarietura sau problema, este cu tot cu capacul respectiv, mai trebuie doar instalata si codata, revin cu impresii dupa. Multumesc!-1 points
-
Uite, iti recomand una https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-6-ID7GiKEf.html. Am condus-o, e superba. Si are pret f bun fata de ce e acum pe autovit, sub 40 sunt rare.-1 points
-
Vand - BMW - e60 - 520d - 177cp - Pret 11.500 euro neg * Unic proprietar * Km 320.000 reali (c050450) * Vopsea originala * Inmatriculata in 08/2015 * Taxa platita si nerecuperata(1000e) * Euro 4 * Cutie viteze automata * Toate actele la zi * Dovada ANAF * Certificat fiscal * 3 chei+telecomanda webasto Masina functioneaza perfect nu necesita nici o investitie!! Dotari: * M-paket * Plafon interior negru M * Navigatie mare * Interior din piele neagra impecabil * DVD * Mp3 * Radio * Bluetooth * Buton SOS * Asistenta faza lunga * Incalzire in scaune * 4 geamuri electrice * Oglinzi cu rabatare electrica din cheie/heliomate -electrocrom * Dublu climatronic * Senzori de parcare fata-spate cu afisaj pe display * Oglinda interioara cu senzor antiorbire * Volan reglabil pe inaltime si adancime * Xenon adaptiv / Dinamic drive * Spalator faruri * Senzori lumina * Follow me home/Leaving home * Proiectoare ceata * Senzori ploaie * Senzori presiune roti * Cotiera refrigerata * Pachet lumini ambientale interior * Abs/ Esp * Servotronic - directie activa * Inchidere centralizata * Computer bord * Comenzi pe volan + comanda vocala * Nuca schimbator M cu buton sport separat * Pilot automat * Webasto cu telecomanda * Cotiera fata - spate * 10 Airbaguri * Pachet lumini oglinzi (leduri sub oglinzi) * Chrom line * Folii LUMAR omologate * Anvelope aproape noi runflat 225/50 r17 Bridgestone Tel.0769003457 Pentru detalii despre masina astept sa ma contactati .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00